Gentlemen's sport tochStoney3K schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 20:33:
[...]
PMR is in principe een 'vrije' band dus iedere halve zool mag er op uitzenden wat ie wil, zolang het maar binnen bepaalde technische grenzen (frequentie, vermogen enz.) blijft, maar er is natuurlijk gewoon een stukje goed fatsoen en etiquette wat je op een radiokanaal hoort te hanteren. Wettelijk kun je er niks tegen doen, anders mochten babyfoons en deurbellen met intercom ook niet op die band zitten.
Niet door anderen heen praten (inbreken) en niet op je spreeksleutel gaan zitten zodat we alleen de wind in je microfoon op dat kanaal horen, zijn een beetje basisregels 1 en 2
@India Sierra Dat is lekker
Toch nog/weer een Gear vraag aan de spelers hier
Ik blijf dubben over wat ik wil, ben er wel uit dat mijn UMP weg gaat maar wat er voor terug komt...dunno.
Waar beoordelen jullie kwaliteit van een replica op, of waar kun je dat nou aan zien? Letterlijk elke tip die ik mee krijg voor een merk/serie kun je hele goede en heeeele slechte verhalen over vinden zoals met alles eigenlijk.
Ik probeer het eens te vertalen naar wat bij mijn situatie/gebruik past maar met weinig ervaring vind ik dat lastig.
Bv over de gebruikte motor, dat heeft dan weer effect op de RoF toch? Maargoed ik speel zga. alleen CQB dus lijkt me dat nou niet super belangrijk.
Idem met bouwkwaliteit, ik speel CQB dus gebruik geen sling, gooi niet met spullen, ect. tuurlijk kun je altijd vallen ofzo maarja lijkt me toch ook anders dan als je hele dagen buiten loopt te rennen en over dingen klimt.
Blijf het lastig vinden om te beoordelen of ik voor een paar CQB potjes per jaar een €400 AEG nodig heb of dat er één van €250 prima is zonder gelijk te hoeven knutselen.
[ Voor 42% gewijzigd door sapphire op 10-10-2020 11:26 ]