Lees voor de gein de topicwaarschuwing eens
[ Voor 91% gewijzigd door PaT op 23-08-2015 22:26 ]
[ Voor 91% gewijzigd door PaT op 23-08-2015 22:26 ]
Verwijderd
Dat kan zomaar gebeuren. Het probleem is vaak dat corrosie zich pas later openbaart, vooral omdat dat ook enige tijd kost. Als je de telefoon kunt claimen bij je verzekering zou ik overwegen dat te doen, want waterschade is wat mij betreft afgeschreven, ook als het apparaat het (voorlopig) nog doet.maxh22 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:15:
even iets heel anders. Ik heb net mijn telefoon in het water gepleurd(perongeluk) en tot mijn verbazing doet hij het nog! geen enkele schade te zien. Hij heeft wel 5 minuten onderwater gelegen zo 2 meter diep
Jup.. daarom toch nog zo veel mogelijk uit elkaar halen en goed laten drogen.Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:17:
[...]
Dat kan zomaar gebeuren. Het probleem is vaak dat corrosie zich pas later openbaart, vooral omdat dat ook enige tijd kost. Als je de telefoon kunt claimen bij je verzekering zou ik overwegen dat te doen, want waterschade is wat mij betreft afgeschreven, ook als het apparaat het (voorlopig) nog doet.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
ik heb alvast in een bakje met rijst gelegd. Het leuke is wel dat ik mijn oortjes er nog in had zitten dus aan de bovenkant is er geen water gelukkig ingelopen.Hyp Hyper schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:22:
[...]
Jup.. daarom toch nog zo veel mogelijk uit elkaar halen en goed laten drogen.
Verwijderd
Rijst is helaas vrijwel zinloos. Naspoelen met demi-water of waterverdrijvende middelen kan wel helpen, omdat dat de corrosieve elementen ook daadwerkelijk kan verwijderen. Met rijst moet je ook oppassen dat de eventueel natte rijst niet nog veel meer schade oplevertmaxh22 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:24:
ik heb alvast in een bakje met rijst gelegd. Het leuke is wel dat ik mijn oortjes er nog in had zitten dus aan de bovenkant is er geen water gelukkig ingelopen.
oke hmm wat zal dan wel helpen?? Want ik heb dacht ik geen speciale verzekering voor zover ik weet.Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:59:
[...]
Rijst is helaas vrijwel zinloos. Naspoelen met demi-water of waterverdrijvende middelen kan wel helpen, omdat dat de corrosieve elementen ook daadwerkelijk kan verwijderen. Met rijst moet je ook oppassen dat de eventueel natte rijst niet nog veel meer schade oplevert
Met rijst onttrek je het vocht misschien net iets sneller omdat de omgeving marginaal droger is, maar zonder direct contact doet het niet zoveel, en met direct contact krijg je allerlei andere problemen.
Verwijderd
Wat ik zeg, gelijk rijkelijk naspoelen met demiwater of vochtverdrijvende middelen. Als het spul al droog is heeft dat minder zin, dan heeft alles dat in het water zat zich al afgezet op de onderdelen in je telefoon. Misschien dat de binnenkant wel nog nat is, dan kan het wel.maxh22 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 19:03:
oke hmm wat zal dan wel helpen?? Want ik heb dacht ik geen speciale verzekering voor zover ik weet.
maxh22 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:24:
[...]
ik heb alvast in een bakje met rijst gelegd. Het leuke is wel dat ik mijn oortjes er nog in had zitten dus aan de bovenkant is er geen water gelukkig ingelopen.
hij lag in een meer wel dus kalk zal er waarschijnlijk niet inzitten.Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 19:07:
[...]
Wat ik zeg, gelijk rijkelijk naspoelen met demiwater of vochtverdrijvende middelen. Als het spul al droog is heeft dat minder zin, dan heeft alles dat in het water zat zich al afgezet op de onderdelen in je telefoon. Misschien dat de binnenkant wel nog nat is, dan kan het wel.
Twee meter diep betekent een zwembad, open water of een sloot? Dat soort water zit sowieso al redelijk vol met allerhande meuk.
Ik heb een sauna.Zou dat ook werken??3meter schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 19:08:
Ook een keer gehad (met een portofoon). Kwartier onder water voordat ik 'm teruggevonden had.
In een handoek gewikkeld (touwtje eromheen) en toen een uur in de wasdroger. Hij doet het nog steeds
[...]
Verwijderd
In oppervlaktewater zit eigenlijk altijd een berg zouten en mineralen, plus de rest. Hoe viezer het water, hoe sneller je problemen krijgt. Helaas is natuurlijk water doorgaans vrij vies.maxh22 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 19:09:
hij lag in een meer wel dus kalk zal er waarschijnlijk niet inzitten.
ja oke dat is ook nog zo. Ik had hem net even aangezet en ik zag alleen dat er rechtsonderin een klein plekjeVerwijderd schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 19:14:
[...]
In oppervlaktewater zit eigenlijk altijd een berg zouten en mineralen, plus de rest. Hoe viezer het water, hoe sneller je problemen krijgt. Helaas is natuurlijk water doorgaans vrij vies.
Verwijderd
Wat Momus bedoelt te zeggen is dat je de telefoon het beste zo snel mogelijk uitzet en ook uit laat staan als hij vochtig is. Dan kan er namelijk ook geen kortsluiting ontstaan. Pas als hij een paar dagen helemaal doorgedroogd is zet je hem weer aan.Momus schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 19:28:
Heel verstandig ja, een vochtige telefoon aanzetten.
aha oke dan ga ik dat maar eens proberenVerwijderd schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 19:38:
[...]
Wat Momus bedoelt te zeggen is dat je de telefoon het beste zo snel mogelijk uitzet en ook uit laat staan als hij vochtig is. Dan kan er namelijk ook geen kortsluiting ontstaan. Pas als hij een paar dagen helemaal doorgedroogd is zet je hem weer aan.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Hoe is de accuduur van de VK6735, kom je de dag makkelijk door, of moet ie aan het eind van de dag weer aan de lader? Heb ook zitten kijken naar dit toestel omdat ie bij de EU site van DX ook is te krijgen voor 122.Kiswum schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 21:14:
Ik heb de Vkworld 6735 inmiddels weer binnen en ik ben hem grondig aan het testen.
Tot nu toe is er maar 1 nadeel te benoemen, de camera (app). Ik heb dit bij de UMi C1 ook gezien. Als je een foto wil maken, dan registreert de virtuele knop je vinger niet goed en zie je dat de touchfocus rondom de virtuele cameraknop ligt. Kortom, je maakt dan geen foto, maar je focus komt ergens anders in beeld.
Ik zal later nog een andere app proberen, maar ik vermoed dat dat het nadeel zal oplossen.
Prima telefoon na 2 dagen testen en dat voor zo'n €115,-.
There is no knowledge, that is not Power!
voor die 15 euro zal ik het doenMees789 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 19:47:
Kan iemand me helpen?
Ik ben aan het twijfelen tussen de Umi Emax voor 150 euro en de Jiayu S3 voor 15 euro meer.
Het enige verschil is het aantal RAM (Umi = 2GB, Jiayu = 3GB) en de batterij (Umi = 3780mAh, Jiayu = 3000 mAh).
Voor de rest hebben ze beide een full hd scherm en een 1,7GHz octa core processor.
Ik gebruik het vooral voor Social media (WhatsApp, Snapchat, YouTube, 9GAG etc.)
Ik luister veel muziek (beide 16GB intern geheugen)
Is 3GB ram wel nodig?
Mees789 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 19:47:
Kan iemand me helpen?
Ik ben aan het twijfelen tussen de Umi Emax voor 150 euro en de Jiayu S3 voor 15 euro meer.
Het enige verschil is het aantal RAM (Umi = 2GB, Jiayu = 3GB) en de batterij (Umi = 3780mAh, Jiayu = 3000 mAh).
Voor de rest hebben ze beide een full hd scherm en een 1,7GHz octa core processor.
Ik gebruik het vooral voor Social media (WhatsApp, Snapchat, YouTube, 9GAG etc.)
Ik luister veel muziek (beide 16GB intern geheugen)
Is 3GB ram wel nodig?
[ Voor 5% gewijzigd door diquan2001 op 24-08-2015 21:04 ]
Ik heb 2 x geprobeerd om daar deze telefoon te bestellen, ik wil je adviseren om hem daar niet te bestellen!djcasl schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 19:23:
[...]
Hoe is de accuduur van de VK6735, kom je de dag makkelijk door, of moet ie aan het eind van de dag weer aan de lader? Heb ook zitten kijken naar dit toestel omdat ie bij de EU site van DX ook is te krijgen voor 122.
[ Voor 2% gewijzigd door Kiswum op 25-08-2015 10:28 . Reden: resultaten batterij-test toegevoegd ]
Dat klinkt erg goed, dankjewel voor de reactie.diquan2001 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 21:02:
Ik gebruik nu de Umi eMAX al bijna 2 maanden als mijn daily driver en ben nog steeds erg tevreden over dit toestel .
Accu gaat lang mee intensief gebruik 7.00 uur van de lader en gewoon een hele dag kunnen zonder lader op te zoeken .
Android is snel zo goed als kaal geen bloatware .
4G werkt prima op T-Mobile scherm is lekker helder ik gebruik deze niet eens op volle brightness .
Ik heb zelf de Note 4 liggen maar heb eigenlijk nog geen behoefte gehad om deze te gaan gebruiken .
Zal binnenkort een uitgebreide review van de Umi op Youtube zetten.
Heb zelf geen ervaring met de S3 maar dat zal vast ook een goede telefoon zijn .
Maar de Umi emAX heeft mij echt verbaasd en zeker voor de 99$ die ik bij de Flash sale had betaald.![]()
Je zou nog even de Benchmark battle kunnen bekijken tegen de P7000 die heeft volgens mij dezelfde specs als de S3 .
[video]
[...]
Verwijderd
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile AankoopadviesforumVerwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 07:57:
Goede ochtend Tweakers
Ik ben op zoek naar een nieuwe smartphone. Ik heb mijn iOcean G7 na geruime tijd kapot gekregen :-< ... Ik ben niet echt meer actief geweest in het opvolgen van de ontwikkelingen van Chinese smartphones de laatste tijd. Wat zijn de courante modellen waarbij je het meeste "bang for your buck" krijgt? De iOcean rock en de Elephone P 8000 lijken me al wel wat. Als jullie nog gelijkaardige ideeën hebben, fire at will!
“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)
[ Voor 3% gewijzigd door edjedan op 25-08-2015 13:00 ]
Verwijderd
Je zult alleen in de stedelijke gebieden 4G dekking hebben. In de landelijke gebieden is vooral de 800Mhz band gebruikt. Dus het werkt niet helemaal niet, maar wel beperkt.Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:02:
Ik overweeg ook de nieuwe Meizu m2 aan te schaffen vanwege de lage prijs vs redelijke specs. Ik ben alleen benieuwd of de 4G in Nederland gaat werken bij Vodafone. Op Pandawill vind ik de volgende specs over de ondersteunde frequentiebanden:
http://www.pandawill.com/...-4g-lte-gray-p104247.html
2G: GSM 900/1800/1900MHz
3G: WCDMA 900/1900/2100MHz
TD SCDMA(1880-1920/2010-2025MHz)
4G: FDD LTE 1900/1800/2600MHz(1920-1980/ 1710-1785/ 2500-2570MHz)
TD LTE(1880-1920/2300-2400/2570-2620/2555-2655MHz)
Het lijkt er op dat de Meizu m2 dus de banden B1, B3 en B7 ondersteunt.
B1: 1920-1980 MHz
B3: 1710-1785 MHz
B7: 2500-2570 MHz
Als ik het goed zie op:
Robert's blog: iPhone LTE frequenties in Nederland
zou ik dus in band 3 en 7 4G dekking moeten hebben bij Vodafone, ware het niet dat de landelijke dekking alleen in de lage frequenties 800-900 Mhz (band 8, band 20) zit.
Begrijp ik dat goed? Zou het zonde vinden om een telefoon te hebben waarbij de 4G helemaal niet werkt.
Ik ook zojuist. Leuk toestel alleen jammer dat er geen 800Mhz 4G op zit.edjedan schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 12:58:
Best een koopje: http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_204055.html
Ik heb er al eentje bestelt.
Verwijderd
Ja dat is precies wat ik ook dacht. Dank voor je antwoord en bevestiging. Op zich is er dan altijd nog de 3G landelijke dekking dus ook 'in het veld' zou er dan nog wat bereik moeten zijn. Lijkt me best een interessant mid-range toestel tegen een zeker interessante prijs.Momus schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:05:
[...]
Je zult alleen in de stedelijke gebieden 4G dekking hebben. In de landelijke gebieden is vooral de 800Mhz band gebruikt. Dus het werkt niet helemaal niet, maar wel beperkt.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2015 13:14 . Reden: Quote toegevoegd ter verduidelijking ]
Wel Multilanguage, maar voorlopig nog geen Nederlands. Laatste versie heeft aardig wat talen, denk dat NL niet lang op zich laat wachten.dutchgio schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:48:
Prima specs, mooi toestel.
Maar toch jammer van de missende 4G band, t.o.v. 4G is 3G toch echt een flinke stap terug.
Ook 720p op 5 inch. Maar voor die prijs mag je daar eigenlijk niet over klagen.
En dat Flyme OS...
Geen multilanguage? Wordt niet genoemd. Dus waarschijnlijk alleen EN/CN.
Klopt, dat denk ik ook. Sterker nog de meest recente internationale rom voor de M2 Note heeft Nederlands toegevoegd gekregen (zie change log). Op mijn MX5 nog niet, maar ik heb het bedrijf een mailtje gestuurd of ze dat nog van plan zijn.Momus schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:49:
[...]
Wel Multilanguage, maar voorlopig nog geen Nederlands. Laatste versie heeft aardig wat talen, denk dat NL niet lang op zich laat wachten.
[ Voor 5% gewijzigd door Xthemes.us op 25-08-2015 16:23 ]
MSI GX640 - 8GB RAM, Radeon 5970, 80GB SSD
Zolang ik het nog niet in mijn abonnement heb vind ik het allemaal best.Card Nox schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:07:
[...]
Ik ook zojuist. Leuk toestel alleen jammer dat er geen 800Mhz 4G op zit.
Add me op Stadia: Gloogle
Dank voor de waarschuwing en de batterijtest. Die ziet er goed uit, maar dan bestel ik hem wel elders. Wacht nog even de officiele reviews af van de leagoo elite 5, dat blijft ook nog een goede kandidaat voor mijn volgende chinaphone.Kiswum schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 21:03:
[...]
Ik heb 2 x geprobeerd om daar deze telefoon te bestellen, ik wil je adviseren om hem daar niet te bestellen!
There is no knowledge, that is not Power!
Add me op Stadia: Gloogle
Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |
En na een reboot?..Christiaan.. schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 18:54:
Hopelijk is dit het juiste topic....
Van de ene op de andere dag kan ik geen foto's meer opslaan.
- foto's maken lukt. Het lijkt alsof ie ze opslaat maar ik vind ze nergens terug.
- foto's ontvangen via Whatsapp lukt niet. Plaatje blijft vaag (ook op Wifi) en als ik er op klik krijg de melding: "Sorry, dit mediabestand bestaat niet op uw SD-kaart."
- foto's maken vanuit WhatsApp en versturen lukt weer wel.
- Via Facebook een foto maken en posten lukt ook.
Ik heb een Jiayu g4s die draait op Chilapos. In het begin werkte het gewoon maar opeens de foto's maken niet meer. Met de standaard camera niet en met ABC ook niet. Werkten beiden eerst wel.....
Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |
Waarschijnlijk is je sd kaart dan stuk...Christiaan.. schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 18:54:
Hopelijk is dit het juiste topic....
Van de ene op de andere dag kan ik geen foto's meer opslaan.
- foto's maken lukt. Het lijkt alsof ie ze opslaat maar ik vind ze nergens terug.
- foto's ontvangen via Whatsapp lukt niet. Plaatje blijft vaag (ook op Wifi) en als ik er op klik krijg de melding: "Sorry, dit mediabestand bestaat niet op uw SD-kaart."
- foto's maken vanuit WhatsApp en versturen lukt weer wel.
- Via Facebook een foto maken en posten lukt ook.
Ik heb een Jiayu g4s die draait op Chilapos. In het begin werkte het gewoon maar opeens de foto's maken niet meer. Met de standaard camera niet en met ABC ook niet. Werkten beiden eerst wel.....
Money isn't rellevant..... who you are is.....
[ Voor 30% gewijzigd door ..Christiaan.. op 25-08-2015 20:30 ]
Money isn't rellevant..... who you are is.....
de asus zenfone 2 welPukson schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:31:
De Meizu MX5 vind ik echt een super tof toestel, en zou hem graag willen. Jammer genoeg ondersteund die niet de 4G band van Vodafone.. Als ik zo verder kijk, zie ik dat er niet veel toestellen zijn die de 800Mhz band ondersteunen.
[ Voor 3% gewijzigd door Aggressor op 25-08-2015 23:48 ]
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
nog 7 uren en nog wat...dutchgio schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:08:
Die 12 minuten?
Had je wel heel snel moeten zijn.
Mooie telefoon, maar een 2000mah batterij schrikt ook wel wat af.True schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:17:
https://oppostyle.com/r5s-grey
220$ voor de R5s de komende twee dagen, scherpe prijs voor een merk waarvan ik de 'skin' belachelijk kloten vind en de kernel nooit up-to-date vond. (ala. Oppo Find 5 ervaring).
Hou er rekening mee dat Infocus zich niet richt op de westerse markt, qua support zit je daar waarschijnlijk niet heel goed. De website van Infocus was bijvoorbeeld alleen in het Chinees te bekijken. Ik weet niet of dit nog steeds zo is. Mijn vrouw had een infocus M310, verder een prima toestel, maar je hoeft niet veel ondersteuning te verwachten.Mees789 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:21:
Weet iemand of een Snapdragon 801 2,5GHz Quad processor beter is dan een MTK6752 1,7GHz Octa Core processor?
Ben nu sterk aan het twijfelen tussen de:
InFocus M810 (http://www.banggood.com/I...-Smartphone-p-947458.html)
en de
Umi Emax (http://www.banggood.com/U...-Smartphone-p-977385.html)
Ook gewoon binnen de EU te bestellen voor €199 incl. verzenden: https://europe.oppostyle.com/r5s-greyTrue schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:17:
https://oppostyle.com/r5s-grey
220$ voor de R5s de komende twee dagen, scherpe prijs voor een merk waarvan ik de 'skin' belachelijk kloten vind en de kernel nooit up-to-date vond. (ala. Oppo Find 5 ervaring).
[ Voor 3% gewijzigd door boertjeg op 26-08-2015 11:39 ]
Waarschijnlijk wordt het de Umi EmaxJohn Rambo schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:34:
[...]
Hou er rekening mee dat Infocus zich niet richt op de westerse markt, qua support zit je daar waarschijnlijk niet heel goed. De website van Infocus was bijvoorbeeld alleen in het Chinees te bekijken. Ik weet niet of dit nog steeds zo is. Mijn vrouw had een infocus M310, verder een prima toestel, maar je hoeft niet veel ondersteuning te verwachten.
Umi heeft ook niet een al te beste reputatie volgens mij qua kwaliteit / support (zie de Umi Zero).
Overigens lijkt mij de 801 beter, maar qua support zit je misschien weer net iets beter bij Umi.
Edit: kijk anders ook eens naar een Meizu (M2, Note)
[ Voor 43% gewijzigd door dutchgio op 26-08-2015 11:50 ]
Hoe ben je specifiek bij Umi uitgekomen? Ik zou zelf eerder voor een Meizu gaan: http://shop.gizchina.com/...2gb-ram-16gb-rom-274.htmlMees789 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:44:
[...]
Waarschijnlijk wordt het de Umi Emax![]()
Ik heb tot nu toe niet veel kunnen vinden qua reviews over de Infocus. Ik denk ook dat de Umi een latere versie van Android runt en hij heeft bovendien een betere batterij
Ik zag dat hij werd aangeboden met korting bij Banggood. Vervolgens ging er wat reviews over zoeken en die waren allemaal vrijwel positief.John Rambo schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:02:
[...]
Hoe ben je specifiek bij Umi uitgekomen? Ik zou zelf eerder voor een Meizu gaan: http://shop.gizchina.com/...2gb-ram-16gb-rom-274.html
Meizu is volgens mij toch een wat groter merk met een betere reputatie dan Umi.
Je kijkt teveel naar getalletjes. Je kunt beter kijken naar je gebruik. Waarvoor gebruik je je telefoon en pas daar je eisen op aan.Mees789 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:05:
[...]
Ik zag dat hij werd aangeboden met korting bij Banggood. Vervolgens ging er wat reviews over zoeken en die waren allemaal vrijwel positief.
De Meizu Note 2 ziet er ook netjes uit, maar kan ik het doen met een 1,3GHz cpu?
Ik gebruik hem voornamelijk voor dingen zoals Whatsapp, 9GAG, Chrome en bijv. Snapchat, maar ook veel muziek luisteren dmv Spotify of Youtube.Momus schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:09:
[...]
Je kijkt teveel naar getalletjes. Je kunt beter kijken naar je gebruik. Waarvoor gebruik je je telefoon en pas daar je eisen op aan.
Geen zware shit dus. Dan ga je met 1 van de Meizu's sowieso goed zitten.Mees789 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:17:
[...]
Ik gebruik hem voornamelijk voor dingen zoals Whatsapp, 9GAG, Chrome en bijv. Snapchat, maar ook veel muziek luisteren dmv Spotify of Youtube.
Heel misschien afentoe een spelletje zoals Angry Birds.
Batterij is erg belangrijk voor mij.
Ik zit momenteel met een HTC One X, de batterij gaat te snel leeg en er zit een dikke barst in het scherm, daarom wilde ik overstappen naar een goedkope Chinese smartphone.
De Redmi Note 2 ziet er ook veelbelovend uit, alleen die is volgens mij nog niet beschikbaar. En het is even afwachten hoe de reviews uitpakken en de eerste gebruikers ervaringen. Wel een snelle chipset. Ben zelf ook een Xiaomi fan.Momus schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:44:
[...]
Geen zware shit dus. Dan ga je met 1 van de Meizu's sowieso goed zitten.
Persoonlijk vind ik dit, als 5,5 inch geen probleem is, misschien wel de beste keuze momenteel.
http://www.geekbuying.com/Search/?keyword=redmi+note+2
Eerste review staat al in de topic van de Redmi Note 2.John Rambo schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:51:
[...]
De Redmi Note 2 ziet er ook veelbelovend uit, alleen die is volgens mij nog niet beschikbaar. En het is even afwachten hoe de reviews uitpakken en de eerste gebruikers ervaringen. Wel een snelle chipset. Ben zelf ook een Xiaomi fan.
Als je echt een budget phone wilt dan zou ik voor een Meizu M2 gaan, als je iets meer te besteden hebt zou ik voor een Redmi Note 2 / Mi 4i gaan.
Ik ben zelf ook met de kleinere merken begonnen (Leagoo, Infocus, Elephone) maar uiteindelijk kwam ik toch uit bij Xiaomi. En daar wil ik ook niet meer vanaf.
Dankjewel. De Redmi Note 2 ziet er ook goed uit. Hij past binnen mn budget.John Rambo schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:51:
[...]
De Redmi Note 2 ziet er ook veelbelovend uit, alleen die is volgens mij nog niet beschikbaar. En het is even afwachten hoe de reviews uitpakken en de eerste gebruikers ervaringen. Wel een snelle chipset. Ben zelf ook een Xiaomi fan.
Als je echt een budget phone wilt dan zou ik voor een Meizu M2 gaan, als je iets meer te besteden hebt zou ik voor een Redmi Note 2 / Mi 4i gaan.
Ik ben zelf ook met de kleinere merken begonnen (Leagoo, Infocus, Elephone) maar uiteindelijk kwam ik toch uit bij Xiaomi. En daar wil ik ook niet meer vanaf.
Ja hoor. Maar let wel, er kom 30$ verzendkosten bij. En via DHL, dat is bijna een garantie voor douanekosten.Mees789 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:00:
[...]
Dankjewel. De Redmi Note 2 ziet er ook goed uit. Hij past binnen mn budget.
Xiaomi is een goed merk zover ik weet.
Weet iemand of Oppomart een betrouwbare site is?
Ja, dat is een betrouwbare site. Ik bestel daar regelmatig en nooit problemen gehad.Mees789 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:00:
[...]
Dankjewel. De Redmi Note 2 ziet er ook goed uit. Hij past binnen mn budget.
Xiaomi is een goed merk zover ik weet.
Weet iemand of Oppomart een betrouwbare site is?
Dat soort beloften moet je altijd maar afwachten.Momus schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:53:
[...]
Geekbuying verzend vanaf 10 september, zo lang hoef je dus niet te wachten.
Dat klopt, dat is met elke belofte.ASW1 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:57:
[...]
Dat soort beloften moet je altijd maar afwachten.
Dat klopt, daar heb ik me dus ook op ingesteld. Dat hij in voorraad komt, is geen vraag. En als het 2 dagen later is, lekker belangrijk.ASW1 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:27:
Beloften van Chinese webshops zijn toch iets minder waard dan gemiddeld.
Punt is dat annuleren vaak nog niet eens zo makkelijk is wanneer men niet op tijd leveren kan, hier heb je tenminste nog wettelijke bescherming bij koop op afstand.
Waar kan je deze kopen?Kenzi schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:13:
Heb net mijn ZUK Z1 binnengekregen. Eerst wat opvalt is dat er gewoon heel groot LENOVO op de doos staat.
Helaas nog zonder de Cyanogen 12.1 rom, die komt over 1 of 2 weken. Maar het is echt een fijn toestel.
Merk trouwens hier in China dat mensen de Xiaomi phones niet meer zo interessant vinden. Saai, specs niet zo bijzonder en er zijn een dozijn andere merken die hetzelfde bieden.
Ten tijde van de Mi1 was er niks anders op de markt voor die prijs, nu vind je betere toestellen voor dezelfde prijs. Zeker als je bijv. naar de Mi Note kijkt.
http://www.zuk.hk/
het is alleen jammer weer van die banden voor 4GKenzi schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:35:
[...]
internationale verkoop start binnenkort, met CyanogenOS 12.1 standaard
Garantie gaat via Lenovo, dus ook europese garantie
Hoeveel heb je ervoor betaald?Kenzi schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:13:
Heb net mijn ZUK Z1 binnengekregen. Eerst wat opvalt is dat er gewoon heel groot LENOVO op de doos staat.
Helaas nog zonder de Cyanogen 12.1 rom, die komt over 1 of 2 weken. Maar het is echt een fijn toestel.
Merk trouwens hier in China dat mensen de Xiaomi phones niet meer zo interessant vinden. Saai, specs niet zo bijzonder en er zijn een dozijn andere merken die hetzelfde bieden.
Ten tijde van de Mi1 was er niks anders op de markt voor die prijs, nu vind je betere toestellen voor dezelfde prijs. Zeker als je bijv. naar de Mi Note kijkt.
Je hebt wel een abo met 4G?Dennis schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 21:02:
Ik heb net mijn Ulefone Be Touch Pro 2 binnen en dit is mijn eerste 4G toestel. Helaas echter krijg ik het niet werkend met T-Mobile maar ik begrijp niet waar het aan kan liggen. Ik heb hem als voorkeursnetwerk, ik heb hem geselecteerd uit de lijst van netwerken die beschikbaar zijn maar toch blijft hij op 3G.
Ik heb toch niet een 4G simkaart nodig, of wel? Op de site staat daar niets over.
Bij T-Mobile is dat standaard jaMomus schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 21:03:
Je hebt wel een abo met 4G?
Dennis schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 21:02:
Ik heb net mijn Ulefone Be Touch Pro 2 binnen en dit is mijn eerste 4G toestel. Helaas echter krijg ik het niet werkend met T-Mobile maar ik begrijp niet waar het aan kan liggen. Ik heb hem als voorkeursnetwerk, ik heb hem geselecteerd uit de lijst van netwerken die beschikbaar zijn maar toch blijft hij op 3G.
Ik heb toch niet een 4G simkaart nodig, of wel? Op de site staat daar niets over.
Ik heb bij 'Simkaarten' gekozen voor 'Mobiele gegevens: T-Mobile'. De andere SIM heeft überhaupt niet eens een dataverbinding. Maar T-Mobile dus alleen maar 3G tot nu toe.diquan2001 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 21:07:
Mischien dit iets ??
Dual sim dual standby, Micro SIM and Standard SIM
Both SIM slots are compatible with 4G, respectively. When they work at the same time, only one of them can receive LTE service and the other GSM. You can choose in settings which one for 4G.
Vreemd. Ik heb ook net mijn Be Touch 2 binnen en die werkt vlekkeloos met T-mobile. Ik kreeg wel gelijk na de plaatsing van mijn sim-kaart een MMS bericht binnen van t-mobile en ik weet eerlijk gezegd niet of daar mijn instellingen inzaten.Dennis schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 21:02:
Ja, die MMS heb ik ook gekregen. Ik denk inderdaad dat het daar in zat. Als voorkeursnetwerktype heb ik ook 4G (aanbevolen) en bij Mobiele providers heb ik het T-Mobile 4G netwerk gekozen.bigreep schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:22:
Vreemd. Ik heb ook net mijn Be Touch 2 binnen en die werkt vlekkeloos met T-mobile. Ik kreeg wel gelijk na de plaatsing van mijn sim-kaart een MMS bericht binnen van t-mobile en ik weet eerlijk gezegd niet of daar mijn instellingen inzaten.
Enige wijziging die ik heb aangebracht is mijn voorkeursnetwerktype aangepast naar 4G. Kijk even of je het aan de praat krijgt anders PM ik je al mijn instellingen wel.
Er komt hoogstwaarschijnlijk ook een versie met 800MHz.straydog_50 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:20:
[...]
het is alleen jammer weer van die banden voor 4G
FDD-LTE (bands: 1 3 7)
T mobile gebruikers hebben geluk maar de rest kan het eigenlijk wel vergeten ( 4G alleen in de drukke steden, 3G erbuiten )
Toestel is RMB 1799 op dit moment (krijg je er wel een USB Type-C headset bij, die er in de internationale versie helaas niet bij zit)
Zuk wordt inderdaad door Lenovo gemaakt. Dat merk staat overigens alleen op de toestellen voor de internationale markt. Als je er 1 hebt gekocht bij een webshop, dan is het vooraf niet altijd duidelijk of zij de Chinese of internationale variant inkopen een naar jou doorsturen.Kenzi schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:35:
[...]
internationale verkoop start binnenkort, met CyanogenOS 12.1 standaard
Garantie gaat via Lenovo, dus ook europese garantie
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2015 15:43 ]
[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 27-08-2015 15:44 ]
en weer van die foute renders waar het toestel bezelless lijktVerwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:41:
Nieuw merk met zeer goede specs.
Snapdragon 810
2k scherm 6 inch
4GB ram
Fingerprintscanner
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Je verwijst naar de verkeerde editie. Kijk eens naar de titel "youth edition". Er zijn drie modellen en de render is gebaseerd op het flagship model, vanwege het 2.5 d glass. Wat dus feitelijk gewoon klopt.Kenzi schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:06:
[...]
en weer van die foute renders waar het toestel bezelless lijkt
in de praktijk heeft deze ook weer dikke randen om het scherm
[video]
en dit is het submerk van 360. makers van antivirus / pcsuite die er bij de meeste tweakers denk ik niet in komt
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2015 17:09 ]
Ik denk dat hij op de zwarte randen doelt, die je pas ziet als het scherm aan staat.Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:07:
[...]
Je verwijst naar de verkeerde editie. Kijk eens naar de titel "youth edition". Er zijn drie modellen en de render is gebaseerd op het flagship model, vanwege het 2.5 d glass. Wat dus feitelijk gewoon klopt.
[afbeelding]
YouTube: 360 Qiku Phone Flagship edtion Hands On Review
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Nee hij doelt op een ander model.Largamelion schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 18:22:
[...]
Ik denk dat hij op de zwarte randen doelt, die je pas ziet als het scherm aan staat.
lijkt te veel op de letv x600. Beetje jammer weerVerwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:41:
Nieuw merk met zeer goede specs.
Snapdragon 810
2k scherm 6 inch
4GB ram
Fingerprintscanner
[afbeelding]
[afbeelding]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq