Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 12:35
Interessante ontdekking voor mensen die Ziggo willen aansluiten/of verlengen.
De link van de ledenvoordeelfnv (https://www.ziggo.nl/best...ntcmp=fnv&offerid=116100/) is toegankelijk ook voor mensen zonder een fnv account. Blijkbaar was je ledenaanmelding enkel nodig voor deze link...
Daarnaast was het mogelijk (volgens de ledenvoorfnv klantenservice want Ziggo stond volgens de Ziggo klantenservice los van de actie??) om extra pakketen toe te voegen met behoud van de actieprijs. Dus onbeperkt bellen voegt enkel 10.95 euro toe aan het actiepakket ipv dat je wordt teruggezet naar een normaal pakket.

Maarrrrr, wat nog opvallender mooier is: Als je de link aanpast (116101, 116102 etc.), dan krijg je telkens een andere aanbieding/pakket!
Oftewel, 116100 is Ziggo Connect & Play Max met Ziggo Sport Totaal de eerste twaalf maanden voor 59.95 per maand.
116101 is Ziggo Connect & Play Max met heel Ziggo Sport Totaal de eerste 24 maanden voor 59.95 per maand.
116102 is Ziggo Connect & Play Complete met Ziggo Sport Totaal de eerste twaalf maanden voor 49.95 per maand.
116103 is Ziggo Connect & Play Complete met Ziggo Sport Totaal de eerste 24 maanden voor 49.95 per maand.

Heb zelf voor de gein gebruik gemaakt van de 24 maand actie. Kon het niet laten. Wellicht dat er een betere actie is, maar ben zo ook wel tevreden.

Bewijs van bestelling:
Afbeeldingslocatie: https://s23.postimg.org/gchznstm3/lol.png

Afbeeldingslocatie: https://s29.postimg.org/lvm8ihf7b/116100.png
Afbeeldingslocatie: https://s29.postimg.org/xm05zv7zp/116101.png
Afbeeldingslocatie: https://s29.postimg.org/y01hzgs3b/116102.png
Afbeeldingslocatie: https://s23.postimg.org/kruwcy0uz/116103.png

Ik zou zeggen: Grijp je kans!

[ Voor 10% gewijzigd door Jaïr.exe op 16-01-2017 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:34
Weet iemand waar je kunt zien tot wanneer je contract loopt? Zoek me suf op mijn ziggo, maar zie het maar niet. Wanneer kun je verlengen bijvoorbeeld?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:14
hcQd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:11:
[...]

Dat klopt, on-demand via CI+ werkt alleen bij oud-Ziggo. Bij oud-UPC, waar de smarDTV-module wordt gebruikt, kun je alleen on-demand kijken via een decoder of de app.
Ook niet met een Quantis of @Smit 1.3 CI module?

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Jairdebest schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:16:
De link van de ledenvoordeelfnv (https://www.ziggo.nl/best...ntcmp=fnv&offerid=116100/) is toegankelijk ook voor mensen zonder een fnv account. Blijkbaar was je ledenaanmelding enkel nodig voor deze link...
Daarnaast was het mogelijk (volgens de ledenvoorfnv klantenservice want Ziggo stond volgens de Ziggo klantenservice los van de actie??) om extra pakketen toe te voegen met behoud van de actieprijs. Dus onbeperkt bellen voegt enkel 10.95 euro toe aan het actiepakket ipv dat je wordt teruggezet naar een normaal pakket.

Maarrrrr, wat nog opvallender mooier is: Als je de link aanpast (116101, 116102 etc.), dan krijg je telkens een andere aanbieding/pakket!
Oftewel, 116100 is Ziggo Connect & Play Max met Ziggo Sport Totaal de eerste twaalf maanden voor 59.95 per maand.
116101 is Ziggo Connect & Play Max met heel Ziggo Sport Totaal de eerste 24 maanden voor 59.95 per maand.
116102 is Ziggo Connect & Play Complete met Ziggo Sport Totaal de eerste twaalf maanden voor 49.95 per maand.
116103 is Ziggo Connect & Play Complete met Ziggo Sport Totaal de eerste 24 maanden voor 49.95 per maand.

Heb zelf voor de gein gebruik gemaakt van de 24 maand actie. Kon het niet laten. Wellicht dat er een betere actie is, maar ben zo ook wel tevreden.

Bewijs van bestelling:
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik heb het ook geprobeerd. Heb nu het goedkoopste abonnement en met deze actie heb ik voor 5 euro meer het complete pakket (ipv 15 euro).
Weet alleen niet of die activatiekosten ook nog in rekening worden gebracht, staat een sterretje bij, maar geen beschrijving ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Tjonge, ben echt net omgezet naar Start en betaal daar 44,95 voor pm voor
Is wel erg intressant om gewoon dom te klikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techneut
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
martinusz schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:29:
Weet iemand waar je kunt zien tot wanneer je contract loopt? Zoek me suf op mijn ziggo, maar zie het maar niet. Wanneer kun je verlengen bijvoorbeeld?
Toch moet het duidelijk zijn, ik liep er zo tegenaan. Maar ik herken dit wel, soms zoek je je rot naar iets, geeft het voorlopig even op en blijkt het bij terugkomst vlak voor je neus te liggen. Schaam je dus niet, :)
Inloggen > Producten > Productinformatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik met die fnv actie nu zenders toevoegen? Die optie krijg ik niet, ook niet onbeperkt bellen ? Kan je dat later dan erbij aanvragen??? Verder wil ik geen horizon box, maar een standaard box.

Lastig, ik krijg als ik dat ga doen een boel spul wat ik terug moet sturen. Is het mogelijk deze actie te nemen waarbij je het pakket zelf mag samenstellen?

Als er nu een horizon box komt moet die a) beneden staan en b) vermoord mijn vrouw me. Dus ik denk dat ik het maar niet doe, al is het wel een erg interessante ontdekking.

Voor een ieder met een horizon box is het ongezien aanvragen natuurlijk.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2017 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:00:
hoe kan ik met die fnv actie nu zenders toevoegen? Die optie krijg ik niet, ook niet onbeperkt bellen ? Kan je dat later dan erbij aanvragen??? Verder wil ik geen horizon box, maar een standaard box.

Lastig, ik krijg als ik dat ga doen een boel spul wat ik terug moet sturen. Is het mogelijk deze actie te nemen waarbij je het pakket zelf mag samenstellen?
Volgens de FNV medewerker (niet de Ziggo medewerker want die wist dat niet) is het mogelijk nadat het abonnement is ingegaan om de extra pakketen toe te voegen. Zelf wil ik onbeperkt toevoegen en de FNV medewerker verzekerde mij ervan dat dit mogelijk was.

De extra kosten van de extra pakketten worden bovenop de actieprijs meegerekend.

Het actiepakket is zelf ingesteld door ledenvoordeelfnv en wordt (volgens Ziggo) ook beheerd door ledenvoordeelfnv.

Verder heb ik geen kennis van de horizon box. Weet enkel dat een regulier Connect & Play Max pakket al prijzig is zonder alle toeters en bellen, maar gratis toeters en bellen zijn altijd welkom.

[ Voor 16% gewijzigd door Jaïr.exe op 16-01-2017 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

Bewijs van bestelling:
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Nu even weinig tijd maar is dit ook voordelig als je nog een oud abbo hebt?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Techneut schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:58:
[...]
Toch moet het duidelijk zijn, ik liep er zo tegenaan. Maar ik herken dit wel, soms zoek je je rot naar iets, geeft het voorlopig even op en blijkt het bij terugkomst vlak voor je neus te liggen. Schaam je dus niet, :)
Inloggen > Producten > Productinformatie.
Ik zie nergens datums staan van mijn abbo :) alleen maar je hebt standaard tv + complete bijvoorbeeld.
Wellicht nog verschil tussen oud UPC en oud Ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
icecreamfarmer schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:06:
[...]

Op de screenshot staat ''Al Ziggo klant?'' etc. dus ik denk dat het mogelijk is om uw oude abonnement om te zetten in dit abonnement mits u een jaar klant bent geweest (dus niet dat u vast zit aan een bepaalde periode voordat u kunt wisselen/upgraden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
icecreamfarmer schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:06:
[...]

Wat heb je nu en wat betaal je er nu voor?

Een standaard start abonnement is 45 euro
Een complete abbonement is 60 euro

en daarbij heb je geen sport totaal twv 15 euro, maar 'enkel' sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
audiojunk schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:44:
[...]
Ook niet met een Quantis of @Smit 1.3 CI module?
Het maakt niet uit welke module je erin stopt, in oud UPC gebied werkt dat niet. Je kunt het ook zien bij Ziggo als je het daar controleert a.h.v je postcode en TV type.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jairdebest schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:05:
Volgens de FNV medewerker (niet de Ziggo medewerker want die wist dat niet) is het mogelijk nadat het abonnement is ingegaan om de extra pakketen toe te voegen. Zelf wil ik onbeperkt toevoegen en de FNV medewerker verzekerde mij ervan dat dit mogelijk was.

De extra kosten van de extra pakketten worden bovenop de actieprijs meegerekend.
Bedankt, ik heb er veel interesse in, echter zit ik dan met een horizon box die ik niet wil en dat levert ruzie thuis op, dus ik laat het maar even zo. Liever 10 euro meer betalen dan een boze vrouw straks als die doos bezorgd wordt en ik ben op het werk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

FunFair schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:09:
[...]

Wat heb je nu en wat betaal je er nu voor?

Een standaard start abonnement is 45 euro
Een complete abbonement is 60 euro

en daarbij heb je geen sport totaal twv 15 euro, maar 'enkel' sport.
Het middelste alles in 1 pakket met extra zenders.
Sport en zo kijken we niet.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Jairdebest schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:05:
[...]

Gaat dus via de FNV, die komen er dan toch wel achter dat je geen lid bent en wordt je aanvraag gecancelled lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Ik heb op de Ziggo chat even gevraagd hoe het zit met de Horizon box en upgrade van mijn abonnement nav de FNV actie. Het blijkt dat ik straks een mooie doos op zolder heb staan 8)7
Opzich vermakelijk, maar je zou denken dat er bij Ziggo wel een belletje gaat rinkelen n.a.v. zo'n gesprek.
Welkom bij Ziggo. Je chat nu met Robine. Waarmee kan ik je helpen?
Robine om 14:16, Jan 16:
Goedemiddag, welkom bij Ziggo! Wat kan ik voor je doen?

FunFair om 14:17, Jan 16:
Hallo, ik heb net een nieuw pakket besteld als bestaande klant met de fnv actie en daar heb ik een vraag over

FunFair om 14:18, Jan 16:
ik heb momenteel het start abonnement met 2 CI+ modules. Bij het aanpassen van het abonnement wordt er 17,50 in rekening gebracht voor hardware. Echter zit ik niet te wachten op een horizon box, ik heb immers al 2 tvs via CI+ werkend.

FunFair om 14:18, Jan 16:
hoewel het niet heel duidelijk is, want in de bevestiging staat er een * bij, maar geen beschrijving van de*.

FunFair om 14:19, Jan 16:
Bestelnummer: xxx Klantnummer: xxx

Robine om 14:20, Jan 16:
Het Connect & Play Complete pakket is een pakket met de Horizon. Dat kan ik niet wijzigen.

FunFair om 14:20, Jan 16:
dus die krijg ik sowieso toegestuurd?

Robine om 14:21, Jan 16:
Ja, dat klopt.

Dat is de samenstelling van het pakket.

FunFair om 14:21, Jan 16:
wat gebeurd er dan als ik hem niet gebruik? moet ik hem in de doos bewaren?

Ja, dat is een mogelijkheid inderdaad.

FunFair om 14:22, Jan 16:
en als ik hem weiger bij de post en terug laat sturen? beetje zonde om niets te doen met een werkend apparaat.

Robine om 14:23, Jan 16:
Dan wordt de gehele bestelling geannuleerd.

FunFair om 14:23, Jan 16:
he onhandig
nou, ik snap niet helemaal waarom, maar het zal wel.

Robine om 14:24, Jan 16:
Omdat de samenstelling van het pakket zo is.
Je kunt wel een ander abonnement nemen zonder Horizon, maar dan kun je geen gebruik maken van de actie.

FunFair om 14:25, Jan 16:
blijven mijn huidige CI+ kaarten wel actief met gebruik van de actie?

Robine om 14:25, Jan 16:
Ja

oh ok, dan is het goed

kan ik de horizonbox bij mijn ouders gebruiken? die hebben Ziggo interactieve tv, maar nog een oude samsung decoder

Robine om 14:26, Jan 16:
Nee, dat gaat niet. Het serienummer van de box wordt gekoppeld aan het adres.
Het is niet de bedoeling dat er diensten worden gebruikt waar door de contractant niet voor wordt betaald.

FunFair om 14:27, Jan 16:
ok, ze hebben overigens alles-in-één, maar dan nog een oude variant, maar goed. Ik denk dat ik voldoende weet... Moet ik de horizon box in toekomst weer inleveren?

Robine om 14:28, Jan 16:
Ja, deze wordt in bruikleen afgenomen inderdaad.

FunFair om 14:28, Jan 16:
ok dankuwel, fijne dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
hjs schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:32:
[...]

Gaat dus via de FNV, die komen er dan toch wel achter dat je geen lid bent en wordt je aanvraag gecancelled lijkt me?
Klopt, maar de FNV kan dat volgens mij niet controleren want je hoeft nergens je FNV pasnummer etc door te geven. Het is gewoon een link voor één of ander actiepakket dus. Er staat nergens dat je iets moet aantonen of dat de FNV pashouder ook de aanvrager moet zijn. In mijn geval komt de rekening op de naam van iemand anders dan de FNV pashouder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
hjs schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:32:
[...]

Welnee joh, die hebben gewoon die links kunnen sturen naar hun leden met deze kortingen. Ziggo zal er ook niet om malen of je nu wel of niet FNV lid bent, zij hopen natuurlijk nieuwe leden te werven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Jairdebest schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:42:
[...]

Klopt, maar de FNV kan dat volgens mij niet controleren want je hoeft nergens je FNV pasnummer etc door te geven. Het is gewoon een link voor één of ander actiepakket dus. Er staat nergens dat je iets moet aantonen of dat de FNV pashouder ook de aanvrager moet zijn. In mijn geval komt de rekening op de naam van iemand anders dan de FNV pashouder.
Postcode en Huisnr is toch bekend en uniek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik de horizon box ook 24 meter vanaf het coax punt waar de modem staat aansluiten? Werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:14
hardware-lover schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:09:
[...]

Het maakt niet uit welke module je erin stopt, in oud UPC gebied werkt dat niet. Je kunt het ook zien bij Ziggo als je het daar controleert a.h.v je postcode en TV type.
Oke duidelijk, dan heb ik dus niks aan een nieuwe CI module maar ga straks wel extra betalen voor een dienst die ik niet voor de 100% kan gebruiken omdat Ziggo dus 2 gebieden heeft met dezelfde paketten :(

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
hjs schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:44:
[...]

Postcode en Huisnr is toch bekend en uniek :+
Daar heb je zeker gelijk in! Maar hoe zit het met de FNV ZZP'ers die een lidmaatschap op hun werkplek hebben staan en het pakket bij un thuis aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Jairdebest schreef op maandag 16 januari 2017 @ 15:03:
[...]

Daar heb je zeker gelijk in! Maar hoe zit het met de FNV ZZP'ers die een lidmaatschap op hun werkplek hebben staan en het pakket bij un thuis aansluiten?
We gaan het zien :+
Heb via twitter contact gehad met ziggo en die is ook benieuwd of het lukt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziggo gaat echt niet controleren of je een fnv lidmaatschap hebt, het kost ze al 40 uur om mij aan te sluiten op een extra tv pakket :P

Als ik het neem stap ik wel over van de cnv naar de fnv, kost me toch niets meer en beide bonden zijn aangesloten bij mijn werkgever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
hjs schreef op maandag 16 januari 2017 @ 15:11:
[...]

We gaan het zien :+
Heb via twitter contact gehad met ziggo en die is ook benieuwd of het lukt :D
Nou, mocht het mislukken, dan weten wij door wie. Zou wel mooi zijn als het wel lukt, toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techneut
  • Niet online
martinusz schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:08:
[...]

Ik zie nergens datums staan van mijn abbo :) alleen maar je hebt standaard tv + complete bijvoorbeeld.
Wellicht nog verschil tussen oud UPC en oud Ziggo?
Zou natuurlijk best kunnen dat er nog zulke kleine verschillen zijn die tijd nodig zullen hebben om helemaal te verdwijnen. Geen idee of dat ooit gebeurt, ik had voorheen UPC.

Bij mij staat er b.v. een contractperiode van 10-04-2015 tot 19-04-2016, klopt precies, want 10-04-2015 komt overeen met een kleine wijziging in mijn abonnement, waardoor een nieuwe contractperiode inging van een jaar. Zo'n nieuwe periode is namelijk altijd een jaar. Dat betekent dat je alleen aan een contract bent gebonden als je korter dan een jaar geleden iets aan je abonnement hebt gewijzigd, daarna ben je vrij.

Misschien vonden ze bij Ziggo-oud dat na het verstrijken van een contractperiode die info niet meer relevant is. M.a.w. geen info, geen contract waar je nog aan vast zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Techneut schreef op maandag 16 januari 2017 @ 15:23:
[...]
Zou natuurlijk best kunnen dat er nog zulke kleine verschillen zijn die tijd nodig zullen hebben om helemaal te verdwijnen. Geen idee of dat ooit gebeurt, ik had voorheen UPC.

Bij mij staat er b.v. een contractperiode van 10-04-2015 tot 19-04-2016, klopt precies, want 10-04-2015 komt overeen met een kleine wijziging in mijn abonnement, waardoor een nieuwe contractperiode inging van een jaar. Zo'n nieuwe periode is namelijk altijd een jaar. Dat betekent dat je alleen aan een contract bent gebonden als je korter dan een jaar geleden iets aan je abonnement hebt gewijzigd, daarna ben je vrij.

Misschien vonden ze bij Ziggo-oud dat na het verstrijken van een contractperiode die info niet meer relevant is. M.a.w. geen info, geen contract waar je nog aan vast zit?
Ik heb echt nergens datums staan in mijn ziggo, ben nu op elke pagina en link geweest :P
Nee ik vermoed dat mijn abbo ergens in mei verloopt, maar was vooral ook benieuwd omdat ze in november nogal hebben lopen klooien bij mij, dat die datum dus niet stiekem november is geworden ;)

Maar vooralsnog zie ik dus nergens abbo of datum staan, alleen de producten die ik afneem (zonder datums dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Jairdebest schreef op maandag 16 januari 2017 @ 15:21:
[...]

Nou, mocht het mislukken, dan weten wij door wie. Zou wel mooi zijn als het wel lukt, toch? :P
hoho, voor mij had iemand het al op de chat gegooid las ik hier 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duc848
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:05
martinusz schreef op maandag 16 januari 2017 @ 15:25:
[...]

Ik heb echt nergens datums staan in mijn ziggo, ben nu op elke pagina en link geweest :P
Nee ik vermoed dat mijn abbo ergens in mei verloopt, maar was vooral ook benieuwd omdat ze in november nogal hebben lopen klooien bij mij, dat die datum dus niet stiekem november is geworden ;)

Maar vooralsnog zie ik dus nergens abbo of datum staan, alleen de producten die ik afneem (zonder datums dus).
Toevallig was ik ook aan het kijken wanneer mijn contract afloopt, want ik vind het wel tijd voor een mooi verleng aanbod van ziggo...

Maar ik kan inderdaad ook nergens iets van een datum vinden..

Voor een verleng aanbad, gewoon bellen en zeggen dat je van plan bent over te stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techneut
  • Niet online
martinusz schreef op maandag 16 januari 2017 @ 15:25:
[...]

Wat ik mis is het antwoord op je eigen vraag van in welke hoek je zit, voorheen UPC of voorheen ook al Ziggo. Dat geldt ook voor bovenstaande melding.
martinusz schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:43:
[...]

Welnee joh, die hebben gewoon die links kunnen sturen naar hun leden met deze kortingen. Ziggo zal er ook niet om malen of je nu wel of niet FNV lid bent, zij hopen natuurlijk nieuwe leden te werven.
Nieuwe leden? Beetje moeite met die woordkeus, ik voel me geen lid van die club.
Een lid zou betekenen dat je zoals bij een vereniging inspraak hebt bij voorstellen van een bestuur. Hier ben je alleen maar klant, dus heb je alleen maar de keus uit accepteren of weggaan.

[ Voor 30% gewijzigd door Techneut op 16-01-2017 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Oud Ziggo hier dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
hier ook en ik zie ook geen datum staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol... heb ik eindelijk een schijf aangesloten op m'n TV om iets op te nemen is de zender (Spike) opeens zwart :') thanks Ziggo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bewijs van bestelling:
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik zit hierover na te denken, maar kan je ook kiezen voor Connect Complete + Play Max ?
Of is deze actie alleen mogelijk bij Connect Complete + Play Complete en Connect Max + Play Max ?

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
MdO82 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 17:26:
[...]

Ik zit hierover na te denken, maar kan je ook kiezen voor Connect Complete + Play Max ?
Of is deze actie alleen mogelijk bij Connect Complete + Play Complete en Connect Max + Play Max ?
De actiepakketten kunnen helaas niet gewijzigd worden volgens mij, enkel uitgebreid met de modules.
Anders deed ik zelf ook Connect Max + Play Start, was het maar zo'n feest hhahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jairdebest schreef op maandag 16 januari 2017 @ 18:27:
[...]

De actiepakketten kunnen helaas niet gewijzigd worden volgens mij, enkel uitgebreid met de modules.
Anders deed ik zelf ook Connect Max + Play Start, was het maar zo'n feest hhahaha.
Dat is jammer inderdaad, wij laten het maar zo. Ik dacht eerst: ik koop twee horizons, maar dan gaat de stroomrekening per maand met 10+ euro omhoog. Dus tja, dat wil ik niet.

Vervolgens dacht ik: dan neem ik de decoder wel met wat kletsen met de helpdesk, maar ze willen mij de 5300c opsturen en die heeft geen hdmi ingang en de tv op de slaapkamer heeft maar 2 hdmi ingangen en zitten al vol. Ik krijg dan ook gedoe met hdmi cec en mijn soundbar en dan begrijpt mijn vrouw niet meer hoe ze geluid krijgt.

Ik dacht toen: dan zet ik de horizon wel op zolder, maar dan moet de huidige decoder die ik aan mijn zwager gegeven heb terug. Dat had ik hem al verteld, maar schoonzus in tranen mijn vrouw bellen en tja... laat maar

Ik blijf wel 10 euro meer betalen, scheelt een boel gezeur namelijk :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 18:31:
[...]

Dat is jammer inderdaad, wij laten het maar zo. Ik dacht eerst: ik koop twee horizons, maar dan gaat de stroomrekening per maand met 10+ euro omhoog. Dus tja, dat wil ik niet.

Vervolgens dacht ik: dan neem ik de decoder wel met wat kletsen met de helpdesk, maar ze willen mij de 5300c opsturen en die heeft geen hdmi ingang en de tv op de slaapkamer heeft maar 2 hdmi ingangen en zitten al vol. Ik krijg dan ook gedoe met hdmi cec en mijn soundbar en dan begrijpt mijn vrouw niet meer hoe ze geluid krijgt.

Ik dacht toen: dan zet ik de horizon wel op zolder, maar dan moet de huidige decoder die ik aan mijn zwager gegeven heb terug. Dat had ik hem al verteld, maar schoonzus in tranen mijn vrouw bellen en tja... laat maar

Ik blijf wel 10 euro meer betalen, scheelt een boel gezeur namelijk :+ :D
Hdmi switchje kopen voor je tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jairdebest schreef op maandag 16 januari 2017 @ 18:27:
[...]

Ik vermoedde zoiets al (al is het wel logisch ;) ).
Maar goed dan nemen we voor een jaar max en bespaar je ook weer 10 euro per maand en heb meer snelheid qua internet ;)

Niet dat ik het nodig heb, maar goed het kan :)

Bespaar je dus gewoon even 18 euro per 10 maanden.

€ 77,95 -> € 59.95 en reken 10 maanden omdat je activeringskosten moet betalen.
Daarnaast betaal ik dan 10 euro minder omdat ik nu Connect Complete + Play max heb.
Het is een klein verschil, maar het scheelt toch weer wat ;)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:10

robertwebbe

Robert Webbe

Vanaf vandaag kun je ook bij de Vodafone winkels terecht voor Ziggo producten en diensten. De meeste winkels hebben nu een Horizon mediabox staan op de plek waar eerst Vodafone Thuis stond. Je kunt er ook de extra WiFi punten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Over die FNV actie, ik heb al een Horizon en losse modem.. Je krijgt toch niet weer al die dingen opnieuw toegestuurd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
ivo-nl schreef op maandag 16 januari 2017 @ 23:24:
Over die FNV actie, ik heb al een Horizon en losse modem.. Je krijgt toch niet weer al die dingen opnieuw toegestuurd ?
Nee, dan is het puur een administratieve wijziging. Hier is Ziggo Sport Totaal al actief. 12 maanden met reeds aanwezige apparatuur (Horizon).

[ Voor 5% gewijzigd door CreativeS op 16-01-2017 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CreativeS schreef op maandag 16 januari 2017 @ 23:28:
[...]

Nee, dan is het puur een administratieve wijziging. Hier is Ziggo Sport Totaal al actief. 12 maanden met reeds aanwezige apparatuur (Horizon).
Wanneer heb jij dit aangevraagd? Vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 23:33:
Wanneer heb jij dit aangevraagd? Vandaag?
Vanavond om 20.03u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 20:45
Ze hebben het zo te zien dichtgezet...

In Chrome een "technisch probleem" melding, in IE en Edge ga je naar ziggo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:14
Tackleberry schreef op maandag 16 januari 2017 @ 23:55:
Ze hebben het zo te zien dichtgezet...

In Chrome een "technisch probleem" melding, in IE en Edge ga je naar ziggo.nl
Hier werkt de link nog gewoon (Safari/iOS). Ik heb alleen nog niet besteld, maar het lijkt goed te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Vreemd bij mij is de order geannuleerd door ziggo omdat ik al een Horizon heb. Wat natuurlijk klopt... maar toch, doe me dan maar de korting..... morgen eens bellen

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Bullet NL schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 02:13:
Vreemd bij mij is de order geannuleerd door ziggo omdat ik al een Horizon heb. Wat natuurlijk klopt... maar toch, doe me dan maar de korting..... morgen eens bellen
Wij hebben reeds de Horizon en het is gewoon aangepast.

Dit krijgt u van ons Alle bedragen zijn in euro's
en inclusief 21% BTW

Wat zit er in uw pakket?

Dit is het, handig om te weten. 77,95
Kabel TV
Internet Max
Internetbeveiliging Basis
Vast Bellen
TV Standaard
Movies and Series XL
Ziggo Movies and Series

Extra abonnement
Ziggo Sport Totaal 14,95

Actie
Eerste 12 maanden Connect en Play Max 59,95 pm. Dit is niet verwerkt in bovenstaande prijs.
Eerste 12 maanden krijgt u Ziggo Sport Totaal gratis. Dit is niet verwerkt in bovenstaand aanbod.

Wanneer uw abonnement start
Wat krijgt u en voor hoe lang? Dat is handig om op een rij te hebben. U kunt er altijd weer vanaf, na de afgesproken termijn. Er is 1 maand opzegtermijn.

Abonnement Contracttermijn
Connect Max en Play Max 12 maanden
Ziggo Sport Totaal maandelijks opzegbaar

Misschien even bellen over onze Extrabox (die overigens nog gewoon functioneert), maar dat heb ik er wel voor over :+

Het werkt dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ik zie in "mijn ziggo" opeens weer een vast-telefoonnr staan, mijn fnv-bestelling lijkt dus ook gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Als ik ingelogd ben op Mijn Ziggo en gebruik maak van 1 van de links ("getalletje aanpassen 0-3") zie ik dat ik wel activatiekosten moet betalen. Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meesje schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 08:55:
Als ik ingelogd ben op Mijn Ziggo en gebruik maak van 1 van de links ("getalletje aanpassen 0-3") zie ik dat ik wel activatiekosten moet betalen. Hebben jullie dat ook?
Volgens de voorwaarde van de actie:

"Ziggo rekent € 17,50 activatiekosten. Dit geldt ook voor bestaande klanten indien je een nieuw modem (300 MB) nodig hebt."

Dure verzendkosten voor het opsturen van het modem, maar aan de andere kant bespaar je wel ruim € 100

[ Voor 10% gewijzigd door MdO82 op 17-01-2017 08:57 ]

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
MdO82 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 08:56:
[...]

"Ziggo rekent € 17,50 activatiekosten. Dit geldt ook voor bestaande klanten indien je een nieuw modem (300 MB) nodig hebt."

Dure verzendkosten voor het opsturen van het modem, maar aan de andere kant bespaar je wel ruim € 100
Ik heb al een nieuwe modem (de Connect Box), dus als die kosten in rekening worden gebracht, ga ik wel even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Afgelopen week is er bij ons ingebroken en heeft de inbreker o.a. onze tv meegenomen, zonder adapter en afstandsbediening :P, maar helaas wel met mijn CI+ module en ziggo smartcard in te TV.. :-(.

Nu heb ik deze kaart niet direct gedeactiveerd in de hoop dat er wellicht on-demand content mee werd gekeken en op deze manier ik via Ziggo op een ip-adres kan uitkomen maar het is allemaal iets te omslachtig.

Nu wou ik dus mijn Smartcard deactiveren via de mijn-ziggo omgeving echter staat hier helemaal geen smartcard tussen. Ik heb het nummer volgens mij nog wel ergens genoteerd staan. Opent dit nieuwe deuren in mijn zoektocht naar de dief? Of kan ik de hoop beter opgeven..

Ik plaats dit even hier aangezien Tweakerts doorgaans meer out-of-the-box denken dan iemand van de klantenservice. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
mklkhanou schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:17:
Ik plaats dit even hier aangezien Tweakerts doorgaans meer out-of-the-box denken dan iemand van de klantenservice. :)
Als dit allemaal zou kunnen wat je erboven zegt, dan heb je alsnog Ziggo nodig voor het achterhalen van het IP-adres. Dat kan niemand op het forum voor je doen.

Maar even praktisch, ik denk dat de politie er echt niet zoveel tijd in gaat steken om met een gerechtelijk bevel Ziggo gaat dwingen om het ip-adres te geven en uiteindelijk de adres gegevens (eventueel via een andere provider) van degene van wie het ip-adres is voor een TV van maximaal een paar honderd euro dagwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Niet online
jongetje schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:29:
[...]

Als dit allemaal zou kunnen wat je erboven zegt, dan heb je alsnog Ziggo nodig voor het achterhalen van het IP-adres. Dat kan niemand op het forum voor je doen.

Maar even praktisch, ik denk dat de politie er echt niet zoveel tijd in gaat steken om met een gerechtelijk bevel Ziggo gaat dwingen om het ip-adres te geven en uiteindelijk de adres gegevens (eventueel via een andere provider) van degene van wie het ip-adres is voor een TV van maximaal een paar honderd euro dagwaarde.
Dat begrijp ik.. ik zat op dat moment nog in de waan. Vandaar dat ik ook besloot om 'm maar te gaan deactiveren. Ik ga maar eens een poging doen om 'm telefonisch te deactiveren. Hopelijk zien zij 'm wel terug in het systeem, ik zie/heb namelijks helemaal niks. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik zie de zelfde gegeven staan, krijg ook netje een orderbevestiging....

echter een paar uur later krijg ik deze mail:
Hartelijk dank voor uw enthousiasme. Helaas bestelt u meer van dit type digitale ontvangers dan we leveren bij uw abonnement.

Samen bekijken we wat er wel mogelijk is
Op ziggo.nl/hoeveel-ontvangers staat hoeveel en welke ontvangers mogelijk zijn. En natuurlijk willen we met u meedenken over een oplossing. Bel ons gerust. Dat kan gratis naar 1200 met een telefoonlijn van Ziggo of 0900-1884 (normaal tarief).

Nog een andere vraag?
Wij staan online dag en nacht open. Komt u er niet uit of wilt u iets anders weten? Bekijk onze contactgegevens.

Fijne dag,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
MdO82 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 08:56:

Wij hoeven geen nieuw modem en als ik keurig reken scheelt het ons iets meer. Ruim €30,- per maand korting keer 12, toch lekker meegenomen.
Bullet NL schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:52:
Ik zie dezelfde gegeven staan, krijg ook netje een orderbevestiging....

[...]
Die orderbevestiging kreeg ik gisteren al. De bevestiging dat het doorgevoerd is, kreeg ik vanochtend.

[ Voor 25% gewijzigd door CreativeS op 17-01-2017 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds volgens mij vandaag kan je hbo series en films streamen naar de chromecast (vuit de ziggo go app). Moet je wel jer series en films xl pakket hebben.

Werkt prima.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2017 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 10:09:
Sinds volgens mij vandaag kan je hbo series en films streamen naar de chromecast (vuit de ziggo go app). Moet je wel jer series en films xl pakket hebben.

Werkt prima.
He verdorie dan hebben die klagers niets meer te zeuren ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Theopolis
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 28-08 17:27
martinusz schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 10:10:
[...]

Geldt dat ook voor airplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

CreativeS schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 10:05:
[...]

Wij hoeven geen nieuw modem en als ik keurig reken scheelt het ons iets meer. Ruim €30,- per maand korting keer 12, toch lekker meegenomen.

[...]

Die orderbevestiging kreeg ik gisteren al. De bevestiging dat het doorgevoerd is, kreeg ik vanochtend.
Wat voor pakket heb jij nu bij Ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 10:09:

Werkt prima.
Kan dit ook al met de niet-HBO series en films?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Bullet NL schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 10:42:
Wat voor pakket heb jij nu bij Ziggo?
Connect & Play Max en we hebben enkel dus een jaartje extra...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:42
Dan heb je meer dan 5 smartcards op naam.Horizon is nummer 6 en gaat je order verloren.
Bullet NL schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:52:
[...]

Ik zie de zelfde gegeven staan, krijg ook netje een orderbevestiging....

[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:29
meesje schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:03:
[...]

Kan dit ook al met de niet-HBO series en films?
Ik heb het geprobeerd, maar nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Splitter is geplaatst en de hoogste dBmV is nu 9.200.

Nog vrij hoog maar zonder splitter zat ie boven de 13.

Komende tijd maar eens kijken hoe stabiel het blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Zo hee, gisteren schrikken: veel series van Bumba was niet meer beschikbaar via Movies & Series.
Zojuist via de app gecheckt, het aanbod is weer terug. Kennelijk een storing of de licenties zijn verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martinusz schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 10:10:
Ze hebben naar het geklaag geluisterd denk ik maar :P

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2017 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheDeeGee schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 14:23:
Splitter is geplaatst en de hoogste dBmV is nu 9.200.

Nog vrij hoog maar zonder splitter zat ie boven de 13.

Komende tijd maar eens kijken hoe stabiel het blijft.
Zolang die onder de 10 blijft zal er niks aan de hand zijn, anders prop je er nog een splitter tussen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Niet online
Rivanov schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 08:37:
Netflix via de Horizon Box werkt alleraardigst. Jammer dat het op de slaapkamer nog niet op deze manier werkt via de Extra Mediabox. Volgens Ziggo is het technisch niet mogelijk. Op de slaapkamer dus maar via AirPlay naar de Apple TV blijven gebruiken. ;)

/edit: Overigens wel een fail. HBO series bevatten geen DD 5.1 (via Movies & Series XL). Heb het even getest bij Band of Brothers en bij Game of Thrones, en beide hebben alleen maar een Stereo audiostream.
Heb dit via Twitter even nagevraagd en dan krijg je als simpel antwoord; we geven door wat wij aangeleverd krijgen.

Lijkt me sterk dat ze die series zonder DD 5.1 doorgestuurd krijgen..
Ik heb net even getest met de eerste aflevering van Westworld in de Ziggo Go app van Windows 10, en (ook) de beeldkwaliteit is bagger. Zo wil ik geen Game of Thrones of Westworld kijken :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:12
Gaat goed met ziggo. Sta al 45 minuten in de wacht voor een e melding .

En zelf oplosSen kan dus niet.
Want de pagina om smartcard te activeren bestaat niet meer

https://www.ziggo.nl/klan...0dan%2048%20uur%20geleden :(

[ Voor 64% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 17-01-2017 19:55 ]

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Ik heb 2 tv's met CI+ module en smartcards aangesloten. Nu krijg ik een horizonbox toegestuurd die ik niet wil gebruiken, maar in de mail van ziggo staat nu dat ik een CI+ module moet terugsturen.

Amahoela... Kunnen ze me een boete opleggen oid als ik hem niet terug stuur? De smartcards blijven als het goed is wel actief, omdat ik niet boven de 5 apparaten zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:12
Hij wordt leuker. Ineens is mijn e16 melding veranderd naar 101-4.

Ik had net verlengd maar nu al spijt

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunFair schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 20:24:
Ik heb 2 tv's met CI+ module en smartcards aangesloten. Nu krijg ik een horizonbox toegestuurd die ik niet wil gebruiken, maar in de mail van ziggo staat nu dat ik een CI+ module moet terugsturen.

Amahoela... Kunnen ze me een boete opleggen oid als ik hem niet terug stuur? De smartcards blijven als het goed is wel actief, omdat ik niet boven de 5 apparaten zit.
Ik denk dat je hem moet terugsturen en dan weer eentje moet huren. Of was het jouw eigen kaart al vanaf het begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:01

Meneer iCy

swarma

Zo, hoef ik ook niet te bellen en te smeken/dreigen om een aanbieding. Had toch enkel een horizon/modem en geen enkele smartcard meer :)

Scheelt mooi een 10tje per maand en ziggo totaal sport

[ Voor 17% gewijzigd door Meneer iCy op 17-01-2017 20:56 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 20:38:
[...]

Ik denk dat je hem moet terugsturen en dan weer eentje moet huren. Of was het jouw eigen kaart al vanaf het begin?
De smartcards zijn van mij. Die heb ik moeten kopen. De CI+ module heb ik gekregen toen ik mijn abonnement heb gewijzigd en ik geen horizon box wilde hebben. Dat heb ik dus eigenlijk die 17,50 activatie kosten voor betaald, wat alsnog goedkoper is dan een losse module.

Ik ga hem voorlopig niet terugsturen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janus Bier
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:04
FunFair schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 21:02:
[...]

De smartcards zijn van mij. Die heb ik moeten kopen. De CI+ module heb ik gekregen toen ik mijn abonnement heb gewijzigd en ik geen horizon box wilde hebben. Dat heb ik dus eigenlijk die 17,50 activatie kosten voor betaald, wat alsnog goedkoper is dan een losse module.

Ik ga hem voorlopig niet terugsturen in ieder geval.
De module heb je dus in bruikleen gekregen, als je een horizon neemt , moet de module terug. En dan eventueel een extra module a 2 euro pm huren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
  • Nu online
Das jammer van die activatiekosten...Beetje flauw ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

ivo-nl schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 21:15:
Das jammer van die activatiekosten...Beetje flauw ;-)
Als je al een horizon box heb, dan heb je geen activatiekosten. Je krijgt dan alleen een andere modem.

Info uit de chat met Ziggo:
icy: Moet ik dan wel of niet de activicatiekosten betalen? :)
Ziggo Klantenservice: Nee, dat hoef je dan niet te betalen. Je hebt namelijk al de Horizon mediabox. Je krijgt alleen een nieuw modem
Ziggo Klantenservice: maar die wordt kosteloos opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
  • Nu online
Ik heb al een los modem Ubee en horizonbox... maar goed, wel leuke korting :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
mklkhanou schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:17:
Afgelopen week is er bij ons ingebroken en heeft de inbreker o.a. onze tv meegenomen, zonder adapter en afstandsbediening :P, maar helaas wel met mijn CI+ module en ziggo smartcard in te TV.. :-(.

Nu heb ik deze kaart niet direct gedeactiveerd in de hoop dat er wellicht on-demand content mee werd gekeken en op deze manier ik via Ziggo op een ip-adres kan uitkomen maar het is allemaal iets te omslachtig.

Nu wou ik dus mijn Smartcard deactiveren via de mijn-ziggo omgeving echter staat hier helemaal geen smartcard tussen. Ik heb het nummer volgens mij nog wel ergens genoteerd staan. Opent dit nieuwe deuren in mijn zoektocht naar de dief? Of kan ik de hoop beter opgeven..

Ik vind het wel een hele interessante gedachtegang om zo de dader te achterhalen. _/-\o_ Je zult wel medewerking moeten zien te krijgen van iemand bij Ziggo die diep in - vermoedelijk meerdere - systemen kan kijken, dus ik heb weinig hoop dat dit gaat lukken.

Ik kan het niet laten om ook nog even wat posts van 4 weken geleden aan te halen O-)
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 18:25:
En als ik b.v. door inbraak smartcard kwijtraak?
TFHfony schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 18:58:
Nogal ver gezocht, maar bel/mail Ziggo eens met die vraag. Pffff... Over het zoeken naar problemen gesproken.
Vraag gelijk even wat er gebeurd als de hond hem opeet of je hem per ongeluk hebt doorgeknipt omdat je hem aanzag voor je verlopen creditcard...
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 23:16:
Zo,n domme vraag is dit toch niet? Stel mijn tv met c+ module met smartcard wordt gestolen? Dus totaal niks vergezocht en reageer niet zo popie jopie achtig. Mijn vraag was dus... krijgen klanten gratis nieuwe smartcard van ziggo bij bv diefstal??
TFHfony schreef op woensdag 21 december 2016 @ 08:16:
Het is wel een domme vraag, omdat je op je vingers kan natellen dan ik echt niet kan weten hoe Ziggo hier mee om zal gaan en je daarom dus Ziggo zal moeten bellen. Verder is de kans op een inbraak dusdanig klein hier in NL, dat je je beter druk kan maken om iets anders. Ook als ze je huis wel leeghalen, zou ik me drukker maken om andere zaken dan die 2 euro die je in de toekomst moet gaan betalen voor een CI+ met kaartje.
Moraal van het verhaal: zeg nooit nooit. Als het kan gebeuren, gebeurt het :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie eigenlijk geen reden on voor 2 jaar te kiezen met de actie van het FNV.

Je krijgt verder geen extra korting. Dus het zal eerder een persoonlijke keuze zijn ;)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
MdO82 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 23:09:
Kan...
Je krijgt verder geen extra korting. Dus het zal eerder een persoonlijke keuze zijn ;)
12 maanden extra korting...? In ons geval zou dat (2 x 12) x €32,- korting betekenen. Zeker als je voorlopig niet van plan bent om te vertrekken, is die aanbieding zeer aantrekkelijk en bij elke wijziging kan je er eventueel weer van af

[ Voor 3% gewijzigd door CreativeS op 17-01-2017 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 20:45
oohh schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 00:06:
[...]

Hier werkt de link nog gewoon (Safari/iOS). Ik heb alleen nog niet besteld, maar het lijkt goed te gaan.
Werkt hier blijkbaar alleen in incognito modus. Ben benieuwd of de bestelling nog geannuleerd wordt. Geen idee wat de einddatum is van het contract aangezien ze dat niet (meer) tonen in Mijn Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Je weet toch wanneer je iets hebt afgesloten? En voor hoelang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar gaat het toch niet om. Het moet gewoon duidelijk zijn in je account wanneer je iets hebt afgesloten en voor hoelang. Ook moet je gewoon je contractnummer kunnen zien maar dat vertikken ze ook. Bel ons maar staat er. En we weten allemaal waarom.

Nu klopt sowieso niet veel van. Als ik kijk naar mijn huidige abonnement zou ik €93,85 moeten betalen.

Huidig abonnement
Connect Start en Play Start (met CI+ Module, zonder bellen)€44,95
CI+ Module
TV Standaard

Kabel TV€18,70
Movies & Series XL€9,95
Internet Start€20,25
Overige producten €0,00

Totaal €93,85 per maand

Ik heb alleen Connect Start en Play Start (met CI+ Module, zonder bellen)€44,95 en dat extra pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Hmja, ik vind het een beetje afschuiven... leg het probleem maar ergens anders neer. En wat is er mis met even bellen? Bang dat je in een aanbieding trapt? Mensen lijken wel mensenschuw. Enkel communicatie vanachter het beeldscherm :) Neemt niet weg dat het wel handig was, dat het wel vermeld stond.

En ja, zoals het er nu staat... abonnement, klopt er niet veel van. Even bellen? Of gewoon 'chatten'...

[ Voor 27% gewijzigd door CreativeS op 18-01-2017 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

In Mijn Ziggo zie ik nu staan dat ik een Ziggo Sport Totaal abbonement hebt en het is aangepast van factuur naar automatische incasso. Bestelling van gisteravond is dus ook al verwerkt.

Alleen jammer dat je Volop bellen niet terug ziet in je abbbonementen overzicht, maar je ziet wel weer wat je hebt als je klik op wijzig abbonement...

Contract termijn is een 12 maanden, maar de aanbieding is 24 maanden zie ik in de bevestiging.
Actie
Eerste 24 maanden Connect en Play Complete 49,95 pm. Dit is niet verwerkt in bovenstaande prijs.
Eerste 24 maanden krijgt u Ziggo Sport Totaal gratis. Dit is niet verwerkt in bovenstaand aanbod.

Wanneer uw abonnement start
Wat krijgt u en voor hoe lang? Dat is handig om op een rij te hebben. U kunt er altijd weer vanaf, na de afgesproken termijn. Er is 1 maand opzegtermijn.

Abonnement Contracttermijn
Connect Complete en Play Complete 12 maanden
Ziggo Sport Totaal maandelijks opzegbaar
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 05:01:
Daar gaat het toch niet om. Het moet gewoon duidelijk zijn in je account wanneer je iets hebt afgesloten en voor hoelang. Ook moet je gewoon je contractnummer kunnen zien maar dat vertikken ze ook. Bel ons maar staat er. En we weten allemaal waarom.

Nu klopt sowieso niet veel van. Als ik kijk naar mijn huidige abonnement zou ik €93,85 moeten betalen.

Huidig abonnement
Connect Start en Play Start (met CI+ Module, zonder bellen)€44,95
CI+ Module
TV Standaard

Kabel TV€18,70
Movies & Series XL€9,95
Internet Start€20,25
Overige producten €0,00

Totaal €93,85 per maand

Ik heb alleen Connect Start en Play Start (met CI+ Module, zonder bellen)€44,95 en dat extra pakket.
Ik snap dan niet waarom je nog los betaald voor de Kabel TV en Internet. Dit suggereert dat je 2 abbonementen (en aansluitingen) van ziggo hebt afgenomen.
Tackleberry schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 00:00:
[...]

Werkt hier blijkbaar alleen in incognito modus. Ben benieuwd of de bestelling nog geannuleerd wordt. Geen idee wat de einddatum is van het contract aangezien ze dat niet (meer) tonen in Mijn Ziggo.
Klopt, ik weet dat mijn vorige aanbieding aan het einde van de maand zou aflopen gezien mijn vorige mailtjes. Heb nu de bevestiging gekregen zoals het er uit ziet. :+

[ Voor 51% gewijzigd door Meneer iCy op 18-01-2017 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CreativeS schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 06:51:
Hmja, ik vind het een beetje afschuiven... leg het probleem maar ergens anders neer. En wat is er mis met even bellen? Bang dat je in een aanbieding trapt? Mensen lijken wel mensenschuw. Enkel communicatie vanachter het beeldscherm :) Neemt niet weg dat het wel handig was, dat het wel vermeld stond.

En ja, zoals het er nu staat... abonnement, klopt er niet veel van. Even bellen? Of gewoon 'chatten'...
Niets te maken met afschuiven. Isp's zijn schijtsbenauwd dat men overstapt. Vooral Ziggo.
icy schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 07:50:
In Mijn Ziggo zie ik nu staan dat ik een Ziggo Sport Totaal abbonement hebt en het is aangepast van factuur naar automatische incasso. Bestelling van gisteravond is dus ook al verwerkt.

Alleen jammer dat je Volop bellen niet terug ziet in je abbbonementen overzicht, maar je ziet wel weer wat je hebt als je klik op wijzig abbonement...

[...]

Contract termijn is een 12 maanden, maar de aanbieding is 24 maanden zie ik in de bevestiging.

[...]

[...]

Ik snap dan niet waarom je nog los betaald voor de Kabel TV en Internet. Dit suggereert dat je 2 abbonementen (en aansluitingen) van ziggo hebt afgenomen.

[...]

Klopt, ik weet dat mijn vorige aanbieding aan het einde van de maand zou aflopen gezien mijn vorige mailtjes. Heb nu de bevestiging gekregen zoals het er uit ziet. :+
Ik betaal alleen voor Connect & Play Start plus een extra zenderpakket. Niets meer dan dat. Ik wacht de factuur voor deze maand wel af. Eens kijken wat voor puinhoop ik daarop aantref.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:53:
[...]

Niets te maken met afschuiven. Isp's zijn schijtsbenauwd dat men overstapt. Vooral Ziggo.

[...]

Ik betaal alleen voor Connect & Play Start plus een extra zenderpakket. Niets meer dan dat. Ik wacht de factuur voor deze maand wel af. Eens kijken wat voor puinhoop ik daarop aantref.
Dan zou je volgens mij 55 euro voor een maand moeten betalen en niet de 93 die je suggereert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
Voor degenen die klagen over lang in de wacht staan als je Ziggo belt, ik raad je aan om gewoon een berichtje te sturen via Facebook. Ik heb het nu twee keer gedaan, en allebei de keren goed geholpen door iemand die er verstand van had en ook zorgde dat het opgelost werd.

De eerste keer was mijn adapter van de oude modem stuk, en heb ik de nieuwe Connect Box ontvangen. De tweede keer wilde ik de connect box in bridge modus laten plaatsen, en ook dit was na een dag gedaan. Als je in je FB bericht je telefoonnummer zet kun je ook teruggebeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icy schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:55:
[...]

Dan zou je volgens mij 55 euro voor een maand moeten betalen en niet de 93 die je suggereert.
Precies. Dat leek mij ook. Ik wacht even af. Factuur moet nog komen. Nu vind ik sowieso dat Ziggo er een potje van maakt wat betreft facturering. Stel dat je nu niet betaald of vergeet te betalen dan gooien ze het bij de volgende maand erop. Zonder bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:03:
[...]

Precies. Dat leek mij ook. Ik wacht even af. Factuur moet nog komen. Nu vind ik sowieso dat Ziggo er een potje van maakt wat betreft facturering. Stel dat je nu niet betaald of vergeet te betalen dan gooien ze het bij de volgende maand erop. Zonder bericht.
Systeem zal wel weer hickup hebben, sinds ze proberen samen te gaan qua systemen, komen er soms hele rare dingen uit rollen op factuur of abbo etc. Hou het zeker even in de gaten ;)

Wat betreft dat eruit gooien, volkomen terecht, als je niet betaald heb je geen recht op een dienst, waarom dat je daar verbaasd over bent verbaast mij dan weer eigenlijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Bigfoot schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:02:
Voor degenen die klagen over lang in de wacht staan als je Ziggo belt, ik raad je aan om gewoon een berichtje te sturen via Facebook.
Doe dat al jaren zo, maar dan via Twitter.
Je zit dan ook gelijk bij mensen die er net wat meer verstand van hebben, heb ik de indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@martinusz
Van 2 december tot 31 januari, schrik niet, €190,93. Dat klopt toch voor geen meter als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Niet online
Jerrythafast schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 21:49:
[...]

Ik vind het wel een hele interessante gedachtegang om zo de dader te achterhalen. _/-\o_ Je zult wel medewerking moeten zien te krijgen van iemand bij Ziggo die diep in - vermoedelijk meerdere - systemen kan kijken, dus ik heb weinig hoop dat dit gaat lukken.

Ik kan het niet laten om ook nog even wat posts van 4 weken geleden aan te halen O-)

[...]

[...]

[...]

[...]

Moraal van het verhaal: zeg nooit nooit. Als het kan gebeuren, gebeurt het :z
Helaas geen banden met iemand binnen Ziggo dus dat gaat 'm naar alle waarschijnlijkheid niet worden.
Wellicht als ik op een tactische manier een vraag stel ik toch wat informatie kan lospeuteren?

Ik heb werkelijk geen idee welke data zij beschikbaar hebben wat betreft activiteit en locatie.. dat zal wel minimaal zijn anders zouden zij cardsharers ook eenvoudig een brief kunnen sturen met dat ze stout bezig zijn.

Ik heb inmiddels mijn smartcardnummer wél kunnen achterhalen. In principe ben ik de enige die een Smartcard kan ontkoppelen van mijn abonnement, right? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HyperHypo
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-12-2022
STATUS per 18-01

02-01 aantoonbaar een CI+ module besteld bij Ziggo
De volgende dag nog deze bevestiging gekregen:

Jammer genoeg is er vertraging in de levering van uw installatiepakket. Het pakket wordt nu 1 tot 7 dagen later geleverd door PostNL. Door de latere levering gaat ook uw abonnement een paar dagen later in dan wat wij eerder hadden afgesproken.

Uw monteursafspraak gaat door
Ook al is het installatiepakket wat later, uw afspraak met de monteur gaat door op de afgesproken datum en tijd. Het pakket wordt bezorgd voordat de monteur er is. Zet u dit pakket klaar voor de monteur? Hij regelt dan verder de installatie.

(A) Dus maar even gebeld: installatiepakket/monteursbezoek/ Ik heb een ci+-kaart besteld!
"dat klopt meneer, foutje van de zaak, per ongeluk verkeerde standaardbrief etc.
Het betreft idd een CI+-kaart en de monteursafspraak halen we er uit."

Maar goed, bevestiging van levering op 04-01, met uitloop naar 12-01 (je weet nooit..)

(B) Sindsdien zending ge-traced en regelmatig (5+ keer) gebeld (8-10 minuten wachttijd) want er bewoog niets.

Vorige week weer gebeld en gehoord dat ik deze week bericht zou krijgen wanneer module DEZE week geleverd zou worden

Vandaag nog niets gehoord dus weer zending ge-trace-d op de site:
(C) ONVINDBAAR

dus weer gebeld - en nou komt het:

(D) blijkt NU dat 'iemand' bij Ziggo bestelling heeft veranderd in een Mediabox. Daarop zit nu dus al 2 weken vertraging ?!?
Maar goed, ik wil geen MediaBox - ik wil de bestelde CI+-kaart.

dus gevraagd of ze dan nu die CI+-module willen opsturen.
(E) Kan niet! waarom niet?

Omdat het systeem zo in elkaar zit dat ik moet wachten tot:
1. de Mediabox (waarvan Ziggo OOK weet dat ik die NIET wil) TOCH geleverd gaat worden (waarvan Ziggo OOK niet weet wanneer dat zal zijn)
2. DAN moet ik de Mediabox terugsturen.
3. en DAN kan Ziggo pas mij de bestelde CI+ module sturen?!?

Ik droeg een oplossingsgerichte suggestie aan:
Mediabox intern annuleren en een CI+ module opsturen?

(F) "Nee, (helaas) dat doen we niet”.

Wat is dit voor Kafka-eske organisatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:16:
@martinusz
Van 2 december tot 31 januari, schrik niet, €190,93. Dat klopt toch voor geen meter als je het mij vraagt.
Het zou kunnen zijn dat er 1 maand extra in zit (vooruit betalen) door de wijziging. Maar controleer het zeker!
Overigens klopte de bedragen op mijn ziggo bij de facturen ook niet, daar stond 153 euro 8)7 maar in de PDF stond dan weer 84 euro. Maar sinds november zijn ze UPC en Ziggo administratiesysteem aan het samenvoegen en sindsdien ging het mis. Nu lijkt het bij mij weer op orde, maar dat duurde wel ff ;)
Ik gebruik trouwens vaak twitter webcare, dat gaat redelijk goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze maar gefacebooked. Benieuwd wat ze zeggen.

Edit. Kreeg net en reactie terug van Ziggo:
Dat is inderdaad een zeer vreemde factuur? Dat klopt inderdaad niet, het lijkt alsof je geen pakket hebt maar alle diensten apart betaald; wat uiteindelijk veel duurder is uiteraard...

Ik zal ervoor zorgen dat dat rechtgetrokken gaat worden! De teveel betaalde abonnementskosten zullen dan in mindering worden gebracht.

Goed dat je even aan de bel trok!

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2017 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HyperHypo schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:34:
STATUS per 18-01

02-01 aantoonbaar een CI+ module besteld bij Ziggo
De volgende dag nog deze bevestiging gekregen:

Jammer genoeg is er vertraging in de levering van uw installatiepakket. Het pakket wordt nu 1 tot 7 dagen later geleverd door PostNL. Door de latere levering gaat ook uw abonnement een paar dagen later in dan wat wij eerder hadden afgesproken.

Uw monteursafspraak gaat door
Ook al is het installatiepakket wat later, uw afspraak met de monteur gaat door op de afgesproken datum en tijd. Het pakket wordt bezorgd voordat de monteur er is. Zet u dit pakket klaar voor de monteur? Hij regelt dan verder de installatie.

(A) Dus maar even gebeld: installatiepakket/monteursbezoek/ Ik heb een ci+-kaart besteld!
"dat klopt meneer, foutje van de zaak, per ongeluk verkeerde standaardbrief etc.
Het betreft idd een CI+-kaart en de monteursafspraak halen we er uit."

Maar goed, bevestiging van levering op 04-01, met uitloop naar 12-01 (je weet nooit..)

(B) Sindsdien zending ge-traced en regelmatig (5+ keer) gebeld (8-10 minuten wachttijd) want er bewoog niets.

Vorige week weer gebeld en gehoord dat ik deze week bericht zou krijgen wanneer module DEZE week geleverd zou worden

Vandaag nog niets gehoord dus weer zending ge-trace-d op de site:
(C) ONVINDBAAR

dus weer gebeld - en nou komt het:

(D) blijkt NU dat 'iemand' bij Ziggo bestelling heeft veranderd in een Mediabox. Daarop zit nu dus al 2 weken vertraging ?!?
Maar goed, ik wil geen MediaBox - ik wil de bestelde CI+-kaart.

dus gevraagd of ze dan nu die CI+-module willen opsturen.
(E) Kan niet! waarom niet?

Omdat het systeem zo in elkaar zit dat ik moet wachten tot:
1. de Mediabox (waarvan Ziggo OOK weet dat ik die NIET wil) TOCH geleverd gaat worden (waarvan Ziggo OOK niet weet wanneer dat zal zijn)
2. DAN moet ik de Mediabox terugsturen.
3. en DAN kan Ziggo pas mij de bestelde CI+ module sturen?!?

Ik droeg een oplossingsgerichte suggestie aan:
Mediabox intern annuleren en een CI+ module opsturen?

(F) "Nee, (helaas) dat doen we niet”.

Wat is dit voor Kafka-eske organisatie?
Ik zou even met de afdeling opzeggen bellen :9 dat je dit soort praktijken niet tolereert. Moet zeggen dat ik het ook bizar vindt dat ze intern de box niet kunnen cancelen? Die dingen staan volgens mij sowieso in backorder...
Pagina: 1 ... 147 ... 160 Laatste

Dit topic is gesloten.