Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximVe
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-04 22:50
Dennis schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:19:
Het inloggen lukt mij nu ook, maar downloaden lukt me nog steeds niet. Ik weet echt niet wat ik nu anders doe dan jullie.

Evengoed ben ik hier nu anderhalf uur mee bezig en sommige van jullie misschien ook al dan niet full-time... laten we het anders doen. De eerste die het bestand mij kan aanbieden via een Dropbox link of iets dergelijks (wat dus fatsoenlijk werkt en zonder inlog) die krijgt van mij een € 10,- waardebon.

Als het zo makkelijk is om te downloaden moet dit denk ik snel resultaat op kunnen leveren.
Hier kan je hem downloaden zonder account. ;)

Download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-05 10:55
Anoniem: 502167 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:20:
Hiervoor heb ik Jiayu G5S gebruikt. Jiayu maakt zeer degelijke toestellen. Helaas mis ik gimmicks zoals finger id etc. Ik ben nu aan het rondkijken naar een toestel met hetzelfde specs+mooie design+ ( en op voorraad) :) Ulefone be Touch is ook nergens te verkrijgen.

[...]
Alsof dat finger id op een Elephone goed werkt. Waarschijnlijk dus niet. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
dutchgio schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:35:
[...]

Alsof dat finger id op een Elephone goed werkt. Waarschijnlijk dus niet. |:(
Ik zag een hands-on filmpje (een generiek hands-on filmpje dat door alle shops gebruikt wordt) waarin blijkt dat hij het beter doet dan die van de iPhone.
}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:43
MaximVe schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:19:
Hier kan je hem downloaden zonder account. ;)
Dankje, alleen is het gisteren al door iemand anders aangeboden en heb ik hem succesvol gedownload (en die persoon zoals beloofd een cadeaubon cadeau gedaan). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Momus schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:47:
[...]

Ik zag een hands-on filmpje (een generiek hands-on filmpje dat door alle shops gebruikt wordt) waarin blijkt dat hij het beter doet dan die van de iPhone.
}:O
Op hun filmpjes ja. Ik heb er geen vertrouwen in. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
dutchgio schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:15:
[...]

Op hun filmpjes ja. Ik heb er geen vertrouwen in. :o
Er zijn er heel wat hier die hem gepreordered hebben. Dus ik verwacht in september hier wel wat Elephone fingerprintscannerervaringen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huaw
  • Niet online
Als ik xposed wil installeren krijg een melding die doorlinkt naar dit :
http://forum.xda-develope...hp?p=52289793&postcount=5
Daar staat dat xposed problemen maakt met de bijv de mtk6592
Is hier iemand met een 6732 of 6752 die dit kan bevestigen/ontkrachten
(Ik heb een 6732 en niet de ballen om het te proberen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Flash je eerst cwm en maak je een volledige backup die je terugzet als het mis gaat. ;)
Het gaat overigens alleen op voor telefoons met aangepaste skin, Aliyun OS.

[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 27-05-2015 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huaw
  • Niet online
Ik had het beter direct kunnen zeggen maar ik heb een ulefone be pro
(Nee, dat is geen jiayu en ja hij doet het nog steeds:))
Ik weet niet waar ik dat kan vinden ,op google geen relevante hits en bij buildnummer enz staat ook niks over Aliyun

En CWM kan ik sws beter doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:00
Ik vind de Umi Emax er ook wel goed uitzien moet ik toegeven en deze is nog iets goedkoper dan de Jiayu S3. Als je hem voor 99,99€ op de kop kunt tikken dan klinkt het al helemaal te mooi om waar te zijn. Als ik beide vergelijk dan scoort de S3 iets beter omdat hij een betere camera heeft en 3GB RAM i.p.v. 2GB bij de Umi. De Umi heeft dan wel weer een grotere batterij.

Heeft iemand ervaring met de software ondersteuning van Umi? Bij Jiayu zijn ze bezig met Lollipop voor de S3 en daar komen ook geregeld ROM updates voor uit maar hoe zit dit bij Umi, kan je daar software support verwachten?

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Largamelion schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:30:
Ik vind de Umi Emax er ook wel goed uitzien moet ik toegeven en deze is nog iets goedkoper dan de Jiayu S3. Als je hem voor 99,99€ op de kop kunt tikken dan klinkt het al helemaal te mooi om waar te zijn. Als ik beide vergelijk dan scoort de S3 iets beter omdat hij een betere camera heeft en 3GB RAM i.p.v. 2GB bij de Umi. De Umi heeft dan wel weer een grotere batterij.

Heeft iemand ervaring met de software ondersteuning van Umi? Bij Jiayu zijn ze bezig met Lollipop voor de S3 en daar komen ook geregeld ROM updates voor uit maar hoe zit dit bij Umi, kan je daar software support verwachten?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Spannende dagen voor wie net zoals mij op zoek is naar een nieuw toestel. Ik wacht toch nog even voor ik de Jiayu S3 bestel:

Elephone P7000 unboxing and first impressions.
LeTV S1 unboxing and hands on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVT
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-11-2021

NVT

Largamelion schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 18:02:
Spannende dagen voor wie net zoals mij op zoek is naar een nieuw toestel. Ik wacht toch nog even voor ik de Jiayu S3 bestel:

Elephone P7000 unboxing and first impressions.
LeTV S1 unboxing and hands on.
Mooi toestel de LeTV S1, wel jammer dat er geen SD kaart slot aanwezig is, ik heb een oog op de Letv One Pro wacht nog even de eerste reacties af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-04-2021
Ik wil de Letv S1 Pro halen maar kan niet echt een betrouwebare reseller vinden die het op vooraad heeft.
Misschien maar via aliexpress gaan dan.

Blijkbaar enkel pre-orders. Dan maar twijfelen of ik wacht of voor de normale S1 ga.

[ Voor 23% gewijzigd door Bron op 30-05-2015 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Ik heb net de zte nubia z9 mini besteld via pandawill, ik hoop dat het toestel helemaal in orde zal zijn.

Levering via singapore post. 254 euro betaald.

Op aliexpress =290 usd met dhl maar geen PayPal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Ik vind de P7000 er eigenlijk echt goed uitzien qua design ookal ben ik geen fan van witte telefoons, de bouwkwaliteit ziet er gewoon echt degelijk uit. Alleen jammer dat de USB poort bovenaan zit (heb nooit gesnapt waarom fabrikanten dit doen) en dat Elephone zo een slechte naam heeft op gebied van software support.

De Letv S1 ziet er mss nog beter uit maar daar vind ik het weer jammer dat de software zo afwijkt van stock Android, ook lijken er heel wat Chinese apps in te zitten.

Nog even de uitgebreide reviews afwachten en het nieuws van Oneplus op 1 juni en dan zal ik toch moeten beslissen want m’n huidige phone (Desire HD) trekt het niet lang meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Largamelion schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 08:22:
Ik vind de P7000 er eigenlijk echt goed uitzien qua design ookal ben ik geen fan van witte telefoons, de bouwkwaliteit ziet er gewoon echt degelijk uit. Alleen jammer dat de USB poort bovenaan zit (heb nooit gesnapt waarom fabrikanten dit doen) en dat Elephone zo een slechte naam heeft op gebied van software support.

De Letv S1 ziet er mss nog beter uit maar daar vind ik het weer jammer dat de software zo afwijkt van stock Android, ook lijken er heel wat Chinese apps in te zitten.

Nog even de uitgebreide reviews afwachten en het nieuws van Oneplus op 1 juni en dan zal ik toch moeten beslissen want m’n huidige phone (Desire HD) trekt het niet lang meer.
Hardwarematig is Elephone nou ook geen hoogvlieger.
LeTV ziet er goed uit, maar is wel duidelijk een andere prijsklasse.
Chinese apps heb je zo weg met root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268461

Is er iemand die ervaring heeft met een Oukitel, dit lijkt mij een mooi alternatief voor een P7000, zeker qua prijs:

http://www.dealsmachine.c...yZkBob3RtYWlsLmNvbXwyNTQ1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-04 23:41
Ben op zoek naar een goed alternatief voor de Xiaomi Note 4g van rond de 150/200 euro. Ik vind een goede camera hierbij belangrijk maar als ik rondkijk wordt dit moeilijk voor deze prijsklasse? Of hebben jullie daarin suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:55
Bron schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 00:05:
Ik wil de Letv S1 Pro halen maar kan niet echt een betrouwebare reseller vinden die het op vooraad heeft.
Geekbuying.
edit: oh wacht, de pro versie. Die is nog niet uit denk ik.

[ Voor 11% gewijzigd door ASW1 op 30-05-2015 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-07-2023
FrankoNL schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 09:57:
Ben op zoek naar een goed alternatief voor de Xiaomi Note 4g van rond de 150/200 euro. Ik vind een goede camera hierbij belangrijk maar als ik rondkijk wordt dit moeilijk voor deze prijsklasse? Of hebben jullie daarin suggesties.
Ik heb exact hetzelfde probleem. Wilde eerst de Elephone P6000, maar die camera is niet heel denderend. Zte nubia z9 mini heeft wel een goede camera. Maar die heeft volgens mij nog niet echt een goede ROM/Firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
vingibson schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 10:12:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem. Wilde eerst de Elephone P6000, maar die camera is niet heel denderend. Zte nubia z9 mini heeft wel een goede camera. Maar die heeft volgens mij nog niet echt een goede ROM/Firmware
Zat roms te vinden voor de Z9 mini, Maar die valt niet in de 150-200 categorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
vingibson schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 10:12:
[...]

Nee Elephone heeft lekkere frimware wou je zeggen. :'(
ZTE is een prijsklasse hoger, maar ook een kwaliteitsklasse hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Momus schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 09:26:
[...]

Hardwarematig is Elephone nou ook geen hoogvlieger.
Ik vind het anders wel een toptoestel voor die prijsklasse. Of ken jij nog veel andere toestellen met een fHD 5.5’’ scherm voor 160$? Je kan ze maar op één hand tellen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-08-2022
Anoniem: 268461 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 09:44:
Is er iemand die ervaring heeft met een Oukitel, dit lijkt mij een mooi alternatief voor een P7000, zeker qua prijs:

http://www.dealsmachine.c...yZkBob3RtYWlsLmNvbXwyNTQ1
Sinds jouw reactie een beetje aan het google geweest, maar kan niet echt veel vinden over dit merk.
Hoop derhalve dat er zijn die wat meer weten hier over, zijn er custom roms, goole apps etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HomePlayer schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 10:51:
[...]

Sinds jouw reactie een beetje aan het google geweest, maar kan niet echt veel vinden over dit merk.
Hoop derhalve dat er zijn die wat meer weten hier over, zijn er custom roms, goole apps etc.
Nieuw merk, dus dat moet nog blijken.
Even over de software van Elephone: daar is gewoon niks mis mee. Werkt vlot, zonder toeters en bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
Jij zou serieus een goede salesperson zijn voor Elephone ;)

Ik had de P6000 besteld, maar hij was niet leverbaar. Nou twijfel ik toch weer wat ik moet nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vingibson schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 12:11:

Ik had de P6000 besteld, maar hij was niet leverbaar. Nou twijfel ik toch weer wat ik moet nemen...
Nee, iedereen is hier simpelweg aan het klagen over Elephone, maar ik ben over het algemeen toch zeer tevreden geweest met de Elephones.
Zelfs mijn vader die superblij is met de G5, dat zegt toch wel wat, en daarom wilde hij nu de P7000.
En ja, ik vind wel dat Elephone teveel telefoons uitbrengt wat niet goed is voor eventuele noodzakelijke updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
vingibson schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 12:11:

ZTE Z9 mini ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 502167

Elephone p8000 is in pre-order:D lijkt wel Samsung om de maand nieuwe toestel.

Heb gisterenmiddag toch Elephone P7000 wit besteld via Pandawill( had liever grijs, maar die wordt later geleverd). Voorgaande bestellingen betaalde ik via Paypal. Dit keer koos ik creditcard. Het rare is dat ik verder geen e-mail kreeg van Pandawill dat mijn order goed is ontvangen etc. Ik kreeg vanochtend een automatische e-mail van globebill.sendcloud.org dat mijn order is betaald met als omschrijving test. Is het normaal dat je geen mail ontvangt bij credit card betalingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055

Blijkbaar enkel pre-orders. Dan maar twijfelen of ik wacht of voor de normale S1 ga.
Nog niet te koop maar de volgende twee websites zijn zeer betrouwbaar.
Ibuygou.com
Honorbuy.com

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 146055 op 30-05-2015 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
krissie100 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 11:02:
[...]

Nieuw merk, dus dat moet nog blijken.
Even over de software van Elephone: daar is gewoon niks mis mee. Werkt vlot, zonder toeters en bellen.
En zonder updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn G6 heeft daarintegen wel degelijk een aantal OTA updates gehad :)
G5 geen updates
G4 ook niet
Dus alleen bij de duurdere/populairdere toestellen.
Maar je kan je afvragen waarom je software updates moet geven als er niets mis mee was. De G5 heeft geen enkele update gehad, maar de software draaide out the box al prima zonder crashes.

[ Voor 24% gewijzigd door krissie100 op 30-05-2015 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
krissie100 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 21:27:
[...]

G5 geen updates
G4 ook niet
Maar je kan je afvragen waarom je software updates moet geven als er niets mis mee was. De G5 heeft geen enkele update gehad, maar de software draaide out the box al prima zonder crashes.
Omdat ook software evolueert. Dat lijkt me nogal logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
Mijn eerste Chinaphone was de Doogee Valencia DG800. Ik zie nu dat er een opvolger is: De Doogee Valencia 2 y100, geen hoogvlieger en een zwakke accu. Maar er is blijkbaar ook een Pro variant, de Doogee Valencia 2 Y100 Pro!

Iemand daar ervaringen mee? Kan er nog weinig over vinden

http://freaktab.com/forum...iew-and-buy-from-1949deal

Als deze specs kloppen is het wel een coole telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vingibson schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 21:56:
Mijn eerste Chinaphone was de Doogee Valencia DG800. Ik zie nu dat er een opvolger is: De Doogee Valencia 2 y100, geen hoogvlieger en een zwakke accu. Maar er is blijkbaar ook een Pro variant, de Doogee Valencia 2 Y100 Pro!

Iemand daar ervaringen mee? Kan er nog weinig over vinden

http://freaktab.com/forum...iew-and-buy-from-1949deal

Als deze specs kloppen is het wel een coole telefoon.
Specs kloppen, goede concurrent voor de Elephone P6000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
krissie100 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 21:27:
[...]

G5 geen updates
G4 ook niet
Als ik de aangekondigde verbeteringen in Android M zie dan wil ik toch graag updates. Permissies per app regelen, zuiniger in standby zijn slechts enkele die zeker de moeite zijn. Ook komen er geregeld updates voor apps waardoor deze niet langer compatibel zijn met oudere versies van Android dus je kan niet stil blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Largamelion schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 22:47:
[...]
Als ik de aangekondigde verbeteringen in Android M zie dan wil ik toch graag updates. Permissies per app regelen, zuiniger in standby zijn slechts enkele die zeker de moeite zijn. Ook komen er geregeld updates voor apps waardoor deze niet langer compatibel zijn met oudere versies van Android dus je kan niet stil blijven staan.
Met android 5 kan je wel een tijd vooruit nu hoor. Zeker wel 2 jaar.
Maar volledige Android update updates kan je bij geen enkele chinees echt verwachten, mede door Mediatek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

krissie100 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 22:52:
Maar volledige Android update updates kan je bij geen enkele chinees echt verwachten, mede door Mediatek.
Met custom ROMs kom je een heel eind. Ik heb vier jaar lang verse updates gehad op mijn ZTE Blade, van Android 2.1 uit de doos tot 4.4 aan het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 172410 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 22:56:
[...]

Met custom ROMs kom je een heel eind. Ik heb vier jaar lang verse updates gehad op mijn ZTE Blade, van Android 2.1 uit de doos tot 4.4 aan het einde.
Klopt, maar je zegt het zelf al, die worden gemaakt door hobbyisten. Goede roms, maar dat komt niet van de fabrikant uit. Uiteraard wel erg goed en kan dus handig zijn om een telefoon te kopen met community erachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
krissie100 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 23:20:
[...]

Klopt, maar je zegt het zelf al, die worden gemaakt door hobbyisten. Goede roms, maar dat komt niet van de fabrikant uit. Uiteraard wel erg goed en kan dus handig zijn om een telefoon te kopen met community erachter.
Bij ZTE heb je anders aardig lang updates van de fabrikant uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Momus schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 23:30:
[...]

Bij ZTE heb je anders aardig lang updates van de fabrikant uit...
Ja, maar ook een prijsklasse duurder voor zelfde specs, en dat is weer de eeuwige discussie :)
Ik hou er maar over op. Je hebt het volk dat beste prijs/kwaliteit wilt en de mensen die kwaliteit willen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

krissie100 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 00:08:
Ja, maar ook een prijsklasse duurder voor zelfde specs, en dat is weer de eeuwige discussie :)
Ik hou er maar over op. Je hebt het volk dat beste prijs/kwaliteit wilt en de mensen die kwaliteit willen. ;)
Duurder ten opzichte van wat? Je krijgt daar ook gewoon de kwaliteit voor terug, zonder dat de prijs/kwaliteit eronder leidt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
[...]

Ik hou er maar over op. Je hebt het volk dat de beste prijs/kwaliteit wilt en de mensen die kwaliteit willen. ;)
FTFY 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik de prijs omreken kom ik op zo'n 360 euro en dat vind ik voor wat het is toch wel heel erg duur. Dan zou ik toch eerder voor een 'echte' telefoon gaan, zoals een OnePlus One (of de opvolger daarvan).
Largamelion schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 10:39:
Ik vind het anders wel een toptoestel voor die prijsklasse. Of ken jij nog veel andere toestellen met een fHD 5.5’’ scherm voor 160$? Je kan ze maar op één hand tellen denk ik.
Daar zijn uiteraard goede redenen voor. Het scherm zelf is wel te betalen, maar voor een goed gebalanceerd pakketje moet je dan ook de processor/GPU en batterij upgraden, aangezien die met 2,5 keer meer pixels ook harder moeten werken. Daar schiet het in de meeste gevallen bij in.

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 31-05-2015 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Anoniem: 172410 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 02:06:
[...]

Als ik de prijs omreken kom ik op zo'n 360 euro en dat vind ik voor wat het is toch wel heel erg duur. Dan zou ik toch eerder voor een 'echte' telefoon gaan, zoals een OnePlus One (of de opvolger daarvan).
Het design van de Oneplus One pakt mij niet, ben er niet echt een fan van.

Heb de Normale S1 besteld aangezien het onduidelijk is wanneer de Pro nou echt beschikbaar gaat komen.
Er komt een Flash sale op 12 Juni dacht ik, maar niemand weet of er genoeg over zijn voor internationale verkoop.

De prijs vindt ik netjes van beide toestellen. En voorlopig verwacht ik geen nieuwe Xiaomi, Meizu of Vivo.
En ik ben nodig aan een nieuw toestel toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bron schreef op zondag 31 mei 2015 @ 03:47:
Heb de Normale S1 besteld aangezien het onduidelijk is wanneer de Pro nou echt beschikbaar gaat komen.
Wat heb je daarvoor betaald?

Edit: dit is het verkeerde topic, zie ik nu :+

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 31-05-2015 03:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Anoniem: 172410 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 03:53:
[...]

Wat heb je daarvoor betaald?
265,- Incl verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 172410 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 01:47:
[...]

Duurder ten opzichte van wat? Je krijgt daar ook gewoon de kwaliteit voor terug, zonder dat de prijs/kwaliteit eronder leidt.
Wat jij wil :)
Hopeloos om hier te vertellen dat merken als Mlais het gewoon erg goed doen. Ik zou zeggen koop vooral dure merken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope
Beste prijs/kwaliteit
Ik zou zeggen koop een Mlais en je ziet het vanzelf 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Voor een budget van ongeveer 260 euro is toch een zte nubia z9 mini de beste keuze ofniet?

Een van de grotere merken in China : geen elephone of thl

Bekende ; oppo, meizu, xiaomi, zte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
[...]

Haha, als ik zie hoeveel elephones/mlais/etc. jij koopt, dan denk ik soms: misschien kun je beter al dat geld aan 1 top telefoon uitgeven.

(Geintje natuurlijk, waarschijnlijk is het je hobby)

Ontopic: ik zie zelf wel de meerwaarde van een paar tientjes meer voor een gerenommeerd merk. De community erachter is over het algemeen groter en vaak zie je toch dat met name camera's van de onbekende merken achterblijven. Bovendien is het zeker niet zo dat de grote merken veel duurder zijn. Ook zte, xiaomi en meizu hebben mooie toestellen <200 euro. Misschien qua hardware specs niet meer state of the art, maar qua gebruikt ervaring zeker net zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasj schreef op zondag 31 mei 2015 @ 10:47:
[...]

Haha, als ik zie hoeveel elephones/mlais/etc. jij koopt, dan denk ik soms: misschien kun je beter al dat geld aan 1 top telefoon uitgeven.

(Geintje natuurlijk, waarschijnlijk is het je hobby)

Ontopic: ik zie zelf wel de meerwaarde van een paar tientjes meer voor een gerenommeerd merk. De community erachter is over het algemeen groter en vaak zie je toch dat met name camera's van de onbekende merken achterblijven. Bovendien is het zeker niet zo dat de grote merken veel duurder zijn. Ook zte, xiaomi en meizu hebben mooie toestellen <200 euro. Misschien qua hardware specs niet meer state of the art, maar qua gebruikt ervaring zeker net zo goed.
Kan ik me in vinden ja, vooral camera. Community van Elephone is ook nog best wel aardig.
En ja, het is mijn hobby en ik ben gewoon na 3 maanden toe aan een nieuwe, anders vind ik het saai worden. Vandaar dat ik ook de goedkopere merken een kans geef en ben nooit bedrogen uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerkitout
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-02-2024
Het link in de OP naar (Het topic voor onbekende Chinese smartphones DEEL 2) verwijst naar Deel 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jerkitout schreef op zondag 31 mei 2015 @ 14:14:
Het link in de OP naar (Het topic voor onbekende Chinese smartphones DEEL 2) verwijst naar Deel 1
Bedankt en fixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055

Anoniem: 172410 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 02:06:
[...]

Als je het over de LETV One pro hebt dan ben ik het totaal niet eens met deze opmerking. Nergens zul je namelijk een smartphone kunnen vinden met een:
Snapdragon 810
4GB
32GB opslag geheugen
HIFI chipset
5.5 inch 2k Sharp scherm

Voordat bedrag, het is qua specs zeker 2-3 keer beter dan een Oneplus one waarvan gebruikers ook nog eens tegen belachelijk veel problemen aanlopen (zoals gele schermen, problemen met het WIFI ontvangst, een digitizer dat het aanraken van vingers niet registreert etc.). En dan zijn de specs ook nog eens verouderd.

En wat jij ''echt'' vind is behoorlijk subjectief. Het klopt dat LETV nog niet zo lang smartphones produceert, maar dat maakt hen er niet minder ''echt'' door. Zodra het merk is ingeburgerd is het ineens wel weer ''echt'' volgens deze redenatie.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 146055 op 31-05-2015 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

krissie100 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 08:57:
Wat jij wil :)
Hopeloos om hier te vertellen dat merken als Mlais het gewoon erg goed doen. Ik zou zeggen koop vooral dure merken ;)
Noem je ZTE nu daadwerkelijk duur? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 172410 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:42:
[...]

Noem je ZTE nu daadwerkelijk duur? :D
Haha, nee ik noem het duurder :)
In vergelijking met een Samsung S6 blijft het een koopje ;)

[ Voor 14% gewijzigd door krissie100 op 31-05-2015 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:40

NoFearCreations

3DPrint the world!

Iemand hier toevallig nog een scherm voor een Doogee DG550 liggen, of weet waar hij goedkoop te bestellen is? Kan alleen maar prijzen rond de 70E vinden, en dat vind ik teveel voor een telefoon die 130E heeft gekost.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Beetje domme vraag maar ik heb in het verleden een chinese webshop gebruikt waar je heel gemakkelijk op meerdere specificaties kon selecteren en per categorie ook meerdere opties kon aanvinken zoals verschillende cpu's en verschillende resoluties. Ben de sites in de startpost bij langs geweest maar kan diezelfde site niet meer vinden?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Pandawill vermoed ik. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 31-05-2015 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Kijk hier Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 3 (tikje naar boven scrollen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-04 13:55
Geen webshop, maar wel een goede vergelijker: http://www.kimovil.com misschien?

[ Voor 41% gewijzigd door Chippu op 31-05-2015 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik vermoed dat het Pandawill of 1949deal is geweest maar die hebben helaas beide hun zoekfunctie alleen maar slechter gemaakt :?

Je kon dus zoeken op 5,5" EN 5,0" EN snapdragon 800 EN snapdragon 801 En 2Gb EN 3Gb etc.

Mijn huidige telefoon is dood dus ik heb geen tijd om tientallen modellen uit te pluizen en bij de westerse merken blijf ik hangen bij de Moto X

edit: Toch gevonden 1949deal en dan onder view more. :P

[ Voor 31% gewijzigd door Chaoss op 31-05-2015 23:48 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibothead
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-05 22:45
Heb sinds 2 dagen de mlias note 4 in handen en moet zeggen bevalt me wel.

Pisitive is snelheid *scherm *grote

Tot nu toe ook al wat min punten vergeleken een samsung s3lte
*android 5.02 is apart weer dan 4.4....
*toetsenbord werkt nog niet fijn
* Zeer zeker de camera is bagger kwa ruis
*filmpjes speeld die niet volledig af op het scherm met enkele app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16697

NoFearCreations schreef op zondag 31 mei 2015 @ 22:49:
Iemand hier toevallig nog een scherm voor een Doogee DG550 liggen, of weet waar hij goedkoop te bestellen is? Kan alleen maar prijzen rond de 70E vinden, en dat vind ik teveel voor een telefoon die 130E heeft gekost.
De kosten voor een origineel nieuw scherm voor de Doogee Dagger zijn nou eenmaal tussen de €60 en €70.
Is altijd vervelend inderdaad als het de helft is van de kosten voor een nieuwe....

Wellicht kun je deze kosten claimen op je verzekering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:30
Ik heb even een vraagje. Ik ben verliefd geworden op een Xiaomi smartphone en wil hem gaan bestellen nu de prijs enigzins redelijk is geworden(al zijn er betere specs voor dezelfde prijs te krijgen): http://www.pandawill.com/...120mah-white-p102353.html

Alleen wat ik niet begrijp is of deze uitvoering gaat werken op Nederlandse 4G-netwerken, er wordt gesproken over FDD LTE B3/B7MHz? Heb momenteel Vodafone, maar kan eventueel overstappen. Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nee, je hebt B20(800mhz) nodig en dat heeft de M4i niet. Ook 3g 900mhz ontbreekt en daardoor is het een veel minder interessant toestel.
Eigenlijk gewoon geen optie, kun je beter voor een andere Xiaomi gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ik zou er niet aan beginnen.
Soms zal je signaal goed zijn en zal je er helemaal niets van merken, maar je zult soms ook een belabberde dekking hebben waar een telefoon die wel de goede banden heeft het wel goed doet.
Dat de lage frequenties zowel in 4g als in 3g missen betekent in de praktijk dat je binnendekking een heel stuk minder zal zijn of zelfs afwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Ik vond de Mi4i ook een prachtig toestel tot ik wat verder begon te kijken. Frequenties die ontbreken, geen SD-slot, geen verwijderbare batterij en heel wat nieuws over oververhitting van de Snapdragon wat ze momenteel proberen te fixen met firmware updates.

Jammer want qua vormgeving was dit echt mijn ding. 5" phones zijn nogal schaars in China, meeste zijn 5,5".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
dutchgio schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:02:
Nee, je hebt B20(800mhz) nodig en dat heeft de M4i niet. Ook 3g 900mhz ontbreekt en daardoor is het een veel minder interessant toestel.
Eigenlijk gewoon geen optie, kun je beter voor een andere Xiaomi gaan.
Dat is dan jammer, maar is dat met bijvoorbeeld de Mi4 niet anders? Ik zie overigens wel WCDMA 900 Mhz erbij staan en is B3/B7 niet het 4G-netwerk van T-Mobile? Vind de Mi4i zo aantrekkelijk, omdat ik specifiek op zoek ben naar een dual-sim 5 inch telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeXter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:17
Volgens deze website van mi.com, zijn wel alle Nederlandse 3G frequenties beschikbaar voor de Mi4i. Je mist wel inderdaad de belangrijke 4g frequentie op 800 MHz (band 20).

'n Trotsen Tukker op Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Dat is de officiële site, lijkt me aardig betrouwbaar dus.
Als je overstapt naar T-Mobile mis je ook niks aan de ontbrekende 800MHz band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Momus schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:11:
Als je overstapt naar T-Mobile mis je ook niks aan de ontbrekende 800MHz band.
Klopt, dan mis je de 4G 900 mhz band.

Maar je kunt wel op 3G teugvallen als die spec kloppen (en dat zal eigenlijk wel, ik heb het nog steeds in mijn hoofd dat 3G 900 mist omdat ik dat ooit ergens tegenkwam, maar dat lijkt dus niet waar)

[ Voor 31% gewijzigd door ASW1 op 01-06-2015 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
ASW1 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:15:
[...]

Klopt, dan mis je de 4G 900 mhz band.

Maar je kunt wel op 3G teugvallen als die spec kloppen (en dat zal eigenlijk wel, ik heb het nog steeds in mijn hoofd dat 3G 900 mist omdat ik dat ooit ergens tegenkwam, maar dat lijkt dus niet waar)
Die mis je bij het gros van de toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En dat wordt nu pas uitgerold, 1800mhz is breed beschikbaar, 900mhz 4g komt later pas maar kan wel op afstand ingeschakeld worden.
De M4i mist echt de 900mhz 3g lijkt het, dit verschilt een beetje per website, is dus niet helemaal zeker of het nou wel of niet ondersteunt wordt.

Je kunt ook kijken naar de ZTE Nubia Z7 Mini of Z9 Mini.
Die zijn ook 5 inch en hebben op de 800mhz na wel de goede frequenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Pandawill even gemaild met de vraag of ik korting kon krijgen op de mi4i. Krijg ik als antwoord dat ze het nog niet eens op voorraad hebben, beetje jammer dit. Maar goed, als 3g netwerken en 4g van t-mobile ondersteund worden, dan denk ik dat ik de kans waag. T-mobile heeft ook best aantrekkelijke tarieven voor sim-only icm veel dataverkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Eglobalcentral is een betrouwbare shop die zorgvuldig specificaties vermeld en volgens hen heeft de mi4i geen 3g 900 maar 3g 850, die laatste wordt soms wel eens afgerond als 900 maar het gaat hier echt niet werken.
Al met al behoorlijke beperkingen aan dat toestel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
exelletor schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:26:
Pandawill even gemaild met de vraag of ik korting kon krijgen op de mi4i. Krijg ik als antwoord dat ze het nog niet eens op voorraad hebben, beetje jammer dit. Maar goed, als 3g netwerken en 4g van t-mobile ondersteund worden, dan denk ik dat ik de kans waag. T-mobile heeft ook best aantrekkelijke tarieven voor sim-only icm veel dataverkeer.
Nogmaals, kun je beter niet doen.
Je mist 3g 900mhz voor binnendekking, en aangezien 900mhz 2g eruit gaat op den duur, kom je dus met een bereik issue te zitten.
En daarnaast zitten er ook nog wat nadelen aan die Mi4i die het een helemaal niet zo aantrekkelijk toestel maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Nou ja, je hoeft er geen simkaart in te doen natuurlijk.
Je kunt hem ook als camera etc. gebruiken, wifi is er ook nog of je kunt even naar buiten lopen als je moet bellen :+

[ Voor 21% gewijzigd door ASW1 op 01-06-2015 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
dutchgio schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:32:
[...]

Nogmaals, kun je beter niet doen.
Je mist 3g 900mhz voor binnendekking, en aangezien 900mhz 2g eruit gaat op den duur, kom je dus met een bereik issue te zitten.
En daarnaast zitten er ook nog wat nadelen aan die Mi4i die het een helemaal niet zo aantrekkelijk toestel maken.
Op de mi.com website stond die 900 mhz er wel bij? Het feit dat mi4i een kookplaat is geldt eigenlijk voor elke telefoon met snapdragon 615, het schijnt dat het met de laatste fw update minder is geworden. Maar misschien heb je ook gelijk en moet ik niet de problemen gaan opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curly-naad
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-07-2024
Mijn doogee dg800 is defect, iemand een idee waar k dit in belgie of nederland kan laten repareren, of zou ik het beter terug sturen naar pandawill? Wat kost dat ongeveer terugsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dutchgio schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:32:
Het helpt als je die dan ook noemt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Anoniem: 172410 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 06:05:
[...]

Het helpt als je die dan ook noemt :P
Geen sd slot, missende 3g banden, missende 4g banden, te heet worden van SD810 etc.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16697

curly-naad schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 06:00:
Mijn doogee dg800 is defect, iemand een idee waar k dit in belgie of nederland kan laten repareren, of zou ik het beter terug sturen naar pandawill? Wat kost dat ongeveer terugsturen?
Wat scheelt er aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curly-naad
Als ik een foto maak, op internet ga, en nu zelf bij het bellen soms dan valt ie uit en herstart ie, nog voordat ie helemaal opgestart is herstart ie weer en dat gaat de hele tijd zo door totdat ik hem in de oplader stop, dan blijft ie het wel normaal weer doen. Sinds vandaag werkt ie helemaal niet meer als ik hem uit de lader haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
Misschien een nieuwe accu proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
dutchgio schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 07:27:
[...]
Geen sd slot, missende 3g banden, missende 4g banden, te heet worden van SD810 etc.. 8)
De Mi4i heeft een 2nd gen Snapdragon 615 maar het probleem blijft wel hetzelfde ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curly-naad
Ik heb een nieuwe besteld, en ga dat proberen, de batterij is niet leeg en geeft ook niet aan dat ie leeg is.
vingibson schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:39:
Misschien een nieuwe accu proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
curly-naad schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 06:00:
beng bang dat je dan beter een nieuwe telefoon kunt kopen ipv terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curly-naad
Echt :| Hoezo dat dan?
Aggressor schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:53:
[...]

beng bang dat je dan beter een nieuwe telefoon kunt kopen ipv terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
nou pakketje terugsturen naar china is best wel prijzig, en het kan mega lang duren.
en aangezien de doogee dg800 rond de 75/80 euro zit ....

lijkt het mij verstandiger om een nieuwe te kopen.
ik weet ook niet precies wat er kapot aan je telefoon is... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curly-naad
Ik weet ook niet wat er kapot is.
Als ik een foto maak, op internet ga, en nu zelf bij het bellen soms dan valt ie uit en herstart ie, nog voordat ie helemaal opgestart is herstart ie weer en dat gaat de hele tijd zo door totdat ik hem in de oplader stop, dan blijft ie het wel normaal weer doen. Sinds vandaag werkt ie helemaal niet meer als ik hem uit de lader haal.

Is er ergens een webshop of iemand die zulke telefoons kan repareren? Pandawill zei dat dat een oplossing was en hun de kosten zouden betalen of terugsturen.
Aggressor schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:14:
[...]

nou pakketje terugsturen naar china is best wel prijzig, en het kan mega lang duren.
en aangezien de doogee dg800 rond de 75/80 euro zit ....

lijkt het mij verstandiger om een nieuwe te kopen.
ik weet ook niet precies wat er kapot aan je telefoon is... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:16
curly-naad schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:20:
Ik weet ook niet wat er kapot is.

Is er ergens een webshop of iemand die zulke telefoons kan repareren? Pandawill zei dat dat een oplossing was en hun de kosten zouden betalen of terugsturen.

[...]
Misschien opnieuw flashen?
Opsturen kost iets van 20 euro, lijkt mij wel de moeite waard (tenzij je bij het weer terug ontvangen btw etc moet betalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru1000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02-2021
Iemand al de P7000 binnen? Ben toch benieuwd naar de ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikiwhy
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 25-07-2024
Guru1000 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:40:
Iemand al de P7000 binnen? Ben toch benieuwd naar de ervaring.
Hij is in ieder geval binnen bij Gizchina dus ik verwacht binnenkort een review.

Edit: Gizchina Germany heeft al wat proeffoto's van de camera geüpload.
Ziet er voor de prijs wel aardig uit, maar de kleuren kloppen niet helemaal.

[ Voor 40% gewijzigd door wikiwhy op 02-06-2015 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310853

Hoi Tweakers, ik heb dit topic al screenend doorgelezen en de telefoonmerken en -types vliegen me over het scherm. Mag ik jullie om een advies vragen?

Mijn vriendin zoekt een nieuwe telefoon nu haar Galaxy SII ermee op is gehouden. Ik heb zelf Honor 6 en zit voor haar ook eens op de Aziatische markt rond te kijken. Eisen?
- Scherm max 5,0 inch maar bij voorkeur net iets kleiner
- Goede camera
- Android
"Iets minder belangrijk, maar toch belangrijk" (het is een vrouw hè) ;)
- Vorm: strak, liefst geen of zo min mogelijk ronde afwerkingen. Bolle achterkant eigenlijk sws niet.
- Materiaal: voorkeur voor metaal-look

Verder gebruikt ze hem zeker niet extreem veel. Games doet ze amper. Lekker vlot internetten uiteraard wel. Daarnaast is een SD-slotje wel heel handig om bestanden (en apps) kwijt te kunnen.

Thnx alvast!

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 310853 op 02-06-2015 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Tja dat zijn vrij basis eisen en daar kun je vrijwel alle kanten mee op, je kunt het beste richting het mobile aankoopadviesforum gaan. :+
Kies een mooie Jiayu, Xiaomi of ZTE en je zit goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeXter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:17
Anoniem: 310853 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:51:
Hoi Tweakers, ik heb dit topic al screenend doorgelezen en de telefoonmerken en -types vliegen me over het scherm. Mag ik jullie om een advies vragen?

Mijn vriendin zoekt een nieuwe telefoon nu haar Galaxy SII ermee op is gehouden. Ik heb zelf Honor 6 en zit voor haar ook eens op de Aziatische markt rond te kijken. Eisen?
- Scherm max 5,0 inch maar bij voorkeur net iets kleiner
- Goede camera
- Android
"Iets minder belangrijk, maar toch belangrijk" (het is een vrouw hè) ;)
- Vorm: strak, liefst geen of zo min mogelijk ronde afwerkingen. Bolle achterkant eigenlijk sws niet.
- Materiaal: voorkeur voor metaal-look

Verder gebruikt ze hem zeker niet extreem veel. Games doet ze amper. Lekker vlot internetten uiteraard wel. Daarnaast is een SD-slotje wel heel handig om bestanden (en apps) kwijt te kunnen.

Thnx alvast!
toon volledige bericht
Voor mijn vrouw een tijd geleden de Jiayu G5s gekocht. Een toptoestel mag ik wel zeggen. Voelt snel en degelijk aan. Enig minpunt is de brakke gps, maar bij het gebruik van Nokia Here ljikt dit mee te vallen.
Volgens mij voldoet hij verder wel aan je eisen.

'n Trotsen Tukker op Tweakers

Pagina: 1 ... 3 ... 79 Laatste

Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html