Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:02
De horizon werkt mits goed aangesloten met juiste connectoren en goed gestripte coax prima, zie anders het aparte horizon topic, staan wat recente filmpjes in.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
En weer shit met Netflix hier. Retetraag starten, minder dan VHS kwaliteit. *Zucht*
Roep al twee jaar "internet is top, het is tv wat utter shit is". Nou. Voeg internet er maar aan toe lately.

[ Voor 39% gewijzigd door UltraSub op 09-01-2017 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
UltraSub schreef op maandag 9 januari 2017 @ 19:49:
En weer shit met Netflix hier. Retetraag starten, minder dan VHS kwaliteit. *Zucht*
Roep al twee jaar "internet is top, het is tv wat utter shit is". Nou. Voeg internet er maar aan toe lately.
Hier helemaal geen internet (en tv) meer, laat staan netflix. Volgens ziggo heeft de netbeheerder een stroom storing.
Ach...we trekken ganzenbord maar uit de kast :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Hier in Rotterdam storing helaas. Hierdoor ben ik wel wat creatiefs gaan doen. Mijn router fungeert als repeater voor de hotspot van mijn telefoon. Ben benieuwd hoe hard mijn data gaat op deze manier :p.

Toch wel vaak storingen bij Ziggo. En het komt nooit uit natuurlijk, dus vraag ik me af hoe vaak ik er dan eigenlijk geen last van heb...
Alternative schreef op maandag 9 januari 2017 @ 19:54:
[...]
Hier helemaal geen internet (en tv) meer, laat staan netflix. Volgens ziggo heeft de netbeheerder een stroom storing.
Ach...we trekken ganzenbord maar uit de kast :p
Emmen ligt in de buurt van Rotterdam? :o

[ Voor 32% gewijzigd door -MD- op 09-01-2017 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
-MD- schreef op maandag 9 januari 2017 @ 19:55:
Emmen ligt in de buurt van Rotterdam? :o
Geen idee waarom je mij quote? Mijn bericht was eerder en ging over de storing hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Alternative schreef op maandag 9 januari 2017 @ 20:01:
[...]
Geen idee waarom je mij quote? Mijn bericht was eerder en ging over de storing hier.
Met andere woorden: het zou wel eens een landelijke storing kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
-MD- schreef op maandag 9 januari 2017 @ 20:07:
[...]

Met andere woorden: het zou wel eens een landelijke storing kunnen zijn...
Had dat dan gezegd. Storing lijkt hier (emmen) weer opgelost te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb op de bovenverdieping geen coax kabel liggen (beneden wel). Nu overweeg ik om een duurder Ziggo abo te nemen waarbij je een horizon box krijgt. Is het daarmee ook mogelijk om via wifi tv te kijken (zonder coax)? Dat zou nl een goede oplossing zijn voor de tv op d3 bovenverdieping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Goedenavond allemaal,

Ik heb dit weekend een nieuwe sony 43XD8305 tv gehaald. Daarin heb ik een CI+ module van Quantis zitten..
Helaas is het signaal behoorlijk ruk waardoor ik veel last heb van haperingen, zwart beeld en blokkerige beelden. Het signaal verdwijnt continu.Ik heb een systeem diagnose gedaan en zie dat het signaal niveau niet hoger dan 64 is, echter is ie niet constant en zie ik nu bijv. 0 en dus geen beeld. De signaal kwaliteit schommelt nog meer en is op dit moment 0, en komt niet hoger uit als 45, maar heb zojuist wel ff gehad dat ie de 100 haalde en toen had ik ook goed beeld etc. Best wel apart...

Nu is het zo dat ik voorheen een CX700 van vorig jaar had en daar geen last had van haperingen/zwart beeld en geen problemen met het signaal had. Kan ik dus vaststellen dat de tuner van een sony 2016 4k model minder is tov een panasonic 2015 model?

Het is echter wel zo dat de coax kabel (vrij nieuwe kabel) vanaf deze sony tv (1e verdieping) 10 meter aflegt die naar een oude upc splitter loopt en aangesloten zit op de eerste uitgang. Op de 2e uitgang van de splitter loopt een coax kabel naar de tv (horizon box) die beneden staat, dat is ong. 2-3 meter. De coax kabel vanaf de ingang van deze splitter naar de AOP is ong. 6 a 8 meter.

Ik heb het internet afgestruid en kom tot de conclusie dat bij meer dan 10 meter een versterker aan te raden is. Is dat idd het geval of zou er nog iets anders aan de hand zijn?

En als ik een versterker (HMV 41 wordt aangeraden) aansluit, kan ik die dan ook nog op het punt plaatsen waar nu de splitter is geplaatst zonder dat ik veel signaalkwaliteit/niveau/sterkte verlies? Of is het een 'must' om de versterker dichtbij de AOP te plaatsen?

En stel dat ik hem op de plaats van de splitter plaatst (6-8 meter van AOP, 10 meter van tv 1e verdieping), is de versterker dan niet te 'sterk' voor de coax kabel (2-3 meter) die naar de horizon box/tv beneden loopt?

Of zou ik theoretisch gezien de splitter voor de versterker kunnen plaatsen waardoor de 1e uitgang direct op de versterker is aangesloten en de 2-3 meter coax kabel vanaf de 2e uitgang direct naar de horizon box/tv kan lopen?

Of zou de 'oude' splitter vervangen ook nog een mogelijkheid zijn om het zwakke signaal te tackelen?

Of is het wel bekende Quantis CI+ module icm Sony issue het probleem?

Overigens is m'n analoge signaal op de sony tv wel te pruimen en zie ik geen behoorlijke ruis...

De reden dat ik deze vragen stel is omdat ik niet zomaar een versterker van 61 euro wil bestellen als het misschien niet nodig is. Wie o wie kan me op de goede weg helpen?

[ Voor 16% gewijzigd door Steelo op 09-01-2017 21:53 ]

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

Meten = weten.
Zet eerst de tv dicht bij het punt waarop jouw kabel het huis binnen komt, en wat is daar de signaalsterkte en kwaliteit?

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BanditZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 24-05 21:33
Steelo schreef op maandag 9 januari 2017 @ 21:38:
De reden dat ik deze vragen stel is omdat ik niet zomaar een versterker van 61 euro wil bestellen als het misschien niet nodig is. Wie o wie kan me op de goede weg helpen?
Mijn hoofdaansluiting van ziggo komt binnen in de woonkamer. Van daar uit loopt een korte coax kabel naar de splitter. Met een meter coax richting horizon. En 20m gekeurde coax naar tv op de slaap kamer zonder verstrekker. Bij installatie alles door gemeten door ziggo monteur kwamen goede waardes uit. Bij mijn appartement waar ik hiervoor woonde had ik wel een versterker nodig ondanks dat de coax kabels korter waren. Hoe sterk het signaal binnen komt is dus bepalend of je een versterkker nodig hebt, maar ook hoe alles aangesloten is en wat voor kabels je gebruikt.

Off topic: Mijn verstekker is stof aan het happen als je interesse hebt stuur maar een pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivar1984
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:42
Palomar schreef op maandag 9 januari 2017 @ 21:24:
Ik heb op de bovenverdieping geen coax kabel liggen (beneden wel). Nu overweeg ik om een duurder Ziggo abo te nemen waarbij je een horizon box krijgt. Is het daarmee ook mogelijk om via wifi tv te kijken (zonder coax)? Dat zou nl een goede oplossing zijn voor de tv op d3 bovenverdieping
Ja, je kunt de extra horizon via wifi verbinden met de hoofdbox, dat heeft uiteraard niet de voorkeur i.v.m. wifi-ontvangst (de extra box verbind in dit geval direct met de wifi van de hoofdbox). Het meeste succes lijkt tot nu toe via een directe netwerkkabel tussen de 2 boxen te zijn (eventueel via een powerline).
Voor zover ik me kan herinneren waren er een tijdje terug wat problemen met de tuners in Sony TV's, het kwam erop neer dat deze werden 'overstuurd' door de retourband op de kabel.
Om dat uit te sluiten kun je proberen om je kabelmodem en/of horizon (ook een modem) even uit te zetten en dan eens te kijken hoe de ontvangst op je Sony is. Mocht dit het probleem zijn kun je dat oplossen met een sperfilter voor de retourband in de aansluiting naar je Sony (in onderstaand topic staan links).

dit hele topic gaat erover: Haperend digitaal TV signaal > Ziggo of Sony?

[ Voor 5% gewijzigd door Ivar1984 op 10-01-2017 00:36 . Reden: linkje erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Kan iemand met wat meer kennis van de ziggo producten een tip geven over het volgende:
Ik heb nu een "oud" alles in 1 pakket van UPC. Hierbij maak ik nooit gebruik van de telefoon, alleen de mogelijkheid om gratis de helpdesk te bellen vind ik wel fijn.
Ik betaal voor dit pakket € 45,95 en heb dan: Kabel TV, 50 Mbps Internet, Bellen, TV Standaard
Voor het TV kijken gebruik ik een CI+ module omdat ik dat wel zo fijn vind, gewoon 1 apparaat en 1 afstandbediening, geen poespas.
Ik vind het belangrijk dat het TV beeld scherp is (minstens net zoveel HD zenders als nu) en de internetverbinding vlot genoeg is. Ik ben geen gamer of downloader, kijk wel graag streaming media.

Maar ik ga verhuizen en neig opnieuw naar Ziggo, maar graag wat goedkoper. Ik neig zelf dan ook naar een basic pakket. Ik dacht zelfs aan het basic TV abonnement en dan aangevuld met het 10'tjes abonnement. Mijn vriendin vind echter een horizonbox ook wel "handig" ivm opnemen etc. Maar is het mogelijk om zon box los te kopen op marktplaats en dan gebruik te maken hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ivar1984 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:31:
[...]

Ja, je kunt de extra horizon via wifi verbinden met de hoofdbox, dat heeft uiteraard niet de voorkeur i.v.m. wifi-ontvangst (de extra box verbind in dit geval direct met de wifi van de hoofdbox). Het meeste succes lijkt tot nu toe via een directe netwerkkabel tussen de 2 boxen te zijn (eventueel via een powerline).
ok thanks, maar dat bedoel ik niet helemaal. Er is in mijn situatie dan 1 horizon box, welke ik dan via wifi of bekabeld op internet aansluit. De vraag is dan of ik dan ook live tv kan kijken?

(ter info, ik gebruik nu de horizon go app op mijn telefoon icm. een chromecast op mijn tv. Werkt op zich goed, maar ik mis het ouderwetse eenvoudig tv kijken met een zapper).

[ Voor 12% gewijzigd door Palomar op 09-01-2017 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivar1984
Palomar schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:34:
[...]

ok thanks, maar dat bedoel ik niet helemaal. Er is in mijn situatie dan 1 horizon box, welke ik dan via wifi of bekabeld op internet aansluit. De vraag is dan of ik dan ook live tv kan kijken?
Ah, dan had ik je verkeerd begrepen. Nee dat gaat niet werken, de hoofdbox moet gewoon op de coax worden aangesloten.

Een voordeligere optie lijkt me in dit geval om via een chromecast o.i.d. de ZiggoGo app te streamen (momenteel alleen live tv).

edit: dat heb je al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
DopdeDouwer schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:33:
Kan iemand met wat meer kennis van de ziggo producten een tip geven over het volgende:
Ik heb nu een "oud" alles in 1 pakket van UPC. Hierbij maak ik nooit gebruik van de telefoon, alleen de mogelijkheid om gratis de helpdesk te bellen vind ik wel fijn.
Ik betaal voor dit pakket € 45,95 en heb dan: Kabel TV, 50 Mbps Internet, Bellen, TV Standaard
Voor het TV kijken gebruik ik een CI+ module omdat ik dat wel zo fijn vind, gewoon 1 apparaat en 1 afstandbediening, geen poespas.
Ik vind het belangrijk dat het TV beeld scherp is (minstens net zoveel HD zenders als nu) en de internetverbinding vlot genoeg is. Ik ben geen gamer of downloader, kijk wel graag streaming media.

Maar ik ga verhuizen en neig opnieuw naar Ziggo, maar graag wat goedkoper. Ik neig zelf dan ook naar een basic pakket. Ik dacht zelfs aan het basic TV abonnement en dan aangevuld met het 10'tjes abonnement. Mijn vriendin vind echter een horizonbox ook wel "handig" ivm opnemen etc. Maar is het mogelijk om zon box los te kopen op marktplaats en dan gebruik te maken hiervan?
Volgens mij kun je de horizon box niet los kopen via marktplaats, dat terzijde, het zal ook niet werken, omdat de box op jouw adres/abbo geactiveerd moet worden. (Smart card idee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

martinusz schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:40:
[...]

Volgens mij kun je de horizon box niet los kopen via marktplaats, dat terzijde, het zal ook niet werken, omdat de box op jouw adres/abbo geactiveerd moet worden. (Smart card idee)
Ik heb dan een werkende smartcard, alleen zal die dan niet in mijn CI+ module gaan maar in de horizonbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DopdeDouwer schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:41:
[...]

Ik heb dan een werkende smartcard, alleen zal die dan niet in mijn CI+ module gaan maar in de horizonbox.
Dat gaat helaas niet ;)
De Horizon box is al geactiveerd en kan geen smartcard in :)

Edit: je kan wel een humax nemen (standaard mediaspeler) heb je geen opname mogelijkheid en krijg je opnieuw een smartcard

[ Voor 16% gewijzigd door MdO82 op 09-01-2017 22:44 ]

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
DopdeDouwer schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:41:
[...]

Horizon gebruikt geen losse smartcard ;)

Edit: spuit 11, zoals hierboven al staat.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinusz op 09-01-2017 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 738905

MdO82 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:42:
[...]

Dat gaat helaas niet ;)
De Horizon box is al geactiveerd en kan geen smartcard in :)

Edit: je kan wel een humax nemen (standaard mediaspeler) heb je geen opname mogelijkheid en krijg je opnieuw een smartcard
Je kan toch een usb hdd aan de humax hangen en zo opnemen? Ik meen dat mijn zwager dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Humax heeft ook gewoon met ingebouwde hdd hoor, heb er boven 1 staan met smartcard en 500gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivar1984
Alleen krijg je bij Play Start voor zover ik weet die Humax (https://www.ziggo.nl/klan...vangers/humax-irhd-5300c/) alleen in fZiggo gebied, in fUPC krijg je een Pace (https://www.ziggo.nl/klan...ontvangers/pace-dcr-7111/).

Bij het pakket waar de vraagsteller het over had (hij zei basic, dus Kabel TV neem ik even aan) krijg je trouwens geen mediabox, en dus ook alleen het ongecodeerde aanbod met NPO 1,2,3 en Ziggo Sport in HD,
Als je een Play pakket neemt weet ik niet of je die tientjesactie nog kan krijgen.

edit: Ziggo Basic is blijkbaar een of ander verborgen abonnement 8)7 , zie de post hieronder. Daar krijg je dan wel weer een van de bovenstaande boxen bij.

[ Voor 12% gewijzigd door Ivar1984 op 10-01-2017 00:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Je kon in november 2015 wel met Play Start van de tientje actie gebruik maken, want dat heb ik toen gedaan, zie mijn post in het tientje topic voor mijn argumenten waarom dat nog steeds zou moeten kunnen
DopdeDouwer schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:33:
...Ik dacht zelfs aan het basic TV abonnement en dan aangevuld met het 10'tjes abonnement. ...
Ziggo biedt op gebied van TV only pakketten Kabel TV, Play Start (Standaard TV) en Play Complete(Standaard TV, met extra's). Noem dit niet Basic, want dat is weer een ander abonnement inclusief internet wat niet op hun site staat. Dit is eigenlijk play start + tientje actie internet (25 mb/s) en bellen + 5 euro extra betalen (ja je leest het goed, daar betaal je extra voor)

Als je al meerdere smartcards op je huidige abonnement hebt geactiveerd, dan zou ik geen nieuw abonnement afnemen. Maar dit speelt bij jou niet omdat je er maar 1 heb en van UPC naar ziggo gebied gaat

Wat je wel kan proberen is gelijktijdig met je verhuizing, het abonnement downscalen naar Play Start of Complete (ivm Horizon box). En daarna los het tientje gebeuren aanvragen (levertijd 1 week, bij mij 3 weken). Let wel dat je internet snelheid dus halveerd!

Sowieso zal je denk ik je oude smartkaart niet meer kunnen gebruiken en zal je 1 nieuwe smartcard+mediabox (of CI+ lezer) of Horizon box krijgen als je een van de play abo's afneemt, de eerste zit in je abonnement, voor de tweede en meer moet je extra betalen, ci+ 2eruor, mediabox dacht ik 4/5 euro (per maand). Het buiten ziggo om aanschaffen van smartcards heeft geen zin meer.

Je kan ook overwegen een disk aan je tv te hangen, meestal kunnen die ook opnemen (als dat het enige argument is voor Horizonbox (of mediabox)). De opnames/disk is meestal wel gecodeerd, zodat je ze niet kan kopieren/op je pc kan afspelen. Ik ga een eigen Linux ontvangen er aanhangen, maar dat is een combi ontvanger voor schotel en kabel.

Wat de vorige poster schreef, Kabel TV heeft minder zenders, dus die neem je niet, maar daar zit geen smartcard en/of box bij!

[ Voor 19% gewijzigd door jeanj op 10-01-2017 00:16 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:38
Deadsy schreef op maandag 9 januari 2017 @ 15:01:
[...]

Wanneer ik zoek naar Agents of SHIELD door Agents in te tikken vind hij niets.
Andere dingen vind hij dan wel weer.
Ik heb ook even gezocht, maar die wordt gewoon niet uitgezonden en daarom vind je hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ivar1984 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:36:
[...]

Ah, dan had ik je verkeerd begrepen. Nee dat gaat niet werken, de hoofdbox moet gewoon op de coax worden aangesloten.

Een voordeligere optie lijkt me in dit geval om via een chromecast o.i.d. de ZiggoGo app te streamen (momenteel alleen live tv).

edit: dat heb je al :)
Ok thanks, Horizon box biedt dus niet de oplossing helaas. Chromecast heb ik idd al, maar niet ideaal vanwege niet makkelijk kunnen zappen (en ook best veel handelingen, zoals app starten, zender kiezen, chromecast connecten, bufferen etc.)

Ik heb hier al veel op zitten zoeken en kom eigenlijk geen makkelijkere oplossing tegen. Maar misschien nog even voor de zekerheid, er zijn dus ook geen makkelijkere oplossingen als je geen coax hebt?

Wat me trouwens ook zou helpen is als ik vanaf een windows computer ziggo naar een chromecast kan casten. Want pc staat toch meestal aan en op de pc kun je veel sneller even met de muis klikken. De windows 10 app ondersteunt alleen helaas geen chromecast, De website van Ziggo Go is ook erg primitief (silverlight). Iemand een idee of daar binnenkort nog een nieuwe html5-versie oid van komt waarmee je wel kunt casten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Nu online

PauseBreak

derp!

Ziggo weer lekker door de bocht hoor. Krijg vandaag een brief dat er op mijn adres geen abonnement bekend is. Dat vond ik vreemd, want de verhuizing is al enige tijd geleden en die wijzigingen zijn na het nodige gedoe doorgevoerd. Even kijken in Mijn Ziggo geeft aan dat het adres wel degelijk klopt. Toch maar even bellen want ik heb geen zin om straks ineens afgesloten te worden door een administratieve fout. Blijkt dat er in het ene systeem wel en in het andere systeem geen abonnement actief staat op mijn adres. Briljant.

Nu goed, volgens de dame aan de telefoon hoefde ik me geen zorgen te maken. Oh, en of ik nog een Horizon box wou? Nee, hou maar :P En jammer dat Ziggo nu een ander wachtdeuntje heeft. Ik vond die jazzmuziek wel prima voor die 20 - 30 minuten dat je in de wacht moet staan. Wat ze nu hebben lijkt meer op de "muziek" die vroeger in de late uurtjes op RTL5 werd gebruikt :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liefsnoepje
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09-02-2024
Heeft iemand recentelijk zijn abonnement nog verlengd bij Ziggo?
Kunnen ze iets bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:52

IkWilbert

Het is mij!

Liefsnoepje schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 17:37:
Kunnen ze iets bieden?
Yep, 6 maand connect en play complete voor 29,95 euro ipv 59,95.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-05 20:48

Swordlord

Act first, think never

Kunnen ze iets bieden?
Een langer abbonement...

Maar even serieus, kijk op je mijn Ziggo pagina. Daar staan de standaard acties...
Bel en wees lastig als je wat anders wilt. Resultaten kunnen variëren _O-

[ Voor 6% gewijzigd door Swordlord op 10-01-2017 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online

PauseBreak

derp!

Swordlord schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 18:10:
[...]

Een langer abbonement...

Maar even serieus, kijk op je mijn Ziggo pagina. Daar staan de standaard acties...
Bel en wees lastig als je wat anders wilt. Resultaten kunnen variëren _O-
Het helpt wel als je van tevoren even kijkt wat het aanbod van de concurrentie is in je omgeving en welke zenders je wel en niet nodig hebt. Ziggo is best bereid om je een volledig custom tv-zenderpakket aan te bieden tegen gereduceerd tarief namelijk. Inderdaad een kwestie van "lastig doen" :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:29
Ik heb gevraagd om korting voor de eerste 6 maanden.. En die heb ik gekregen. :P

Eerste 6 maanden Complete Max & Play Start voor €34,95, daarna €63,00 per maand. Ik vind prima. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Kunnen ze iets bieden?
De "FNV ledenvoordeel" aanbieding is erg goed. IIRC:
* 59,95/maand
* Alles-in-1-max
* Ziggo Sport Totaal

Als je toch al 300/30 óf ziggo sport totaal overweegt is dat een erg goede actie. Ik weet niet hoe je die als niet-FNV-lid kan bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online

PauseBreak

derp!

ANdrode schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 19:31:
[...]

De "FNV ledenvoordeel" aanbieding is erg goed. IIRC:
* 59,95/maand
* Alles-in-1-max
* Ziggo Sport Totaal

Als je toch al 300/30 óf ziggo sport totaal overweegt is dat een erg goede actie. Ik weet niet hoe je die als niet-FNV-lid kan bestellen
Nou ja, kijken wat je bij de concurrentie voor iets vergelijkbaars zou betalen en dat meenemen in het gesprek. Dan kom je al een heel eind.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:02
chim0 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 01:08:
[...]

Ik heb ook even gezocht, maar die wordt gewoon niet uitgezonden en daarom vind je hem niet.
Maar staat er wel in en ik kan er ook naar kijken. Maar als ik ernaar zoek komt hij met nul resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-05 10:38
Is het ook mogelijk om een horizonbox te hebben achter een CB modem die in bridge staat?

Ik heb nu 300/30 en ik wil die echt niet via een HB box laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Hmm. Heb ik er toch bij lange na niet genoeg uit gehaald zo te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-05 16:48
PauseBreak schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 19:42:
[...]

Nou ja, kijken wat je bij de concurrentie voor iets vergelijkbaars zou betalen en dat meenemen in het gesprek. Dan kom je al een heel eind.
Mijn abonnement is al meer dan een jaar afgelopen dus ik wil binnenkort ook een poging wagen. Het probleem is alleen dat ik niet echt sterke tegenargumenten heb, er is namenlijk geen concurrentie. Nouja.. die halen maximaal 8Mbit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online

PauseBreak

derp!

Ideedeequeuedee schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 22:30:
[...]

Mijn abonnement is al meer dan een jaar afgelopen dus ik wil binnenkort ook een poging wagen. Het probleem is alleen dat ik niet echt sterke tegenargumenten heb, er is namenlijk geen concurrentie. Nouja.. die halen maximaal 8Mbit :+
Vragen naar dezelfde korting als voor nieuwe abonnees, die kan je bijna altijd ook wel krijgen namelijk. Je zit dan wel vast aan een jaarcontract, maar aangezien er toch geen concurrentie is zal dat geen probleem zijn.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GioStyle schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 19:11:
Ik heb gevraagd om korting voor de eerste 6 maanden.. En die heb ik gekregen. :P

Eerste 6 maanden Complete Max & Play Start voor €34,95, daarna €63,00 per maand. Ik vind prima. 8)
Via welke afdeling heb je dit geregeld ?

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:29
MdO82 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 22:48:
[...]

Via welke afdeling heb je dit geregeld ?
Online via zo'n contactformulier.

Ik gaf aan dat ik al jaren klant ben met een oud pakket, dat ik graag over wil stappen naar een nieuw pakket en dat ik graag een scherp verlengaanbod zou willen ontvangen met als voorkeur korting voor de eerste 6 maanden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobblier
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-05 16:17
UltraSub schreef op maandag 9 januari 2017 @ 19:49:
Is dit bij jou intussen opgelost?

Ik had dit afgelopen donderdag/vrijdag (5/6 januari). Aanvankelijk dacht ik dat het aan mij lag: spullen aan en uit gezet. Contact met Netflix gezocht. De medewerker gaf aan dat er geen storingen waren bij Netflix en vroeg of ik niet toevallig Ziggo als provider had :?. Er waren wel mee mensen met dezelfde klachten.

Ikzelf bedacht even te vragen om mijn modem in bridge te zetten. Met het technicolor modem in combinatie met een Airport Extreme in bridge had ik af en toe dat DNS niet wilde resolven (irritant). Contact gehad met Ziggo voor het configureren (kan je blijkbaar niet zelf). De helpdeskmedewerker was alleraardig, via het web-help chat dingetje alles kunnen regelen. (Telefoon had bandje dat het te druk was en later maar opnieuw moest proberen).

Nu werkt Netflix weer snel. Gekke DNS ook opgelost. Kant toeval zijn, maar ik heb ergens het vermoeden dat de Technicolor modems niet voor hun kwaliteit door Ziggo worden uitgedeeld.

[ Voor 3% gewijzigd door Wobblier op 10-01-2017 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Wobblier schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 23:06:
[...]

Is dit bij jou intussen opgelost?

Ik had dit afgelopen donderdag/vrijdag (5/6 januari). Aanvankelijk dacht ik dat het aan mij lag: spullen aan en uit gezet. Contact met Netflix gezocht. De medewerker gaf aan dat er geen storingen waren bij Netflix en vroeg of ik niet toevallig Ziggo als provider had :?. Er waren wel mee mensen met dezelfde klachten.
Nope, vandaag weer hommeles van tijd tot tijd. Soms goed, soms drama. Interessant dat Netflix al vraagt of het Ziggo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
  • Laatst online: 27-05 16:15
UltraSub schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 23:16:
[...]

Interessant dat Netflix al vraagt of het Ziggo is.
Netflix is niet de enige die dat vraagt, ook bij Antagonist (hostingprovider zijn er problemen met Ziggo)

In de nacht van 9 januari zijn er bij klanten met een Ziggo-verbinding problemen opgetreden bij het opzetten van verbindingen naar ons netwerk. Hierdoor kan het bijvoorbeeld voorkomen dat een webpagina de eerste keer niet (volledig) laadt, of dat een FTP-verbinding problemen geeft. Dit probleem zit zeer waarschijnlijk in het netwerk van Ziggo (Liberty Global). We hebben een workaround toegepast om verkeer van ons naar het Ziggo-netwerk via een ander pad te laten verlopen. Tot op heden zijn hiermee alle problemen die we gesignaleerd hebben opgelost. We houden de situatie aankomende periode extra scherp in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wobblier schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 23:06:
[...]

*knip*

Nu werkt Netflix weer snel. Gekke DNS ook opgelost. Kant toeval zijn, maar ik heb ergens het vermoeden dat de Technicolor modems niet voor hun kwaliteit door Ziggo worden uitgedeeld.
De TC modems in bridge zijn wel het beste :P dat de firmware brak is ligt idd aan Ziggo helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
toro schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 21:15:
Is het ook mogelijk om een horizonbox te hebben achter een CB modem die in bridge staat?

Ik heb nu 300/30 en ik wil die echt niet via een HB box laten lopen.
Met de 7400 kan dit gewoon, als het niet te druk is op je netwerk. Met de 7401 kan het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Vanaf volgende maand stap ik over op Ziggo (gebied Eindhoven Woensel). Ik heb gekozen voor een 2in1 Compleet pakket met TV (via de Horizon mediabox) en 150Mbit internet.

Ik ben eerder klant geweest bij UPC en had destijds een apart internetmodem en een aparte TV decoder (geen Horizon). Dit was voor mij ideaal omdat ik de modem dan vlak bij m'n werkkamer en dus PC kon zetten zodat ik deze rechtstreeks via UTP kan verbinden i.p.v. via wifi, en de TV decoder bij de TV kon plaatsen waar ik deze kon aansluiten op de verlengde coaxkabel die daar lag, werkte altijd prima.

Nu lijkt de site van Ziggo te suggereren dat je tegenwoordig geen apart internetmodem meer krijgt, maar zowel TV als internet via de Horizon box gaat. Dat is dus een probleem, aangezien ik dan m'n pc niet meer via een UTP kabel kan aansluiten voor maximale snelheid en stabiliteit van de verbinding. Als ik toch een apart modem wilde zou ik dat volgens de supportpagina van Ziggo moeten kunnen aangeven bij het bestelproces, maar daar was die optie niet zichtbaar.

Concrete vraag is nu, klopt het dat er tegenwoordig alleen nog een Horizon box wordt geleverd (in gebied Eindhoven), en zijn er extra kosten aan verbonden als ik via de helpdesk achteraf dan toch nog een apart internetmodem bestel?

Dank voor jullie hulp alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Weemism schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:05:
Vanaf volgende maand stap ik over op Ziggo (gebied Eindhoven Woensel). Ik heb gekozen voor een 2in1 Compleet pakket met TV (via de Horizon mediabox) en 150Mbit internet.

Ik ben eerder klant geweest bij UPC en had destijds een apart internetmodem en een aparte TV decoder (geen Horizon). Dit was voor mij ideaal omdat ik de modem dan vlak bij m'n werkkamer en dus PC kon zetten zodat ik deze rechtstreeks via UTP kan verbinden i.p.v. via wifi, en de TV decoder bij de TV kon plaatsen waar ik deze kon aansluiten op de verlengde coaxkabel die daar lag, werkte altijd prima.

Nu lijkt de site van Ziggo te suggereren dat je tegenwoordig geen apart internetmodem meer krijgt, maar zowel TV als internet via de Horizon box gaat. Dat is dus een probleem, aangezien ik dan m'n pc niet meer via een UTP kabel kan aansluiten voor maximale snelheid en stabiliteit van de verbinding. Als ik toch een apart modem wilde zou ik dat volgens de supportpagina van Ziggo moeten kunnen aangeven bij het bestelproces, maar daar was die optie niet zichtbaar.

Concrete vraag is nu, klopt het dat er tegenwoordig alleen nog een Horizon box wordt geleverd (in gebied Eindhoven), en zijn er extra kosten aan verbonden als ik via de helpdesk achteraf dan toch nog een apart internetmodem bestel?

Dank voor jullie hulp alvast!
quote: Ziggo website:
In sommige steden in Nederland kun je de Horizon Mediabox daarnaast ook als wifi-modem gebruiken. Als je in een stad woont waar dit kan, dan heb je dit tijdens het bestellen aangegeven.
Niks aangegeven? Dan krijg je waarschijnlijk gewoon los modem erbij.
En anders bel je toch even de klantenservice :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

martinusz schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:11:
[...]

[...]

Niks aangegeven? Dan krijg je waarschijnlijk gewoon los modem erbij.
En anders bel je toch even de klantenservice :?
Ik vind je :? een beetje onnodig, maar goed. Ik zal het nog een keer uitleggen, ik heb niet iets niet aangegeven, ik kon iets niet aangeven. Vraag is dus wat de huidige leveromvang is in mijn gebied, aangezien Ziggo hier zelf niet eenduidig in is op z'n site.

Vraag 2 was of er aan een apart internetmodem ook extra kosten verbonden zijn, dat is voor mij namelijk reden om m'n keuze te heroverwegen omdat Ziggo dan ineens zomaar niet meer zo gunstig kan zijn qua abonnementskosten.

En ja, ik kan de helpdesk bellen, maar ik hoor het toch liever van een Tweaker die hier ook werkelijk ervaring in heeft voor ik op een onzinverhaal van een helpdeskmedewerker afga, daar heb ik namelijk niet zo'n goede ervaring mee.

[edit] Ik lees nu in je reactie, althans denk ik, dat als je tijdens het bestelproces niet kan aangeven dat je een apart modem wil hebben deze gewoon standaard wordt geleverd. Zal daar dan maar van uit gaan. Dank alsnog.

[ Voor 10% gewijzigd door Weemism op 11-01-2017 12:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 21:37
Je kunt nog steeds kosteloos een modem erbij krijgen. Dit omdat bij lang niet iedereen internet in de woonkamer wenselijk is. Dit geldt voor het fUPC gebied. Gewoon even de klantenservice bellen en situatie uitleggen krijg je gewoon een apart modem geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Ah prima, thanks. M'n eerdere reactie nu ook aangepast met een edit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Gisteren de monteur langs geweest. Kwam alleen (althans dat dacht hij) langs voor de telefoon. Was een wat oudere kerel, maar had ook gewoon alle tijd. Kwam om half 5 binnen en vertrok pas om kwart over 7.

De issues waren:
- Telefoon werkte niet
- Horizonbox bleef offline staan.

De monteur heeft het volgende allemaal gedaan:
- Alles doorgemeten (signaal sterkte was goed)
- Isra (hopelijk schrijf ik het goed) opnieuw vast gezet en alles goed opnieuw aangesloten.
- Nieuwe modem geplaatst en aangemeld.
- horizonbox proberen aan de gang te krijgen. (Isra punt weer terug gebracht naar alleen de aansluiting, zonder extra kapje)

Wat waren de issues:
- Test telefoon geleverd door Ziggo was niet goed waardoor er verwarring ontstond of de nieuwe modem wel of niet werkte
- oude modem was de telefoon aansluiting gewoon niet goed.
- Horizonbox bleef nog steeds in offline staan

Openstaande punten:
- Nieuwe test telefoon van Ziggo is onderweg.
- Nieuwe horizonbox van Ziggo is onderweg.
Zaterdag belt de monteur mij op of het met de nieuwe horizonbox wel lukt, anders maakt hij een nieuwe afspraak.

Ondanks de punten die nog openstaan, ben ik zeer tevreden met de monteur. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:27
ISRA is van KPN, bij Ziggo heet het AOP (Abonnee Overname Punt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Weemism schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:19:
[...]

Ik vind je :? een beetje onnodig, maar goed. Ik zal het nog een keer uitleggen, ik heb niet iets niet aangegeven, ik kon iets niet aangeven. Vraag is dus wat de huidige leveromvang is in mijn gebied, aangezien Ziggo hier zelf niet eenduidig in is op z'n site.

Vraag 2 was of er aan een apart internetmodem ook extra kosten verbonden zijn, dat is voor mij namelijk reden om m'n keuze te heroverwegen omdat Ziggo dan ineens zomaar niet meer zo gunstig kan zijn qua abonnementskosten.

En ja, ik kan de helpdesk bellen, maar ik hoor het toch liever van een Tweaker die hier ook werkelijk ervaring in heeft voor ik op een onzinverhaal van een helpdeskmedewerker afga, daar heb ik namelijk niet zo'n goede ervaring mee.

[edit] Ik lees nu in je reactie, althans denk ik, dat als tijdens het bestelproces niet kan aangeven dat je een apart modem wil hebben deze standaard wel wordt geleverd. Zal daar dan maar van uit gaan. Dank alsnog.
Was niet zo bedoeld hoor :) had trouwens die quote van Ziggo website wel even duidelijker kunnen neerzetten zie ik nu.
Ook al heb ik geen hoge pet op van de Klantenservice, zijn zij toch wel prima in staat om jouw order(pakket) in te kunnen zien in het systeem, vandaar de suggestie om gewoon even te bellen, dan weet je het zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:48
Is er al bekend wanneer de upload van particuliere klanten naar 40Mbit gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:24
ge-flopt schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:28:
- Test telefoon geleverd door Ziggo was niet goed waardoor er verwarring ontstond of de nieuwe modem wel of niet werkte
Wat bedoel je met een test telefoon? Je kunt toch gewoon je eigen (analoge) telefoon erop aansluiten en dan bellen (als het werkt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:15
outlandos schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:55:
Voor welk abonnement?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Nu online
jongetje schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:20:
[...]

Wat bedoel je met een test telefoon? Je kunt toch gewoon je eigen (analoge) telefoon erop aansluiten en dan bellen (als het werkt)?
Klopt, maar als ze twijfelen of het de modem is of de gebruikte telefoon, sturen ze een simpel telefoontje op (lees 2 euro bij de Action) waarmee je dan kunt testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Naam van het abonnement weet ik niet, maar de snelheid is op dit moment 300/30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:15
outlandos schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:01:
[...]

Naam van het abonnement weet ik niet, maar de snelheid is op dit moment 300/30.
Connect & Play Max. Maar wordt dit pakket verhoogd dan?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online

PauseBreak

derp!

Rivanov schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:14:
[...]

Connect & Play Max. Maar wordt dit pakket verhoogd dan?
Misschien op selecte plaatsen? Ze zullen het niet zomaar overal verhogen want die 300/30 kunnen ze ook nog niet overal leveren. Hier kan ik nog steeds maar maximaal 200/20 afsluiten bijvoorbeeld.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
ge-flopt schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:59:
[...]

Klopt, maar als ze twijfelen of het de modem is of de gebruikte telefoon, sturen ze een simpel telefoontje op (lees 2 euro bij de Action) waarmee je dan kunt testen.
Maar je eigen telefoon werkt dus niet op het nieuwe modem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Aan welke aankondiging/nieuwbericht refereer jij dat dit gaat gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liefsnoepje
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09-02-2024
Ondanks dat wij echt problemen hebben met Ziggo is hun enige aanbod dit op te lossen plus drie maanden 34,95 betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:33

TFHfony

Professional Weirdo

Per direct, zodra ze overstappen naar een zakelijk abbo (Kan gewoon als particulier).
Maareh, er van uitgaande dat je het over de particuliere abbo's hebt... Heb je "inside" informatie of roep je maar wat?

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:49
Kreeg net deze melding van Ziggo:
Taak ..........@upcmail.nl - Verzenden... rapporteert fout (0x800CCC78): Kan het bericht niet verzenden. Controleer het e-mailadres in de accounteigenschappen. De reactie van de server was: 452 Space shortage, please try later

Nog nooit meegemaakt, hopelijk lossen ze dit snel op.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:46
Je kunt beter aan de geadresseerde vragen of 'ie zijn mailbox eens opruimt :F
Tenzij het een opslagprobleem is met de hele mailomgeving, maar dat verwacht ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn upcmail.nl werkt hier gewoon prima... versturen naar m'n gmail duurde nog geen 2 seconden. Die error is ook geen smtp server issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Nu online
jongetje schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 16:33:
[...]

Maar je eigen telefoon werkt dus niet op het nieuwe modem?
Die werkt wel (als het goed is), alleen mijn vriendin heeft de adapter ergens neergelegd. Monteur had zijn eigen test toestel bij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
TFHfony schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 16:53:
[...]

Per direct, zodra ze overstappen naar een zakelijk abbo (Kan gewoon als particulier).
Maareh, er van uitgaande dat je het over de particuliere abbo's hebt... Heb je "inside" informatie of roep je maar wat?
Vorig jaar is dat een paar keer langs gekomen hier. Ik weet niet wat de bron was. Kern van het verhaal was in elk geval op de plekken waar 300/30 enkel een theoretische cap is zal in 2017 de upload omhoog gaan naar waarschijnlijk 40Mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij gaat alleen zakelijk omhoog van 500/40 naar 500/60 :P maar goed, er vliegen altijd geruchten rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 726714

Hier 300/30 postcode 2512 HE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:49
Heb net de mail verstuurd, ging eindelijk zonder problemen.
Snap nog steeds niet echt waar of aan wie het heeft gelegen.
Adres van de ontvanger staat al jaren in mijn adresboek, dus die klopte.
De melding van te weinig schijfruimte lijkt me toch een probleem bij Ziggo, als iemand zijn mailbox vol zit, krijg je volgens mij je mail gewoonweg retour met de melding dat hij niet kan worden verzonden.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!
apollo13 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 20:40:
Heb net de mail verstuurd, ging eindelijk zonder problemen.
Snap nog steeds niet echt waar of aan wie het heeft gelegen.
Adres van de ontvanger staat al jaren in mijn adresboek, dus die klopte.
De melding van te weinig schijfruimte lijkt me toch een probleem bij Ziggo, als iemand zijn mailbox vol zit, krijg je volgens mij je mail gewoonweg retour met de melding dat hij niet kan worden verzonden.
:? als iemand zijn mailbox vol zit ligt het toch niet aan Ziggo? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:33

TFHfony

Professional Weirdo

ArcticWolf schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 20:35:
Volgens mij gaat alleen zakelijk omhoog van 500/40 naar 500/60 :P maar goed, er vliegen altijd geruchten rond.
Als ze dat doen, stap ik de volgende dag over van mijn 300/40 pakket :)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben voornamelijk benieuwd wat Ziggo mee levert bij de docsis 3.1 modem uitrol, zit nu namelijk nog met een DIO-01 en die gaat maar tot 1006MHz en m'n PTS-02KK maar tot 1000MHz. Lijkt me handig als ze ook een nieuwe splitter en AOP meeleveren :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Mailtje van Ziggo gehad over hun samenwerking met Vodafone. Bij KPN en Telfort heb je leuke extras als je mobiel en internet bij hun afneemt.
Dit zet Ziggo in de mail:

U blijft in vertrouwde handen
De voordelen, de maandelijkse factuur en de naam Ziggo: het blijft zoals het is. Net als onze Ziggo service. We zijn er voor u en helpen graag. Zoals altijd. Daaraan verandert niets. Onze samenwerking heeft natuurlijk voordelen voor u. Daarover vertellen we binnenkort meer.

Hopelijk ook combideals moet in mei mijn mobiel verlengen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ik denk dat ze Ziggo mobiel op het netwerk van Vodafone gaan aanbieden en dus ook daar voordelen in het abbo voor terug laten zien.
Zou niet weten wat Vodafone nog meer te bieden heeft voor Ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-05 11:57

mindcre8r

Tradepedia

martinusz schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:37:
Ik denk dat ze Ziggo mobiel op het netwerk van Vodafone gaan aanbieden en dus ook daar voordelen in het abbo voor terug laten zien.
Zou niet weten wat Vodafone nog meer te bieden heeft voor Ziggo?
Wat dacht je van onbeperkt tv kijken over 4G zonder dat het je databundel raakt ;)

Bears and Bulls

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Zat meer te denken aan extra data op je mobiele abo of een extra zenderpakket op je Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
mindcre8r schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:42:
[...]

Wat dacht je van onbeperkt tv kijken over 4G zonder dat het je databundel raakt ;)
Goeie :) of wellicht ook in het buitenland tv kijken over 4G etc.
Op vakantie NL tv kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:07
Ik heb liever korting dan dat ik ergens anders tv kan kijken :) Of een grotere databundel, da's ook wel prettig.

[ Voor 39% gewijzigd door tiguan op 12-01-2017 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:50
Ik zit momenteel bij Vodafone met mijn mobiel, en wilde juist in april gaan overstappen naar Ziggo mobiel.
Ben benieuwd of er voor die tijd nog zaken veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:26
Zit momenteel ook bij Ziggo en Vodafone. Hopelijk komen er mooie combi deals. Anders wordt het binnenkort T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online

PauseBreak

derp!

mindcre8r schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:42:
[...]

Kan dat met de huidige netneutraliteitsregels? Serieuze vraag, ik heb geen idee namelijk.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

PauseBreak schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:48:
[...]

Kan dat met de huidige netneutraliteitsregels? Serieuze vraag, ik heb geen idee namelijk.
Als dat met T-mobile en Spotify kan waarom niet met dit?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online

PauseBreak

derp!

mindcre8r schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:52:
[...]

Als dat met T-mobile en Spotify kan waarom niet met dit?
Omdat het met T-Mobile en Spotify ook niet kon? Die hebben daar het nodige gezeur mee gehad en hebben dat moeten aanpassen naar meer dan alleen Spotify.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

PauseBreak schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:53:
[...]

Omdat het met T-Mobile en Spotify ook niet kon? Die hebben daar het nodige gezeur mee gehad en hebben dat moeten aanpassen naar meer dan alleen Spotify.
hmmmmm okay dat wist ik niet.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T-mobile heeft nu ook onbeperkt abonnementen... dus kan het weer wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
ArcticWolf schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:06:
T-mobile heeft nu ook onbeperkt abonnementen... dus kan het weer wel :+
Een onbeperkt abonnement (waarbij je in dit geval na 5GB per dag elke extra GB moet activeren) is anders dan een dienst datavrij aanbieden. Daarmee zet je andere diensten (zoals kippr / KPN play) buitenspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Ziggo deur uitgedaan. Vond t te duur worden en kijk nooit tv. Verder geen klachten. Stabiliteit prima en snelheden ook. Andere reden is ook dat ik m'n 10gb mkvs niet perce in 7 minuten binnen hoef te hebben en dat 20 minuten ook prima is.

Heb nu telfort vdsl genomen 50mbit. Haal prima de snelheid, kan eventueel voor 5 euro meer 100mbit nemen.

Daarnaast mijn mobiele abonnement verlengd. Had een oud abbo voor 15 euro be was bestaande uit 300min/500mb. Nu is die 300/1000 en als extra 100minuten extra en 500 mb extra en voor 15 euro.

Dan voor mijn vriendin een 8 euro abbo genomen met 300 minuten en 100 kado. 400 in totaal.

Internet abbo 25euro plus 15 mobiel 1 en 8 mobiel 2.

Totaal nu 48 euro kwijt vs 52 bij Ziggo zonder mobiel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:00
sugarlee89 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:47:
Ziggo deur uitgedaan. Vond t te duur worden en kijk nooit tv. Verder geen klachten. Stabiliteit prima en snelheden ook. Andere reden is ook dat ik m'n 10gb mkvs niet perce in 7 minuten binnen hoef te hebben en dat 20 minuten ook prima is.

Heb nu telfort vdsl genomen 50mbit. Haal prima de snelheid, kan eventueel voor 5 euro meer 100mbit nemen.

Daarnaast mijn mobiele abonnement verlengd. Had een oud abbo voor 15 euro be was bestaande uit 300min/500mb. Nu is die 300/1000 en als extra 100minuten extra en 500 mb extra en voor 15 euro.

Dan voor mijn vriendin een 8 euro abbo genomen met 300 minuten en 100 kado. 400 in totaal.

Internet abbo 25euro plus 15 mobiel 1 en 8 mobiel 2.

Totaal nu 48 euro kwijt vs 52 bij Ziggo zonder mobiel.
Ik vindt dit altijd bijzondere vergelijkingen. Je neemt trager internet zonder tv, vervolgens ga je berekenen hoeveel je bespaard hebt tov van je vorige provider. Zou pas gek zijn als gaat overstappen, minder diensten afneemt en toch duurder uit bent :P.

Maar goed alsnog een mooie besparing. Voor 16 euro kun je bij Tele2 sim only overigens onbeperkt bellen.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:46
Swordlord schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 22:06:
Heb je een telefoon die is geroot, dan kun je wel in die databases van opgeslagen wachtwoorden rommelen, deze dan toch achterhalen en uiteindelijk weer met die gegevens inloggen op de mijn ziggo van de persoon die jouw de gegevens heeft ingevoerd voor Ziggo Go.
Ik wil niet zeggen dat je ongelijk hebt, maar weet je dit zeker? Bij de oude Ziggo-app (van voor de fusie) werd het wachtwoord niet opgelsagen maar alleen bij het aanmelden gebruikt voor het genereren van een OAuth token.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:55

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Modbreak:Card of accountsharing is niet toegestaan. Zullen we deze discussie dan ook niet meer voeren? Vragen om is ook niet gewenst.

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Binnenkort gaan we verhuizen. Nu hebben we gelijk in onze nieuwe woning 3 coax aansluitingen laten plaatsen in de diverse kamers. Dus we hebben er nu één in onze woonkamer (was al aanwezig) en in drie aparte kamers hebben we nu ook een coax aansluiting laten plaatsen. Alle aansluitingen komen samen in de meterkast (waar ook de hoofd coax aansluiting aanwezig is).

Nu weet ik dat Ziggo de mogelijkheid heeft om meerdere mediaboxen te huren per maand. Dit kan ik zelf wel met Ziggo geregeld krijgen.

Echter moet natuurlijk wel de binnenkomende coax aansluiting gesplitst worden. Zijn er hier ervaringen met goede splitters ? Zelf ben ik al gaan zoeken en ik werd geadviseerd om eens te kijken naar de Hirschmann HMV-41 splitter.

[ Voor 5% gewijzigd door nextware op 13-01-2017 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
nextware schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:40:
Binnenkort gaan we verhuizen. Nu hebben we gelijk in onze nieuwe woning 3 coax aansluitingen laten plaatsen in de diverse kamers. Dus we hebben er nu één in onze woonkamer (was al aanwezig) en in drie aparte kamers hebben we nu ook een coax aansluiting laten plaatsen. Alle aansluitingen komen samen in de meterkast (waar ook de hoofd coax aansluiting aanwezig is).

Nu weet ik dat Ziggo de mogelijkheid heeft om meerdere mediaboxen te huren per maand. Dit kan ik zelf wel met Ziggo geregeld krijgen.

Echter moet natuurlijk wel de binnenkomende coax aansluiting gesplitst worden. Zijn er hier ervaringen met goede splitters ? Zelf ben ik al gaan zoeken en ik werd geadviseerd om eens te kijken naar de Hirschmann HMV-41 splitter.
Bovenaan dit topic staan een aantal producten als advies ;) Hirschmann heeft over het algemeen goed spul :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Da's een versterker. Wel een goede. Of je echt een versterker nodig hebt hangt van de lengte en de kwaliteit van de gebruikte kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-05 16:01
Achter je AOP in de meterkast zou ik eerst een splitter plaatsen:

https://www.coaxkabelwink...litter/technetix-esi-02n/

Hier plaats je dan de antenneversterker op de 3.6dB uitgang en op de 4.0dB uitgang plaats je het modem. (indien aanwezig).

De HMV41 die je linkt is prima, alternatief is de Teleste OV-8420.
Ik ga in deze situatie wel uit dat het allemaal normale mediaboxen/tv's zijn. Mocht je Horizon extra boxjes aan willen sluiten via MoCa is dit weer een ander verhaal. Deze kun je het beste samen met de Horizon box op een 3 of 4 weg splitter zetten, dus geen van de Horizons direct aansluiten op een versterker. Als je er niet uitkomt vertel welke boxen je allemaal wilt gebruiken dan kunnen we wel een aansluitschema tekenen.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:43

Ik weet dat Hirschmann erg goed is maar heb geen ervaring met deze splitter. Zorg wel dat de coax-kabels die je gebruikt heb ook van goede kwaliteit zijn! Anders heeft een goede splitter nog geen nut. Dus geen bouwmarkt kabels gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-05 16:01
Tegenwoordig hebben ze bij de bouwmarkt ook Kabelkeur materiaal. Ondanks dat er ook kabels zijn zonder keurmerk die toch voldoen zit je met kabelkeur in de regel wel goed.

[ Voor 3% gewijzigd door Jim423 op 13-01-2017 11:52 ]

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Jim423 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:52:
Tegenwoordig hebben ze bij de bouwmarkt ook Kabelkeur materiaal. Ondanks dat er ook kabels zijn zonder keurmerk die toch voldoen zit je met kabelkeur in de regel wel goed.
Maar wel 2x zo duur in de bouwmarkt, gewoon lekker online bestellen :)

Pagina: 1 ... 145 ... 160 Laatste

Dit topic is gesloten.