maartentmm schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 17:21:
Mensen wie kan mij helpen? Ik wil een nieuw abonnement afsluiten maar ziggo weigert mij de eerste 3 maanden korting te geven. is het echt nodig om te zeggen dat ik naar kpn ga als je mij die korting niet geven? huidig pakket is nu alles in een plus.
Ook wil ik graag een nieuwe router hoe kan ik dat vragen?
In 2 delen doen.
Online nieuw abonnement aanvragen, je moet van Ai1+ naar connect max anders werkt de korting niet.
Makkelijkste is gewoon compleet nieuw abonnement met alle pakketopties kiezen die je wilt en daarna aangeven tijdens het invullen van je gegevens dat je al Ziggo hebt. (i.v.m. meenemen opties wat niet altijd werkt of goed gaat), heb je ook meteen een horizon box erbij.
Als je de bevestiging hebt per brief van je bestelling bel je de klantenservice.
Geef aan dat je een oude non wifi modem hebt en een nieuw abonnement aangevraagd dus een wifi modemrouter wilt, als het goed is wordt je naar de technische helpdesk doorverbonden. Deze gaat regelen dat je een nieuwe modem krijgt.
Sommige klantenservice medewerkers doen moeilijk, dan aangeven dat dat ding al een nieuwe adapter heeft, af en toe wegvalt tijdens bellen kortom twijfelachtig is en dan wordt het meestal alsnog geregeld.
Nog een argument: Bij je nieuwe abo zit tegenwoordig een bruikleenmodem dus de modem krijg je bij een nieuw abo ....
Helaas geen keuze en op dit moment worden er nog steeds Ubee wifi brakbakken geleverd ipv de nieuwe Technicolor (die ?iets? beter zou zijn ...)
[
Voor 0% gewijzigd door
XallaX op 10-06-2015 20:39
. Reden: typo ]