Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-03 11:20
Ik heb een vraagje omtrent sonarr/radarr en trakt integratie.

Ik wil een notificatie in HA zodra iets gedownload werd via sabnzb in opdracht van sonarr/radarr
Ik vermoed dat dit me wel zal lukken.
Echter nu wil ik een stap verder. Ik wil dat bv radarr de watchlist van trakt.tv in het oog houdt, en toevoegt als te downloaden..

Kan dat? Ik dacht ergens gelezen te hebben van wel.
Nu dit zal me waarschijnlijk ook wel nog lukken maar hier komt het moeilijke...
Ik wil meerdere accounts van trakt zo koppelen.
Kan dat? Zodat elke account de watchlist toegevoegd wort in radarr/Sonarr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-04 20:32
Heb je geprobeerd of het werkt?
Zolang je de lijst een andere naam geeft denk ik dat het werkt.
Ik zelf gebruik geen trakt optie

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
  • Laatst online: 29-03 11:20
TRaSH schreef op zondag 26 november 2023 @ 14:21:
Heb je geprobeerd of het werkt?
Zolang je de lijst een andere naam geeft denk ik dat het werkt.
Ik zelf gebruik geen trakt optie
De notificaties werken, de lijst moet ik nog proberen. Je zou zelfs zo gek kunnen zijn dat je al sprekend zaken kan toevoegen.
Hoe voeg jij dan toe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRaSH
overseerr, mijn familie kiest zelf uit wat ze willen zien. hoef geen externe lijst met films/series waar de helft nooit gekeken word

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TRaSH schreef op donderdag 30 november 2023 @ 20:57:
overseerr, mijn familie kiest zelf uit wat ze willen zien. hoef geen externe lijst met films/series waar de helft nooit gekeken word
Idem hier.
Gebruik Overseerr nog niet zo lang maar ben er wel achter dat ik deze veel eerder had moeten ontdekken.
Neemt voor mijn situatie vaak een hoop gezeur uit handen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-04 08:11

zeroday

There is no alternative!

schumi2004 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 08:39:
[...]

Idem hier.
Gebruik Overseerr nog niet zo lang maar ben er wel achter dat ik deze veel eerder had moeten ontdekken.
Neemt voor mijn situatie vaak een hoop gezeur uit handen ;)
Dus als je de enige gebruiker bent heeft het niet zoveel zin?

Moet ik Overseerr zien als dat als iemand een serie wil hebben die je bijv. nog niet in Sonarr hebt staan dat dit deze dan bijv. automatisch binnengehengeld kan worden op basis van dat verzoek?

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zeroday schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 10:28:
[...]

Dus als je de enige gebruiker bent heeft het niet zoveel zin?

Moet ik Overseerr zien als dat als iemand een serie wil hebben die je bijv. nog niet in Sonarr hebt staan dat dit deze dan bijv. automatisch binnengehengeld kan worden op basis van dat verzoek?
Niet perse.
Ik vind bijvoorbeeld de suggesties gedaan in Overseerr ook vele malen beter dan in Radarr plus 1 interface voor alles vind ik persoonlijk dan ook prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

schumi2004 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 10:31:
[...]

Niet perse.
Ik vind bijvoorbeeld de suggesties gedaan in Overseerr ook vele malen beter dan in Radarr plus 1 interface voor alles vind ik persoonlijk dan ook prettig.
ok .. zal eens kijken of ik dat op de LXC kan gooien om te zien of het wat is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
het kan ook als enige gebruiker handig zijn, aangezien je kan zien wat populaire en nieuwe series/films zijn, je kan trailers bekijken en dan zeggen dat je het wilt en dan word het toegevoegd.
en de gebruiker die hem requested heeft kan dan ook een melding krijgen als hij binnen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MNFp4FwvfBXppjynqPDsQuPb33Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HMBi5VER2DqTVngdxUQMK1LB.png?f=fotoalbum_large
Ik snap het nog niet: ik login met mijn Plex-account, die popup sprint weg, en vervolgens krijg ik weer het bovenstaande scherm. Ik heb geen idee hoe ik nu verder kan. Iemand de tip?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
brave browser ?
of iets anders wat het kan blokkeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TRaSH schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 15:57:
brave browser ?
of iets anders wat het kan blokkeren ?
Vergeten te melden: ik heb Chrome en Edge geprobeerd, andere browsers heb ik nog niet bij de hand.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
spam blocker ? popup blocker ? cookies blocker ?
heb je incognito geprobeerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TRaSH schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 15:59:
spam blocker ? popup blocker ? cookies blocker ?
heb je incognito geprobeerd
Blockers: kijk ik zo naar
Incognito: ja, zelfde resultaat

Via de mail meldt Plex bij iedere poging dat er een nieuwe login is, maar ik kom dus nog niet voorbij het scherm hierboven. (Blockers ben ik nu aan het controleren.)

Omg ... de dockercontainer mocht nog niet het internet op. Nu dat is gefixed lijkt het te werken. Dank! _O_

[ Voor 37% gewijzigd door pven op 02-12-2023 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Laatst online: 18:20

StarWing

Huh ?!?

@TRaSH
Vraag aan de kenner ==> Lidarr.
Ik heb een gescheiden folder structure:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
MP3\
A
B
C
.
Z

FLAC\
A
B
C
.
Z

Is dit iets waar Lidarr mee overweg kan, of dien ik 2 instances te draaien van Lidarr, 1 voor MP3 en 1 voor FLAC ?

Page intentionally left blank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRaSH
Lidarr, Radarr en Whisparr zijn 3 ik niet gebruik
Maar het principe zal het zelfde zijn
Wil je 2 versies van het zelfde hebben zal je 2 versies moeten draaien en ze moeten beide een aparte root path hebben
Dus de ene mag het andere niet zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fops
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:16
Zojuist probeerde ik m'n Radarr en Bazarr in m'n docker op Synology NAS te updaten.
Daarna startten de containers niet meer, schijnt een bekend probleem te zijn, lees ik op linuxserver. Ze adviseren niet te updaten via de Container Manager.
Iemand een idee hoe ik in de toekomst dan kan updaten? Via Docker compose heb ik geen ervaring mee..

Voor nu maar even opnieuw de containers aanmaken en hopen dat ik niet alles opnieuw hoef in te stellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:24
The Fops schreef op maandag 25 december 2023 @ 20:13:
Zojuist probeerde ik m'n Radarr en Bazarr in m'n docker op Synology NAS te updaten.
Daarna startten de containers niet meer, schijnt een bekend probleem te zijn, lees ik op linuxserver. Ze adviseren niet te updaten via de Container Manager.
Iemand een idee hoe ik in de toekomst dan kan updaten? Via Docker compose heb ik geen ervaring mee..

Voor nu maar even opnieuw de containers aanmaken en hopen dat ik niet alles opnieuw hoef in te stellen..
Ik heb ook geen goede ervaring met het updaten via de container manager. Die loopt of erg achter, en ik heb zelfs een keer het idee gehad dat er een verkeerde image vervangen is.

Maar, zorg gewoon dat je de boel backupped. Gewoon de /docker dir meenemen in je dagelijkse hyperbackup routine. Vervolgens als er wat mis is, kan je de boel terug zetten met eventueel een taskmanager script, en die dowload dan wel de -latest image. Daarna backup overschrijven en je bent weer up-to-date.

Ik gebruik watchtower om alle images in een keer te updaten, ook niet altijd even soepel. Maar als je de backups achter de hand hebt herstel je het vrij simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fops
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:16
ppeterr schreef op maandag 25 december 2023 @ 20:22:
[...]

Ik heb ook geen goede ervaring met het updaten via de container manager. Die loopt of erg achter, en ik heb zelfs een keer het idee gehad dat er een verkeerde image vervangen is.

Maar, zorg gewoon dat je de boel backupped. Gewoon de /docker dir meenemen in je dagelijkse hyperbackup routine. Vervolgens als er wat mis is, kan je de boel terug zetten met eventueel een taskmanager script, en die dowload dan wel de -latest image. Daarna backup overschrijven en je bent weer up-to-date.

Ik gebruik watchtower om alle images in een keer te updaten, ook niet altijd even soepel. Maar als je de backups achter de hand hebt herstel je het vrij simpel.
Ja ik ga inderdaad hem maar meenemen in m'n hyperbackup. Ben nu m'n NAS nog helemaal niet aan het backuppen, dus dat is sowieso niet zo'n goede zaak.

Radarr heb ik werkend kunnen krijgen door de container te resetten, de nieuwe image te downloaden en hem weer te starten. Bazarr werkt helaas nog niet. Iets met missing pkg_resources. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMuffin
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 04-03 08:18
The Fops schreef op maandag 25 december 2023 @ 20:13:

Ik heb dit nog nooit gehad. Maar ik gebruik Watchtower die update automatisch je containers. Ik zou dan alsnog backups maken als een image een bug heeft of iets dergelijks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TRaSH
Compose gebruiken op een synology maakt het allemaal een stuk soepeler en makkelijker,en updaten kan dan via pullio.
En de mensen die compose gebruiken op een synology ervaren al die problemen niet en draaien zonder problemen 50+ containers.

De gui zelf alleen gebruiken om logs te kijken en evt start/stop/reset, en nooit om iets te editen.
We zijn er zelf al achter gekomen dat de GUI soms resource usage aangeeft waar geen bal van klopt

Als je geïnteresseerd bent om over te stappen naar Compose kan je de volgende Guide volgen die beheerd word door mensen die zelf een synology gebruiken en helemaal klaar waren met de problemen met de packages en de container manager.
De Guide zelf legt ook uit hoe je een optimale setup kan maken zodat je gebruikt maakt van moves ipv copy + delete met usenet en met torrents hardlinks, zodat je geen dubbele files hebt die 2x ruimte opnemen.
Er word een basis compose file gebruikt en dan zijn er voorbeelden van andere apps die je kan knippen plakken in je bestaande compose.
In de compose voorbeelden is er ook extra info wat je moet veranderen voor bepaalde settings, inclusies VPN support for Qbt.

Daarnaast bied de guide nog allerlei extra info over Radarr/Sonarr/Prowlarr en Plex server en client settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-04 15:27

The_Worst

Unox

Ik kwam er net achter dat Curl in een loop vast zit op mijn Synology en hierdoor constant 1 van de cores bezig houdt. Er blijkt een bug te zitten in Alpine/Curl die wordt getriggerd door de oude kernel die Synology gebruikt.
De Sabnzbd-container die LinuxServer.io bouwt heeft er last van. Oplossing is om (tijdelijk) een oudere release te gebruiken: https://info.linuxserver.io/issues/2023-12-30-synology/

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

The_Worst schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 15:50:
Ik kwam er net achter dat Curl in een loop vast zit op mijn Synology en hierdoor constant 1 van de cores bezig houdt. Er blijkt een bug te zitten in Alpine/Curl die wordt getriggerd door de oude kernel die Synology gebruikt.
De Sabnzbd-container die LinuxServer.io bouwt heeft er last van. Oplossing is om (tijdelijk) een oudere release te gebruiken: https://info.linuxserver.io/issues/2023-12-30-synology/
Idd de hoofdreden om geen Docker op Synology te gebruiken, door die middeleeuwse kernel die wel vaker voor gekke issues zorgt...

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
The_Worst schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 15:50:
Heb je die van hotio al getest of die er ook last van heeft?
Veel mensen met een Synology in mijn Discord gebruiken hotio images en heb nog geen melding er van gezien.
Of ze hebben het nog niet gemerkt _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-04 15:27

The_Worst

Unox

@TRaSH Nog niet geprobeerd. Ik hoop dat er snel een patch komt. Heb geen zin om alles weer te moeten omgooien.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

TRaSH schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 09:11:
het kan ook als enige gebruiker handig zijn, aangezien je kan zien wat populaire en nieuwe series/films zijn, je kan trailers bekijken en dan zeggen dat je het wilt en dan word het toegevoegd.
en de gebruiker die hem requested heeft kan dan ook een melding krijgen als hij binnen is
gebruik het af en toe, maar ik krijg nog teveel meuk te zien omdat je wel goed moet gaan filteren l;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
zeroday schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 12:18:
[...]

gebruik het af en toe, maar ik krijg nog teveel meuk te zien omdat je wel goed moet gaan filteren l;)
wat bedoel je met teveel meuk ?
je kan gewoon zoeken op naam als je weet wat je wilt zoeken
dan heb je de optie voor popular en tmdb rating
en dan de discovery optie die het volgende laat zien
- Trending
- Popular Movies
- Movie Genres
- Upcoming Movies
- Studios
- Popular Series
- Series Genres
- Upcoming Series
- Networks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

@TRaSH
Welke problemen zijn er dan met de container manager?
Ik gebruik het doorlopend. Je kan gewoon docker compose files gebruiken en alles loopt.
Updaten is ook simpel:
1) Stop het Project
2) Delete container
3) Delete image
4) Build Project

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

TRaSH schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 20:03:
[...]

wat bedoel je met teveel meuk ?
je kan gewoon zoeken op naam als je weet wat je wilt zoeken
dan heb je de optie voor popular en tmdb rating
en dan de discovery optie die het volgende laat zien
- Trending
- Popular Movies
- Movie Genres
- Upcoming Movies
- Studios
- Popular Series
- Series Genres
- Upcoming Series
- Networks
ja klopt allemaal en gebruik ik ook alleen vind ik veel gedoe om elke keer maar filters te gebruiken. (en dan veel filters), maar het zal even wennen zijn. Ik heb de integratie met de films ook nog niet, want op de een of andere manier krijg ik de films optie niet weggefiltert van overseer (ik wil dat eigenlijk helemaal niet zien op dit moment) .. maar maakt niet uit. Het zal knoeien zijn en dan vind ik mezelf wel een weg daarin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
ik zelf gebruik eigenlijk nooit de filters, is dat jij het opnoemde en ik ze voor het eerst bekeken had _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
Ortep schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 22:16:
@TRaSH
Welke problemen zijn er dan met de container manager?
Ik gebruik het doorlopend. Je kan gewoon docker compose files gebruiken en alles loopt.
Updaten is ook simpel:
1) Stop het Project
2) Delete container
3) Delete image
4) Build Project
Heb al meerdere meldingen gekregen dat de container manager problemen heeft als je wat meer container draait (preciese aantal weet ik niet maar bv 50+)
Daarnaast schijnt het ook wel eens problemen te geven als je bepaalde volumes moet/wilt mappen die eigenlijk in de container of alles op de host bevinden bv /dev/dri etc

en jij noemt dat makkelijk updaten ?
vind het persoonlijk een hoop werk _O-

In de Guides discord zijn er een aantal die de Synology Guide onderhouden en zelf ook een synology hebben. (aangezien ik zelf geen synology heb)
En doordat ze gewoon normaal docker-compose gebruiken kunnen ze gebruik maken van pullio, ja kan watchtower ook maar die heeft een nare eigenschap (als dat nog steeds niet opgelost is) dat hij niet opruimt na een update.

Daarnaast is compose vaak veel sneller om te editen/maken en zeker als je een probleem moet oplossen is een compose veel makkelijker.

Daarnaast als je echt compose gebruikt moet je niks in de manager aanpassen in de containers, want die instellingen worden niet in de compose gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

TRaSH schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 11:41:
[...]

Heb al meerdere meldingen gekregen dat de container manager problemen heeft als je wat meer container draait (preciese aantal weet ik niet maar bv 50+)
Oke, ik heb er maar 12 :)
en jij noemt dat makkelijk updaten ?
vind het persoonlijk een hoop werk _O-
Iets minder dan een minuut werk. Het is klikkerdeklik via de GUI
Daarnaast is compose vaak veel sneller om te editen/maken en zeker als je een probleem moet oplossen is een compose veel makkelijker.
In de container manager kan je gewoon de compose yaml editten en aanpassen.
De container manager is een GUI om de compose heen met ingeboude editor.
Ik cut and paste de compose files van de Trash Guides er ook gewoon in
Daarnaast als je echt compose gebruikt moet je niks in de manager aanpassen in de containers, want die instellingen worden niet in de compose gezet
Er hoeft niets in de manager te worden aangepast. Het kan wel, maar het hoeft niet als je compose files gebruikt. Alles kan via de GUI en compose files
Geen geklungel via de CLI dus.

Er is heel veel veranderd na de update naar DSM versie 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
Ortep schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 12:24:
[...]
Iets minder dan een minuut werk. Het is klikkerdeklik via de GUI
en dat is per container ?
pullio gebruiken en het 0 minuten werk, en je hebt je containers allemaal up to date, kan erg handig wezen, bv net als met een laatste update in sabnzbd die iets stuk maakte maar is na een update gefixt
beide heeft zijn voor en nadelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

TRaSH schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 12:27:
[...]

pullio gebruiken en het 0 minuten werk, en je hebt je containers allemaal up to date,
Het is per project. Maar het gebeurt me maar eens in de 2-3 weken. Dus dat minuutje kan ik wel missen. Als ik moet uitzoeken wat pulio kan en doet, en hoe ik het moet installeren ben ik meer tijd kwijt dan dat de eerst komende 3-5 jaar kwijt ben aan die vier klikjes op een button.

Container manager kan trouwens ook zelf aangeven dat er een nieuwe versie van iets is en dan hoef je alleen maar op [Update] te klikken en gaat het vanzelf. Dat spaart 3 klikjes.

Maar CM is soms erg traag met doorkrijgen dat er een nieuwe versie van een image is.

Er komt voor zover ik weer een neiwe versie aan, dus dat is dan misschien opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-03 09:43
pullio... Zelf gewoon een scheduled task aangemaakt die een docker-compose pull en docker-compose up -d doet. Simpel, maar effectief. Elke donderdag nacht krijgt alles een nieuwe versie en ik netjes in de ochtend een mailtje of het gelukt is of niet. Geen omkijken naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik vond het onlangs al vreemd dat ik opeens dingen als "wanted stuff_3_10" bijvoorbeeld in de filenames kreeg wanneer Sonarr een episode verwerkte. Ik zit nu even verder te bladeren, omdat ik ook bezig ben met het opzetten van Recyclarr naar o.a. diezelfde Sonarr en naar mijn Radarr. Zie ik vervolgens ook dit staan:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Zm6znDK.png
Lijkt me niet helemaal de bedoeling natuurlijk, maar ik heb ook geen idee hoe het te fixen? Iemand enig idee?

Ik heb alle tools in een Docker container draaien binnen een Debian host.

EDIT:
Ik zit nu in mijn Sonarr te kijken bij Custom Formats en ik schrik mij daar helemaal een hoedje, alle custom format profielen (die ik volgens de TRaSH guides had aangemaakt en gevolgd) zijn dus allemaal hernoemd opeens? Ik heb zelf althans niets gedaan. Het lijkt er dus op dat bij een database migratie of zo iets niet helemaal lekker is gegaan?

Ik baal hier wel enorm van, maar wellicht dat ik dit nu allemaal kan verwijderen en het door Recyclarr opnieuw kan laten aanmaken of zo. :(

For the record, ik ben vandaag begonnen om met Recyclarr te kijken of ik zaken kan verbeteren en aanpassen. :) Dus die kan hier geen rotzooi van hebben gemaakt. ;)

EDIT2:
Hmmm, ik begin het door te krijgen om het op te lossen, gelukkig. Nu weet ik alleen nog niet hoe dit komt...

Ik kwam ook wat backups tegen, eentje was een manual backup, maar die is van v3, geen idee of ik dat zomaar kan terugzetten in (intussen) v4. Maar heb daar ook weinig zin in. Er lijkt in elk geval een boel mis te zijn, dus ik denk dat ik gewoon een reset doe en Sonarr lekker clean ga installeren.

[ Voor 53% gewijzigd door CH4OS op 26-01-2024 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
De migratie van Sonarr v3 naar Sonarr v4 zuigt een beetje boel. ik had ze nog gevraagd of ze een melding wouden maken als je upgrade van Sonarr v3 naar Sonarr v4 dat je beter de release profiles kan verwijderen.
Maar Sonarr team had daar andere ideeën over.

Beste wat je kan doen is alles verwijderen, en dan nieuwe manier syncen met recyclarr waar je een complete quality profile kan syncen.
Als ik het goed heb heeft recyclarr ook een optie om alles te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
TRaSH schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 19:41:
De migratie van Sonarr v3 naar Sonarr v4 zuigt een beetje boel. ik had ze nog gevraagd of ze een melding wouden maken als je upgrade van Sonarr v3 naar Sonarr v4 dat je beter de release profiles kan verwijderen.

Beste wat je kan doen is alles verwijderen, en dan nieuwe manier syncen met recyclarr waar je een complete quality profile kan syncen.
Och, ik heb de files die ik had weggegooid en container herstart, de rest deed Sonarr zelf al. :) Nu alleen nog de boel synchroniseren en dan ben ik er. :) Om de een of andere reden komen de custom formats in Sonarr niet mee.

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 26-01-2024 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
recyclarr moet de custom formats toevoegen, vergeet je ook niet je naming scheme aan te passen. die moet ook veranderd worden voor Sonarr v4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
TRaSH schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 20:11:
recyclarr moet de custom formats toevoegen, vergeet je ook niet je naming scheme aan te passen. die moet ook veranderd worden voor Sonarr v4
Mja, gezien ik dus een kale installatie heb en net een paar keer wel de sync heb gedraaid van Recyclarr, kan ik redelijk condluderen dat Recyclarr de Custom Formats nog niet heeft aangemaakt... 😅😅 Ik heb ook gewoon een redelijk kale config nog, wellicht licht het daar aan.

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 26-01-2024 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
oh ja je zal waarschijnlijk niet alles ingevuld hebben, je moet namelijk een quality profile kiezen, zodat hij weet wat hij moet syncen. ik zelf gebruik niet recyclarr. maar de dev heeft in de guide discord wel een dedicated support channel en een hoop mensen die weten hoe het werkt.

en anders zijn wiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
TRaSH schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 20:19:
oh ja je zal waarschijnlijk niet alles ingevuld hebben, je moet namelijk een quality profile kiezen, zodat hij weet wat hij moet syncen. ik zelf gebruik niet recyclarr. maar de dev heeft in de guide discord wel een dedicated support channel en een hoop mensen die weten hoe het werkt.

en anders zijn wiki
Ja, de Wiki is redelijk duidelijk inderdaad. :) Ik heb dan weer 4 quality profiles, twee voor 1080p (waarvan 1 remux, de ander non remux) en idem dito voor 2160p. ;) Dus dan moet ik alle vier de profiles toevoegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
ja inderdaad, alleen zal je die voor de remuxes zelf moeten maken, voor Sonarr zijn er wel kant en klare WEBDL versies beschikbaar voor 1080p en 2160p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

TRaSH schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 19:41:

Ik zit nog op Sonarr v3, dus voordat ik update de release profiles eruit mikken zeg je?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRaSH
Sp33dFr34k schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 22:04:
[...]

Ik zit nog op Sonarr v3, dus voordat ik update de release profiles eruit mikken zeg je?
Absoluut

v3 is eindelijk EOL

Ik draai al meer dan een jaar v4, toen het nog alpha was en team Radarr het nog onder beheer had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Het was even een gepiel, maar heb het nu inclusief Recyclarr draaiende. :) Blij mee. :) Thanks voor de hints, @TRaSH!

EDIT:
Ik heb dan wel weer wat vaags... Ik heb voor de seizoen folder gewoon de standaard instelling Season {season}, dit geeft, aldus de interface van Sonarr simpelweg Season 1. Het gekke is, toen ik net mass rename deed, om zeker te zijn dat alles en iedereen in hetzelfde stramien zit, alsnog mappen als Season 01 voorbij zie komen. 0-based dus bij seizoen nummers lager dan 10.

Nu zag ik dat er ook een nieuwe container was, dus ik heb net ook die binnen gehengeld, ik hoop dat dat het oplost, maar zeker weten doe ik het niet. Begrijpen waarom dit gebeurd evenmin.

Ook krijg ik, gek genoeg, opeens de melding dat ik remote path mapping moet instellen, terwijl ik dat juist een poos terug al gefixed had? Ik heb verder niets aan de mounts in de Dockers of wat dan ook veranderd, dus ik begrijp niet waarom dit gebeurd. Dit betekend toch ook, dat hardlinks niet werken, toch? :)

EDIT2:
Wat trouwens wel gek is, ik heb de volgende configs voor SABnzbd en Sonarr:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
  sonarr:
    image: hotio/sonarr:latest
    container_name: sonarr
    environment:
      - PUID=${ID_USER}
      - PGID=${ID_GROUP}
      - TZ="${TIMEZONE}"
      - UMASK_SET=022
    volumes:
      - ./sonarr/config:/config
      - type: bind
        source: /data/media/downloads
        target: /downloads
    ports:
      - 8989:8989
    restart: unless-stopped

sabnzbd:
    image: linuxserver/sabnzbd:latest
    hostname: sabnzbd
    container_name: sabnzbd
    environment:
      - PUID=${ID_USER}
      - PGID=${ID_GROUP}
      - TZ=${TIMEZONE}
    volumes:
      - ./sabnzbd:/config
      - /data/media/downloads:/downloads
    ports:
      - 8084:8080
    restart: unless-stopped
Ze hebben dus dezelfde map op dezelfde folder gekoppeld zitten... Nou ja, wellicht omdat de een een mount en de ander een bind is? :? Ik ga dat in elk geval even gelijk maken, wellicht dat het scheelt, maar ik heb daar een hard hoofd in.

EDIT3:
En het lijkt ook te werken, wanneer ik bijvoorbeeld cd /downloads/complete/tv/Map.Van.Een.Download/ doe (gekopieerd vanuit SABnzbd) dan opent de map dus in Sonarr gewoon, no problemo.

EDIT4:
Ik had blijkbaar toch wat niet goed. Of zo. Nu heb ik echt 100% zeker de juiste content overal en nu gaat het wel goed. :)

[ Voor 133% gewijzigd door CH4OS op 27-01-2024 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
Persoonlijk als je remote path mapping nodig hebt als je docker gebruikt en alles draait op dezelfde server, dan heb je een zooitje gemaakt van je paths of je snapt het zelf niet.

De best setup is eigenlijk een setup dat hardlinks/instant moves ondersteund.
Als je paths gebruikt als /download, /movies en /tv dan doe je het eigenlijk verkeerd want de is alles copy + delete. wat eigenlijk voor meer onnodige I/O zorgt en veel langer duurt voor importeren dan nodig is.
En met torrents krijg je dan dubbele schrijf ruimte gebruik, aangezien je dan files op 2 locaties hebt, of je snapt het niet en je download in je media library.

LSIO heeft het zelf in hun documentatie staan nadat wij hadden verzocht of ze dat konden toevoegn
[SOURCE]
Media folders
We have set /movies and /downloads as optional paths, this is because it is the easiest way to get started. While easy to use, it has some drawbacks. Mainly losing the ability to hardlink (TL;DR a way for a file to exist in multiple places on the same file system while only consuming one file worth of space), or atomic move (TL;DR instant file moves, rather than copy+delete) files while processing content.

Use the optional paths if you dont understand, or dont want hardlinks/atomic moves.

The folks over at servarr.com wrote a good write-up on how to get started with this.
uiteindelijk word je via servarr guide doorverwezen naar een andere guide die het iets uitgebreider uitlegt hoe je het wel correct kan doen per OS (op windows na)

[ Voor 43% gewijzigd door TRaSH op 27-01-2024 09:29 . Reden: added: source ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
TRaSH schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 09:19:
Persoonlijk als je remote path mapping nodig hebt als je docker gebruikt en alles draait op dezelfde server, dan heb je een zooitje gemaakt van je paths of je snapt het zelf niet.

De best setup is eigenlijk een setup dat hardlinks/instant moves ondersteund.
Als je paths gebruikt als /download, /movies en /tv dan doe je het eigenlijk verkeerd want de is alles copy + delete. wat eigenlijk voor meer onnodige I/O zorgt en veel langer duurt voor importeren dan nodig is.
En met torrents krijg je dan dubbele schrijf ruimte gebruik, aangezien je dan files op 2 locaties hebt, of je snapt het niet en je download in je media library.

LSIO heeft het zelf in hun documentatie staan nadat wij hadden verzocht of ze dat konden toevoegn
[SOURCE]

uiteindelijk word je via servarr guide doorverwezen naar een andere guide die het iets uitgebreider uitlegt hoe je het wel correct kan doen per OS (op windows na)
Mja, ik had de instant moves dus werkend, maar moest nu blijkbaar even de binds aanpassen. Die zijn nu overal gelijk en gaat het weer goed. De melding in Sonarr over remote path is nu dan ook verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:08

jmk

CH4OS schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 18:24:
Ik vond het onlangs al vreemd dat ik opeens dingen als "wanted stuff_3_10" bijvoorbeeld in de filenames kreeg wanneer Sonarr een episode verwerkte. Ik zit nu even verder te bladeren, omdat ik ook bezig ben met het opzetten van Recyclarr naar o.a. diezelfde Sonarr en naar mijn Radarr. Zie ik vervolgens ook dit staan:

[Afbeelding]
Lijkt me niet helemaal de bedoeling natuurlijk, maar ik heb ook geen idee hoe het te fixen? Iemand enig idee?

Ik heb alle tools in een Docker container draaien binnen een Debian host.

EDIT:
Ik zit nu in mijn Sonarr te kijken bij Custom Formats en ik schrik mij daar helemaal een hoedje, alle custom format profielen (die ik volgens de TRaSH guides had aangemaakt en gevolgd) zijn dus allemaal hernoemd opeens? Ik heb zelf althans niets gedaan. Het lijkt er dus op dat bij een database migratie of zo iets niet helemaal lekker is gegaan?

Ik baal hier wel enorm van, maar wellicht dat ik dit nu allemaal kan verwijderen en het door Recyclarr opnieuw kan laten aanmaken of zo. :(

For the record, ik ben vandaag begonnen om met Recyclarr te kijken of ik zaken kan verbeteren en aanpassen. :) Dus die kan hier geen rotzooi van hebben gemaakt. ;)

EDIT2:
Hmmm, ik begin het door te krijgen om het op te lossen, gelukkig. Nu weet ik alleen nog niet hoe dit komt...

Ik kwam ook wat backups tegen, eentje was een manual backup, maar die is van v3, geen idee of ik dat zomaar kan terugzetten in (intussen) v4. Maar heb daar ook weinig zin in. Er lijkt in elk geval een boel mis te zijn, dus ik denk dat ik gewoon een reset doe en Sonarr lekker clean ga installeren.
Ik kreeg vanuit de migratie van 3 naar 4 ook opeens dit soort profiles. Deze werkte bij mij echter net zo goed als in v3.

wel rare hernoemningen maar qua functionaliteit werkt alles goed.

Ik gebruikte dit vooral om HDR10(+) te prefereren maar DV in zijn eentje minder leuk te vinden.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRaSH
Hangt er allemaal af hoe simpel jouw v3 release profile was, en hoeveel jij er had.
Wat CH40S gebruikte zal wel een stukje meer gevorderd geweest zijn.

Daarnaast waren er een aantal erbij die ook werden gebruikt in de naming schema voor Sonarr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Hoe backuppen jullie eigenlijk de configuraties/instellingen? Ik zit te denken een (private) repo te gebruiken op Gitlab, maar ik zit dan een beetje met de configuratie instellingen zoals API keys etc, die ik het liefste niet wil lekken, maar ik wil ook graag een backup van de configuarties/instellingen hebben.

Ook van de docker-compose.yml files die ik heb, wil ik ook graag een soort van backup hebben. Git is dan op zich natuurlijk geen back-up op zich, maar dan heb ik wel gelijk ook versiebeheer erbij en (mede omdat het in de Gitlab cloud zit) ook gelijk een externe "backup".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ik mount de config folders altijd naar een folder op de host. Alles wat daarin komt te staan gaat lokaal encrypted naar Google Drive.
Dat is wat ik met al mijn containers doe.

[ Voor 13% gewijzigd door Caelorum op 29-01-2024 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TRaSH schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 12:27:
[...]

pullio gebruiken en het 0 minuten werk, en je hebt je containers allemaal up to date, kan erg handig wezen, bv net als met een laatste update in sabnzbd die iets stuk maakte maar is na een update gefixt
beide heeft zijn voor en nadelen
Beetje laat, maar dankzij automatische updates heb ik recent mijn portainer- en domoticz-container om zeep geholpen, en ook de update erna fixte het niet. Wees gewaarschuwd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
Altijd goed om met bepaalde programmas de changelog te lezen of vast zetten op een versie
Word ook aangeraden voor de torent clients

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Deed ik eerst ook altijd met watchtower, maar nu doe ik het handmatig, 1x per maand. Van tevoren backupje maken, alles updaten, testen en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
Elke nacht hier, nog geen problemen ondervonden met mijn 70 containers,
Maar voor de update maakt hij wel een backup van de appdata.

[ Voor 31% gewijzigd door TRaSH op 30-01-2024 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-04 20:10

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Nevermind, ik heb inmiddels Medusa ontdekt en daarmee is mijn originele probleem mee opgelost.

[ Voor 92% gewijzigd door Drobanir op 23-04-2024 22:15 ]

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:07
Ik heb nu, dankzij de trash-guides (thnx trash!) alles op een synology draaien. Maar hardware encoding heb ik nooit voor elkaar gekregen. Heb een oude NUC voor Home Assistant maar ga deze vervangen met een server met een N100 intel chip voor hardware decoding/encoding waarbij het hopelijk nu wel lukt.

Nu heb ik Home Assistant via Proxmox draaien, en dat heeft mij al eens gered (auto-backup naar de nas, na crash SSD kon ik de proxmox backup zo terugzetten en alles draait weer).

Hoe doen jullie dat? Is Proxmox dan het handigst om een volledige image van je setup te maken zodat als er iets mis gaat je gemakkelijk terug kan? Of is er een makkelijkere manier?

Begin vanaf scratch dus moet eerst nog uitzoeken op welke distro ik alles ga draaien.... Docker of bare-metal etc. Ben geen Linux held maar met lang prutsen kom je een heel eind. Helaas zonder hardware encoding werkte het toch net niet perfect.

nvm kan gewoon alleen HA en Jellyfin op de nieuwe draaien, en de rest op de NAS laten... Don't fix what ain't broken! O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Waah op 25-04-2024 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegurBellej
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-02 19:53
Beste kenners,

Hopelijk zit ik hier goed, kon niet iets vinden met meer raakvlakken.
Sinds een tijdje gebruik ik een Synology DS423+ (DSM 7.2.1-69057 Update 3, binnenkort naar 5) tot veel plezier icm met Prowlarr -> Radarr & Sonarr -> NZBget en het werkte allemaal als een trein (alles in docker).

Moet zeggen dat ik er niet veel naar om kijk tot ik merkte dat de laatste tijd dat zowel Radarr als Sonarr geen actuele nieuwe informatie ophalen.
Bijvoorbeeld de serie "fallout" - gok midden 2023 toegevoegd - bestaat in mijn Sonarr slechts uit 1 aflevering, namelijk aflevering 1, aflevering 2 t/m 8 worden niet weergegeven (terwijl er toch echt 8 afleveringen zijn).

Resultaat is dan ook dat Sonarr niet gaat zoeken naar nieuwe afleveringen (althans mijn redenatie), verversen van de serie info geeft geen oplossing.
Ook nieuwe series (als in, nog niet toegevoegd aan mijn sonarr, maar wel bestaande series) worden niet gevonden.
Hetzelfde bij Radarr.

Eind 2023 heb ik mijn thuis netwerk over gezet naar TP Link Omada, hoop niet dat het daarmee te maken heeft.
Wat opvallend is, dat bestaande items (Radarr & Sonarr) die ik - tot (ik gok) pak en beet - eind 2023 heb toegevoegd nog wel worden "gegrabbed" en doorgestuurd naar NZBget met succesvol resultaat (vorige week nog).

Heb alle verbinden tussen de containers/packages gecheckt/test, alles werkt, ook mijn indexer (NZBgeek) is actief en werkend.
Het lijkt erop dat er ergens een onderliggende library niet wordt refreshed?

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door RegurBellej op 13-05-2024 22:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRaSH
Welke versie Radarr en Sonarr gebruik je?
Laatste is geen versie nummer.

Gebruik je misschien een vpn of adblocker die iets blocked?
Er is bekend dat met een Unifi router als je daar iets aanzet je ook problemen krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegurBellej
Dank voor je reactie!

Prowlarr: 1.8.4.3884-ls120 by linuxserver.io
Radarr: 4.7.5.7809-ls186 by linuxserver.io
Sonarr: 3.0.10.1567-ls206 by linuxserver.io
NZBget: 21.1

Gebruik momenteel nog geen VPN en ook geen adblocker.
Kan het wellicht te maken hebben met DNS server settings?
In een poging om het ISP modem er tussen uit te krijgen (toen ik overging op Omada), liep ik daar tegen wat problemen aan, heb toen de DNS simpel ingesteld op "manual 1.1.1.1 - 9.9.9.9"
Moet ook eerlijk zeggen daar weinig kaas van te hebben gegeten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRaSH
ik zou eens beginnen met het updaten vanj e containers
je gebruikt een Radarr en Sonarr versie die EOL is
en misschien kijken voor iets dat je docker containers up to date houd en dat je niet op iets blijft hangen wat geen updates meer krijgt

Huidige Versies zijn
Radarr 5.6.0.8846
Sonarr 4.0.4.1491
Prowlarr 1.17.2.4511
NZBGet 24.0

Kleine update tip als je van Sonarr v3 naar v4 gaat en je maakt gebruik van een release profile, verwijder ze allemaal eerst.
Aangezien Sonarr v4 net als Radarr gebruikt maakt van Custom Formats die velemalen flexibeler zijn

[ Voor 25% gewijzigd door TRaSH op 15-05-2024 07:53 . Reden: update tip ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegurBellej
Super, ik denk dat dit het euvel inderdaad was! Dankjewel!
Had al een paar keer eerder in de "apps" zelf een update poging gedaan, maar kreeg elke keer een foutmelding.
Nu heb ik Portainer & Watchtower geinstalleerd. Watchtower op 30sec gezet en hij begon direct alle containers te updaten.
Zowel Sonarr als Radarr vinden nu weer nieuwe resultaten!

Inmiddels heb ik Watchtower via Portainer weer ff uitgezet.
Wat gebruiken jij/jullie om je containers up to date te houden?
Automatisch alles updaten kan misschien ook gevaren meebrengen?

Nogmaals _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRaSH
RegurBellej schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 20:48:
Super, ik denk dat dit het euvel inderdaad was! Dankjewel!
Had al een paar keer eerder in de "apps" zelf een update poging gedaan, maar kreeg elke keer een foutmelding.
Nu heb ik Portainer & Watchtower geinstalleerd. Watchtower op 30sec gezet en hij begon direct alle containers te updaten.
Zowel Sonarr als Radarr vinden nu weer nieuwe resultaten!

Inmiddels heb ik Watchtower via Portainer weer ff uitgezet.
Wat gebruiken jij/jullie om je containers up to date te houden?
Automatisch alles updaten kan misschien ook gevaren meebrengen?

Nogmaals _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
met docker doe je nooit in app upgrades
je update altijd de container
zelf gebruik ik geen portainer wegens meerdere redenen. ik zelf zou de voorkeur geven aan docker-compose en dat met iets als pullio om te updaten.

Ik zelf draai alles op nightly, behalve plex en qbt heb ik vast gezet op een bepaalde versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb continu het probleem dat na een upgrade, maar zelfs ook na een uninstall, dat er problemen zijn met het starten van sabnzbd. Na een upgrade kan het systeem zowel geen par2 of unrar files meer vinden.

Ik ben hier nu in diverse installaties tegenaan gelopen. Gelukkig heb ik snapshots van m'n virtuele workstations maar ik zou toch graag up-2-date blijven. Er lijken geen echte oplossingen voor dit probleem te zijn.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
misschien iets meer informatie hoe je het geïnstalleerd hebt en welk OS

hier update sabnzbd zonder problemen (unraid/docker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Gunner schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 00:24:
Ik heb continu het probleem dat na een upgrade, maar zelfs ook na een uninstall, dat er problemen zijn met het starten van sabnzbd. Na een upgrade kan het systeem zowel geen par2 of unrar files meer vinden.

Ik ben hier nu in diverse installaties tegenaan gelopen. Gelukkig heb ik snapshots van m'n virtuele workstations maar ik zou toch graag up-2-date blijven. Er lijken geen echte oplossingen voor dit probleem te zijn.
af en toe heeft sabnzbd nieuwe requirements die je eerst moet hebben geinstalleerd, in mijn omgeving wordt dat vaak wel aangegeven in de GUI .. en als de GUI niet start dan weet ik dat ik de python requirements nog een keer moet runnen zodat ik de laatste packages heb.

Dit zou normaliter geen issue moeten zijn wanneer je deze meuk in Docker draait, maar daar hou ik niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

TRaSH schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 00:25:
misschien iets meer informatie hoe je het geïnstalleerd hebt en welk OS

hier update sabnzbd zonder problemen (unraid/docker)
Je hebt gelijk. Heb gewoon een simpele Windows installatie wel virtueel dus gelukkig snapshots aanwezig. En het is niet eens een uitzondering. Heb dit op verschillende installaties gezien. Verder is het probleem niet Windows specifiek aangezien ik via Google ook wel het probleem vind via docket of Linux etc. Maar nergens een oplossing.

[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 16-06-2024 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
zeroday schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:47:
[...]
Dit zou normaliter geen issue moeten zijn wanneer je deze meuk in Docker draait, maar daar hou ik niet van.
Wat is de reden eigenlijk? Ik heb alles in docker draaien, home automation, eigen tools. Super makkelijk omdat je niet in een dependency conflict hell terecht kan komen en de authors meteen de libraries en tools mee kunnen packagen.

Enige waar ik wel op let is zero days enz. Die patch ik er zelf nog wel uit als het kan. (En sowieso draait alles veilig onder een user die niet zoveel kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
grootste oorzaak als je deze issue met docker hebt is also je de volumes niet goed ingesteld hebt en de instellingen binnen de container hebt en niet daarbuiten,
maar ik kan het wel eens voorstellen bij een SABnzbd dev die ik ken. maar om eerlijk te zijn heb ik jouw probleem nooit gehoord in de discord support sectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

TRaSH schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:51:
grootste oorzaak als je deze issue met docker hebt is also je de volumes niet goed ingesteld hebt en de instellingen binnen de container hebt en niet daarbuiten,
maar ik kan het wel eens voorstellen bij een SABnzbd dev die ik ken. maar om eerlijk te zijn heb ik jouw probleem nooit gehoord in de discord support sectie.
Geen docker zie hierboven. Heb ook al een thread op het support fora maar daar wordt naar Windows defender gewezen maar dat lijkt me niet. Waarom ineens na een update een probleem. Dat is dan geen defender. Die zou er dan direct ook tijdens gebruik over struikelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
Is al heel lang geleden dat ik dit op windows gedraaid heb (op windows ben ik toen overgestapt naar nzbget), dus kan je niet helpen met jouw blijkbare specifieke windows issue.

ik heb wel eens gezien dat defender roet in het eten gooide, maar dat is echt wel een tijd geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Caelorum schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:50:
[...]

Wat is de reden eigenlijk? Ik heb alles in docker draaien, home automation, eigen tools. Super makkelijk omdat je niet in een dependency conflict hell terecht kan komen en de authors meteen de libraries en tools mee kunnen packagen.

Enige waar ik wel op let is zero days enz. Die patch ik er zelf nog wel uit als het kan. (En sowieso draait alles veilig onder een user die niet zoveel kan)
ik hou niet zo van docker op het moment dat shares om de hoek komen kijken en wanneer portainer besluit om na een reboot ineens andere poortjes te gaan geven aan bepaalde apps. (maar dat ligt vast aan mij)

Nogmaals, ligt aan mij .. heb er meer leren dealen (en ja, ik heb een docker vm draaien)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRaSH
ja portainer moet je ook niet gebruiken om je containers te maken, docker-compose of zoiets is veel beter.
We zien regelmatig on Radarr support discord mensen binnen komen met problemen gerelateerd aan portainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

TRaSH schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:32:
ja portainer moet je ook niet gebruiken om je containers te maken, docker-compose of zoiets is veel beter.
We zien regelmatig on Radarr support discord mensen binnen komen met problemen gerelateerd aan portainer.
Ja precies, LSIO brandt je ook meteen af zodra ze het woord Portainer horen.. :+

Docker compose leren is de key, CLI schrikt misschien af, maar als je je er even in verdiept is het zo eenvoudig, en tenminste 100% duidelijk wat je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
En anders kan je best portainer of iets dergelijks gebruiken, als je het maar dockercompose files voedt. En die kan je eventueel ook maken met iets als Orca (https://metadev.pro/products/orca/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
En die gui moet het makkelijker maken?
Vind het niet echt makkelijk om eerlijk te zijn.
Maar al die image builders hebben ook voorbeelden hoe je je docker compose moet opzetten
Alleen die van lsio is niet echt optimaal met hun /tv /movies /downloads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

TRaSH schreef op zondag 16 juni 2024 @ 21:52:
En die gui moet het makkelijker maken?
Vind het niet echt makkelijk om eerlijk te zijn.
Maar al die image builders hebben ook voorbeelden hoe je je docker compose moet opzetten
Alleen die van lsio is niet echt optimaal met hun /tv /movies /downloads
Eens, die GUI's werken nou niet echt verhelderend imo. Voorbeeld compose opzetjes voldoen 99 van de 100 keer prima. LSIO gaat natuurlijk niet zo uitgebreid als jouw guide erop in, het is maar dat je snapt welke volumes je moet mappen. Maar gelukkig help jij ons daarbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
TRaSH schreef op zondag 16 juni 2024 @ 21:52:
En die gui moet het makkelijker maken? [...]
Ho, ik zeg niet dat je het moet gebruiken he. Ik maak ze wel in een text editor, maar ik weet dat er hele hordes mensen zijn die yaml met de hand schrijven toch best moeilijk vinden en dan heb je dus tools zoals dit.
Uiteindelijk gaat het er vooral om dat je iets als docker-compose gebruikt om die zooi op te zetten, zodat je containers netjes met elkaar werken en de config van docker (en de relevante info in de docker containers) over reboots en backup restores heen gelijk blijft.

Ik heb overigens jouw guides als basis gebruikt en er zelf een en ander aan verbouwd zodat het past bij mijn omgeving (en wensen), maar dat is dus echt niet voor iedereen weggelegd.

[ Voor 12% gewijzigd door Caelorum op 16-06-2024 22:12 ]

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 15:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/69Uih3VurAehpRsaI66lk38hXlQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dsgZ1lpqZBQNaFL1d8lNc1yy.jpg?f=fotoalbum_large

Kan iemand mij helpen. Ik heb een asustor en probeer sonarr en Sabnzb met elkaar te laten communiceren. Bij elke download van sonarr, stuurt ie hem naar sabnzb en dan het weer terug halen is lastig. Het wordt gedownload maar daarna niet aangepast in sonarr.

Ik heb al zoveel geprobeerd dat ik het even niet meer zie. Screenshots van sonarr, sabnzb en portainer.

Ik mis even iets maar ik zie het niet.

Mario Kart FC 1590-4774-1019

• rvk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:28

rvk

neggix schreef op donderdag 21 november 2024 @ 19:17:
Ik mis even iets maar ik zie het niet.
Je hebt in Sabnzb de download folder op Download/complete staan maar in de docker config heb je /download staan. Dat klopt dus niet.

Hou er ook rekening mee dat Linux hoofdlettergevoelig is.

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 15:34
Heb alle D's aangepast naar hoofdletters en complete weggehaald bij sabnzb maar ook dan blijft dezelfde melding.

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
om mee te beginnen je folder/volumes structuur is niet optimaal.
probeer constant te wezen met je folder/volume structuur.
mee info HIER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:54
Hier de kerstvakantie maar eens gebruikt om Spotweb, Medusa en Sabnzbd aan elkaar te linken. Alledrie draaien op dezelfde machine.

Wat ik wil: Medusa die Spotweb gebruikt als NZB search provider en vervolgens de NZB naar Sabnzbd doorstuurt voor downloaden. Dit heeft ooit gewerkt, maar... jaren geleden alweer.

In Medusa heb ik Spotweb als search provider toegevoegd met o.a. de API key die ik uit Spotweb heb gehaald. En "test for results" gaf "spotweb_2 returned 100 results".

En ook ergens in Medusa ingesteld dat .nzb files naar SABnzbd gestuurd moeten worden, inclusief weer een API key uit Sabnzbd. Ik denk dat het werkt, maar "Test SABnzbd" heeft geen duidelijk resultaat terug.

Anyway, als ik nu een forced search doe van een specifieke show episode, dan zie ik in de log:
code:
1
2
3
4
5
6
7
2024-12-25 15:17:08 INFO    FORCEDSEARCHQUEUE-BACKLOG-4236770 :: [d996387] No needed episodes found during backlog search for: <showname>
2024-12-25 15:17:08 INFO    FORCEDSEARCHQUEUE-BACKLOG-4236770 :: spotweb_2 :: [d996387] Performing episode search for <showname>
2024-12-25 15:17:08 INFO    FORCEDSEARCHQUEUE-BACKLOG-4236770 :: [d996387] Using backlog search providers
2024-12-25 15:17:08 INFO    FORCEDSEARCHQUEUE-BACKLOG-4236770 :: [d996387] Building internal name cache for <showname>
2024-12-25 15:17:08 INFO    FORCEDSEARCHQUEUE-BACKLOG-4236770 :: [d996387] Finished processing 5051 scene exceptions.
2024-12-25 15:17:08 INFO    FORCEDSEARCHQUEUE-BACKLOG-4236770 :: [d996387] Updating exception_cache and exception_season_cache
2024-12-25 15:17:08 INFO    FORCEDSEARCHQUEUE-BACKLOG-4236770 :: [d996387] Beginning backlog search for: <showname>

...no needed episodes found? De show/episode waar ik naar zoek staat op 'Wanted'. En als ik in de Spotweb log kijk zie ik daar de URL waarmee gezocht is - en als ik precies die URL gebruik in een browser, krijg ik een paar zoekresultaten terug inclusief URL naar een NZB bestand.

Ook als ik een terminal op de machine zelf open en een "wget <zoek-URL>" doe krijg ik een XML (of is het rss?) terug met resultaat.

Ofwel... waarom concludeert Medusa dat er geen episodes gevonden worden? In de Medusa settings heb ik het log-level al op 'debug' gezet, maar zie geen extra info in de log-file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

vanaalten schreef op woensdag 25 december 2024 @ 15:27:
Hier de kerstvakantie maar eens gebruikt om Spotweb, Medusa en Sabnzbd aan elkaar te linken. Alledrie draaien op dezelfde machine.

Wat ik wil: Medusa die Spotweb gebruikt als NZB search provider en vervolgens de NZB naar Sabnzbd doorstuurt voor downloaden. Dit heeft ooit gewerkt, maar... jaren geleden alweer.

In Medusa heb ik Spotweb als search provider toegevoegd met o.a. de API key die ik uit Spotweb heb gehaald. En "test for results" gaf "spotweb_2 returned 100 results".

En ook ergens in Medusa ingesteld dat .nzb files naar SABnzbd gestuurd moeten worden, inclusief weer een API key uit Sabnzbd. Ik denk dat het werkt, maar "Test SABnzbd" heeft geen duidelijk resultaat terug.

Anyway, als ik nu een forced search doe van een specifieke show episode, dan zie ik in de log:
code:
1
2
3
4
5
6
7
2024-12-25 15:17:08 INFO    FORCEDSEARCHQUEUE-BACKLOG-4236770 :: [d996387] No needed episodes found during backlog search for: <showname>
2024-12-25 15:17:08 INFO    FORCEDSEARCHQUEUE-BACKLOG-4236770 :: spotweb_2 :: [d996387] Performing episode search for <showname>
2024-12-25 15:17:08 INFO    FORCEDSEARCHQUEUE-BACKLOG-4236770 :: [d996387] Using backlog search providers
2024-12-25 15:17:08 INFO    FORCEDSEARCHQUEUE-BACKLOG-4236770 :: [d996387] Building internal name cache for <showname>
2024-12-25 15:17:08 INFO    FORCEDSEARCHQUEUE-BACKLOG-4236770 :: [d996387] Finished processing 5051 scene exceptions.
2024-12-25 15:17:08 INFO    FORCEDSEARCHQUEUE-BACKLOG-4236770 :: [d996387] Updating exception_cache and exception_season_cache
2024-12-25 15:17:08 INFO    FORCEDSEARCHQUEUE-BACKLOG-4236770 :: [d996387] Beginning backlog search for: <showname>

...no needed episodes found? De show/episode waar ik naar zoek staat op 'Wanted'. En als ik in de Spotweb log kijk zie ik daar de URL waarmee gezocht is - en als ik precies die URL gebruik in een browser, krijg ik een paar zoekresultaten terug inclusief URL naar een NZB bestand.

Ook als ik een terminal op de machine zelf open en een "wget <zoek-URL>" doe krijg ik een XML (of is het rss?) terug met resultaat.

Ofwel... waarom concludeert Medusa dat er geen episodes gevonden worden? In de Medusa settings heb ik het log-level al op 'debug' gezet, maar zie geen extra info in de log-file.
Gebruik geen Medusa, dus kan je niet helpen. Enige tip die ik kan geven is overstappen naar Sonarr (voor tv shows) en Prowlarr (voor indexers). Daarbij zal het lijkt me wel werken.

Werkt spotnet/web überhaupt nog een beetje tegenwoordig? Wat gebruik je daarvoor, dat docker image van Erik de Vries?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:54
Sp33dFr34k schreef op woensdag 25 december 2024 @ 21:42:
[...]

Gebruik geen Medusa, dus kan je niet helpen. Enige tip die ik kan geven is overstappen naar Sonarr (voor tv shows) en Prowlarr (voor indexers). Daarbij zal het lijkt me wel werken.
Ik blijf denk ik nog even bij Medusa. :)
Heb het werkend gekregen. Eerst nogmaals 'debug' info aangezet en stom genoeg kreeg ik nu meer info in de log. Geen idee waarom gisteren niet.
De log zelf liet wel zien dat 'ie twee zoekresultaten terug kreeg, maar dat Medusa die niet kon matchen met de show database. Wat nog steeds een onbegrijpelijke foutmelding was, maar... heb de desbetreffende show gewist en opnieuw toegevoegd - en daarna werkte het gewoon weer.
Werkt spotnet/web überhaupt nog een beetje tegenwoordig? Wat gebruik je daarvoor, dat docker image van Erik de Vries?
Werkt nog prima - al ben ik de laatste jaren wel een stuk minder bezig met downloaden en TV kijken. Gebruik gewoon de spotweb van github, geen docker image ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Laatst online: 22-04 14:55

icecreamfarmer

en het is

Ik heb nu een raar probleem.
Vandaag alles overgezet naar nieuwe lxc debian containers maar krijg nu de volgende foutmelding in Radarr:
Unable to add root folder
Folder '/PlexMedia/' is not writable by user 'sonarr'
Terwijl de exact dezelfde user geen enkel probleem geeft voor Sonarr en Prowlarr. Waar kan hem dat in zitten?
Zover ik weet heeft de user ook gewoon toegang.

[ Voor 6% gewijzigd door icecreamfarmer op 31-12-2024 18:52 ]

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icecreamfarmer schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 18:06:
Ik heb nu een raar probleem.
Vandaag alles overgezet naar nieuwe lxc debian containers maar krijg nu de volgende foutmelding in Radarr:

[...]

Terwijl de exact dezelfde user geen enkel probleem geeft voor Sonarr en Prowlarr. Waar kan hem dat in zitten?
Zover ik weet heeft de user ook gewoon toegang.
Start een prompt in de container van radarr en kijk of je meer kunt achterhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

pven schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 19:00:
[...]

Start een prompt in de container van radarr en kijk of je meer kunt achterhalen?
Mee bezig maar ben geen cli held. Weet nu trouwens wel waarom het in Sonarr werkt daar heb ik de config middels een backup terug geplaatst en dan krijg je die foutmelding niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

icecreamfarmer schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 19:05:
[...]

Mee bezig maar ben geen cli held. Weet nu trouwens wel waarom het in Sonarr werkt daar heb ik de config middels een backup terug geplaatst en dan krijg je die foutmelding niet.
Heb de user nu root rechten gegeven maar ik blijf dezelfde foutmelding krijgen :? .
Overigens Sonarr getest en het werkt gewoon ook ondanks de foutmelding.

Zou het aan de sambashare kunnen liggen?
Het lijkt op dit:
https://www.reddit.com/r/...are_permissions_on_linux/ .

Heb nu in Openmediavault een user sonarr aangemaakt en rechten gegeven maar dat lijkt ook niets uit te halen.

Ben bang dat ik een herinstall moet doen en dan user root:root moet toepassen.

Zojuist chown gedaan maar alles blijft zo staan:
drwxr-xr-x 2 root root 0 Jun 30 2021 template

EN dit gaat mijn pet te boven.
https://www.reddit.com/r/...user_and_group_of_sonarr/

[ Voor 46% gewijzigd door icecreamfarmer op 01-01-2025 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

icecreamfarmer schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 15:27:
[...]

Heb de user nu root rechten gegeven maar ik blijf dezelfde foutmelding krijgen :? .
Overigens Sonarr getest en het werkt gewoon ook ondanks de foutmelding.

Zou het aan de sambashare kunnen liggen?
Het lijkt op dit:
https://www.reddit.com/r/...are_permissions_on_linux/ .

Heb nu in Openmediavault een user sonarr aangemaakt en rechten gegeven maar dat lijkt ook niets uit te halen.

Ben bang dat ik een herinstall moet doen en dan user root:root moet toepassen.

Zojuist chown gedaan maar alles blijft zo staan:
drwxr-xr-x 2 root root 0 Jun 30 2021 template

EN dit gaat mijn pet te boven.
https://www.reddit.com/r/...user_and_group_of_sonarr/
Niet koninklijk maar wel opgelost door een andere instance van radarr als root/root te draaien en die backup terug te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:07
Ik heb een tijd geleden de Trash Guides gevolgd voor een synology setup. Alles draait top. Echter updaten werkt niet meer.

Nu kwam ik er achter dat de link voor de images verwijst naar bijvoorbeeld naar cr.hotio.dev/hotio/prowlarr:testing
Echter, die url werkt niet meer. Blijkbaar is dit gewijzigd naar: ghcr.io/prowlarr/prowlarr:testing

Hoe kan ik nu de container updaten, met de image met de nieuwe link? In Container manager krijg ik het niet voor elkaar. En het is gedaan met een "stack" als ik kijk in Portainer, maar omdat deze niet is aangemaakt in Portainer kan ik die niet aanpassen.

EDIT: Oplossing gevonden _/-\o_
https://www.reddit.com/r/...&utm_content=share_button

Aangezien het met docker compose werkt kun je de compose-file updaten. En vervolgens opnieuw redeployen. Was even spannend :+ maar werkt!

[ Voor 21% gewijzigd door Waah op 05-01-2025 21:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Probydoby
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-04 15:42
Iemand ervaringen met corrupted files die worden geïntroduceerd door nzbget op een rpi4 met ssd?

Heb het draaien op een rpi4 met een ssd die via usb adapter eraan hangt(verder geen apparatuur), officiële power supply, werkt verder ook goed.

Alleen met media bestanden die niet in meerdere rars zitten krijg ik ze consequent corrupt binnen. Er hoeft dan niks "unpacked" te worden zoals vaak wel het geval is.

Als ik het via mijn laptop test krijg ik wel gewoon een geldig videobestand. Het lijkt er dus op dat het schrijven naar de ssd door nzbget fouten introduceert in het geval van dit soort bestanden.

Ik lees weleens dat dit kan liggen aan de power supply. Voordat ik 4 tientjes aan een a merk powered usb hub uitgeef wil ik even checken of iemand hier vergelijkbare problemen heeft gehad/opgelost.

Edit: directwrite uitzetten heeft hetopgelost :)

[ Voor 6% gewijzigd door Probydoby op 21-01-2025 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:16
Content die via Prowlarr/Sonarr/Radarr door NZBGet wordt binnengehaald komt in de folder 'complete' terecht. Maar in NZBGet heb ik als DestDir completed (met een D op het einde dus) ingesteld staan. Ik kan niet achterhalen waar die 'complete' (zonder D) vandaan komt :S

Het komt nu in de verkeerde folder waardoor het script om het vanuit VM te kopiëren naar m'n NAS niet werkt.

Ik heb Prowlarr, Radarr, Sonarr als Docker containers draaien.
NZBGet draait in een Windows VM (moet ik nog een keer ombouwen naar Docker)
De completed map van de NZBGet VM heb ik binnen *arr als CIFS-mount Docker volume gekoppeld.

In Prowlarr bij Settings > Download Clients zie ik onder NZBGet ook nergens dit pad staan.

Gevonden, bij de categories in NZBGet staat ook een pad en daar komt die 'complete' vandaan :)

[ Voor 56% gewijzigd door ThinkPad op 25-01-2025 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-04 17:06

Stimulate14

⭐⭐⭐

Sickbeard uit de OP is kapot? Wellicht een domme post dit maar ik doe het toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:55
Stimulate14 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 15:01:
Sickbeard uit de OP is kapot? Wellicht een domme post dit maar ik doe het toch.
Ja, dat klopt.
Als je sickbeard wilt gebruiken kun je het beste de Medusa fork kiezen. Deze wordt nog steeds onderhouden en draait heel stabiel bij mij.

https://github.com/pymedusa/Medusa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:04

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ben langzamerhand bezig om over te stappen van Sickbeard (medusa) en Couchpotato naar Sonarr en Radarr.

Heb daarvoor de synology packages gebruikt. En de bestaande mappen intact gelaten.
Kreeg heel wat foutmeldingen waarvan de meesten inmiddels opgelost zijn.

Heb nu alleen nog een melding:
code:
1
Remote download client NZBGet places downloads in /downloads/dst/Series but this directory does not appear to exist. Likely missing or incorrect remote path mapping.

Maar de map is m.i. gewoon correct.
Op de synology:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dYX6_TaH60GOwvKzFWSFA4iQ_HU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Kt2M5LK08TppVdz4BVvtmJCb.png?f=fotoalbum_large

In NZBGet:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ra60GPBpgxkJIO6aCgSBcwX7t80=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MBWF9leaKIcteyGWuukTqXVO.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k-GoY5edUR9qTQufKvH2Yv6WpUs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/84codQNhGZiE8pmE2737blVl.png?f=fotoalbum_large

Gebruiker sc-sonarr heeft ook read en write rechten op de hele downloadmap.
Any thoughts?

Uit de logs:
/downloads/dst/Series/Shrinking.S01E10.Closure.1080p.ATVP.WEBRip.DDP5.1.x264-NTb. Ensure the path exists and the user running Sonarr has the correct permissions to access this file/folder

[ Voor 63% gewijzigd door MikeyMan op 28-02-2025 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
Je behoort niet te downloaden in je media library, je hebt waarschijnlijk je download locatie toegevoegd onder media managment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 21:12
Zelf een nieuwe nas dxp2800, werkt perfect icm docker en jellyfin transcoding(n100)

Destijds eerst met docker compose file de containers getest met een laptop en deze met portainer weer op de nas ingeladen.

Nog 1 vraagje
Met de nas kwam ik ook met reclycarr in aanraking om te profielen bij tewerken voor Sonarr en Radarr. Ik heb dit nu eenmalig gedaan, maar is dit iets wat veel wijzigd?

Wel 20 jaar geleden, dat ik weer met nieuwsgroepen werkte, maar wat een verschil. Werkt nu echt perfect 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRaSH
Dagarkin schreef op zondag 9 maart 2025 @ 20:58:
...
Met de nas kwam ik ook met reclycarr in aanraking om te profielen bij tewerken voor Sonarr en Radarr. Ik heb dit nu eenmalig gedaan, maar is dit iets wat veel wijzigd?
...
t een verschil. Werkt nu echt perfect 😀
De gebruikte custom formats worden geupdated als het nodig, het zelfde geld voor de profiles
Bv updates betreffende low quality groups, of zelf the hq groups, of de matching van hdr formats etc.
De meeste die ik ken en recyclarr gebruiken updaten het 1x per 24 uur en een aantal 1x per week.
Ik weet uit zeer betrouwbare bronnen dat er voor het weekend een update komt voor de LQ

Pagina: 1 ... 50 51 Laatste

Let op:
[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:125%; line-height:18px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Vragen naar wat de beste release groups zijn, is ook niet de bedoeling.</li>
<li>Het ongevraagd benoemen/vermelden van release groups is ook niet de bedoeling</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>[/html]