Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Dan kom ik eigenlijk alleen maar uit bij de iOcean X9. Die is alleen nog niet uit en ik ben niet bekend met iOcean, iemand hier wel?
Had hem even opgezocht, ziet er zeker niet verkeerd uit. Wel heb ik mijn twijfels bij de accu van 2100mAh. Dit zou voor mij zeker niet genoeg zijn. Andere China phones zitten eerder tegen of over de 3000mAh.

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:59
De Elephone P7000 is nog niet uit en de P8000 komt er al weer aan...
http://www.elephone.cc/elephone-p8000.html

:')

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:16
Quad schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:56:

Lol, dit is toch te zot voor woorden. Ik zie buiten het design weinig verschil met de P7000. Camera’s en batterij zijn iets geupgrade. Ik snap wel niet hoe een scherm met dezelfde diagonaal en resolutie een hogere PPI kan hebben (450 tov 401)?

De ’hightlights’ :) spreken de andere specs op dezelfde pagina tegen, weet niet goed wat ik er van moet denken.

[ Voor 11% gewijzigd door Largamelion op 19-05-2015 22:18 ]

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156530

Tsssk, die is ook nog goedkoper dan de p7000? Nou, ik moet zeggen dat ik nu niet meer zo sta te springen om die P7000 morgen te gaan bestellen. Vorige week begon de actie om 11 uur, maar nu moet ik dus de hele dag bij de computer gaan zitten wachten? Weinig zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Waarom zou je de P7000 bestellen, waarom zou je überhaupt nog naar Elephone kijken? Het hele merk is nu gewoon niet meer interessant geworden. En er zijn legio andere prima opties.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou de p6000 krijgt goede reviews, vandaar dat ik benieuwd ben naar dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ik heb hem zelf gehad, software is niet super interessant, hij is wel erg snel. In de stockfirmware zit een bug waardoor de batterij in 8u leeg is, door energiebesparende optie uit te zetten kan die heel lang mee.

Het scherm is verder niet prettig om te hebben. Ik denk niet dat de P7000 daarin beter is.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Anoniem: 156530 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 22:17:
Nou de p6000 krijgt goede reviews, vandaar dat ik benieuwd ben naar dit toestel.
Dan koop je die toch gewoon als jij met android 4.4 leven kunt?
Die ligt tenminste bij de resellers op de plank. Er was geloof ik een actie waarbij je hem voor rond de 100 euro kon krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 502167

P5000 heeft ook ongeveer zelfde specs als P7000. Je mist alleen een mooie design en 4G.
Weet iemand waneer P7000 wordt verstuurd? Volgens Pandawill is het vanaf 25'ste beschikbaar. Dat wil niet zeggen dat ze direct versturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
mobstaa schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:30:
[...]

Had hem even opgezocht, ziet er zeker niet verkeerd uit. Wel heb ik mijn twijfels bij de accu van 2100mAh. Dit zou voor mij zeker niet genoeg zijn. Andere China phones zitten eerder tegen of over de 3000mAh.
Eigenlijk nooit vergeten dat het Chinese mAh zijn, staar je daar niet blind op.
De gebruiksduur van het geheel(toestel) is veel belangrijker en dat zal je alleen via reviews uit kunnen vogelen.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:10
Althans bij vage no-names en clones ja. ;)
Batterij van goede toestellen klopt wel gewoon hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Anoniem: 502167 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 22:24:
Weet iemand waneer P7000 wordt verstuurd? Volgens Pandawill is het vanaf 25'ste beschikbaar. Dat wil niet zeggen dat ze direct versturen
Dat soort voorspellingen zijn notoir onbetrouwbaar.

Om maar weer even aan te stippen dat elephone nu al een half jaar lang lollipop voor de p6000 belooft. Echt hoor, bijna klaar, we staan op het punt etc... en dat dan 6 maanden lang.
Maar zo'n p7000 wordt op enig moment heus wel op de markt gegooid, klaar of niet. :+

[ Voor 7% gewijzigd door ASW1 op 19-05-2015 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat ik die P7000 maar even laat schieten. Moet zeggen dat die Ulefone (? Kan iemand alsjeblieft wat aan die namen doen? ) ook wel leuk eruit vind zien.
Maar eigenlijk ben ik stieken ook gewoon heel tevreden met mijn Huawei G7, behalve dan dat die best vaak hapert bij het scrollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:27
Inderdaad een prima toestel, heb het nu bijna 5 maanden.
Batterij is niet top maar ik heb voor een prik een extra batterij + lader gekocht.
Ben wel een heavy user.
Prachtig scherm!
cihanski schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:57:
Klopt helemaal, ook een trotse bezitter van de ZP999, razendsnel en mooi apparaat, maar die batterij... Trekt bij mij nog geen volle dag (wel een heavy user, maar goed wat verwacht je dan met zulke specs, dat ik alleen mijn gsm oppak als ik gebeld of gesmsd wordt?!)...

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Kreeg een mail van Doogee in mijn mailbox. Ik had die Y100 al een keer in mijn handen gehad maar de Y100 Pro ziet er wel mooi uit. Dacht eerst dat het een metalen achterkant was, maar het is een metal coating.
Mijn eerdere ervaringen waren niet zo met Doogee maar ga deze wel een kans geven zolang hij onder de $150 blijft.
MTK 6735, 2GB / 16GB, Sony 13MP, 2.5D 5,0" 720P scherm, 2200mAh accu, zijn toch wel leuke specs.

Afbeeldingslocatie: http://www.doogee.cc/imageRepository/20fec5c9-e890-4444-be56-4ef017e07bdc.png

[ Voor 10% gewijzigd door Kenzi op 20-05-2015 05:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:02
Is hier iemand die de Elephone P8 heeft en toevallig een kopie heeft liggen van de originele Elephone rom met buildnummer P8_20140624 of P8_20140625?

Ik loop al lang tegen de grenzen van internal storage op de MTK6592 chip aan, maar heb eindelijk oplossingen gevonden op internet. Hiervoor heb ik echter wel de rom nodig en op de Elephone site is deze niet meer verkrijgbaar (downloadlink dood).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Iemand misschien een idee waar ik een 'service rom' voor een gebrickte z5s mini zou kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Kasj schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:47:
Iemand misschien een idee waar ik een 'service rom' voor een gebrickte z5s mini zou kunnen vinden?
Hier waarschijnlijk wel: http://www.needrom.com/ca...ial-nubia/nubia-z5s-mini/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Laatst online: 21-08-2024
Van needrom heb ik inderdaad al zo'n beetje alle roms geprobeerd, maar geen van allen bevat de benodigde bestanden voor qpst / nubia studio tool. Heb ook al op de officiele nubia site gekeken, maar die roms werken ook niet. Vrees dat ik deze nubia niet meer gereanimeerd ga krijgen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:24
Quad schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:56:

Dat was al op 26 maart bekend :)
http://www.gizchina.com/2...one-p8000-specifications/
Quad schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 22:20:
Ik heb hem zelf gehad, software is niet super interessant, hij is wel erg snel. In de stockfirmware zit een bug waardoor de batterij in 8u leeg is, door energiebesparende optie uit te zetten kan die heel lang mee.

Het scherm is verder niet prettig om te hebben. Ik denk niet dat de P7000 daarin beter is.
Was hij bij jou ook echt leeg? Mijn eerste charge heb ik 5 uur gedaan op de laatste 1% lol. Verschrikkelijke batterij calibratie.
ASW1 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 22:21:
[...]

Dan koop je die toch gewoon als jij met android 4.4 leven kunt?
Die ligt tenminste bij de resellers op de plank. Er was geloof ik een actie waarbij je hem voor rond de 100 euro kon krijgen.
Hij shipped volgens mij voortaan standaard met Android 5.0 Lollipop.
http://www.gizchina.com/2...mited-time-with-lollipop/

Ik heb die van mij via SP Flashtools geupdate.

[ Voor 68% gewijzigd door ivo001 op 20-05-2015 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:24
Dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door ivo001 op 20-05-2015 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ja, ik legde hem 'smorgens vol weg, zonder WiFi, sim etc. en 8 uur later was hij leeg en uit.
Zette ik slimme batterijbesparing uit en deed hij wel 5 dagen over om 20% eraf te krijgen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 17:38:
[...]

Kijk anders in de eerste post van dit topic, sinds gister met 3/4g frequentielijst van de providers in België. ;)
Heb het aan chiphone gevraagd , zij verkopen het toestel ook zeggen dat 3g als 4g perfect zou werken..

4g enkel als de banden overeenkomt met mijn provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Ik heb een vraagje.

Heb de zte nubia z9 mini zowel op ebay als op pandawill gezien

Op ebay voor 285 euro en op pandawill 275 usd scheelt zo'n 35 euro ongeveer

Waar zou ik het kopen? Beste optie?
Beide accepteren PayPal..

http://www.pandawill.com/...n-16mp-black-p100645.html

http://pages.ebay.com/lin...w&id=271869938535&alt=web

[ Voor 29% gewijzigd door Kaya10 op 20-05-2015 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarti66
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:25
Kaya10 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 18:18:
Ik heb een vraagje.

Heb de zte nubia z9 mini zowel op ebay als op pandawill gezien

Op ebay voor 285 euro en op pandawill 275 usd scheelt zo'n 35 euro ongeveer

Waar zou ik het kopen? Beste optie?
Beide accepteren PayPal..

http://www.pandawill.com/...n-16mp-black-p100645.html

http://pages.ebay.com/lin...w&id=271869938535&alt=web
Bij Pandawill natuurlijk als die goedkoper is.
Waarom zou je hem op Ebay kopen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
jarti66 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 19:43:
[...]

Bij Pandawill natuurlijk als die goedkoper is.
Waarom zou je hem op Ebay kopen dan?
Weet niet veiliger, betere contact met verkoper. Op ebay zijn ze wat strenger dan die chinese webshops.

En weet nog niet eens hoe de verkoper het gaat opsturen zonder play store of met hoge douanekosten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Niet online
En weet nog niet eens hoe de verkoper het gaat opsturen zonder play store of met hoge douanekosten..
Zonder Play store is lastig om achter te komen. Volgens mij staat Pandawill hier redelijk bekend op het forum als betrouwbaar. Verder kun je bij Pandawill je eigen indekken tegen douanekosten. Voor een paar dollar dek je jezelf hier tegen in.

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
mobstaa schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 00:37:
[...]

Zonder Play store is lastig om achter te komen. Volgens mij staat Pandawill hier redelijk bekend op het forum als betrouwbaar. Verder kun je bij Pandawill je eigen indekken tegen douanekosten. Voor een paar dollar dek je jezelf hier tegen in.
Ik heb hun al een berichtje gestuurd, ik hoop dat ze snel zullen reageren...

Als ik gewoon via de normale post kies ; Singapore post, dan hoef ik toch geen douanekosten te betalen?

Heb ook iets van tnt gezien moet je 5 usd extra betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Laatst online: 22-07-2024
Kaya10 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 00:43:
[...]

Ik heb hun al een berichtje gestuurd, ik hoop dat ze snel zullen reageren...

Als ik gewoon via de normale post kies ; Singapore post, dan hoef ik toch geen douanekosten te betalen?

Heb ook iets van tnt gezien moet je 5 usd extra betalen
kweet niet hoe het daar in nl is, maar hier in BE is het eender welke verzend methode je neemt, kosten heb je bijna altijd, Post in be vertrouw ik niet zo goed, dus ik neem altijd DHL (met de nodige kost natuurlijk)

mor los van dit ik denk dat hiervoor een ander topic makkelijker is, aangezien ze hier vooral concentreren op ervaringen van toestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Niet online
Vorige week heb ik een Jiayu S3 besteld via Pandawill. Als volgende regel erbij staat, kun je douanekosten in laten dekken:
Import Tax & VAT Insurance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:51
Hallo Tweakers ,

Ik wil mijn Xiaomi Note 4G updaten maar zie door de bomen het bos niet meer .
Er zijn zoveel verschillende ROMS aanwezig en ik wil graag een stabiele en internationale versie installeren

welke versie is het best te gebruiken ?
aangezien mijn moeder deze Xiaomi gaat gebruiken zou ik het fijn vinden als de ROM gewoon in het Nederlands is .

Zelf heb ik deze versie geprobeerd maar hier was Nederlands geen keuze .

Graag jullie input een link naar de juiste versie zou ik zeer op prijs stellen .

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
robin-sips2 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 00:46:
[...]

kweet niet hoe het daar in nl is, maar hier in BE is het eender welke verzend methode je neemt, kosten heb je bijna altijd, Post in be vertrouw ik niet zo goed, dus ik neem altijd DHL (met de nodige kost natuurlijk)

mor los van dit ik denk dat hiervoor een ander topic makkelijker is, aangezien ze hier vooral concentreren op ervaringen van toestellen ;)
Ik woon ook in Belgie..
Heb je toevallig nog ervaring met pandawill? Sturen ze toestellen waarop de play store al voorgeinstalleerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ligt aan het toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustFooL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08-12-2021
Ik heb meerdere malen een toestel (nubia Z7mini, THL 4000, Elephone P6000) bij Pandawill besteld en allen hadden playstore.
De Tax-insurance werkt ook perfect, ze betalen het totale bedrag wat je hebt betaald gewoon terug.
Bij Antelife deden ze er moeilijk over, een deel wilden ze terugbetalen en een deel als coupon geven maar zoals gezegd bij Pandawill geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
JustFooL schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:22:
Ik heb meerdere malen een toestel (nubia Z7mini, THL 4000, Elephone P6000) bij Pandawill besteld en allen hadden playstore.
De Tax-insurance werkt ook perfect, ze betalen het totale bedrag wat je hebt betaald gewoon terug.
Bij Antelife deden ze er moeilijk over, een deel wilden ze terugbetalen en een deel als coupon geven maar zoals gezegd bij Pandawill geen problemen gehad.
Maar voor de tax insurance betaal je toch 27 usd meer? Wat is de waarde van het toestel dan? Indien ze 100 usd als waarde zetten zou ik het wel willen betalen.

Wil geen dhl kost teveel.. Max budget voor een chinese telefoon is 250 euro..
Zal waarschijnlijk voor Singapore post kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
JustFooL schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:22:
Ik lees in een ander topic net dat die verzekering bij Pandawill niet alles is. Heb jij ook een boete gehad van de douane omdat er een verkeerde waarde op het pakket stond want blijkbaar betaalt Pandawill die boete niet terug? Enkel de TAX + VAT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01-2021
Ik kan je 1 advies geven als je iets in china wil kopen en dat is, ga er vanuit dat op het moment dat je iets daar koopt het mis gaat en dat je inklaring dient te betalen. In mijn geval is dat bij aankopen boven de €100 in 25 % van de gevallen zo geweest. Daarbij is het raadzaam om met paypal te betalen en de slechte wisselkoers voor lief te nemen. Zijn er dan namelijk problemen waar de verkoper voor verantwoordelijk is dan, worden deze zaken geregeld, hetzij door de verkoper.... en anders met hulp van paypal ;) Dit kost je dat 2,5%omgerekend.

Het is typisch hollands om voor een dubbeltje op de eerste rang te willen zitten, ik betrap me daar ook vaker op, maar uit eindelijk ga ik terug naar de shop waar ik de beste ervaringen mee heb gehad en kijk ik als zij wellicht me in prijs tegen moet willen komen (mixeshop) en dat doen ze dan vaak ook.

Dus heb je een budget van €250 zoek dan niet naar een telefoon van €250 maar een toestel van €210, en maak je niet gek met de specs van die €250. Gaat dan alles goed, dan heb je geluk en steek je €40 in je zak die de voor de volgende keer als reserve hebt.

Money isn't rellevant..... who you are is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakSmout
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-03 11:55
Ik zie op Banggood een Umi Emax 'flash sale' aankomen; tijdelijk $99.

Ik ken Umi niet, en lees hier nergens wat over de emax. Maar het lijkt nogal een moeilijk voorstelbare aanbieding.
Scherm: 5.5 inch 1920 * 1080
Processor: MTK6752 64-bit octacore, GPU Mali-T760.
RAM 2GB, ROM 16 GB
Android 4.4, update 5.0 toegezegd.
Accu: 3780 mAh
4G. Dual sim. Micro-SD
Extra kwaliteit GPS antenne.

Zie ik iets over het hoofd, of is dat echt een niet te kloppen aanbod als je voor 5.5 inch in de markt bent?

[ Voor 15% gewijzigd door TweakSmout op 22-05-2015 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Prijs klopt waarschijnlijk niet. Is vast een pre-sale oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustFooL
Kaya10 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:22:
[...]

Maar voor de tax insurance betaal je toch 27 usd meer? Wat is de waarde van het toestel dan? Indien ze 100 usd als waarde zetten zou ik het wel willen betalen.

Wil geen dhl kost teveel.. Max budget voor een chinese telefoon is 250 euro..
Zal waarschijnlijk voor Singapore post kiezen
Ligt aan de waarde van het toestel, ze hanteren 5% of meer (kan ook 8% of meer zijn, verschillende sites hanteren verschillende vanaf percentage).
Laatst had ik een toestel waarbij ik 20 EUR taks-Insurance moest betalen voor een waarde van net boven de 200 EUR.

De waarde van het toestel was overigens 65 USD genoteerd op de pakbon.

[ Voor 5% gewijzigd door JustFooL op 22-05-2015 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustFooL
Largamelion schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:17:
[...]
Ik lees in een ander topic net dat die verzekering bij Pandawill niet alles is. Heb jij ook een boete gehad van de douane omdat er een verkeerde waarde op het pakket stond want blijkbaar betaalt Pandawill die boete niet terug? Enkel de TAX + VAT.
Tot nu toe geen boetes gehad dus kan er niets over zeggen of dit wel of niet wordt betaald door de verkoper.
Ik heb tot nu toe 3 a 4 keer bij moeten betalen en alleen bij Antelife kreeg ik het totale bedrag niet terug, Pandawill en Coolicool wel.
Is eigenlijk een beetje raar want zo ver ik weet zijn Antelife en Coolicool van de zelfde eigenaar ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
10 stuks voor 99$ beschikbaar per dag en het is pre-sale word pas verwacht 31 mei ..
Maar dat kan ook later worden natuurlijk alles met een korreltje zout nemen ;)
TweakSmout schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:42:

Ik ken Umi niet, en lees hier nergens wat over de emax. Maar het lijkt nogal een moeilijk voorstelbare aanbieding.
RAM 2GB, ROM 16 GB
4G. Dual sim. Micro-SD

Zie ik iets over het hoofd, of is dat echt een niet te kloppen aanbod als je voor 5.5 inch in de markt bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:56
fvandenreek schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:54:
Ik kan je 1 advies geven als je iets in china wil kopen en dat is, ga er vanuit dat op het moment dat je iets daar koopt het mis gaat en dat je inklaring dient te betalen. In mijn geval is dat bij aankopen boven de €100 in 25 % van de gevallen zo geweest. Daarbij is het raadzaam om met paypal te betalen en de slechte wisselkoers voor lief te nemen. Zijn er dan namelijk problemen waar de verkoper voor verantwoordelijk is dan, worden deze zaken geregeld, hetzij door de verkoper.... en anders met hulp van paypal ;) Dit kost je dat 2,5%omgerekend.
Als je je credit card gekoppeld hebt aan je paypal account dan kun je ook in dollars betalen en de omrekening naar euro's via je creditcard. (of dat voordeliger is, hangt af van je creditcard maatschappij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01-2021
@bb-one Dat is een goeie tip!

Money isn't rellevant..... who you are is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Iemand die ervaring heeft met pandawill? Hoe doen zij het met de waarde van het toestel? Lage waarde via de normale post?

Wil een zte z9 mini kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Let op:

HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Kaya10 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 09:34:
Iemand die ervaring heeft met pandawill? Hoe doen zij het met de waarde van het toestel? Lage waarde via de normale post?
Als je de boel verzekert tegen importkosten moet je vragen de normale waarde op te geven, anders krijg je die niet terug. Tevens is dit ook gewoon wettelijk hoe het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 09:40:
Let op:

HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Had de twee topics open (tabbladen) excuses even vergist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:37
Voor wie mijn Siswoo R8 Monster review heeft gelezen weet dat Wi-Fi op het toestel vrij zwak is en dat de foto's met flits erg geel uitzien.

Aangezien er meer klachten waren is Siswoo nu een terugroepactie voor de R8 Monster gestart. Alle toestellen die voor 24 maart geleverd zijn worden vervangen door een nieuw toestel.

Kan ik meteen ook de Europese service van Siswoo uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat lijken toch betrekkelijk kleine issues te zijn, het verbaast me dat ze daarvoor een terugroepactie doen. Tenzij je natuurlijk je aluminium hoedje op wilt zetten en denkt dat er meer aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvangils
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-11-2021
Kaya10 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 09:34:

Wil een zte z9 mini kopen
heb 2 weken terug een SJCAM 5000 Wifi besteld bij hen en heb gevraagd om lage waarde te vermelden; is gisteren zonder extra kosten geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-04 22:57
Chocoball schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 12:17:
Voor wie mijn Siswoo R8 Monster review heeft gelezen weet dat Wi-Fi op het toestel vrij zwak is en dat de foto's met flits erg geel uitzien.

Aangezien er meer klachten waren isd Siswoo nu een terugroepactie voor de R8 Monster gestart. Alle toestellen die voor 24 maart geleverd zijn worden vervangen door een nieuw toestel.

Kan ik meteen ook de Europese service van Siswoo uitproberen.
Zozo dat vind ik wel een goeie aktie van siswoo, dat heb ik nog geen andere chinese telefoonproducent zien doen. Petje af… :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
verkeerd

[ Voor 97% gewijzigd door Aggressor op 24-05-2015 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

intraxi schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:36:
[...]

Zozo dat vind ik wel een goeie aktie van siswoo, dat heb ik nog geen andere chinese telefoonproducent zien doen. Petje af… :P
Siswoo is dan ook geen Chinese telefoonproducent maar een Spaanse. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterbas99
  • Laatst online: 21-04 12:52
Vorige week heb ik een custom miui rom geinstalleerd op mijn THL W200s.
Ik heb hier nu alleen een probleempje mee. Elke keer als ik een invoermethode selecteer haalt hij automatisch het vinkje weer weg. Ik dacht dat dat verholpen zou worden als ik het standaard toetsenbord met root explorer zou verwijderen (Ja ik weet dat het niet zo slim was) maar dat hielp ook niet. Het komt erop neer dat ik nu alleen nog kan typen via google spraak en ik graag zou weten of iemand weet hoe ik toch een ander toetsenbord kan selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Laatst online: 15:44

Qon

pieterbas99 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 18:36:
Vorige week heb ik een custom miui rom geinstalleerd op mijn THL W200s.
Ik heb hier nu alleen een probleempje mee. Elke keer als ik een invoermethode selecteer haalt hij automatisch het vinkje weer weg. Ik dacht dat dat verholpen zou worden als ik het standaard toetsenbord met root explorer zou verwijderen (Ja ik weet dat het niet zo slim was) maar dat hielp ook niet. Het komt erop neer dat ik nu alleen nog kan typen via google spraak en ik graag zou weten of iemand weet hoe ik toch een ander toetsenbord kan selecteren.
gewoon in de play store google keyboard downloaden. Er zijn er op de playstore meerdere te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterbas99
Qon schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:31:
[...]

gewoon in de play store google keyboard downloaden. Er zijn er op de playstore meerdere te vinden.
Ja klopt, maar die kan ik niet selecteren. Elke keer als ik een keyboard selecteer is hij alweer gedeselecteerd zodra ik uit dat schermpje ben. Ik heb Google Keyboard en Swiftkey gedownload en ze werken beide niet. Ik krijg het ook niet voor elkaar om het originele toetsenbord weer te installeren dus vrees voor een factory reset.

Edit:
Na de vijfde keer opnieuw opstarten doet hij het spontaan weer. Ik heb er niet veel vertrouwen in maar het werkt allemaal weer, vooralsnog dan.

[ Voor 12% gewijzigd door pieterbas99 op 24-05-2015 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
Kenzi schreef op zondag 24 mei 2015 @ 16:32:
[...]

Siswoo is dan ook geen Chinese telefoonproducent maar een Spaanse. ;)
Ja met hoofdkantoor in Madrid net naast dat van St. Nicolaas… 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Dennis schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 07:32:
Is hier iemand die de Elephone P8 heeft en toevallig een kopie heeft liggen van de originele Elephone rom met buildnummer P8_20140624 of P8_20140625?
Iemand die deze toevallig nog heeft liggen óf weet hoe je hem van BAIDU kunt downloaden? Hier staat hij namelijk, maar ik kan geen woord Chinees en het lukt me niet te downloaden (volgens mij moet je een account hebben).

Als iemand kan helpen zou daar zéér gewaardeerd worden! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Dennis schreef op zondag 24 mei 2015 @ 21:37:
[...]

Iemand die deze toevallig nog heeft liggen óf weet hoe je hem van BAIDU kunt downloaden? Hier staat hij namelijk, maar ik kan geen woord Chinees en het lukt me niet te downloaden (volgens mij moet je een account hebben).

Als iemand kan helpen zou daar zéér gewaardeerd worden! :>
Onder de oranje knop zit de directe link naar een bijna 400MB groot rar bestand.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Quad schreef op zondag 24 mei 2015 @ 21:49:
Onder de oranje knop zit de directe link naar een bijna 400MB groot rar bestand.
Moet je niet ingelogd zijn? Bij mij komt er, als ik op die knop druk, een andere tekst onder te staan.

评论内容不能为空,说两句吧

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Op mijn telefoon werkt het prima. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:38
Dennis schreef op zondag 24 mei 2015 @ 21:55:
[...]

Moet je niet ingelogd zijn? Bij mij komt er, als ik op die knop druk, een andere tekst onder te staan.

评论内容不能为空,说两句吧
hetgeen hierboven ;) klopt. ook schijnt het te werken in de Firefox browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:27
Mocht je nu nog een keer met zo'n akkefietje geconfronteerd worden: hang een muis aan je mobiel, bv met bluetooth, of via een on the go kabeltje, kun je van alles aanvinken zonder keyboard.
Gaat uitstekend met mijn chinezen, er een toetsenbord aan hangen is ook geen probleem.
pieterbas99 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:40:
[...]

Ja klopt, maar die kan ik niet selecteren. Elke keer als ik een keyboard selecteer is hij alweer gedeselecteerd zodra ik uit dat schermpje ben. Ik heb Google Keyboard en Swiftkey gedownload en ze werken beide niet. Ik krijg het ook niet voor elkaar om het originele toetsenbord weer te installeren dus vrees voor een factory reset.

Edit:
Na de vijfde keer opnieuw opstarten doet hij het spontaan weer. Ik heb er niet veel vertrouwen in maar het werkt allemaal weer, vooralsnog dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterbas99
Eleni schreef op zondag 24 mei 2015 @ 23:16:
Mocht je nu nog een keer met zo'n akkefietje geconfronteerd worden: hang een muis aan je mobiel, bv met bluetooth, of via een on the go kabeltje, kun je van alles aanvinken zonder keyboard.
Gaat uitstekend met mijn chinezen, er een toetsenbord aan hangen is ook geen probleem.

[...]
Oh ja, bedankt voor de tip, nog helemaal niet aan gedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

intraxi schreef op zondag 24 mei 2015 @ 21:00:
[...]

Ja met hoofdkantoor in Madrid net naast dat van St. Nicolaas… 8)7
Het hoofdkantoor van IKEA zit in Nederland, maakt dat IKEA Nederlands?

Nee, het hoofdkantoor van SISWOO zit in Shenzhen. Maar het bedrijf zelf is in Spanje opgericht. En een groot gedeelte van de medewerkers komt ook uit Europa. Het is niet de zoveelste Chinese smartphonemaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:43
Dennis schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 07:32:

Ik loop al lang tegen de grenzen van internal storage op de MTK6592 chip aan, maar heb eindelijk oplossingen gevonden op internet. Hiervoor heb ik echter wel de rom nodig en op de Elephone site is deze niet meer verkrijgbaar (downloadlink dood).
Is dit inmiddels al gelukt?

Edit: Iemand toevallig nog een leuke 4G chinaphone over die in de verkoop kan? Ik zoek een leuk nieuw speeltje.. :+

[ Voor 10% gewijzigd door KaiseRRuby op 25-05-2015 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-10-2024
Zopo 3X?
KaiseRRuby schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:02:
[...]

Is dit inmiddels al gelukt?

Edit: Iemand toevallig nog een leuke 4G chinaphone over die in de verkoop kan? Ik zoek een leuk nieuw speeltje.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
Kenzi schreef op maandag 25 mei 2015 @ 02:33:
[...]

Het hoofdkantoor van IKEA zit in Nederland, maakt dat IKEA Nederlands?

Nee, het hoofdkantoor van SISWOO zit in Shenzhen. Maar het bedrijf zelf is in Spanje opgericht. En een groot gedeelte van de medewerkers komt ook uit Europa. Het is niet de zoveelste Chinese smartphonemaker.
Nou prima. Alle siswoo telefooons worden in China geproduceerd, wat mij betreft dus gewoon een chinese telefoonproducent… :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
intraxi schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:50:
[...]

Nou prima. Alle siswoo telefooons worden in China geproduceerd, wat mij betreft dus gewoon een chinese telefoonproducent… :w
Dus Apple is ook een Chinese telefoonproducent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:43
Heb jij die te koop? Even via DM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Momus schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:51:
Dus Apple is ook een Chinese telefoonproducent?
Dan blijft er weinig meer over dat niet Aziatisch (waarvan het gros Chinees) is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-10-2024
You've got DM..
KaiseRRuby schreef op maandag 25 mei 2015 @ 13:10:
[...]

Heb jij die te koop? Even via DM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Dank je, nee ik krijg het niet voor elkaar hoor. En ja ik heb meerdere browsers geprobeerd. Mobiel gaat niet lukken: ik heb juist die ROM nodig omdat ik schijfruimteproblemen heb.

Dus als iemand die het RAR bestand kan downloaden dit wil doen en het aan mij ter beschikking wil stellen zou ik daar echt heel blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand al z'n Elephone P7000 binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Anoniem: 502167 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:12:
Heeft iemand al z'n Elephone P7000 binnen?
Komt nog maar net toe bij de verdelers volgens Gizchina: http://www.gizchina.com/2...-of-elephone-p7000-stock/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Dennis schreef op maandag 25 mei 2015 @ 20:57:
[...]

Dank je, nee ik krijg het niet voor elkaar hoor. En ja ik heb meerdere browsers geprobeerd. Mobiel gaat niet lukken: ik heb juist die ROM nodig omdat ik schijfruimteproblemen heb.

Dus als iemand die het RAR bestand kan downloaden dit wil doen en het aan mij ter beschikking wil stellen zou ik daar echt heel blij mee zijn.
Gewoon in Chrome de boel in het Nederlands vertalen en even registreren. Zo moeilijk is het allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Momus schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:23:
Gewoon in Chrome de boel in het Nederlands vertalen en even registreren. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Dank je voor je behulpzaamheid :>. Voor registreren heb je een Chinees telefoonnummer nodig. Kan ik in Google Chrome ook mijn Nederlandse nummer omzetten denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Dennis schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:32:
[...]

Dank je voor je behulpzaamheid :>. Voor registreren heb je een Chinees telefoonnummer nodig. Kan ik in Google Chrome ook mijn Nederlandse nummer omzetten denk je?
Kostte me maar liefst 5 minuten...
Laat even weten of het gelukt is, verwijder ik de gegevens vervolgens weer.

[ Voor 15% gewijzigd door Momus op 26-05-2015 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Heb jij domein klotenaam.nl in handen ja? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Nou, ik kan inloggen etc en het bestand inzien, opslaan naar de netwerkschijf maar downloaden naar de computer ho maar. Ik heb het nu 16x geprobeerd, maar ik krijg 'm niet gedownload.

Ik ben toch echt niet achterlijk, maar het functioneert gewoon voor geen meter. Aan die inloggegevens ligt het niet, maar wel aan de site. Zowel de vertaalde als niet-vertaalde versie; zowel Chrome als Firefox. Het lukt me niet :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Dennis schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:58:
Nou, ik kan inloggen etc en het bestand inzien, opslaan naar de netwerkschijf maar downloaden naar de computer ho maar. Ik heb het nu 16x geprobeerd, maar ik krijg 'm niet gedownload.

Ik ben toch echt niet achterlijk, maar het functioneert gewoon voor geen meter. Aan die inloggegevens ligt het niet, maar wel aan de site. Zowel de vertaalde als niet-vertaalde versie; zowel Chrome als Firefox. Het lukt me niet :(.
Hou het netjes...
Gewoon vertalen en voor normale download kiezen. Dan gaat ie keurig downloaden.

[ Voor 4% gewijzigd door The Wizard op 27-05-2015 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Momus schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:59:
knip
Gewoon vertalen en voor normale download kiezen. Dan gaat ie keurig downloaden.
Het irritante is dat ik ook aan mezelf ga twijfelen, maar het is toch echt niet zo dat ik iedereen hier in de maling loop te nemen! Het enige dat ik kan bedenken is dat de proxy het hier tegenhoudt (al krijg ik geen foutmelding). Ik probeer het vanavond thuis nog wel even.

Ik krijg trouwens wel de bevestigingscode die je voor de download nogmaals moet invullen, maar daarna begint er geen download.

[ Voor 15% gewijzigd door The Wizard op 27-05-2015 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Dennis schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:02:
[...]

Het irritante is dat ik ook aan mezelf ga twijfelen, maar het is toch echt niet zo dat ik iedereen hier in de maling loop te nemen! Het enige dat ik kan bedenken is dat de proxy het hier tegenhoudt (al krijg ik geen foutmelding). Ik probeer het vanavond thuis nog wel even.
Die download duurt een uur, dus dat gaan we maar niet proberen.
Ondertussen haal ik de inlog wel weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Momus schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:04:
Die download duurt een uur, dus dat gaan we maar niet proberen.
Ondertussen haal ik de inlog wel weer weg.
Bedankt dit keer voor je hulp in ieder geval, ik ga het vanavond nog wel even proberen met een eigen account dan. Ik begrijp er werkelijk niets van. Ook die oranje knop waar iemand het hier eerder over had die zie ik denk ik niet. Pffff :'( wat een gezeur allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Dennis schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:02:
[...]

Ik krijg trouwens wel de bevestigingscode die je voor de download nogmaals moet invullen, maar daarna begint er geen download.
Bevestigingscode?
Dat hoeft ook helemaal niet. Je download hem zo?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BQH25C0.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jhLz5QV.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Ja, op die knop "Download (393.6M)" klik ik en dan krijg ik dit:

Dit doe ik

Vervolgens druk ik op normal downloaden en dan komt er bij mij een nieuw pop-up waar ik weer een bevestigingscode moet invullen.

[ Voor 17% gewijzigd door Dennis op 26-05-2015 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Kan je het niet via je telefoon binnen halen? Daar werkt het sowieso op.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Quad schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:45:
Kan je het niet via je telefoon binnen halen? Daar werkt het sowieso op.
Nu in ieder geval niet meer want het account is denk ik opgeheven. En als ik op de oranje knop druk op mobiel gaat hij een APK downloaden, wat blijkbaar de clouddrive app van Baidu is. In ieder geval het RAR bestand kan ik niet downloaden zonder inlog en de inlog van Momus doet het niet meer (denk ik tenminste op te maken uit het Chinees).

Het is maar goed dat dit niet iets zakelijks is, want dan was ik denk ik al uit mijn slof geschoten van irritatie! Met dit soort dingen komen mijn grenzen snel in zicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dennis schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:59:
Het is maar goed dat dit niet iets zakelijks is, want dan was ik denk ik al uit mijn slof geschoten van irritatie!
Helpt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Niet altijd, maar het lucht soms wel lekker op :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Dennis schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:04:
[...]

Niet altijd, maar het lucht soms wel lekker op :+.
ik kan gewoon inloggen.
Denmis! is het wachtwoord he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Het inloggen lukt mij nu ook, maar downloaden lukt me nog steeds niet. Ik weet echt niet wat ik nu anders doe dan jullie.

Evengoed ben ik hier nu anderhalf uur mee bezig en sommige van jullie misschien ook al dan niet full-time... laten we het anders doen. De eerste die het bestand mij kan aanbieden via een Dropbox link of iets dergelijks (wat dus fatsoenlijk werkt en zonder inlog) die krijgt van mij een € 10,- waardebon.

Als het zo makkelijk is om te downloaden moet dit denk ik snel resultaat op kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WC-Juf
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-05-2024
TweakSmout schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:42:

RAM 2GB, ROM 16 GB
4G. Dual sim. Micro-SD

Banggood had vlak voor de flash deal begon te werken de prijs opgeschroeft naar 109,99 USD..

De 10 flash deal telefoons waren op 25 Mei binnen 10 minuten allemaal weg.
Vanmorgen had ik geluk :) een te pakken voor 102 eurie, na 4 minuten waren ze alle 10 al weg lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
je kon de Emax ook bij to2 halen voor 99,99$

Had gisteren geluk en kon er ook 1 bestellen.
Nu maar wachten ;)
WC-Juf schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:01:
[...]

Banggood had vlak voor de flash deal begon te werken de prijs opgeschroeft naar 109,99 USD..

De 10 flash deal telefoons waren op 25 Mei binnen 10 minuten allemaal weg.
Vanmorgen had ik geluk :) een te pakken voor 102 eurie, na 4 minuten waren ze alle 10 al weg lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Hier heb je een werkende snelle link voor je P8 ;)

https://mega.co.nz/#!3whB...hbkky9S9vt9qrVMzc0rX8xqV8
Dennis schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:19:
Het inloggen lukt mij nu ook, maar downloaden lukt me nog steeds niet. Ik weet echt niet wat ik nu anders doe dan jullie.

Evengoed ben ik hier nu anderhalf uur mee bezig en sommige van jullie misschien ook al dan niet full-time... laten we het anders doen. De eerste die het bestand mij kan aanbieden via een Dropbox link of iets dergelijks (wat dus fatsoenlijk werkt en zonder inlog) die krijgt van mij een € 10,- waardebon.

Als het zo makkelijk is om te downloaden moet dit denk ik snel resultaat op kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb de moed opgegeven voor P7000. Zojuist contact gehad met Pandawill. Ze hebben de toestellen momenteel niet op voorraad en verwachten eind juli te leveren wanneer ik nu een aankoop doe. Ulefone be touch komt redelijk overeen ( behalve het scherm). Helaas wordt het een maandje afwachten met m'n 512 mb magere reserve toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Anoniem: 502167 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 03:38:
Heb de moed opgegeven voor P7000. Zojuist contact gehad met Pandawill. Ze hebben de toestellen momenteel niet op voorraad en verwachten eind juli te leveren wanneer ik nu een aankoop doe. Ulefone be touch komt redelijk overeen ( behalve het scherm). Helaas wordt het een maandje afwachten met m'n 512 mb magere reserve toestel.
'
Waarom wil je zo graag dat prutsmerk en kijk je niet verder naar bijvoorbeeld een Jiayu S3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hiervoor heb ik Jiayu G5S gebruikt. Jiayu maakt zeer degelijke toestellen. Helaas mis ik gimmicks zoals finger id etc. Ik ben nu aan het rondkijken naar een toestel met hetzelfde specs+mooie design+ ( en op voorraad) :) Ulefone be Touch is ook nergens te verkrijgen.
Momus schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 06:37:
[...]

'
Waarom wil je zo graag dat prutsmerk en kijk je niet verder naar bijvoorbeeld een Jiayu S3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Anoniem: 502167 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:20:
Hiervoor heb ik Jiayu G5S gebruikt. Jiayu maakt zeer degelijke toestellen. Helaas mis ik gimmicks zoals finger id etc. Ik ben nu aan het rondkijken naar een toestel met hetzelfde specs+mooie design+ ( en op voorraad) :) Ulefone be Touch is ook nergens te verkrijgen.

[...]
Gimmicks zijn leuk, maar het lijkt me beter dat je toestel gewoon goed werkt, toch?
Dat is nogal een risico bij Elephone (en Ulephone, maar das hetzelfde).
Pagina: 1 2 ... 79 Laatste

Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html