Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

John Rambo schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:32:
[...]

(hier volgt een grapje)

Misschien wordt de scanner geleverd door Elephone _O-

[afbeelding]

(einde grapje)
LEMO (de ZUK uit je afbeelding) is een samenwerking tussen elephone en ZUK die puur gaat over de marketing. elephone doet de marketing buiten europe voor ZUK. De telefoon zelf (en onderdelen) komen gewoon bij Lenovo vandaan. Daar staat elephone buiten.

De fingerprint scanner moet gewoon werken onder CM, de mijne werkt perfect. Alleen het instellen van een fingerprint is wel lastig. je moet je vinger echt flink vaak van de sensor afhalen en weer terug plaatsen. duurde bij mij zo'n 5min voor ik die 100% had. maar zodra mijn print er instaat werkt het goed.

De versie van CM is 12.1. Die van mij kwam met de preview versie maar dat was een pre-productiemodel. Het is niet de community versie, het is echt een aparte versie voor ZUK gemaakt (zoals bijv de aanpassing voor de home knop). Alleen zijn er inderdaad bijna elke week wel updates. (varierend tussen de 3mb tot 60mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-10 20:50
Kenzi schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:57:
[...]

LEMO (de ZUK uit je afbeelding) is een samenwerking tussen elephone en ZUK die puur gaat over de marketing. elephone doet de marketing buiten europe voor ZUK. De telefoon zelf (en onderdelen) komen gewoon bij Lenovo vandaan. Daar staat elephone buiten.
Het was maar een grapje ;)

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

eerlijk gezegd snap ik niet waarom een dochterbedrijf van Lenovo voor een bedrijf als elephone gekozen heeft voor hun marketing. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Kenzi schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:21:
[...]

eerlijk gezegd snap ik niet waarom een dochterbedrijf van Lenovo voor een bedrijf als elephone gekozen heeft voor hun marketing. ;)
Daar snap ik ook helemaal niks van. Lenovo lijkt mij toch een stuk sterker en gerenommeerder dan Elephone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:44
Volgens mij zijn er nu meerdere onder jullie die een Doogee F3 Pro met 3GB geheugen.

Hoe zijn de ervaringen met de batterij? Dat is volgens mij namelijk het zwakste punt van de specificaties, en voordat ik hem koop ben ik benieuwd hoe jullie dit ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Iemand in Italië claimt de internationale Flyme versie (I) op zijn Meizu M2 mini te hebben. De kans bestaat dus dat er binnenkort wel weer een internationale rom voor dit toestel verschijnt.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7OILtNh.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door John Rambo op 08-10-2015 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Nou ik ben sinds kort weer van m'n Jiayu G2F over op een Moto E. Op zich prima, maar als ik zo terug kijk vond ik het scherm van m'n Jiayu toch iets kleurrijker en was de accuduur toch helemaal niet zo slecht! Tevens mis ik toch wel een klein beetje de notificatie led. Maar de kleine software dingetjes van de Jiayu rom die zo heel af en toe opspeelden hebben me doen overstappen naar de Motorola.

Dus mocht iemand belangstelling hebben, de g2f staat bij m'n vraag en aanbod

[ Voor 19% gewijzigd door hars73 op 08-10-2015 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkonings
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Hoppa Zuk Z1 binnen!
lekker spelen vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-07-2023
Kroesss schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:54:
Volgens mij zijn er nu meerdere onder jullie die een Doogee F3 Pro met 3GB geheugen.

Hoe zijn de ervaringen met de batterij? Dat is volgens mij namelijk het zwakste punt van de specificaties, en voordat ik hem koop ben ik benieuwd hoe jullie dit ervaren.
Ik probeer ook achter de accuduur te komen. Maar de vragen worden tot nu toe niet beantwoord. Hopelijk betekent dat niet dat de batterij inderdaad matig is...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Adipose
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-03-2021
Mijn review over de Mi4C staat online: productreview: Xiaomi Mi4c 32GB Wit review door Adipose. In de review staat nu ook een 10$ coupon, deze kan iedereen gebruiken.

[ Voor 16% gewijzigd door Adipose op 09-10-2015 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 10:23
Ik heb een Cubot H1 ontvangen, met een geadverteerde accu van 5200mAh. Weet iemand een goede manier/app om te testen of de accu echt zo groot is en hoe lang deze accu van mee gaat?

[XBO/PSN: BroedersKolk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YsWDesign schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:56:
Mijn review over de Mi4C staat online: productreview: Xiaomi Mi4c 32GB Wit review door Adipose. In de review staat nu ook een 10$ coupon, deze kan iedereen gebruiken.
Goede review, maar je had je stuk over 4G wellicht iets kunnen nuanceren op je eigen provider, waar je met T-Mobile wel goed bereik zou hebben door de 1800Mhz band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
dutchgio schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:22:
[...]

Goede review, maar je had je stuk over 4G wellicht iets kunnen nuanceren op je eigen provider, waar je met T-Mobile wel goed bereik zou hebben door de 1800Mhz band.
Ik zal dat wel even aanpassen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En zit er al een CM of andere alternatieve firmware aan te komen of is dat ng niet bekend?? ;)

Heb zelf liever AOSP dan een Miui, en dat is ook meer kans op Android updates aangezien Xiaomi de gehele interface aanpast en dat dus erg lang kan duren voordat er een Android update uitrolt.

Maakt het ook interessanter om voor Xiaomi te kiezen in de toekomst. :P

[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 09-10-2015 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
dutchgio schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:25:
En zit er al een CM of andere alternatieve firmware aan te komen of is dat ng niet bekend?? ;)

Heb zelf liever AOSP dan een Miui, en dat is ook meer kans op Android updates aangezien Xiaomi de gehele interface aanpast en dat dus erg lang kan duren voordat er een Android update uitrolt.

Maakt het ook interessanter om voor Xiaomi te kiezen in de toekomst. :P
Heb het stuk over 4G aangepast.

Er is nog niets bekend over een custom rom, maar ik verwacht dat deze ter zijner tijd wel komen. Alle andere toestellen hebben hier al de beschikking over, alleen de Mi Note Pro en de Mi4c nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-10 17:26
jooncheez schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:13:
Ik heb een Cubot H1 ontvangen, met een geadverteerde accu van 5200mAh. Weet iemand een goede manier/app om te testen of de accu echt zo groot is en hoe lang deze accu van mee gaat?
Vaak gebruiken mensen AnTuTu in hun benchmarks, die heeft ook een batterijtester:
https://play.google.com/s...ails?id=com.antutu.tester

There is no knowledge, that is not Power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkonings
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Eerste ervaring met de Zuk Z1, zeer positief.
Mooi scherm en afwerking
fingerprintscanner werkt ook super.
Cyanogen werkt heerlijk!

En inderdaad, geen 4G hier in de wijk
De OnePLus-2 hier voor me heeft wel 4G.
Getest met een Vodafone abonnement

[ Voor 31% gewijzigd door rkonings op 09-10-2015 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
djcasl schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:07:
[...]

Vaak gebruiken mensen AnTuTu in hun benchmarks, die heeft ook een batterijtester:
Oke bedankt, die ben ik nu aan het draaien :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner13
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
Doogee X5 PRO: 80 dolllar (70 euro) op gearbest. Best interessante specs lijkt het, maar wat kun je er van verwachten? Iemand ervaring met dit dingetje? Ik vind op het www veel unboxing en vage zogenaamde review filmpjes maar weinig inhoudelijks of in vergelijking met andere telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:00
hou er rekening mee.. bij gearbest betaal je 95% van de tijd douane kosten.. (ook al doe je free shipping)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma1998
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-08 15:58
Aha...

Nieuws van het doogee front...

"Good news!!!
F3 and F3 Pro has been in abundant supply again, especially the ones with black housing cover and the ones in ebony.
Due to the large quantities of orders and complex manufacturing process, the former delivery was late.
Here we sincerely apologize.
The housing covers in ebony and in bamboo are mainly made from imported wood, for which two-month lead time is required. That’s why we couldn’t deliver the F3 and F3 Pro on time. However, now the problem has been fully solved and we have covered a lot of orders.
So, welcome to order!!! What are you waiting for?!!!"

Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Burner13 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:20:
Doogee X5 PRO: 80 dolllar (70 euro) op gearbest. Best interessante specs lijkt het, maar wat kun je er van verwachten? Iemand ervaring met dit dingetje? Ik vind op het www veel unboxing en vage zogenaamde review filmpjes maar weinig inhoudelijks of in vergelijking met andere telefoons.
Ik krijg ze maandag op voorraad.
Kan dan inhoudelijk wat laten weten.

Kijk ook eens op gizchina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:01
Aggressor schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:26:
hou er rekening mee.. bij gearbest betaal je 95% van de tijd douane kosten.. (ook al doe je free shipping)
Fingers crossed dan maar.mijn eerste bestelling daar had ik zonder problemen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10 00:34

Daytona

Autoracen is voor watjes

Heb 3 bestellingen gedaan bij Gearbest, alle drie gratis verzonden met PostNL, alle drie zonder extra kosten binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
valt mee, omdat ze meteen via postnl verzenden..
hier ong 5 x besteld bij gearbest.. en telkens douane kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:10
Mijn ervaring bij het bestellen bij diverse shops:
-aangegeven welk artikel er in het pakje zit en aangegeven waarde minder dan 22 ->geen douanekosten
-niet aangegeven welk artikel erin zit en/of aangegeven waarde hoger dan 22 ->wel douanekosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04:42
ASW1 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 22:59:
Mijn ervaring bij het bestellen bij diverse shops:
-aangegeven welk artikel er in het pakje zit en aangegeven waarde minder dan 22 ->geen douanekosten
-niet aangegeven welk artikel erin zit en/of aangegeven waarde hoger dan 22 ->wel douanekosten
Ik heb hier dan veel geluk in Spanje, nog nooit wat extra moeten betalen en er zijn de afgelopen jaren wel meer als 50 pakketjes binnen gekomen .
Nu voor het eerst wat bij Gearbest EU gekocht (XIAOMI MI4 Overseas Edition) was daar goedkoper dan in China .

PSN: ghpeet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
nvm verkeerd...

[ Voor 96% gewijzigd door masterrobo op 10-10-2015 02:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-09 09:24
niet waar, heb 4x besteld bij gearbest niet een keer douane kosten, denk dat jij gwn pech hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
de Doogee F5 ziet er ook leuk uit.
iemand al ervaring met deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:22

bloasfist

Slot-A Crew

bloasfist schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:34:
[...]

Ik ben zelf ook op zoek naar 4.5-4.7 inchers als vervanging voor m'n Jiayu g4c. Heb geen 64 GB eis, alleen sub 4.7inch en niet groter dan de g4c kwa dimensionering, 4G en verder vrij identiek aan wat jij wil. Mijn shortlist bestaat uit:Enig nadeel is dus dat deze allen nog niet verkrijgbaar zijn....
Toegevoegd aan mijn shortlist (sub 5 inch compacte formfactor, oke het is geen chinees):Een betere verhouding tussen telefoon (12.6 x 6.6 cm) en schermgrootte (4.7 inch) heb ik nog niet gezien (dikte boeit me niet veel)! Zou in december verkrijgbaar moeten zijn, maar dan alleen in Japan via DoCoMo. Wellicht dat ie via http://www.kyoex.com/ te importeren gaat zijn?

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

Burner13 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:20:
Ik heb de non-Pro besteld voor 51 euro voor m'n schoonmoeder. Via lightinthebox. Nog niet binnen maar enkele reviews waren wel positief...voor dit geld dan.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoPolo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-04 14:35
De oppo find 7 vind ik wel een mooi toestel, deze is te koop bij oppostyle maar de find 7 en 7a zijn allebei niet in stock |:( . Weet iemand of deze nog in stock komen? Moeten er ook importkosten worden betaald bij oppostyle of wordt het vanuit een EU warenhuis verstuurd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
Ik heb de Infocus M810T gekocht bij Gearbest.
Geen idee of het wat is, anders staat ie wel weer te koop. Iemand er ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:24
bloasfist schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 11:32:
[...]

Toegevoegd aan mijn shortlist (sub 5 inch compacte formfactor, oke het is geen chinees):
Hij lijkt zelfs op de Sony Z Compact imo. Maar mooie telefoon, verwacht wel dat die 'aan de prijs' zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FJP84
Gutteguttegut schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 12:31:
[...]
Ik heb de non-Pro besteld voor 51 euro voor m'n schoonmoeder. Via lightinthebox. Nog niet binnen maar enkele reviews waren wel positief...voor dit geld dan.
Ik heb de non-pro net binnen, via AliExpress.Ook voor schoonmoeders. Eerste indruk is prima. Mooi scherm. Wel voor mijn smaak wat zwaar en aan de dikke kant, maar wel degelijke bouw.morgen nog wat verder uitproberen voordat ie weggaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma1998
Voor degenen die in de OP2 geïnteresseerd zijn...

http://forums.oneplus.net...plus-2-open-sales.370751/

Voor een uur zonder uitnodiging te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie02
  • Laatst online: 03-09 17:16
Goedemorgen luitjes,

Nu ik de iocean m6752 in gebruik heb wil ik toch nog even aan mn zopo zp700 wat aandacht besteden.
Deze heeft last van wat ik denk ghosttoutches zijn. Het was om gek van te worden.
Is dit met een root op te lossen of is de display gewoon kapot?

Grz Ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoPolo
rkonings schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:26:
Eerste ervaring met de Zuk Z1, zeer positief.
Mooi scherm en afwerking
fingerprintscanner werkt ook super.
Cyanogen werkt heerlijk!

En inderdaad, geen 4G hier in de wijk
De OnePLus-2 hier voor me heeft wel 4G.
Getest met een Vodafone abonnement
Heb je de witte versie? Ik zou graag de grijze versie willen kopen maar ik geloof dat deze nog niet te koop is of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11
Ik ben in de markt voor een nieuwe 4.7-5 incher.
Heb nu een Newman N2, leuk toestel maar wil weer eens wat anders na bijna 2 jaar.

Mijn budget is 120,-, max 150,-

Eisen:
- minimaal 2gb, merk dat de 1gb in de Newman te weinig is voor mij
- goede GPS
- ben niet zo'n power user, maar moet wel een vlot toestel zijn
- graag met custom roms beschikbaar enzo
- goede bouwkwaliteit
- goede batterij (1.5 dag minimaal)

Op Kimovil staan enkele opties:

-Doogee F3, antutu 31900 maar (te?) kleine batterij
- Oukitel K4000, net uit dus nog geen reviews, 4000mAh batterij.
- Meizu M2, slechte custom rom support?
- THL 2015 A

Merken als Kingzone, Elephone en Blackview hebben ook diverse modellen maar ik heb toch het idee dat de bouwkwaliteit hiervan minder is.

Van deze top3 neig ik eigenlijk naar de Oukitel. Iemand wat inzicht over Oukitel als merk?
En zo'n 1.0 GHz MTK6735P, is dat een beetje ok?
Nog andere opties die ik over het hoofd zie?

[ Voor 4% gewijzigd door FitTiv op 11-10-2015 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoPolo
FitTiv schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 14:45:
Heb nu een Newman N2, leuk toestel maar wil weer eens wat anders na bijna 2 jaar.

Eisen:
- goede GPS
- goede bouwkwaliteit

Merken als Kingzone, Elephone en Blackview hebben ook diverse modellen maar ik heb toch het idee dat de bouwkwaliteit hiervan minder is.

Van deze top3 neig ik eigenlijk naar de Oukitel. Iemand wat inzicht over Oukitel als merk?
Koop de Xiaomi redmi note 2, heeft wel een 5,5 inch scherm maar hier is echt goed aan te wennen.
Een vriend van me heeft ook de xiaomi note 2 en is er erg tevreden over, ik heb zelf de xiaomi redmi note gehad (in principe bijna hetzelfde toestel alleen dan de eerste gen).
De prijs/kwaliteits verhouding is zo goed bij dit toestel.
Waarom zou je eigenlijk niet voor een 5,5 inch sherm gaan?
Bij TO2C kost ie 167 dollar, ongeveer 149 euro, + free shipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
ownagekiller schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 14:53:
[...]

Koop de Xiaomi redmi note 2, heeft wel een 5,5 inch scherm maar hier is echt goed aan te wennen.
Een vriend van me heeft ook de xiaomi note 2 en is er erg tevreden over, ik heb zelf de xiaomi redmi note gehad (in principe bijna hetzelfde toestel alleen dan de eerste gen).
De prijs/kwaliteits verhouding is zo goed bij dit toestel.
Waarom zou je eigenlijk niet voor een 5,5 inch sherm gaan?
Bij TO2C kost ie 167 dollar, ongeveer 149 euro, + free shipping.
Omdat ik liever een 4.3 of 4.7 '' scherm heb, maar de modellen met goede specs uit china zijn er heel weinig of voor 2x mijn budget. Daarom 5'', 5.5 vind ik gewoon te groot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
vraagje, ik heb een witte Lenovo S60-w gekocht.
Alleen het wifi is zo slecht ... boven heb ik niet eens verbinding, misschien binnen 4 meter afstand alleen.. (en dan is het al huilen)

Wat zou dit kunnen zijn? ik heb al verschillende firmwares geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
Aggressor schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 16:00:
vraagje, ik heb een witte Lenovo S60-w gekocht.
Alleen het wifi is zo slecht ... boven heb ik niet eens verbinding, misschien binnen 4 meter afstand alleen.. (en dan is het al huilen)

Wat zou dit kunnen zijn? ik heb al verschillende firmwares geprobeerd...
Googlen levert op dat meer mensen dit hebben. Waarschijnlijk brakke antenne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoPolo
FitTiv schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 15:52:
[...]

Omdat ik liever een 4.3 of 4.7 '' scherm heb, maar de modellen met goede specs uit china zijn er heel weinig of voor 2x mijn budget. Daarom 5'', 5.5 vind ik gewoon te groot...
Ik zou gewoon voor die gaan, 90% van de telefoons uit china hebben 5,5 inch. Ik zou het gewoon accepteren dat je een telefoon met een groter scherm zal moeten kopen. 5.5 inch lijkt heel veel. Zelf kan ik mijn mobiel met 1 hand gebruiken, maar vaak doe ik het toch met 2 handen. Je went echt wel aan 5.5 inch hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
FitTiv schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 16:05:
[...]

Googlen levert op dat meer mensen dit hebben. Waarschijnlijk brakke antenne?
over de s60 kan ik niet echt veel vinden .. wel over andere telefoons.
Echt heel vreemd, ik had er 3 besteld.

2 witte en 1 roze.
Bij de roze is het wel perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het echt bij 4 meter al is lijkt het me om een defect te gaan, daar gaat een andere rom niets aan veranderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
FitTiv schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 15:52:
[...]

Waarom dan geen xiaomi redmi 2 van 4,7"? Zelf zou ik voor de meizu gaan, of iets meer bijleggen voor een zte blade s6 of zte z7 mini. Lenovo heeft ook nog wat modellen, zoals de p70t. Doogee en oukitel zou ik mijden.

[ Voor 5% gewijzigd door Kasj op 11-10-2015 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:24
Kasj schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 16:45:
[...]
Waarom dan geen xiaomi redmi 2 van 4,7"?
Inderdaad. Voldoet aan al je eisen (die gelijk zijn aan mijn eisen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
FitTiv schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 14:45:

Eisen:
- goede GPS
- goede bouwkwaliteit

- THL 2015 A

Ik zou persoonlijk ook voor de redmi 2 gaan. De andere merken die je noemt zou ik mijden. Meizu is ook prima, heb hier thuis een M2, alleen daarvoor zijn er minder roms beschikbaar en ben je aangewezen op Engels (of je moet in Italië kopen bij Amazon).
Voor de redmi heb je veel support, verschillende roms enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
Zojuist de Doogee X5 uitgeprobeerd. Bluetooth werkt perfect met mijn carkit (wat voorheen met MTK nogal problematisch was, maar dat kan ook liggen aan de combi met Android 4.4). Verder in de auto ook zeer snelle GPS Fix (enkele seconden) met GPS Test, zonder dataconnectiviteit. Tot slot heb ik net zowaar een OTA update geïnstalleerd. Voor slechts €55,00 op het eerste gezicht prima apparaat dus. Geeft wel vertrouwen voor de F3 Pro die ik voor mijzelf heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
John Rambo schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 17:59:
[...]

Ik zou persoonlijk ook voor de redmi 2 gaan. De andere merken die je noemt zou ik mijden. Meizu is ook prima, heb hier thuis een M2, alleen daarvoor zijn er minder roms beschikbaar en ben je aangewezen op Engels (of je moet in Italië kopen bij Amazon).
Voor de redmi heb je veel support, verschillende roms enz.
Thanks voor je reactie. Wil geen nederlands op mijn telefoon dus dat is makkelijk.
Redmi 2 is een optie, echter de batterij is slechts 2200 mAh en de antutu score is niet zo hoog met de snapdragon 410 SOC. Ik weet dus niet zeker of dit wel 'de' optie is. Een Mi3 kan ook nog, dat is een 5'' maar wel 3050 mAh.
Ik ben er nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
FitTiv schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 21:33:
[...]

Thanks voor je reactie. Wil geen nederlands op mijn telefoon dus dat is makkelijk.
Redmi 2 is een optie, echter de batterij is slechts 2200 mAh en de antutu score is niet zo hoog met de snapdragon 410 SOC. Ik weet dus niet zeker of dit wel 'de' optie is. Een Mi3 kan ook nog, dat is een 5'' maar wel 3050 mAh.
Ik ben er nog niet uit.
Wat wil je met een hoge antutu score? Voor gewoon dagelijks gebruik is een Redmi 2 prima. De accu bij normaal gebruik gaat zeker 1,5 dag mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoPolo
FitTiv schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 21:33:
[...]

Ik ben er nog niet uit.
Je kan ook kiezen voor een motorola moto G gaan, is op pandawill bijv. maar 170 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoPolo
John Rambo schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 21:40:
[...]

Wat wil je met een hoge antutu score? Voor gewoon dagelijks gebruik is een Redmi 2 prima. De accu bij normaal gebruik gaat zeker 1,5 dag mee.
Ik ben het met je eens, een antutu score zegt echt niet alles. De Xiaomi redmi 2 is een van de betere keuze, xiaomi is een van de grootste bedrijven in china, volgens mij behoren ze bij de top-3, hun telefoons zijn kwalitatief erg goed. Van die goedkopere merken wordt je echt niet blij. 2200mah is niet heel veel maar het verbruik van de telefoon is ook niet heel erg hoog.

[ Voor 4% gewijzigd door MarcoPolo op 11-10-2015 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
FJP84 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 18:16:
Zojuist de Doogee X5 uitgeprobeerd. Bluetooth werkt perfect met mijn carkit (wat voorheen met MTK nogal problematisch was, maar dat kan ook liggen aan de combi met Android 4.4). Verder in de auto ook zeer snelle GPS Fix (enkele seconden) met GPS Test, zonder dataconnectiviteit. Tot slot heb ik net zowaar een OTA update geïnstalleerd. Voor slechts €55,00 op het eerste gezicht prima apparaat dus. Geeft wel vertrouwen voor de F3 Pro die ik voor mijzelf heb besteld.
Zelf heb ik interesse in de Doogee X5 pro. De 4G-versie, zeg maar. Paar tientjes duurder, maar mogelijk zijn geld volledig waard. Zijn er mensen hier die het apparaat al hebben?

Edit: Gewoon maar besteld. Leuk om gewoon eens te proberen voor dat geld, geen verbetering ten opzichte van mijn huidige telefoon (Oneplus One, op de 800mhz 4G ondersteuning na), maar er zijn zat mensen in mijn omgeving die op zoek zijn naar een goedkoop telefoontje.

Via Aliexpress, dus kan wel even duren voor hij binnen is. Gemiddeld toch een stuk trager dan Banggood, maar daar was hij fors duurder.

[ Voor 21% gewijzigd door Hoppa! op 12-10-2015 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
djcasl schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:07:
[...]

Top, bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
Hoppa! schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:08:
[...]

Zelf heb ik interesse in de Doogee X5 pro. De 4G-versie, zeg maar. Paar tientjes duurder, maar mogelijk zijn geld volledig waard. Zijn er mensen hier die het apparaat al hebben?

Edit: Gewoon maar besteld. Leuk om gewoon eens te proberen voor dat geld, geen verbetering ten opzichte van mijn huidige telefoon (Oneplus One, op de 800mhz 4G ondersteuning na), maar er zijn zat mensen in mijn omgeving die op zoek zijn naar een goedkoop telefoontje.

Via Aliexpress, dus kan wel even duren voor hij binnen is. Gemiddeld toch een stuk trager dan Banggood, maar daar was hij fors duurder.
http://www.xiaomitoday.co...specs-for-a-budget-phone/
Als ik dit zo lees is het best een goede telefoon voor weinig. Hoop dat de accu het een beetje trekt gedurende de dag. Dus hoop dat je zelf ook een korte indruk geeft als die binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Laatst online: 27-07 09:14
djcasl schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:54:
[...]

http://www.xiaomitoday.co...specs-for-a-budget-phone/
Als ik dit zo lees is het best een goede telefoon voor weinig. Hoop dat de accu het een beetje trekt gedurende de dag. Dus hoop dat je zelf ook een korte indruk geeft als die binnen is.
Die link had ik ook al gevonden ja. Maar ik lees dit niet als een review, meer als een opsomming van specs. Maar zodra hij binnen is zal ik mijn indrukken posten. Ik ga hem toch in ieder geval een weekje of 2 zelf gebruiken voor ik hem doorgeef aan familie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een hele rits offtopicberichten zijn verwijderd. Die topicwaarschuwing staat er niet voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
Weten wij niet of dat genoeg is;)

Wat doe je zoal op je telefoon?
Meestal is 16gb wel weinig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robinator
  • Laatst online: 29-05 16:00
John Rambo schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:32:
[...]

(hier volgt een grapje)

Misschien wordt de scanner geleverd door Elephone _O-

[afbeelding]

(einde grapje)
Kan ik nog goed mee lachen hehe ;)

Ik denk inderdaad dat het software is ofzo, het is CM 12.1 build date is 30 september 2015, buildnumber is LMY48B

Na een paar dagen stevig te gebruiken heb ik er wel een idee van wat er goed en minder goed aan is ;)

om te reageren op John Rambo's post ;) Elephone moet wel de batterij gemaakt hebben deze gaat bij heavy use niet langer mee dan 7 a 9uur, is in theorie toch een 1000Mah meer als men Honor 6 (3100 vs 4100mah)
Misschien dat ze ook verantwoordelijk zijn voor men minder goede Wifi ontvanger ;)

hieronder een korte review:

Had vandaag enorm veel gebeld via bluetooth en er is een uurtje en half mee gps gebruikt. 4G staat permanent aan en synct wel een hoopje op de achtergrond, op zich niet slecht, beter als de meeste smartphone's, maar men Honor 6 deed langer men zijn 3100Mah batterij ;) Dus batterij is geen hoogvlieger vind ik.

Nu los van dit is al de rest wel piccobello in orde, ontvangst op zowel 4G als 3G is beter dan men Honor 6, ook de geluidskwaliteit is beter tijdens gesprekken, Honor 6 zat sneller gekraak in (ten gevolge van ontvangst misschien) Bluetooth is beter in koppelen bij men VW caddy vant werk, bij men honor 6 was het elke keer manueel terug koppelen, de ZUK doet dit automatisch.

GPS is gewoon perfect, het is echt 8/10 instant Fix (is waarschijnlijk al lock aan het nemen terwijl Tomtom opstart)
Snelheid van de cpu en multitasken is ook in orde voor zover ik hem gebruik (GPS, Krantje lezen, skype, gmail, exchange en af en toe is wat whatsapp en of Facebook)

Software is momenteel zelfs nog niet geroot, alles is compleet aan de rom zoals ik het voorlopig zelf wil, Heb geen nood aan software te verwijderen, ZUK kwam met preinstalled Gapps waar ik ook geen problemen mee heb. Heb nog geen bugs gevonden buiten men fingerprint die inderdaad niet werkt zoals hij hoort.

Hitte heb ik totaal geen last van, men honor 6 werd af en toe eens lichtjes lauw, als ik echt lang gps gebruikte en bv wat intensief aan het multitasken was, dit is eerlijk gezegd men eerste Qualcomm smartphone die nog niet stevig warm geworden is tijdens intensief gebruik ;)

bouw is stevig, is inderdaad een lichte alu / metalen frame, maar het toestel is echt groot (als je van sub 140mm gsm toestelllen komt) hierdoor heb ik soms schrik om er tijdens het werken per ongeluk tegen te slagen ofzo als ik onverwachts tegen iets loop (kijk in de geschiedenis naar men Zopo C2 incident)

Beeld is goed, kleuren en kijkhoeken ook, nog geen rare kleuren ofzo gezien, ook redelijk dunne bezels.

Dual sim is dual standby, heb ik me moeten bij neerleggen, camera schiet iets betere foto's dan de Honor 6, maar is niet extreem veel verschil, sneller en betere autofocus, dat wel.

Al bij al ben ik er zeer tevreden mee, enige dat me stoort is die omvang van het toestel, als ik er over een maandje mezelf nog niet kan bij neerleggen, gaat hij in de verkoop, wat ik spijtig zou vinden, want is echt een leuk toestel voor de rest.

Wifi is ietsje minder bereik TOV men Honor 6, ik heb de volle 3meter minder ver bereik, en das net waar men tafel staat wor ik smorgen's de krant lees op de gsm :D (liegt ook on de modem Fritxbox 7360, wifi is niet echt een toppunt van bereik, men Draytek erachter gaat perfect 10meter verder)

Mochten jullie vragen hebben beantwoord ik ze graag, misschien zelf vanop men tablet waar ik tegenwoordig mee bel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Heb precies de omgekeerde ervaringen. Misschien dat het je instellingen zijn oid.
Mijn Honor 6+ gaat nauwelijks een werkdag mee, mijn ZUK haalt makkelijk anderhalve dag. Ook in de meeste reviews komt de batterij er juist goed uit.

Wifi, bereik is beter dan mijn Honor 6+, en de ZUK ziet veel meer wifi netwerken dan de Honor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
robin-sips2 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 00:01:
[...]

Ik denk inderdaad dat het software is ofzo, het is CM 12.1 build date is 30 september 2015, buildnumber is LMY48B

Mochten jullie vragen hebben beantwoord ik ze graag, misschien zelf vanop men tablet waar ik tegenwoordig mee bel ;)
Ik zit niet in de CM maar is dit een pure CM? Niet een variant waar de verkoper nog aan heeft gesleuteld?

Ik had je nog een pb gestuurd een paar dagen terug, er was hier iemand waarvan de fingerprint scanner wel goed werkte op de Zuk. Hopelijk is het geen hardwarefout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

John Rambo schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 07:42:
[...]

Ik zit niet in de CM maar is dit een pure CM? Niet een variant waar de verkoper nog aan heeft gesleuteld?

Ik had je nog een pb gestuurd een paar dagen terug, er was hier iemand waarvan de fingerprint scanner wel goed werkte op de Zuk. Hopelijk is het geen hardwarefout.
Cyanogen is een partner van ZUK, (zoals Oneplus was). De versie voor de ZUK Z1 is geoptimaliseerd voor dat toestel specifiek. Het is geen community versie die ze er op geflashed hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralphkeb
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:27
Ik heb nu ongeveer anderhalve week een Oukitel U10 dus hierbij mijn ervaring van een redelijk nieuw merk en wat je voor 135 euro krijgt:

PRO's:
+ Toestel ziet er erg gelikt uit, grotendeels van metaal alleen boven en onder aan de achterkant plastic voor het antennebereik.
+ Afgerond 2,5D scherm ziet er mooi uit.
+ Scherm is echt loeischerp en diep zwart, in het donker wat backlight bleeding, maar ook hier niet storend.
+ Toestel is erg dun, zeker vergeleken met de Xiaomi Note 4G
+ Kwaliteit van foto's zijn goed zeker vergeleken bij de Xiaomi, moet wel zeggen dat ik hem op 13MP heb gezet, want 16MP is interpolated van 13MP!
+ Ik ben geen super user, maar ik doe ongeveer 1,75 dagen met een volle lading.
+ Android 5.1 met een kleine Oukitel overlay die erg smooth en snel loopt.
+ Fingerprint scanner die na 2 keer instellen wonderbaarlijk goed werkt!!! Van de 10 keer, werkt hij 9 keer gelijk!

zowel + als - Belkwaliteit is oke, maar geen 10 (Soms beetje blikkerig), als ik hem vergelijk met de Xiaomi Note geef ik de Oukitel een 7,5, maar daar ik nauwelijks bel is dit ruim voldoende.

CON's:
- Daar ligt ook gelijk het enige minpunt van het uiterlijk van de Oukitel, het plastic is een wat andere kleur en ligt net ietsjes hoger als het metalen stuk, maar absoluut niet storend!
- Camera lens steeks m.i. te ver uit, maar toestel is ook erg dun.
- Mobiel bereik is iets slechter dan de Xiaomi Note, maar de grotendeeks metalen behuizing kan dit verklaren.
- Helaas maar een 1A lader, dus duurt wel paar uurtjes eer hij vol is

Al met al ben ik zeer positief over dit mooie dunne en snell budget toestel, collega's geloven niet dat het hier maar om een toestel gaat van 135 euro, sommige zijn zelfs al overstag gegaan om ook een Chinees toestel aan te schaffen, hahaha.

Hij bevalt me zo goed dat ik mijn trouwe logge Xiaomi Note 4G verkocht heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoPolo
zeg_ik_niet schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 23:13:
Weten wij niet of dat genoeg is;)

Wat doe je zoal op je telefoon?
Meestal is 16gb wel weinig.
Ja ik dacht ook al dat 16gb een beetje weinig was en ben dus voor de LG G3 32gb gegaan kon deze voor ongeveer 260 euro kopen op ebay, (D855 versie). De oneplus one one was ook niet in stock en met verzending erbij kom je dan al gauw op 320 euro uit dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma1998
Doogie wint een prijs voor het beste ontwerp van een smartphone. Nu nog even uitleveren... ;)

http://www.gizchina.com/2...e-design-of-2015-at-miit/

[ Voor 36% gewijzigd door Shoarma1998 op 13-10-2015 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Laatst online: 29-05 16:00
Kenzi schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 03:16:
[...]

Heb precies de omgekeerde ervaringen. Misschien dat het je instellingen zijn oid.
Mijn Honor 6+ gaat nauwelijks een werkdag mee, mijn ZUK haalt makkelijk anderhalve dag. Ook in de meeste reviews komt de batterij er juist goed uit.

Wifi, bereik is beter dan mijn Honor 6+, en de ZUK ziet veel meer wifi netwerken dan de Honor.
Honor 6 plus heeft toch ook groter scherm dan de H60-L12 denk ik, niet? is hardware matig dacht ik niet identiek (kan me hier wel dik in vergissen)

Heb je hem orgineel met CM12.1 gekregen? en werkt de fingerprint scanner wel? ik kom bij normaal gebruik toe voor 2.5 dag maar bij echt zware heavy usage zoals GPS en bluetooth haal ik men dag net niet ;)

de Honor 6 is op vele andere punten slechter, dus ik ben hem liever kwijt dan rijk, maar zou de ZUK wel perfect in orde willen hebben, verder ook wat camera crashes gehad, dus met de instellingen van de Flits spelen zorgde 2X voor een spontane freeze met reboot.

Enige tips zijn welkom ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Robinator op 13-10-2015 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
  • Laatst online: 07-10 13:57
Ik heb mijn Meizu m2 Note binnen en geflashed naar de internationaal ROM.
Via de volgende handleiding: https://meizufans.eu/foru...ur-chinese-mainland-meizu

Ik vind het echt een fijn toestel en 5,5 inch is me toch niet zo groot als waar ik bang voor was.
- Toestel reageert flot
- Scherm is helder
- Wifi, 3g en 4g verbinding pakt hij zeer snel op.
- Batterij gaat best lang mee
Voor de mensen die het interessant vinden de Antutu beschmark score is 30k met de chinezen rom er op. Bij de Internationale zal het ongeveer het zelfde zijn verwacht ik.

Ik heb de Camera en GPS nog niet geprobeerd. Maar dit zal ook goed werken verwacht ik.

Kortom voor de 132 euro (aanbieding) die ik er voor heb betaald echt een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

robin-sips2 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:11:
[...]

Honor 6 plus heeft toch ook groter scherm dan de H60-L12 denk ik, niet? is hardware matig dacht ik niet identiek (kan me hier wel dik in vergissen)

Heb je hem orgineel met CM12.1 gekregen? en werkt de fingerprint scanner wel? ik kom bij normaal gebruik toe voor 2.5 dag maar bij echt zware heavy usage zoals GPS en bluetooth haal ik men dag net niet ;)

de Honor 6 is op vele andere punten slechter, dus ik ben hem liever kwijt dan rijk, maar zou de ZUK wel perfect in orde willen hebben, verder ook wat camera crashes gehad, dus met de instellingen van de Flits spelen zorgde 2X voor een spontane freeze met reboot.

Enige tips zijn welkom ;)
6+ is 5,5" . even groot als de zuk. toestel is wel kleiner (minder lang) dan de zuk.

mijn zuk was een pre-productie model met Zuk ZUI. Later wel CM 12.1 geflashed. (LMY48B)
zal eens navragen wat betreft die camera crashes. zelf nog geen crashes gehad. alleen paar keer vastgelopen bij het ontvangen van notificaties (op een oudere build)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralphkeb schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:15:
Ik heb nu ongeveer anderhalve week een Oukitel U10 dus hierbij mijn ervaring van een redelijk nieuw merk en wat je voor 135 euro krijgt:

PRO's:
+ Toestel ziet er erg gelikt uit, grotendeels van metaal alleen boven en onder aan de achterkant plastic voor het antennebereik.
+ Afgerond 2,5D scherm ziet er mooi uit.
+ Scherm is echt loeischerp en diep zwart, in het donker wat backlight bleeding, maar ook hier niet storend.
+ Toestel is erg dun, zeker vergeleken met de Xiaomi Note 4G
+ Kwaliteit van foto's zijn goed zeker vergeleken bij de Xiaomi, moet wel zeggen dat ik hem op 13MP heb gezet, want 16MP is interpolated van 13MP!
+ Ik ben geen super user, maar ik doe ongeveer 1,75 dagen met een volle lading.
+ Android 5.1 met een kleine Oukitel overlay die erg smooth en snel loopt.
+ Fingerprint scanner die na 2 keer instellen wonderbaarlijk goed werkt!!! Van de 10 keer, werkt hij 9 keer gelijk!

zowel + als - Belkwaliteit is oke, maar geen 10 (Soms beetje blikkerig), als ik hem vergelijk met de Xiaomi Note geef ik de Oukitel een 7,5, maar daar ik nauwelijks bel is dit ruim voldoende.

CON's:
- Daar ligt ook gelijk het enige minpunt van het uiterlijk van de Oukitel, het plastic is een wat andere kleur en ligt net ietsjes hoger als het metalen stuk, maar absoluut niet storend!
- Camera lens steeks m.i. te ver uit, maar toestel is ook erg dun.
- Mobiel bereik is iets slechter dan de Xiaomi Note, maar de grotendeeks metalen behuizing kan dit verklaren.
- Helaas maar een 1A lader, dus duurt wel paar uurtjes eer hij vol is

Al met al ben ik zeer positief over dit mooie dunne en snell budget toestel, collega's geloven niet dat het hier maar om een toestel gaat van 135 euro, sommige zijn zelfs al overstag gegaan om ook een Chinees toestel aan te schaffen, hahaha.

Hij bevalt me zo goed dat ik mijn trouwe logge Xiaomi Note 4G verkocht heb :)
heb jij backlit capacitive buttons? want die lijken te ontbreken op de review units op youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphkeb
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:27
Ja het zit erop, maar daar heb je ook alles mee gezegd, ze zijn nauwelijks zichtbaar :X
Maar tot nu toe mis ik niet dat je het zo goed als niet ziet, je drukt vanzelf op de juiste plaats 8)
heb jij backlit capacitive buttons? want die lijken te ontbreken op de review units op youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma1998
Ik heb weer een oneplus 2 uitnodiging gekregen... Iemand interesse in de invite? Pm me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
- verkeerd topic -

[ Voor 145% gewijzigd door Adipose op 14-10-2015 22:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djcasl
lekrutes schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:43:
Via de volgende handleiding: https://meizufans.eu/foru...ur-chinese-mainland-meizu

Ik vind het echt een fijn toestel en 5,5 inch is me toch niet zo groot als waar ik bang voor was.
- Toestel reageert flot
- Scherm is helder
Voor de mensen die het interessant vinden de Antutu beschmark score is 30k met de chinezen rom er op. Bij de Internationale zal het ongeveer het zelfde zijn verwacht ik.

Ik heb de Camera en GPS nog niet geprobeerd. Maar dit zal ook goed werken verwacht ik.

Kortom voor de 132 euro (aanbieding) die ik er voor heb betaald echt een koopje.
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_197994.html?wid=3
Voor mensen die interesse hebben, hij is nu tijdelijk out of stock, maar regelmatig te krijgen bij de europese warehouse gearbest, nu voor 136, dat is inc. Verzending en omdat die dan binnen Europa is geen invoerrechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
  • Laatst online: 07-10 13:57
Nice.
Bij Banggood.com was hij gisteren nog 142 euro. Zag ik hem staan
Ben er erg content mee. Beste Chinese toestel die ik tot nu toe heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerkitout
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-02-2024
Zijn er al Chinese telefoons die Marshmallow ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, nog niet. Dat komt in de komende maanden wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
djcasl schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:57:
[...]

http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_197994.html?wid=3
Voor mensen die interesse hebben, hij is nu tijdelijk out of stock, maar regelmatig te krijgen bij de europese warehouse gearbest, nu voor 136, dat is inc. Verzending en omdat die dan binnen Europa is geen invoerrechten.
Blauwe is wel beschikbaar:
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_211997.html?wid=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meike29
  • Laatst online: 03-06-2020
Ik heb sinds gister ook een Lenovo K3 Note, maar anders dan bij andere telefoons, krijg ik internet niet geinstalleerd (data instellingen). Ik gebruik Hollandsnieuwe en dat schijn een bekend euvel te zijn, maar de tips/instellingen die ik gevonden heb, wil ook niet lukken.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikiwhy
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 25-07-2024
[/quote]
Meike29 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 20:51:
Ik heb sinds gister ook een Lenovo K3 Note, maar anders dan bij andere telefoons, krijg ik internet niet geinstalleerd (data instellingen). Ik gebruik Hollandsnieuwe en dat schijn een bekend euvel te zijn, maar de tips/instellingen die ik gevonden heb, wil ook niet lukken.. :(
Wat bedoel je precies met "het internet niet geïnstalleerd krijgen"? Heb zelf ook de K3 Note maar geen een enkel probleem met internet.

edit: laat maar, ik heb het zelf al gegoogeld. Heeft dus niets met de telefoon te maken.

[ Voor 16% gewijzigd door wikiwhy op 15-10-2015 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een ZTE V5 pro in gebruik, echter zit er ontzettend veel bloatware op en slim_ap_daemon zuigt mn batterij leeg.
Rooten schijnt niet te kunnen. Iemand ervaring met een alternatieve ROM voor dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
jerkitout schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:58:
Zijn er al Chinese telefoons die Marshmallow ondersteunen?
Er is al wel iemand aan het knutselen met 6.0 op de Mi3

Afbeeldingslocatie: http://www.gizmochina.com/wp-content/uploads/2015/10/6529f26ajw1ewsn85iixuj20wy18gq7v.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01-2021
@meike29 Haal bij type toegangspunt de tekst "default" maar weg, en laat deze blanco, bij de meeste toestellen is dat het probleem, zelfs de instellingen van een s2 staan niet goed op de HN website. (beetje jammer dat er niets van getest is alleen gepublieerd bij HN, maar dat is bij meerdere dingen daar)

[ Voor 21% gewijzigd door fvandenreek op 16-10-2015 10:21 ]

Money isn't rellevant..... who you are is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een reeks offtopicberichten zijn verwijderd. Lees aub de topicwaarschuwing. Die staat er niet voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneVeld
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10-01-2023
@Inbetwee1 en NxCPU
Ik heb recentelijk een Elefone Be Touch 2 gekocht en krijg de SNS-app ook niet geïnstalleerd.
Hebben jullie nog andere tips?
Gr. ReneVeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-10 19:09
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:18:
Ik heb net een ZTE V5 pro in gebruik, echter zit er ontzettend veel bloatware op en slim_ap_daemon zuigt mn batterij leeg.
Rooten schijnt niet te kunnen. Iemand ervaring met een alternatieve ROM voor dit toestel?
Hoe bevalt deze phone, verder in gebruik is hij volledig uit 1 stuk gemaakt ? Ik heb hem ook besteld via geekbuying maar daar krijgen ze hem pas komende week binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
lekrutes schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:43:

- Toestel reageert flot
- Scherm is helder

Taal is echt Nederlands dan? niet half NL half Engels?
en weet iemand het verschil tussen

Meizu M2 Note Model: M571

Meizu M2 Note Model: M571U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Aggressor schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:00:
[...]

Taal is echt Nederlands dan? niet half NL half Engels?
en weet iemand het verschil tussen

Meizu M2 Note Model: M571

Meizu M2 Note Model: M571U
Uit mn hoofd is de U versie het Chinese model? Zou je ff moeten nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Het is hier geen V&A

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 19-10-2015 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meike29
  • Laatst online: 03-06-2020
De telefoon nog géén week in gebruik en nu al weer gezeur met apps of virussen die automatisch apps willen installeren. Echt, ik snap er geen hol van. Eerst problemen met mijn tablet, nu weer de telefoon. Iser een kans dat mijn google (drive) account gewoon besmet is ofzo? Apps installeren doe ik zelden en welke ik installeer zijn meestal apps die ik grondig nagekeken heb qua betrouwbaarheid en ontwikkelaar etc.

Vanavond dus weer de melding op mijn telefoon dat er een app blocker een aantal apps heeft tegen gehouden. 1 keer verkeerd aanklikken, slip of the thumb en je hebt dus weer een lading rotzooi binnen?

Ligt dit aan de bloatware, aan de Chinese Rom of dus aan het geen wat ik vermoed, een corrupte file op mijn drive account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Laatst online: 21-08-2024
Meike29 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 20:08:
De telefoon nog géén week in gebruik en nu al weer gezeur met apps of virussen die automatisch apps willen installeren. Echt, ik snap er geen hol van. Eerst problemen met mijn tablet, nu weer de telefoon. Iser een kans dat mijn google (drive) account gewoon besmet is ofzo? Apps installeren doe ik zelden en welke ik installeer zijn meestal apps die ik grondig nagekeken heb qua betrouwbaarheid en ontwikkelaar etc.

Vanavond dus weer de melding op mijn telefoon dat er een app blocker een aantal apps heeft tegen gehouden. 1 keer verkeerd aanklikken, slip of the thumb en je hebt dus weer een lading rotzooi binnen?

Ligt dit aan de bloatware, aan de Chinese Rom of dus aan het geen wat ik vermoed, een corrupte file op mijn drive account?
Waar heb je hem gekocht? Volgens mij zetten sommige shops er roms met bloatware op. Ik had ook allerlei random popups met een redmi Note 2 van GeekBuying. Opgelost door een andere ROM te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees Klaassen
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:35
bloasfist schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 11:32:
[...]

Toegevoegd aan mijn shortlist (sub 5 inch compacte formfactor, oke het is geen chinees):Een betere verhouding tussen telefoon (12.6 x 6.6 cm) en schermgrootte (4.7 inch) heb ik nog niet gezien (dikte boeit me niet veel)! Zou in december verkrijgbaar moeten zijn, maar dan alleen in Japan via DoCoMo. Wellicht dat ie via http://www.kyoex.com/ te importeren gaat zijn?
Tof dat je het bijhoudt, zoek al jaar en dag naar een compacte telefoon om mijn Jiayu G3 te vervangen maar ze zijn kennelijk niet echt in trek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elephone met een bezelless design. Hopelijk zullen de meeste smartphones dit ook introduceren.

Afbeeldingslocatie: http://i2.wp.com/www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/2015/10/P9000-2_result.jpg?zoom=3&resize=373%2C280

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elephone heeft al veel langer een bijna "bezelless design", dat blijkt alleen pas als je je toestel binnen hebt toch niet helemaal zo te zijn. :+

[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 19-10-2015 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk, maar als je naar de foto kijkt gaat die vlieger niet op. Het is namelijk geen render.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 21:31:
Leuk, maar als je naar de foto kijkt gaat die vlieger niet op. Het is namelijk geen render.
Dat vraag ik me sterk af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momus schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 21:40:
[...]

Dat vraag ik me sterk af.
Waaruit zou het moeten blijken dat het een render is. Een render dat zo levensecht is bestaat (nog) niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Momus
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 21:42:
[...]

Waaruit zou het moeten blijken dat het een render is. Een render dat zo levensecht is bestaat (nog) niet.
Dat plaatje kan gewoon op die telefoon geplakt worden hoor. Dat kan elke fotoshopper.
Pagina: 1 ... 24 ... 79 Laatste

Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html