Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-09 17:21
Komt omdat de prijs omhoog gaat, dit is vastgelegd in het contract. Daarom mag je ook altijd opzeggen bij een prijswijziging.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvk schreef op maandag 02 mei 2016 @ 19:13:
Maar de "oude" 7400 heeft dacht ik toch ook al 16 kanalen downstream en geen 8?

En weet iemand wat hier nu de bedoeling is, moet ik wachten op een mailtje, of zou ik nu de Horizon moeten resetten?

[afbeelding]
Bij mij precies hetzelfde en ook in afwachting.

Ik heb ook de oude Horizon 7400 met 8 downstreams.

Misschien krijgen we de nieuwste Horizon box/kastje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
n.v.t.

[ Voor 96% gewijzigd door CreativeS op 03-05-2016 07:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een mailtje ontvangen van Ziggo dat mijn wijziging naar 300/30 per 10 mei zal ingaan en dat ik tegen die tijd ook een nieuw modem zal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-09 18:20

D33F

Tweelingtemmer

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 07:36:
Zojuist een mailtje ontvangen van Ziggo dat mijn wijziging naar 300/30 per 10 mei zal ingaan en dat ik tegen die tijd ook een nieuw modem zal krijgen.
Same, alleen staat in de bevestiging dat ik ook nog activatiekosten moet gaan betalen, terwijl in de eerste mail direct na de aanvraag stond dat ik 0 euro moet betalen voor de activatie. Zeker gezien ik al een abonnement afneem (200/20) lijkt het mij een beetje onredelijk om activeringskosten in rekening te brengen.

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!
David Regeling schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 07:52:
[...]

Same, alleen staat in de bevestiging dat ik ook nog activatiekosten moet gaan betalen, terwijl in de eerste mail direct na de aanvraag stond dat ik 0 euro moet betalen voor de activatie. Zeker gezien ik al een abonnement afneem (200/20) lijkt het mij een beetje onredelijk om activeringskosten in rekening te brengen.
Als er in de eerste mail 0 euro staat, zal het wel loslopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:37
David Regeling schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 07:52:
[...]

Dat gaat inderdaad wel eens mis, als dat zo is (op je eerste factuur) moet je bellen en passen ze het aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-09 18:20

D33F

Tweelingtemmer

wortelsoft schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:22:
[...]

Dat gaat inderdaad wel eens mis, als dat zo is (op je eerste factuur) moet je bellen en passen ze het aan.
Heb ik zojuist ook even gedaan, en er was inderdaad iets mis gegaan.

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-09 13:49
De Horizon GO app heeft zojuist een update gehad welke cast support toevoegt voor live tv!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 17:48
SPOXYWOXY schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:55:
De Horizon GO app heeft zojuist een update gehad welke cast support toevoegt voor live tv!
Zowel cast als airplay zo te zien :P Nu nog een echte Horizon app voor AndroidTV en AppleTV en het verhaal begint er heel goed op te lijken :)

[ Voor 18% gewijzigd door tcviper op 03-05-2016 10:57 ]

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakzalver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-07 12:13
|:( Pffff 1 uur verder, 2x bellen, modem 3x cold reboot gegeven......
Modem kon geen internetverbinding opbouwen....

Dus eerst de klant van alles laten uitproberen op de modem. Want jah...ze konden de modem niet van afstand benaderen..die stond uit volgens Ziggo. ( O-) Zag toch echt de lampjes branden op de modem)

Maar eindelijk het antwoord: Euh er is een blokstoring in Purmeren we sturen er nu een storingsteam op af.

Nu maar afwachten hoe snel ze dit kunnen oplossen!

Edit: fixed within an hour... toch stiekum een pluim geven aan die techneuten. Prima lui met kennis van zaken.

[ Voor 10% gewijzigd door kwakzalver op 03-05-2016 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 11:59

Frituurman

Mjam!

Ben ik het, of is Ziggo Family een rip-off. 10 euro per extra simkaart? 5 euro per maand had ik nog kunnen indenken, maar puur 10 euro betalen voor een extra nummer en putten uit dezelfde bundel als de andere 2 simkaarten die je standaard krijgt? Zijn de kosten voor een telefoonnummer zo hoog? Je hebt SimOnly abonnementen voor 3 euro per maand. Daar krijg je dan ook nog een paar MB en wat belminuten/smsen. Hier betaal je 7 euro eer, maar krijg je niets extra's. :(

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

kwakzalver schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:29:
Dus eerst de klant van alles laten uitproberen op de modem. Want jah...ze konden de modem niet van afstand benaderen..die stond uit volgens Ziggo. ( O-) Zag toch echt de lampjes branden op de modem)
offtopic:
Ach, het kan gekker: Hier stond ie daadwerkelijk uit (stekker eruit getrokken), maar mijn toenmalige glasvezel-ISP kon 'm wél uitlezen 8)7 * Raven mompelt iets over half-af opgeleverde en verkeerd aangesloten wijkcentrale...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Allemaal beter dan die arrismodems met een 'standby' knop er op.
Dan ben je ook zo lang bezig, en doet niets het meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

_O- , die kan ik mij nog wel herinneren ja :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Grappig om te zien dat mijn downloads onder de 2GB niet het gemiddelde kunnen halen.
alles zit tegen de 26MB/s en is dan al 'klaar' ....

Vanaf 3GB schiet het lekker door naar 31/32 MB/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
tcviper schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:56:
[...]

Zowel cast als airplay zo te zien :P Nu nog een echte Horizon app voor AndroidTV en AppleTV en het verhaal begint er heel goed op te lijken :)
Liever eerst ook ReplayTV over Cast :P ReplayTV werkt echt fijn in de Horizon App (heb het niet in m'n abonnement zitten dus had er nog geen ervaring mee). Natuurlijk pakken ze dat weer niet mee in de cast-update van de app, wat jammer is. Zal wel met rechten te maken hebben. Of ze willen niet te vrijgevig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiceWorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-07 14:10
Mijn broer heeft zo'n 10 euro internet abonnement bij ziggo. De eerste 2 maanden werkte alles supersnel (wifi goed bereik etc), razendsnel internet. Toen zijn ze teruggezet naar de 25/2,5 mbit maar daarmee is ook de wifi brak geworden (verbinding op android valt regelmatig weg, soms moet je zelfs een nieuw wachtwoord invoeren) en ook het bereik wifi is veel slechter geworden. Terwijl het modem niet veranderd is!

Iemand een idee hoe dit op te lossen? Is een ander wifi toegangspunt voldoende? Of moet het modem in bridge gezet worden en er een router achter? Ik vind het wel raar omdat de problemen pas zijn ontstaan nadat de snelheid teruggezet is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:20
SpiceWorm schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:09:
Mijn broer heeft zo'n 10 euro internet abonnement bij ziggo. De eerste 2 maanden werkte alles supersnel (wifi goed bereik etc), razendsnel internet. Toen zijn ze teruggezet naar de 25/2,5 mbit maar daarmee is ook de wifi brak geworden (verbinding op android valt regelmatig weg, soms moet je zelfs een nieuw wachtwoord invoeren) en ook het bereik wifi is veel slechter geworden. Terwijl het modem niet veranderd is!

Iemand een idee hoe dit op te lossen? Is een ander wifi toegangspunt voldoende? Of moet het modem in bridge gezet worden en er een router achter? Ik vind het wel raar omdat de problemen pas zijn ontstaan nadat de snelheid teruggezet is.
Ik gok dat dit puur toeval is aangezien de snelheidswijziging niet meer is dan een restrictie op het modem. Dit staat compleet los van wifi.

Je kunt voor dit soort zaken prima terecht bij ziggo zelf: https://www.ziggo.nl/klan...wifi/?CMP=url_wifi-topnav

Je modem in bridge zetten met een losse router is geen gegarandeerde oplossing. Zie daarvoor stap 5 in de link.

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
vandaag trouwens een flyertje van Ziggo in de bus.. met jawel dat je nu ook 300mbits kan scoren, dat je kan casten etc :P

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 10:10

Wailing_Banshee

You're Next

SMSfreakie schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:31:
vandaag trouwens een flyertje van Ziggo in de bus.. met jawel dat je nu ook 300mbits kan scoren, dat je kan casten etc :P
Ach, ik wacht wel even totdat mijn abonnement ook verhoogd wordt.

Ik ben begonnen met 90/9 (en toen was 120/12 de max), en nu zit ik al op 150/15, dus waarom ongeduldig doen als het vanzelf ook komt :p

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Zo ook van 200/20 naar 300/30 gagaan en een extra mediabox ingeruild; kosten 1 op 1 hetzelfde. Ga helaas die ene mediabox wel missen, daar stond nog steeds royaal op terwijl we dat hier zeker al een jaar niet meer hebben. (al is het zenderaanbod in royaal ook niet zo spannend op de muziekzenders na). Alleen dat was toch een kwestie van tijd voordat die een keer zn zenders kwijt zou zijn.

Ik had me al voorbereid op de jaarlijkse trip naar de retentieafdeling, maar kreeg het deze keer gelukkig meteen voor elkaar (eerste 3 maanden 34,95, en uiteraard geen activatiekosten). Top, handig als de medewerker ook even kijkt of je het jaren daarvoor ook korting hebt gehad, dan valt er meteen meer te doen. :)

En waarom niet online aanpassen vraagt misschien iemand zich af;
ik heb nog een oud onbeperkt bellen + Europa pakket, en die mag je gewoon behouden zo lang je hem laat lopen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:38:
[...]

Ach, ik wacht wel even totdat mijn abonnement ook verhoogd wordt.

Ik ben begonnen met 90/9 (en toen was 120/12 de max), en nu zit ik al op 150/15, dus waarom ongeduldig doen als het vanzelf ook komt :p
En 20/2 of 30/3 was ervoor ook al heel wat ;)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:03

TFHfony

Professional Weirdo

TFHfony schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:16:
Vanochtend ook maar even gebeld om mijn huidige Connect ZZP Compleet over te zetten naar een Connect Max, maar dat ging toch niet zo simpel. Eerst weer doorverbonden naar de zakelijke afdeling en uiteindelijk neemt morgen de afdeling opzeggingen contact op met mij om het te regelen....
Maar blijkbaar is het ze niet gelukt de telefoon te vinden Niets meer van ze gehoord. Ook geen gemiste oproepen.

*zucht*

/edit 20:12/
Zelf maar even gebeld en de stoute schoenen aangetrokken: Gevraagd om een upgrade naar ZZP Pro met 300/40mbit en 3 maanden kortings, zodat ik maar 30 euro (ex BTW) betaal. Uiteindelijk ben ik op jaarbasis (bijna) even duur uit als terug stappen naar een consumenten abonnement. :) Maar wel 40mbit up.
Wordt morgen uitgevoerd.

[ Voor 24% gewijzigd door TFHfony op 03-05-2016 20:15 ]

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
MdO82 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 19:12:
[...]
En 20/2 of 30/3 was ervoor ook al heel wat ;)
memorylane, much ....

discussiëren over de noodzaak van 1Mb vs de 256Kb/s :)

of blij zijn met 417kb/s :+

harley in "Ik heb kabel!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepie95
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-07 20:51
Ik zit momenteel op 120/12 (het oude alles in een) en wordt binnenkort geupgrade naar 150/15 icm die nieuwe apparatuur die Horizon ondersteunt, eerste 3 maanden korting en daarna hetzelfde bedrag betalen als nu wordt betaald.

Echter ontvang ik helaas nog steeds hooguit 60-80MB download op speedtest.ziggo.nl , dit kan evt aan de oude ziggo modem liggen, voor de rest heb ik CAT5E kabels door het huis liggen.

Heeft iemand enig idee of die nieuwe modem het (tragere internet dan geadverteerd) zal gaan oplossen of ligt het aan de bekabeling hiernaartoe? Ik heb geen glasvezel liggen weet ik iig.

[ Voor 3% gewijzigd door Joepie95 op 03-05-2016 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
ghehe volgens mij zijn er hier in de buurt meer mensen die een verhoging naar 300/30 hebben aangevraagd.. normaal om deze tijd blijft de snelheid tegen de 180mbit steken.. nou schiet die hem over de 205mbit heen.. zouden ze stiekem al wat meer capaciteit gefixt hebben ? :)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joepie95 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 19:39:
Ik zit momenteel op 120/12 (het oude alles in een) en wordt binnenkort geupgrade naar 150/15 icm die nieuwe apparatuur die Horizon ondersteunt, eerste 3 maanden korting en daarna hetzelfde bedrag betalen als nu wordt betaald.

Echter ontvang ik helaas nog steeds hooguit 60-80MB download op speedtest.ziggo.nl , dit kan evt aan de oude ziggo modem liggen, voor de rest heb ik CAT5E kabels door het huis liggen.

Heeft iemand enig idee of die nieuwe modem het (tragere internet dan geadverteerd) zal gaan oplossen of ligt het aan de bekabeling hiernaartoe? Ik heb geen glasvezel liggen weet ik iig.
Je hebt nu al 150/15.

Kan je je modemwaardes eens posten (zie openingspost).

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FreshMaker schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 19:18:
[...]

memorylane, much ....

discussiëren over de noodzaak van 1Mb vs de 256Kb/s :)

of blij zijn met 417kb/s :+

harley in "Ik heb kabel!"
Ik kreeg Chello in 1998, dat was echt de shit >:) (eerst; 33k6 > 56k6 > kabel)
Haalde gewoon 500KB/s bij een liedje @ Napster, wat die monteur van Chello op m'n computer had geïnstalleerd 8)7 uiteindelijk werd de snelheid jaren lang op 160KB/s gehouden en de upload was ook bedroevend laag; 24KB/s meen ik... goeie oude tijd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
ArcticWolf schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 20:17:
[...]

Ik kreeg Chello in 1998, dat was echt de shit >:) (eerst; 33k6 > 56k6 > kabel)
Haalde gewoon 500KB/s bij een liedje @ Napster, wat die monteur van Chello op m'n computer had geïnstalleerd 8)7 uiteindelijk werd de snelheid jaren lang op 160KB/s gehouden en de upload was ook bedroevend laag; 24KB/s meen ik... goeie oude tijd O-)
Inderdaad. beginnen met een COM21 modem.. eindelijk 24/7 online.. en mp3tjes om een cd te bakken in rap tempo binnen.. eerst waren ze nogal vaag met de snelheden.. maar goed als klant van het eerste uur internetten met 4mbits.. alleen jammer van die bedroevende 128kbits upstream.. maar hell wat boeide dat :D

later gingen ze het knijpen op 3mbit / 128kbit.. en hoelang die 128kbit wel niet gebleven is destijds :/ :D

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:51
SMSfreakie schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 20:21:
[...]

Inderdaad. beginnen met een COM21 modem.. eindelijk 24/7 online.. en mp3tjes om een cd te bakken in rap tempo binnen.. eerst waren ze nogal vaag met de snelheden.. maar goed als klant van het eerste uur internetten met 4mbits.. alleen jammer van die bedroevende 128kbits upstream.. maar hell wat boeide dat :D

later gingen ze het knijpen op 3mbit / 128kbit.. en hoelang die 128kbit wel niet gebleven is destijds :/ :D
Juh die COM21 modem en die snelheden heb ik ook gehad. 128kbit was zo ships.

Nu heb ik 200/20 en nu vind ik die 20 zooooo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
toro schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 21:51:
[...]

Juh die COM21 modem en die snelheden heb ik ook gehad. 128kbit was zo ships.

Nu heb ik 200/20 en nu vind ik die 20 zooooo :+
hehe.. hoezo is de data honger in Nederland gegroeid? :P
gelukkig hadden wij nog wel een "plat" model destijds.. :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/frejon/speed/COMport2000.PNG

kennissen hadden zo`n grotere.
Afbeeldingslocatie: https://www.math.hmc.edu/~jiang/modems/images/comport.jpg
nostalgie.. :P daarna de motorola SB4200E gehad.. niks spannends aan.. en na een xDSL avontuur van een paar jaar.. omdat dat prijs technisch / snelheid technisch leuker was.... een ubee evm3200, later gewisseld naar een 321B.. en ben benieuwd wat ze nu gaan afsturen ivm 300/30 :P

[ Voor 3% gewijzigd door SMSfreakie op 03-05-2016 22:06 ]

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

SMSfreakie schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:05:
[...]

hehe.. hoezo is de data honger in Nederland gegroeid? :P
gelukkig hadden wij nog wel een "plat" model destijds.. :)
[afbeelding]

kennissen hadden zo`n grotere.
[afbeelding]
nostalgie.. :P daarna de motorola SB4200E gehad.. niks spannends aan.. en na een xDSL avontuur van een paar jaar.. omdat dat prijs technisch / snelheid technisch leuker was.... een ubee evm3200, later gewisseld naar een 321B.. en ben benieuwd wat ze nu gaan afsturen ivm 300/30 :P
fZiggo: Technicolor TC7210
fUPC: Connectbox

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:51
Hee ik heb wat gemist! Er is nu 300/30! *O*

Maar hoe gaat dat upgraden dan als je 200/20 hebt? Ik heb een technicolor 7200 modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-09 18:19
toro schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:47:
Hee ik heb wat gemist! Er is nu 300/30! *O*

Maar hoe gaat dat upgraden dan als je 200/20 hebt? Ik heb een technicolor 7200 modem.
Dat is zoooooooo gisteren:

nieuws: Ziggo introduceert internetabonnement met snelheid van 300/30Mbit/s

Erg vervelend dat er geen Ziggo abbo is zonder die afschuwelijke Horizon Mediabox. Ik wil dat klote apparaat echt ritueel verbranden. Nu maar eens een alternatieve dienst zoeken. Wil liever niet van kabel naar ADSL, maar heb geen keuze ....

[ Voor 20% gewijzigd door xoniq op 03-05-2016 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Meer mensen die problemen hebben met horizon.tv? Ik krijg de pagina haast net geladen via IE.. geprobeerd via meerdere apparaten en internetverbindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
CRXDelSol schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:48:
[...]

Dat is zoooooooo gisteren:

nieuws: Ziggo introduceert internetabonnement met snelheid van 300/30Mbit/s

Erg vervelend dat er geen Ziggo abbo is zonder die afschuwelijke Horizon Mediabox. Ik wil dat klote apparaat echt ritueel verbranden. Nu maar eens een alternatieve dienst zoeken. Wil liever niet van kabel naar ADSL, maar heb geen keuze ....
uh? niet ? stel je pakket zelf samen?

Connect MAX + Play Start + TV royaal + My prime los nemen ?

ik heb het zelfde gedaan alleen mochten ze myprime ook houden.. zo geweldig vind ik dat aanbod toch niet.. en het bespaard mij nog een paar centjes ook :P

[ Voor 10% gewijzigd door SMSfreakie op 03-05-2016 22:56 ]

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Iemand enig idee waar je in die Horizon Go app het chromecast icoontje zou moeten zien..? Ik zie m nergens..

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
SMSfreakie schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:54:
[...]

uh? niet ? stel je pakket zelf samen?

Connect MAX + Play Start + TV royaal + My prime los nemen ?
My prime hoef ik sowieso niet, gebruik het nu ook niet. Ik wil echter iets zonder mediabox o.i.d waar je uiteindelijk ook voor betaald. Bovendien wordt Ziggo duurder en duurder.

Snap gewoon niet hoe ze zulke bagger producten van UPC door willen zetten. Bah :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
CRXDelSol schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 23:00:
[...]

My prime hoef ik sowieso niet, gebruik het nu ook niet. Ik wil echter iets zonder mediabox o.i.d waar je uiteindelijk ook voor betaald. Bovendien wordt Ziggo duurder en duurder.

Snap gewoon niet hoe ze zulke bagger producten van UPC door willen zetten. Bah :r
stel hem zelf samen.. en bij start krijg je gewoon nog zo`n "standaard" mediabox wat volgens mij nog steeds een Humax 5300C is? al kan je telefonisch er ook gewoon een CI+ module voor krijgen zonder extra maandelijkse kosten :P

zelf een CI+ module gedaan + ongeregistreerde smartcard, heb immers al 5 kaartjes op naam.. niet dat ik er nu 5 nodig heb.. maar wie weet later wel >:) en als ze toch gratis weggeven bij bepaalde acties destijds... :)

Tv kijken doe ik via CI+ modules zowel in de woonkamer als slaapkamer. en een 3de kaart zit in mn X-trend Enigma2 PVR welke braaf zn opnames op mn NAS parkeert zodat ik ze ook via de HTPCs gewoon terug kan kijken >:)

alleen dat men graag de baas is over opnames snappen TV aanbieders niet helemaal :(

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
SMSfreakie schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 23:05:
[...]

stel hem zelf samen.. en bij start krijg je gewoon nog zo`n "standaard" mediabox wat volgens mij nog steeds een Humax 5300C is? al kan je telefonisch er ook gewoon een CI+ module voor krijgen zonder extra maandelijkse kosten :P

zelf een CI+ module gedaan + ongeregistreerde smartcard, heb immers al 5 kaartjes op naam.. niet dat ik er nu 5 nodig heb.. maar wie weet later wel >:) en als ze toch gratis weggeven bij bepaalde acties destijds... :)

Tv kijken doe ik via CI+ modules zowel in de woonkamer als slaapkamer. en een 3de kaart zit in mn X-trend Enigma2 PVR welke braaf zn opnames op mn NAS parkeert zodat ik ze ook via de HTPCs gewoon terug kan kijken >:)

alleen dat men graag de baas is over opnames snappen TV aanbieders niet helemaal :(
CI+ module heeft bij mij ook de voorkeur. Scheelt ook een afstandsbediening. Misschien daar maar even over bellen. Interactief gebruik ik verder ook amper, laatste opname is van vorig jaar (m'n vriendin kijkt GTST altijd via AirPlay met RTL XL). Enige wat ik nodig heb is gewoon een CI+ module (kaartje moet hier ergens nog wel rond zwerven), Baby TV en 150 Mbit internet. Ik kijk zelf alleen Discovery Channel of vergelijkbaar, en series via m'n Apple TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
CRXDelSol schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 23:11:
[...]

CI+ module heeft bij mij ook de voorkeur. Scheelt ook een afstandsbediening. Misschien daar maar even over bellen. Interactief gebruik ik verder ook amper, laatste opname is van vorig jaar (m'n vriendin kijkt GTST altijd via AirPlay met RTL XL). Enige wat ik nodig heb is gewoon een CI+ module (kaartje moet hier ergens nog wel rond zwerven), Baby TV en 150 Mbit internet. Ik kijk zelf alleen Discovery Channel of vergelijkbaar, en series via m'n Apple TV.
mischien dat het ook wel online te fixen is tegenwoordig, en je kan Ziggo jou ook laten bellen natuurlijk.
maar goed het is op dit moment nog niet onmogelijk om onder de Horizon bak uit te komen :)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:01

Wildfire

Joy to the world!

Hier ook gewoon zelf een pakket samen gesteld. Geen MyPrime, geen Horizon Box. Prima! :)

Waarom zou ik een Horizon Box willen als hier al twee uitstekende Humax 5050C'tjes staan?

[ Voor 36% gewijzigd door Wildfire op 03-05-2016 23:24 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik betaal nog steeds 25 Euro. :P Geen tv, geen radio (behalve analoog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-08 14:29
Sinds een paar dagen rond 1 - 2 uur 's nachts random verbroken verbindingen op Ziggo (regio rijnmond - voorne-putten, oud upc gebied) ben blijkbaar niet de enige aantal vrienden van mij hebben er ook last van en continu op dezelfde momenten. Iemand hier die er ook last van heeft ?

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMSfreakie schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 23:05:
[...]
stel hem zelf samen.. en bij start krijg je gewoon nog zo`n "standaard" mediabox wat volgens mij nog steeds een Humax 5300C is?
Correct

https://www.ziggo.nl/tele...boxen/standaard-mediabox/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:31
DennusB schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:56:
Iemand enig idee waar je in die Horizon Go app het chromecast icoontje zou moeten zien..? Ik zie m nergens..
Die moet vanzelf verschijnen als er een chromecast in je netwerk gevonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 10:55
Ik kreeg tijdje terug bij mijn nieuwe abo. De interactieve mediabox als standaard geleverd.
Omdat deze hierboven slecht leverbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
jongetje schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 06:46:
[...]

Die moet vanzelf verschijnen als er een chromecast in je netwerk gevonden is.
En zorgen dat je de app up-to-date hebt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 23:09
Maandag gebeld ze zouden het omzetten, maar in Mijn Ziggo staat nog steeds 200mbit?
Wat een slome bende weer....

Probeer het via de website, maar dan vergeet het m'n CI+ module bij afrekenen (68 euro ipv 70, die wel in het overzicht staat).

[ Voor 46% gewijzigd door matthijst op 04-05-2016 08:34 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
matthijst schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:30:
Maandag gebeld ze zouden het omzetten, maar in Mijn Ziggo staat nog steeds 200mbit?
Het aanpassen van de gegevens in 'Mijn Ziggo' zou 5 werkdagen kunnen duren. Hier is de 300/30 sinds gistermiddag actief (maandagmiddag besteld) en 'Mijn Ziggo' is nu ook keurig aangepast. In de bevestigingsmail heb je een link zodat je de bestelling kunt 'volgen'. Op de site werd gisteren bevestigd dat de upgrade voltooid was. Geen nieuw modem, gewoon HZN SMT-G7401 (waar we totaal geen problemen mee hebben).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HgHrrgW.png

[ Voor 3% gewijzigd door CreativeS op 04-05-2016 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/DOrs3ga1EqLW3KCiCvY1BJKW/full.jpg?nohitcount=1

Bij mij staat dat ik moet bevestigen, maar ik zie nergens een optie om het te bevestigen.

Iemand die weet wat ik moet doen om het te bevestigen?

Of moet ik gewoon afwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Bah... Ik heb niets aan de 300/30 (wel lekker) maar ik vind 120 met TV Royaal prima. Alleen zou ik graag een stukje goedkoper willen dan +/-75 p/mnd.

Helaas kan ik geen constructie verzinnen bij Ziggo nu waarbij ik (aanzienlijk) goedkoper uit ben met deze combinatie.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Tranzy schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:06:
Bah... Ik heb niets aan de 300/30 (wel lekker) maar ik vind 120 met TV Royaal prima. Alleen zou ik graag een stukje goedkoper willen dan +/-75 p/mnd.

Helaas kan ik geen constructie verzinnen bij Ziggo nu waarbij ik (aanzienlijk) goedkoper uit ben met deze combinatie.
Tja, dingen hebben nu eenmaal hun prijs..... Ik betaal nu elke maand zo'n 110 euro aan Ziggo, Ik wil ook wel minder betalen, maar jah.... Dan krijg ik ook producten die qua specificaties lager zijn dan wat ik nu heb.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CreativeS schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:58:
[...]

Het aanpassen van de gegevens in 'Mijn Ziggo' zou 5 werkdagen kunnen duren. Hier is de 300/30 sinds gistermiddag actief (maandagmiddag besteld) en 'Mijn Ziggo' is nu ook keurig aangepast. In de bevestigingsmail heb je een link zodat je de bestelling kunt 'volgen'. Op de site werd gisteren bevestigd dat de upgrade voltooid was. Geen nieuw modem, gewoon HZN SMT-G7401 (waar we totaal geen problemen mee hebben).

[afbeelding]
Waar kan ik dit vinden? Zie in Mijn Ziggo niets over de orderstatus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:11:
Waar kan ik dit vinden? Zie in Mijn Ziggo niets over de orderstatus?
Als het goed is, heb je na de bestelling een bevestigingsmail ontvangen.
Hierin staat een link om de voortgang van de bestelling te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Heb helemaal geen mail gehad?
Telefonisch besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:18
matthijst schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:30:

Probeer het via de website, maar dan vergeet het m'n CI+ module bij afrekenen (68 euro ipv 70, die wel in het overzicht staat).
Via de site upgraden kost 17.50 activatie kosten, heb je dat ook als je het telefonisch doet?

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janus Bier
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:24
Tranzy schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:06:

Connect Complete & Play Start + TV Royaal misschien een optie?

Dat is 65,90 of 64,45 zonder bellen.

https://www.ziggo.nl/alles-in-1/zelf-samenstellen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Net toch maar even gebeld en toch maar de 4 euro overwogen extra te betalen voor de snelheids verhoging.

Ik betaal nu 73 euro.
Het is óf 69 euro voor 150/15 (downgrade) óf 77 voor 300/30 ... 4 euro minder of

Moet dus een nieuw modem geplaatst worden dan... dus wil ik eerst even weten of dit modem ook een Bridge modus ondersteunt.

Kan iemand mij dit vertellen want de Ziggo medewerker zei dat hij hier wel vanuit gaat ... maar dat is een beetje vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Janus Bier schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:20:
[...]

Connect Complete & Play Start + TV Royaal misschien een optie?

Dat is 65,90 of 64,45 zonder bellen.

https://www.ziggo.nl/alles-in-1/zelf-samenstellen/
Had ik later gezien ja... Dat is inderdaad een optie. Scheelt wel weer 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
matthijst schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:16:
Heb helemaal geen mail gehad?
Telefonisch besteld.
Direct na de telefonische bestelling afgelopen maandag een bevestigingsmail ontvangen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GFcwaR9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:41
DennusB schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:56:
Hoe zie ik of ik kan streamen?

Als je een tablet of smartphone hebt met Horizon Go en je verbindt je apparaat met hetzelfde wifi-netwerk als een AirPlay of Chromecast, dan verschijnt er een Chromecast of AirPlay icoon in beeld van de app. Druk erop en je maakt verbinding met je streamingapparaat.

Wanneer je live-tv-kijkt vind je:

het Chromecast icoon rechtsboven in beeld:
het AirPlay icoon rechtsonder in beeld:
Helaas zie ik het icoontje ook niet, terwijl alle andere cc apps wel probleemloos werken.
Ik heb wel een custom rom geïnstalleerd, misschien is dat het euvel.

Je moet overigens wel op je eigen netwerk zitten heb ik gelezen, dus het werk niet bij een ander thuis als ik het goed begrijp.

[ Voor 7% gewijzigd door Sunrise op 04-05-2016 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Robert777 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:14:
[...]

[...]

Helaas zie ik het icoontje ook niet, terwijl alle andere cc apps wel probleemloos werken.

Je moet overigens wel op je eigen netwerk zitten heb ik gelezen, dus het werk niet bij een ander thuis als ik het goed begrijp.
Bij mij werken alle Chromecast apps ook prima. En ik zit gewoon op m'n eigen WiFi, zonder custom ROM, helemaal stock Samsung S7 Edge... en vanaf m'n iPad werkt t wel 8)7

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
DennusB schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:18:
[...]

Bij mij werken alle Chromecast apps ook prima. En ik zit gewoon op m'n eigen WiFi, zonder custom ROM, helemaal stock Samsung S7 Edge... en vanaf m'n iPad werkt t wel 8)7
Ja irritant hè, ik was helemaal blij met de nieuwe functie maar helaas. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Laatst online: 23:07

WTM

Zijn er tweakers hier die 300/30 afgenomen hebben i.c.m. met de ConnectBox (enige optie in fUPC gebied)?

Of zijn er nog andere modem types die in het fUPC gebied werken met 300/30 ?

Ik lees hier: https://chelloo.com/forum/index.php?topic=55993.20 dat er een tester was die niet blij was met de ConnectBox. Ik neem aan, dat als de modem in bridgemodus gezet is dat 't geen probleem qua stabiliteit kan zijn? (AC87U van Asus als router, dat werkt helemaal top).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
WTM schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:43:
Of zijn er nog andere modem types die in het fUPC gebied werken met 300/30 ?
Wij hebben 300/30 via de HZN (7401) en halen die snelheid ook ruimschoots (zowel bedraad als draadloos).
Asus RT-AC66U fungerend als AP op de HZN aangesloten en het werkt allemaal super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Laatst online: 23:07

WTM

CreativeS schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:46:
[...]

Wij hebben 300/30 via de HZN (7401) en halen die snelheid ook ruimschoots (zowel bedraad als draadloos).
Asus RT-AC66U fungerend als AP op de HZN aangesloten en het werkt allemaal super.
Thanks! Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zit te wachten op HZN als modem, al zou 't wel moeten kunnen begrijp ik inderdaad. Liever heb ik 't apart van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Net gebeld. Ze hadden vergeten m door te klikken.
Alsnog gedaan en nu wel mail gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-09 01:38

Aapje

Opel-beun
TunefulDJ_Mike schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 01:45:
Sinds een paar dagen rond 1 - 2 uur 's nachts random verbroken verbindingen op Ziggo (regio rijnmond - voorne-putten, oud upc gebied) ben blijkbaar niet de enige aantal vrienden van mij hebben er ook last van en continu op dezelfde momenten. Iemand hier die er ook last van heeft ?
Ik heb zulke problemen dus ook... Ik game 's avonds nog wel eens... Maar rond een uurtje of 1~2 begint er gezeik op de lijn. Teamspeak (duitse server), downstream werkt dan nog wel, maar upstream valt eventjes compleet weg. Gameservers (veelal van Valve uit duitsland) ook even weg, als ik lang wacht komt de verbinding wel weer terug... Maar als ik de modem release/renew van IP werkt alles direct weer.

Gekke is overdag nergens last van, alleen rond de nacht :?

Zijn er meer mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:08

PauseBreak

derp!

Robert777 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:14:
[...]

[...]

Klopt! Ik weet niet of je de spam van Ziggo hierover al binnen hebt gehad of niet, maar in die folder staat expliciet dat het niet werkt als je je iPhone hebt gejailbreakt of een custom rom op je Android foon hebt gezet.
Aapje schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:58:
[...]

Ik heb zulke problemen dus ook... Ik game 's avonds nog wel eens... Maar rond een uurtje of 1~2 begint er gezeik op de lijn. Teamspeak (duitse server), downstream werkt dan nog wel, maar upstream valt eventjes compleet weg. Gameservers (veelal van Valve uit duitsland) ook even weg, als ik lang wacht komt de verbinding wel weer terug... Maar als ik de modem release/renew van IP werkt alles direct weer.

Ja, dat heb ik al sinds de DDOS aanval op de DNS servers. Is wel beter geworden met het nieuwe modem (Technicolor TC7210 in bridge), maar niet helemaal weg. Soms duurt het locken van de upstream channels ook gewoon een kwartier of meer, maar uiteindelijk werkt het dan wel.

[ Voor 46% gewijzigd door PauseBreak op 04-05-2016 12:14 ]

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
PauseBreak schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:12:
[...]

Klopt! Ik weet niet of je de spam van Ziggo hierover al binnen hebt gehad of niet, maar in die folder staat expliciet dat het niet werkt als je je iPhone hebt gejailbreakt of een custom rom op je Android foon hebt gezet.
Ik krijg geen email van upc, althans ik weiger het te gebruiken (ander verhaal).

Wat betreft dat het expliciet vermeld staat is dat de app niet werkt of de chromecast / airplay functie?
De app werkt namelijk wel ondanks dat ik een custom rom met root heb. (al een backup gemaakt van de apk, misschien ontbreekt de check in deze versie).
[...]

Ik ook, regio Nijmegen.

[ Voor 31% gewijzigd door Sunrise op 04-05-2016 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:08

PauseBreak

derp!

Robert777 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:34:
[...]

Ik krijg geen email van upc, althans ik weiger het te gebruiken (ander verhaal).

Wat betreft dat het expliciet vermeld staat is dat de app niet werkt of de chromecast / airplay functie?
De app werkt namelijk wel ondanks dat ik een custom rom met root heb. (al een backup gemaakt van de apk, misschien ontbreekt de check in deze versie).
Oh, sorry, het is offline spam. Gewoon met de PostNL wandelwagen.

En nogmaals excuses, het staat in de app store er expliciet bij:
De Horizon Go app werkt niet op een apparaat met jailbreak
Ik vermoed dat iets soortgelijks ook wel in de Android app store staat en dat je probleem dus zit in iets dat wel in vanilla Android zit en niet in je custom rom.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:32
PauseBreak schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:45:
Ik vermoed dat iets soortgelijks ook wel in de Android app store staat en dat je probleem dus zit in iets dat wel in vanilla Android zit en niet in je custom rom.
Custom rooted Android hier en de app doet het prima :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/DFG_2016-05-04-13-48-56s.png

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
Brad Pitt schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:50:
[...]

Custom rooted Android hier en de app doet het prima :)

[afbeelding]
Ook de chromecast feature ? Zo ja welk model heb je? De oude of de nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Robert777 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:57:
Ook de chromecast feature ? Zo ja welk model heb je? De oude of de nieuwe?
Oh wacht never mind dan. Dacht dat alleen de app werd bedoelt. Heb gelukkig geen Horizon Box :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
Brad Pitt schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:58:
[...]

Oh wacht never mind dan. Dacht dat alleen de app werd bedoelt. Heb gelukkig geen Horizon Box :)
Het gaat wel over de app, als je een chromecast hebt die aanstaat krijg je een icoontje bij het afspelen zodat die het gaat streamen (naar tv) ipv je telefoon/tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Robert777 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:00:
Het gaat wel over de app, als je een chromecast hebt die aanstaat krijg je een icoontje bij het afspelen zodat die het gaat streamen (naar tv) ipv je telefoon/tablet.
Oh ok ik zal straks even testen op de nVidia Shield en deze post dan aanpassen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
Brad Pitt schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:03:
[...]

Oh ok ik zal straks even testen op de nVidia Shield en deze post dan aanpassen d:)b
Als je een chromecast hebt mag het niet uitmaken of je een telefoon of tablet gebruikt.

[ Voor 3% gewijzigd door Sunrise op 04-05-2016 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Robert777 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:05:
Als je een chromecast hebt mag het niet uitmaken of je een telefoon gebruikt of tablet.
Ik heb geen losse Chromecast, heb een Shield mét Chromecast, vind ik veel handiger :)

[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 04-05-2016 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
Brad Pitt schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:06:
[...]

Ik heb geen Chromecast, heb een Shield mét Chromecast :)
Oh klinkt vreemd, waarvoor zou een tablet een chromecast hebben? Je kan toch al normaal alles bekijken via je tablet + streaming apps.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Robert777 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:08:
Oh klinkt vreemd, waarvoor zou een tablet een chromecast hebben? Je kan toch al normaal alles bekijken via je tablet + streaming apps.
:)
De Shield TV is een prima vrijwel alles kunnende media speler. Stream liever alles naar de 65" plasma :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
Brad Pitt schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:09:
[...]

De Shield TV is een prima vrijwel alles kunnende media speler. Stream liever alles naar de 65" plasma :P
Oh je gebruikt 'm met een hdmi kabel als media streamer. Nu snap ik het. Ja kijk maar of het werkt, ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Robert777 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:11:
Oh je gebruikt 'm met een hdmi kabel als media streamer.
Allemaal wayyy off topic natuurlijk, maar het betreft: https://shield.nvidia.com/android-tv

(nu beneden alles aanzetten en testen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
Brad Pitt schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:14:
[...]

Allemaal wayyy off topic natuurlijk, maar het betreft: https://shield.nvidia.com/android-tv

(nu beneden alles aanzetten en testen)
Oh ja was een misverstand, ik dacht dat we het over een tablet hadden maar ze hebben nu dus ook tv streamer / console die dezelfde naam heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
Robert777 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:20:
Oh ja was een misverstand, ik dacht dat we het over een tablet hadden maar ze hebben nu dus ook tv streamer / console die dezelfde naam heeft.
Even getest en doet het prima. Kan van de live tv stream blijkbaar geen screenshot maken dus werd foto.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/20160504_142550_HDRs.jpg

Heb een Chineze Huawei telefoon met Europese custom rooted rom er op, for the record :)

[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 04-05-2016 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:19
iemand nog recent contact gehad met Ziggo Webcare? Vroeger altijd snel reactie, maar wacht nu al >week op reactie op zowel Twitter als Facebook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkjobse schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:38:
iemand nog recent contact gehad met Ziggo Webcare? Vroeger altijd snel reactie, maar wacht nu al >week op reactie op zowel Twitter als Facebook..
Vanmorgen berichtje gestuurd, zojuist een nette reactie retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

henkjobse schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:38:
Is erg wisselvallig tegenwoordig... Na een week zou ik er niet meer van uit gaan dan ze het nog oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepie95
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-07 20:51
MdO82 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 19:54:
[...]

Je hebt nu al 150/15.

Kan je je modemwaardes eens posten (zie openingspost).
Volgens mij zijn dit de modemwaardes?

Downstream Power Waardes:
Allemaal tussen de 6.4 en 8.3 dBmV (Binnen aanbevolen)

Downstream SNR Waardes:
Tussen de 40.3 en 40.9 Signal to Noise Ratio (33 of hoger aanbevolen)

Upstream Power Waardes:
Tussen 35.7 en 37.5 dBmV (Acceptabel bereik: 38-49dBmV)

Screenshots DOC SIS signal, mocht het nog helpen:
https://gyazo.com/f737372b4ee9959ef589e72202d7e35f
https://gyazo.com/19f05ed309bb82580722cb1711dd777c

Verder nog een speedtest gemaakt op speedtest.ziggo.nl: https://gyazo.com/2ce313ccfe934f49ad9fb8ef071fd621

[ Voor 219% gewijzigd door Joepie95 op 04-05-2016 15:26 . Reden: Formatting ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunrise
Brad Pitt schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:29:
[...]

Even getest en doet het prima. Kan van de live tv stream blijkbaar geen screenshot maken dus werd foto.

[afbeelding]

Heb een Chineze Huawei telefoon met Europese custom rooted rom er op, for the record :)
Gefeliciteerd, nu wil ik het ook voor mekaar krijgen, maar ja what to do.... Bedankt voor het testen.

Edit: Heb 't nu ook voor mekaar, signaal was boven te zwak, vroeger was het goed maar had de router veerplaatst. 8)7

De kwaliteit is niet echt denderend, lijkt wel mpeg uit de jaren 90 (beetje overdreven), op de telefoon ziet het er wel strak uit. Maar in ieder geval beter dan niks.

[ Voor 21% gewijzigd door Sunrise op 04-05-2016 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-08 14:29
[...]

Hier precies hetzelfde teamspeak (nederlandse server bij transip vps) valt even weg, games knallen eruit. Pingen naar ip adressen werkt nog wel maar naar web adressen niet. Heb geen Ziggo/UPC dns server dus daar kan het niet aanliggen. Die van het modem heb ik nog niet geprobeerd (wordt niet op prijs gesteld wanneer ik midden in de nacht twee trappen af kom lopen) maar zal hem vannacht eens uitproberen.

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Robert777 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:27:
[...]
Edit: Heb 't nu ook voor mekaar, signaal was boven te zwak, vroeger was het goed maar had de router veerplaatst. 8)7
Hahaha mooi zo!
De kwaliteit is niet echt denderend, lijkt wel mpeg uit de jaren 90 (beetje overdreven), op de telefoon ziet het er wel strak uit. Maar in ieder geval beter dan niks.
Dat kan ik beamen ja. Had ook een iets betere kwaliteit verwacht. Oh well, beter dan niets I guess :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas91
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-09 23:52
Afgelopen maandag in de ochtend gelijk een upgrade gedaan vanaf 200/20 naar 300/30. Kreeg direct een bevestiging, met daarin te zien dat het opgeleverd ging worden (in levering). Gisteren kreeg het de status 'bestelling afgerond'. Mooi, even m'n TC7200 herstarten en gaan met die banaan. Maar wat blijkt, ik haal nog steeds 200/20. Inmiddels diverse keren herstart, maar helaas nog steeds op de oude snelheid.

Net even gebeld met de klantenservice (drama!), krijg ik te horen dat ik een ConnectBox krijg. Naar verwachting is deze maandag pas binnen. Hebben meerdere mensen deze ervaring? Ik heb nergens in een e-mail gezien dat ik een nieuw modem zou krijgen, wat in feite ook niet nodig is (deze doet het prima).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ja, iedereen met een 7200 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Beunhaas91 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 18:08:
Net even gebeld met de klantenservice (drama!), krijg ik te horen dat ik een ConnectBox krijg. Naar verwachting is deze maandag pas binnen. Hebben meerdere mensen deze ervaring? Ik heb nergens in een e-mail gezien dat ik een nieuw modem zou krijgen, wat in feite ook niet nodig is (deze doet het prima).
Als je het in de avond meet dan merk je waarschijnlijk al dat de TC7200 nét niet strak de maximale snelheid haalt*. Je moet wel naar korte intervallen kijken, daarin zie je dipjes.

Met de connect box is dat voorbij :).

Mijn test: TC 7200 met iperf3, bij intervallen van 0.1/0.25 seconden zie je [korte] dips in de drukkere uren maar niet in de rustige uren. Met de connect box is dit volledig weg.

…maar de ping is wel 3ms hoger. 11ms is niet echt een probleem dus ik vind het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas91
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-09 23:52
Net nog eens gebeld, eens kijken wat de super klantenservice me nu weer kon vertellen. Werd ik afgescheept met het verhaal dat ik wél de TC7200.U mocht houden, maar dat het tot 72 uur kon duren voordat de verbinding actief werd.

Ik liet het er maar bij, boos worden tegen een student die een checklist afwerkt heeft weinig zin. :X

[ Voor 77% gewijzigd door Beunhaas91 op 04-05-2016 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

TFHfony schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 19:13:
[...]

Maar blijkbaar is het ze niet gelukt de telefoon te vinden Niets meer van ze gehoord. Ook geen gemiste oproepen.

*zucht*

/edit 20:12/
Zelf maar even gebeld en de stoute schoenen aangetrokken: Gevraagd om een upgrade naar ZZP Pro met 300/40mbit en 3 maanden kortings, zodat ik maar 30 euro (ex BTW) betaal. Uiteindelijk ben ik op jaarbasis (bijna) even duur uit als terug stappen naar een consumenten abonnement. :) Maar wel 40mbit up.
Wordt morgen uitgevoerd.
Wijziging doorgevoerd, maar heb nu 200/40mbit op mijn TC7210. Ik zie ook maar 8 downstream kanalen gelocked ipv de verwachte 16.... Hmmmm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
volgens mij heeft Ziggo niet heel veel haast her en der.. nog steeds geen verdere info van ze gekregen mbt hoe de boel verder gaat lopen :/

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-09 19:08
Beunhaas91 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 18:42:
Net nog eens gebeld, eens kijken wat de super klantenservice me nu weer kon vertellen. Werd ik afgescheept met het verhaal dat ik wél de TC7200.U mocht houden, maar dat het tot 72 uur kon duren voordat de verbinding actief werd.

Ik liet het er maar bij, boos worden tegen een student die een checklist afwerkt heeft weinig zin. :X
Waarom is dat eigenlijk zo gek dat je moet wachten?
Bullet NL schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:08:
[...]

Tja, dingen hebben nu eenmaal hun prijs..... Ik betaal nu elke maand zo'n 110 euro aan Ziggo, Ik wil ook wel minder betalen, maar jah.... Dan krijg ik ook producten die qua specificaties lager zijn dan wat ik nu heb.
Phoe, wat neem je dan allemaal af bij Ziggo?
Hier €45 per maand en heb ook gewoon internet en telefonie :+

[ Voor 31% gewijzigd door Jordyz op 04-05-2016 19:14 ]

Pagina: 1 ... 87 ... 160 Laatste

Dit topic is gesloten.