Die mensen hebben wel begrepen dat je voor een "hit"ook daadwerkelijk iemand moet raken en niet alleen in hun richting moet schieten
Maar dit soort verhalen zij niet echt bevorderlijk ter promotie
@
Akumu22 Goed om te horen! Ik vind de standaard 2.0 variant erg mooi, en de Desert Tan variant daarvan is al voor €160 ofzo te krijgen (en laat ik die ook mooi vinden). Als ik het daar enkele keren per jaar mee red is dat natuurlijk een no-brainer
@
Pannekook Een stapje hoger (imho) is dan de Specna Edge en daar vind ik er ook twee erg mooi van (oa de nieuwe PDW versie) maar die zijn weer €200+
De duurste optie waarbij ik vrijwel gelijk klaar ben qua replica, tenminste als ik het zo lees, en de mooiste vind ik de Krytac Trident II PDW maar dan zit je gelijk aan €400 ofzo

Voor een paar keer per jaar hoogstens wel wat enthousiast. (de canadeese versie met silencer is helemaal

)
Maargoed eerst nou meer eens daadwerkelijk mee gaan skirmen met m'n zwager en vrienden want het word steeds uitgesteld.
Heb ondertussen een shirt, broek met kniepads, vest (met berg pouches), handschoenen, gezichtsbescherming (paintball masker), hoofddeksel, shemag. Schoenen doe ik eerst m'n bergwandelschoenen aan. Ow en een berg patches voor de tacticoolness