Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-08 22:49
_Mitchie_ schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:17:
[...]

ALs ik nu het volgende verander in het zoekresultaat van Castle krijg wel een resultaat in mijn browser die overeen komt met wat in spotweb zie
http://localhost/spotweb/api?t=tvsearch&cat=5030,5040&extended=1&apikey=<removed>&offset=0&limit=100&q=Castle&season=1&ep=4

Met andere woorden als ik dus op naam zoek werkt het wel, maar is dit nu iets wat Sonarr fout doet of Spotweb ?
Hoe verander jij het in het zoekresultaat zodat je wel resultaten krijgt?

Ik kom daar namelijk niet uit. Wat me bovendien opvalt is dat Sonarr aangeeft dat de indexers (spotweb en nog een standaard indexer) searching niet enabled hebben, terwijl dit voor spotweb wel het geval is. Ik weet niet waar het fout gaat, maar het klopt niet.. Nog meer mensen dit probleem? En belangrijker, weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComaKip
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-05 08:42
ComaKip schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:27:
Ik heb een vraag over het gebruik van het Blauwbek script genaamd 'pySabRename'.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
+Renaming process+
Found: blah.720p.WEB-DL.AAC2.0.H.264-BTN.mkv
Old name: /incoming/blah.720p.WEB-DL.AAC2.0.H.264-BTN/blah.720p.WEB-DL.AAC2.0.H.264-BTN.mkv
Traceback (most recent call last):
  File "/home/nzbuser/.sabnzbd/scripts/pySabRename/pySabRename_unix.py", line 77, in <module>
    print 'Found extension! ({})'.format(ext)
ValueError: zero length field name in format
  File "/home/nzbuser/.sabnzbd/scripts/nzbToMedia/nzbToSickBeard.py", line 249, in <module>
    import nzbToMedia
  File "/home/nzbuser/.sabnzbd/scripts/nzbToMedia/nzbToMedia.py", line 96
    sbusername=
              ^
SyntaxError: invalid syntax
Iemand al een idee hoe dit kan? Zie mijn originele post van een maand terug. Ik zou het graag willen weten. Ben nog geen steek verder gekomen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb een probleempje met SickBeard (al zolang ik het gebruik). SB verplaatst de bestanden niet, ik heb dus een map "Sickbeard" ik specificeer dat sickbeard een serie download naar "sickbeard\serie", maar de serie blijft staan in "sickbeard".

Wat vreemd is, dat als ik een map maak in sickbeard met de naam van de serie, en ik zeg sickbeard dat de serie gedownload moet worden naar "sickbeard\serie", dan maakt sickbeard de locatie "sickbeard\serie\serie" aan, maar laat alles wel in "sickbeard\serie" staan.

Hopelijk snappen jullie wat ik bedoel.

Een beetje achtergrond info:
Ik gebruik sickbeard icm SABnzbd (nieuwsgroepen)
Ik heb sickbeard draaien op Windows 10
Ik heb categorieën aangemaakt binnen SABnzbd

Ik hoor graag van jullie :)

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
miicker schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 00:08:
Ik heb een probleempje met SickBeard (al zolang ik het gebruik). SB verplaatst de bestanden niet, ik heb dus een map "Sickbeard" ik specificeer dat sickbeard een serie download naar "sickbeard\serie", maar de serie blijft staan in "sickbeard".
Heb je wel eens geprobeerd om naar een andere map te downloaden? Dus niet in je map waar je ook je series bewaart, maar bv \download.
Wat vreemd is, dat als ik een map maak in sickbeard met de naam van de serie, en ik zeg sickbeard dat de serie gedownload moet worden naar "sickbeard\serie", dan maakt sickbeard de locatie "sickbeard\serie\serie" aan, maar laat alles wel in "sickbeard\serie" staan.
Als het bovenstaande niet werkt, post dan aub je configuratie eens hier.

Vraagje. :)

Ik heb Spotweb op een externe server draaien, op mijn Synology thuis heb ik SABnzbd, Sickrage en Couchpotato draaien. SABnzbd moet lokaal draaien omdat ik anders mijn series van de externe server over moet halen. Maar zou het mogelijk zijn om Sickrage en Couchpotato ook extern te draaien, waarna ze lokaal gaan downloaden? Volgens mij gaat er met de post-processing iets dan niet goed.

[ Voor 19% gewijzigd door pven op 19-10-2015 07:40 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComaKip
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-05 08:42
miicker schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 00:08:
Een aantal dingen:
- SB download niet. SB ontdekt het bestaan van een nzb, Sab download vervolgens.
- Welke velden heb je nu precies geconfigureerd?
- Heb je screenshots?
- Wat zeg het log je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mitchie_
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 18:47
[quote]willem1509 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 18:56:
[...]

Hoe verander jij het in het zoekresultaat zodat je wel resultaten krijgt?

Ik had het zelf handmatig gewijzigd, ben nu maar weer overgestapt naar Sickrage daar werkt spotweb zonder problemen.

Meldt anders het probleem hier : https://forums.sonarr.tv/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:15

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
De lijst met wanted en ignored zoekwoorden is weer aangepast. Bij ignored is nu het releaseformat "TC" (afkorting van Telecine) verwijderd, vanwege het voorkomen van dezelfde lettercombinatie "TC" in woorden bij gewenste releases. Je kunt deze natuurlijk altijd zelf weer toevoegen, wanneer er nu ineens allerlei verkeerde downloads binnenkomen. De kans daarop is waarschijnlijk relatief klein, aangezien Telecine releases minder populair zijn.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pven schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 07:38:
[...]

Vraagje. :)

Ik heb Spotweb op een externe server draaien, op mijn Synology thuis heb ik SABnzbd, Sickrage en Couchpotato draaien. SABnzbd moet lokaal draaien omdat ik anders mijn series van de externe server over moet halen. Maar zou het mogelijk zijn om Sickrage en Couchpotato ook extern te draaien, waarna ze lokaal gaan downloaden? Volgens mij gaat er met de post-processing iets dan niet goed.
Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Na jarenlang naar volle tevredenheid van Sickbeard gebruik te hebben gemaakt is het denk ik nu toch echt eens tijd om over te stappen naar iets anders. Toen ik tijdens de installatie van Sonarr wat rond aan het kijken was kwam ik er achter dat er ook zoiets bestaat als Showrss.info. Dit lijkt mij misschien wel veel gemakkelijker en ook met name veel minder resource intensief dan Sonarr (of SR/SB). Account maken, te volgen shows invullen en de downloadclient de rest af laten handelen. Veel gemakkelijker wordt het niet denk ik?

Aangezien mijn DS112j niet de snelste is en mijn usenet abonnement onlangs is verlopen probeer ik redenen te bedenken waarom ik niét over zou stappen op ShowRSS. Zie ik iets over het hoofd of voegen die apps, behalve een mooie GUI, eigenlijk niet zo heel veel toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het is inderdaad zeer gemakkelijk maar je hebt ook veel minder controle. Je download wat in die feed naar voren komt. Als jij een nieuwe serie wilt volgen is dat redelijk te doen. Echter als je wat afleveringen mist haal je dat niet zo maar in, die komen niet meer in de feed naar voren. Daarnaast is er veel minder controle op kwaliteit, houd niemand statussen bij van je afleveringen en zorgt niemand voor het netjes afhandelen van mislukte downloads. Dat laatste komt niet vaak voor bij torrents maar kan alsnog.

Pak ik bijvoorbeeld The Big Bang Theory gaat de RSS feed niet verder terug dan S08E20. Dus heel seizoen 8 binnen halen gaat al niet meer lukken, dat moet je dan handmatig doen.

Je kan prima usenet aan de kant zetten, Sickrage icm torrents werkt echt perfect. Genoeg public trackers waar je alles vandaan kan halen. Echter puur vertrouwen op showRSS betekent wel dat je in moet leveren op features. Je kan wel weer showRSS gebruiken om Sickrage aan te vullen door het als een RSS feed te gebruiken.

[ Voor 15% gewijzigd door Tsurany op 21-10-2015 17:56 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Mitchie_
Voor de gebruikers van Sonarr in combinatie met eigen spotweb en die de volgende foutmelding krijgen :

"An error occurred while processing feed. http://localhost/spotweb/api?t=tvsearch&cat=5030,5040&extended=1&apikey=<removed>&offset=0&limit=100&rid=19267&season=8&ep=4" Newznab error detected: No such item

De oplossing hiervoor :
Edit in je spotweb het bestand SpotPage_newznabapi.php
Het bestand is te vinden spotweb/lib/page/SpotPage_newznabapi.php (Synology)
Ongeveer rond lijn 658 moet het als hieronder eruit zien

$search = $doc->createElement('search');
$search->setAttribute('available', 'yes');
$search->setAttribute('supportedParams', 'q');
$searching->appendChild($search);

$tvsearch = $doc->createElement('tv-search');
$tvsearch->setAttribute('available', 'yes');
$tvsearch->setAttribute('supportedParams', 'q,season,ep');
$searching->appendChild($tvsearch);

$moviesearch = $doc->createElement('movie-search');
$moviesearch->setAttribute('available', 'yes');
$moviesearch->setAttribute('supportedParams', 'q');
$searching->appendChild($moviesearch);

$audiosearch = $doc->createElement('audio-search');
$audiosearch->setAttribute('available', 'yes');
$audiosearch->setAttribute('supportedParams', 'q');
$searching->appendChild($audiosearch);

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 17:50:
Het is inderdaad zeer gemakkelijk maar je hebt ook veel minder controle. Je download wat in die feed naar voren komt. Als jij een nieuwe serie wilt volgen is dat redelijk te doen. Echter als je wat afleveringen mist haal je dat niet zo maar in, die komen niet meer in de feed naar voren. Daarnaast is er veel minder controle op kwaliteit, houd niemand statussen bij van je afleveringen en zorgt niemand voor het netjes afhandelen van mislukte downloads. Dat laatste komt niet vaak voor bij torrents maar kan alsnog.

Pak ik bijvoorbeeld The Big Bang Theory gaat de RSS feed niet verder terug dan S08E20. Dus heel seizoen 8 binnen halen gaat al niet meer lukken, dat moet je dan handmatig doen.

Je kan prima usenet aan de kant zetten, Sickrage icm torrents werkt echt perfect. Genoeg public trackers waar je alles vandaan kan halen. Echter puur vertrouwen op showRSS betekent wel dat je in moet leveren op features. Je kan wel weer showRSS gebruiken om Sickrage aan te vullen door het als een RSS feed te gebruiken.
Helder! Bedankt voor je antwoord.

Ik ga nog even wat proberen te stoeien met Sonarr, maar ik denk dat ik een dezer dagen dan volledig overstap op ShowRSS, al dan niet in combinatie met Sickrage :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• willem1509
_Mitchie_ schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 18:23:
Voor de gebruikers van Sonarr in combinatie met eigen spotweb en die de volgende foutmelding krijgen :

"An error occurred while processing feed. http://localhost/spotweb/api?t=tvsearch&cat=5030,5040&extended=1&apikey=<removed>&offset=0&limit=100&rid=19267&season=8&ep=4" Newznab error detected: No such item

De oplossing hiervoor :
Edit in je spotweb het bestand SpotPage_newznabapi.php
Het bestand is te vinden spotweb/lib/page/SpotPage_newznabapi.php (Synology)
Ongeveer rond lijn 658 moet het als hieronder eruit zien

$search = $doc->createElement('search');
$search->setAttribute('available', 'yes');
$search->setAttribute('supportedParams', 'q');
$searching->appendChild($search);

$tvsearch = $doc->createElement('tv-search');
$tvsearch->setAttribute('available', 'yes');
$tvsearch->setAttribute('supportedParams', 'q,season,ep');
$searching->appendChild($tvsearch);

$moviesearch = $doc->createElement('movie-search');
$moviesearch->setAttribute('available', 'yes');
$moviesearch->setAttribute('supportedParams', 'q');
$searching->appendChild($moviesearch);

$audiosearch = $doc->createElement('audio-search');
$audiosearch->setAttribute('available', 'yes');
$audiosearch->setAttribute('supportedParams', 'q');
$searching->appendChild($audiosearch);
Had een topic bij Sonarr Forum aangemaakt en zag deze oplossing voorbij komen! Werkt goed en m'n Sonarr pakt weer afleveringen van m'n Spotweb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Laatst online: 21-09 17:50

FREAKJAM

"MAXIMUM"

_Mitchie_ schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 18:23:
Top! Had hier al vrij lang last van. Sonarr moet trouwens ook herstart worden nadat je de file hebt aangepast.
Restart Sonarr, we cache the caps response for 7 days in memory.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik probeer op mijn NAS spotweb te installen zodat ik die in sickarge kan aanroepen/gebruiken.
Krijg alleen een NOT OK melding bij open_basedir.

"NOT OK (Not empty, might be a problem)"

onder php settings in controlpanel staat deze default regel: /etc.defaults:/etc:/usr/syno/synoman:/tmp:/var/services/tmp:/var/services/web:/var/services/homes:/opt/share/pear

Wat moet ik hier in aanpassen/aanvullen? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al jaren een combinatie van sickbreard en SAB op mijn PC staan en dat werkt perfect voor mij.
Nu wil ik voor mijn pa ook zo'n setup installeren (vanwege takedowns is hij vaak te laat met downloaden) maar dan zit ik met het probleem van subs,
Ik zelf download geen subs, maar voor mijn pa zijn deze essentieel.
Manueel downloaden en toevoegen is te complex voor hem.
Sowieso wordt het downnloaden voor hem steeds complexer vanwege takedowns, password protected files, etc. Dus ik wil zoveel mogelijk automatiseren.

Kunnen jullie me helpen met een goede workflow voor series met nl subs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-09 12:16
Autosub bootstrap is de oplossing, gebruik ik ook.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 14:13:
Ik heb al jaren een combinatie van sickbreard en SAB op mijn PC staan en dat werkt perfect voor mij.
Nu wil ik voor mijn pa ook zo'n setup installeren (vanwege takedowns is hij vaak te laat met downloaden) maar dan zit ik met het probleem van subs,
Ik zelf download geen subs, maar voor mijn pa zijn deze essentieel.
Manueel downloaden en toevoegen is te complex voor hem.
Sowieso wordt het downnloaden voor hem steeds complexer vanwege takedowns, password protected files, etc. Dus ik wil zoveel mogelijk automatiseren.

Kunnen jullie me helpen met een goede workflow voor series met nl subs?
Ik gebruik zelf SickRage, daar kan je per serie de subs mee laten downloaden. Doet het via subliminal (opensubtitles/addict7ed/podnapski) zijn ondersteund.

Werkt perfect en weinig onderhoud en zit in er standaard bij Sickrage....

De enige reden waarom ik nog niet over ben naar Sonarr is omdat dit zo lekker samen werkt :)(Subs & Downloaden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:13
Paulus07 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 12:09:
Ik probeer op mijn NAS spotweb te installen zodat ik die in sickarge kan aanroepen/gebruiken.
Krijg alleen een NOT OK melding bij open_basedir.

"NOT OK (Not empty, might be a problem)"

onder php settings in controlpanel staat deze default regel: /etc.defaults:/etc:/usr/syno/synoman:/tmp:/var/services/tmp:/var/services/web:/var/services/homes:/opt/share/pear

Wat moet ik hier in aanpassen/aanvullen? Iemand een idee?
Dat is standaard en is geen probleem. Draait hier al jaren met deze melding.

ps: er is een special Spotweb topic mocht je nog meer problemen hebben. Met de zoekfunctie zul je al veel info kunnen vinden en anders natuurlijk de vragen stellen als het niet te vinden is
SpotWeb - Webbased Spotnet - deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaURoN schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 14:32:
[...]

Ik gebruik zelf SickRage, daar kan je per serie de subs mee laten downloaden. Doet het via subliminal (opensubtitles/addict7ed/podnapski) zijn ondersteund.

Werkt perfect en weinig onderhoud en zit in er standaard bij Sickrage....

De enige reden waarom ik nog niet over ben naar Sonarr is omdat dit zo lekker samen werkt :)(Subs & Downloaden)
Thanks voor de tip!

Ben er nu mee aan het klooien ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
MikeOO schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:17:
[...]

Dat is standaard en is geen probleem. Draait hier al jaren met deze melding.

ps: er is een special Spotweb topic mocht je nog meer problemen hebben. Met de zoekfunctie zul je al veel info kunnen vinden en anders natuurlijk de vragen stellen als het niet te vinden is
SpotWeb - Webbased Spotnet - deel 2
k thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mitchie_
Mocht je Nas een synolgy zijn dan kun je ook op http://www.synology-forum.nl/spotweb/ genoeg informatie vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Nog een vraag. Soms worden er bestanden binnengehaald met vraagtekens in de benaming. couchpotato kan deze vervolgens niet verwerken + ik kan ze op de nas (synology) ook niet hernoemen of van locatie verplaatsen.

iemand ervaring mee?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/6335643/vraagtekens.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
Even inloggen met WinSCP of gewoon de bestandslijst openen in DSM en daarin kan je ze ongetwijfeld wel van naam veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Jorgen schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:59:
Even inloggen met WinSCP of gewoon de bestandslijst openen in DSM en daarin kan je ze ongetwijfeld wel van naam veranderen.
Via File Station bedoel je? Want daarin kan ik de naam niet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tegenwoordig is het mode om gedownloade files een onleesbare naam te geven, bv o6KQsArLH9AUfwfs.mkv

Hier loopt de postprocessing van Sickrage echter op stuk. Ik heb ingesteld dat de bestanden hernoemd moeten worden naar iets als Homeland.S05E04.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264.mkv, maar dat werkt niet voor die rare namen.

Een stukje log ter illustratie:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
2015-10-30 11:23:04 DEBUG    POSTPROCESSER :: Processing folder Homeland.S05E04.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-KiNGS
2015-10-30 11:23:05 DEBUG    POSTPROCESSER :: Using cached parse result for: Homeland.S05E04.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-KiNGS
2015-10-30 11:23:05 DEBUG    POSTPROCESSER :: Processing folder Haven.S05E18.720p.HDTV.x264-KILLERS
2015-10-30 11:23:05 DEBUG    POSTPROCESSER :: Using cached parse result for: Haven.S05E18.720p.HDTV.x264-KILLERS
2015-10-30 11:23:05 DEBUG    POSTPROCESSER :: Processing folder /volume1/downloads/sickrage/Homeland.S05E04.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-KiNGS
2015-10-30 11:23:05 DEBUG    POSTPROCESSER :: Parsed /volume1/downloads/sickrage/Homeland.S05E04.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-KiNGS into Homeland - S05E04 [GROUP: Ki
2015-10-30 11:23:05 DEBUG    POSTPROCESSER :: Found unwanted files: ['o6KQsArLH9AUfwfs.sfv']
2015-10-30 11:23:05 DEBUG    POSTPROCESSER :: Parsed /volume1/downloads/sickrage/Homeland.S05E04.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-KiNGS into Homeland - S05E04 [GROUP: Ki
2015-10-30 11:23:05 INFO     POSTPROCESSER :: Processing /volume1/downloads/sickrage/Homeland.S05E04.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-KiNGS/o6KQsArLH9AUfwfs.mkv (None)
2015-10-30 11:23:05 DEBUG    POSTPROCESSER :: Found result in history: (<sickbeard.tv.TVShow object at 0x31b2a450>, 5, [], 64, -1)
2015-10-30 11:23:05 DEBUG    POSTPROCESSER :: Analyzing name u'o6KQsArLH9AUfwfs.mkv'
2015-10-30 11:23:06 DEBUG    POSTPROCESSER :: Unable to parse, skipping: Unable to parse o6KQsArLH9AUfwfs
2015-10-30 11:23:06 DEBUG    POSTPROCESSER :: Analyzing name u'Homeland.S05E04.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-KiNGS'
2015-10-30 11:23:06 DEBUG    POSTPROCESSER :: Using cached parse result for: Homeland.S05E04.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-KiNGS
2015-10-30 11:23:06 DEBUG    POSTPROCESSER :: Retrieving episode object for 5x4
2015-10-30 11:23:06 DEBUG    POSTPROCESSER :: Snatch history had a quality in it, using that: 1080p WEB-DL
2015-10-30 11:23:06 DEBUG    POSTPROCESSER :: Quality of the episode we're processing: 64
2015-10-30 11:23:06 DEBUG    POSTPROCESSER :: Is ep a priority download: False
2015-10-30 11:23:06 DEBUG    POSTPROCESSER :: Snatch history had a version in it, using that: v-1
2015-10-30 11:23:06 DEBUG    POSTPROCESSER :: There is no existing file so there's no worries about replacing it
2015-10-30 11:23:06 DEBUG    POSTPROCESSER :: Trying to determine free space on destination drive
2015-10-30 11:23:06 DEBUG    POSTPROCESSER :: Found release name Homeland.S05E04.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-KiNGS
2015-10-30 11:23:06 DEBUG    POSTPROCESSER :: Using cached parse result for: Homeland.S05E04.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-KiNGS
2015-10-30 11:23:06 DEBUG    POSTPROCESSER :: Folder name (Homeland.S05E04.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-KiNGS) appears to be a valid release name. Using it.
2015-10-30 11:23:06 DEBUG    POSTPROCESSER :: Found codec for 'Homeland: Why Is This Night Different?'.
2015-10-30 11:23:06 DEBUG    POSTPROCESSER :: formatting pattern: %RN -> Homeland.S05E04.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-KiNGS
2015-10-30 11:23:06 DEBUG    POSTPROCESSER :: Found codec for 'Homeland: Why Is This Night Different?'.
2015-10-30 11:23:06 DEBUG    POSTPROCESSER :: formatting pattern: Season %0S -> Season 05
2015-10-30 11:23:06 DEBUG    POSTPROCESSER :: Destination folder for this episode: /volume1/media/TV/Homeland/Season 05
2015-10-30 11:23:06 DEBUG    POSTPROCESSER :: Checking if the path /volume1/media/TV/Homeland/Season 05 already exists
2015-10-30 11:23:07 DEBUG    POSTPROCESSER :: Found the following associated files: [u'/volume1/downloads/sickrage/Homeland.S05E04.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-KiNGS
2015-10-30 11:23:07 DEBUG    POSTPROCESSER :: Moving file from /volume1/downloads/sickrage/Homeland.S05E04.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-KiNGS/o6KQsArLH9AUfwfs.mkv to
2015-10-30 11:23:07 DEBUG    POSTPROCESSER :: Moving file from /volume1/downloads/sickrage/Homeland.S05E04.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-KiNGS/o6KQsArLH9AUfwfs.sfv to
2015-10-30 11:23:07 DEBUG    POSTPROCESSER :: Transaction with 1 queries executed
2015-10-30 11:23:07 DEBUG    POSTPROCESSER :: Setter sets location to /volume1/media/TV/Homeland/Season 05/o6KQsArLH9AUfwfs.mkv
2015-10-30 11:23:07 DEBUG    POSTPROCESSER :: Transaction with 1 queries executed
2015-10-30 11:23:07 DEBUG    POSTPROCESSER :: 247897: About to modify date of '/volume1/media/TV/Homeland/Season 05/o6KQsArLH9AUfwfs.mkv' to show air date Oct 25
2015-10-30 11:23:07 ERROR    POSTPROCESSER :: File air date stamping failed. The error is: u'error 1 : Operation not permitted'
  File "/volume1/@appstore/sickrage/var/SickRage/sickbeard/helpers.py", line 1490, in touchFile
    os.utime(fname, (atime, atime))
OSError: [Errno 1] Operation not permitted: '/volume1/media/TV/Homeland/Season 05/o6KQsArLH9AUfwfs.mkv'
2015-10-30 11:23:07 ERROR    POSTPROCESSER :: 247897: Unable to modify date of o6KQsArLH9AUfwfs.mkv to show air date Oct 25,2015 (21:00)
None
2015-10-30 11:23:07 DEBUG    POSTPROCESSER :: Found codec for 'Homeland: Why Is This Night Different?'.
2015-10-30 11:23:07 DEBUG    POSTPROCESSER :: Parsed /volume1/media/TV/Homeland/Season 05/o6KQsArLH9AUfwfs into S05 [ABD: False] [ANIME: False] [whichReg: ['seas
2015-10-30 11:23:07 DEBUG    POSTPROCESSER :: Using cached parse result for: Homeland.S05E04.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-KiNGS
2015-10-30 11:23:07 DEBUG    POSTPROCESSER :: formatting pattern: %SN - %Sx%0E - %EN - %QN -> Homeland - 5x04 - Why Is This Night Different - 1080p WEB-DL
2015-10-30 11:23:07 DEBUG    POSTPROCESSER :: Notification for NMJ scan update not enabled, skipping this notification
2015-10-30 11:23:07 INFO     POSTPROCESSER :: Processing succeeded for /volume1/downloads/sickrage/Homeland.S05E04.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-KiNGS/o6KQsArLH9AUfwf
2015-10-30 11:23:07 INFO     POSTPROCESSER :: Deleting folder (if it's empty): /volume1/downloads/sickrage/Homeland.S05E04.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-KiNGS
2015-10-30 11:23:07 DEBUG    POSTPROCESSER :: Deleted folder: /volume1/downloads/sickrage/Homeland.S05E04.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-KiNGS

(Die error mbt de airdate heb ik verder nog niet onderzocht.)

Die melding op regel 50 doet vermoeden dat Sickrage wel weet wat de naam zou moeten worden.

Iemand een idee of die rare bestandsnamen toch hernoemd kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Nadeel is dat sickrage, couchpotatoe en file station op de synology over die vraagtekens valt en ik de file niet kan hernoemen, verplaatsen, kopieren en plakken. Dus hij staat dan in de download folder maar kan er niks mee.

Vandaag dan even gedownload op het werk op de mac. Daar kon ik de filenaam wel aanpassen en dan weer uploaden naar de NAS. Alleen dit is omslachtig en in het weekend zit ik niet op mijn werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
pven schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:07:
Tegenwoordig is het mode om gedownloade files een onleesbare naam te geven, bv o6KQsArLH9AUfwfs.mkv

Hier loopt de postprocessing van Sickrage echter op stuk. Ik heb ingesteld dat de bestanden hernoemd moeten worden naar iets als Homeland.S05E04.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264.mkv, maar dat werkt niet voor die rare namen.
Kijk eens naar het postprocessingscript van Blauwbek.. die doet precies waar jij problemen mee hebt :)

https://github.com/Blauwbek/pySabRename

Acties:
  • 0 Henk 'm!
willem1509 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:31:
[...]

Kijk eens naar het postprocessingscript van Blauwbek.. die doet precies waar jij problemen mee hebt :)

https://github.com/Blauwbek/pySabRename
Ziet er goed uit. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
Paulus07 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:23:
[...]

Via File Station bedoel je? Want daarin kan ik de naam niet aanpassen.
Niet via File Station? Dan had ik dat verkeerd. Ik kan namelijk wel bestanden die ik in Windows via de verkenner niet kan verwijderen, altijd verwijderen via File Station.
Neem dan een programma als WinSCP, log daarmee in op je DiskStation en ga naar de betreffende map waarin de rare naam staat. Dan kan je ze wel aanpassen. (Of verwijderen.)
Paulus07 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:14:
Nadeel is dat sickrage, couchpotatoe en file station op de synology over die vraagtekens valt en ik de file niet kan hernoemen, verplaatsen, kopieren en plakken. Dus hij staat dan in de download folder maar kan er niks mee.

Vandaag dan even gedownload op het werk op de mac. Daar kon ik de filenaam wel aanpassen en dan weer uploaden naar de NAS. Alleen dit is omslachtig en in het weekend zit ik niet op mijn werk :P
Precies. Daarom gebruik ik dus (de portable versie van) WinSCP hiervoor. Opensource en werkt prima. Als het bestand hier ook niet mee hernoemd kan worden, kan je hem hiermee in elk geval wel verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 13:51
bizar probleempje hier ...

als ik lokaal of via de ddns.net link naar mijn sickrage instance surf en mijn gebruikersnaarm en wachtwoord ingeef werkt het perfect, maar als ik via mijn Eigen domein naar de instance surf accepteert sickrage mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet.

Iemand een idee wat dit kan veroorzaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Browsercache al leeg gemaakt?

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 13:51
ja, zelfs op een machine die ik nog nooit heb gebruikt doet het probleem zich voor.

het bizarre is, in de logs zie ik wel het volgende:

2015-11-04 11:47:19 INFO TORNADO :: User logged into the SickRage web interface

[ Voor 23% gewijzigd door boosterbosch op 04-11-2015 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denneke,,!
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 09:21
Hoi,

Sinds gister ben ik mijn NAS aan het instellen om deze fulltime automatisch te laten downloaden. Spotweb is geinstalleerd en werkt naar behoren, NZBGet is geinstalleerd. Als ik via Spotweb een NZB aan klik laad hij hem in NZBGet en gaat hem downloaden. Soms heb ik te maken met een Notice Takedown maar dit moet niet van invloed zijn of SickRage werkt of niet.

Sickrage heb ik ingesteld, ik heb twee series toegevoegd als voorbeeld waarvan ik al veel episodes heb. Ik heb aangegeven dat ik die episodes dus al heb, hij moet dus alleen zoeken naar nieuwe episodes. Hij voert de scans in van de ingestelde tijd maar hij zegt direct dat hij geen series kan vinden. Met torrents werkt wel maar ik wil graag via usenet gebruik maken. Ik heb .htaccess toegevoegd en nu krijg ik een xml bestand als ik die link bekijk. Voorheen kreeg ik dit niet als ik htaccess via mijn mac op de nas plaatste. Gelukkig heb ik een bootcamp machine en daarmee lukte het wel. Noemenswaardige hiervan is dat ik op bootcamp windows 7 heel mooi het XML zie maar op mac een blank scherm (ook geen foutmelding), IOS idem dito.

SEARCHQUEUE-DAILY-SEARCH :: No NZB/Torrent providers found or enabled in the sickrage config for daily searches. Please check your settings.

Sickrage kan dus geen verbinding maken met spotweg... Waar gaat het mis? De api is ook goed.

Bij search providers staat nu enkel spotweb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denneke,,!
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 09:21
Never mind, ik gebruik Sonarr momenteel. Veel mooier en overzichtelijker. Ik ga Auto-Sub Bootstrap Bill gebruiken voor de subs.

Sonarr draait nu prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:41
Mijn sickrage script folder (AutoprocessTV) lijkt ineens weg te zijn, meerdere mensen die hier last van hebben?

Zie hem ook niet meer op Github staan. Vreemd..

[ Voor 18% gewijzigd door prekz op 06-11-2015 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De autoprocess folder is verwijderd omdat de voorkeur nu uitgaat naar NZBtoMedia maar als je wilt kun je hem nog wel zelf gebruiken.
zie hier:
https://github.com/SiCKRA...ews/blob/gh-pages/news.md

Hoe je NZBtoMedia kunt gebruiken zie hier:
https://github.com/SiCKRA...ge-issues/wiki/NZBtoMedia

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
hmm sickrage werkt opeens niet meer en is stopped. Kan hem ook niet meer starten :S

Iemand suggestie of ook last van?

Hmm kan de log niet kopieren vanuit de package center :S irritant

[ Voor 40% gewijzigd door Paulus07 op 08-11-2015 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Hmm het werkt weer. Via SSH naar de Sickrage folder gegaan en daar dit commando gedraaid:

/usr/local/git/bin/git pull

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:55
Ik heb 1 probleempje waar ik maar niet vanaf kom.

Ik maak gebruik van CP, nzbget en plex. Nu wilt het zo nu en dan voorkomen dat CP een goeie nzb pakt maar dat in het eindresultaat de bestand naam gespiegeld is. Gevolg is dat Plex het niet meer begrijpt en de video niet goed koppelt of simpelweg helemaal niet.
Een bestandsnaam ziet er dan als volgt:
P:\Films\Mission Impossible – Rogue Nation (2015)\QoQ-sbuSLN.462x.1.5DD.yaRulB.p0801.5102.noitaN.eugoR-elbissopmI.noissiM.mkv

Wie heeft hier een oplossing voor? Krijg het maar niet voor elkaar om dit probleem te tackelen :P

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:48
White_Collar schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:56:

Ik maak gebruik van CP, nzbget en plex. Nu wilt het zo nu en dan voorkomen dat CP een goeie nzb pakt maar dat in het eindresultaat de bestand naam gespiegeld is. Gevolg is dat Plex het niet meer begrijpt en de video niet goed koppelt of simpelweg helemaal niet.
P:\Films\Mission Impossible – Rogue Nation (2015)\QoQ-sbuSLN.462x.1.5DD.yaRulB.p0801.5102.noitaN.eugoR-elbissopmI.noissiM.mkv

Wie heeft hier een oplossing voor? Krijg het maar niet voor elkaar om dit probleem te tackelen :P
Ik gebruik daar Nzbtomedia voor.

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Je kunt ook gewoon de renamerfunctie van CP zelf gebruiken. Je kunt instellen hoe de folder en het bestand hernoemd moeten worden.

[ Voor 37% gewijzigd door FREAKJAM op 09-11-2015 22:02 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:55
FREAKJAM schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:01:
Je kunt ook gewoon de renamerfunctie van CP zelf gebruiken. Je kunt instellen hoe de folder en het bestand hernoemd moeten worden.
Hmm.

Ik gebruik nu deze:

<thename>.<year>.<source>.<resolution_height>.<audio>.<group>.<ext>

Denk je dat ik hiermee ook genoeg hits krijg wat betreft ondertiteling?

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 18:07
Het is al een tijd geleden dat mijn sickrage is gestopt met werken en heb nooit zin gehad om dit te gaan herstellen. Ik wil de downloads voor series weer gaan automatiseren, wat is op dit moment de beste keuze? Sickrage of Sonarr icm Autosub. Ik heb altijd sickbeard en daarna sickrage gebruikt, toen sonarr er net was die geinstalleerd maar vond het toen maar buggy.

Ik gebruik een synology DS214Play

[ Voor 4% gewijzigd door ndonkersloot op 09-11-2015 23:33 ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
Modbreak:Eerste hulp bij warez, niet nodig.

[ Voor 77% gewijzigd door F_J_K op 10-11-2015 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Paulus07 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:24:
Nog een vraag. Soms worden er bestanden binnengehaald met vraagtekens in de benaming. couchpotato kan deze vervolgens niet verwerken + ik kan ze op de nas (synology) ook niet hernoemen of van locatie verplaatsen.

iemand ervaring mee?

[afbeelding]
Je zou dit kunnen proberen
https://github.com/SynoCommunity/spksrc/issues/932

Zelf heb ik het oplost met een script omdat ik mijn opnames van een Humax decoder elke nacht verplaats naar mijn NAS. Soms kreeg ik in de bestanden vreemde tekens waardoor ik deze opnames later niet meer kon verwijderen vanuit KODI.

Plaats het script (in dit voorbeeld tekens.sh) in een folder van jouw keuze en zorg dat het script uitvoerbaar is met CHMOD +X

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
#!/opt/bin/bash

if [ "$1"X = "-fX" ] ; then
    CMD="mv"
    echo This program will actually rename directories and/or files
    echo Please re-index afterwards
    shift
else
    CMD="echo"
fi

if [ "$1"X = "X" ] ; then
    echo $0: folder
    exit
else
    if [ -d "$1" ] ; then
        dir=$1
    else
        echo $1 does not exist
        exit
    fi
fi

#first we need to find directories
echo starting from $dir looking for directories

SAVEIFS=$IFS
IFS=$(echo -en "\n\b")

for folder in `find "$dir" -type d` ; do
    folder_non_ascii=${folder//[^[:ascii:]]/}
    if [ "${folder}" != "${folder_non_ascii}" ] ; then
        [ -d "${folder}" ] && $CMD "${folder}" "${folder_non_ascii}"
    fi
done

#then we need to find files
echo starting from $dir looking for files

for file in `find "$dir" -depth -type f` ; do
    file_non_ascii=${file//[^[:ascii:]]/}
    if [ "${file}" != "${file_non_ascii}" ] ; then
        $CMD "${file}" "${file_non_ascii}"
    fi
done
IFS=$SAVEIFS

Maar een regel in je cronjob aan en achter -f geeft je het path op waar die script moet kijken.
De tijd kun je aanpassen zoals je wilt. Voor mij doet hij dit om 6 uur in de ochtend zodat de opnames intussen klaar zijn met verplaatsen.

code:
1
0   6   *   *   *   root    /volume1/homes/scripts/tekens.sh -f /volume1/opnames

[ Voor 62% gewijzigd door MikeOO op 10-11-2015 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
White_Collar schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:56:

PySabRename i.c.m. nzbtomedia. Link heb ik enkele posts hiervoor ook geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fre_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-09 15:05
Onlangs ben ik overgeschakeld van Sickbeard naar Sonarr (met een korte tussenhalte bij Sickrage), omwille van de vele positieve reacties die ik hierover heb gelezen. Voor de ondertitels gebruik ik Autosub Bootstrap Bill. Sonarr en Autosub draaien beiden op mijn Synology NAS (DS214).

Dit alles werkt prima, maar met één ding zit ik nog verveeld.
Mijn Sonarr is zo ingesteld dat ie eerst de HDTV versie binnenhaalt, maar verder blijft zoeken totdat een WEB-DL versie beschikbaar is. Autosub zal dus ook ondertitels zoeken voor die HDTV versie en als een WEB-DL versie beschikbaar is zal ook hiervoor een ondertitel gezocht worden. Mijn probleem is dat als Sonarr een WEB-DL versie binnenhaalt, enkel het videobestand van de HDTV versie wordt verwijderd, en niet de ondertitelbestanden (serie.HDTV.en.srt & serie.HDTV.srt) van die HDTV versie. (ik haal zowel engelstalige als nederlandstalige ondertitels binnen)

Het komt erop neer dat ik op het eind van de rit met 1 WEB-DL videobestand zit en met 2 ondertitelbestanden hiervoor: zowel één voor de HDTV-versie als één voor de WEB-DL-versie. (maal 2, want zowel nederlandstalige als engelstalige ondertitels)

Bij Sickrage en Sickbeard is dit niet het geval: als een betere kwaliteit wordt gevonden verwijderen deze zowel het videobestand als de ondertitelbestanden van de versie met minderwaardige kwaliteit.

Mijn vraag is of er iemand hiervoor een oplossing kent? Is er een instelling in Sonarr die ik over het hoofd zie?
Zoniet, ergens zou zoiets met een script op te lossen moeten zijn: bv. elke 24 uur een scan naar ondertitels waarvoor geen gelijknamige videobestanden bestaan zoeken en deleten. Niemand hier heeft toevallig zo'n script geschreven? Ik veronderstel dat ik niet de enige ben met dit probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-09 16:53
Sonar zoekt niet naar de ondertitels vandaar dat sonar het niet verwijderd.
Je kan ook gewoon de keus maken om alleen de web-dl versie te downloaden.
Zit meestal maar een paar uur verschil tussen op een paar uitzonderingen na.
Maar aangezien de subs ook wat tijd nodig hebben voordat ze beschikbaar zijn komt dat mooi uit.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-09 12:16
Ik denk ook dat als er een oplossing voor is dat je deze in autosub moet zoeken.

Ik denk dat ben zo wil reageert ;)

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:15

jmk

fre_ schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:07:
Onlangs ben ik overgeschakeld van Sickbeard naar Sonarr (met een korte tussenhalte bij Sickrage), omwille van de vele positieve reacties die ik hierover heb gelezen. Voor de ondertitels gebruik ik Autosub Bootstrap Bill. Sonarr en Autosub draaien beiden op mijn Synology NAS (DS214).

Dit alles werkt prima, maar met één ding zit ik nog verveeld.
Mijn Sonarr is zo ingesteld dat ie eerst de HDTV versie binnenhaalt, maar verder blijft zoeken totdat een WEB-DL versie beschikbaar is. Autosub zal dus ook ondertitels zoeken voor die HDTV versie en als een WEB-DL versie beschikbaar is zal ook hiervoor een ondertitel gezocht worden. Mijn probleem is dat als Sonarr een WEB-DL versie binnenhaalt, enkel het videobestand van de HDTV versie wordt verwijderd, en niet de ondertitelbestanden (serie.HDTV.en.srt & serie.HDTV.srt) van die HDTV versie. (ik haal zowel engelstalige als nederlandstalige ondertitels binnen)

Het komt erop neer dat ik op het eind van de rit met 1 WEB-DL videobestand zit en met 2 ondertitelbestanden hiervoor: zowel één voor de HDTV-versie als één voor de WEB-DL-versie. (maal 2, want zowel nederlandstalige als engelstalige ondertitels)

Bij Sickrage en Sickbeard is dit niet het geval: als een betere kwaliteit wordt gevonden verwijderen deze zowel het videobestand als de ondertitelbestanden van de versie met minderwaardige kwaliteit.

Mijn vraag is of er iemand hiervoor een oplossing kent? Is er een instelling in Sonarr die ik over het hoofd zie?
Zoniet, ergens zou zoiets met een script op te lossen moeten zijn: bv. elke 24 uur een scan naar ondertitels waarvoor geen gelijknamige videobestanden bestaan zoeken en deleten. Niemand hier heeft toevallig zo'n script geschreven? Ik veronderstel dat ik niet de enige ben met dit probleem...
Ik zou zo'n script ook wel handig vinden. Ik doe het nu nog handmatig. Het liefst zou ik dan een trash folder willen hebben die ik handmatig kan wissen. Dan hou ik nog een beetje controle. Een sub file is niet zo makkelijk/snel opnieuw gedownload mocht dat nodig zijn.

Aan de andere kant: Een sub file waar geen mkv van is zit je nooit in de weg: Geen enkele player zal dat bestand automatisch selecteren als ondertiteling als er een interne sub is of een externe sub met wel exact dezelfde naam als de mkv. Ik ruim nu handmatig eens in de zoveel tijd de oud subs op.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb een gek probleem met Sickrage. Het draait op mijn NAS, werkt goed... maar er gaat iets mis bij het volgen van een nieuwe serie. Ik stel netjes alles in en zet alle episodes op wanted. Echter, er gebeurt helemaal niets. Sickrage zoekt wel naar nieuwe episodes, maar bij de nieuwe serie blijven de episodes op wanted staan. Handmatig op search drukken bij een wanted episode wil wel: dan wordt de episode gewoon gesnatched.

Het ligt niet aan het automatische zoekinterval, aangezien episodes van andere series wel gewoon binnenkomen. Alleen die van de nieuwe serie dus niet. Opnieuw Sickrage opstarten of de serie-folder opnieuw laten indexeren werkt overigens niet.

Geen log, want in de log wordt helemaal niets vermeld. Ik gebruik een Synology DS414 met de nieuwste DSM. Iemand enig idee wat ik kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Laatst online: 21-09 00:41
Weet iemand hoe je Sonarr kan vragen om bepaalde releases niet te downloaden? Laatste tijd komen er veel HEVC zaken binnen en die spelen niet lekker op mijn Rpi2 met Openelec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 06:44
Muncher schreef op woensdag 11 november 2015 @ 22:17:
Weet iemand hoe je Sonarr kan vragen om bepaalde releases niet te downloaden? Laatste tijd komen er veel HEVC zaken binnen en die spelen niet lekker op mijn Rpi2 met Openelec.
Je hebt ergens in de opties wel een blacklist. Weet nu even niet waar, geen tijd om te zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fre_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-09 15:05
Muncher schreef op woensdag 11 november 2015 @ 22:17:
settings > indexers > show advanced settings > restrictions en toevoegen bij 'must not contain'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
In overleg met moderator F_J_K is besloten om het noemen van releasegroepen niet langer toe te staan op GoT. Dat betekent dus ook dat ik de lijst in de OP zal verwijderen. De topic warning is hierop ook aangepast.

Dank aan iedereen die heeft geholpen met het samenstellen van de lijst. Hopelijk jullie begrip.

===
Edit: De lijst is ondertussen aangepast. Alle woorden die met releasegroepen te maken hebben en alle uitleg daarover, is verwijderd. Voor overige zoekcriteria (DTS, mkv, WEB-DL, german, enz.) kan je nog altijd in de OP terecht.

[ Voor 27% gewijzigd door Jorgen op 12-11-2015 00:23 ]

• TRaSH
Je kan de lijst ook ergens anders plaatsen voor de liefhebbers.
Dan heb je geen last van de censuur.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
We gaan niet over wat er buiten GoT gebeurt, dus daar heb ik even geen mening over :P Maar er dan ajb ook niet naar verwijzen (net zoals dat niet gebeurt voor index sites etc.) Punt is dat een lijst releasegroepen in de Prefered-lijst weinig anders is dan een lijst (indirecte) link naar warez. En dat is niet nodig op GoT. Het principe van preferred keywords kan prima zonder. Daarom had ik gevraagd het te verwijderen. Discussie over mod-acties kan overigens altijd, via Oneens met de actie van een moderator? Post het hier.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Muncher
  • Laatst online: 21-09 00:41
fre_ schreef op woensdag 11 november 2015 @ 22:32:
[...]

settings > indexers > show advanced settings > restrictions en toevoegen bij 'must not contain'
Dat was hem inderdaad, thanks!
F_J_K schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:55:
offtopic:
We gaan niet over wat er buiten GoT gebeurt, dus daar heb ik even geen mening over :P Maar er dan ajb ook niet naar verwijzen (net zoals dat niet gebeurt voor index sites etc.) Punt is dat een lijst releasegroepen in de Prefered-lijst weinig anders is dan een lijst (indirecte) link naar warez. En dat is niet nodig op GoT. Het principe van preferred keywords kan prima zonder. Daarom had ik gevraagd het te verwijderen. Discussie over mod-acties kan overigens altijd, via Oneens met de actie van een moderator? Post het hier.
Heb er geen problemen mee dat het weg moet maar wel dat GoT hier niet heel consequent in is.
Kunnen jullie niet iets bedenken dat elk topic ongeacht de content een default topic warning krijgt en verwijst naar een ander topic met hierin alle info van wat wel of niet mag of iets dergelijks en niet het ene topic wel een topic warning en ander soort gelijk topic niet.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:35

The Legend

*Plop*

Ik ben bezig met het instellen van m'n nieuwe Synology 415+. Wil graag m'n Sabnzb/Sickbeard configuratie zoals 'ie nu werkt op m'n PC overzetten naar de NAS. Nu zoek ik via Sickbeard, die de NZB's stuurt naar Sabnzb, waarna Sickbeard weerde postprocessing doet (juiste naam en locatie). Ik heb nu Sickbeard en Sabnzb geinstalleerd, maar voor de juiste postprocessing moet ik de script folder in Sabnzb aanpassen van /usr/local/sabnzbd/var/scripts naar /usr/local/sickbeard-custom/var/SickBeard/autoProcessTV. Als ik dit aanpas, onthoudt Sabnzb dit niet (ik klik wel op save changes). Iemand enig idee hoe ik dit oplos? Ik ben niet thuis in telnet e.d. dus liever niet via die weg :P

Ik ben toch malle pietje niet!

• Paulus07
  • Niet online
wat is nu eigenlijk een betere variant. hdtv of web-dl en welke stellen jullie vaak in?
Zit wat te spelen met de sickrage settings :)
HDTV heeft meestal een logo van het netwerk in beeld en ook wel "in beeld" reclame.
Web-dl komt van itunes en heeft dat nooit.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat dan ook uit naar web-dl

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

• tcviper
Ben(V) schreef op donderdag 12 november 2015 @ 20:57:
HDTV heeft meestal een logo van het netwerk in beeld en ook wel "in beeld" reclame.
Web-dl komt van itunes en heeft dat nooit.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat dan ook uit naar web-dl
Yeps, idem hier ook web dl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

The Legend schreef op donderdag 12 november 2015 @ 19:29:
Ik ben bezig met het instellen van m'n nieuwe Synology 415+. Wil graag m'n Sabnzb/Sickbeard configuratie zoals 'ie nu werkt op m'n PC overzetten naar de NAS. Nu zoek ik via Sickbeard, die de NZB's stuurt naar Sabnzb, waarna Sickbeard weerde postprocessing doet (juiste naam en locatie). Ik heb nu Sickbeard en Sabnzb geinstalleerd, maar voor de juiste postprocessing moet ik de script folder in Sabnzb aanpassen van /usr/local/sabnzbd/var/scripts naar /usr/local/sickbeard-custom/var/SickBeard/autoProcessTV. Als ik dit aanpas, onthoudt Sabnzb dit niet (ik klik wel op save changes). Iemand enig idee hoe ik dit oplos? Ik ben niet thuis in telnet e.d. dus liever niet via die weg :P
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-09 15:58

Tijntje

Hello?!

Ik had juist de voorkeur voor de 1080p HDTV omdat die vaak wat groter van formaat zijn waardoor je op een groot scherm wat minder artifacts ziet echter merk ik er steeds minder 1080p HDTV worden uitgebracht dus stappen we maar over naar WEB-DL

Het scheelt namelijk nogal:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VwdTtDq.png

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Uhm het is normaal net andersom, web-dl is bijna altijd 100% correct :) Heb daar nog nooit artifacts in gehad tot dusver, maar goed, kijk dan ook niet alle series. 7.52gb is ook niet echt normaal voor een aflevering in HDTV tbh.

[ Voor 16% gewijzigd door tcviper op 13-11-2015 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Het ligt helemaal aan de serie en de releases die door groepen worden gepost. Bij Hannibal bijvoorbeeld was 1080p HDTV de beste optie (bestanden van 7-8 GB met duidelijk veel betere kwaliteit), maar in het laatste seizoen werden die niet meer gepost. Bij de meeste series is WEB-DL beter.
Ik heb daarom een apart profiel in Sonarr gemaakt voor series als Hannibal, maar dat gebruik ik zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Oke dan zal ik in sickrage eens testen om de series op web-dl te zetten. Moet denk nog wel iets aanvinken zodat oude episodes niet gedownload gaan worden toch? of is dat een algemene setting in sickrage? Kan vanaf het werk nu niet kijken namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja je moet de series die je al hebt op archived zetten anders ander gaat hij proberen alsnog een wb-dl versie te vinden voor de hdtv versies die je al hebt.

Overigens is het volgens mij zo dat als een serie aflevering bijna 8GB groot ze gewoon een slechte codec of compressie gebruikt hebben en dat geen betere kwaliteit oplevert.
Artefacten heb ik met web-dl's nog nooit gezien.
Dat komt eigenlijk alleen voor als je streamt via wif en er hikups in de stream optreden.

[ Voor 50% gewijzigd door Ben(V) op 13-11-2015 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
de 1080p HDTV hebben ook vaak een DTS soundtrack,
maar inderdaad 8 GB is best overdreven voor een aflevering van 45 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
De Hannibal-afleveringen van 7 GB waren toch echt vele malen beter dan de WEB-DL's en compactere 1080p HDTV-versies. De reden is simpel, er wordt minder compressie gebruikt, en bij een serie die wordt opgenomen met de kwaliteit van een dure reclamespot is het verschil enorm.

Je hebt wel een goede speler en tv nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
dat mag ook wel als de factor 4x groter is dan de WEB-DL versie,
alleen vind ik het met series minder belangrijk dan met films.
met films heb ik alleen maar Blu-Ray Remuxs omdat ik het met films wel een meerwaarde vind om untouched video en audio te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
films heb ik ook de bluray varianten. goede beeld en audio tracks is wel een vereiste voor mij. :) of gewoon een echt schijfje uit doosje halen en in de pc of eventueel ps4 om de film te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
Dat doe ik ook, maar dan alleen bij de films die ik écht graag wil zien, of die all time favoriet zijn bij mij. De rest allemaal zo klein mogelijk en ruimtebesparend, zonder dat de kwaliteit echt niet meer om aan te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
goed beeld en zeker geluid kan een film maken of afkraken.
een goeie film met bagger geluid kan een film compleet slecht maken.
maar humor/lach films hoef ik ook meestal geen blu-ray remuxs van,
ga er niet harder door te lachen ;)
dan voldoen de 1080 rips/AVCHD (9-13GB) met een simpel DTS soundtrack prima.
veel lager ga ik niet dan krijg ik al gauw een .rm gevoel bij met dat verschrikkelijke AAC audio alsof ze door een blikje aan het praten zijn.
of nog erger cams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
neuh de simpele humor films hebben geen top kwaliteit nodig inderdaad. En cams ben ik nooit aan begonnen. zelfs niet in de oude internet tijden :P snapte toen al niet dat mensen dat konden uitzitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
hmmm heb ik de series op archived gezet etc zie ik dat ze alsnog in nzbget terecht komen nadat ze opnieuw gezocht zijn :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:21
Ik heb momenteel een probleem met de archive functie van sickbeard. Ik heb deze ingesteld op 720p web-dl om zo de HD tv versies te vervangen.

Echter nu blijkt hij o.a. voor Homeland varianten van 180-200MB te pakken. De HD tv variant was 1000MB dus dat is een belachelijke kwaliteitsdaling.

Is het mogelijk een minimum MB oid in te stellen om dit te voorkomen???

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Met veel pijn en moeite probeer ik mijn Sickbeard/SabNzbd config aan de praat te krijgen. Na kennis te hebben gemaakt met het rechten-probleem heb ik dat nu aan de praat door de benodigde rechten van de sickbeard en sabnzb mappen via WinSCP toe te kennen. Het downloaden werkt nu, maar het post processen werkt niet. De log zegt dit:
Loading config from /usr/local/sickbeard-custom/var/SickBeard/autoProcessTV/autoProcessTV.cfg
Opening URL: http://192.168.178.24:808...ete%2FHomeland..*censuur*
Processing folder /volume1/downloads/complete/Homeland..*censuur*

TV_DOWNLOAD_DIR: /volume1/Series

PostProcessing Path: /volume1/downloads/complete

PostProcessing Dirs: [u'Homeland..*censuur*']

PostProcessing Files: []

PostProcessing VideoFiles: []

PostProcessing RarContent: []

PostProcessing VideoInRar: []

Processing folder Homeland.*censuur*
Er gaat dus nog iets niet goed, maar ik heb werkelijk geen flauw benul wat ik moet doen.

M'n instellingen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gZ8vbN6v0BJfqnTBXbv3JJ84/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tHxYpX13Z70rVkRZ5ZJ97yAC/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uTi9UTJO9hLKxDualH6Ck2sp/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/glqG7heNAzQ5fBbJ7SnoyqcV/full.png

[ Voor 13% gewijzigd door The Legend op 17-11-2015 23:06 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

De oorlog is weer uitgebroken tussen echel0n en de rest van het team van SickRage.
It has been reported that echel0n is spreading false rumors about the change of organizations from SiCKRAGETV to SickRage at https://github.com/SickRage/SickRage

Echelon came back after 14 months or so and destroyed the entire team and said basically he did not need us and he could do this all on his own, saying it was his.

The excuse he gave was because of a bug in the develop branch (which everyone knows is for development and testing)

In reality it was because for multiple reasons. We had previously refused to allow him to sit back and control all donations (keeping them all for himself) and stuck with a "let the user decide who they want to donate to".
Also, he made the comment about "his software" which I promptly reminded him that it was not "his" and it was open source and belonged to the community, even our users. This resulted in him removing me from the organization and banning me from the channel. Many users and team members tried to reason with echelon, whose resolve only got worse as time went on. While the goal was to come to terms and stay in the same organization and work together, he made sure that was not a possibility with every chance he had, while we continued to hope that to be the solution.

He then decided it was a good idea to remove all members from the organization.
He feels he owns SickRage and all of the work anyone has ever done on it.

He has caused this same type of problem in the past for similar reasons, which resulted in SickGear.
In the end, it was decided to move to a new organization, taking the name with us and the entire team.

So no, the new organization is NOT fake, or a scam. echelon was just fired as the organization owner, to prevent the possibility that he will ever disrupt the project in such a way again.

He also removed the issue tracker, we have ours still accepting issue reports here: https://github.com/SickRage/sickrage-issues/issues

You have no worries of this "malicious code" he just recently mentioned in his channel either, SickRage is open source, and rest assured that if there were any malicious code the world would immediately see it.

Do not follow crazy people, that is just crazy.

As you can see from the screenshots, the entire team has moved, except the virus that is echelon:
http://tinypic.com/r/n5q70k/9
http://tinypic.com/r/2w71ws6/9

Our repo has many fixes (400 or so commits over top of his org, and is totally active - even more now that we have moved)

Instructions for moving to the new organization:

first back up your database and config (to be sure, there is no risk in changing over whatsoever)

command line:
git remote set-url origin https://github.com/SickRage/SickRage.git
git fetch origin
git reset --hard origin/master

Otherwise you could re-clone from https://github.com/SickRage/SickRage.git

Installers and guides and supporting applications will soon be updated with the new organization (yes, outside contributors also support this change)

Also, we have a temporary channel set up on freenode for questions, chat and support: #sickrage-issues

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tijntje schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:08:
De oorlog is weer uitgebroken tussen echel0n en de rest van het team van SickRage.

[...]
Goh, vond het al lang duren voor hij weer herrie begon te schoppen. Altijd al een vervelend mannetje gevonden (en dan druk ik me nog heeeel aardig uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

schumi2004 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:21:
[...]

Goh, vond het al lang duren voor hij weer herrie begon te schoppen. Altijd al een vervelend mannetje gevonden (en dan druk ik me nog heeeel aardig uit)
Daarom hebben ze nu ook besloten compleet zonder hem verder te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de zekerheid: mijn huidige Sickrage blijft wel gewoon de actuele, of is/komt er een nieuwe?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
pven schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:36:
Voor de zekerheid: mijn huidige Sickrage blijft wel gewoon de actuele, of is/komt er een nieuwe?
Ik vermoed dat je de update url even moet aanpassen.
Tijntje schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:35:
[...]

Daarom hebben ze nu ook besloten compleet zonder hem verder te gaan.
Hadden ze veel eerder moeten doen. Of nog beter, ze hadden hem van het internet moeten verbannen, misselijkmakend ventje is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
is het slimmer om dan over te stappen op een andere variant ipv sickrage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi2004 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:44:
[...]

Ik vermoed dat je de update url even moet aanpassen.
Deze bedoel je?
code:
1
git_remote_url = https://github.com/SiCKRAGETV/SickRage.git

En dan even afwachten welke repository het gaat worden? Of is die al bekend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

pven schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:54:
[...]

Deze bedoel je?
code:
1
git_remote_url = https://github.com/SiCKRAGETV/SickRage.git

En dan even afwachten welke repository het gaat worden? Of is die al bekend?
Lees mij post even door daar staan alle links en repo's in.
Tijntje in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 4"
Of je wil switchen hangt geheel van jezelf af, persoonlijk heb ik meer vertrouwen in de rest van het team dan in Echelon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:12
wie weet waar ik de update url kan aanpassen? Zie de optie niet in Sickrage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

avec_style schreef op woensdag 18 november 2015 @ 12:58:
wie weet waar ik de update url kan aanpassen? Zie de optie niet in Sickrage.
git remote set-url. Staat ook in de tekst hierboven hoe je het exact moet doen. Kan niet via de GUI.

[ Voor 26% gewijzigd door FREAKJAM op 18-11-2015 13:02 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tijntje schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:14:
[...]

Lees mij post even door daar staan alle links en repo's in.
Tijntje in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 4"
Of je wil switchen hangt geheel van jezelf af, persoonlijk heb ik meer vertrouwen in de rest van het team dan in Echelon.
Done, nu krjg ik echter een melding in mijn home-screen:
Local branch is ahead of master. Automatic update not possible.
:?

Als ik daarna vanuit de GUI een update start, krijg ik de melding dat er geen update is en verdwijnt de melding. Beetje vaag.

En daarna zie ik in de logging dat ie weer naar een andere reposity verwijst:
code:
1
2015-11-18 14:02:26 DEBUG    Thread-55 :: git config remote.origin.url https://github.com/SiCKRAGETV/SickRage.git : returned successful

[ Voor 25% gewijzigd door pven op 18-11-2015 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

pven schreef op woensdag 18 november 2015 @ 13:59:
[...]

Done, nu krjg ik echter een melding in mijn home-screen:

[...]

Als ik daarna vanuit de GUI een update start, krijg ik de melding dat er geen update is en verdwijnt de melding. Beetje vaag.

En daarna zie ik in de logging dat ie weer naar een andere reposity verwijst:
code:
1
2015-11-18 14:02:26 DEBUG    Thread-55 :: git config remote.origin.url https://github.com/SiCKRAGETV/SickRage.git : returned successful

Even een copy paste van Github
Rename your old SR install.
Then use this:
https://github.com/VinceV...Installer/releases/latest <-- this will install SR from the new org/repo

Then copy config.ini and sickbeard.db from the old source into the install, to the same location where it was on the other source.

Start SR and make sure your data is there.
Delete old source.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[quote]Tijntje schreef op woensdag 18 november 2015 @ 14:04:
[...]

Even een copy paste van Github

[...]
[/quote]
Dank!

Die gaat uit van een Windows-installatie zo te zien? Ik heb het op mijn Synology draaien. Even verder zoeken ... is vast iets met git dat gedaan kan worden.

Uiteindelijk maar een reclone gedaan naar /usr/local/sickrage/var/SickRage. Herstellen van database of config.ini was niet nodig, blijkbaar neemt de Synology dat voor haar rekening.

_O_

@ hieronder: dank. Dat is min-of-meer wat ik nu ook heb gedaan.

[ Voor 28% gewijzigd door pven op 18-11-2015 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
pven schreef op woensdag 18 november 2015 @ 14:08:
[...]

Dank!

Die gaat uit van een Windows-installatie zo te zien? Ik heb het op mijn Synology draaien. Even verder zoeken ... is vast iets met git dat gedaan kan worden.
Hier staat de uitleg
http://www.synology-forum...ks-sickbeard-sickrage/15/

Repo: https://github.com/SickRage/SickRage.git
En dan Master invullen

Krijg je foutmeldingen dat het niet gestart kan worden dan kan dit komen omdat er een andere poort voorheen is gebruikt en moet je een aantal bestanden op de NAS aanpassen
https://sickrage.tv/forum...-sickbeard-custom-package

[ Voor 51% gewijzigd door MikeOO op 18-11-2015 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dank voor alle hulp! Ik ben dus over naar de nieuwe repository van sickrage. :)

Vraagje: in mijn logging zie ik iets als het onderstaande voorbij komen:
code:
1
2015-11-18 15:12:43 INFO     SEARCHQUEUE-BACKLOG-287230 :: [Spotweb] :: Quality of SerieNaam:.3..Het.Houten.Hoofd.DUTCH.1080p.HDTV is Unknown

Waarom kan sickrage daar geen kwaliteit van bepalen? 1080p.HDTV is toch voldoende? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
als jullie in sickarge de kwaliteit opgeven van een serie, geef je dat dan aan bij allowed of Preferred? Als je bijvoorbeeld de web-dl varianten wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Paulus07 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:15:
als jullie in sickarge de kwaliteit opgeven van een serie, geef je dat dan aan bij allowed of Preferred? Als je bijvoorbeeld de web-dl varianten wil hebben.
Als je per se web-dl wil hebben zet je die op preferred en niets anders op allowed. Zelf heb ik bijvoorbeeld het liefst 1080p (preferred), maar mag 720p ook als er geen 1080p gevonden kan worden (allowed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
oke want heb nu dat hij niks kan vinden. als ik los op de sites ga zoeken zie ik de bestanden wel voorbij komen dus zet ze dan handmatig in nzbget/

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Weet iemand of er al een keer een beter alternatief voor couchpotato is? Vond couchpotato altijd maar traag, soms vreemde crashes dus gebruik het helemaal niet meer, maar heb eigenlijk ook niet iets anders gevonden wat ook goed werkt.
Paulus07 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:15:
De preferred--optie kan ik vinden, maar waar zit de allowed-optie?

Ah: custom. Dank! :)

[ Voor 3% gewijzigd door pven op 19-11-2015 11:39 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 52 Laatste

Let op:
Als je een vraag stelt, vergeet dan niet:

Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!
Vragen naar wat de beste release groups zijn, is ook niet de bedoeling.
Het ongevraagd benoemen/vermelden van release groups is ook niet de bedoeling

Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)
Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc). En repository versie (Main of andere fork)