In principe welGreatsword schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 20:49:
@TRaSH Probleem is dat ik alle stappen al heb uitgevoerd en alles al draait op de Synology in Docker.
Ik heb het idee dat ik de download client (in mijn geval qbittorrent) aan de docker-compose.yml had moeten toevoegen, dus dit stukje https://github.com/TRaSH-...templates/qbittorrent.yml klopt dat?
Zo ja, is het dan gewoon een kwestie van dat yml bestand openen met teksteditor en dan vanaf het groene stuk Qbittorrent kopiëren, onderaan plakken, opslaan en dan weer uploaden naar /volume1/docker/appdata?
Jammer dat hun slechte volumes/path laten zien zodat je niet kan hardlinken, iets wat wij wel doenGreatsword schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 20:49:
Ben al een paar uur bezig en uiteindelijk qbittorrent via deze guide geïnstalleerd https://mariushosting.com...ent-on-your-synology-nas/.
Dat dusGreatsword schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 20:49:
Probleem was dan alleen dat de downloads naar het volgende pad gingen.
-v /volume1/docker/qbittorrent/downloads:/downloads \
Je moet het in de docker compose file zetten zoals beschreven staat in de guide, en niet docker compose en docker run door elkaar.Greatsword schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 20:49:
Ik heb qbittorrent toen gestopt in docker en de volume instelling aangepast naar het pad van de trash guides (volume1/data/torrents)
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ben nu alles aan het configureren in sonarr en het downloaden lijkt gewoon te werken, krijg alleen wel deze onderstaande foutmelding die ik niet helemaal snap aangezien die downloads map wel gewoon bestaat, hij blijft deze melding geven ook als ik het pad weer terug zet naar -v /volume1/docker/qbittorrent/downloads:/downloads \
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Moet ik echt alles stopzetten, verwijderen en helemaal opnieuw beginnen?
Nadat het in de compose file staat dan kan je het volgende commando runnen `sudo docker-compose up -d` en dan zou het moeten werken.
Persoonlijk als je er nog problemen mee hebt raad ik je eigenlijk aan om de guide eigen support discord te gebruiken en daar in de support forum in het engels je probleem uitleggen en vertellen wat je al gedaan hebt en de bot berichten doorlezen die je krijgt te zien,
Dan zullen de jongens die de synology jongens die de guide gemaakt hebben en onderhouden je persoonlijk helpen, dat zal een stuk sneller gaan dan vie een gewone forum
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.