aevitas1 schreef op woensdag 12 november 2025 @ 15:35:
Sinds kort ben ik airsoft aan het onderzoeken, lijkt me enorm leuk om als 'sport' te gaan doen. Ga met m'n schoonvader a.s. zondag naar Copperhead Tactical in Assen, iemand ervaring met deze plek ?
Heel benieuwd wat we krijgen qua wapen etc. Heb al een winkelmandje klaarstaan voor als het me bevalt met een Lancer Tactical M4 erin (AEG). Hopelijk is het een goed starterwapen, lees overal andere meningen (surprise).
Ben er al een paar geweest.
Op zich een prima veld. Wel best groot, en weinig spawnsplekken, maar wel een medic regel (zorg dat je een tourniquet hebt (Daar te krijgen voor wat euros)), dan kan iemand je 1x reviven

Maar in het algemeen wel een leuk veld. veel plekjes, en beetje afwissel qua setting (is oude verkeerspark namelijk).Dus stukje bos, loopgraven, dorpje en wat open veld/terrein.
Ik zou er wel wat vaker heen willen, omdat het voor mij dichtbij is (30 min), alleen de rest wil nooit na 1x een slechte dag met cheaters.. Alleen 1 collega uit assen wil wel, maar heeft weinig tijd.
Maar als je gaat huren, de huurkits zijn wat wissel vallig, sommige doen het prima, andere niet. Dus hou daar rekening mee.
En de marshalls, tjah, die zijn niet zo actief als bv in Lelystad. Zitten soms met allen ergens en lopen af en toe wat in veld een rondje, maar ze zijn er.
Ook is de meting van je materiaal beetje van, je zorgt het zelf maar dat het goed is.
Dus je wordt niet getagged met een tierip, dus niet echt goeie controle op dat punt.
Wordt wel eens gechecked in het veld, dus dat wel weer. marja, wel kans op klojos die harder knallen.
Qua lancer tactical, volgens mij is het wat een beetje budget merk, 1 van ons team heeft ook iets van hun, maar moest geregeld terug lopen.
ALs je het goed wilt doen, zou ik gelijk HPA doen

duurder, maar veel leuker

(en efficiënter)
Ik heb een ARP9 3.0, dit is een AEG, maar heb ik omgebouwt naar HPA met inferno, dat ding is machtig met 30 ROF

Heeft ook wat een bijzonder geluidje, dus iedereen weet wie het is
[
Voor 11% gewijzigd door
Renegade666 op 12-11-2025 16:14
]
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |