Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
quote:
Helix schreef op woensdag 13 april 2016 @ 21:25:
Ik zou de DLC niet kopen, de DLC lobbies zijn zo goed als leeg. Tenminste op de PC.
De reden op de One om het niet te kopen is dat het bagger maps zijn. Er zijn genoeg spelers. :)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• Scavy
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 02-12 04:16
Helaas is de pc gamer vanaf modern warfare bij iedere versie meer en meer afgehaakt en dat is ook terecht want de game werdt ook slechter en slechter maar ik vind dit deel toch weer lekker spelen, niet als mw maar toch best lekker.

• Rumpelstiltskin
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 10:05
quote:
Hann1BaL schreef op woensdag 13 april 2016 @ 21:54:
[...]

Dit is een beetje een terugkomend thema op de PC helaas.... Elke keer weer hetzelfde.
Dat is erg jammer.
Ik heb genoeg potjes kunnen spelen in de DLC lobby. Ik speel alleen hardcore en ik kan altijd direct aan de slag. Van "lege lobby" heb ik weinig last. Alleen exoten zoals capture the flag etc zijn wat lastiger.

edit:
zojuist een PS gemaakt. niet slecht voor kwart voor 10 sochtends zou ik zeggen

Rumpelstiltskin wijzigde deze reactie 14-04-2016 09:52 (17%)

• Maurice079
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 07:24
Afgelopen avonden na lange tijd weer eens wat potjes BOIII gedaan. Ik was weer even vergeten hoe frustrerend het is als je ieder potje met kansloze teammates word ingedeeld. Gisterenavond zelfs een (Nederlands) jochie van een jaar of 9 die om half 9 door z'n moeder van de PS4 werd afgehaald. Bizar, haha.

PSN: iRoyalFlushh

• wimpie007
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:59
quote:
exactor it schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:46:
[...]

De reden op de One om het niet te kopen is dat het bagger maps zijn. Er zijn genoeg spelers. :)
Skyjacked is vet man, ok remake maar toch lekker om op te raggen

• donvalentino
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 04-12 11:57

donvalentino

psn: Walllie-G

double XP again!

• Scavy
Duoble XP, dat wordt dus weer een weekend CoD

Zal ik wel of niet de 1e DLC kopen op de pc?
Zit er toch aan te denken, heb met de normale maps geen probleem met games vinden in tdm of kc maar hoe zit dat met de nieuwe maps?

• Frostbite
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 11:26

Frostbite

🤦🏻‍♂️

quote:
Scavy schreef op donderdag 14 april 2016 @ 12:01:
Duoble XP, dat wordt dus weer een weekend CoD

Zal ik wel of niet de 1e DLC kopen op de pc?
Zit er toch aan te denken, heb met de normale maps geen probleem met games vinden in tdm of kc maar hoe zit dat met de nieuwe maps?
Op de PC heb ik er tijdens de 'normale' tijden geen last van. Ik vind altijd wel een game of wat.
En ik zou als ik jou was gewoon de season pack kopen. Je betaalt 35 euro en krijgt 4 packs. Los zijn die 15 euro dacht ik.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 256Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S7

quote:
wimpie007 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:49:
[...]

Skyjacked is vet man, ok remake maar toch lekker om op te raggen
Vind remakes sowieso suf. Skyjacked vind ik bijzonder saai eerlijk gezegd. Veel te campy.

• wimpie007
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:59
quote:
exactor it schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:33:
[...]

Vind remakes sowieso suf. Skyjacked vind ik bijzonder saai eerlijk gezegd. Veel te campy.
Nee man, ik had laatste 62 kills met hele tijd run and gun ;-)
En de campers zijn niet blij met mij en mijn vmp en combat knife ;-)

• Helix
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 10:12
Skyjacked vind ik wel een mooie map. Helaas nooit meer te spelen, speel zelf voornamelijk Domination, Core. Die playlist in de DLC is gewoon dood. Geen game te vinden. Hardcore wordt ik echt niet vrolijk van met al die campers.

• donvalentino

donvalentino

quote:
Helix schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:47:
Skyjacked vind ik wel een mooie map. Helaas nooit meer te spelen, speel zelf voornamelijk Domination, Core. Die playlist in de DLC is gewoon dood. Geen game te vinden. Hardcore wordt ik echt niet vrolijk van met al die campers.
Neem aan dat je niet op de PS4 speelt?
Skyjacked is echt super, maar dat was High Jacked ook natuurlijk.

overige 3 maps vind ik persoonlijk bagger
Splash is zo een saaie butt map. Heb vijf keer gespeeld. Vijf keer was de tijd om voordat de score bereikt was. Gauntlet is wel grappig door de drie zones. Hij speelt echter behoorlijk ruk. Als je in de straatgedeelte in de buitengang bent kun je ze aan weerskanten laten spannen. Jij hebt aan beide kanten headglitches en zij niet.

Hijacked is echt brak imo. Als je tegenstander of eigen team het boven vast zet kun je alleen beneden langs. Ik vind dat heel saai spelen om steeds onder door te moeten lopen. Wel weer grappig om buiten de boot te rennen.

De standaard maps vind ik juist wel weer goed. Metro en Redwood wat minder maar de rest zit wel snor voor tdm en KC. Fringe en Infected vind ik heerlijk spelen.

exactor it wijzigde deze reactie 14-04-2016 15:40 (17%)

• Helix
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 10:12
quote:
donvalentino schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:03:
[...]

Klopt, speel op PC.

• Only
  • Registratie: december 2006
  • Niet online
quote:
donvalentino schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:03:
[...]

Hijacked * was wel dikke map, maar door al die aanpassingen voor wallruns en dergelijke is het zeker niet meer de dikke map die het was..speel hem alleen nog graag om shottie te levelen, onderlangs en gaan..
Middenstuk buiten vind ik echt fucked up in deze versie..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

• donvalentino

donvalentino

quote:
Only schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:01:
[...]

Hijacked * was wel dikke map, maar door al die aanpassingen voor wallruns en dergelijke is het zeker niet meer de dikke map die het was..speel hem alleen nog graag om shottie te levelen, onderlangs en gaan..
Middenstuk buiten vind ik echt fucked up in deze versie..
Ja Hijacked was wel iets beter vind ik maar deze versie begin ik ook echt goed te vinden.
Vooral omdat ik niet meer als een dolle rush naar het midden maar meer de rushende mensen laat gaan en ze dan afmaak 8)7

• Jamesl
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 01:16
Enige wat ik nog moet is 5 turrets met de XM verwoesten maar niemand plaatst die dingen... Grr

• Azqi
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Kill confirmed? Heb ze al zat zien staan vanmorgen.

• DeMoN
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 05-12 12:39

DeMoN

Pastafari

quote:
exactor it schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:38:

De standaard maps vind ik juist wel weer goed. Metro en Redwood wat minder maar de rest zit wel snor voor tdm en KC. Fringe en Infected vind ik heerlijk spelen.
Je vergeet Hunted :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

quote:
True. Ook een zeer toffe map. :)

Edit: Zit nu maar wat challenges te doen. Maar wat zit daar een meuk tussen. Vooral bij tactical nades heb ik nul voortgang. Gooi echt nooit met stuns. Nogal zonde van een slot om iets te gebruiken wat eenmalig is. :(

exactor it wijzigde deze reactie 17-04-2016 13:03 (38%)

quote:
Jamesl schreef op zondag 17 april 2016 @ 00:49:
Enige wat ik nog moet is 5 turrets met de XM verwoesten maar niemand plaatst die dingen... Grr
Wacht maar tot je power cores wil slopen. Heb er welgeteld twee gezien in mijn speeltijd tot PM91. :)

• SmokingCrop
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
quote:
Scavy schreef op donderdag 14 april 2016 @ 00:09:
Helaas is de pc gamer vanaf modern warfare bij iedere versie meer en meer afgehaakt en dat is ook terecht want de game werdt ook slechter en slechter maar ik vind dit deel toch weer lekker spelen, niet als mw maar toch best lekker.
Black Ops 3 doet het wel weer een stuk beter op PC dan de vorige 2.

Cijfers van maart na launch(gemiddelde aantal spelers online - Piek aantal spelers):
BO3: 11 877 - 29 517
AW: 4 011 - 9 312 (multiplayer only)
Ghosts: 605 - 1450 (lol)
BO2: 16 327 - 38 245 (multiplayer only)
Cijfers daaronder gaan niet ver genoeg terug in de tijd.

http://steamcharts.com

SmokingCrop wijzigde deze reactie 17-04-2016 13:57 (27%)

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

• Jamesl
quote:
exactor it schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:05:
[...]

Wacht maar tot je power cores wil slopen. Heb er welgeteld twee gezien in mijn speeltijd tot PM91. :)
Zag wr gisteren 1, wilde hem slopen maar kreeg er maar 1 kogel op.. Daarna kwam ik niet meer in de buurt

• Batiatus
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 05-12 13:24
Gister weer even gespeeld na een tijdje The Devision en Dirt Rally. Ging wel redelijk, alleen die headshots komen maar niet voor de pistols, de enige die ik nog moet. Eerste pistol eindelijk klaar, RK5 nog iets van 60 en die LCAR ofzoiets nog alle 100 ;( .

Glitch lukt me ook voor geen meter om daar kills mee te halen.. voor Hero nog Glitch en Rejack. Inmiddels trouwens PM100+. :>
quote:
Batiatus schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:32:
Gister weer even gespeeld na een tijdje The Devision en Dirt Rally. Ging wel redelijk, alleen die headshots komen maar niet voor de pistols, de enige die ik nog moet. Eerste pistol eindelijk klaar, RK5 nog iets van 60 en die LCAR ofzoiets nog alle 100 ;( .

Glitch lukt me ook voor geen meter om daar kills mee te halen.. voor Hero nog Glitch en Rejack. Inmiddels trouwens PM100+. :>
Ongevraagd advies :

Pistols deed ik in HC FFA. Quick draw en high calibre erop en knallen maar.

Glitch is in domination en safeguard goed te doen. Of C4 of nade. Flikkert je explosief op een objective, glitch en klaar. :) Ik haalde zo op mijn sloffen alle Double kills. Moet nu nog wel voor Hero glitch, mussenboog (daar ben ik super slecht in) en nog 1 rejack. Dan is Hero af! Ik voorzie veel met vlammenwerper spelen. :)

• Bozzy
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 18-11 23:14
quote:
Batiatus schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:32:
en die LCAR ofzoiets nog alle 100 ;( .
Met de LCAR vond ik het zeker niet extra moeilijk vergeleken met de verschillende SMG's.
Misschien kun je die dan eerst proberen te halen, om weer wat motivatie terug te krijgen?
Vooral in hardcore FFA is het prima te doen ;)

• Batiatus
FFA speel ik eigenlijk nooit, maar eens gaan proberen dan. Ik heb die pistol nooit gebruikt, dus vandaar nog 100 headshots.

Glitch ga ik ook even naar kijken. Probeer nu met de lethals ook 300 kills te halen. Frag inmiddels klaar, semtex en trip mine gaan redelijk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 05-12 12:39

DeMoN

Pastafari

Sorry voor Reddit-crossposting, maar deze is weer geestig. "Nooit vergeten je controller op te laden, kinders!" http://i.imgur.com/nT0ldup.gifv

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• SmokingCrop
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
quote:
DeMoN schreef op maandag 18 april 2016 @ 15:40:
Sorry voor Reddit-crossposting, maar deze is weer geestig. "Nooit vergeten je controller op te laden, kinders!" http://i.imgur.com/nT0ldup.gifv
Hij had nog geluk al die kills te kunnen maken, met mijn geluk zou dat net gebeuren wanneer ik die laatste jump maak :P

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

quote:
Batiatus schreef op maandag 18 april 2016 @ 13:28:
FFA speel ik eigenlijk nooit, maar eens gaan proberen dan. Ik heb die pistol nooit gebruikt, dus vandaar nog 100 headshots.

Glitch ga ik ook even naar kijken. Probeer nu met de lethals ook 300 kills te halen. Frag inmiddels klaar, semtex en trip mine gaan redelijk.
Als je met Lethal bezig bent is explosieve glitches zeker de weg te gaan. Overclock erbij en je hebt een Glitch of 6,7 per potje tdm. Good luck (ik ga hem vanavond iig zo halen.)

Ter inspiratie voor de lcar. Een filmpje van The man with five thousand hands. :)

Hoe gaat het met de DLC 2 die morgen uitkomt op de PS4?

Komt DLC 2 weer mee met de update van het spel zoals DLC 1?

Of gaat het toch een aparte download worden?

Ik heb hier geen info over gevonden.

Ik ben wel toe aan nieuwe maps en de remake van Banzai gaat een feest van herkenning worden.

• PBP
  • Laatst online: 05-12 22:18
quote:
Dennis585 schreef op maandag 18 april 2016 @ 18:20:
Hoe gaat het met de DLC 2 die morgen uitkomt op de PS4?

Komt DLC 2 weer mee met de update van het spel zoals DLC 1?

Of gaat het toch een aparte download worden?

Ik heb hier geen info over gevonden.

Ik ben wel toe aan nieuwe maps en de remake van Banzai gaat een feest van herkenning worden.
Is een aparte download dit keer. Preload is al begonnen volgens mij (als je geen seasonpass hebt).

• Wish
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 05-12 23:02

Wish

ingwell

OK - even een hele stomme vraag.... Ik kan het namelijk niet direct terugvinden in mijn options / settings.... met welke toets (ja, PC) kan ik mijn blackhat capaciteiten benutten? Of waar kan ik deze instellen?

No drama

quote:
PBP schreef op maandag 18 april 2016 @ 18:49:
Is een aparte download dit keer. Preload is al begonnen volgens mij (als je geen seasonpass hebt).
De nieuwe update 1.09 is hier wel aan het downloaden.

Maar ik kan DLC 2 nergens downloaden en ik heb een season pass.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 05-12 22:18
quote:
Dennis585 schreef op maandag 18 april 2016 @ 19:36:
[...]

De nieuwe update 1.09 is hier wel aan het downloaden.

Maar ik kan DLC 2 nergens downloaden en ik heb een season pass.
Daarom zei ik ook, niet voor seasonpass. Mensen die hem los kopen kunnen hem downloaden in de store.
quote:
PBP schreef op maandag 18 april 2016 @ 19:45:
Daarom zei ik ook, niet voor seasonpass. Mensen die hem los kopen kunnen hem downloaden in de store.
Ik begreep het al.

Na de update kan ik DLC 2 ingame ook nog niet zien.

Morgen weer een dag.

:+

• Scavy
Ff paar pc gamers uit het topic toegevoegd in de hoop eens samen een party te starten >:)
quote:
Wish schreef op maandag 18 april 2016 @ 19:29:
OK - even een hele stomme vraag.... Ik kan het namelijk niet direct terugvinden in mijn options / settings.... met welke toets (ja, PC) kan ik mijn blackhat capaciteiten benutten? Of waar kan ik deze instellen?
Blackhat is dezelfde knop die je ook gebruik voor je tacticals dus je stuns, flashes en rookbommen enzo.

• RoRoo
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 29-11 12:19

RoRoo

Certified Prutser

quote:
exactor it schreef op maandag 18 april 2016 @ 17:59:

Ter inspiratie voor de lcar. Een filmpje van The man with five thousand hands. :)

[video]
Vol verbazing naar dit filmpje zitten kijken..
PC gamer dit??

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

quote:
RoRoo schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:55:
[...]

PC gamer dit??
PS4. Maar hij speelt vals. Hij heeft 5.000 handen.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

quote:
exactor it schreef op maandag 18 april 2016 @ 23:00:
[...]

PS4. Maar hij speelt vals. Hij heeft 5.000 handen.
niet te kort die kerel!

Hier met season pass nog nergens DLC 2 te bekennen.

Er zal wel een release tijd aan DLC 2 vast zitten.

• donvalentino

donvalentino

quote:
Dennis585 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 06:17:
Hier met season pass nog nergens DLC 2 te bekennen.

Er zal wel een release tijd aan DLC 2 vast zitten.
gisteren middag was die bij mij al begonnen met downloaden dlc (zo'n 7.8 GB volgens mij).

Had DLC 2 gepreorderd via de store gisteren (PS4)
quote:
donvalentino schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 07:53:
gisteren middag was die bij mij al begonnen met downloaden dlc (zo'n 7.8 GB volgens mij).

Had DLC 2 gepreorderd via de store gisteren (PS4)
Bij mij werkt het anders door de season pass.

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Nu online
quote:
RoRoo schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:55:
[...]

PC gamer dit??
Dit is Red TheMarkOfJ

Die gast kan het wel aardig. Moet je maar is op youtube kijken

DLC 2 nu te downloaden voor season pass houders.

Zoals je op de screenshot ziet heb ik het de eerste like gegeven.

_/-\o_

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

quote:
chimera2 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:43:
[...]

Dit is Red TheMarkOfJ

Die gast kan het wel aardig. Moet je maar is op youtube kijken
Ik durf niet meer te kijken... Als die kerel idd op de PS4 zit te spelen is dit wel een van de voorbeelden dat de "Op een PC reageer je toch veel sneller" discussie echt useless is.
Je moet alleen wat meer oefenen op een console :)
quote:
Dennis585 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:31:
[afbeelding]

DLC 2 nu te downloaden voor season pass houders.

Zoals je op de screenshot ziet heb ik het de eerste like gegeven.

_/-\o_
Nu pas joh?? Bij mij ging ie zondag al downloaden.. Afgelopen nacht de update gekregen...
Ik dacht dat je met Season Pass Voorrang kreeg |:(

RoRoo wijzigde deze reactie 19-04-2016 10:17 (36%)

De nieuwe map Knockout.

Mijn eerste potje op DLC 2 maps.

• Maurice079
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 07:24
quote:
Dennis585 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:42:
[video]

De nieuwe map Knockout.

Mijn eerste potje op DLC 2 maps.

Hé! Ik ben niet zo ontzettend into BOIII, maar herken ik daar nou de map Castle uit Waw? _/-\o_

PSN: iRoyalFlushh

• Jamesl
Pfff laatste dagen ga ik zo slecht... vroeger (voordat ik aan dark matter begon) kon ik echt potjes achter elkaar 3-4-5 K/D spelen maar nu heb ik gewoon moeite met 1-2 K/D..

Ik dacht van als ik dark matter heb en ik weer met mijn oude guns ga spelen gaat het wel weer goed maar het gaat nog steeds bagger :? :-(

• stinky1701
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 27-09-2018
vraagje voor de X1 spelers: hebben jullie de laatste weken ook dat als bv een dubbel xp weekend is afgelopen en rond 19.00 de update komt, dat de game aan het eind vd update procedure er uit klapt naar het X1 menu?

er gaat verder niks mis en alles klopt na het opnieuw opstarten als vanouds maar ik vind het maar een vreemde gang van zaken...

iemand anders die dit herkent?
quote:
Maurice079 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:20:
Hé! Ik ben niet zo ontzettend into BOIII, maar herken ik daar nou de map Castle uit Waw? _/-\o_
Knockout lijkt inderdaad een beetje op Castle.

De map "Verge" is een remake van de WaW map Banzai.

• jesse111
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 05-12 23:27
Castle vond ik echt een toffe map dus kan Knockout wel waarderen, sowieso alle maps die in WaW zaten waren tof.

• donvalentino

donvalentino

quote:
Jamesl schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:23:
Pfff laatste dagen ga ik zo slecht... vroeger (voordat ik aan dark matter begon) kon ik echt potjes achter elkaar 3-4-5 K/D spelen maar nu heb ik gewoon moeite met 1-2 K/D..

Ik dacht van als ik dark matter heb en ik weer met mijn oude guns ga spelen gaat het wel weer goed maar het gaat nog steeds bagger :? :-(
Dit komt me ook zo bekend voor :)

Heb al paar keer gezeten van, nu ga ik voor de dark matter cammo dus alle wapens gold halen.
Na paar portjes alweer gestopt.

Ik blijf alleen goed gaan als ik steeds met hetzelfde wapen speel, eenmaal veel met andere wapens gespeeld is ineens de feeling van je goede gun weg waardoor je ineens veel slechter lijkt...

De nieuwe map Spire:

Een hele aparte future map.

Ik ging prima 1 tegen 3 Lone Wolf style.

_/-\o_

• Jamesl
quote:
donvalentino schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:32:
[...]

Dit komt me ook zo bekend voor :)

Heb al paar keer gezeten van, nu ga ik voor de dark matter cammo dus alle wapens gold halen.
Na paar portjes alweer gestopt.

Ik blijf alleen goed gaan als ik steeds met hetzelfde wapen speel, eenmaal veel met andere wapens gespeeld is ineens de feeling van je goede gun weg waardoor je ineens veel slechter lijkt...
Ja.klopt.
Ene potje is ook zo veel anders dan het andere potje, en dat komt vaak niet eens door de enemies (die gaan dan gewoon bv 1 k/D) maar het lijkt dan gewoon alsof ik niks kan raken, me autoaim uitstaat en ik hem altijd een seconde later zie ofzo
Gisteren avond na mijn laatste potje CoD van de dag een 30 supply drop gekozen.

Ik kreeg Fury's Song (Het Zwaard).

_/-\o_

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Ik vind die Spire echt geweldig.. heel leuke map.. ChinaTown nog niet langs gehad in de playlist helaas..

• donvalentino

donvalentino

omg ik heb een probleem.
Eergisteren al de DLC en update gedownload maar kan geen ECLIPSE spelen!!

In cod geeft hij wel aan purchased etc maar via de playlist niet beschikbaar, wat te doen?

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

quote:
donvalentino schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:40:
omg ik heb een probleem.
Eergisteren al de DLC en update gedownload maar kan geen ECLIPSE spelen!!

In cod geeft hij wel aan purchased etc maar via de playlist niet beschikbaar, wat te doen?
https://community.callofduty.com/thread/201759458 Al gezien?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 256Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S7

• donvalentino

donvalentino

quote:
Ja toevallig net daarvoor gezien inderdaad, ga hem vanavond wel even verwijderen en opnieuw installeren. Hopelijk is het daarmee verholpen

• Jamesl
Ik heb hem 3x moeten kopen voordat ik hem echt gekocht had... echt raar.
Heb nu ook niet dat thema omdat ik hem zogenaamd niet gepre-ordered had 8)7

Maargoed niet dat ik die wilde gebruiken maar het hoort natuurlijk niet haha

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 12:29
Net maar besteld voor de PS4, hardened edition voor 40 euro (had nog wat bonnen liggen), ik ga me er wel mee vermaken :D

Eerste doel, samen met m'n vrouw door de campaign heen komen, zij heeft totaal geen shooter experience, ik als casual (bots vs average vindt ik al geinig genoeg)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

quote:
corset schreef op woensdag 20 april 2016 @ 16:33:
Net maar besteld voor de PS4, hardened edition voor 40 euro (had nog wat bonnen liggen), ik ga me er wel mee vermaken :D

Eerste doel, samen met m'n vrouw door de campaign heen komen, zij heeft totaal geen shooter experience, ik als casual (bots vs average vindt ik al geinig genoeg)
Campaign nog niet echt gespeeld... Helemaal verslaafd aan de multiplayer.. niet verwacht maar heb nu al 4 dagen aan uren speeltijd erin zitten....

• Batiatus
De multiplayer is ook gewoon goed, zeker vergeleken met Advanced Warfare. Ik hoop alleen wel dat ze dat achterlijke supply drop systeem aan gaan passen. Taunts ,Gestures en leuke pakkies prima, maar wapens in de supply drops slaat nergens op. Al helemaal niet gezien de kans dat je alle wapens krijgt gewoon verschrikkelijk klein is. Verschillende Youtubers hebben er duizenden euro's ingestoken en hebben nog niet alle wapens. Dat slaat toch nergens op?

Enfin, Verge en Rift zijn wel tof. De andere twee moet ik nog even aan wennen.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Heb Advanced Warfare nooit gespeeld.. Staat wel op m'n lijstje om te halen als ie ooit ergens zwaar in de aanbieding is (Digitaal).

Supply drops.. tsjah.. ik snap ieders rage erover wel. Ik heb nu 3 wapens erbij gekregen, gebruik ze niet eens...
Geld geef ik er principieel al helemaal niet aan uit en vind het een beetje een corrupt systeem. Heb je geld zat krijg je meer perks en voorsprong op de "arme student"...
Maar goed.. Men zal er echt wel een legitieme reden voor gehad hebben (piracy etc) om een dergelijk systeem in te voeren.
Ik gok dat mede dankzij de grof betalende klant we kunnen blijven genieten van games gemaakt met een hoger budget.

• corset
quote:
RoRoo schreef op woensdag 20 april 2016 @ 16:56:
[...]

Campaign nog niet echt gespeeld... Helemaal verslaafd aan de multiplayer.. niet verwacht maar heb nu al 4 dagen aan uren speeltijd erin zitten....
Dat klinkt al goed :)

Wij spelen meestal gewoon splitscreen tegen beginner/average bots. Is gewoon leuk te doen. Ben nu zelf wat meer aan het oefenen tegen average bots totdat ik boven de 2.00 kom in TDM. Als ik nu online ga sta ik echt geen kans.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

quote:
corset schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:01:

Dat klinkt al goed :)

Wij spelen meestal gewoon splitscreen tegen beginner/average bots. Is gewoon leuk te doen. Ben nu zelf wat meer aan het oefenen tegen average bots totdat ik boven de 2.00 kom in TDM. Als ik nu online ga sta ik echt geen kans.
Ik tik net de 1.0 aan online.. Drukt voor mij de pret echt niet.. In het begin niet boven de 0.3 uitgekomen.

• Jamesl
Weet iemand of het mogelijk is om via leaderboards op bv bepaalde naam of SPM te zoeken?
Of dat er een site is die dat wel kan?

En weten jullie of je een potje kan joinen van iemand van de leaderboards? Ik kon gisteren wel in de nummer 300 ofzo van de wereld in career list zijn Party lobby joinen maar vraag me af of dat ook had gekund als die in-game zat.
quote:
Jamesl schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:25:
Weet iemand of het mogelijk is om via leaderboards op bv bepaalde naam of SPM te zoeken?
Of dat er een site is die dat wel kan?

En weten jullie of je een potje kan joinen van iemand van de leaderboards? Ik kon gisteren wel in de nummer 300 ofzo van de wereld in career list zijn Party lobby joinen maar vraag me af of dat ook had gekund als die in-game zat.
Je kan volgens mij alleen spelers joinen als je in hun vriendenlijst staat of via de recently players of iets dergelijks.

• donvalentino

donvalentino

quote:
falcon123 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:40:
[...]

Je kan volgens mij alleen spelers joinen als je in hun vriendenlijst staat of via de recently players of iets dergelijks.
Inderdaad, en waarom zou je bij de top 100 spelers willen sessie joinen :P?
Kans dat je tegen hem komt en afgemaakt wordt is dan vrij groot lijkt me hahaha

• corset
quote:
donvalentino schreef op donderdag 21 april 2016 @ 15:02:
[...]

Inderdaad, en waarom zou je bij de top 100 spelers willen sessie joinen :P?
Kans dat je tegen hem komt en afgemaakt wordt is dan vrij groot lijkt me hahaha
Daarom kan het vaak ook niet, slechtere fanboys die even komen kijken want "OMG I GOT KILLED BY THIS YOUTUBERZZZZ" etc :-( Denk niet dat dat een wenselijke situatie is :p

Gah, heb zin in het spel! :D Wordt awesome

• donvalentino

donvalentino

ja ik blijf het wel echt zo slecht vinden dat blackops 3 geen app heeft waarin je de statistieken kunt bekijken etc.
Zo'n flut game als Advanced warfare had dit b.v. wel.

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

quote:
donvalentino schreef op donderdag 21 april 2016 @ 15:16:
ja ik blijf het wel echt zo slecht vinden dat blackops 3 geen app heeft waarin je de statistieken kunt bekijken etc.
Zo'n flut game als Advanced warfare had dit b.v. wel.
Enige echte COD versie die ruk was is toch echt Ghosts.
AW was en is nog goed te doen zeker met supply drops met wapen varianten.
Maar ook daar kreeg je alleen de nieuwere wapens via zo'n advanced supply drop. Zo wilde ik graag de AK47 maar heb hem nooit gehad.

Nu met BO3 is het inderdaad huilen met de pet op. Plaatjes/ camo's en speciale kleren is natuurlijk leuk maar ik zou liever wapenvarianten willen hebben. Ik wacht nog steeds op die assault rifle.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S7

• donvalentino

donvalentino

quote:
Frostbite schreef op donderdag 21 april 2016 @ 15:44:
[...]

Enige echte COD versie die ruk was is toch echt Ghosts.
AW was en is nog goed te doen zeker met supply drops met wapen varianten.
Maar ook daar kreeg je alleen de nieuwere wapens via zo'n advanced supply drop. Zo wilde ik graag de AK47 maar heb hem nooit gehad.

Nu met BO3 is het inderdaad huilen met de pet op. Plaatjes/ camo's en speciale kleren is natuurlijk leuk maar ik zou liever wapenvarianten willen hebben. Ik wacht nog steeds op die assault rifle.
Ja het was meer een persoonlijke mening betreft AW. Dat springen enz was echt too much.
BO3 heeft dit meer gebalanceerd vind ik zelf.
Op PC was AW echt wel heel brak hoor in vergelijking met bo3. In bo3 haal ik makkelijk 120+ fps terwijl er #1 een fps limiet was bij AW(why...) en #2 heel veel last van fps drops overal, zelfs in het menu like wtf?

Nice dat ze nu mensen inviten voor de PC mod tools:
https://community.treyarc...dding-mapping-tools-alpha

• Jamesl
quote:
falcon123 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:40:
[...]

Ah oke jammer! ik kon dus gisteren wel in een private party met iemand van de ranglijst komen haha. Nouja ik hou het even in de gaten!

En om even op donvalentino te antwoorden. Het lijkt mij harstikke gaaf om bv tegen Spratt te komen, kijk zijn filmpjes dagelijks en hij is echt een god met een sniper, lijkt me leuk om dat eens in het echt te zien.
Ook bv markofj lijkt me wel lachen maar die kan ik niet vinden in de ranglijst :P

En lijkt me ook interessant om te zien of je enigzins opgewassen bent tegen zulke mensen, ze laten immers in hun filmpjes altijd alleen hun beste gameplay zien
quote:
Jamesl schreef op donderdag 21 april 2016 @ 16:27:
[...]

Ah oke jammer! ik kon dus gisteren wel in een private party met iemand van de ranglijst komen haha. Nouja ik hou het even in de gaten!

En om even op donvalentino te antwoorden. Het lijkt mij harstikke gaaf om bv tegen Spratt te komen, kijk zijn filmpjes dagelijks en hij is echt een god met een sniper, lijkt me leuk om dat eens in het echt te zien.
Ook bv markofj lijkt me wel lachen maar die kan ik niet vinden in de ranglijst :P

En lijkt me ook interessant om te zien of je enigzins opgewassen bent tegen zulke mensen, ze laten immers in hun filmpjes altijd alleen hun beste gameplay zien
Mensen zoals markofj zijn toch amerikaans en spelen dan sowieso op amerikaanse servers? In zo'n geval zou je hem echt als vriend moeten joinen of eventueel via via maar dan als nog zal jij enorm last hebben van lag vanwege de hoge ping. De meeste dat je met een youtuber ofzo kan mee spelen is als hij toevallig ook op bijvoorbeeld Twitch.tv streamt maar zelfs dan heb je ook nog met een tijdzone te maken :P

falcon123 wijzigde deze reactie 21-04-2016 16:38 (10%)

• donvalentino

donvalentino

quote:
Jamesl schreef op donderdag 21 april 2016 @ 16:27:
[...]

JA true, stiekem zou ik ook wel is tegen de "youtubers" willen spelen omdat ik echt denk dat die gasten helemaal niet zo super zijn (niet allemaal dan :P).
PC modtools ziet er behoorlijk uitgebreid uit en bevat Radiant:

https://www.reddit.com/r/...ed_to_test_bo3_mod_tools/

falcon123 wijzigde deze reactie 21-04-2016 18:59 (12%)

quote:
donvalentino schreef op donderdag 21 april 2016 @ 16:53:
[...]

JA true, stiekem zou ik ook wel is tegen de "youtubers" willen spelen omdat ik echt denk dat die gasten helemaal niet zo super zijn (niet allemaal dan :P).
Als je ziet dat markofj minimaal 2 gameplays per dag upload ben ik bang dat normale stervelingen het toch moeilijk gaan krijgen tegen hem. Zo veel filteren kan hij immers niet. :)

Ik zou je baan of school opzeggen en tien uur per dag COD gaan spelen. Dan gaat het vast lukken! ;)

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Remote play vanaf Texel met brak internet.....

I Think Not :(

• donvalentino

donvalentino

quote:
RoRoo schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 08:29:

Moet zeggen dat die app nu wel redelijk goed werkt!
Natuurlijk nooit zo goed als op een scherm zelf die aangesloten zit aan een PS4 maar het idee is wel tof.

Lekker via laptopje o.i.d. een "rustige" game spelen.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

quote:
donvalentino schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 08:41:
[...]

Moet zeggen dat die app nu wel redelijk goed werkt!
Natuurlijk nooit zo goed als op een scherm zelf die aangesloten zit aan een PS4 maar het idee is wel tof.

Lekker via laptopje o.i.d. een "rustige" game spelen.
Maar heb net allemaal weapons die ik al een maand op max had staan. ge-prestiged (is dat wel een woord?). Ga ik dit weekend naar Texel toe waar het WiFi aanwezig is, maar ik vaak tethering aanzet om normaal op de laptop moet kunnen internetten...

maar goed.. Afkicken is misschien ook wel een goed idee :)

• corset
Kut bart smit..

krijg gister spel binnen.. standaard ipv Hardened. En laat de PS4 variant nou opeens van de site verdwenen zijn >_> Dus mag nu zelf gaan rondbellen of een winkel hem nog heeft ergens (eigen woorden van Bart Smit)

• Batiatus
quote:
corset schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:25:
Kut bart smit..

krijg gister spel binnen.. standaard ipv Hardened. En laat de PS4 variant nou opeens van de site verdwenen zijn >_> Dus mag nu zelf gaan rondbellen of een winkel hem nog heeft ergens (eigen woorden van Bart Smit)
Fijne service, terugsturen en bij een andere leverancier kopen?

OT: had ik gister met de LCar 9 alle challenges gedaan (en als laatste wapen voor headshots) blijk je die knife ook nog te moeten halen voor Dark Matter ;( . Dat kan dus nog wel ff duren..

• donvalentino

donvalentino

blijft altijd lastig die eerste paar dagen na de launche van nieuwe maps.
Op de 1 of andere manier kom ik altijd tegen tegenstanders die de map al door en door kennen en mijn team echt uber noob is

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Wat ik me trouwens afvraag....
Al een flinke poos (volgens mij sinds de activatie van de 7e core) duurt het een eeuwigheid om een screenshot te maken van de gameplay of een recording te starten.

Hierdoor ben ik vaak veeel te laat om iets vast te leggen.
v/d week in een potje zag ik de Hugo Hengst reclame hangen in Spire.. Vond ik grappig.. dus screeny maken.
20 seconden staan wachten...... totdat ie genomen was.

Meer mensen hier overlast van?

Call of Duty: Black Ops III - Dynamisch thema DLC 2: Eclipse (Gratis voor PS4):

Klik Hier voor Download

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

quote:
Dennis585 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:08:
Call of Duty: Black Ops III - Dynamisch thema DLC 2: Eclipse (Gratis voor PS4):

Klik Hier voor Download
Waarom nog pre-orderen als die Theme pas bruikbaar is op releaseday en na 3 dagen gratis te downloaden is??

• donvalentino

donvalentino

quote:
RoRoo schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:13:
[...]

Waarom nog pre-orderen als die Theme pas bruikbaar is op releaseday en na 3 dagen gratis te downloaden is??
Inderdaad....

• Solotov
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 04-12 16:40
quote:
Batiatus schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:56:
[...]

Fijne service, terugsturen en bij een andere leverancier kopen?

OT: had ik gister met de LCar 9 alle challenges gedaan (en als laatste wapen voor headshots) blijk je die knife ook nog te moeten halen voor Dark Matter ;( . Dat kan dus nog wel ff duren..
Die knife is heel makkelijk. Zou de volgende setup hanteren, en zoveel mogelijk Chaos Moshpit spelen:

Alleen knife als weapon

Perks:
Afterburner, Flak Jacket, Tracker, Hardwire, Blast supressor

en dan Smoke nades of flashbangs.

Als je dan gewoon als een bezetene rond rent en rondvliegt dan krijg je met gemak een bloodthirsty.

Ik heb hem zo gehaald door altijd buiten om te rennen en dan de enemy in hun rug aan te pakken.
Succes!

• Rumpelstiltskin
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 10:05
quote:
JoeyHamers schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:01:
[...]

Die knife is heel makkelijk. Zou de volgende setup hanteren, en zoveel mogelijk Chaos Moshpit spelen:

Alleen knife als weapon

Perks:
Afterburner, Flak Jacket, Tracker, Hardwire, Blast supressor

en dan Smoke nades of flashbangs.

Als je dan gewoon als een bezetene rond rent en rondvliegt dan krijg je met gemak een bloodthirsty.

Ik heb hem zo gehaald door altijd buiten om te rennen en dan de enemy in hun rug aan te pakken.
Succes!
En natuurlijk voornamelijk op Nuketown spelen. Had hem vrij snel gold. Een stuk sneller dan ik had verwacht iig :)

• Jamesl
quote:
falcon123 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 16:36:
[...]

Mensen zoals markofj zijn toch amerikaans en spelen dan sowieso op amerikaanse servers? In zo'n geval zou je hem echt als vriend moeten joinen of eventueel via via maar dan als nog zal jij enorm last hebben van lag vanwege de hoge ping. De meeste dat je met een youtuber ofzo kan mee spelen is als hij toevallig ook op bijvoorbeeld Twitch.tv streamt maar zelfs dan heb je ook nog met een tijdzone te maken :P
Klopt met markofj wel, maar spratt zit in Engeland dus dat valt wel mee aangezien ik ook tegen Duitsers en Fransen moet.
Maar ping zou toch mee mogen vallen als je goeie internet verbinding hebt?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jamesl
quote:
RoRoo schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 08:29:

Dat kan toch niet? Moet je ps4 op zelfde netwerk zitten als je telefoon dacht ik?
Of woon je op Texel? Haha ik ga er even vanuit dat je op vakantie bent

Edit: net getest en het werkt wel gewoon, denk alleen dat BO op je telefoon geen goed idee is haha

Jamesl wijzigde deze reactie 22-04-2016 22:19 (14%)

quote:
Jamesl schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 22:10:
[...]

Klopt met markofj wel, maar spratt zit in Engeland dus dat valt wel mee aangezien ik ook tegen Duitsers en Fransen moet.
Maar ping zou toch mee mogen vallen als je goeie internet verbinding hebt?
Ja ok, dat moet wel te doen zijn met die spratt ja.

Maar als jij op een USA server speelt dan maakt het niet uit of jij een goede of slechte verbinding hebt(als in snel of langzaam). Je moet namelijk nog steeds een lange afstand af leggen en daardoor zal je ping dus hoog zijn.

• Jamesl
quote:
falcon123 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 22:50:
[...]

Ja ok, dat moet wel te doen zijn met die spratt ja.

Maar als jij op een USA server speelt dan maakt het niet uit of jij een goede of slechte verbinding hebt(als in snel of langzaam). Je moet namelijk nog steeds een lange afstand af leggen en daardoor zal je ping dus hoog zijn.
Wat een beperkingen anno 2016 zeg :P
Ach ben nu een weekendje niet thuis dus even afkicken, is soms ook wel weer goed 8)7
Call of Duty: Black Ops III - Dynamisch thema: Season Pass (Gratis voor Season Pass houders):

Klik Hier voor Download

• Ari Gold
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 08:22
Die hitmaRKer5 kan er ook wat aardig van. En dat in HC nog wel. :(

Ari Gold wijzigde deze reactie 23-04-2016 23:02 (4%)

fool me once, strike one. but fool me twice…strike three.

Pagina: 1 ... 64 ... 68 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True