Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:30
Ik krijg morgen volgens postnl een pakket, de horizon box.

Maar volgens webcare wordt de 14e alles omgezet naar het nieuwe abonnement en de 22e komt er een monteur om de box aan te sluiten.

Heeft het dan nog wel nut om alles voor de 14e zelf aan te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:02
Dancis schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 21:38:

Maar volgens webcare wordt de 14e alles omgezet naar het nieuwe abonnement en de 22e komt er een monteur om de box aan te sluiten.

Dat kan wel, maar je kunt het dan nog niet gebruiken hoogst waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:12

Ik ga zelf alles wel aansluiten...heb een nieuwe aansluiting en moest voor de optie met monteur kiezen...maar hoeft van mij niet...denk dat hij snel weer weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
Ik denk dat ik het zondag dan maar aansluit. Kijken of het goed werkt en dan zonder myprime enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
Ik heb nu een Z2 abonnement, dus tv + internet en dat contract loopt nog tot oktober dit jaar.

Als ik nu wil omzetten naar zo'n connect&play pakket dan krijg ik de actie alleen maar als ik meer snelheid neem dus moet ik naar het max pakket toe van 72,50. Die snelheid heb ik echter niet nodig.
Weet iemand of je het volgende kan:

- nu upgraden naar connect & play max en dat gebruiken voor 3 mnd a 39,95 per maand.
- in maand 4 connect & play max verlagen naar connect & play complete voor 58,50 per maand.

Ik wil best iets meer betalen voor die horizon box, replay en myprime (58,50 - 52,50 = 6,00).

Daarentegen heb ik geen behoefte om vast te zitten aan het max pakket wat me dus (73,50-52,50) 21,- meer per maand kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-03 20:36
Nee je kan niet meer wisselen dus contract voor max is contract voor max en niet te wijzigen naar complete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 18:02

Millennium

Bug free !!!

schwarzenegger schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 14:13:
Ik heb nu een Z2 abonnement, dus tv + internet en dat contract loopt nog tot oktober dit jaar.

Als ik nu wil omzetten naar zo'n connect&play pakket dan krijg ik de actie alleen maar als ik meer snelheid neem dus moet ik naar het max pakket toe van 72,50. Die snelheid heb ik echter niet nodig.
Weet iemand of je het volgende kan:

- nu upgraden naar connect & play max en dat gebruiken voor 3 mnd a 39,95 per maand.
- in maand 4 connect & play max verlagen naar connect & play complete voor 58,50 per maand.

Ik wil best iets meer betalen voor die horizon box, replay en myprime (58,50 - 52,50 = 6,00).

Daarentegen heb ik geen behoefte om vast te zitten aan het max pakket wat me dus (73,50-52,50) 21,- meer per maand kost.
Dat kan niet, je gaat het contract aan voor 12 maanden, overigens als je de klantenservice vraagt kan het wel, afhankelijk van degene die je treft. Echter krijg je het verschil in kosten voor de resterende 9 maanden. In 1 keer op de factuur. Niet aan te raden dus

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Trommelrem schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:38:
Gisteren wilde ik de dodenherdenking op de televisie aanzetten.

Echter deed de televisie niets meer. E52, E48 en E30 codes. Wellicht was het netwerk overbelast omdat heel Nederland ernaar keek, dus de volgende dag opnieuw geprobeerd om beeld te krijgen.

Nog steeds werkte de televisie niet, dus heb ik de klantenservice gebeld. Op advies van de klantenservice is het apparaat gefactoryreset en zijn de frequenties opnieuw ingevoerd, waarna de E52 en E48 weg was.

Sommige zenders toonden echter een E30 code. Dus wederom de klantenservice gebeld. Blijkbaar moest de smartcard ook worden gefactoryreset, omdat de televisie te lang uit heeft gestaan.

Vroeger, met analoge televisie, kon je prima je TV een paar maanden uit laten staan. Na inschakelen dan deed hij het gewoon. Tegenwoordig werkt dat dus niet meer zo en moet je televisie af en toe worden ingeschakeld om te blijven functioneren. Waarom moet dat eigenlijk en welke termijn kan ik het beste agenderen?
Iemand nog een idee welke periode je moet agenderen om je smartcard en decoder actief te houden? Is één keer per maand voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPompidom
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 11:33
Zo, 500/40 Mbit ZZP Pro Plus actief hier, met een technicolor modem.

Heb ook deze modem weer in bridge staan, want port forwarding is ruk op dat ding. En voor de WIFi heb ik een ASUS RT-AC87U, die het nog veel beter doet.

Haal met speedtesten netjes > 510 / 41 Mbit, dus dat gaat er op lijken..

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrPompidom schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 17:26:

Heb ook deze modem weer in bridge staan, want port forwarding is ruk op dat ding. En voor de WIFi heb ik een ASUS RT-AC87U, die het nog veel beter doet.

Hoeveel betaal je daarvoor per maand en wat zit er allemaal bij (telefonie, televisie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspersvensk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:36
Trommelrem schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 16:25:
[...]
Iemand nog een idee welke periode je moet agenderen om je smartcard en decoder actief te houden? Is één keer per maand voldoende?
Ik denk dat je eerder moet denken aan ongeveer 48 uur. Had in het verleden mijn decoder ook vaak spanningsloos. Na een paar dagen moest ik hem eerst weer een half uurtje aan laten staan voordat hij weer werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPompidom
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 17:42:
[...]

Hoeveel betaal je daarvoor per maand en wat zit er allemaal bij (telefonie, televisie)?
Internet, tv compleet met tv royaal, en 1 vaste telefoonlijn. Ongeveer 79 euro ex btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrPompidom schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 17:51:
Internet, tv compleet met tv royaal, en 1 vaste telefoonlijn. Ongeveer 79 euro ex btw.
is dat de oude prijs van het 200mbit abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 18:35:
[...]

is dat de oude prijs van het 200mbit abonnement?
Nee, die was 65 EUR excl. btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:46
MrPompidom schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 17:26:

heb jij die technicolor nieuw gekregen ? hier een hitron gekregen maar tot nu toe alleen maar geziek gehad. problemen met poortforwarding naar de synology.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah, ongeveer 15 euro duurder. Zal het consumentenpakket van 500mbit straks ongeveer 90 euro gaan kosten. Toch wel een flink bedrag.

Apart trouwens dat de verhouding 1 op 10 weg is bij de upload, je zou toch verwachten dat je 500/50 zou krijgen (de rest is 40/4, 120/12 en 200/20).

Maar Ziggo is weer helemaal tof in mijn ogen, dit weekeinde gratis Formule 1 met Verstappen op startplek 6 _/-\o_ en ik had net eredivisie live opgezegd voor de zomermaanden en nu krijg ik een paar dagen later dit pakket terug voor 2 maand voor 0 euro :D , best toffe acties, meestal bevallen ze mij niet, maar nu 2 keer een schot in de roos.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2015 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10

Bij mij zou mijn abonnement 4 mei omgezet worden en op 30 april kon ik het allemaal al aansluiten en werkte het al !

Gewoon doen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
Mektheb schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 20:00:
[...]

Bij mij zou mijn abonnement 4 mei omgezet worden en op 30 april kon ik het allemaal al aansluiten en werkte het al !

Gewoon doen dus :)
Heb al geprobeerd om aan te sluiten maar hij stond al 45 minuten op installatie op de box en even geduld op de tv. Ben nu niet thuis maar heb 'm aan gelaten.

Straks maar eens kijken of ie al verder is. Is nu al 5 uurtjes geleden :+

Edit: Nou ben thuis en de box stond in standbye, maar kreeg 'm met geen mogelijk eruit. Achterop maar uitgezet en weer aangezet en toen sprong ie weer op installatie. :(

[ Voor 15% gewijzigd door Dancis op 09-05-2015 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kareem
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Kareem

Ferdinand Lewis Alcindor

Gadgeteer schreef op maandag 04 mei 2015 10:18:
Ik (Ziggo gebied) heb vorige week mijn Horizonbox aangesloten en naar gelang ik aanpassingen deed, was het ene moment alles goed en het andere moment niet. De Horizonbox rechtsreeks aangesloten zonder splitter voor de TV boven en het was slecht, vooral met de portal voor on demand.

Omdat de gratis monteur nog niet geweest was heb ik het even aangekeken tot hij er vrijdag was. Na een onderzoekje met wat metingen, ontdekte hij dat het signaal bij mij te sterk was (>72DB?) Dit is voor de Horizonbox een echt probleem.

Met de splitter (merkloos, geen kabelkeur), die ik nog had voor TV op de slaapkamer, ertussen werkt alles perfect. Sluit ik echter de oude kabel naar de slaapkamer ook aan op die splitter dan is het weer slecht.. Deze wordt daarom deze week vervangen voor een Hirschman. Speelt het probleem dan wel weer, dan kan ik ze weer bellen.
Zoals ik hier schreef heb ik veel last van blokken/storingen bij Ziggo. Ik heb de splitter die ik gebruikte er tussen uit gehaald en het werd eerder slechter dan beter. Nu heb ik de splitter er weer tussen gezet en het lijkt nu significant beter te zijn geworden. Net als wat Gadgeteer hierboven ook schrijft dus. Raar, zou de signaalsterkte dan toch te sterk kunnen zijn?

Ik gebruik overigens een Humax 5050c.

Kareem Abdul-Jabbar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dancis schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 20:14:
[...]

Heb al geprobeerd om aan te sluiten maar hij stond al 45 minuten op installatie op de box en even geduld op de tv. Ben nu niet thuis maar heb 'm aan gelaten.

Straks maar eens kijken of ie al verder is. Is nu al 5 uurtjes geleden :+

Edit: Nou ben thuis en de box stond in standbye, maar kreeg 'm met geen mogelijk eruit. Achterop maar uitgezet en weer aangezet en toen sprong ie weer op installatie. :(
Heb je ook dat Witte blok verandert die erbij zat ?, als je die namelijk niet aanpast blijft hij daarop hangen.

Die moet je dus aanpassen op je wandcontact doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Mektheb op 09-05-2015 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
ja de nieuwe umu heb ik erop gezet. Maar ik heb er ook nog een versterker tussen zitten , maakt dat nog wat uit ?? die is wel retour geschikt de tratec FRA-752.

Edit: als ik in de logs kijk van de Horizon box dan krijg ik steeds het volgende

Internet is disconnected from module WAN

[ Voor 28% gewijzigd door Dancis op 09-05-2015 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
/edit:dubbel

[ Voor 88% gewijzigd door Koekenbakkertje op 09-05-2015 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
Heb je de horizon op zowel de umu als de tratec zitten? Het is nl. of het een of het ander.

Staat het woord offline af te lezen op de horizon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
ja heb de tratec en umu er allebei aan....... zal er 1 tussen uithalen

en offline is inderdaad op de horizon box af te lezen

Edit: heb nu de umu er tussen uit en alles via de tratec lopen. Maar nu krijg ik dus een foutcode 1030.

[ Voor 29% gewijzigd door Dancis op 10-05-2015 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPompidom
RenaldoN schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 18:46:
[...]

heb jij die technicolor nieuw gekregen ? hier een hitron gekregen maar tot nu toe alleen maar geziek gehad. problemen met poortforwarding naar de synology.
Ik heb de technicolor nieuw gekregen ja. Gisteren uit bridge laten halen, en ik kreeg ook forwarding niet aan de praat. De helpdesk ondersteunt dit verder ook niet, dus heb 'm weer snel in bridge laten zetten.
Daarbij is de ASUS stukken sterker qua wifi signaal, en veel gebruiksvriendelijker. En wifi-spots heb ik nog nooit gebruikt, en heb ik ook geen behoefte aan. Met de Hitron heb ik helaas geen ervaringen.

Wellicht ook kiezen voor bridge mode met een knappe router er achter?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
Dancis schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 23:47:

Edit: heb nu de umu er tussen uit en alles via de tratec lopen. Maar nu krijg ik dus een foutcode 1030.
Dan is de box mogelijk nog niet geprovisioned. Bel even met 1200/0900-1884

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
MrPompidom schreef op zondag 10 mei 2015 @ 07:17:
[...]

Ik heb de technicolor nieuw gekregen ja. Gisteren uit bridge laten halen, en ik kreeg ook forwarding niet aan de praat. De helpdesk ondersteunt dit verder ook niet, dus heb 'm weer snel in bridge laten zetten.
Daarbij is de ASUS stukken sterker qua wifi signaal, en veel gebruiksvriendelijker. En wifi-spots heb ik nog nooit gebruikt, en heb ik ook geen behoefte aan. Met de Hitron heb ik helaas geen ervaringen.

Wellicht ook kiezen voor bridge mode met een knappe router er achter?

;)
De hitron kan ik niet in bridgemodus zetten. Sinds de 24ste al lopen bellen met ziggo. Ja meneer probleem is bekend we zijn er mee bezig. Maar nu ik zie dat ze ook een andere router dan de hitron leveren mogen zie die mij ook geven plus een mooie compensatie. Ik heb een synology stan waar zakelijke data op staat die extern bereikbaar moet zijn. Nu is dat dus niet goed bereikbaar. Ga ze vanmiddag maar weer eens bellen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• connos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:33
RenaldoN schreef op zondag 10 mei 2015 @ 09:16:
[...]

De hitron kan ik niet in bridgemodus zetten. Sinds de 24ste al lopen bellen met ziggo. Ja meneer probleem is bekend we zijn er mee bezig. Maar nu ik zie dat ze ook een andere router dan de hitron leveren mogen zie die mij ook geven plus een mooie compensatie. Ik heb een synology stan waar zakelijke data op staat die extern bereikbaar moet zijn. Nu is dat dus niet goed bereikbaar. Ga ze vanmiddag maar weer eens bellen dan.
Wat is jouw probleem met forwarding dan? Heb zelf ook een Hitron. Forwarding werkt prima, alleen NAT loopback niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
connos schreef op zondag 10 mei 2015 @ 10:59:
[...]

Wat is jouw probleem met forwarding dan? Heb zelf ook een Hitron. Forwarding werkt prima, alleen NAT loopback niet.
Bepaalde poorten forwarden naar de synology werkt niet. Bijv poort 5000. Dit is al bekend bij ziggo en hitron want ik was 1 van de vele die hierover geklaagd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
Koekenbakkertje schreef op zondag 10 mei 2015 @ 07:19:
[...]

Dan is de box mogelijk nog niet geprovisioned. Bel even met 1200/0900-1884
Heb ik inmiddels gedaan , maar daar willen ze niks doen .

Ze zeggen als ie geactiveerd moet worden dan gebeurt dat de 14e >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:53

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Iemand enig idee of en zo ja hoe ik op een Samsung C7140 ontvanger een handmatige ssid kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 18:02

Millennium

Bug free !!!

Dancis schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 23:47:

Bij mij was het signaal te sterk, modem vond dit niet fijn... Misschien dat de horizon ook gevoelig is voor een te sterk verhaal. Zou het eens zonder tratec proberen indien mogelijk

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
Millennium schreef op zondag 10 mei 2015 @ 18:44:
[...]

Bij mij was het signaal te sterk, modem vond dit niet fijn... Misschien dat de horizon ook gevoelig is voor een te sterk verhaal. Zou het eens zonder tratec proberen indien mogelijk
Heb het ook zonder tratec gedaan , dus puur alleen sq601 , met daarop kabel van data aansluiting naar modem en op de tv aansluiting een splitter en dan 1 kabel naar de horizon en 1 kabel naar de slaapkamer.

Maar ik denk dat ie nog niet geactiveerd is.

Heb nu ook een redelijk zwak signaal zonder Tratec omdat ik op sommige zenders weer storing heb. ( Ber verhoogd en blokjes) die ik met de versterker niet heb. Signaal sterkte staat ook op 44 % en kwaliteit zakt af en toe in als de BER te hoog wordt .

En het ligt niet aan mijn kabels want ik heb het ook met de kabel die ik heb gehad van ziggo. :o

Het enige wat het nog kan zijn is het AOP. De platic kapje zit los aan een kant en hij hangt op een onmogelijke plaats. Maar 22 mei komt er een monteur om de box aan te sluiten. Dan kan ie meteen kijken naar het signaal en het AOP.

Maar voor die tijd kan ik niks proberen te testen of de Horizon wel of niet goed werkt met de aansluiting zoals ie nu is , omdat ie dus waarschijnlijk niet geactiveerd is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gys89
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Dancis schreef op zondag 10 mei 2015 @ 18:57:
[...]

Heb het ook zonder tratec gedaan , dus puur alleen sq601 , met daarop kabel van data aansluiting naar modem en op de tv aansluiting een splitter en dan 1 kabel naar de horizon en 1 kabel naar de slaapkamer.

Maar ik denk dat ie nog niet geactiveerd is.

Heb nu ook een redelijk zwak signaal zonder Tratec omdat ik op sommige zenders weer storing heb. ( Ber verhoogd en blokjes) die ik met de versterker niet heb. Signaal sterkte staat ook op 44 % en kwaliteit zakt af en toe in als de BER te hoog wordt .

En het ligt niet aan mijn kabels want ik heb het ook met de kabel die ik heb gehad van ziggo. :o

Het enige wat het nog kan zijn is het AOP. De platic kapje zit los aan een kant en hij hangt op een onmogelijke plaats. Maar 22 mei komt er een monteur om de box aan te sluiten. Dan kan ie meteen kijken naar het signaal en het AOP.

Maar voor die tijd kan ik niks proberen te testen of de Horizon wel of niet goed werkt met de aansluiting zoals ie nu is , omdat ie dus waarschijnlijk niet geactiveerd is 8)7
Als je splitter niet retoursgeschikt is werkt de horizon ook niet. Probeer het eens direct op tv uitgang van je nieuwe umu of zonder umu direct op de FRA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BryanD
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-07 15:06
Hey Mede-Tweakers,

Even een vraagje van mijn kant. Mijn ouders en ik zijn allebei al erg lang (tevreden) klant van Ziggo. Heb niets te klagen, prima service op de helpdesk, prima internet verbinding, prima kwaliteit, hartstikke tevreden.

Nu zit ik alleen met het volgende: Na de fusie met UPC hebben m'n ouders er voor gekozen om zo'n Horizon mediabox te bestellen en die te laten installeren door een monteur. De beste man is langs geweest en heeft de boel geinstalleerd alleen nu bleek gister dat we met een tweetal problemen zaten waarvan inmiddels één opgelost is.

1. De beste man heeft nog maar één keer zo'n ding geconfigureerd en dat was bij hem thuis. Dit was zijn eerste klant installatie. Op zich niet zo'n probleem, maar achter af was dit goed merkbaar. De beste meneer heeft namelijk in zijn geheel geen netwerk configuratie gedaan van het apparaat en de horizon box draaide dan ook vrolijk een DHCP servertje die het hele netwerk door de war schopte. Ik heb dit gisteren zelf opgelost, maar ik vind het redelijk on professioneel.

2. We hebben nu om de haverklap dat het beeld in één of andere "negatief" modus springt. Het scherm wordt dan even zwart en dan wordt het beeld vervolgens een paarse kleur...een beetje als of je een foto in negatief plaatst alleen dan paars in plaats van blauw. Héél raar.

Mijn vraag aan jullie is nu dan ook, zijn er meer Tweakers die deze ervaringen hebben met de fusie? Kijk ik kan best begrijpen dat een monteur ook ergens een eerste keer moet beginnen, maar zorg er dan wel voor dat er een ervaren monteur mee is die wél weet dat je de netwerk configuratie doorlopen moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeirdEye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 10:14

WeirdEye

Eindbaas

BryanD schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:03:

2. We hebben nu om de haverklap dat het beeld in één of andere "negatief" modus springt. Het scherm wordt dan even zwart en dan wordt het beeld vervolgens een paarse kleur...een beetje als of je een foto in negatief plaatst alleen dan paars in plaats van blauw. Héél raar.
Philips TV toevallig? Is een HDCP issue. Meestal werkt het door de beeld instellingen op RGB te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
gys89 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 21:53:
[...]

Als je splitter niet retoursgeschikt is werkt de horizon ook niet. Probeer het eens direct op tv uitgang van je nieuwe umu of zonder umu direct op de FRA.
Splitter is retour geschikt want dat is de splitter die in het installatie pakketje zat die bij de horizon box zit.

Maar ik denk dat hij gewoon nog niet geactiveerd is. Wacht maar gewoon tot donderdag dan zou het moeten werken en zoals ik hier boven lees kan ik het beter zelf aansluiten :o

Maar ik laat de tratec er tussen uit , want het schijnt dat de Horizon box een eigen versterker heeft naar ik heb gehoord.
Ik laat donderdag anders wel even hier weten of het gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BryanD
WeirdEye schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:08:
[...]

Philips TV toevallig? Is een HDCP issue. Meestal werkt het door de beeld instellingen op RGB te zetten.
Nee is een Sony Bravia (model ontglipt me zo even ben ik bang). Dit gebeurt ook heel sporadisch en de ene keer duurt het langer dan de andere keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:00
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 18:51:
[...]

Apart trouwens dat de verhouding 1 op 10 weg is bij de upload, je zou toch verwachten dat je 500/50 zou krijgen (de rest is 40/4, 120/12 en 200/20).
Die verhoudingen zijn sowieso niet altijd meer 1/10. Ik heb hier nu bijvoorbeeld 200/40.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 10:58
Dancis schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:32:
[...]

Splitter is retour geschikt want dat is de splitter die in het installatie pakketje zat die bij de horizon box zit.

Maar ik denk dat hij gewoon nog niet geactiveerd is. Wacht maar gewoon tot donderdag dan zou het moeten werken en zoals ik hier boven lees kan ik het beter zelf aansluiten :o

Maar ik laat de tratec er tussen uit , want het schijnt dat de Horizon box een eigen versterker heeft naar ik heb gehoord.
Ik laat donderdag anders wel even hier weten of het gelukt is.
Er is geen ontvanger met een eigen versterker voor het inkomende signaal. Een enkeling wil wel het uitgaande signaal, indien aanwezig, versterken.

Daarbij zorgt een versterker dat het verlies op je bekabeling vooraf wordt gecompenseerd. Dit compenseren kan een ontvanger niet zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeirdEye

WeirdEye

Eindbaas

BryanD schreef op maandag 11 mei 2015 @ 12:22:
[...]

Nee is een Sony Bravia (model ontglipt me zo even ben ik bang). Dit gebeurt ook heel sporadisch en de ene keer duurt het langer dan de andere keer.
Enkele modellen Sony Bravia zijn bekend.
Vaak werkt het om HDMI videosignaal op RGB te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BryanD
WeirdEye schreef op maandag 11 mei 2015 @ 12:41:
[...]

Enkele modellen Sony Bravia zijn bekend.
Vaak werkt het om HDMI videosignaal op RGB te zetten.
Ah oke, gaan we proberen. Mocht dat niet werken, zijn er meer oplossingen voor dit probleem? Of heb je misschien een naam voor dit probleem waar ik meer op kan vinden als ik ga Googlen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeirdEye

WeirdEye

Eindbaas

Google maar op "Horizon HDCP probleem"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPompidom
posttoast schreef op maandag 11 mei 2015 @ 12:28:
[...]

Die verhoudingen zijn sowieso niet altijd meer 1/10. Ik heb hier nu bijvoorbeeld 200/40.
Zal wellicht te maken hebben met de 16 downstreams die nu beschikbaar zijn voor 500 Mbit, en nog steeds maar 4 upstreams voor max 40 dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phatos
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-09-2023
Ik heb de EVW321b Ubee modem en ik wilde vandaag inloggen. Via 192.168.178.1 geprobeerd in te loggen met de standaard gebruikersnaam/wachtwoord, maar ik kom niet verder. Het lijkt alsof de pagina vernieuwd wordt. Verder heb ik de router gereset en met andere browsers geprobeerd in te loggen. Heeft iemand dit probleem wel eens gehad of gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
Modem terug zetten naar fabrieksinstellingen via klantenservice. Mogelijk heb je wachtwoord ooit zelf gewijzigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BryanD
WeirdEye schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:42:
Google maar op "Horizon HDCP probleem"
Top! dank je voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsmemax
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-09 10:16
Horizon plus 120 mbit internet aangevraagd.
Zou moeten werken op 14 mei, stiekem natuurlijk al gekeken of het werkte.
Horizon blijft aangeven foutcode 1030 en modem kan niet activeren omdat het type niet herkend zou worden?
Gewoon even afwachten to donderdag? Ben best wel een beetje ongeduldig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeirdEye

WeirdEye

Eindbaas

itsmemax schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 10:03:
Horizon blijft aangeven foutcode 1030 en modem kan niet activeren omdat het type niet herkend zou worden?
Je kan inloggen op de horizon (192.168.192.1 met admin/admin) en kijken wat de modem status is.
De horizon heeft een modem, dus moet ook online komen, je kan controleren wat de downstream en de upstream is.

Uiteindelijk moet de modem status OPERATIONAL worden.
Als hij DHCPV4_IN_PROGRESS of REGISTRATION_IN_PROGRESS is, dan is hij nog niet geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phatos
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-09-2023
Phatos schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 00:00:
Ik heb de EVW321b Ubee modem en ik wilde vandaag inloggen. Via 192.168.178.1 geprobeerd in te loggen met de standaard gebruikersnaam/wachtwoord, maar ik kom niet verder. Het lijkt alsof de pagina vernieuwd wordt. Verder heb ik de router gereset en met andere browsers geprobeerd in te loggen. Heeft iemand dit probleem wel eens gehad of gehoord?
Ziggo heeft het opgelost! Ze konden niets aflezen van de modem en hebben het van een afstand naar de fabrieksinstellingen gezet. Toen dat gebeurd was kon ik wel weer inloggen. Vreemd dat ik niet kon inloggen wanneer ik de modem zelf naar de fabrieksinstellingen had terug gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
itsmemax schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 10:03:
Heb het zelfde zou ook de 14e moeten werken , waarschijnlijk is bij jou de horizon ook nog niet geactiveerd.

ik moet gewoon wachten tot de 14e :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPompidom
Zojuist even de verbinding kwijt, en nu zie ik nieuwe firmware in de technicolor: STF0.76.07

Hopelijk is het probleem met elke 48 uur rebooten opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Laatst online: 22:43

TFHfony

Professional Weirdo

MrPompidom schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:21:
Zojuist even de verbinding kwijt, en nu zie ik nieuwe firmware in de technicolor: STF0.76.07

Hier zit ik nog op STF0.76.06
Maar mijn modem is al sinds 02-05 online zonder reboot...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPompidom
TFHfony schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:25:
[...]

Hier zit ik nog op STF0.76.06
Maar mijn modem is al sinds 02-05 online zonder reboot...
De modem staat hier in bridge, en probeert elke 48 uur een nieuwe lease van het externe ip op te halen, wat niet lukt, vandaar de reboot.

Verder ben ik proefkonijn voor ziggo, vandaar hier al de nieuwe firmware.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:11

Trackerfire

BTC HODLER

Krijg net een mailtje van Ziggo, meer mensen gehad?

Ik word er schijtziek van. Ben zelf een ex-UPC gebruiker. Ging van 54,95 naar 61,95 en nu blijkbaar naar 63,95 per 1 juli. Dat is gewoon een tientje per maand extra. Drama. :'(
Nieuwe tarieven vanaf juli
Beste heer, mevrouw,
Vanaf 1 juli 2015 gelden er nieuwe tarieven voor je diensten van Ziggo. We leggen je graag uit wat er in jouw situatie precies verandert.

Wat verandert er precies?
• De prijs van je Alles-in-1 Extra Power Pakket met Horizon gaat met € 2,00 per maand omhoog. Op die manier maken we nieuwe ontwikkelingen mogelijk. Zoals het nieuwe Replay TV, waarmee je heel gemakkelijk tv-programma’s van vele zenders kosteloos terugkijkt. Verder is de Horizon Go-app verbeterd. De app waarmee je bijvoorbeeld met je iPad overal live tv kan kijken.

• Het binnenlandse gesprekstarief voor bellen naar vast en mobiel gaat omhoog met € 0,01 naar € 0,10 per minuut.

• De internationale gesprekstarieven veranderen. Wat dit betekent voor de landen waar je graag naar belt zie je op ziggo.nl/nieuwtarief.

Heb je na 28 april 2015 je abonnement veranderd? Dan staat die verandering niet in deze e-mail.

Niet eens met deze verandering?
Je kunt je abonnement tot 1 juli 2015 kosteloos aanpassen of opzeggen. Bel ons op 088 – 0590122 (normaal tarief) of 1200 (gratis met een Ziggo lijn). Bereikbaar maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur, zaterdag van 9.00 tot 18.00 uur. Natuurlijk hebben we liever dat je blijft.

Hans Blom
Directeur Consumentenmarkt

[ Voor 6% gewijzigd door Trackerfire op 12-05-2015 11:58 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 13:11
MrPompidom schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:21:

Ik heb dit reboot probleem ook met dit modem; hoe krijg ik die nieuwe firmware (modem staat in bridge) en hoe kan ik zien welke firmware ik nu draai?

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPompidom
Joop_Klepzeiker schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:48:
[...]

Ik heb dit reboot probleem ook met dit modem; hoe krijg ik die nieuwe firmware (modem staat in bridge) en hoe kan ik zien welke firmware ik nu draai?
Inloggen op 192.168.178.1 en dan onder geavanceerde instellingen bij status kun je zien welke firmware je hebt.
Wanneer deze firmware stabiel blijkt en de problemen inderdaad oplost, zal ziggo dit vast uitrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Trackerfire schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:49:
Krijg net een mailtje van Ziggo, meer mensen gehad?

Ik word er schijtziek van. Ben zelf een ex-UPC gebruiker. Ging van 54,95 naar 61,95 en nu blijkbaar naar 63,95 per 1 juli. Dat is gewoon een tientje per maand extra. Drama. :'(

[...]
Zo beltarieven worden even vertienvoudigd, daar zou ik van Ziggo wel graag een uitgebreide verklaring voor willen hebben. Aan de andere kant, verdien ik dat tientje voor het afkopen wel sneller terug.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
Lees het nog eens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:05

Exirion

Gadgetfetisjist

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:00:
Zo beltarieven worden even vertienvoudigd, daar zou ik van Ziggo wel graag een uitgebreide verklaring voor willen hebben.
Precies hierom heb ik even dit topic opgezocht. Zijn die lui helemaal van de pot gerukt?! :r

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:47
Hier heb ik 2 maanden geleden telefoon al uit het pakket gehaald.
Bel nu Prepaid met CheapConnect. 0.02 per minuut zonder startkosten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Laatst online: 14-09 20:11

Trackerfire

BTC HODLER

Exirion schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:26:
[...]

Precies hierom heb ik even dit topic opgezocht. Zijn die lui helemaal van de pot gerukt?! :r
Ze verhogen het met 0,01 cent van 0,09 naar 0,1. Nog steeds een stijging van ruim 10% maar minder dan de 1000% die jullie nu beschrijven ;)

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:05

Exirion

Gadgetfetisjist

Trackerfire schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:31:
Ze verhogen het met 0,01 cent van 0,09 naar 0,1. Nog steeds een stijging van ruim 10% maar minder dan de 1000% die jullie nu beschrijven ;)
Verrek. Te snel gelezen op m'n telefoon op het werk :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Trackerfire schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:31:
[...]

Nee hoor, ze verhogen het van 1 cent naar 10 cent.

Er staat Euro, geen Eurocent.
€ 0,01 naar € 0,10

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:41:
[...]

Nee hoor, ze verhogen het van 1 cent naar 10 cent.

Er staat Euro, geen Eurocent.

[...]
Hierbij de letterlijke tekst. Speciaal voor jou nog even een belangrijk woordje in bold:

• Het binnenlandse gesprekstarief voor bellen naar vast en mobiel gaat omhoog met € 0,01 naar € 0,10 per minuut.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Gaat wel lekker met de prijsverhogingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

TFHfony schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:47:
[...]

Hierbij de letterlijke tekst. Speciaal voor jou nog even een belangrijk woordje in bold:

Herstel, je hebt helemaal gelijk, blijkbaar tig keer over de met heen gelezen. |:(
xminator schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:23:
Gaat wel lekker met de prijsverhogingen.
Fusie moet terug betaald worden.

[ Voor 18% gewijzigd door MeNTaL_TO op 12-05-2015 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 09:07
Dit zie ik 2x per jaar gebeuren dat de prijzen omhoog blijven gaan, wel jammer dat er geen concurrentie is hebben ze zelf ook wel door. Overigens mijn verbinding wordt ook steeds instabieler, steeds vaker mijn modem resetten in de afgelopen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:24:
[...]

Fusie moet terug betaald worden.
Gebeurt dat al niet door die vele ontslagen?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Raven schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:50:
[...]

Gebeurt dat al niet door die vele ontslagen?
Iemand ontslaan kost in eerst geld (maar dat is een andere discussie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verder is de Horizon Go-app verbeterd. De app waarmee je bijvoorbeeld met je iPad overal live tv kan kijken.
Serieus? Gisteren kon ik op de ziggo app niet inloggen, op de horizon go app wel, maar daar kon ik weer niet op tv kijken. Het is en blijft bagger, het heeft nooit goed gewerkt en dit geven ze dan op als reden om de prijs met 2 euro te verhogen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
Vorige week net het pakket verandert dus dat was ook al een verhoging en nu weer 2 euro erover heen.......

Wordt denk ik glasvezel. Ze belde gister nog van vodafone, met glasvezel aanbod had ik maar genomen :o

Edit: net even wezen neuzen bij kpn en vodafone. Maar glasvezel is toch minimaal 6 euro duurder na die 2 euro verhoging. Dat is dan weer minder

[ Voor 25% gewijzigd door Dancis op 12-05-2015 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die 2 euro is toch alleen voor het duurste pakket? Ik heb nu het goedkoopste pakket, maar ik heb geen mail gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:30:
die 2 euro is toch alleen voor het duurste pakket? Ik heb nu het goedkoopste pakket, maar ik heb geen mail gehad?
Zou deze mail niet voor de ex-UPC'ers zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TFHfony schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:45:
[...]

Zou deze mail niet voor de ex-UPC'ers zijn?
geen idee, dat zou kunnen. Maar ik krijg wel vaker mails een stuk later dan de rest hier. Ik hoop dat je gelijk hebt, scheelt weer 2x12=24 euro op jaarbasis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 14:51
Even een vraag van iemand die hier niet in thuis is. Als ik bij Ziggo telefonie neem, kan ik dan mijn huidige telefoon gebruiken. Mijn telefoon is een siemens gigaset ac160.

Ik gebruik nu nog de oude manier van bellen via de koper lijn van KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:49

allure

Titaan fase 2/3

Ziggo gebruikt FSK om nummerweergave te doen... Kan het toestel daar mee over weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 14:51
allure schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 19:20:
Ziggo gebruikt FSK om nummerweergave te doen... Kan het toestel daar mee over weg?
Handleiding niet terug te vinden helaas.
Wel clip wat moet worden aangevraagd voor nummer weergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 11:03
Mijn oude upc contract loopt tot 26 juni. Ik kreeg nu elke maand 25% korting (Alles-in-1 Power voor €42). Als ze dat niet met het nieuwe contract doen ben ik echt weg. Kan nu nog niet weg, omdat de wijziging 1 juli in gaat. Morgen maar even de opzeglijn bellen en kijken wat ze in de aanbieding hebben. :P

Alle 1 juli prijswijzigingen voor ex-UPC'ers:

https://www.ziggo.nl/tarieven/prijswijzigingen/

[ Voor 135% gewijzigd door WhySoSerious? op 12-05-2015 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhySoSerious? schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:58:
Mijn oude upc contract loopt tot 26 juni. Ik kreeg nu elke maand 25% korting (Alles-in-1 Power voor €42). Als ze dat niet met het nieuwe contract doen ben ik echt weg. Kan nu nog niet weg, omdat de wijziging 1 juli in gaat. Morgen maar even de opzeglijn bellen en kijken wat ze in de aanbieding hebben. :P

Alle 1 juli prijswijzigingen voor ex-UPC'ers:

https://www.ziggo.nl/tarieven/prijswijzigingen/
Die tarief wijzigingen zijn dus niet voor de bestaande Ziggo klanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Nee volgens mij niet. Al die pakketten die ik daar staan zijn oude upc pakketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Dancis schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:06:
Vorige week net het pakket verandert dus dat was ook al een verhoging en nu weer 2 euro erover heen.......

Wordt denk ik glasvezel. Ze belde gister nog van vodafone, met glasvezel aanbod had ik maar genomen :o

Edit: net even wezen neuzen bij kpn en vodafone. Maar glasvezel is toch minimaal 6 euro duurder na die 2 euro verhoging. Dat is dan weer minder
Wat van aanbod was dat? iets speciaals of gewoon wat al op de website staat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xingchen
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:18
Weet iemand of je de zakelijke abonnementen ook als particulier kan afsluiten? Of is kvk-nummer verplicht? Ben namelijk wel geïnteresseerd in de internet only abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xingchen schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:54:
Weet iemand of je de zakelijke abonnementen ook als particulier kan afsluiten? Of is kvk-nummer verplicht? Ben namelijk wel geïnteresseerd in de internet only abonnementen.
Je kan ze als particulier afsluiten als je een KVK-numer hebt natuurlijk anders zijn het geen zakelijke abonnementen :+

[ Voor 7% gewijzigd door MdO82 op 12-05-2015 22:13 ]

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
  • Laatst online: 07-09 12:28
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:32:
[...]

Die tarief wijzigingen zijn dus niet voor de bestaande Ziggo klanten?
"Ziggo-woordvoerder Erik van Doeselaar geeft tegenover MediaMagazine.nl aan dat het gaat om combinatiepakketten die voorheen konden worden afgesloten in het voormalige UPC-gebied.UPC kende een groot aantal combinatiepakketten en bij een deel ervan wordt nu een prijswijziging doorgevoerd. De betreffende abonnees worden individueel op de hoogte gesteld van de aangekondigde prijswijziging. Een overzicht van de wijzigingen is hier te vinden: https://www.ziggo.nl/tarieven/prijswijzigingen/"

Bron: http://www.mediamagazine....ij-kabelaar-ziggo-duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
WhySoSerious? schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:37:
[...]

Wat van aanbod was dat? iets speciaals of gewoon wat al op de website staat? :)
Nee was volgens mij gewoon het standaard aanbod.. Niks speciaals dus.

Maar volgens mij heb ik me weer voor niks druk gemaakt :9 en is de verhoging voor ex-upc die op hun oude pakketten zitten......... Hoezo dwingen om het nieuwe pakket te kiezen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:53

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

MikeyMan schreef op zondag 10 mei 2015 @ 13:21:
Iemand enig idee of en zo ja hoe ik op een Samsung C7140 ontvanger een handmatige ssid kan gebruiken?
Om mezelf te quoten...
SSID aan, verbinden, SSID uit was de truc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Dancis schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 22:19:
[...]

Nee was volgens mij gewoon het standaard aanbod.. Niks speciaals dus.

Maar volgens mij heb ik me weer voor niks druk gemaakt :9 en is de verhoging voor ex-upc die op hun oude pakketten zitten......... Hoezo dwingen om het nieuwe pakket te kiezen :X
Oké :) als Ziggo geen goed aanbod doet, ga ik denk ik naar Vodafone. Eerste jaar ongeveer €51,45 per maand voor Vodafone Thuis Glasvezel Internet 500 Mb, Bellen, TV door kortingen hier:
LLEEDD in "Vodafone Thuis Internet, Bellen & TV (via xDSL)"

1000mb pakket bij Tweak is trouwens ook niet duur. Vanaf 1 juli ook Leeuwarden :)

[ Voor 12% gewijzigd door WhySoSerious? op 13-05-2015 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 13:11
Probleem van rebooten met technicolor modem in bridge stand is nog steeds niet opgelost.
Gisteren 3 kwartier met Ziggo aan het bellen geweest en uiteindelijk besloten dat ik een nieuwe adapter krijg voor m'n oude Ubee modem, zodat ik weer terug kan ....
Ziggo erkent dit probleem en ze kunnen niet aangeven wanneer het opgelost is. Tot die tijd ga ik weer lekker verder met het Ubee modem, nooit problemen mee gehad.

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:21
Nou die extra media box van ziggo is echt een ramp, hij verliest om de haverklap de verbinding met de horizon HD box, heb hem aangesloten via coax dit wekte in de eerste 2 weken goed nu is het echt een ramp !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

xingchen schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:54:
Er werd mij inderdaad om een KvK nummer gevraagd toen ik mijn Connect ZZP aanluiting aanvroeg. Deze moet je dus wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris89 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 19:15:
Even een vraag van iemand die hier niet in thuis is. Als ik bij Ziggo telefonie neem, kan ik dan mijn huidige telefoon gebruiken. Mijn telefoon is een siemens gigaset ac160.
ik had een iets andere siemens gigaset, maar die deed het (ouder model).
Jammer dat de rest van Friesland geen glas heeft, de enige die bij mij in de wijk glasvezel heeft is Piet Paulusma en die heeft wat meer centen te besteden dan ik. Piet heeft gewoon de hele wijk laten openbreken voor zijn prive verbinding (glasvezel bedrijf is bijna een week bezig geweest om kabel te leggen) . Ik had eerst de hoop dat wij allemaal glas zouden krijgen, maar helaas...

Ik kan het laten aanleggen, maar ga dan echt honderden euro's per maand betalen 8)7

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2015 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
MdO82 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:07:
Hier was al eens geopperd om als dorpsinitiatief glas aan te laten leggen.
Echter waar begin je dan :D
Hier hebben ze zo'n dorpsinitiatief geprobeerd, maar is mislukt (geen 30%) en dus nu kan je (voor wat sneller internet) kiezen uit Ziggo, Ziggo enuh..... oh ja! Ziggo 8)7 :|

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 01:17

Hakulaku

Meh

Ik keek zojuist op de factuur van Ziggo en nu blijk ik nog een TV-extra abbonement te hebben, deze is 13,95. Nu bied ziggo ook TV-royaal aan voor 9,95. Weet iemand wat het verschil is? Kon dit namelijk niet op de site van Ziggo vinden of via duckduckgo.

[ Voor 15% gewijzigd door Hakulaku op 13-05-2015 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zucht, weer een prijsverhoging... wat een gekken.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:56
TV Extra = TV Royaal + MyPrime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Hakulaku schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:51:
Ik keek zojuist op de factuur van Ziggo en nu blijk ik nog een TV-extra abbonement te hebben, deze is 13,95. Nu bied ziggo ook TV-royaal aan voor 9,95. Weet iemand wat het verschil is? Kon dit namelijk niet op de site van Ziggo vinden of via duckduckgo.
Het verschil tussen de 2 zijn de gratis films/series welke je via interactieve TV kan kijken. Bij TV Extra kan dit wel, bij TV Royaal niet.

Pagina: 1 2 ... 160 Laatste

Dit topic is gesloten.