Volgens mij is het juist andersom en doen ze met opzet 2XP tijdens de DLC releases, zodat iedereen weer gaat gamen en dus grotere kans is dat zij de DLC ook meteen gaan kopendonvalentino schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:56:Ik baal trouwen wel weer dat ze die DLC1 tijdelijk vrijgeven tijdens het 2xp weekend.
De servers zijn vaak al erg brak wanneer het druk is door zo'n weekend, laat staan als er nog meer mensen bijkomen
Ja zal vast wel opzet zijn geweest maar mijn ervaring elke keer met die 2xp weekenden is dat ik vaak in lag servers kom en vaak langer moet wachten voordat die uberhaubt een game vindt..Bakkie-Koffie schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 16:32:
[...]
Volgens mij is het juist andersom en doen ze met opzet 2XP tijdens de DLC releases, zodat iedereen weer gaat gamen en dus grotere kans is dat zij de DLC ook meteen gaan kopen
Achja, we wachten het maar weer af

Nuketown is gewoon een camper level.. Je kan niet anders.Jamesl schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:31:
Hahaha Jeetje wat ben ik een flikker zeg, oh wat haat ik mezelf.
Speel nu dus voor dark matter en ging in hardcore tdm in raam zitten in Nuketown, ingezoomd op ander raam met de drakon. 21 one shots, haalde wraith en eindigde 32-8.
Vieste manier van spelen ooit maargoed, nog 45 en dan kan ik weer normaal gaan spelen
Het is je vergeven
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Verwijderd
Je bent nog viezer (en effectiever) als je achter de auto in dat inhammetje campt.Jamesl schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:31:
Hahaha Jeetje wat ben ik een flikker zeg, oh wat haat ik mezelf.
Speel nu dus voor dark matter en ging in hardcore tdm in raam zitten in Nuketown, ingezoomd op ander raam met de drakon. 21 one shots, haalde wraith en eindigde 32-8.
Vieste manier van spelen ooit maargoed, nog 45 en dan kan ik weer normaal gaan spelen
Haha ik zal het straks eens proberenVerwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 19:02:
[...]
Je bent nog viezer (en effectiever) als je achter de auto in dat inhammetje campt.
Heb ik nog nooit meegemaakt op de ps4. Ik speel meestal tussen 20:00 en 01:00.chimera2 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:55:
[...]
dat is niet alleen op de pc.
Sommige game modes op de ps4 hebben ook 0% players.
Volgens mij is cod een beetje aan het doodbloeden.
Ook in exotischer gamemodes playlists genoeg.
BEHALVE als Treyarch weer eens een game update uitrolt, waarmee er in parties geen games gevonden worden. Dat gaat wel beter laatste 2 maanden.
man ik kan niet wachten op de nieuwe zombie map !!!!
Ik zou graag willen weten of Call of Duty: Black Ops III ook werkt op een NVIDIA GeForce 9500 GT video kaart.
Deze kaart zou ik kunnen overzetten naar een pc waar dit spel gespeeld zou moeten worden.
Ik heb hier nog wat gegevens van deze kaart (DxDiag)
Card name: NVIDIA GeForce 9500 GT (Microsoft Corporation - WDDM v1.1)
Manufacturer: NVIDIA
Chip type: GeForce 9500 GT
DAC type: Integrated RAMDAC
Device Key: Enum\PCI\VEN_10DE&DEV_0640&SUBSYS_82FD1043&REV_A1
Display Memory: 1779 MB
Dedicated Memory: 1011 MB
Shared Memory: 767 MB
Current Mode: 1680 x 1050 (32 bit) (59Hz)
Monitor Name: Algemeen PnP-beeldscherm
Monitor Model: HP w2007
Monitor Id: HWP26A6
Native Mode: 1680 x 1050(p) (59.954Hz)
Output Type: HD15
Driver Name: nvd3dum.dll,nvwgf2um.dll
Driver File Version: 8.15.0011.8593 (English)
Driver Version: 8.15.11.8593
DDI Version: 10
Driver Model: WDDM 1.1
Driver Attributes: Final Retail
Driver Date/Size: 7/14/2009 03:16:11, 7592960 bytes
WHQL Logo'd: Yes
WHQL Date Stamp:
De pc waarop ik deze kaart wil plaatsen heeft deze specs
Operating System: Windows 10 Pro 64-bit (10.0, Build 10586) (10586.th2_release_sec.160223-1728)
Processor: Intel(R) Core(TM) i3-2100 CPU @ 3.10GHz (4 CPUs), ~3.1GHz
Memory: 8192MB RAM
Available OS Memory: 7894MB RAM
Page File: 3246MB used, 4848MB available
Windows Dir: C:\WINDOWS
DirectX Version: 11.1
DX Setup Parameters: Not found
User DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
DWM DPI Scaling: Disabled
Miracast: Not Available
Microsoft Graphics Hybrid: Not Supported
DxDiag Version: 10.00.10586.0000 64bit Unicode
Ik ben benieuwd of dit gaat lukken.
Deze kaart zou ik kunnen overzetten naar een pc waar dit spel gespeeld zou moeten worden.
WHQL Date Stamp:
Operating System: Windows 10 Pro 64-bit (10.0, Build 10586) (10586.th2_release_sec.160223-1728)
Je zit in het verkeerde topic voor zulke vragen. En nee dat gaat niet werken..klaphek schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 12:11:
Ik zou graag willen weten of Call of Duty: Black Ops III ook werkt op een NVIDIA GeForce 9500 GT video kaart.
WHQL Date Stamp:
Verwijderd
Irritante dubbel XP zul je bedoelen. Een grote lagbende vandaag. Ik wacht wel tot volgende week om level 55 te worden in P10.Ari Gold schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 17:56:
Irritante DLC!
Hou het ook wel voor gezien dit weekend. DXP is wel leuk, hoef alleen die klote kut maps niet te spelen. Ben langer bezig om uit die maps te gaan dan daadwerkelijk te spelen.Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 18:19:
[...]
Irritante dubbel XP zul je bedoelen. Een grote lagbende vandaag. Ik wacht wel tot volgende week om level 55 te worden in P10.
Geen enkel potje is speelbaar, ook bijna elk potje negatief...klote MR6

Verwijderd
Oh. De DLC maps heb ik weken geleden al van mijn One gesodemieterd. Hoop dat de volgende mappacks wat minder beroerd zijn.Ari Gold schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 18:45:
[...]
Hou het ook wel voor gezien dit weekend. DXP is wel leuk, hoef alleen die klote kut maps niet te spelen. Ben langer bezig om uit die maps te gaan dan daadwerkelijk te spelen.
Geen enkel potje is speelbaar, ook bijna elk potje negatief...klote MR6Ook erg veel campers nu.
Als je gefrustreerd raakt kun je idd beter stoppen. Zou ik ook eens moeten leren doen. Maar goed het kan niet altijd HATR/RAPS/GI Unit zijn.
Verwijderd
Toch nog even aangezwengeld en de Master Prestige is binnen. Lag is er nu niet. Denk dat de normale mensen buiten van de zon aan het genieten zijn. Speelde wel lekker weg. 4 potjes TDM gedaan, 5x RAPS. Keer of wat van die 2,5 tot 4 KD spelers uit de lobby laten vertrekken. Dat vind ik toch altijd erg grappig.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2016 12:30 ]
Gisterenavond nog even aangeslingerd. Van het weekend de assaults diamond gehaald.
Launchers had ik al. Nu verder met SMG en/of LMG.
Van de SMG al de Kuda en Weezil Gold , van de LMG de Dingo al Gold.
Shotguns bewaar ik als laatste want die zijn niet zo mijn ding.
Afgelopen weken knalde bij mij telkens BO3 eruit. (Stopped responding error ..)
Uiteindelijk maar de settings teruggeschroefd en gisteren toch redelijk lang en stabiel kunnen gamen. Heb ook de Geforce experience verwijderd en alleen maar de grafische driver geinstalleerd. Misschien dat dat ook scheelt. Via event viewer kan ik niet achterhalen waardoor blackops3 telkens crasht.
Waarom Nuk3town nu weer in de normale maproulatie zit is mijn een raadsel. Gisteren ook weer .. achter elkaar starten en weer gedood wordt.Heb het volgehouden tot 5-27 toen heb ik me maar via tk laten kicken. (was op HC) In Bo1 was hij leuk, bo2 werd al minder maar nog net te doen, maar met die snelle actie in BO3 en zeker die random spawns is er geen beginnen aan.
Launchers had ik al. Nu verder met SMG en/of LMG.
Van de SMG al de Kuda en Weezil Gold , van de LMG de Dingo al Gold.
Shotguns bewaar ik als laatste want die zijn niet zo mijn ding.
Afgelopen weken knalde bij mij telkens BO3 eruit. (Stopped responding error ..)
Uiteindelijk maar de settings teruggeschroefd en gisteren toch redelijk lang en stabiel kunnen gamen. Heb ook de Geforce experience verwijderd en alleen maar de grafische driver geinstalleerd. Misschien dat dat ook scheelt. Via event viewer kan ik niet achterhalen waardoor blackops3 telkens crasht.
Waarom Nuk3town nu weer in de normale maproulatie zit is mijn een raadsel. Gisteren ook weer .. achter elkaar starten en weer gedood wordt.Heb het volgehouden tot 5-27 toen heb ik me maar via tk laten kicken. (was op HC) In Bo1 was hij leuk, bo2 werd al minder maar nog net te doen, maar met die snelle actie in BO3 en zeker die random spawns is er geen beginnen aan.
[ Voor 23% gewijzigd door Frostbite op 04-04-2016 15:57 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
waarom ga je nou TK's maken als je toch pleitte wilt?
dat snap ik nou niet he.....vind het best aso als ik eerlijk mag zijn.
leuk als je zo'n flip in je team hebt en je bent net met je streak bezig.....
een betere wereld begint ook in COD bij jezelf dus ik neem nu aan dat je verder ook nooit meer zult klagen over andere spelers en hun gedrag.

een betere wereld begint ook in COD bij jezelf dus ik neem nu aan dat je verder ook nooit meer zult klagen over andere spelers en hun gedrag.
Op een gegeven moment ga je op alles schieten wat beweegt. En hoe vaak het wel niet voorkomt dat je schiet en er vrolijk iemand van je team voor je neus langslooptstinky1701 schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:48:
waarom ga je nou TK's maken als je toch pleitte wilt?
[ Voor 3% gewijzigd door Frostbite op 04-04-2016 17:08 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
euh...is dat je excuus soms?
jij baalt zelf toch zeker ook als een stekker als je wordt ge TK-ed terwijl je net goed bezig bent met je streak?
ach ja, ik weet nu iig dat als ik met Mr Frostbite in een HC potje zit, ik op mn rug moet letten....hij zal immers maar de bal scheef hebben liggen of zo..pang! weg scorestreak.

jij baalt zelf toch zeker ook als een stekker als je wordt ge TK-ed terwijl je net goed bezig bent met je streak?
ach ja, ik weet nu iig dat als ik met Mr Frostbite in een HC potje zit, ik op mn rug moet letten....hij zal immers maar de bal scheef hebben liggen of zo..pang! weg scorestreak.
Verwijderd
Jouw frustratie, om je eigen spel, omzetten in minder plezier voor medespelers is niet echt aardig.
Ik speel bijna alleen tdm (core) en HC FFA. Zo kunnen alleen tegenstanders je naaien en niet je teamgenoten. KC speel ik nauwelijks omdat er te veel etters alleen uit zijn op tags ipv te kijken of de kust veilig is. Kost me te veel deaths terwijl ik het midden van de map op sprint (eigen schuld, maar toch).
Rejack 4 keer in 1 pot is trouwens wel erg simpel. Ding recharged als een malle. Meteen boost jumpen bij je 'respawn' en je pakt de nietsvermoedende tegenstander direct.
Ik speel bijna alleen tdm (core) en HC FFA. Zo kunnen alleen tegenstanders je naaien en niet je teamgenoten. KC speel ik nauwelijks omdat er te veel etters alleen uit zijn op tags ipv te kijken of de kust veilig is. Kost me te veel deaths terwijl ik het midden van de map op sprint (eigen schuld, maar toch).
Rejack 4 keer in 1 pot is trouwens wel erg simpel. Ding recharged als een malle. Meteen boost jumpen bij je 'respawn' en je pakt de nietsvermoedende tegenstander direct.
Dit weekend afscheid genomen van mijn oude account (Prestige Master lvl 100) op de PS4 en helemaal opnieuw begonnen. Lang leve het onbreken van PS4 nickchanges
Hoopte met het 2XP weekend wel een heel eind te komen, maar speel eigenlijk alleen Hardcore S&D en met de traditionele 2XP-lag is dat super frustrerend, dus helaas!
I need my Dead Silence back
Hoopte met het 2XP weekend wel een heel eind te komen, maar speel eigenlijk alleen Hardcore S&D en met de traditionele 2XP-lag is dat super frustrerend, dus helaas!
I need my Dead Silence back
Dus de frusterende lag van gisterenmiddag lag dus aan het 2XP? Dat verklaart echt een hoop.. Zaterdag kon ik echt gewoon goed spelen in alle levels! Maar gisterenmiddag lukte het voor geen meter, was even bang dat het aan mijn kabel lag.. (65 Mbps op de ps4) Wilde al bijna mijn router weg gooien!Bozzy schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:46:
Op 00:24 zag je hem erg laat op de map, hij begon ook met schieten. Kogels vlogen om je heen, je had hier erg veel geluk (zeker omdat HC, een kogeltje is genoeg voor een kill)Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 06:12:
[video]
Eindelijk een paar heerlijke potjes SnD op Nuk3town gespeeld.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Moet zeggen dat ik voor het eerst sinds alle weekenden met 2xp geen lag heb ervaren (PS4).n2theb schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:13:
[...]
Dus de frusterende lag van gisterenmiddag lag dus aan het 2XP? Dat verklaart echt een hoop.. Zaterdag kon ik echt gewoon goed spelen in alle levels! Maar gisterenmiddag lukte het voor geen meter, was even bang dat het aan mijn kabel lag.. (65 Mbps op de ps4) Wilde al bijna mijn router weg gooien!
Heb op zaterdag en zondag veel gespeeld en kwaliteit servers was prima.
Leek ook dat ik veel bij onervaren spelers werd gedropt waardoor ik weer ouderwets kon beesten
Dit herkende ik ook alleen gisteren dus totaal niet.. Maandag was echt een ramp.. Leek net of ze bezig waren met de servers of dat het extreem druk was.donvalentino schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:35:
[...]
Moet zeggen dat ik voor het eerst sinds alle weekenden met 2xp geen lag heb ervaren (PS4).
Heb op zaterdag en zondag veel gespeeld en kwaliteit servers was prima.
Leek ook dat ik veel bij onervaren spelers werd gedropt waardoor ik weer ouderwets kon beesten
Dit is herkenbaar alleen soms heb je ook random momenten op je spawn dat ze dit doen.. Op dat moment ben ik geneigd om de eerste 2 keren dat ik dat ventje dan zie rondlopen even neer te schieten! Vooral als je dan net lekker gaat in een killstreak en dan via de spawn even om wilt lopen.Frostbite schreef op maandag 04 april 2016 @ 17:07:
[...]
Op een gegeven moment ga je op alles schieten wat beweegt. En hoe vaak het wel niet voorkomt dat je schiet en er vrolijk iemand van je team voor je neus langsloopt. En die zelfde persoon schiet jou daarna nog een keer dood ? Dat is pas frustrerend...
[ Voor 38% gewijzigd door n2theb op 05-04-2016 12:39 ]
TK-en is nooit goed te praten...! Wat je beter kan doen is ipv jezelf te frustreren, of het potje te verlaten of van klasse te switchen.Frostbite schreef op maandag 04 april 2016 @ 17:07:
[...]
Op een gegeven moment ga je op alles schieten wat beweegt. En hoe vaak het wel niet voorkomt dat je schiet en er vrolijk iemand van je team voor je neus langsloopt. En die zelfde persoon schiet jou daarna nog een keer dood ? Dat is pas frustrerend...
Iedereen die bezig is met de BM-grind weet hoe irritant potjes soms kunnen gaan. Ik heb dan ook een try-hard klasse die ik erbij pak als ik te dik negatief ga. Gewoon vuistregel: sta ik -5 -> switch naar try-hard.
En voor HC moet je altijd een aparte klasse hebben voor TK-ers: 4 tacticals met scavenger en tac mask. Ze verdwijnen als sneeuw voor de zon...!
Heb nu paar keer een tk-kick weten te veroorzaken.
heb zo vaak dat ik bezig ben met iemand te besluipen en nét op het moment dat ik schiet... Teammate voor me.
Soms zou je iets dergelijks moeten kunnen contesten op een of andere manier.. Als ik bewust loop te targetten of in een blinde rage gewoon schiet op een groepje en er blijken 2 teammates in te staan mag je me kicken.. Maar niet als je teammate ineens voor je gaat lopen.
my 2 cents btw
Het maakt je wel een stuk voorzichtiger in een potje
heb zo vaak dat ik bezig ben met iemand te besluipen en nét op het moment dat ik schiet... Teammate voor me.
Soms zou je iets dergelijks moeten kunnen contesten op een of andere manier.. Als ik bewust loop te targetten of in een blinde rage gewoon schiet op een groepje en er blijken 2 teammates in te staan mag je me kicken.. Maar niet als je teammate ineens voor je gaat lopen.
my 2 cents btw
Het maakt je wel een stuk voorzichtiger in een potje
In Ghosts had je nog HC-ricochet: raak je een teammaat, dan krijg jij schade. Dan krijg je van die gasten die expres voor je kogels springen (zoals je nu ook in the Devision ziet, om je rogue te laten gaan).
Maar eigenlijk vind ik t wel best zoals het nu is. Ik heb het idee dat op dit al rekening wordt gehouden of je eerst op een vijand schiet of niet. Verder idd een beetje voorzichtig spelen.
Binnenkort iig meer HC spelen voor de auto shotties... Hopelijk valt het mee...
Maar eigenlijk vind ik t wel best zoals het nu is. Ik heb het idee dat op dit al rekening wordt gehouden of je eerst op een vijand schiet of niet. Verder idd een beetje voorzichtig spelen.
Binnenkort iig meer HC spelen voor de auto shotties... Hopelijk valt het mee...

zijn er mensen die met SSD in de PS4 spelen en merk je dan met het laden van BO3 verbetering?
Verwijderd
Er zijn testen bekend waar het maar enkele seconden verschil maakt.donvalentino schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:01:
zijn er mensen die met SSD in de PS4 spelen en merk je dan met het laden van BO3 verbetering?
Dat komt omdat de SATA aansluiting van de PS4 niet snel genoeg is.
Verwijderd
3 HATRs in een potje TDM en nog verliezen. Best wel knap van mijn team dat ze even snel dood gingen als ze wisten waar de tegenstanders waren.
It wasn't me
maar kon maar zo zijn...

maar kon maar zo zijn...
Verwijderd
Is ook allemaal prima. Ik was meer verbaasd dan gefrustreerd hoor.
Edit: Haha, 46-10 en met 100-80 verloren. Wat doen die lui toch?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2016 17:52 ]
Als ik naar desktop switch en dan weer terug naar BO3, dan is mijn hele framerate naar de klote en stottert het als een malle. Alleen de game herstarten fixt dat. Hebben meer mensen hier last van?
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Headshots maken met de haymaker, hoe?!!!
Verwijderd
Geen laser sight. Boven de hoofdjes mikken. Veel springend schieten. Nooit inzoomen, altijd uit de heup schieten.Jamesl schreef op donderdag 07 april 2016 @ 01:21:
Headshots maken met de haymaker, hoe?!!!
46 om 5.... pffff Gisteravond bij een potje zat ik op 28/12 en dat vond ik al super goed van mezelfVerwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:47:
Is ook allemaal prima. Ik was meer verbaasd dan gefrustreerd hoor.Slechte teamgenoten betekent dat je meer kills kan maken. Na dat potje een potje 100-17 gewonnen. Ik had 46-5 en een teamgenoot 40-1. De andere 4 teamies hadden dus samen 14 kills. Vrij grappig potje.
Edit: Haha, 46-10 en met 100-80 verloren. Wat doen die lui toch?
Skippy??? Ben jij het???

Heb toch het gevoel dat het met de brecci makkelijker gingVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 07:41:
[...]
Geen laser sight. Boven de hoofdjes mikken. Veel springend schieten. Nooit inzoomen, altijd uit de heup schieten.
mensen die naar battlecon gaan?
Kreeg gister btw in Blackops (PS4) de optie om de SeasonPass te kopen tegen gereduceerd tarief omdat ik DLC1 al gekocht heb.
Maar als ik er dan naartoe ga, zegt ie €49,99... een korting van 0 euro vind ik niet echt aantrekkelijk
Meer mensen deze ervaring? Heb nog niet door durven drukken want weiger dat bedrag neer te leggen...
Maar als ik er dan naartoe ga, zegt ie €49,99... een korting van 0 euro vind ik niet echt aantrekkelijk
Meer mensen deze ervaring? Heb nog niet door durven drukken want weiger dat bedrag neer te leggen...
Klopt, dit vond ik ook vreemd. Volgens mij moet het toch echt goedkoper zijn anders lijkt het me niet echt een voordeelRoRoo schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:53:
Kreeg gister btw in Blackops (PS4) de optie om de SeasonPass te kopen tegen gereduceerd tarief omdat ik DLC1 al gekocht heb.

Dit zie ik idd al een tijdje, erg vervelend hahaRoRoo schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:53:
wat was nu de instelling op de ps4 om springen en mikken tegelijkertijd te doen?
Merk de laatste tijd dat ik dit toch wel mis in cruciale battles waarbij de tegenstander wel goed spring aimt en schiet tegelijk i.p.v. de standaard springen via X en mikken wat niet lekker samen gaat.
Merk de laatste tijd dat ik dit toch wel mis in cruciale battles waarbij de tegenstander wel goed spring aimt en schiet tegelijk i.p.v. de standaard springen via X en mikken wat niet lekker samen gaat.
Tactical bumper jumper als goed is?donvalentino schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:13:
wat was nu de instelling op de ps4 om springen en mikken tegelijkertijd te doen?
Thx, ga het toch maar is proberen al heb ik er een hard hoofd in aangezien ik echt al zo lang gewend ben om te springen met X...
Ben benieuwd..
Ja in het begin, zal het zeker wel even wennen zijndonvalentino schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:03:
[...]
Thx, ga het toch maar is proberen al heb ik er een hard hoofd in aangezien ik echt al zo lang gewend ben om te springen met X...
Ben benieuwd..
Speel jij hier ook mee? (mits je op ps4 speelt:P).falcon123 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:47:
[...]
Ja in het begin, zal het zeker wel even wennen zijn![]()
Zo ja, Hoelang duurde het voor jij eraan wende?
Gebruik het ook. Eenmaal gewend wil je niet meer anders. Jumpshots ftw.donvalentino schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:25:
[...]
Speel jij hier ook mee? (mits je op ps4 speelt:P).
Verwijderd
Elite controller ftw! Halo speelde ik altijd met bumper jumper. Koste een avondje spelen maar dan heb je ook wat! Kunnen mikken en springen tegelijk geeft een voordeel maar belangrijker nog is gewoon awesome.donvalentino schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:25:
[...]
Speel jij hier ook mee? (mits je op ps4 speelt:P).
Als je wat tempest geweld wil zien kijk dan hier. Vond de tempest eerst brak maar begin er wel in te komen.
http://xboxdvr.com/gamer/exactor%20it/video/16393355
Triple kills met rejack kun je hier zien. Puur voor de Hero challenge maar dit was wel geinig.
http://xboxdvr.com/gamer/exactor%20it/video/16391403
/endspam
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2016 17:59 ]
Verwijderd
Al weer double XP ja? Doen ze wel vaak.
Edit: oh kijk nu goed. Crypto en nog iets. Wat is dat liquidium spul dan?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2016 19:44 ]
Dubbel Cryptokeys... Iedereen gaat natuurlijk nu als een gek spelen, en dan grinden voor die nieuwe wapens.. Wederom nieuwe wapens op komst denk ik zo?
Beetje off-topic, maar ben jij toevallig de Exactor It die vroegah in de tijd van Call of Duty 2 bij de Hanzeclan zat?Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 17:56:
[...]
Elite controller ftw! Halo speelde ik altijd met bumper jumper. Koste een avondje spelen maar dan heb je ook wat! Kunnen mikken en springen tegelijk geeft een voordeel maar belangrijker nog is gewoon awesome.![]()
Als je wat tempest geweld wil zien kijk dan hier. Vond de tempest eerst brak maar begin er wel in te komen.![]()
http://xboxdvr.com/gamer/exactor%20it/video/16393355
Triple kills met rejack kun je hier zien. Puur voor de Hero challenge maar dit was wel geinig.
http://xboxdvr.com/gamer/exactor%20it/video/16391403
/endspam
Dubbele cryptokeys ben ik wel blij mee trouwens, maar ik begin me wel steeds meer te ergeren aan het moeilijk kunnen krijgen van de Black Market-wapens.. Ik wil die sniper-rifle!
2x liquid
!! wordt weer een zombie weekend denk ik zo
Wat een smerig plekje.. http://gfycat.com/DefenselessGoodBovine
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
haha geniaal! nooit geweten dat die er was.DeMoN schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 13:02:
Wat een smerig plekje.. http://gfycat.com/DefenselessGoodBovine
Optimaal gebruik maken van de mogelijkheden denk ik

|aah double cryptokeys tijdens de tentamens, wat leuk...
Mag ik trouwens even klagen over mijn packluck? ben inmiddels masterprestige level 150 en heb nog geen wapen gehad

Mag ik trouwens even klagen over mijn packluck? ben inmiddels masterprestige level 150 en heb nog geen wapen gehad
Verwijderd
Yep. Veel gespeeld destijds. Heb jij ook bij de prachtclan van Motherbiatch en Mouzie gezeten?jeroenboeve1 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 01:02:
[...]
Beetje off-topic, maar ben jij toevallig de Exactor It die vroegah in de tijd van Call of Duty 2 bij de Hanzeclan zat?
Dubbele cryptokeys ben ik wel blij mee trouwens, maar ik begin me wel steeds meer te ergeren aan het moeilijk kunnen krijgen van de Black Market-wapens.. Ik wil die sniper-rifle!
En die sniper heb ik.
Haha, wat grappig! Niet bij gezeten trouwens, maar wel heel veel op die servers gespeeld als [NL] The Cell met als grootste metgezel [NL] Amature..Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 17:29:
[...]
Yep. Veel gespeeld destijds. Heb jij ook bij de prachtclan van Motherbiatch en Mouzie gezeten?
En die sniper heb ik.Wel de enige extra gun doe ik heb en ik snipe nooit ondanks de vele uurtjes rifle only bij hanzeclan.
Speelt die sniper een beetje fijn? Of nog nauwelijks geprobeerd? Hoop wel dat ze dat hele Black Market systeem nog gaan aanpassen, maar dat is ijdele hoop gok ik..

[ Voor 5% gewijzigd door jeroenbv1 op 08-04-2016 19:58 ]
Vanmorgen zat ik per toeval in een potje Hardcore S&D tegen jouVerwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 19:39:
Een super potje SnD als Lone Wolf.
Voor dat soort momenten speel ik.
(De scores moeten we maar even niet op letten haha)

Verwijderd
Geinig ja! Namen komen me bekend voor.jeroenboeve1 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 19:58:
[...]
Haha, wat grappig! Niet bij gezeten trouwens, maar wel heel veel op die servers gespeeld als [NL] The Cell met als grootste metgezel [NL] Amature..
Speelt die sniper een beetje fijn? Of nog nauwelijks geprobeerd? Hoop wel dat ze dat hele Black Market systeem nog gaan aanpassen, maar dat is ijdele hoop gok ik..
Die sniper heb ik nog niet eens equiped. Kreeg hem vlak nadat ik Dark matter unlockte. Sinds dat moment speel ik alleen met smg en ar. KD moet naar iets respectabler niveau. Shieva is mijn huidige favoriet. Dat ding schiet en fijn en is super krachtig.
Vreemd dat sommigen nog geen wapen hebben gekregen uit supply drops.
Ik heb tot nu toe 2 keer 500 crypto's geruild en heb er een Butterfly Knife, MVP honkbalknuppel, Brass Knuckles, HG40 en een MX Garand voor terug gekregen.
De MVP heb ik reeds goud met killcounter
.
Heerlijk melee wapen.
Ik heb tot nu toe 2 keer 500 crypto's geruild en heb er een Butterfly Knife, MVP honkbalknuppel, Brass Knuckles, HG40 en een MX Garand voor terug gekregen.
De MVP heb ik reeds goud met killcounter
Heerlijk melee wapen.
Waattt....NatteSlak schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 14:46:
Vreemd dat sommigen nog geen wapen hebben gekregen uit supply drops.
De MVP heb ik reeds goud met killcounter.
Heerlijk melee wapen.
En ik zit met me master prestige lvl 160 op 0 wapens
Ik ben prestige master lvl 125Jamesl schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 16:25:
[...]
Waattt....
En ik zit met me master prestige lvl 160 op 0 wapens
en heb tot nu toe alleen de crossbow.
Gezien het geluk ik heb met loterijen, zal ik waarschijnlijk nooit die extra wapens verkrijgen... Ik krijg wel vaak taunts, maar voor specialisten die ik niet of nauwelijks gebruik 
Maar goed, ik ben dan ook geen master prestige, ik zie het nut niet zo van prestigen... ik zit al heel lang tegen prestige 3 aan te hikken, maar ik zie het niet zitten alweer vanaf 0 te beginnen.
Maar goed, ik ben dan ook geen master prestige, ik zie het nut niet zo van prestigen... ik zit al heel lang tegen prestige 3 aan te hikken, maar ik zie het niet zitten alweer vanaf 0 te beginnen.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Heb een briefopener, kruisboog en een of ander dubbelloops pistoolAcid_Burn schreef op maandag 11 april 2016 @ 08:16:
Gezien het geluk ik heb met loterijen, zal ik waarschijnlijk nooit die extra wapens verkrijgen... Ik krijg wel vaak taunts, maar voor specialisten die ik niet of nauwelijks gebruik
En idd.. continu taunts en dingen voor specialists anders dan de gene die je gebruikt..
Wordt denk ik gewoon meer en meer het verdienmodel om extra's te krijgen om mee te kunnen blijven komen.
Ik denk dat het voor mij averechts zal werken. Stap ik mooi over op een andere game.
Prestigen had ik ook niets mee, maar het opbouwen van XP geeft voor mij toch een prettig gevoel. toen ik net Prestige 1 kon worden heb ik ook eerst gewacht, maar toen ik dus zag dat mijn balkje niet meer verder liep snel P1 geactiveerd
Nu bijna P3 en ga vrolijk verder.. Maar heb er niet echt een bepaald doel bij.. Ga ook niet lopen grinden om alle wapens goud te krijgen e.d.
Zo, gisteren P9 ingegaan... 
En DM begint ook de goede kant op te gaan. De Locus als eerste sniper op goud (man, die bloodthirsties!
) en nu bezig met de Argus.
Machtig wapen, de Argus. Duurt even voordat je gewend bent, maar als t klikt, schiet ie lekker weg. De Haymaker is eigenlijk ook prima te doen. Beest van een wapen.
Dus het enige waar ik tegenop zie zijn de twee laatste snipers en dan eigenlijk alleen die bloodthirsties.
Oh, en het mes natuurlijk.....
Tegenwoordig spaar ik m'n cryptokeys maar op. Als ik er een paar honderd heb, ruil ik ze wel in. Ben iig blij dat ik CK's nooit gekocht heb!
En DM begint ook de goede kant op te gaan. De Locus als eerste sniper op goud (man, die bloodthirsties!

Machtig wapen, de Argus. Duurt even voordat je gewend bent, maar als t klikt, schiet ie lekker weg. De Haymaker is eigenlijk ook prima te doen. Beest van een wapen.
Dus het enige waar ik tegenop zie zijn de twee laatste snipers en dan eigenlijk alleen die bloodthirsties.
Oh, en het mes natuurlijk.....
Tegenwoordig spaar ik m'n cryptokeys maar op. Als ik er een paar honderd heb, ruil ik ze wel in. Ben iig blij dat ik CK's nooit gekocht heb!
ik ben bijna Prestige master, nog 8 levels to go!!
Ik snap echt niet hoe sommige mensen al presige master zijn en bv level 300.
Sommige hebben dan ook 20 + dagen gameplay, ik vraag me af hoe ze zoveel vrije tijd hebben hiervoor hahaha
Ik snap echt niet hoe sommige mensen al presige master zijn en bv level 300.
Sommige hebben dan ook 20 + dagen gameplay, ik vraag me af hoe ze zoveel vrije tijd hebben hiervoor hahaha
[ Voor 67% gewijzigd door donvalentino op 11-04-2016 11:58 ]
haha Nice!!!
overigens, afgelopen weekend echt m'n meest epic match gespeeld samen met een maat op domination.
Me eindscore was 80-10 maar het mooiste was dat we een comeback maakte die ik nog nooit heb meegemaakt.
Score van 91-174 omgezet naar 200-185 !!!
Voor de geïnteresseerde kun je de video terug kijken, duurt zo'n 8 minuten dus je hebt wel even vrije tijd nodig
Me eindscore was 80-10 maar het mooiste was dat we een comeback maakte die ik nog nooit heb meegemaakt.
Score van 91-174 omgezet naar 200-185 !!!
Voor de geïnteresseerde kun je de video terug kijken, duurt zo'n 8 minuten dus je hebt wel even vrije tijd nodig
Zucht...... hele weekend crpto's verzameld, had er 350.
Na +- 15,16,17 packs weer heeeeleeemaal niks gekregen!!!
Vriend van mij had er nog meer en die kreeg de wrench, dat was het enige wapen die die al had !!
En andere vriend van mij kreeg ook niks..
Dusja ik wacht nog steeds op mijn wapen na 12 dagen gameplay
Vriend van mij had er nog meer en die kreeg de wrench, dat was het enige wapen die die al had !!
Kansen zijn erg klein. Ik zou genieten van het spel zonder de extra wapens, zo goed zijn ze ook weer niet. Gewoon plezier maken en mocht je een wapen in een pakketje krijgen, dan is het mooi meegenomenJamesl schreef op maandag 11 april 2016 @ 20:28:
Zucht...... hele weekend crpto's verzameld, had er 350.
Enige wapens die ik zou willen zijn de mx garand en het marshall pistool. Voor de rest niet zo boeiend....ja als het toevallig voorbij komt die kruisboog.
Gisteravond nog "even snel" een potje gedaan.
van 21:30 tot 00:00
Lekker rammen en volop in een rampage, lang niet zo'n potje gehad.. Heb ik weer van die teammaatjes die continu voor je crosshair langslopen als je losgaat.
bam... TK kick... tot 2x toe.. toen was ik er echt klaar mee... Bagger...
van 21:30 tot 00:00
Lekker rammen en volop in een rampage, lang niet zo'n potje gehad.. Heb ik weer van die teammaatjes die continu voor je crosshair langslopen als je losgaat.
bam... TK kick... tot 2x toe.. toen was ik er echt klaar mee... Bagger...
Klopt maar de sniper of de HG40 lijken me serieus leuke wapens om mee te spelen, ook één van de (nieuwe) melee wapens lijken me wel lachen om in de final killcam mee te killem
DeMoN schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:01:
[...]
Kansen zijn erg klein. Ik zou genieten van het spel zonder de extra wapens, zo goed zijn ze ook weer niet. Gewoon plezier maken en mocht je een wapen in een pakketje krijgen, dan is het mooi meegenomen
Op de pc de ene update na de andere.... Iemand idee wat er allemaal aan de hand is en wat er is gepatched?
Basement Bios ---- Exo-S
Mensen op de ps4 die veel zombies spelen? Wil het graag spelen met een groepje; PSN ID: gentoonl
ZIjn volgens mij playlist updates. De laatste echte patch was 28 maart en die was voornamelijk gericht op zombies.Mystikal schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:19:
Op de pc de ene update na de andere.... Iemand idee wat er allemaal aan de hand is en wat er is gepatched?
[ Voor 79% gewijzigd door donvalentino op 13-04-2016 11:48 ]
mooie trailert!
Ik voorzie een katana supply drop
Tomtiedom... Had deze DLC al in de pre-order gezet... Lijkt mij super!
er is overigens een nieuwe supply drop mogelijkheid bijgekomen.
En maar tot donderdag beschikbaar
. We hebben nu guaranteed specialist item gehad, nu dan weer de taunts. Hierna misschien guaranteed weapon?
Ja ze weten wel hoe ze dit soort filmpjes moeten maken!!DaanBB schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:50:
[...]
mooie trailert!
Ik voorzie een katana supply drop
Zien er elke keer echt zo tof uit
haha, dat zou fantastisch zijn...!JoeyHamers schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:32:
En maar tot donderdag beschikbaar. We hebben nu guaranteed specialist item gehad, nu dan weer de taunts. Hierna misschien guaranteed weapon?
Maar ain't gonna happen... Er zijn maar 10 wapens ofzo, dus die heb je er zelfs voor 60 CK's zo uit....
Dan zullen ze t wss combineren. Dus voor 60 Ck's gegarandeerd iets van een wapen, en dan dus ook rare. Kan dus ook een camo zijn.SqueakyClean schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:45:
[...]
haha, dat zou fantastisch zijn...!![]()
Maar ain't gonna happen... Er zijn maar 10 wapens ofzo, dus die heb je er zelfs voor 60 CK's zo uit....
Iemand al een idee hoe dat werkt met korting season pass kopen...??
Voor de PC kan ik zeggen dat ik hem voor 35 euro heb gekocht via zo'n key site. Via steam betaal je 50 euro dacht ik (voor hetzelfde).Jamesl schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:09:
Iemand al een idee hoe dat werkt met korting season pass kopen...??
Nieuwe kisjes hmm zal vanavond eens kijken na CL voetbal.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
bestaat er ook een mogelijkheid om de season pass voor de X1 met korting te krijgen?
ik zie enkel de full price overal....
Wachten op leuke aanbiedingen.stinky1701 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 16:49:
bestaat er ook een mogelijkheid om de season pass voor de X1 met korting te krijgen?
Ik had pas in de canada store voor iedere 50CAD 25CAD kado. Dus voor 100 CAD gekocht en had toen 150CAD. Season pass was 50CAD dus gratis season pas voor moi ;-)
Dit is een beetje een terugkomend thema op de PC helaas.... Elke keer weer hetzelfde.Helix schreef op woensdag 13 april 2016 @ 21:25:
Ik zou de DLC niet kopen, de DLC lobbies zijn zo goed als leeg. Tenminste op de PC.
Dat is erg jammer.