Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daxy
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:01
Weemism schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 16:54:
[...]

Maar dan kan je nog steeds geen opnames programmeren meen ik? Met externe opslag verbonden aan je tv heb je volgens mij toch alleen timeshift?
Jawel hoor, ik heb gewoon EPG en kan een opname daar inplannen, of met de hand invullen wanneer ik iets wil opnemen. Werkt perfect.

Do not argue with a fool. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

daxy schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 16:56:
[...]

Jawel hoor, ik heb gewoon EPG en kan een opname daar inplannen, of met de hand invullen wanneer ik iets wil opnemen. Werkt perfect.
Ah ok, duidelijk, wist ik niet. Dus ook gewoon met de tv op standby neemt de CI module op naar de HDD?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daxy
Weemism schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 16:57:
[...]

Ah ok, duidelijk, wist ik niet. Dus ook gewoon met de tv op standby neemt de CI module op naar de HDD?
Yup, ik kan dat zien doordat het standby lampje dan niet rood maar oranje is. Hij gaat dan vanzelf opnemen, zelfs zonder de TV aan te zetten. Als de TV aanstaat dan krijg je wel een melding te zien dat hij gaat beginnen met opnemen. Maar omdat er 2x een CI+ inzit geeft ook dit geen problemen.

Do not argue with a fool. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:17
Ik vind 't ideaal dat opnemen met je eigen tv. Ik heb dan welliswaar maar 1 tuner, maar ik kan in de tussentijd gewoon Netflix kijken of de tv staat gewoon uit, opnemen doet ie wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 07:35
FunFair schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 15:23:
Ik heb de hele bende weer geannuleerd. Ik kreeg vandaag het doosje binnen om mijn CI+ module terug te sturen. Daarop heb ik dus gebeld of ik de Horizon kan terugsturen i.p.v. de CI+, omdat de Horizon Box voor mij gewoon niet het apparaat is dat ik zoek... is dus niet mogelijk, ook niet door met iemand hogerop te praten. Ziggo houdt zijn poot stijf dus.

Enfin, vervolgens de administratie aan de lijn gehad om de bestelling te annuleren. Conclusie, ik ga weer terug naar mijn 40/4 abonnement met CI+ module. En nu komt het grappigste... ik ontvang binnenkort een nieuwe CI+ module en dan moet ik mijn huidige CI+ module terugsturen... want deze wordt binnenkort gedeactiveerd... hoe kan dat nou? mijn eigen smart-card zit er geactiveerd en wel in.
En ik krijg een doos voor de Horizon... mooi... weg met dat ding.

Wat een rompslomp zeg... ben blij dat ik zo weer gewoon terug bij af ben.
had je dan niet zelf een ci module kunnen kopen op marktplaats ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
raven22 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 18:20:
[...]

had je dan niet zelf een ci module kunnen kopen op marktplaats ofzo?
Natuurlijk kan dat, maar dan kan ik er net zo goed een huren.
Het is meer een principe kwestie. Iets wat werkt inleveren om het vervolgens weer terug te kopen, omdat ziggo mij een apparaat verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
PcDealer schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 16:51:HBO werkt niet (zwart), maar zou wel on demand werken.
Logisch, HBO zendt al 19 dagen niet meer lineair uit in Nederland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:38
Net ziggo maar weer eens gebeld.

na een aantal afdelingen gehad te hebben aangekomen bij de afdeling opzeggingen... and guess what ik kan niet eens opzeggen lol

doordat mijn klantgegevens in het oude klantsysteem staan kunnen ze 0!! wijzigingen doorvoeren zelfs geen opzeggingen...

ze bellen me uiterlijk maandag terug met een oplossing ik heb ook de naam van een medewerker gekregen die teamlead zou zijn (gechecked op zn linked in het klopt) the Saga continues....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggie_NB
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-09-2024
Ik wilde gisteren ook gebruik gaan maken van de twee jaren aanbieding maar dat lukte helaas niet meer.
Heb toen Ziggo gebeld en voor een half jaar een korting van 25,- Euro per maand gekregen. Is toch mooi meegenomen die 150,- Euro.
Iedereen bedankt voor de tip!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
ik dus ook gebruik gemaakt van de 24 maanden FNV-actie.
Vandaag telefonisch contact gehad met Ziggo, ik wil namelijk mijn huidige ConnectBox en CI+ module blijven gebruiken ondanks de wijziging in abbonement en dus de Horizonbox die daarbij hoort.
De medewerker heeft nog even de kortingsactie met me doorgenomen en zei "zo, dat is een mooie 24 maanden aanbieding meneer"

Ik heb de serial numbers moeten doorgeven van mijn Connectbox, CI+ module, CI+ card en ook de Horizonbox.
De medewerker heeft al deze gegevens verwerkt in het systeem.
Ik kan nu gewoon mijn huidige set up handhaven.
Want had behalve vandaag de Horizonbox ook de retourdozen ontvangen voor de Connectbox en CI+ module.
De Horizonbox blijft ongeopend in de doos en die gaat ergens in het huis een plekje krijgen en komt er pas uit als ik overstap naar andere aanbieder.

[ Voor 19% gewijzigd door _Bailey_ op 19-01-2017 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

MdO82 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 21:17:
[...]
Zet je SQ601 erop en de box zal het dan wel doen :)
SQ601 zit nu op dat ding in de muur gedraaid, horizon gelijk met de meegeleverde coaxkabel op de SQ601.
Maar blijft "een ogenblik geduld aub" geven.

Moet dat kastje waar die groene kabel op aangesloten zit ook vervangen worden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang duurt het onderhoud aan de website van ziggo?

Ik kan nu geen film1 kijken hierdoor op de app (moet ik inloggen, maar dan komt er een melding dat ziggo omderhoud heeft).

Handig.... not

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hjs schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 20:01:
[...]

SQ601 zit nu op dat ding in de muur gedraaid, horizon gelijk met de meegeleverde coaxkabel op de SQ601.

Moet dat kastje waar die groene kabel op aangesloten zit ook vervangen worden ofzo?
Nee de SQ-601 moet voldoende zijn.
Bel ze even op (al weet ik niet of ze iets kunnen doen voor je door de storing)
Dat zal er wellicht mee te maken kunnen hebben.

Zou dus even bellen :)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-09 12:28
Ik heb voor mijn ouders ook gebruik gemaakt van de 24 maanden FNV-actie.

Lekker handig geregeld weer. Vandaag hebben ze de Horizon box ontvangen en zojuist ben ik langs geweest om deze te installeren.

Bleken ze ook de UMU-01 signaalverdeler te hebben. Jammer dat er niet gecontroleerd wordt welke signaalverdeler er in het verleden is geleverd.

Nu maar een monteur voor ze aangevraagd (was de snelste manier om de juiste signaalverdeler te krijgen).
hjs schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 20:01:
[...]

Krijg je toevallig ook de foutcode 1060? Die kreeg ik in ieder geval bij het rechtstreeks aansluiten van de Horizon box, zonder signaalverdeler.

[ Voor 35% gewijzigd door Pazzie op 19-01-2017 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-09 22:58
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 21:05:
Hoe lang duurt het onderhoud aan de website van ziggo?

Ik kan nu geen film1 kijken hierdoor op de app (moet ik inloggen, maar dan komt er een melding dat ziggo omderhoud heeft).

Handig.... not
Is dat nog steeds?
Vanmiddag ook al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

MdO82 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 21:08:
[...]

Nee de SQ-601 moet voldoende zijn.
Bel ze even op (al weet ik niet of ze iets kunnen doen voor je door de storing)
Dat zal er wellicht mee te maken kunnen hebben.

Zou dus even bellen :)
Hoofdkastje kan ook te verouderd zijn he. De AOP.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

icy schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 21:37:
[...]

Hoofdkastje kan ook te verouderd zijn he. De AOP.
Ik vraag wel om monteur.
Nu heb ik gewoon alles, straks sloop ik wat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jordyz schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 21:21:
[...]

Is dat nog steeds?
Vanmiddag ook al..
Hele dag al. Nu boeit het mij niet zo dat ik mijn rekeningen niet kan inzien, maar ik wilde een film kijken en betaal ervoor, maar dat lukt dus niet.

Gelukkig werkt hbo on demand wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hmm Beller is Sneller gaat niet op.
Wachttijd was perfect ( geen ) :)

Maar doorverbonden met de persoon op verlengen, en mijn gegevens worden nagelopen OF ik de FNV korting kan krijgen.
Duurt 5 werkdagen :/

We zien het wel, ik reken nergens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:04
De site is weer werkbaar qua snelheid en de afgenomen producten zijn ook weer in te zien. Uiteraard niet omgezet naar de FNV aanbieding, maar dat was te verwachten. Fijn dat dit ook via een mail of andere manier nog even door ze wordt doorgegeven. Ach ja :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Brad Pitt schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 08:35:
De site is weer werkbaar qua snelheid en de afgenomen producten zijn ook weer in te zien. Uiteraard niet omgezet naar de FNV aanbieding, maar dat was te verwachten. Fijn dat dit ook via een mail of andere manier nog even door ze wordt doorgegeven. Ach ja :)
Ik zie alles terug op TV na, daar staat nog TV-Standaard met een standaard media-box.
Misschien iets te maken met die Horizon die niet door start :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Bij mij staat de FNV bestelling er wel bij (Heb Ziggo Sport Totaal er tussen staan :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxy
icy schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 09:33:
[...]

Bij mij staat de FNV bestelling er wel bij (Heb Ziggo Sport Totaal er tussen staan :))
Hoe lang duurde dat (als in, wanneer heb je besteld)? :)
Ik zit nu 2x per dag mn modem te restarten want ik ga van 150->300Mbit/s, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

daxy schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 09:47:
[...]

Nieuwe snelheid had ik dezelfde avond al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

[...]

17e besteld s'avonds om een uur of 22:00 en volgend ochtend om 08:00 was het al geregeld nadat ik de bevestigingsmail kreeg. Collega van me bestelde de 18e in de ochtend en had in de middag al een hogere upload, download kon die niet checken op dat moment :+

Je kan natuurlijk ook inloggen bij Ziggo Sport Totaal, poging tot iig want als je geen sport totaal hebt kan je niet inloggen met je ziggo account en anders ben je ingelogd en kan golf e.d. kijken :+

[ Voor 16% gewijzigd door Meneer iCy op 20-01-2017 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Inloggen bij ziggo sport totaal?
Waar is dat dan?

Oh, .nl gewoon.

[ Voor 15% gewijzigd door hjs op 20-01-2017 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Hier ook, zelfde avond was alles doorgevoerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-03 14:19
PcDealer schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 16:51:
Mijn vrouw klaagde afgelopen weekend over dat alle diensten sinds 9:00 waren uitgevallen, Sinds gisteren merkte ze dat we opeens Film1 hebben. Navraag leerde dat we i.p.v. Royaal wel Movies XL hebben en Film1 als gelukje hebben. HBO werkt niet (zwart), maar zou wel on demand werken. Aardige meid aan de telefoon :)
Net even contact gehad om me foxsports abbo aan te laten passen. Ze geven nu gratis proefmaanden op movies en series XL. Deze is nu ook bij mij geactiveerd.

Ik gok dat deze bij jullie is toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

dvanpol schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:22:
[...]

Net even contact gehad om me foxsports abbo aan te laten passen. Ze geven nu gratis proefmaanden op movies en series XL. Deze is nu ook bij mij geactiveerd.

Ik gok dat deze bij jullie is toegepast.
Mij is verteld dat Movies de vervanger is van Royaal.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxy
CreativeS schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:06:
[...]

Hier ook, zelfde avond was alles doorgevoerd...
Volgens Ziggo hangt de verhoging samen met de levering van de horizon-/connect box. Even geduld dus, niet mijn sterkste kant helaas... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Thnx

Uw Ziggo account heeft geen actief Ziggo Sport Totaal abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:10
https://www.ziggo.nl/best...ntcmp=fnv&offerid=114100/
https://www.ziggo.nl/best...ntcmp=fnv&offerid=114102/

Als je gebruik maakt van bovenstaande links, weten jullie wat het "Gratis extra wifi-punt t.w.v. € 159" inhoudt? Dit is hopelijk toch niet het Access Point van TP-Link dat voor 59 euro wordt aangeboden via Ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:26
meesje schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:55:
https://www.ziggo.nl/best...ntcmp=fnv&offerid=114102/

Als je gebruik maakt van bovenstaande links, weten jullie wat het "Gratis extra wifi-punt t.w.v. € 159" inhoudt? Dit is hopelijk toch niet het Access Point van TP-Link dat voor 59 euro wordt aangeboden via Ziggo?
Ehhh ik denk van wel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
De FNV link doet het weer, na de systeem storing. Twijfel twijfel 30Mbit upload ;-)

Zou je prijs 2 jaar vast staan, ik denk het wel, dus je slaat 2 jaar prijsverhogingen over? En je kan alle zenders kijken die je maar wilt.

116101 is Ziggo Connect & Play Max met heel Ziggo Sport Totaal de eerste 24 maanden voor 59.95 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:10
stormfly schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:11:
De FNV link doet het weer, na de systeem storing. Twijfel twijfel 30Mbit upload ;-)

Zou je prijs 2 jaar vast staan, ik denk het wel, dus je slaat 2 jaar prijsverhogingen over? En je kan alle zenders kijken die je maar wilt.

116101 is Ziggo Connect & Play Max met heel Ziggo Sport Totaal de eerste 24 maanden voor 59.95 per maand.
Alleen 116100 en 116102 doen het (12 maanden).
Bij 1 en 3 krijg je onderstaande melding:
Helaas kunnen wij je bestelling niet verwerken op dit moment door een technisch probleem. Probeer het later opnieuw, of bel met de Ziggo klantenservice op het onderstaande nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:39

TDB

meesje schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:19:
[...]

Alleen 116100 en 116102 doen het (12 maanden).
Bij 1 en 3 krijg je onderstaande melding:
Helaas kunnen wij je bestelling niet verwerken op dit moment door een technisch probleem. Probeer het later opnieuw, of bel met de Ziggo klantenservice op het onderstaande nummer.
Bij mij ook dezelfde foutmelding. Ik ben benieuwd naar de link van de 24 maanden.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raynman
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:25
Misschien krijg je na een paar dagen nog een brief. Ik heb een keer geprobeerd of je dat extra wifi-punt kon bestellen als je alleen tv afneemt (er staat alleen "exclusief voor ziggo-klanten"). Na het invullen van de gegevens allemaal groene vinkjes ("leverbaar op uw adres" e.d.) en een bevestiging via de mail, maar de volgende dag was de bestelstatus stilletjes verdwenen uit Mijn Ziggo. Toen viel er na een week of zo een Ziggo-envelop op de mat met uitleg over de annulering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 13:25
Mijn bestelling staat blijkbaar wel in het systeem, maar ik ga 'm cancellen.

1. Ik moet blijkbaar mijn spullen terugsturen die ik via Ziggo zakelijk geleverd heb gekregen vorig jaar (Humax, TC7210) als ik na het jaarcontract de boel opzeg. Smartcard wordt ook gedeactiveerd?

2. Ziggo bestel afdeling heeft mijn order verkeerd ingevoerd, is de MAX variant ipv de Complete. Kan niet aangepast worden, moet via opzeggingen. Weer in de wacht.EN opnemen ho maar na 21 minuten.

3. NLE is 29,95 via DSL. Is hier ook gewoon beschikbaar. Snelheid 100/30. Met Ziggo Sport Totaal er bij is dat 44,90 per maand. Ook mooi. Als i er niet uitkom met Zakelijk dan vind ik het wel best.

Oud Ziggo was prima. De samenvoeging is niet positief wat mij betreft. Alle flexibiliteit is er uit. En het was al niet overdreven felxibel, maar dit is wel heel star ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
garp schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:33:
Mijn bestelling staat blijkbaar wel in het systeem, maar ik ga 'm cancellen.

1. Ik moet blijkbaar mijn spullen terugsturen die ik via Ziggo zakelijk geleverd heb gekregen vorig jaar (Humax, TC7210) als ik na het jaarcontract de boel opzeg. Smartcard wordt ook gedeactiveerd?
Hoe bedoel je dat? Het is toch niet vreemd dat je de spullen die je nu hebt moet terugsturen als je andere apparatuur krijgt?

Wat is de letterlijke email tekst waarop je dit baseert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:48
Ik gebruik af en toe die ziggo hotspots, maar de wifi is stukken sneller geworden. Haal nu 15/3 ipv van 10/2.

http://www.speedtest.net/my-result/i/1942445242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Zou het nut hebben om een ticket in te schieten over de TC7210 die na +- 40 dagen uptime ineens instabiel wordt.. en een powercycle het (vaak) weer oplost?

nu gewoon +- 50% packetloss op de lijn :|

edit: de betreffende TC7210 staat in bridge.

[ Voor 11% gewijzigd door SMSfreakie op 20-01-2017 11:43 ]

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Omdat mijn TV + CI en Smartcard gestolen is heb ik een nieuwe Smartcard nodig. Tegenwoordig moet dat via Ziggo, dus ik zo'n Module + smartcarde bestellen voor +€2,- extra per maand via de website.. krijg ik een e-mail met het volgende:
We kunnen uw bestelling niet verwerken. Hartelijk dank voor uw bestelling. Helaas hoort wat u heeft besteld bij een abonnement dat u niet heeft.
Ik heb schijnbaar een oud "tv standaard" + "internet Z1" abonnement. Hier betaal ik €44,95 voor. In combinatie met dit abonnement kan ik dus niet een extra mediabox of CI+ module bestellen. :(

Via de reguliere manier overstappen naar een connect start+play abonnemen kost me eenmalig 17,50 waar ik niet op zit te wachten. Ik heb nu via de volgende actie mijn pakket 'geupgrade':

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

garp schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:33:
Ja, zakelijk en consument zijn twee losse administraties oid.

Alles van zakelijk moet terug, en voor consument krijg je alles nieuw, incl een nieuw klantennr.
(en dus ook account op mijn ziggo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
Duidelijk. Dan stap ik gewoon niet over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:52
garp schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:27:
Duidelijk. Dan stap ik gewoon niet over.
Bij overstap naar 300 Mbit in combinatie met andere contract persoon moest bij mij ook de oude modem terug. Echter je kunt prima de oude spullen later terugsturen dan dat je de nieuwe spullen ontvangt. Dit heb ik bij mijn bestelling erbij laten zetten. Vervangen van de modem was 5 minuten werk. Twee weken later kreeg ik een doos om de oude modem terug te sturen.

[ Voor 17% gewijzigd door sdk1985 op 20-01-2017 12:52 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

stormfly schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:11:

Nee, je hebt een jaarcontract maar je aanbieding is voor 2 jaar.
Extra abonnement
Ziggo Sport Totaal 14,95

Actie
Eerste 24 maanden Connect en Play Complete 49,95 pm. Dit is niet verwerkt in bovenstaande prijs.
Eerste 24 maanden krijgt u Ziggo Sport Totaal gratis. Dit is niet verwerkt in bovenstaand aanbod.

Wanneer uw abonnement start
Wat krijgt u en voor hoe lang? Dat is handig om op een rij te hebben. U kunt er altijd weer vanaf, na de afgesproken termijn. Er is 1 maand opzegtermijn.

Abonnement Contracttermijn
Connect Complete en Play Complete 12 maanden
Ziggo Sport Totaal maandelijks opzegbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:57

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Meer mensen die na aanvraag via de FNV actie niet meer kunnen inloggen op Mijn Ziggo? Gisteren was er de hele dag onderhoud, vanochtend kon ik wel weer inloggen en was mijn order in behandeling, nu kan ik niet inloggen vanwege een foute gebruikersnaam of wachtwoord (maar die zijn zeker goed).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

SayWhatAgain! schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:34:
Meer mensen die na aanvraag via de FNV actie niet meer kunnen inloggen op Mijn Ziggo? Gisteren was er de hele dag onderhoud, vanochtend kon ik wel weer inloggen en was mijn order in behandeling, nu kan ik niet inloggen vanwege een foute gebruikersnaam of wachtwoord (maar die zijn zeker goed).
Ik kan gewoon inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:37
Ze hebben chromecast streaming weer uitgezet bij alle HBO content in de ZiggoGO app. Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:45
Vandaag een installatiepakket ontvangen met daarin een Connectbox naar aanleiding van de Connect & Play Max FNV aanbieding. Mijn oude (wifiloze) Ubee kan de deur uit. Daarna maar snel in bridge laten zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-09 20:19
Tackleberry schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:42:
Vandaag een installatiepakket ontvangen met daarin een Connectbox naar aanleiding van de Connect & Play Max FNV aanbieding. Mijn oude (wifiloze) Ubee kan de deur uit. Daarna maar snel in bridge laten zetten. :)
Voordat je je oude modem weg doet kijk eerst of je nieuwe wel kan activeren, ik wacht hier al een week tot Ziggo eindelijk "administratief" modem heeft geactiveerd. Waarom weet ik niet maar blijkbaar is het een moeilijk probleem....

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Mattie112 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:14:
Voordat je je oude modem weg doet kijk eerst of je nieuwe wel kan activeren, ik wacht hier al een week tot Ziggo eindelijk "administratief" modem heeft geactiveerd. Waarom weet ik niet maar blijkbaar is het een moeilijk probleem....
Nou, ik verwacht niet dat ik het oude modem weg doe voordat ik mijn nieuwe modem werkend heb gezien. Maar toch bedankt voor de tip. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
De 24 maanden werkte niet meer voor mij, maar de 116100 link ( 12 maanden ) wel.
Toch weer 216€ ...
Thnx all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
sdk1985 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:51:
[...]

Bij overstap naar 300 Mbit in combinatie met andere contract persoon moest bij mij ook de oude modem terug. Echter je kunt prima de oude spullen later terugsturen dan dat je de nieuwe spullen ontvangt. Dit heb ik bij mijn bestelling erbij laten zetten. Vervangen van de modem was 5 minuten werk. Twee weken later kreeg ik een doos om de oude modem terug te sturen.
Ik heb meerdere smartcards, die worden dan ook gedeactiveerd. Die moet ik dan vanaf nu gaan huren. Ze kunnen niet meer mee naar de particuliere aanbieding. Kon vroeger wel, nu dus niet meer.

Heb 6 maanden korting gekregen bij zakelijk, op een jaarcontract. Ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het kan zijn dat je Connectbox nog niet gelijk werkt.
Ik heb ook de FNV actie besteld en kreeg vandaag mijn connect-box binnen, maar aansluiten was nog niet mogelijk omdat het modem nog niet geactiveerd was :')

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Heb zojuist de FNV actie besteld. Echter ben ik begin december overgestapt naar het nieuwe max pakket, met o.a. 300/30mb, van het oude pakket. Ben dus errug benieuwd of ze het accepteren.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
garp schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 16:29:
[...]

Ik heb meerdere smartcards, die worden dan ook gedeactiveerd. Die moet ik dan vanaf nu gaan huren.
Als ik die FNV actie kies bedoel je? Of als je FNV neemt op de huidige contractant zijn naam blijft alles hetzelfde maar krijg je korting 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

menzo schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:08:
Ze hebben chromecast streaming weer uitgezet bij alle HBO content in de ZiggoGO app. Hebben jullie dat ook?
Ja hier ook, belachelijk. Gisteravond hele avond hbo op de chromecast gekeken, nu weer weg. Triest gedoe.

Ik download westworld en game of thrones ook nog steeds, heb daarnaast gewoon legaal het aanbod van hbo. Maar blijft bizar dat illegaal downloaden beter werkt dan ervoor betalen 8)7

De andere series van hbo ken ik grotendeels niet, dus die kijk ik wel op de ipad. En anders maar op de laptop en die aan de tv hangen.

Maar misschien is het een fout van ziggo? Zie http://www.totaaltv.nl/ni...et-chromecast-en-airplay/

Ik ben alleen te lui om hierover te bellen met de helpdesk.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2017 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:37
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 18:07:
[...]

Ja hier ook, belachelijk. Gisteravond hele avond hbo op de chromecast gekeken, nu weer weg. Triest gedoe.

Ik download westworld en game of thrones ook nog steeds, heb daarnaast gewoon legaal het aanbod van hbo. Maar blijft bizar dat illegaal downloaden beter werkt dan ervoor betalen 8)7

De andere series van hbo ken ik grotendeels niet, dus die kijk ik wel op de ipad. En anders maar op de laptop en die aan de tv hangen.

Maar misschien is het een fout van ziggo? Zie http://www.totaaltv.nl/ni...et-chromecast-en-airplay/

Ik ben alleen te lui om hierover te bellen met de helpdesk.
Ik heb een bericht op Twitter gestuurd, maar nog geen reactie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:36
MdO82 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 18:28:
Ze schijnen weer eens een storing te hebben met de smartcards in mijnziggo :X
Daarom zijn ze weer eens niet zichtbaar in de omgeving
Even een serieuze vraag: waarom kijken jullie zo vaak in mijn ziggo of je smartcards er staan? :?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
mowa schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 17:40:
Heb zojuist de FNV actie besteld. Echter ben ik begin december overgestapt naar het nieuwe max pakket, met o.a. 300/30mb, van het oude pakket. Ben dus errug benieuwd of ze het accepteren.
Wij zijn in december 2016 weer teruggekomen naar Ziggo na een 'verblijf' van 6 maanden bij KPN. Onze initiële korting van 3 maanden (C&P Max) loopt dus in feite nog, maar de FNV-aktie (12 maanden) is wel geaccepteerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
martinusz schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 18:41:
[...]

Even een serieuze vraag: waarom kijken jullie zo vaak in mijn ziggo of je smartcards er staan? :?
Omdat ze liever hebben dat men geen eigen smartcards meer gebruikt, maar ze liever moet huren en dat vertik ik, als ze dat aangepast zouden hebben na de FNV actie die aangevraagd is dan had ik de boel geannuleerd

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
mowa schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 17:40:
Als je als bestaande klant de upgrade gedaan hebt, is er geen probleem.
Je krijgt dan ( vooralsnog ) gewoon de FNV kortingen, het enige wat veranderd, is dat je weer aan jaarcontract hebt gekregen ( als dat al voorzij was)

* FreshMaker zit dus weer een jaartje 'vast'
Maar aangezien KPN toch nog geen glas-plannen heeft, boeit dat niet zo

mijn omzetting was in 2 uurtjes voor elkaar, de sport totaal app gaf 'ineens' beeld ( al zal ik het bijna niet gebruiken )

[ Voor 8% gewijzigd door FreshMaker op 20-01-2017 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Als je momenteel een nieuw abonnement afsluit in voormalig UPC gebied, is er dan iets te zeggen over het type internetmodem dat wordt geleverd?

Ik begreep eerder in dit topic dat als je tijdens het bestelproces niet de optie kreeg om wel of niet voor een apart modem te kiezen, deze standaard wordt geleverd naast de Mediabox (zoals ik het ook graag wil). Ik zie nu op de apparatuurpagina dat dat potentieel vier verschillende modellen kunnen zijn, één ervan (de Technicolor TC7200) kan echter niet tegelijkertijd 2,4 en 5GHZ wifi aan, iets wat ik wel erg graag zou willen, ben het ook gewend van de FritzBox die ik momenteel nog van XS4ALL heb.

Op de Mijn Ziggo pagina kan ik dit nog niet checken aangezien m'n abonnement pas op 16 februari ingaat, en de order nu 'in afwachting' staat i.v.m. de latere ingangsdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:40
nog ff voor mijn duidelijkheid. Mijn huidige connect play complete loopt nog tot mei 2017, kan ik nu gewoon de FNV actie pakken die dan weer 1 jaar loopt ? Scheelt me toch 10 euro p/m en extra Ziggo sport totaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
edebee schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 19:33:
nog ff voor mijn duidelijkheid. Mijn huidige connect play complete loopt nog tot mei 2017, kan ik nu gewoon de FNV actie pakken die dan weer 1 jaar loopt ? Scheelt me toch 10 euro p/m en extra Ziggo sport totaal
Gewoon proberen ;)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:40
Al je maar geen boete krijgt ofzo, Ziggo medewerkers hebben zelf ook geen idee ze kenden de actie niet eens 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requa
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Ik heb recent een Ziggo Zakelijk ZZP'er contract afgesloten, even bekijken hoe het allemaal zal gaan/verlopen!

Ben erg benieuwd! 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

CreativeS schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 18:43:
[...]

Wij zijn in december 2016 weer teruggekomen naar Ziggo na een 'verblijf' van 6 maanden bij KPN. Onze initiële korting van 3 maanden (C&P Max) loopt dus in feite nog, maar de FNV-aktie (12 maanden) is wel geaccepteerd.
FreshMaker schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 19:10:
[...]

Als je als bestaande klant de upgrade gedaan hebt, is er geen probleem.
Je krijgt dan ( vooralsnog ) gewoon de FNV kortingen, het enige wat veranderd, is dat je weer aan jaarcontract hebt gekregen ( als dat al voorzij was)

* FreshMaker zit dus weer een jaartje 'vast'
Maar aangezien KPN toch nog geen glas-plannen heeft, boeit dat niet zo

mijn omzetting was in 2 uurtjes voor elkaar, de sport totaal app gaf 'ineens' beeld ( al zal ik het bijna niet gebruiken )
Bedankt voor jullie reactie. Het huidige "300/30" abo is per maand opzegbaar, die wordt dan automatisch omgezet naar het nieuwe abo. Februari is vanwege de eerdere omzetting nu echter vooruit betaald. Dat staat ook in de voorwaarden. Moet nog even nagaan hoe ze het met de huidige omzetting gaan doen. Kan de datum van de aanvang van de FNV actie wellicht nog verplaatsen naar maart.

De bestelstatus staat vooralsnog op "In levering". De FNV actie is een jaar-abo, daarna sport-totaal en de Horizon mediabox opzeggen (terug naar Connect Max en Play Start). In mijn beleving is sport-totaal alleen leuk voor de F1 onboard beelden zoals die vorig jaar tijdens het gratis/promotie Abu Dhabi weekeinde te zien was. Momenteel de gewone mediabox want de mogelijkheid om meerdere kanalen op te nemen, etc zit al in onze htpc.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Hmm. Misschien moet ik ook maar weer een contract aan gaan dan. Toch nog zeker een jaar geen glasvezel. Betaal nu ook 62 euro en heb minder pakket. Enige wat me zorgen baart is dat er net een wijziging is geweest en het me niks zou verwonderen als ze me ijskoud toch al een contract met verlenging hebben aangenaaid terwijl ik uitdrukkelijk heb aangegeven dat niet te willen en is me telefonisch ook tig keer bevestigd. Maar ja. Telefonisch. En nergens te zien wat je contract nu precies is en hoe lang hè op die portal. :|

/edit
En dat stroomverbruik van die horizon. :(

[ Voor 5% gewijzigd door UltraSub op 20-01-2017 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 12:35
Weet iemand of het toevallig mogelijk is om vóór de overstapdatum (duurt altijd minimaal 30 dagen helaas...) al gesloten te kunnen worden? Vind een maandje teveel betalen niet erg aangezien het internet hier over de DSL ondragelijk traag is. 50Mbit abbo tele2, krijg maar 17Mbit uit de router, directe aansluiting meterkast. Wel soms sprongen naar 33Mbit na 3x te bellen en te klagen, maar na 24 uur weer terug bij 17Mbit.
Wil die 300Mbit wel eens ervaren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
pfft en na veel moeite ( en wat hulp ) via een ssh sessie met mn router thuis de technicolor weten te rebooten.... en mn verbinding is instant weer stabiel.

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:01
Hier ook FNV actie besteld, alles werkt, bevestiging van 24 maanden korting ontvangen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geert de Graaf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:50
Beetje gek probeem met een TC7210 in bridge
Net als @SMSfreakie een uptime van weken en opeens packet loss.

Normaal: 304/29.6

Nu: 267/0.22 worst
En 15-20% packet loss

Waarden uit modem:
Upstream Channel
Channel Lock Status Modulation Channel ID Symbol Rate Frequency Power
1 Locked QAM64 2 5120 Ksym/sec 44500000 Hz 43.5 dBmV
2 Locked QAM16 1 5120 Ksym/sec 52000000 Hz 43.0 dBmV
3 Locked QPSK 3 5120 Ksym/sec 36000000 Hz 44.5 dBmV
4 Locked QAM16 4 5120 Ksym/sec 58800000 Hz 43.0 dBmV

Heb SQ601 en kabel vervangen, power cycles factory resets niks heeft geholpen werk nu via 4G.

Heb een afspraak voor maandag, we zullen zien :X
Kan het te maken hebben met de dooi?

Geert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

menzo schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 18:22:
[...]

Ik heb een bericht op Twitter gestuurd, maar nog geen reactie.
Bedankt, hij doet het hier weer met de chromecast _/-\o_

Edit: mmm, niet bij alles. Westworld niet, hung wat ik nu kijk weer wel. Misschien zijn ze er nog mee bezig?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2017 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Vandaag ook, geheel onverwacht, een dubbel pakket van Ziggo binnen gekregen. Eentje met de Horizon box en de andere met denk ik montage materiaal of zo. Nog niks nieuws op de Ziggo site te zien qua FNV/snelheidsverhoging en ook nog steeds geen enkel bericht. Best vaag allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Vandaag een installatiepakket met Connectbox ontvangen. Modem moest wel even telefonisch geactiveerd worden, dat ging gelukkig zonder problemen. Direct gevraagd om hem in bridge te zetten, maar daarvoor moet eerst Wifispots uitgezet worden blijkbaar. Dat is nu gedaan, morgen moet ik nogmaals contact opnemen voor bridge modus.

In Mijn Ziggo staat alles bij Producten > Televisie conform de bestelde Connect Max & Play Max actie. Bij internet zie ik nog 150/15 ipv 300/30, maar dat zien we morgen wel weer verder.

Note; de Horizon box had ik dus al staan, gelukkig hebben ze die niet nogmaals opgestuurd. Dat valt dan weer mee. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Tackleberry op 20-01-2017 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even uit nieuwsgierigheid: zitten jullie ook allemaal bij de fnv? Nee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik neem aan dat als ik ga verlengen met een FNV aanbod dat mijn 4 smartcards pleite zijn? Of kan ik boven gewoon mijn humax 5050c blijven gebruiken? En ik zie hier mensen met 24 maanden? Die link is toch offline, al langer geleden besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 22:59:
Alleen ik, en ik heb er niets mee gedaan :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hier ook vanavond via de FNV link besteld.
Mijn 3 maand korting was net afgelopen en zat dus nog in een lopend contract. :9

In ieder geval werkte de sport totaal zenders een uurtje later al. Hoop niet dat ze verder nog dingen gaan opsturen. Werk al met de horizon en de connectbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 22:59:
Mijn vrouw (toevallig) wel. Maar daar kwam ik pas achter ná het bestellen eigenlijk... :P
UltraSub schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:02:
Ik neem aan dat als ik ga verlengen met een FNV aanbod dat mijn 4 smartcards pleite zijn? Of kan ik boven gewoon mijn humax 5050c blijven gebruiken? En ik zie hier mensen met 24 maanden? Die link is toch offline, al langer geleden besteld?
Bij mijn eerdere overstap naar de Horizon bleven mijn twee smartcards gewoon actief. Op dit moment gebruik ik geen smartcard aangezien mijn oude Samsung (SD) decoder is overleden. We kijken boven nu naar analoog signaal op een HD ready televisie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tackleberry schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:13:
[...]

Mijn vrouw (toevallig) wel. Maar daar kwam ik pas achter ná het bestellen eigenlijk... :P
Er wordt ook niet gevraagd om je fnv nummer dus ik denk dat het een beetje een algemene aanbieding is.
Anders neem ik aan dat ze om je lidmaatschap nummer zouden vragen

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Geert de Graaf schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 21:42:
Beetje gek probeem met een TC7210 in bridge
Net als @SMSfreakie een uptime van weken en opeens packet loss.

Normaal: 304/29.6

Nu: 267/0.22 worst
En 15-20% packet loss

Waarden uit modem:
Upstream Channel
Channel Lock Status Modulation Channel ID Symbol Rate Frequency Power
1 Locked QAM64 2 5120 Ksym/sec 44500000 Hz 43.5 dBmV
2 Locked QAM16 1 5120 Ksym/sec 52000000 Hz 43.0 dBmV
3 Locked QPSK 3 5120 Ksym/sec 36000000 Hz 44.5 dBmV
4 Locked QAM16 4 5120 Ksym/sec 58800000 Hz 43.0 dBmV

Heb SQ601 en kabel vervangen, power cycles factory resets niks heeft geholpen werk nu via 4G.

Heb een afspraak voor maandag, we zullen zien :X
Kan het te maken hebben met de dooi?
geen idee, bij mij is het weer opgelost na een "reboot" van het modem..

modem waardes kan ik remote helaas niet uitlezen.. maar je upstream is wel vaag met QAM16 en QPSK er bij in...

en mijn modem had een rond de 43 dagen uptime voor de boel begon.

en ik had vanaf mn eigenlijn naar buiten eigenlijk geen packetloss.. maar vanaf een random lijn (ziggo,KPN,4G Tmobile) naar me zelf toe tegen de 50% loss :(

behalve als ik tegelijk vanaf mijn eigen lijn naar een willekeurig gekozen adres ging pingen.. dan viel de packetloss ineens weg..

idem als ik de payload van 64bytes naar 6400 bytes vergrote..

[ Voor 13% gewijzigd door SMSfreakie op 20-01-2017 23:42 ]

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
UltraSub schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:02:
En ik zie hier mensen met 24 maanden? Die link is toch offline, al langer geleden besteld?
Die link werkte tot woensdagmiddag... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21-09 10:05
Hier werkt het niet. Had een Max pakket besteld, maar Ziggo kan mijn bestelling niet verwerken. Ik bel straks wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tackleberry schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:13:
[...]

[...]

Bij mijn eerdere overstap naar de Horizon bleven mijn twee smartcards gewoon actief. Op dit moment gebruik ik geen smartcard aangezien mijn oude Samsung (SD) decoder is overleden. We kijken boven nu naar analoog signaal op een HD ready televisie...
Is dat dan een HD ready televisie zonder DVB-C tuner? Als er wel een tuner in zit kun je namelijk gewoon naar digitale SD-zenders kijken zonder smartcard of nare kastjes. Gewoon een kwestie van je TV laten zoeken naar digitale zenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Iemand de Ziggo app uit de Windows Store al werkend gekregen op een Engelse Win(10) installatie? Heb de taal op Nederlands gezet maar ook dat mag niet baten. "Ziggo GO is currently not available", irritant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:25

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Brad Pitt schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 10:02:
Iemand de Ziggo app uit de Windows Store al werkend gekregen op een Engelse Win(10) installatie? Heb de taal op Nederlands gezet maar ook dat mag niet baten. "Ziggo GO is currently not available", irritant :)
Vreemd, hier werkt hij gewoon. (NL Windows 10)
Misschien eens opnieuw installeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Speedy_Gonzalez schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 10:13:
[...]
Vreemd, hier werkt hij gewoon. (NL Windows 10)
;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dexmael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:49
Brad Pitt schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 10:02:
Hier werkt hij gewoon op een UK installatie maar wel met regio ingesteld als nederland

De app is ook gewoon in het engels voor mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dexmael schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 10:31:
Hier werkt hij gewoon op een UK installatie maar wel met regio ingesteld als nederland

De app is ook gewoon in het engels voor mij
Pfff, regio, dat was het inderdaad, thx! (pours more coffee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21-09 10:05
MdO82 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:39:
[...]

Er wordt ook niet gevraagd om je fnv nummer dus ik denk dat het een beetje een algemene aanbieding is.
Ik heb dus net ook contact gehad met Ziggo. Konden me niet helpen, moest de FNV maar bellen. Nu weet ik weer waarom ik nooit contact wil met de Ziggo klantenservice. Stel stumpers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexmael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:49
Brad Pitt schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 11:03:
[...]

Pfff, regio, dat was het inderdaad, thx! (pours more coffee)
Graag gedaan vaak is het wat simpels blijkt wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Installatie doos opengemaakt. Dacht ff alles aan te sluiten, zit er geen PTS bij, wel de volgens de handleiding optionele tv/radio splitter. Oh well, als ik maar online kom met de PC, tv komt later wel, ff rommelen nu :)

[ Voor 44% gewijzigd door Brad Pitt op 21-01-2017 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:22
Incognitum schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 11:06:
[...]

Ik heb dus net ook contact gehad met Ziggo. Konden me niet helpen, moest de FNV maar bellen. Nu weet ik weer waarom ik nooit contact wil met de Ziggo klantenservice. Stel stumpers.
Komt waarschijnlijk omdat Ziggo zelf deze aanbieding niet rechtstreeks geeft maar dat het via in dit geval de FNV gaat.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ik heb net ook gebeld, niks gezegd over fnv maar gezegd dat ik nieuw abo heb.

Binnenkort komt een monteur de horizon aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
MdO82 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:39:
[...]
Het is een FNV aanbieding, het lidmaatschap nummer heb je nodig voor het openen van de aanbieding op de FNV pagina. De link die daaruit volgt is echter zo lek als een mandje. De FNV zal ook vinden dat Ziggo daar anders mee om moet gaan verwacht ik, maar Ziggo zelf zal daar wel anders tegenaan kijken.

Testing, one, two ...

Pagina: 1 ... 149 ... 160 Laatste

Dit topic is gesloten.