Zijn de opties ernaast. Voorbeeld:pven schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:23:
[...]
De preferred--optie kan ik vinden, maar waar zit de allowed-optie?
Zijn de opties ernaast. Voorbeeld:pven schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:23:
[...]
De preferred--optie kan ik vinden, maar waar zit de allowed-optie?
Het cfg bestand dat je hebt opgegeven moet eerst worden aangepast voor je het kunt gebruiken.The Legend schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 22:31:
Met veel pijn en moeite probeer ik mijn Sickbeard/SabNzbd config aan de praat te krijgen. Na kennis te hebben gemaakt met het rechten-probleem heb ik dat nu aan de praat door de benodigde rechten van de sickbeard en sabnzb mappen via WinSCP toe te kennen. Het downloaden werkt nu, maar het post processen werkt niet. De log zegt dit:
[...]
Er gaat dus nog iets niet goed, maar ik heb werkelijk geen flauw benul wat ik moet doen.
M'n instellingen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Zo lastig is dat echt niet, maar er zijn ook makkelijke oplossingensdk1985 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:39:
[...]
Het cfg bestand dat je hebt opgegeven moet eerst worden aangepast voor je het kunt gebruiken.
Los hiervan even twee vragen
1) Weet iemand of de originele sickbeard nog geupgdate gaat worden? Hij herkent Kodi niet en mijn error log staat er vol mee.
2) Is er ergens een windows build te vinden van Sickrage zoals voor Sickbeard (dus zonder dat je python en cheetah op Windows hoeft te installeren...)?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
met een indexer met newznab is er een grote kans dat deze de My Movies optie heeft, waarna je met de slimme RSS filters in NZBget heel netjes bijvoorbeeld 720p versies kunt downloaden, en de NZBget DUPE handling dubbele downloads voorkomt. Verdere integratie met NZBget en het VideoSort script maakt het vrijwel helemaal af.Kalua schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:59:
Weet iemand of er al een keer een beter alternatief voor couchpotato is? Vond couchpotato altijd maar traag, soms vreemde crashes dus gebruik het helemaal niet meer, maar heb eigenlijk ook niet iets anders gevonden wat ook goed werkt.
1
2
3
4
| O(ds+:1): .bluray. O(ds+:2): .720p. O(ds+:100): rlsgroup1 | rlsgroup2 | rlsgroup3 | rlsgroup4 | rlsgroup5 | rlsgroup6 R: dupestatus:success ds:<100 |
Volgens mij valt dat wel mee. Voor de meeste Synology systemen is MOno beschikbaar en wordt mee geinstalleerd en o pandere Nix systemen moet het ook niet echt een probleem zijn lijkt me.luchthaak schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 17:12:
........Mono is wat lastiger voor *nix systemen.
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
Ben het met je eens, ik heb eigenlijk al hééél lang geen problemen met SickRage gehad en het snatched alles keurig.Ben(V) schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 18:47:
Het probleem is niet beschikbaarheid maar performance.
Nassen hebben in vergelijking met PC's maar zeer beperkte cpu capaciteit en Sonarr is een .net applicatie wat al heel veel overhead betekent en dan heb je in de vorm van Mono ook nog een .net emulator voor linux nodig.
Persoonlijk vond ik Sickrage de laatste tijd juist erg stabiel en heb dus besloten de versie van dat team te blijven gebruiken.
Het ego van die Echel0n is wat mij betreft iets te groot, al schrijft hij op zich prima code.
Ik gebruik het naar volle tevredenheid en ben ook overgestapt naar het team. Ik had juist problemen met SonarTijntje schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 10:54:
Ik begrijp ook niet waarom mensen zo negatief zijn over SickRage, in het begin had het wat stabiliteitsproblemen maar dat is al lang geleden.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Ligt er volgens mij aan dat het een Nederlandse serie is. Als ik het goed begrijp heeft Sickrage daar moeite mee.pven schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:20:
Dank voor alle hulp! Ik ben dus over naar de nieuwe repository van sickrage.
Vraagje: in mijn logging zie ik iets als het onderstaande voorbij komen:
code:
1 2015-11-18 15:12:43 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-287230 :: [Spotweb] :: Quality of SerieNaam:.3..Het.Houten.Hoofd.DUTCH.1080p.HDTV is Unknown
Waarom kan sickrage daar geen kwaliteit van bepalen? 1080p.HDTV is toch voldoende?
Jammer dat ze dat nog steeds niet op hebben gelost. Ach, dat seizoen is toch al weer voorbij.willem1509 schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:17:
[...]
Ligt er volgens mij aan dat het een Nederlandse serie is. Als ik het goed begrijp heeft Sickrage daar moeite mee.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Het zijn er twee:TRaSH schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:24:
Hangt ervan af wat voor script het is en waar je ermee wilt doen
[ Voor 15% gewijzigd door pven op 23-11-2015 10:46 ]
Sorry, maar je geeft er nogal blijk van dat je totaal een idee hebt waar je het over hebt. .NET is per definitie een losstaand framework. Dat is het op Windows ook, dus op Windows heb je vrijwel exact dezelfde overhead met .NET als je op Linux met Mono hebt. En die overhead is echt niet substantieel meer of minder dan bij bijvoorbeeld Java. Daarnaast: als je voor dit soort relatief simpele toepassingen op het niveau moet gaan optimaliseren waarop het verschil tussen wel of geen .NET gebruiken uitmaakt, dan heb je veel grotere problemen met je code.Ben(V) schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 18:47:
Het probleem is niet beschikbaarheid maar performance.
Nassen hebben in vergelijking met PC's maar zeer beperkte cpu capaciteit en Sonarr is een .net applicatie wat al heel veel overhead betekent en dan heb je in de vorm van Mono ook nog een .net emulator voor linux nodig.
Moet ik het voorbeeld waarin dat grote ego van hem ervoor zorgde dat alle SR-gebruikers ineens een bepaalde indexer niet meer konden gebruiken aanhalen?Persoonlijk vond ik Sickrage de laatste tijd juist erg stabiel en heb dus besloten de versie van dat team te blijven gebruiken.
Het ego van die Echel0n is wat mij betreft iets te groot, al schrijft hij op zich prima code.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik weet dat nzbget de optie heeft om meerdere scripts te laten lopen.pven schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:30:
[...]
Het zijn er twee:
• CharTranslator.py (zit volgens mij standaard bij SABnzbd?)
• pySabRename_syno.py
Beiden gebruiken verschilende parameters, dan kan toch nooit goed gaan als ik alles in1 script gooi, of vanuit 1 script start?
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Mijn scriptje is als volgt:pven schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:44:
[...]
Jammer dat ze dat nog steeds niet op hebben gelost. Ach, dat seizoen is toch al weer voorbij.
Ik heb twee postprocess-scripts die ik eigenlijk altijd wil draaien. Uiteraard heb ik gezocht en begrepen dat je met wat knutselwerk die scripts het beste in een groot script achter elkaar kunt plakken, en als je geluk hebt dat het dan ook nog werkt. Kan dat nou niet wat makkelijker?
Dank! Ga ik mee aan de slag.willem1509 schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:03:
[...]
Mijn scriptje is als volgt:
#!/bin/sh
# Make sure the files are properly renamed
python /Users/willem/Scripts/pySabRename/pySabRename_unix.py "$@"
# Make it finish the script
/Users/willem/Scripts/nzbToMedia/nzbToSickBeard.py "$@"
Dan renamed hij eerst de bestanden en dan knikkert ie de afleveringen in de juiste map:)
1
2
3
| 2015-11-23 15:34:03 ERROR Thread-17 :: Processing failed for /volume1/Storage/Downloads/TV/The.Walking.Dead.S06E07.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-Cyphanix/The.Walking.Dead.S06E07.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-Cyphanix.mkv: 2015-11-23 15:34:03 DEBUG Thread-17 :: File /volume2/Tv-Shows/The Walking Dead/Season 06/The.Walking.Dead.S06E07.720p.HDTV.x264-0SEC.mkv is larger than /volume1/Storage/Downloads/TV/The.Walking.Dead.S06E07.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-Cyphanix/The.Walking.Dead.S06E07.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-Cyphanix.mkv 2015-11-23 15:34:03 INFO Thread-17 :: Processing /volume1/Storage/Downloads/TV/The.Walking.Dead.S06E07.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-Cyphanix/The.Walking.Dead.S06E07.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-Cyphanix.mkv (The.Walking.Dead.S06E07.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-Cyphanix) |
[ Voor 30% gewijzigd door Raven__NL op 23-11-2015 19:30 ]
Uiteraard is mono wel een .net emulator, want hij emuleert een .net run-time enviroment op een linux omgeving, zodat de basiscode gelijk kan blijven.NMe schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:01:
[...]
Sorry, maar je geeft er nogal blijk van dat je totaal een idee hebt waar je het over hebt. .NET is per definitie een losstaand framework. Dat is het op Windows ook, dus op Windows heb je vrijwel exact dezelfde overhead met .NET als je op Linux met Mono hebt. En die overhead is echt niet substantieel meer of minder dan bij bijvoorbeeld Java. Daarnaast: als je voor dit soort relatief simpele toepassingen op het niveau moet gaan optimaliseren waarop het verschil tussen wel of geen .NET gebruiken uitmaakt, dan heb je veel grotere problemen met je code.
Mono is een .NET-implementatie voor non-Windows-systemen. Het is géén emulator en het performt vergelijkbaar (zo niet beter) ten opzichte van native .NET. En als NAS-gebruiker met Sonarr kan ik je vertellen dat er niks mis is met de performance. If anything performt Sonarr veel beter dan Sickbeard toen ik dat nog gebruikte.
[...]
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
Waarschijnlijk is gewoon de website niet zo lekker bereikbaar.Paulus07 schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:48:
Vraagje: in sickrage zie is soms dit soort meldingen terugkomen in de warning logs:
"2015-11-23 03:04:38 SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: Connection error to getURL http://thexem.de/map/havemap?origin=tvdb Error: u"error ('Connection aborted.', error(110, 'Connection timed out'))"
"
iemand een idee wat dit is? Moet ik iets anders instellen?
Maak je nou een grapje? Mono is een .NET-implementatie, geen emulator. Volgens diezelfde logica emuleert elke moderne auto eigenlijk gewoon een Ford...Ben(V) schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:26:
[...]
Uiteraard is mono wel een .net emulator, want hij emuleert een .net run-time enviroment op een linux omgeving, zodat de basiscode gelijk kan blijven.
Maar misschien weet je niet precies wat een emulator is?
Je gebruikt als programmeur exact zo veel multithreading als je zelf nodig acht voor je applicatie. Heeft nul komma nul met .NET of Mono te maken.Het grote probleem met .net applicaties is dat het te veel gebruik maakt van multithreading en daardoor ontzettend veel overhead van het thread management met zich mee brengt.
Ben dit weekend overgestapt op Sickrage, VinceVal windowsinstaller, juist.luchthaak schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 17:12:
Gezien de reacties tussen de sickrage figuren, lijkt beide opties een risico, al was de betrouwbaarheid van SickRage beperkt de laatste tijd, en is het mss niet slecht dat beide kanten even achter de oren krabben.
Mocht je windows draaien, ga gewoon voor sonarr.tv, de betrouwbaarheid en niveau van support is stukken beter. Mono is wat lastiger voor *nix systemen.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Alle credits gaan naar Ben(V) voor het onderstaande wat hij heeft gepost op synology forumB2 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 20:42:
Hoe pas je de sickrage fork aan in Synology? Ben wel thuis in git, maar Synology heeft zo te zien zn eigen mappen structuur zonder een .git directory.
Sonarr mapt alleen serietitels als die titels door grote groepen gebruikt worden. Terechte verzoeken worden over het algemeen binnen een dag afgehandeld.Sepp14 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:24:
[...]
Ben dit weekend overgestapt op Sickrage, VinceVal windowsinstaller, juist.
Was weer even wennen hoe het ook al weer was.
Sonar vindt vaak series niet terwijl die wel gewoon op TVDB staan. Moet je een reguestmapping form invullen weet ik. Dan nog worden ze niet bijgewerkt door support, same title of botweg nopeVoorbeeldeen vlaamse serie die al drie jaar draait
1
2
| 11-24 17:26:54 ERROR [hpotato.core.plugins.base] Failed opening url in Moviemeter: http://www.moviemeter.nl/rss/cinema Traceback (most recent call last): TooManyRedirects: Exceeded 5 redirects. |
Dan is het duidelijk waarom ik bepaalde series niet kon binnenhalen.NMe schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 21:45:
[...]
Sonarr mapt alleen serietitels als die titels door grote groepen gebruikt worden. Terechte verzoeken worden over het algemeen binnen een dag afgehandeld.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Als je dat wil weten zul je toch de series moeten noemen.Sepp14 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:12:
[...]
Dan is het duidelijk waarom ik bepaalde series niet kon binnenhalen.
De die hard Linux manier
[ Voor 33% gewijzigd door Ortep op 24-11-2015 23:18 ]
Dan is even op volgorde zeven commando's invullen op de commandline toch echt sneller hoor. En minder foutgevoelig dan backuppen en restoren om niks.Ortep schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 23:15:
Ongeveer 5 minuten werk.
Gesproken als een ware CLI jockeyNMe schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 23:28:
[...]
Dan is even op volgorde zeven commando's invullen op de commandline toch echt sneller hoor. En minder foutgevoelig dan backuppen en restoren om niks.
[ Voor 11% gewijzigd door [bassie] op 25-11-2015 00:21 ]
We hebben het hier over copy/pasten...Ortep schreef op woensdag 25 november 2015 @ 00:00:
[...]
De CLI kan heel nuttig zijn maar is extreem fout gevoelig.

[ Voor 14% gewijzigd door pven op 25-11-2015 07:40 ]
Dat hangt natuurlijk af van de tikfout. Jij weet net zo goed als ik dat de wet van Murphy altijd geldt.NMe schreef op woensdag 25 november 2015 @ 03:51:
[...]
We hebben het hier over copy/pasten...Nog naast het feit dat geen van die zeven commando's écht iets kan breken vanwege een simpele tikfout.
En ik zeg dat je geen enkele tikfout kan maken met die specifieke zeven commando's die iets stuk maakt, laat staan onherstelbaar stuk. In het ergste geval probeer je een repo te clonen die er niet is, krijg je een foutmelding, corrigeer je je fout en ga je gewoon weer verder met het volgende commando. Wat een drama.
Dat lijkt meer op wat jij hier probeert te doen. If anything is een proces van minder dan een minuut echt een heel stuk minder omslachtig dan wat jij hier aanraadt. Hell, als je de vergelijking echt op die manier wil maken dan is wat jij doet vergelijkbaar met een nieuwe auto kopen als je ruitenwisser stuk is.In mijn ogen ziet het er uit als op twee manier starten van je moderne auto.
Backups maken is het probleem niet. Een simpele repo switch doen op zo'n omslachtige manier met backups maken en terugzetten waar dat helemaal niet nodig is, is echter zeker wel meer foutgevoelig dan diezelfde backup maken en daarna je repo switchen. In dat laatste geval heb je die backup als laatste redmiddel in plaats van als doel omdat je te bang bent om iets fout te doen in de CLI. Bash bijt niet hoor.En oh ja...jij gaf aan dat je de backup niet vertrouwde van de GUI. Daar mag je best van mij aan twijfelen. Maar je weet natuurlijk ook wel dat als je aan een systeem gaat sleutelen je _altijd_ eerst een backup moet maken. Dat had je dus in jouw geval ook moeten aangeven. Systeem wijzigingen uitvoeren zonder backup is op zijn minst een 'wat minder goed idee'
[ Voor 13% gewijzigd door NMe op 25-11-2015 12:28 ]
Het is maar wat je omslachtig noemt. Ik vind de manier die jij aangeeft heel erg omslachtig, foutgevoelig, onveilig en heel erg jaren '80. Zeker als je dat zonder backup doet. Je weet toch wel dat er twee soorten mensen zijn he? Mensen die data/systemen zijn kwijt geraakt en mensen die dat binnenkort gaat overkomen. Ik heb in mijn leven misschien al tegen honderd mensen gezegt: Niets aan de hand, je zet gewoon je backup terug. Dat levert of een woedende blik op, of de vraag: Back what???NMe schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:09:
Een simpele repo switch doen op zo'n omslachtige manier met backups maken en terugzetten waar dat helemaal niet nodig is, is echter zeker wel meer foutgevoelig dan diezelfde backup maken en daarna je repo switchen.
Gezien je antwoorden heb je er heel erg weinig kaas van gegeten en waarschijnlijk nog nooit een statement geschreven.NMe schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 01:33:
[...]
Maak je nou een grapje? Mono is een .NET-implementatie, geen emulator. Volgens diezelfde logica emuleert elke moderne auto eigenlijk gewoon een Ford...
Mono implementeert hetzelfde framework dat de .NET runtime implementeert voor maar dan buiten Windows. Daar zit vrijwel géén extra overhead in, hooguit wat alternatieve implementaties die de ene keer beter uitpakken dan in Windows en de andere keer slechter. Enige traagheid die je in Mono ervaart zou je vrijwel exact zo ook ervaren op dezelfde hardware, gebruik makend van Windows.
[...]
Je gebruikt als programmeur exact zo veel multithreading als je zelf nodig acht voor je applicatie. Heeft nul komma nul met .NET of Mono te maken.
Je verhaal gaat echt nergens over. Verdiep je eens in de stof.
Ik hoop dat de rest van de mensen hier inziet dat jij juist degene bent die totaal geen benul heeft van hoe .NET werkt en zich niks aantrekt van jouw adviezen over het al dan niet gebruiken van .NET en Mono. Je zit echt totaal in het rond te blaten over spul waar je héél duidelijk geen verstand van hebt en doet vervolgens nog verongelijkt ook als je daar (beargumenteerd!!!) op gewezen wordt. For one thing wordt het woord "emulate" nergens gebruikt op de What is Mono?-pagina. Maar hey, je weet het vast ook beter dan de Mono-devs!Ben(V) schreef op woensdag 25 november 2015 @ 23:15:
[...]
Gezien je antwoorden heb je er heel erg weinig kaas van gegeten en waarschijnlijk nog nooit een statement geschreven.
Totale onzin.Die multithreading zit in het .net framework en wordt gebruikt zonder dat je als programmeur ooit zelf ook maar een thread programmeert.
Mono DOET niet alsof het een .net runtime is, het IS het. Daar zit het verschil.En het net doen alsof je een .net runtime bent is letterlijk wat emuleren is.
Mono doet alsof het een .net runtime is en dat is heel wat anders als zelf een runtime zijn, want dan zouden .net programma's niet meer werken
[ Voor 83% gewijzigd door sig69 op 26-11-2015 01:13 ]
Ik heb Sonarr niet één keer genoemd. Ik heb het momenteel over mijn eigen vakgebied. .NET en Mono vallen daaronder.Ben(V) schreef op woensdag 25 november 2015 @ 23:52:
Blijkbaar voel jij je op je pik getrapt als iemand sonarr niet de hemel in prijst.
Sickbeard weet ik eerlijk gezegd niet, op github is het al geruime tijd stil. De meeste mensen gebruiken Sickrage. Wat is de reden dat je nog graag Sickbeard wil gebruiken?wvkreg schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:51:
Wordt Sickbeard nog ontwikkeld? Want op de rnextras site kan ik hem niet meer downloaden (voor readynas) en staat er in de plaats sickrage? Wat is nu het verhaal?
[ Voor 30% gewijzigd door FREAKJAM op 27-11-2015 13:13 ]
is everything cool?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Probeer dat de volgende keer eens met Total Commander. Die kan meerdere bestanden in een keer hernoemen, volgens mij ook over FTP.Paulus07 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 00:37:
dit keer via filezilla dan maar bij 108 files een karakter uit de naam gehaald. Leuk klusje
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Wat bedoel je precies met "de" pagina? Sonarr doet het hier gewoon goed. (Calendar etc). Wat zeggen je logs?VDB_Mathias schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:11:
Heeft er nog iemand problemen met Sonarr?
Het programma heeft sinds het installeren altijd correct gewerkt, maar nu ik wil kijken welke afleveringen inmiddels beschikbaar zijn, kan ik de pagina niet meer openen...
Ik stel wel vast dat sonarr.tv ook niet beschikbaar is..
is everything cool?
De hele Sonarr applicatie is niet zichtbaar via mijn browser. Noch intern, noch extern.FREAKJAM schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:18:
[...]
Wat bedoel je precies met "de" pagina? Sonarr doet het hier gewoon goed. (Calendar etc). Wat zeggen je logs?
This means your sqlite database that stores most of the information for Sonarr is corrupt. There is an excellent guide here to copy the contents from the corrupt database into a new one: http://techblog.dorogin.c...tabase-disk-image-is.html
[ Voor 72% gewijzigd door FREAKJAM op 30-11-2015 14:47 ]
is everything cool?
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Rechten op wie?Hari-Bo schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:48:
Ik heb een uitdaging icm met NZBGet en Headphones, de download mappen heb ik recursive chmod rechten 777 gegeven, maar headphones kan de mappen niet alsnog niet aanpassen moet ik vanuit NZBGet nog iets instellen? Want ik zie geen optie zoals SABnzbd dat je permissies mee kan geven?
Headphones geeft aan NZBGet de download door deze wordt geplaatst in een map en Headphones moet deze data kunnen verplaatsen, maar Headphones kan de data niet verplaatsen en loopt hier op stuk omdat de map rechten niet worden overgenomen op file niveau, en met SABnzbd kan je aangeven dat alle downloads bepaalde rechten krijgt 777 in dit geval, kan dit ook met NZBGet?schumi2004 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:55:
[...]
Rechten op wie?
En wat zou HeadPhones moeten doen ,of wat doet het juist niet?
Het kan iets niet aanpassen maar wat dan?
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Denk eerder dat ie het niet verplaatsen kan omdat de folder waar het naar toe moet niet toegankelijk is voor Headphones, die gaat hem uiteindelijk verplaatsen.Hari-Bo schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:43:
[...]
Headphones geeft aan NZBGet de download door deze wordt geplaatst in een map en Headphones moet deze data kunnen verplaatsen, maar Headphones kan de data niet verplaatsen en loopt hier op stuk omdat de map rechten niet worden overgenomen op file niveau, en met SABnzbd kan je aangeven dat alle downloads bepaalde rechten krijgt 777 in dit geval, kan dit ook met NZBGet?
[ Voor 3% gewijzigd door AldoRaine op 03-12-2015 13:14 ]
Daar komen we pas achter als we weten hoe je het ingesteld hebAldoRaine schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:13:
Ik heb sinds een week couchpotato op mijn synology staan, maar hij de renamer werkt alleen als ik couchpotato opnieuw opstart. Dan werkt de renamer voor alle mappen maar vervolgens doet hij dit niet bij nieuwe downloads.
Heb ik ergens iets verkeerd ingesteld?
Bij deze mijn huidige instellingen:schumi2004 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:15:
[...]
Daar komen we pas achter als we weten hoe je het ingesteld heb
Zou je de debug optie in CP eens kunnen activeren en een file in de download folder zetten en na een ruim een uur (als de timer verlopen) is willen kijken wat er in de debug log staat en wat er gebeurt is?AldoRaine schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:44:
[...]
Bij deze mijn huidige instellingen:
[afbeelding]
[ Voor 14% gewijzigd door Joostje123 op 03-12-2015 15:42 ]
Is dat niet de manier om de take downs tegen te gaan?Piet91 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:28:
De hele boel (Sabnzbplus, Sick Beard, Couchpotato etc.) loopt hier al maanden als een zonnetje op de Qnap.
Ik heb er dus ook tijden geen aandacht aan geschonken, zowel hoe het loopt als fora op internet niet meer bijgehouden.
Maar er is een ding wat ik raar vind. Een aantal bestanden dat binnen wordt gehaald krijgt een bizarre bestandsnaam.
In plaats van bijvoorbeeld "ShowX.S01E01.mkv krijgt het bijv. "9ncSbhuzqJmv.mkv."
Als ik naar Sab kijk zie ik daar nog wel de oorspronkelijke naam staan
Sick Beard herkent overigens wel de bestanden; die heeft de rare bestanden wel onder het juiste seizoen/aflevering gezet.
Dit gebeurd bij zo'n ~50% van de binnengehaalde afleveringen.
Iemand enig idee wat hier verkeerd gaat?
Hashed releases. Zijn PP scriptjes voor om dat weer leesbaar te makenPiet91 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:28:
De hele boel (Sabnzbplus, Sick Beard, Couchpotato etc.) loopt hier al maanden als een zonnetje op de Qnap.
Ik heb er dus ook tijden geen aandacht aan geschonken, zowel hoe het loopt als fora op internet niet meer bijgehouden.
Maar er is een ding wat ik raar vind. Een aantal bestanden dat binnen wordt gehaald krijgt een bizarre bestandsnaam.
In plaats van bijvoorbeeld "ShowX.S01E01.mkv krijgt het bijv. "9ncSbhuzqJmv.mkv."
Sick Beard herkent overigens wel de bestanden; die heeft de rare bestanden wel onder het juiste seizoen/aflevering gezet.
Hann1BaL schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:30:
Is dat niet de manier om de take downs tegen te gaan?
Hmm, dat groeit dus boven mijn hoofd.schumi2004 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:47:
Hashed releases. Zijn PP scriptjes voor om dat weer leesbaar te maken
Valt wel mee.Piet91 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:24:
[...]
[...]
Hmm, gaat groeit dus boven mijn hoofd.
Ik wel af en toe even zelf handmatig de bestanden hernoemen.
Ik heb SickBeard, Couchpotato en Sabnzbplus. Dit bestandsnaam-gedoe speelt alleen bij de TV-series.schumi2004 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:36:
Valt wel mee.
Welke downloader gebruik je?
Nope.Maak je gebruik van post-processing scripts zoals bv nzbtomedia?
Ik zie dat dat voor NZBget is. Gebruik ik dus niet.Het bewuste script dat ik gebruik voor hernoemen naar leesbare releases
https://github.com/roderi...master/nzbget/RenameMedia
PP scripts kan ook met SAB en nzbtomedia doet het ook bij default, renamen dusPiet91 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 00:08:
[...]
Ik heb SickBeard, Couchpotato en Sabnzbplus. Dit bestandsnaam-gedoe speelt alleen bij de TV-series.
[...]
Nope.
[...]
Ik zie dat dat voor NZBget is. Gebruik ik dus niet.
Maar het is ook niet echt een probleem; heb er net even 5 minuten voor uitgetrokken en alles is al hernoemd.
Ik gebruik https://github.com/Blauwbek/pySabRename als postscript, werkt prima.Piet91 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:28:
Beetje laat, maar alsnog dank!willem1509 schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:03:
[...]
Mijn scriptje is als volgt:
#!/bin/sh
# Make sure the files are properly renamed
python /Users/willem/Scripts/pySabRename/pySabRename_unix.py "$@"
# Make it finish the script
/Users/willem/Scripts/nzbToMedia/nzbToSickBeard.py "$@"
Dan renamed hij eerst de bestanden en dan knikkert ie de afleveringen in de juiste map:)
1
2
3
4
5
6
7
| #!/bin/sh echo " " echo "=> START CharTranslator.py" python /usr/local/sabnzbd/var/scripts/CharTranslator.py "$@" echo "=> START pySabRename_syno.py" python /usr/local/sabnzbd/var/scripts/pySabRename_syno.py "$@" echo "=> Done" |

[ Voor 58% gewijzigd door White_Collar op 05-12-2015 15:03 ]
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
En waar vind ik die?White_Collar schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 00:56:
Aanrader: Plex Requests. Via de API van Sonarr en couchpotato kan je ze beide aansturen in 1 simpele maar mooie interface
Misschien eentje voor de start post?
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Ja werkt bij mij prima. Gebruik ook wel oa spotweb als indexer. Dus zit sowieso veel content met subs tussenGrolsch schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 12:24:
Ik gebruik soms wel eens Couchpotato voor het downloaden van films.
Hebben jullie wel eens een NL ondertitel daadwerkelijk binnen zien komen
Ik krijg het nog niet werkend
Ik gebruik ook Spotweb als indexer, maar ik was er een beetje vanuit gegaan dat de optie "Download subtitles" na het renamen de subtitles ging downloaden.EJPostema schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 16:02:
[...]
Ja werkt bij mij prima. Gebruik ook wel oa spotweb als indexer. Dus zit sowieso veel content met subs tussen
Ik wel, maar het lukt niet voor elke film. Sowieso niet voor veel films die net uitkomen omdat er op het moment dat die gereleased wordt nog geen subs op de daarvoor bestemde diensten hebben staan tenzij ze al in de release zelf zitten. Het gaat dus waarschijnlijk nooit echt werken voor nieuwe films, maar bij mijn weten kun je CP niet vertellen dat 'ie even een weekje moet wachten met downloaden...Grolsch schreef op zondag 06 december 2015 @ 12:25:
[...]
Ik gebruik ook Spotweb als indexer, maar ik was er een beetje vanuit gegaan dat de optie "Download subtitles" na het renamen de subtitles ging downloaden.
Maar ik heb dit nog nooit zien werken, jullie wel
Omdat je in tegenstelling tot Sonarr met CP nog best vaak troep binnenhaalt. Ongeveer 50% van de films die CP binnenhaalt voor me zijn in de verkeerde taal (ondanks mijn blocklist...) of hebben hardsubs of iets dergelijks. Ik wou dat CP geen monopolie had, want stiekem lijkt de ontwikkelaar veel meer de nadruk te leggen op een geile interface dan op een goede werking.Wat ik ook "Gek" vind is dat ik zelf moet selecteren of een download gelukt is(Mark as done)
Met Sonarr ziet hij dat allemaal zelf.
Ik heb zelf nog bij de ignored staan: HQCAM, HQTS, HDTC, HC, TC, TC720P, TS
Bedankt! De lijst is per vandaag (06-12-2105) weer helemaal up to date.simonr schreef op zondag 06 december 2015 @ 16:02:
[...]
Ik heb zelf nog bij de ignored staan: HQCAM, HQTS, HDTC, HC, TC, TC720P, TS
Your Friendly Neighborhood Moderator
Het is inderdaad erg treurig voor woorden.ZFLaSH schreef op maandag 07 december 2015 @ 06:57:
Wat is het met echel0n toch weer een Soap geworden. Verbaasde me al dat er zo weinig commits waren de laatste weken en ik was niet heel actief meer op IRC, dus dit alles was me ontgaan. Onbegrijpelijk dat hij loopt te roepen dat miigotu en co, malicious code willen installeren. Dit is 2 jaar geleden al eens gebeurt en dat is toen SickGear oid geworden.
Maar goed, voor degene die ook dit alles gemist hebben (is al 2 pagina's terug in dit topic gezet zie ik net):
https://github.com/SickRage/SickRage
Dit is de nieuwe repo van het team van miigotu.
[ Voor 8% gewijzigd door Tijntje op 07-12-2015 08:35 ]
Ik zie dan niet zozeer het nut van CP.NMe schreef op zondag 06 december 2015 @ 12:42:
[...]
Ik wel, maar het lukt niet voor elke film. Sowieso niet voor veel films die net uitkomen omdat er op het moment dat die gereleased wordt nog geen subs op de daarvoor bestemde diensten hebben staan tenzij ze al in de release zelf zitten. Het gaat dus waarschijnlijk nooit echt werken voor nieuwe films, maar bij mijn weten kun je CP niet vertellen dat 'ie even een weekje moet wachten met downloaden...
[...]
Omdat je in tegenstelling tot Sonarr met CP nog best vaak troep binnenhaalt. Ongeveer 50% van de films die CP binnenhaalt voor me zijn in de verkeerde taal (ondanks mijn blocklist...) of hebben hardsubs of iets dergelijks. Ik wou dat CP geen monopolie had, want stiekem lijkt de ontwikkelaar veel meer de nadruk te leggen op een geile interface dan op een goede werking.
Ik haal (vrijwel) nooit troep binnen met CP. Ik heb als required words: NLSubs, Qustom, Externe, Custom, Q o Q. Dit werkt prima. Alleen heeeeeel af en toe plaatst een of andere grapjas onder de naam van QoQ films waardoor er opeens een of andere gare film wordt gedownload dan wat de titel zegt. Zo is The Martian zogenaamd gedownload, maar als ik dat bekijk, zie ik opeens een film van twee mannen elkaar kusjes geven en dat soort dingenNMe schreef op zondag 06 december 2015 @ 12:42:
[...]
Omdat je in tegenstelling tot Sonarr met CP nog best vaak troep binnenhaalt. Ongeveer 50% van de films die CP binnenhaalt voor me zijn in de verkeerde taal (ondanks mijn blocklist...) of hebben hardsubs of iets dergelijks. Ik wou dat CP geen monopolie had, want stiekem lijkt de ontwikkelaar veel meer de nadruk te leggen op een geile interface dan op een goede werking.
Tsja, ik ben al een tijdje niet heel blij met CP. Hij negeert de woorden op mijn blacklist, hij vindt de helft van de films die ik handmatig wél kan vinden op mijn indexer niet (terwijl ze gewoon het scene naming scheme gebruiken) en de helft van de tijd krijg ik puin binnen. De laatste paar keren dat ik films zocht heb ik inderdaad alles handmatig gedaan.Grolsch schreef op maandag 07 december 2015 @ 08:58:
[...]
Ik zie dan niet zozeer het nut van CP.
Dan kun je beter via Spotnet downloaden als je toch alles met de hand moet nalopen.
Ik was al niet heel happy met CP voordat ik Sonarr kende.Misschien ben ik wel teveel verwend met Sonarr, want dat werkt als een trein
Dat zijn vrij specifiek dingen die ik juist niet zou willen hebben. QoQ is IMO troep en spul met NLSubs heeft vaak hardsubs (die je dus niet kan uitzetten) die nog eens fout vertaald zijn ook. Ik werk dan verder ook niet met required words maar met een blacklist van woorden die ik juist niet wil zien en die worden gewoon genegeerd. Ik heb letterlijk ".german.", ".GER.", ".GERMAN." in mijn geblokkeerde woorden staan en nóg downloadt 'ie vrolijk "Filmnaam.2015.720p.GERMAN.Bluray-x264".willem1509 schreef op maandag 07 december 2015 @ 10:13:
[...]
Ik haal (vrijwel) nooit troep binnen met CP. Ik heb als required words: NLSubs, Qustom, Externe, Custom, Q o Q. Dit werkt prima.
QoQ is helemaal geen troep, sterker nog zijn altijd super goeie releases (goede kwaliteit etc) en NLSubs werkt wel degelijk goed, ik heb nog nooit gehad dat een ondertiteling hard coded was in de film (MKV/Bluray/WEB-DL), je kunt em altijd selecteren.NMe schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:28:
[...]
[...]
Dat zijn vrij specifiek dingen die ik juist niet zou willen hebben. QoQ is IMO troep en spul met NLSubs heeft vaak hardsubs (die je dus niet kan uitzetten) die nog eens fout vertaald zijn ook. Ik werk dan verder ook niet met required words maar met een blacklist van woorden die ik juist niet wil zien en die worden gewoon genegeerd. Ik heb letterlijk ".german.", ".GER.", ".GERMAN." in mijn geblokkeerde woorden staan en nóg downloadt 'ie vrolijk "Filmnaam.2015.720p.GERMAN.Bluray-x264".
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Held! Dat is het. Ik heb me rot lopen zoeken... er is ook nergens een instelling om dat voor alles te corrigeren. Maar goed, nu weet ik waar ik moet zijn.jopie schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:00:
Volgens mij kies je bij het toevoegen van een serie of hij season folders moet gebruiken. Jouw screenshot gaat over het hernoemen van bestanden.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq