Nou vandaag mijn pakket binnengekregen.
Shirt is een Invader Gear Revenge Marpat. Voglens de maattabel zou ik hem moeten passen maar ik zwem er in! Geen idee of dat zo hoort want ik draag doorgaan vrij getailleerde kleding maar hier pas ik nog in als ik 20KG aankom
Broek is een Invader Gear Predator Marpat, ook weer vreemd qua maatvoering. Qua lengte perfect alleen enorme wijde pijpen (en ik heb echt géén dunne benen!) en bij mijn middel ook enorm. Zelfs met een grote bierbuik past je hier in zegmaar

. Misschien een optie om hem te laten vermaken bij de Turk op de hoek
Petje is een gewoon marpat boonie, niet heel boeiend maar voor €2 ....ach.
Dan het vest. Een Invader Gear Mod Carrier met alles er op en er aan. Ding weegt een ton ofzo met alles er op, gelijk maar alles losgemaakt om te bekijken. Standaard zitten er 4 mag pouches op de voorkant en er zitten er nog 2x2 bij. Daarnaast nog een drinkzak-zak, dubbel pistol mag pouch, radio pouch, admin pouch, nog een flinke pouch en zo'n opvouw zak voor magazijnen. Dan nog een pistol sling en een band met vering voor de AEG en 3 patches.
Alles er af gehaald en de foam/plastic inserts er uit en het voelt een stuk beter
Speciaal voor @
NiGeLaToR dan nog, de Mechanix M-PACT

Ik heb zitten loeren of ik veel verschil kon vinden met mijn aliexpress variant...Enige wat ik echt opvallend vond is dat de verstevigingen bij de vingertoppen iets anders gestikt zijn dan die uit Nederland maarja dat is ook een andere kleur dus wellicht ouder/iets anders. Rubber voelt het zelfde, pads op de handpalmen, versteviging op de vingertoppen allemaal zga. het zelfde. Eigenlijk het enige opvallende is dat ie uit Nederland een elastieke lus hebben bij de pols en die van Ali niet.
Of ze nep zijn of gewoon iets ander/ouder model ofzo durf ik neit te zeggen en over gebruik kan ik ook weinig zeggen nog maar tot nu toe valt het niet tegen.
Ja weer die maatvoering, XL terwijl ik nogmaal M/L heb