Nou dat is dus ook zo, opnemen hoeft eigenlijk zelden, je kunt ook gewoon terugkijken in de tv gids, echter wel met reclames, dus voor sommige zaken is het wel fijn het op te nemen, dan kun je doorspoelenUltraSub schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:03:
[...]
Zit te denken, waarom zou je voor het standaard werk nog iets op willen nemen als je toch alles terug kunt kijken tot 7 dagen geleden? En is het echt twee minuten? De Humax is al heel langzaam dus ben wel wat gewend, maar heb het nooit getimed.
Nog niet gehad__fred__ schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:46:
[...]
Ik heb op de ECO stand tegenwoordig het probleem dat ie dan foutcode 6010 geeft bij het starten en het relatief lang duurt voordat interactieve diensten (zoals replay TV) werken. Ik heb dus weinig zin om 10 tot 15 minuten te wachten voordat dat slome apparaat verbinding heeft met het Ziggo netwerk. Dit met een SMT-G7401 (nieuwe) mediabox. De oude was overleden (kapotte fan), maar gaf nooit code 6010, en zat altijd binnen een minuut op het netwerk. Ik heb dus de keus tussen 7,50 per maand aan stroom uitgeven in de hoog-stand om replay TV te kunnen kijken, of de mediabox een kwartier vantevoren aanzetten als ik iets terug wil kijken. Beide niet echt bevredigend en een reden om de hele meuk er misschien uit te gooien en lekker via een CI+ kaartje te gaan kijken, dan maar geen replay TV.
Meer mensen last van?
[ Voor 47% gewijzigd door Martinusz op 25-01-2017 14:57 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.