Volgende week weer naar Bunker Hill, zin in, dus weer lekker aan het sleutelen geweest! Na mijn vorige skirm waarbij 3 replica's de geest gaven was dat ook wel weer nodig....
MK23: aangekocht als vervanging van de M92 en meteen volledig geupgrade met precision barrel, tdc mod, I-key en maple leaf bucking. Ook een mooie quickdraw holster voor ontworpen en geprint. Werkt echt super goed (als er interesse is kan ik wel een foto maken). Voor de leuk ook maar meteen een suppressor geprint en een RMR achterop geplakt. Toch wel handig zo'n 3d printer.
AUG1: schoot dus klote door een action army precision barrel die toch niet zo "precise" was, en bb's die niet meer goed waren (bioval bb's in gesloten zak, gekregen van iemand, maar kennelijk toch te oud en opgezet). Misschien dat ik hier nog even de AB/Mosfet in soldeer om 'm nog net wat fijner te laten schieten.
AUG DMR: dit is wel een mooi verhaal. Gearbox omgebouwd naar QD, AOE mod gedaan, geshimd, Mosfet er aan, nozzle, piston head en piston vervangen. Dus vol verwachting eens kijken of hij het doet, maar nee, bij single shot geen complete cycle en dus diepe teleurstelling. Uiteindelijk de mosfet gereset (oh ja, dat moest ook nog) en jawel, het werkt! Toen de boel maar ingebouwd in de DMR en fps'en. Dit waren de waardes:
- 443 fps
- 437 fps
- 371 fps
- 332 fps
- 287 fps
- 167 fps
- 53 fps
Oei....we hebben dus een stevig air leak. Nader onderzoek toonde aan dat de c-clip om de barrel in de hop-up te houden los was geschoten, sterker nog, de lipjes waren afgeschuind dus de vorige eigenaar heeft wellicht altijd onhandig de barrel er uit getrokken. De barrel was dus uiteindelijk bijna een centimeter naar voren geschoven! Helaas is door die verschuiving ook mijn omega nubje uit de hopup gevallen en weggeschoten, die heb ik niet meer kunnen vinden

Morgen maar eens een stevige barrel clip ontwerpen en printen en dan de boel weer hertesten, komt goed.