Iemand ervaringen met corrupted files die worden geïntroduceerd door nzbget op een rpi4 met ssd?
Heb het draaien op een rpi4 met een ssd die via usb adapter eraan hangt(verder geen apparatuur), officiële power supply, werkt verder ook goed.
Alleen met media bestanden die niet in meerdere rars zitten krijg ik ze consequent corrupt binnen. Er hoeft dan niks "unpacked" te worden zoals vaak wel het geval is.
Als ik het via mijn laptop test krijg ik wel gewoon een geldig videobestand. Het lijkt er dus op dat het schrijven naar de ssd door nzbget fouten introduceert in het geval van dit soort bestanden.
Ik lees weleens dat dit kan liggen aan de power supply. Voordat ik 4 tientjes aan een a merk powered usb hub uitgeef wil ik even checken of iemand hier vergelijkbare problemen heeft gehad/opgelost.
Edit: directwrite uitzetten heeft hetopgelost
Heb het draaien op een rpi4 met een ssd die via usb adapter eraan hangt(verder geen apparatuur), officiële power supply, werkt verder ook goed.
Alleen met media bestanden die niet in meerdere rars zitten krijg ik ze consequent corrupt binnen. Er hoeft dan niks "unpacked" te worden zoals vaak wel het geval is.
Als ik het via mijn laptop test krijg ik wel gewoon een geldig videobestand. Het lijkt er dus op dat het schrijven naar de ssd door nzbget fouten introduceert in het geval van dit soort bestanden.
Ik lees weleens dat dit kan liggen aan de power supply. Voordat ik 4 tientjes aan een a merk powered usb hub uitgeef wil ik even checken of iemand hier vergelijkbare problemen heeft gehad/opgelost.
Edit: directwrite uitzetten heeft hetopgelost
[ Voor 6% gewijzigd door Probydoby op 21-01-2025 17:04 ]
/f/image/Kt2M5LK08TppVdz4BVvtmJCb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/MBWF9leaKIcteyGWuukTqXVO.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/84codQNhGZiE8pmE2737blVl.png?f=fotoalbum_large)

/f/image/j3cPzdRFBWjgLO0AEchSlsvo.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/gTkLYxcKl59cuCCLjkZUBdSG.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/WuuquMuNhcKbuK8hSfHTDXn7.png?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/e8rY7HmtQVrSWuNBF6a7Y9xD.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ERvKLcclp2hxLgAveI1l79uk.jpg?f=user_large)
/f/image/zN9lELz6lLCS885HCPajLkXw.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/A6NSsKFWmOI0a8XKK59BIi9L.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/r3rP98Q2LBSsnp9qFItkG1AI.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/jiV7VtOZClHglDhMzfftF44Y.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/62F5DtUqKwcYTiz6T5XkY25E.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/i5gyeSEeKfAmzNfQo2XOumDi.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/2jSVUanpX5qyaJCCk58UbZOA.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/CdJXfPGZfO7XXG7stPtzPfOu.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/4yOAtGlLZFYWVpV7ilhGXM3U.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/9SCWQ6zOx8qNVgEDXV4DTPTX.png?f=user_large)