Het Grote Airsoft Topic deel 3/4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 49 50 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:49
Gisteren voor het eerst bij Blackout Airsoft geweest.

Een wat kleinere opzet dan ik gewend ben maar heb me zeker vermaakt. Heb wat verschillende apparaten kunnen gebruiken, binnen en buiten, en als groep hebben we een leuke dag gehad!

Vond het ook binnen wel leuker dan verwacht, positief verrast.

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:33
Afgelopen zaterdag voor het eerst de najaarsbeurs bezocht, bij de NAC.
Was leuk en druk, veel drukker dan ik had verwacht. Ik kwam 10.10 aan en er stond een rij om naar binnen te kunnen. Leuke mensen tegengekomen. Qua aanbod aan replica's was er veel, maar toch heel veel wat op een AR/M4 lijkt.

Ik liet mijn oog vallen op een 'custom' VSS. Maar die heb ik uiteindelijk toch maar gelaten.
Wel zag ik de G&G LevAR 15 hangen aan een kraampje. Die heb ik wel besteld.
Andere mensen hier nog naar de najaarsbeurs gegaan?

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-11 12:49
yup ik ga in principe altijd. Enerzijds vanwege aanbod. Gas, bb enz kun je zo meenemen. Anderzijds gewoon mooi snuffelen. En bijpraten. Ik kom altijd een hoop bekenden tegen.
Het was leuk druk. Je kon overal prima bij, al is de tweedehandsmarkt wel erg vol. Nouja. het was weer gezellig. Dit jaar een mooie Noveske Ghetto Blaster gescored. Erg fijn.

Aanbod AEG is inderdaad bijzonder groot. Die markt ligt volledig op zijn gat. Wel leuke builds gezien. Dat zeker.

En krale had een hele goede aanbieding. MP7. AEG van 199 voor 99 en de gbbr van 399 voor 199. Twee maten van me hebben die (GBBR) gehaald.
Pagina: 1 ... 49 50 Laatste