"Living on the edge" zullen we maar zeggen. Maar Die Umi is dus ook geen beste keuze...
Nou ja, het merk UMI is gewoon een gok.FJP84 schreef op zondag 08 november 2015 @ 23:32:
[...]
"Living on the edge" zullen we maar zeggen. Maar Die Umi is dus ook geen beste keuze...
Ach ja, iNew v3 was ook een gok, net als de Cubot Zorro. Moet ook zeggen dat ik wat minder voorzichtig doe met een sub €150,00 telefoon....
De Doogee X5 en de Blackview Breeze die ik voor anderen heb gehaald doen het dan weer prima.
De F3 Pro, vind ik vooral binnen mijn budget de allermooiste. Maar als apps niet gaan werken houdt het zelfs voor mij wel een beetje op. Ook het feit dat Android niet 64bit is vind ik minder. Daarom door naar de volgende "gok". De Umi heeft net als de F3 pro meer afgeronde hoeken, wat mij prettiger lijkt en is lekker licht.
Ik wacht nu wel eerst wat reviews af, pre-orders durf ik niet meer aan in ieder geval. 1 gokje minder zeg maar.
Ik heb de Doogee X5 voor mn schoonmoeder eindelijk ook binnen en ben positief verrast.
Voor iets meer dan 51 euro een erg leuke telefoon.
Voor iets meer dan 51 euro een erg leuke telefoon.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
er staat een review bij de buren: http://frontpage.fok.nl/r...-inch-snapdragon-615.htmlFJP84 schreef op zondag 08 november 2015 @ 22:44:
In mijn zoektocht naar een alternatief voor de Doogee F3 Pro, was ik nog gefocust op 3GB intern geheugen, maar kwam plots langs de Umi eMax Mini (2GB). Iemand ervaring met deze Snapdragon 615 telefoon. De eerste unboxing video's zijn veelbelovend. Daarbij worden ook veel sensoren ondersteund. Ik ben hem aan het vergelijken met de Bluboo xTouch. Zal een van de 2 worden. Batterij van 3000mah spreekt mij nu toch wel aan.
reken er alleen maar niet op dat die bugs gefixed gaan worden. nadat een telefoon uitgebracht is verdwijnt de support als sneeuw voor de zon bij dit soort bedrijven.
Soms kun je beter1x goed investeren i.p.v. 3x de plank mis slaan. Al blijft het natuurlijk om een gokje te wagen en je te laten verrassen.FJP84 schreef op maandag 09 november 2015 @ 00:03:
[...]
Ach ja, iNew v3 was ook een gok, net als de Cubot Zorro. Moet ook zeggen dat ik wat minder voorzichtig doe met een sub €150,00 telefoon....
De Doogee X5 en de Blackview Breeze die ik voor anderen heb gehaald doen het dan weer prima.
De F3 Pro, vind ik vooral binnen mijn budget de allermooiste. Maar als apps niet gaan werken houdt het zelfs voor mij wel een beetje op. Ook het feit dat Android niet 64bit is vind ik minder. Daarom door naar de volgende "gok". De Umi heeft net als de F3 pro meer afgeronde hoeken, wat mij prettiger lijkt en is lekker licht.
Ik wacht nu wel eerst wat reviews af, pre-orders durf ik niet meer aan in ieder geval. 1 gokje minder zeg maar.
Sommige Snapdragon 615 toestellen hebben trouwens de neiging om nogal warm te worden, houd dit in de gaten.
“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)
Meizu M2 Mini staat ook op de shortlist. Ik weet alleen niet of ik vrolijk ga worden van Flyme OS. Gearbest stort netjes het betaalde bedrag terug naar mijn PayPal Account. Toch wel prima geregeld.John Rambo schreef op maandag 09 november 2015 @ 07:41:
[...]
Soms kun je beter1x goed investeren i.p.v. 3x de plank mis slaan. Al blijft het natuurlijk om een gokje te wagen en je te laten verrassen.
Sommige Snapdragon 615 toestellen hebben trouwens de neiging om nogal warm te worden, houd dit in de gaten.
Is een prima toestel, je moet alleen bedenken dat je niet heel veel keus hebt qua roms. Bovendien is voor de mini vooralsnog alleen een Engelse rom beschikbaar. In India en Italië zijn wel internationale roms op de M2 mini verschenen. Flyme OS voelt aan als een simpele basic android. Verder heb je geen return knop en menu knop, alleen de centrale knop in het midden onderaan waarmee je terug kan.FJP84 schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:32:
[...]
Meizu M2 Mini staat ook op de shortlist. Ik weet alleen niet of ik vrolijk ga worden van Flyme OS. Gearbest stort netjes het betaalde bedrag terug naar mijn PayPal Account. Toch wel prima geregeld.
Helaas is goed investeren (veel uitgeven) ook geen garantie. Ook bij Xiaomi zijn er genoeg modellen waar ontzettend veel maandagochtend-aparaten tussen zitten. Hetzelfde gold in de eerste maanden voor Oneplus. Bij Jiayu is het niet anders en zelfs Samsung, HTC en Sony hebben midrange modellen op de markt met hardware bugs of hardnekkige software problemen. Toegegeven, de kans dat je een Samsung treft die niet naar verwachting werkt is kleiner dan bij Bluboo, maar de investering is er ook naar. Punt is wel dat je wat meer aftersales krijgt.John Rambo schreef op maandag 09 november 2015 @ 07:41:
[...]
Soms kun je beter1x goed investeren i.p.v. 3x de plank mis slaan. Al blijft het natuurlijk om een gokje te wagen en je te laten verrassen.
Ik heb zelf, na jaren Samsung, nu een Oneplus One. Die was natuurlijk een stuk duurder als een Jiayu of Meizu, maar het is wel een fantastisch toestel. Toch wacht ik bij de vervanging van mijn telefoon eerst wat langer de reviews af. De drang om een early adaptor te zijn is er bij mij wel af nu.
Mee eens. Het ging mij met name om de echt goedkopere kleine merken en de ~50-100 dollar telefoons. Op het moment dat je naar een 150 dollar telefoon gaat merk je wel echt verschil.Hoppa! schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:43:
[...]
Helaas is goed investeren (veel uitgeven) ook geen garantie. Ook bij Xiaomi zijn er genoeg modellen waar ontzettend veel maandagochtend-aparaten tussen zitten. Hetzelfde gold in de eerste maanden voor Oneplus. Bij Jiayu is het niet anders en zelfs Samsung, HTC en Sony hebben midrange modellen op de markt met hardware bugs of hardnekkige software problemen. Toegegeven, de kans dat je een Samsung treft die niet naar verwachting werkt is kleiner dan bij Bluboo, maar de investering is er ook naar. Punt is wel dat je wat meer aftersales krijgt.
Ik heb zelf, na jaren Samsung, nu een Oneplus One. Die was natuurlijk een stuk duurder als een Jiayu of Meizu, maar het is wel een fantastisch toestel. Toch wacht ik bij de vervanging van mijn telefoon eerst wat langer de reviews af. De drang om een early adaptor te zijn is er bij mij wel af nu.
Ik vond bij Xiaomi de Redmi 2 ook wat tegenvallen bijvoorbeeld, geheugenprobleem, sim probleem. Vlak na de release al weer een 2Gb variant uitbrengen terwijl je net de 1Gb hebt gekocht. Ook de Mi4i schijnt nogal tegen te vallen, ook hier vlak na de release de veel betere Mi4C uitgebracht. Niet zo netjes imho.
Maar toch als je je goed oriënteert en even geduld hebt dan kan je wel een prachtige phone uitzoeken.
Hoi,
Ik heb een Doogee Valencia 2 Y100 Pro besteld en ontvangen van Gearbest.com (ok, de verkeerde kleur, maar daar kom ik wel overheen).
Nu is mijn vraag of het ook uitmaakt waar ik mijn 2 simkaartjes in doe, in slot 1 of 2? Ik heb een gespreks-simkaart (telfort) en een BLIEP 4G-simkaart (voor af en toe internetten). Maakt het uit in welke van de 2 slots ze komen? Ik vind totaal geen informatie hierover op het internet.
Alvast bedankt voor de reactie en hulp.
Ik heb een Doogee Valencia 2 Y100 Pro besteld en ontvangen van Gearbest.com (ok, de verkeerde kleur, maar daar kom ik wel overheen).
Nu is mijn vraag of het ook uitmaakt waar ik mijn 2 simkaartjes in doe, in slot 1 of 2? Ik heb een gespreks-simkaart (telfort) en een BLIEP 4G-simkaart (voor af en toe internetten). Maakt het uit in welke van de 2 slots ze komen? Ik vind totaal geen informatie hierover op het internet.
Je zou het eens kunnen proberen natuurlijk.kwelbast schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:02:
Hoi,
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk,maar de SIM-slots zijn van verschillende grootte en het zou betekenen dat ik eentje kleiner zou moeten maken en ben bang dat ik hem dan niet meer in het grotere SIM-slot krijg.Momus schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:06:
[...]
Je zou het eens kunnen proberen natuurlijk.
Is er niet iets gestandariseerd voor SIM 1 en SIM 2 ?
Bellen werkt altijd, je hoeft dus alleen te testen of je data sim in de grote werkt, zo niet, stop je hem in de kleine en moet de belsim in de grote.kwelbast schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:12:
[...]
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk,maar de SIM-slots zijn van verschillende grootte en het zou betekenen dat ik eentje kleiner zou moeten maken en ben bang dat ik hem dan niet meer in het grotere SIM-slot krijg.
Is er niet iets gestandariseerd voor SIM 1 en SIM 2 ?
Overigens is het meestal zo dat data op SIM 1 altijd werkt.
Zijn de incompatible app problemen hiermee opgelost, en betreft het nog steeds een Android 32bit versie?Chocoball schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:05:
De F3 Pro heeft een nieuwe update gekregen van 21 oktober maar de camera is er niet beter op geworden.
[afbeelding]
Klikken voor grote weergave
Kwam er vandaag achter dat Ziggo ook 4g ondersteund. Meteen gebeld en ben binnen 10 dagen over. Zelfde prijs als voorheen en nog 500mb extra data. Prima zo lijkt me.
En dat ie slecht leverbaar is.Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 23:23:
[...]
gave telefoon, baal er alleen zo van dat hij 6 inch is haha.
Ik zou het niet weten heb deze versie nog niet geïnstalleerd omdat dit een losse update is en geen FOTA dus ik wacht nog liever even dan een proefkonijn te zijn.FJP84 schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:19:
[...]
Zijn de incompatible app problemen hiermee opgelost, en betreft het nog steeds een Android 32bit versie?
Morgen krijg ik overigens de HomTom HT6 binnen.
Ik denk dat ik toch maar eens overstag moet gaan en naar 5.5" phones moet gaan kijken. Zit toch wel mooi spul tussen.
Zijn er trouwens nog personen die 4G zonder band 20 (800Mhz) gebruiken en daar geen problemen mee ondervinden?
Zijn er trouwens nog personen die 4G zonder band 20 (800Mhz) gebruiken en daar geen problemen mee ondervinden?
Dat is natuurlijk puur afhankelijk van de locatie waar je je bevindt.FJP84 schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:03:
Ik denk dat ik toch maar eens overstag moet gaan en naar 5.5" phones moet gaan kijken. Zit toch wel mooi spul tussen.
Ja, maar ik heb T-MobileFJP84 schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:03:
Ik zit straks via Ziggo op Vodafone netwerk en bevind me voornamelijk in omgeving Utrecht. Ga denk ik toch maar zoeken naar een phone met 800mhz ondersteuning.

https://www.google.com/ma...zO0DHqLdKkdI.kHd6s6iKM7FQFJP84 schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:37:
[...]
Ik zit straks via Ziggo op Vodafone netwerk en bevind me voornamelijk in omgeving Utrecht. Ga denk ik toch maar zoeken naar een phone met 800mhz ondersteuning.
Omgeving Utrecht is behoorlijk goed uitgerust met Vodafone 1800 palen.
Tnx, ik ga dit eens bekijken. Ik heb al geruime tijd een 5" telefoon in gebruik en dat bevalt erg goed. Ik heb nu tijdelijk Huawei P7 in gebruik. Ik vind het lastig te bepalen of ik 5.5 inch te groot ga vinden of niet. Net ook even een kartonnetje uitgeknipt, maar dat blijft ook lastig 'meten'. Hoe ervaren jullie de overstap van 5 naar 5.5. Ik vind Letv X600 wel een gaaf apparaat. Misschien maar eens langs een telefoon zaak gaan en wat uitproberen voor het gevoel.Momus schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:43:
[...]
https://www.google.com/ma...zO0DHqLdKkdI.kHd6s6iKM7FQ
Omgeving Utrecht is behoorlijk goed uitgerust met Vodafone 1800 palen.
Ik heb de Doogee X5 Pro nu n week in bezit. Prima toestel, zeker voor dit geld (ong 75 euro incl flipcase en screenprotector). Gekocht via Aliexpress nadat Gearbest levering ging uitstellen.
Google Now launcher erop gezet, beter dan de standaard.
Mooi kale stock Android 5.1.
Al 2 of 3 OTA updates gehad.
Na een werkdag (bellen, bluetooth, 4G onderweg en Wifi) nog 50% acculading over.
Enige minpunt tot nu toe is de bluetooth connectiviteit in de auto. Pairen vanuit de auto ging niet. Vanuit de telefoon wel. Na stop / start verbind de telefoon niet meer. Na een reboot wel.... Heb nog geen oplossing gevonden.
Verder dus perfect...
**EDIT** Na de OTA update van 26-10-2015 (wel gedownload nog niet geinstalleerd toen ik deze post schreef) geen Bluetooth issue meer!
Google Now launcher erop gezet, beter dan de standaard.
Mooi kale stock Android 5.1.
Al 2 of 3 OTA updates gehad.
Na een werkdag (bellen, bluetooth, 4G onderweg en Wifi) nog 50% acculading over.
Enige minpunt tot nu toe is de bluetooth connectiviteit in de auto. Pairen vanuit de auto ging niet. Vanuit de telefoon wel. Na stop / start verbind de telefoon niet meer. Na een reboot wel.... Heb nog geen oplossing gevonden.
Verder dus perfect...
**EDIT** Na de OTA update van 26-10-2015 (wel gedownload nog niet geinstalleerd toen ik deze post schreef) geen Bluetooth issue meer!
[ Voor 31% gewijzigd door edsub op 10-11-2015 17:45 . Reden: Na OTA Update ]
Ben vorige week van 5 naar 5,5 inch gegaan met een Redmi Note 2. Fantastisch toestel en voor een 5,5 inch phone zeker niet heel groot, maar denk dat ik toch weer terug ga naar 5 inch. Het zit namelijk echt niet lekker in je broekzak en dat ben ik (blijkbaar) wel gewend te doen. Vraag anders even iemand in je omgeving om een 5,5 inch uit te proberen. Stap er eens mee op de fiets en probeerde maar eens iets op te rapen van de grond :-)FJP84 schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:15:
[...]
....vind het lastig te bepalen of ik 5.5 inch te groot ga vinden of niet....
Haha, ik denk dat ik het bij 5" inch hou. Broekzakcomfort is belangrijk zeg maar.sprintkanon schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:40:
[...]
Ben vorige week van 5 naar 5,5 inch gegaan met een Redmi Note 2. Fantastisch toestel en voor een 5,5 inch phone zeker niet heel groot, maar denk dat ik toch weer terug ga naar 5 inch. Het zit namelijk echt niet lekker in je broekzak en dat ben ik (blijkbaar) wel gewend te doen. Vraag anders even iemand in je omgeving om een 5,5 inch uit te proberen. Stap er eens mee op de fiets en probeerde maar eens iets op te rapen van de grond :-)
Verwijderd
Het probleem met 5.5 inch phones is dat ze net iets te groot zijn om het volledige scherm met 1 hand te bedienen. En daarnaast, zoals hier eerder aangeven, kan het wat krap zitten als je kleine broekzakken hebt. Het voordeel van 5.5 inch is natuurlijk wel dat het prettiger is om dingen te lezen vanwege het grotere scherm. Persoonlijk kies ik uiteindelijk toch voor 5 inch, omdat ik het compacte handiger vind en ook mooier.FJP84 schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:15:
[...]
Tnx, ik ga dit eens bekijken. Ik heb al geruime tijd een 5" telefoon in gebruik en dat bevalt erg goed. Ik heb nu tijdelijk Huawei P7 in gebruik. Ik vind het lastig te bepalen of ik 5.5 inch te groot ga vinden of niet. Net ook even een kartonnetje uitgeknipt, maar dat blijft ook lastig 'meten'. Hoe ervaren jullie de overstap van 5 naar 5.5. Ik vind Letv X600 wel een gaaf apparaat. Misschien maar eens langs een telefoon zaak gaan en wat uitproberen voor het gevoel.
Ik heb een Renault. Deze geeft me altijd issues met Bluetooth. De app 'Bluetooth telefoonboek' heeft me hier bij de OPO mee geholpen. Worth a try...edsub schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:31:
Ik heb de Doogee X5 Pro nu n week in bezit.
Verder dus perfect...
Ben ook benieuwd naar de Meizu M2 Mini. Morgen (11-11) hoop ik er een voor 107 dollar op de kop te tikken bij de aliexpress sale.FJP84 schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:32:
[...]
Meizu M2 Mini staat ook op de shortlist. Ik weet alleen niet of ik vrolijk ga worden van Flyme OS. Gearbest stort netjes het betaalde bedrag terug naar mijn PayPal Account. Toch wel prima geregeld.

Op mijn reviewblog staat mijn gebruikservaring opgeschreven in een review over de Elephone M1
Reviewblog: [Review] Elephone M1 (5" Smartphone met vingerprint sensor)
Zie update van mijn bericht.Shoarma1998 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:23:
[...]
Ik heb een Renault. Deze geeft me altijd issues met Bluetooth. De app 'Bluetooth telefoonboek' heeft me hier bij de OPO mee geholpen. Worth a try...
Na OTA uodate 26-10-2015 geen Bluetooth issue meer. TOP dus.
Lekker dat je hem al binnen hebt! Ik had de mijne in de pre sale gekocht bij Everbuying medio oktober en kreeg vandaag te horen dat het door leveringsproblemen pas over 10-15 dagen zal worden verzondenChocoball schreef op maandag 09 november 2015 @ 21:51:
Vanavond alsnog de HomTom HT6 ontvangen.
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Afwerking is goed maar het plastic gehalte is een beetje aan de hoge kant net als het andere akkumonster de THL 5000 toen.
Leveringsproblemen zijn er omdat ze niet tevreden waren over de eerste batch. Iets met de kleur van de rand en dat andere iconen voor de capacitieve toetsen dan die Doogee gebruikt meen ik. Daardoor is er zo'n 1,5 week vertraging.NYzE schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:59:
[...]
Lekker dat je hem al binnen hebt! Ik had de mijne in de pre sale gekocht bij Everbuying medio oktober en kreeg vandaag te horen dat het door leveringsproblemen pas over 10-15 dagen zal worden verzonden
Wel goed nieuws is dat de HT6 niet kwetsbaar is voor Stagefright.
Wat gaan jullie kopen op 11.11 bij Ali-express?
Een meizu m2 minisprintkanon schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:23:
De F3 Pro firmware van 2 september die op Needrom staat is bedoeld voor de F3 en niet de Pro daarom dat het de Pro bricked. Staat ook in het commentaar daaronder.
Heb nu de firmware problemen kunnen doorgeven aan Doogee aangezien het contact eerst via HomTom verliep.
Update: Doogee contact heeft het doorgegeven aan hun software team, de verwachting is dat er over een aantal weken de nieuwe update klaar is.
Heb nu de firmware problemen kunnen doorgeven aan Doogee aangezien het contact eerst via HomTom verliep.
Update: Doogee contact heeft het doorgegeven aan hun software team, de verwachting is dat er over een aantal weken de nieuwe update klaar is.
[ Voor 21% gewijzigd door Chocoball op 11-11-2015 09:17 ]
Goed geïnformeerde tweakers, ik doe graag een beroep op jullie kennis betreft aanbod van telefoons. Ik zoek een telefoon die:
Draadloos opladen ondersteund
Antigeluid ondersteund (xperia z2)
Dual sim
Vingerafdruk sensor
Gesprekken kan opnemen (color os)
Max 5 inch is
Bij voorkeur metaal en dun
Uitbreidbaar geheugen of 32gb standaard
Goede camera aan de voorkant 》2MP
Is er een telefoon die dit kan?
Het Antigeluid was geweldig op de xperia tijdens vliegen. En gesprekken opnemen kon met een druk op de knop bij een oppo die ik ooit had die color os draaide.
Draadloos opladen ondersteund
Antigeluid ondersteund (xperia z2)
Dual sim
Vingerafdruk sensor
Gesprekken kan opnemen (color os)
Max 5 inch is
Bij voorkeur metaal en dun
Uitbreidbaar geheugen of 32gb standaard
Goede camera aan de voorkant 》2MP
Is er een telefoon die dit kan?
Het Antigeluid was geweldig op de xperia tijdens vliegen. En gesprekken opnemen kon met een druk op de knop bij een oppo die ik ooit had die color os draaide.
Lachen, daar zat ik ook naar te kijken. :-)
Tenminste, als ik de verleiding van de Mi4c prime kan weerstaan.
Dat is nogal een verschil tussen die 2 toestellen.. Ik zou me laten verleiden dansprintkanon schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:50:
[...]
Lachen, daar zat ik ook naar te kijken. :-)
Tenminste, als ik de verleiding van de Mi4c prime kan weerstaan.
Hoi chocoball. Weet jij of fast charging überhaupt mogelijk is met dit toestel? Ik heb 6 verschillende laders geprobeerd van 1 amp doogee lader die erbij zat t/m 2.4 amp 'blitzwolf' (vette naam trouwensChocoball schreef op woensdag 11 november 2015 @ 07:58:
De F3 Pro firmware van 2 september die op Needrom staat is bedoeld voor de F3 en niet de Pro daarom dat het de Pro bricked. Staat ook in het commentaar daaronder.
verkeerde forum -> Mobile Aankoopadviesforum
hoor meer problemen met de ondersteuning van snel laden op die Doogee's. Volgens mij is hun term van snel laden iets anders.Shoarma1998 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 09:55:
[...]
Hoi chocoball. Weet jij of fast charging überhaupt mogelijk is met dit toestel? Ik heb 6 verschillende laders geprobeerd van 1 amp doogee lader die erbij zat t/m 2.4 amp 'blitzwolf' (vette naam trouwens), maar nog niet sneller dan ongeveer 1% per minuut... Doogee blijft vaag in hun reacties op Facebook, waarbij ze aanraden om de standaard lader te gebruiken. Maar die is zeker niet 'fast'...
Hallo Shoarma1998, als je kijkt op de Doogee website en bij de meeste winkels zie je geen afbeelding of opmerking over snelladen behalve bij Gearbest.Shoarma1998 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 09:55:
[...]
Hoi chocoball. Weet jij of fast charging überhaupt mogelijk is met dit toestel? Ik heb 6 verschillende laders geprobeerd van 1 amp doogee lader die erbij zat t/m 2.4 amp 'blitzwolf' (vette naam trouwens), maar nog niet sneller dan ongeveer 1% per minuut... Doogee blijft vaag in hun reacties op Facebook, waarbij ze aanraden om de standaard lader te gebruiken. Maar die is zeker niet 'fast'...
Doogee geeft te kennen dat deze afbeelding 5 maanden oud is maar dat de Doogee F3 en F3 Pro geen snelladen kent. De oplader zou wel 2A zijn dus de belofte van 50% bij 30 minuten gaat niet op. In mijn review duurt het opladen met een 2A lader van 0 naar 50% 60 minuten.
Ik heb bij Gearbest aangegeven dat de F3 Pro niet kan snelladen en dat de afbeelding incorrect is.
hahaha, wow... bizar dat ik dat klaarblijkelijk over het hoofd heb gezien... damn... dat is niet best...Chocoball schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:46:
[...]
Hallo Shoarma1998, als je kijkt op de Doogee website en bij de meeste winkels zie je geen afbeelding of opmerking over snelladen behalve bij Gearbest.
Doogee geeft te kennen dat deze afbeelding 5 maanden oud is maar dat de Doogee F3 en F3 Pro geen snelladen kent. De oplader zou wel 2A zijn dus de belofte van 50% bij 30 minuten gaat niet op. In mijn review duurt het opladen met een 2A lader van 0 naar 50% 60 minuten.
Ik heb bij Gearbest aangegeven dat de F3 Pro niet kan snelladen en dat de afbeelding incorrect is.

De lader is overigens 1000 ma.http://imgur.com/tYjw1pD Foto is trouwens genomen met de camera van de doogee...
Zojuist de Umi Emax Mini aangeschaft via Ali-express. Redenen:sprintkanon schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:23:
- Hands-on reviewvideo's waren zeer positief
- Deze umi schijnt van TCL af te komen (hardware/firmware), dit wordt als positief ervaren
- Mooi design en wat meer afgeronde hoeken,
- Zeer kleine bezels (op video reviews)
- Zeer goed display
- Lekker licht
- Goede performance (Snapdragon 615 Octacore), zonder echt warm te worden
- Ondersteund bijna alle sensoren, waaronder gyroscoop, kompass, magnetisch veld
- Redelijke stock Android (nu nog 5.0.2.)
- Dual Sim + SD (max64GB)
- Mogelijkheid voor CM12.1
- Mogelijkheid voor RootJoy
- Een op eerste gezicht redelijk actieve community
- En last but not least nu slechts €111,00
[ Voor 4% gewijzigd door FJP84 op 11-11-2015 21:42 ]
Hands-on reviewvideo's zijn vrijwel altijd positief. anders krijgen ze geen gratis toestellen meerFJP84 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 21:37:
[...]
Zojuist de Umi Emax Mini aangeschaft via Ali-express. Redenen:Ben bendieuwd!
- Hands-on reviewvideo's waren zeer positief
- Deze umi schijnt van TCL af te komen (hardware/firmware), dit wordt als positief ervaren
- Mooi design en wat meer afgeronde hoeken,
- Zeer kleine bezels (op video reviews)
- Zeer goed display
- Lekker licht
- Goede performance (Snapdragon 615 Octacore), zonder echt warm te worden
- Ondersteund bijna alle sensoren, waaronder gyroscoop, kompass, magnetisch veld
- Redelijke stock Android (nu nog 5.0.2.)
- Dual Sim + SD (max64GB)
- Mogelijkheid voor CM12.1
- Mogelijkheid voor RootJoy
- Een op eerste gezicht redelijk actieve community
- En last but not least nu slechts €111,00
Die Umi heeft geen 800mHz. En software support is bij UMI de laatste tijd ook ver te zoeken. de beloofde lollipop updates voor de emax en andere toestellen is er nog steeds niet. maar wel vol op nieuwe toestellen uitbrengen
Ach we zullen zien. Geen 800mhz was uiteindelijk bewuste keus. Op de plaatsen waar ik kom is 1800mhz ook goed vertegenwoordigd. Veel Xiaomi toestellen waar iedereen erg positief over is hebben die band ook niet.Kenzi schreef op donderdag 12 november 2015 @ 02:25:
[...]
Hands-on reviewvideo's zijn vrijwel altijd positief. anders krijgen ze geen gratis toestellen meer![]()
Die Umi heeft geen 800mHz. En software support is bij UMI de laatste tijd ook ver te zoeken. de beloofde lollipop updates voor de emax en andere toestellen is er nog steeds niet. maar wel vol op nieuwe toestellen uitbrengen
Naast de hands-on reviews heb ik ook verder gekeken naar andere textuele reviews. Maar als die inderdaad allemaal gebaseerd zijn op gratis toestellen zal ik die voortaan maar met een paar korrels zout gaan nemen. En me enkel focussen op de ervaringen hier en op xda.
Als dit inderdaad niks wordt, dan stap ik na wat exotischere merken (Jiayu, iNew en Cubot en nu dus Umi) geprobeerd te hebben geprobeerd definitief over naar een Xiaomi of Meizu. De minst exotische was volgens mij de Jiayu G3n en daar was ik uiteindelijk ook niet echt tevreden over.
Verwijderd
Ik herken die ongemakken op 5,5" inderdaad, maar wil tegelijk niet meer terug naar 5".Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 06:20:
Het probleem met 5.5 inch phones is dat ze net iets te groot zijn om het volledige scherm met 1 hand te bedienen. En daarnaast, zoals hier eerder aangeven, kan het wat krap zitten als je kleine broekzakken hebt. Het voordeel van 5.5 inch is natuurlijk wel dat het prettiger is om dingen te lezen vanwege het grotere scherm. Persoonlijk kies ik uiteindelijk toch voor 5 inch, omdat ik het compacte handiger vind en ook mooier.
Kan ik nog iemand blij maken met 3 screenprotectors voor de Meizu M2 mini?
Mijn vrouw heeft haar M2 laten vallen in de tuin
en het scherm is gebarsten waardoor ze de Redmi 2 nu weer in gebruik heeft.
Mijn vrouw heeft haar M2 laten vallen in de tuin
Wellicht een tip voor iedereen. Hier kun je zien welke frequentie er wordt uitgezonden:
http://4gmasten.nl/
Heb zojuist de Ulefone paris binnen gekregen van GearBest. Binnen in 13 dagen waarvan 4 dagen weekend. 9 werkdagen met Sweden Post.
Overigens ook gewoon thuisbezorgd en niet bij de supermarkt afgeleverd. Had ik wel verwacht.
Vanvond maar is testen!
Overigens ook gewoon thuisbezorgd en niet bij de supermarkt afgeleverd. Had ik wel verwacht.
Vanvond maar is testen!
Cool, ben benieuwd. Ik heb een bestelling lopen via hongkongeek, maar die is al bijna 4 weken geleden besteld. Op 26-10 via Sweden post verzonden.Gerwin486741 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:38:
Heb zojuist de Ulefone paris binnen gekregen van GearBest. Binnen in 13 dagen waarvan 4 dagen weekend. 9 werkdagen met Sweden Post.
Vanvond maar is testen!
Nu maar eens kijken of het wat is voor die prijs. Deze week is er een OTA update voor de camera geweest. Er schijnen wifi issues te zijn.
Staat ook in de openingspost van dit topicAloysxda schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:45:
Wellicht een tip voor iedereen. Hier kun je zien welke frequentie er wordt uitgezonden:
Check anders deze uitgebreidde review eens. http://www.notebookcheck....hone-Review.153548.0.html Wifi schijnt wel aardig te zijn, maar fijn dat er al OTA's zijn natuurlijk.subwaysurfer schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:57:
[...]
Cool, ben benieuwd. Ik heb een bestelling lopen via hongkongeek, maar die is al bijna 4 weken geleden besteld. Op 26-10 via Sweden post verzonden.
Nu maar eens kijken of het wat is voor die prijs. Deze week is er een OTA update voor de camera geweest. Er schijnen wifi issues te zijn.
Typisch Ulefone. Problemen met WiFi? Oke, we brengen een OTA uit om de camera te verbeteren.subwaysurfer schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:57:
[...]
Cool, ben benieuwd. Ik heb een bestelling lopen via hongkongeek, maar die is al bijna 4 weken geleden besteld. Op 26-10 via Sweden post verzonden.
Grapjasdutchgio schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:33:
[...]
Typisch Ulefone. Problemen met WiFi? Oke, we brengen een OTA uit om de camera te verbeteren.
Ik weet dat er genoeg mensen zijn met negatieve ervaringen met Ulefone updates, ik blijf nog even goedgelovig
[ Voor 1% gewijzigd door subwaysurfer op 12-11-2015 18:37 . Reden: typo ]
Verwijderd
Xiaomi redmi note 2 pro, gaat om en nabij de 172 dollar kosten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2015 11:42 ]
Verwijderd
Ik heb mijn Paris vandaag ontvangen, alles prima, behalve de WiFi...subwaysurfer schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:57:
[...]
Blijft wel verbonden, maar geen internet. Alle andere devices in huis wel.
Iemand een oplossing/suggestie? Google heeft me (nog) niks opgeleverd.
Reeds gedaan:
WiFi netwerk vergeten en opnieuw ingesteld
Router reset
Router reserverd DHCP voor de Paris
OTA update
Fabrieksreset...
Maar alles zonder resultaat. Ik hoop op een suggestie.
Heb je al gekeken hoe de advanced wifi settings staan in de Ulephone Paris. DHCP vs Static etc. Anders even screenshotje van de advanced settings posten?Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 20:01:
[...]
Ik heb mijn Paris vandaag ontvangen, alles prima, behalve de WiFi...
Blijft wel verbonden, maar geen internet. Alle andere devices in huis wel.
Iemand een oplossing/suggestie? Google heeft me (nog) niks opgeleverd.
Reeds gedaan:
WiFi netwerk vergeten en opnieuw ingesteld
Router reset
Router reserverd DHCP voor de Paris
OTA update
Fabrieksreset...
Maar alles zonder resultaat. Ik hoop op een suggestie.
Verwijderd
Het vreemde is dat de WiFi internetverbinding van de buren (even wachtwoord netjes gevraagd) wel aan de praat blijft. Alleen de Paris met mijn router niet... Alle andere appraten in huis (laptop, S4, Sony Xperia, TAB3.0 etc.) blijven wel werken. In eerste instantie denk je dit zit in de Paris, maar waarom blijft die dan wel werken op een ander netwerk?
M.b.t. advanced instellingen. Zijn er niet zoveel, maar de WiFi an sich blijft in stand, alleen de daadwerkelijke internettoegang niet.
M.b.t. advanced instellingen. Zijn er niet zoveel, maar de WiFi an sich blijft in stand, alleen de daadwerkelijke internettoegang niet.
Good to know! Ze hebben ondertussen mijn order gecancelled omdat ze niet konen garanderen dat ik de telefoon voor het eind van de maand binnen heb. Ondertussen order geplaatst bij litb en inmiddels onderweg hierheenChocoball schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:31:
[...]
Leveringsproblemen zijn er omdat ze niet tevreden waren over de eerste batch. Iets met de kleur van de rand en dat andere iconen voor de capacitieve toetsen dan die Doogee gebruikt meen ik. Daardoor is er zo'n 1,5 week vertraging.
Wel goed nieuws is dat de HT6 niet kwetsbaar is voor Stagefright.
Verwijderd
Ok, het zit hem dus tussen mijn router en de phone.Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:24:
Het vreemde is dat de WiFi internetverbinding van de buren (even wachtwoord netjes gevraagd) wel aan de praat blijft. Alleen de Paris met mijn router niet... Alle andere appraten in huis (laptop, S4, Sony Xperia, TAB3.0 etc.) blijven wel werken. In eerste instantie denk je dit zit in de Paris, maar waarom blijft die dan wel werken op een ander netwerk?
Alle andere verbindingen met de phone werken (andere routers & 3G).
Alle andere devices werken met de router.
Router reset naar factory, geen resultaat, enige verandering nu is dat de phone helemaal niet meer kan verbinden, waar die in eerste instantie wel verbinding maakte maar daarna geen internetservices.
Zit er ergens iets in de phone gecached waar die op kan failen?
Of moet ik iets instellen in mijn router? Maar waarom alleen voor deze phone dan?
Verwijderd
Update, vooralsnog lijk ik een oplossing te hebben. Het communiceren via AES (wiresless setup) vindt de phone niet leuk. Middels TKIP wel... Ik ben er overigens achter gekomen, omdat deze issues blijkbaar ook speelden met de Galaxy S4 en dlink router(s).
NB: Heb nu alleen de guestmodus van mn router op tkip, opdat de andere devices wel nog fijn werken op hogere snelheden. Ik zal dit tevens melden aan ulefone.
EDIT: kan zelfs nog simpeler door alleen de WMM functie uit te zetten in de router...zucht, opluchting.
NB: Heb nu alleen de guestmodus van mn router op tkip, opdat de andere devices wel nog fijn werken op hogere snelheden. Ik zal dit tevens melden aan ulefone.
EDIT: kan zelfs nog simpeler door alleen de WMM functie uit te zetten in de router...zucht, opluchting.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2015 14:50 ]
Graag!John Rambo schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:44:
Kan ik nog iemand blij maken met 3 screenprotectors voor de Meizu M2 mini?
Mijn vrouw heeft haar M2 laten vallen in de tuinen het scherm is gebarsten waardoor ze de Redmi 2 nu weer in gebruik heeft.
hmm... Het lijken best aardige toestellen:
http://www.gizmochina.com...agship-that-costs-149-99/
http://www.gizmochina.com...elfie-centric-smartphone/
Staat al voor een euro of 270 te koop...
http://www.gizmochina.com...agship-that-costs-149-99/
http://www.gizmochina.com...elfie-centric-smartphone/
Staat al voor een euro of 270 te koop...
iemand die me kan helpen aan de zte nubia z9 elite (gold) edition ??
waar die te koop is voor een redelijke prijs...
Wat is een redelijke prijs?theduke1989 schreef op zondag 15 november 2015 @ 03:16:
iemand die me kan helpen aan de zte nubia z9 elite (gold) edition ??
www.tvc-mall.com/details/...60011A/?source=shareasale
700 euro en dan Android 5.0, brakke Snapdragon 810 en geen 4g Band 20John Rambo schreef op zondag 15 november 2015 @ 14:45:
[...]
Wat is een redelijke prijs?
www.tvc-mall.com/details/...60011A/?source=shareasale

Zal wel echt bladgoud zijn denk ikdutchgio schreef op zondag 15 november 2015 @ 14:48:
[...]
700 euro en dan Android 5.0, brakke Snapdragon 810 en geen 4g Band 20
Hij is wel behoorlijk aan de prijs idd
Heb na wikken en wegen de Ecoo e04 besteld. Goede specs voor een fijne prijs.
Ben benieuwd. Doet mij wat goedkoop plastic aan. Heb er daarom maar meteen een magnetic flip case bij gekocht
Had jaren lang een Chang Jiang n7100. Lachen om dat steeds te zeggen als mensen vroegen wat voor foon ik had :-)
Was ik wel uniek mee maar die batterijen waren niet meer te koop. Heb er een dikke 2 jaar veel lol aan gehad. Alleen 4 versleten batterijen, dat gaat best snel...
Ben benieuwd. Doet mij wat goedkoop plastic aan. Heb er daarom maar meteen een magnetic flip case bij gekocht
Had jaren lang een Chang Jiang n7100. Lachen om dat steeds te zeggen als mensen vroegen wat voor foon ik had :-)
Was ik wel uniek mee maar die batterijen waren niet meer te koop. Heb er een dikke 2 jaar veel lol aan gehad. Alleen 4 versleten batterijen, dat gaat best snel...
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 15-11-2015 17:53 ]
Toestel; ZTE Nubia Z9 mini
Opstarten gaat niet aangezien er ook geen rom aanwezig is..
Nubia UI V3.56 - 3.57 -3.61 geprobeerd lukte niet via SD kaartje,
Ik wou een nieuwe rom zetten op mijn telefoon de MIUv7 maar lukte me niet waardoor ik nadien alle roms van het telefoongeheugen heb gewist... Kan enkel twrp openen en niets via SD kaart installeren..
Iemand die in de Provincie Limburg woont en mij kan helpen met het flashen van een nieuwe rom?
Ik woon in Maasmechelen.

Ik wou een nieuwe rom zetten op mijn telefoon de MIUv7 maar lukte me niet waardoor ik nadien alle roms van het telefoongeheugen heb gewist... Kan enkel twrp openen en niets via SD kaart installeren..
Iemand die in de Provincie Limburg woont en mij kan helpen met het flashen van een nieuwe rom?
Ik woon in Maasmechelen.

Kan je op de internal storage komen als je de telefoon met usb aangesloten hebt?Kaya10 schreef op zondag 15 november 2015 @ 22:25:
Toestel; ZTE Nubia Z9 mini
Ik wou een nieuwe rom zetten op mijn telefoon de MIUv7 maar lukte me niet waardoor ik nadien alle roms van het telefoongeheugen heb gewist... Kan enkel twrp openen en niets via SD kaart installeren.
Hoe groot is je sd kaart?
Haha leuk verhaal.Harribo schreef op zondag 15 november 2015 @ 17:51:
Heb na wikken en wegen de Ecoo e04 besteld. Goede specs voor een fijne prijs.
Bestaat dat merk nog? (:
Ecoo E04 heb ik ook gehad. Camera liet allemaal wazige strepen in 't scherm zien, dus maar retour gedaan. Was verder een uitstekende telefoon
Je hebt het ding amper gebruikt en de camera deed niet wat ie moest doen. Rare ingrediënten om het een uitstekende telefoon te noemen.zeg_ik_niet schreef op zondag 15 november 2015 @ 23:24:
[...]
Haha leuk verhaal.
Bestaat dat merk nog? (:
Ecoo E04 heb ik ook gehad. Camera liet allemaal wazige strepen in 't scherm zien, dus maar retour gedaan. Was verder een uitstekende telefoon
Nee gaat ook niet... Sd kaart geprobeerd van 64gb ... Werkt nu niet meer en nadien eentje van sandisk en die heb ik geformateerd naar fat32..lukte nog nietJohn Rambo schreef op zondag 15 november 2015 @ 22:44:
[...]
Kan je op de internal storage komen als je de telefoon met usb aangesloten hebt?
Hoe groot is je sd kaart?
En via die Nubia tool Lollipop opnieuw flashen?
Je hebt igg je recovery nog, alleen geen ROM lijkt het, en een raar issue dat sd kaart/internal noet werkt blijkbaar.
Einde verhaal is het niet ga ik van uit.
Je hebt igg je recovery nog, alleen geen ROM lijkt het, en een raar issue dat sd kaart/internal noet werkt blijkbaar.
Heb vanalles geprobeert maar lukte me niet...dutchgio schreef op maandag 16 november 2015 @ 01:13:
En via die Nubia tool Lollipop opnieuw flashen?
Heb nog een laatste hoop en dat is een OTG kabeltje kopen en met en usb flashen.
Is er een tweaker die in de provincie Limburg (Nl,Be) of Antwerpen of noord brabant woont die me kan helpen? Dan kan ik eens langskomen..
Ik ben ook nog een beginner op dit gebied maar heb misschien toch ideetjes.Kaya10 schreef op maandag 16 november 2015 @ 07:05:
[...]
Heb vanalles geprobeert maar lukte me niet...
Heb nog een laatste hoop en dat is een OTG kabeltje kopen en met en usb flashen.
Is er een tweaker die in de provincie Limburg (Nl,Be) of Antwerpen of noord brabant woont die me kan helpen? Dan kan ik eens langskomen..
- staat je telefoon ook in adb sideload mode?
- heb je de juiste/nieuwste adb drivers
- lukt het om de rom te pushen met het push command in 'adb shell'?
Just a thought...succes in ieder geval.
Antwerpen (Zandhoven) hiezoKaya10 schreef op maandag 16 november 2015 @ 07:05:
[...]
Kan me wel niet een tweaker noemen
http://www.needrom.com/ca...rial-nubia/nubia-z9-mini/
[ Voor 3% gewijzigd door bottom line op 16-11-2015 10:28 ]
Ik heb vaak problemen gehad met mijn laptop en het benaderen van mijn Oneplus One (OPO). Als ik bijvoorbeeld het interne geheugen formatteer, dan herkent mijn pc de interne opslag niet meer.Kaya10 schreef op maandag 16 november 2015 @ 07:05:
[...]
Ik kan me vaag iets herinneren dat ik ooit dit heb kunnen oplossen door 'disable MTP' onder 'mount' aan te klikken... Maar hou me ten goede... Is erg lang geleden. Misschien dat ik na rebooten e.d. weer 'enable MTP' heb aangeklikt. Wellicht in combinatie met opnieuw driver installeren, rebooten van zowel je recovery als je laptop/pc. In ieder geval. Dit werkte bij de OPO. Andere optie is misschien opnieuw je TWRP recovery proberen te installeren?
Tot slot de tip om niet te proberen te flashen als je batterij op maar 13% (zie foto) staat.
Succes!
Iemand bij DHgate met import kosten te maken gehad?? ik heb via DX nog nooit problemen gehad
Ik weet het niet of hij nog bestaat, de batterijen kan je er niet meer bij krijgenzeg_ik_niet schreef op zondag 15 november 2015 @ 23:24:
[...]
Haha leuk verhaal.
Bestaat dat merk nog? (:
Mmm mag hopen dat ik dat dan niet heb.
Lijkt me echt een drama om het spul weer daar heen te retourneren?
Recensies zijn redelijk positief. Tenminste die paar die wat betrouwbaar zijn
Al die positieve reviews op zo'n verkooppagina vind ik smerig misleidend. Dat moeten ze echt verbieden.
Ik heb eens een niet al te positieve review geschreven en die kwam er dus mooi niet op he!?
Hoop echt dat mijn smartphone in orde is. De vorige 2 waren dat gelukkig wel
Ik zie het niet meer zitten..FJP84 schreef op maandag 16 november 2015 @ 09:08:
[...]
Ik ben ook nog een beginner op dit gebied maar heb misschien toch ideetjes.
- staat je telefoon ook in adb sideload mode?
- heb je de juiste/nieuwste adb drivers
- lukt het om de rom te pushen met het push command in 'adb shell'?
Just a thought...succes in ieder geval.
Ikvzoek een tweaker die me kn helpen.. Kan even naar hem rijden
Ik krijg meeer en meer stress door dit...
Kan geen rom flashen via sd kaart, dat is het probleembottom line schreef op maandag 16 november 2015 @ 09:16:
[...]
Antwerpen (Zandhoven) hiezoje kan van mij wel een OTG kabel krijgen.
Kan me wel niet een tweaker noemenheb je al geprobeerd om een rom te flashen met Flashtool?
http://www.needrom.com/ca...rial-nubia/nubia-z9-mini/
Verwijderd
Gionee S6, weighing 147 grams, and packing a 5.5-inch, 720p AMOLED display. Underneath, Gionee has planted one of MediaTek's 64-bit, octa-core MT6753 processors, clocked at 1.3GHz and coupled with an ARM Mali-T720 GPU. In terms of memory, we're looking at 3 gigs of RAM and 32GB of internal storage, expandable through the secondary, hybrid SIM card slot which also accepts microSD. As for imaging, Gionee is using a main, 13-megapixel sensor with very wide, f/2.0 lens and very quick phase detection auto focus, while a 5-megapixel selfie snapper sits up front.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2015 13:30 ]
Probeer dan een rom te flashen via je computer? Hoeft toch niet via je sd kaart?Kaya10 schreef op maandag 16 november 2015 @ 13:09:
[...]
Kan geen rom flashen via sd kaart, dat is het probleem
Ik zou de tip om flashboot te gebruiken proberen. Hiermee kun je als ik het goed begrijp handmatig boot.img en system.img uit je rom.zip file flashen.bottom line schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:03:
[...]
Probeer dan een rom te flashen via je computer? Hoeft toch niet via je sd kaart?
Misschien helpt het filmpje hier:http://m.pocketnow.com/2012/10/24/flashing-with-fastboot
Dhgate is net als Ebay en Alieexpres daar zitten duizenden verkopers.iNFiNiTY- schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:25:
Iemand bij DHgate met import kosten te maken gehad?? ik heb via DX nog nooit problemen gehad
Zelf een keer of 3-4 daar iets gekocht zelf nooit kosten gehad maar zijn altijd kleine orders geweest.
Shoarma1998 schreef op maandag 16 november 2015 @ 10:17:
[...]
Ik heb vaak problemen gehad met mijn laptop en het benaderen van mijn Oneplus One (OPO). Als ik bijvoorbeeld het interne geheugen formatteer, dan herkent mijn pc de interne opslag niet meer.
Ik kan me vaag iets herinneren dat ik ooit dit heb kunnen oplossen door 'disable MTP' onder 'mount' aan te klikken... Maar hou me ten goede... Is erg lang geleden. Misschien dat ik na rebooten e.d. weer 'enable MTP' heb aangeklikt. Wellicht in combinatie met opnieuw driver installeren, rebooten van zowel je recovery als je laptop/pc. In ieder geval. Dit werkte bij de OPO. Andere optie is misschien opnieuw je TWRP recovery proberen te installeren?
Tot slot de tip om niet te proberen te flashen als je batterij op maar 13% (zie foto) staat.
Succes!
Schiet niet direct in de stress. Lees eerst even de posts van mensen die je willen helpen svp. Zie hierboven. Zou eerst laaghangend fruit proberen. Ga in naar je recovery en klik op mount. klik op disable mtp en enable weer. Wellicht dat dit helpt.k zie het niet meer zitten..
Ikvzoek een tweaker die me kn helpen.. Kan even naar hem rijden
Ik krijg meeer en meer stress door dit...
Okay, ik wacht wel even tot er weer voorraad is in een eu warehouse van de telefoon die ik wil.aart44 schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:08:
[...]
Dhgate is net als Ebay en Alieexpres daar zitten duizenden verkopers.
Zelf een keer of 3-4 daar iets gekocht zelf nooit kosten gehad maar zijn altijd kleine orders geweest.
Heb je de 5 of de 5,5?DonnieDoezoe schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:46:
Ik heb nu een week de Alcatel Idol 3 en moet zeggen. Ik ben enorm verrast. Dit is in zijn klasse veruit de meest bang voor je bucks
Zie die nu voor erg weinig bij Mediamarkt voorbij komen:
www.mediamarkt.nl/nl/prod...-idol-3-5-5--1376678.html
Nouja amper gebruikt.. 2 weken.. Camera was gewoon een productiefoutje bij mijn toestel in ieder geval.Momus schreef op zondag 15 november 2015 @ 23:34:
[...]
Je hebt het ding amper gebruikt en de camera deed niet wat ie moest doen. Rare ingrediënten om het een uitstekende telefoon te noemen.
Verder geen problemen ondervonden, goede GPS, WIFI signaal sterk overal enz.
@Harribo,
Ja herkenbaar die neppe reviews;)
Ben benieuwd of je Ecoo bevalt
[ Voor 8% gewijzigd door zeg_ik_niet op 16-11-2015 17:50 ]
Ik denk dat ik dat al geprobeerd heb, is via command prompt? Heb ik al gedaan maar lukte me nietFJP84 schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:35:
[...]
Ik zou de tip om flashboot te gebruiken proberen. Hiermee kun je als ik het goed begrijp handmatig boot.img en system.img uit je rom.zip file flashen.
Misschien helpt het filmpje hier:http://m.pocketnow.com/2012/10/24/flashing-with-fastboot
Hij heeft wel gewoon gelijk hoor, op die foto in de link is dat zwarte gedeelte rondom het scherm ineens een stuk groter.
[ Voor 18% gewijzigd door The Wizard op 17-11-2015 19:30 ]
Verwijderd
Een smartphone bestaat niet alleen uit zwarte randen. Overigens ging het mij meer om de algehele voorkomen en specs. Ik heb zelden overigens een low budget chinaphone gezien met minimale bezels.
Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.
Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.
Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html