Kan ik nog goed mee lachen hehe
Ik denk inderdaad dat het software is ofzo, het is CM 12.1 build date is 30 september 2015, buildnumber is LMY48B
Na een paar dagen stevig te gebruiken heb ik er wel een idee van wat er goed en minder goed aan is
om te reageren op John Rambo's post

Elephone moet wel de batterij gemaakt hebben deze gaat bij heavy use niet langer mee dan 7 a 9uur, is in theorie toch een 1000Mah meer als men Honor 6 (3100 vs 4100mah)
Misschien dat ze ook verantwoordelijk zijn voor men minder goede Wifi ontvanger
hieronder een korte review:
Had vandaag enorm veel gebeld via bluetooth en er is een uurtje en half mee gps gebruikt. 4G staat permanent aan en synct wel een hoopje op de achtergrond, op zich niet slecht, beter als de meeste smartphone's, maar men Honor 6 deed langer men zijn 3100Mah batterij

Dus batterij is geen hoogvlieger vind ik.
Nu los van dit is al de rest wel piccobello in orde, ontvangst op zowel 4G als 3G is beter dan men Honor 6, ook de geluidskwaliteit is beter tijdens gesprekken, Honor 6 zat sneller gekraak in (ten gevolge van ontvangst misschien) Bluetooth is beter in koppelen bij men VW caddy vant werk, bij men honor 6 was het elke keer manueel terug koppelen, de ZUK doet dit automatisch.
GPS is gewoon perfect, het is echt 8/10 instant Fix (is waarschijnlijk al lock aan het nemen terwijl Tomtom opstart)
Snelheid van de cpu en multitasken is ook in orde voor zover ik hem gebruik (GPS, Krantje lezen, skype, gmail, exchange en af en toe is wat whatsapp en of Facebook)
Software is momenteel zelfs nog niet geroot, alles is compleet aan de rom zoals ik het voorlopig zelf wil, Heb geen nood aan software te verwijderen, ZUK kwam met preinstalled Gapps waar ik ook geen problemen mee heb. Heb nog geen bugs gevonden buiten men fingerprint die inderdaad niet werkt zoals hij hoort.
Hitte heb ik totaal geen last van, men honor 6 werd af en toe eens lichtjes lauw, als ik echt lang gps gebruikte en bv wat intensief aan het multitasken was, dit is eerlijk gezegd men eerste Qualcomm smartphone die nog niet stevig warm geworden is tijdens intensief gebruik
bouw is stevig, is inderdaad een lichte alu / metalen frame, maar het toestel is echt groot (als je van sub 140mm gsm toestelllen komt) hierdoor heb ik soms schrik om er tijdens het werken per ongeluk tegen te slagen ofzo als ik onverwachts tegen iets loop (kijk in de geschiedenis naar men Zopo C2 incident)
Beeld is goed, kleuren en kijkhoeken ook, nog geen rare kleuren ofzo gezien, ook redelijk dunne bezels.
Dual sim is dual standby, heb ik me moeten bij neerleggen, camera schiet iets betere foto's dan de Honor 6, maar is niet extreem veel verschil, sneller en betere autofocus, dat wel.
Al bij al ben ik er zeer tevreden mee, enige dat me stoort is die omvang van het toestel, als ik er over een maandje mezelf nog niet kan bij neerleggen, gaat hij in de verkoop, wat ik spijtig zou vinden, want is echt een leuk toestel voor de rest.
Wifi is ietsje minder bereik TOV men Honor 6, ik heb de volle 3meter minder ver bereik, en das net waar men tafel staat wor ik smorgen's de krant lees op de gsm

(liegt ook on de modem Fritxbox 7360, wifi is niet echt een toppunt van bereik, men Draytek erachter gaat perfect 10meter verder)
Mochten jullie vragen hebben beantwoord ik ze graag, misschien zelf vanop men tablet waar ik tegenwoordig mee bel