Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het Grote Airsoft Topic deel 3/4 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 25 26 27 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• saikol
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 24-05 20:53
SHIFTER [NL] schreef op woensdag 10 april 2019 @ 19:29:
Beste mede tweakers en airsofters.

Ik ben net nieuw in het upgraden en ben aan het oriënteren naar parts. Nu zie ik veel verschillende merken voorbijkomen.

Wat is jullie mening over internal parts vanaf aliexpress? Bvb dit setje
zelf nog nooit iets van besteld, vraag mezelf daarbij af in hoeverre dat 'upgrade parts' zijn voor 20 dollar bij wijze van. Bij een reguliere aeg is 9/10 keer het meeste al sterk genoeg en kom je met een paar mods/tuning al een heel eind. Met het corrigeren van de AoE en het shimmen van je gears bijvoorbeeld scheelt het je al een hoop geluid en stress op je gearbox waardoor een hoop onderdelen al een heel stuk langer meegaan en standaard gears, piston en motor eigenlijk al voldoen. Het enige wat het dan waard is om te upgraden is dan de cylinder, piston head en cylinder head voor een betere airseal en constantere fps (alhoewel je pas echt verschil gaat merken bij een echt serieus air leak zodat het ong 20 fps tussen schoten verschilt).

Het belangrijkste voor de range is de barrel setup, dus barrel bucking hopup combo en voor de trigger response een goede mosfet. Met die onderdelen juist ben je al op 95% van de maximum performance

• SHIFTER [NL]
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 22-05 16:08
saikol schreef op woensdag 10 april 2019 @ 19:46:
[...]