• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-03 13:39

donvalentino

psn: Walllie-G

stinky1701 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:19:
je hoeft niet over naar IW hoor.... ;)

we zijn toch geen schapen?
als we het naar ons zin hebben, waarom moeten we dan weer van game wisselen?
omdat Activision dat wil?

ik ga gvd weer elke cent uit dit spel halen, net als ik met BO1 en 2 gedaan heb, en ik sla de MW/Infinity Ward-crap weer lekker over.
Ghosts, AW....wat heb ik nu gemist? :D
Hier nog 1 _/-\o_

Die beelden die ik van IW heb gezien vind ik echt belabberd maar is meer een persoonlijk dingetje.
De kleuren/ diepgang die BO3 heeft bevalt me zoveel beter dan dat saaie grijze space war effect.

Die Modernwarfare zou daar en tegen wel willen hebben mja, die zal waarschijnlijk niet snel los komen vermoed ik.

• stinky1701
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11-2022
toch vind ik die MW:RM release ook uiterst dubieus: willen ze dadelijk echt dat ik twee keer! voor hetzelfde spel ga betalen?!?
hoe leuk een spel ook is, als je ergens met je volle verstand en veel enthousiasme twee keer voor gaat betalen, dan tik je niet meer zuiver...althans IMHO.

als ik MW wil spelen, zwengel ik de 360 wel weer eens aan. ;)

hebben jullie trouwens ook kennis genomen vh blurring effect dat ze bij IW willen/wilden invoeren?

https://www.youtube.com/watch?v=p6qC7G2i_fU

hoezo een slecht idee? :D

• donvalentino

donvalentino

pff ik krijg maar geen nieuw (goed) wapen uit de blackmarket :(:(

Hoop toch echt nog een keer die peacekeeper te krijgen
Black Ops 3 PC Modding & Mapping Tools – Open Beta

Dit is wel nice!
The update includes:
  • Black Ops 3 Steam Workshop***
  • Unranked Server Browser***
  • Radiant Level Editor
  • APE, Asset Property Editor
  • Mod Tools Launcher
  • Optional additional assets installation under Call of Duty: Black Ops 3 -- Mod Tools' DLC section. Includes more level building assets from a variety of official Black Ops 3 maps.
  • Full example maps of the Mulitplayer map Combine and the Zombies map The Giant
  • New Server Settings Menu in Multiplayer Custom Games and Zombies Private Game where you can set how your server will display in the Unranked Server Browser***
  • New Mods Menu where you can load and unload your subscribed mods***
https://community.treyarc...s-Open-Beta/ba-p/10026381

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-02 17:42
falcon123 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:54:
Black Ops 3 PC Modding & Mapping Tools – Open Beta

Dit is wel nice!

[...]

https://community.treyarc...s-Open-Beta/ba-p/10026381
Hier is de community nog wel jaren zoet mee gok ik :)

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-02 08:46

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Hoe vonden jullie de SP? Heel even gespeeld, maar eigenlijk direct in MP gesprongen. SP is altijd wel vermakelijk, toch?
SqueakyClean schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:36:
Hoe vonden jullie de SP? Heel even gespeeld, maar eigenlijk direct in MP gesprongen. SP is altijd wel vermakelijk, toch?
De singleplayer was een zesje in mijn ervaring.

• jesse111
Ik vond de SP best wel leuk. Voornamelijk omdat ik Co-op speelde en mijn karakter geglitched was waardoor ik geen outfit aan had en mijn karakter zijn wapen vast hield met afgerukte armen :+

Edit: hier is een screenshot van wat ik bedoel :) Ik had het al is gegoogled maar ik kon niemand anders vinden bij wie dit gebeurt was.

[Voor 33% gewijzigd door jesse111 op 30-09-2016 09:22]

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-07-2022
Een 4 in mijn beleving, hoooguit.

Slechtste CoD sp ooit, met afgerukte armen had ik er de lol misschien ook wel van ingezien :+
Overigens verwacht ik dat de nieuwe CoD wederom de slechtste sp ooit word afgaande op de trailers tot nog toe :X

[Voor 30% gewijzigd door Scavy op 30-09-2016 10:16]

• donvalentino

donvalentino

Scavy schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:15:
Een 4 in mijn beleving, hoooguit.

Slechtste CoD sp ooit, met afgerukte armen had ik er de lol misschien ook wel van ingezien :+
Overigens verwacht ik dat de nieuwe CoD wederom de slechtste sp ooit word afgaande op de trailers tot nog toe :X
Tja, volgens mij is CoD ook meer iets voor Multiplayer :P
Heb iig nog nooit de single player aangeraakt O+

• jesse111
Ik speel echt altijd de SP als eerste. Zo krijg je een beetje een gevoel van hoe de wapens werken en welk lekker is om te gebruiken.
Ook de story is altijd wel leuk om te volgen, hoe slecht die ook mag zijn (kan ik wel van genieten).

• stinky1701
ik speel de sp's ook nooit...maar heb daar later altijd wel ff spijt van als ik niet precies weet wat X scorestreak precies kan en hoe je hem moet bedienen. :)

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-07-2022
donvalentino schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:57:
[...]

Tja, volgens mij is CoD ook meer iets voor Multiplayer :P
Heb iig nog nooit de single player aangeraakt O+
Ja volgens jou misschien wel maar de mp is al crap sinds MW3 :X
Ik heb alle sp's en mp's nog wel gespeeld maar de serie rent heel hard achteruit op beide gebieden

Hoogstwaarschijnlijk word de remake van MW1 het grootste CoD succes van de laatste jaren en dat is niet voor niets.

[Voor 12% gewijzigd door Scavy op 30-09-2016 17:24]

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Ik vind de mp in BO3 leuk en beter dan in Ghosts en AW. Over IW twijfel ik. Gisteravond leuke game avond met de clan gehad. Maar goed, wij zijn bejaarde gamers en stellen wellicht andere eisen.

• Splitinfinitive
  • Laatst online: 28-03 22:13

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Scavy schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:22:
[...]

Ja volgens jou misschien wel maar de mp is al crap sinds MW3 :X
Ik heb alle sp's en mp's nog wel gespeeld maar de serie rent heel hard achteruit op beide gebieden

Hoogstwaarschijnlijk word de remake van MW1 het grootste CoD succes van de laatste jaren en dat is niet voor niets.
moah Call of duty is niet hoogstaand maar het is gewoon lekker casual je hebt geen vrienden nodig om even half uurtje te knallen. Als mijn matties er niet zijn doe ik multiplayer anders gewoon lekker een potje zombies :P

Single player is een uitgebreide tutorial :+
Ik moet zeggen dat de mods op PC, mij wel bevallen. Haal weer redelijk wat plezier uit het spel.
Ik heb nu de infected game mode, sniper only, boots on the ground en diverse andere dingen gedaan. Daarnaast heb ik nu met veel DLC wapens gespeeld waarmee ik voorheen nog nooit gespeeld had.

[Voor 11% gewijzigd door falcon123 op 01-10-2016 12:48]

• stinky1701
ik zag gisteravond laat de update voorbij komen en keek dus meteen vol verwachting of Salvation DLC al live was: bij de custom maps en de store was er nu wel een vermelding om Salvation te downen maar het bleek een dooie link...

hopelijk is die vandaag dan echt online en beschikbaar....we wachten al vééls te lang.

voelt zelfs een klein beetje als mosterd na de maaltijd, ook al blijf ik dit spel voorlopig wel even spelen, want de playerbase zal wel steeds kleiner worden en dus de kans kom de maps te spelen ook...

• donvalentino

donvalentino

zijn er hier mensen die gebruik maken van zon dark controller of control freaks?
Hoor graag de ervaringen hiervan, zit zelf aan zo'n dark te denken.

• Nicknamee
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-03 08:31

Nicknamee

ZFS_Nickname

donvalentino schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:50:
zijn er hier mensen die gebruik maken van zon dark controller of control freaks?
Hoor graag de ervaringen hiervan, zit zelf aan zo'n dark te denken.
Control freaks zijn heel handig althans vind ik maar heb nu een verlengde stick in mijn controller gezet in plaats van de iets wat dikkere freaks dit speelt wel een stuk fijner. Maar voor mee te beginnen zeker een aanrader!

Stance Fanatic

• Nicknamee
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-03 08:31

Nicknamee

ZFS_Nickname

Ik heb de laatste tijd echt enorme lag spikes in cod en puur in deze game alle andere games zijn makkelijk speelbaar, gehoopt dat gistere avond na dat de nieuwe dlc dropte dit gefixed zou zijn.. Te vergeef zelfs in zombies is spelen onmogelijk continue met 3-4 connection interrupted krijgen dan instant down zijn nadat je hier uit komt.

Dit geld ook voor multiplayer ook dramatisch wat betreft de lag, onmogelijk om 1 sniper schot uit te brengen door de delay..

Andere mensen ook dit probleem of een oplossing voor?

Stance Fanatic

Anoniem: 641336

Ik snap wat je bedoeld.. ik ben nu zojuist net prestige master heb tot en met 8ste prestige 0 special weapons gehad.. ik denk ik koop voor 40€ aan codpoints en ja hoor meteen 6 specials.. Ze kleden je gewoon uit :x
Dakdoef schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:01:
Waar ik zo gek van wordt is die Black Market..

• donvalentino

donvalentino

Nicknamee schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:47:
Ik heb de laatste tijd echt enorme lag spikes in cod en puur in deze game alle andere games zijn makkelijk speelbaar, gehoopt dat gistere avond na dat de nieuwe dlc dropte dit gefixed zou zijn.. Te vergeef zelfs in zombies is spelen onmogelijk continue met 3-4 connection interrupted krijgen dan instant down zijn nadat je hier uit komt.

Dit geld ook voor multiplayer ook dramatisch wat betreft de lag, onmogelijk om 1 sniper schot uit te brengen door de delay..

Andere mensen ook dit probleem of een oplossing voor?
LOL ik merk de laatste dagen echt exact hetzelfde.
Ik was zelfs al heel me netwerk aan het troubleshooten omdat mijn ping niet meer constant was etc.

Maar nu vermoed ik inderdaad dat er iets met de COD servers (hoop ik) aan de hand is.

(PS4 btw)

• stinky1701
Xbox verbindingen zijn eigenlijk onveranderd: potjes met goeie pings en weinig lag en potjes waar jij en de meeste van je medespelers het hele veld over laggen en kansloos zijn tegen bepaalde of de meeste spelers.

heb wel het idee dat een paar weken voor de release vd nieuwe game, de verbindingen achteruit gaan en blijven.
dat was bij BO1 en bij BO2 krek hetzelfde.
ik vermoed al jaren dat dit bewust wordt gedaan...blijkbaar hebben ze nog een succesvolle manier gevonden om je te manipuleren en de playerbase om zeep te helpen.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik zat ff te kijken in m'n stats en heb er zo'n 12 dagen in-game opzitten! :| Nu lvl 163.
Van t weekend m'n laatste potjes gespeeld, zodat ik rustig kan omschakelen naar IW.

Hoeveel dagen hebben jullie erop zitten? En gaan jullie over naar IW?

Edit: IW Beta trailer:

[Voor 13% gewijzigd door SqueakyClean op 11-10-2016 13:34]

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:26
SqueakyClean schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:32:
Ik zat ff te kijken in m'n stats en heb er zo'n 12 dagen in-game opzitten! :| Nu lvl 163.
Van t weekend m'n laatste potjes gespeeld, zodat ik rustig kan omschakelen naar IW.

Hier de IW Beta trailer:

[video]
Als Titanfall 2 wat is, dag Call of Duty. Anders blijf ik lekker Black Ops 3 spelen. Infinite Warfare ziet er toch een beetje uit als het zwakke broertje van Black Ops 3.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Gundogan schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:35:
[...]

Als Titanfall 2 wat is, dag Call of Duty. Anders blijf ik lekker Black Ops 3 spelen. Infinite Warfare ziet er toch een beetje uit als het zwakke broertje van Black Ops 3.
Geen interesse in de beta?

• Gundogan
Welke beta? Oh die beta die niet naar de pc komt. :/

• donvalentino

donvalentino

[video]
Heb er nu 20 dagen opzitten, level 541, had de 1000 willen halen...
Ik ga die ook halen denk ik aangezien ik de nieuwe niet ga halen. Of de beta moet zooo goed bevallen.

Iig blijf ik ook voorlopig lekker Bo3 spelen. Zeker nu de Nukes beginnen te komen :P

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-03 17:32
Ik 14 dagen... prestige 5-55... had geen zin om elke keer weer te prestigen.. vond het wel goed zo.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Gundogan schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:10:
[...]

Welke beta? Oh die beta die niet naar de pc komt. :/
Man, PS4s zijn een prikkie! ;) En 1080p 60fps! :p
donvalentino schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:50:
[...]

Heb er nu 20 dagen opzitten, level 541, had de 1000 willen halen...
Ik ga die ook halen denk ik aangezien ik de nieuwe niet ga halen. Of de beta moet zooo goed bevallen.

Iig blijf ik ook voorlopig lekker Bo3 spelen. Zeker nu de Nukes beginnen te komen :P
Ik merk dat lobbies minder vaak volzitten en minder lang gevuld blijven. Als IW uitkomt ben ik bang dat dat alleen maar vaker gaat voorkomen... ook al is IW niet populair en zal deze daardoor minder verkopen. Maar ik verwacht, zeker in het begin, dat IW meer spelers zal hebben.

Verder heb ik me altijd wel vermaakt met CoD. Zelfs met Ghosts en AW. Dus als de beta een beetje bevalt, haal ik 'm zeker.

Toch wel erg jammer dat er nu een nog duidelijkere stigma op CoD lijkt te zitten. Terecht of onterecht, ik vind het onverdiend. Het zijn toch altijd vermakelijke games, zeker als je van competitie houdt.

Maar goed, ik lijk ook wel de enige die BF1 niet gaat halen... :)

• stinky1701
aha, jij bent dus diegene die altijd klakkeloos die nieuwe CoD's koopt!!
potverdorie man, laat dat toch eens zijn!

;)

ik blijf zelf gewoon BO3 spelen, tot er een nieuwe Treyarch game komt....en dan bedenk ik me nog eens of ik hem koop of niet.

wat vinden jullie van de nieuwe DLC maps trouwens?
vind de Stand Off remake en Micro erg lekker spelen.

• Acid_Burn
Die maps met die mechs is gewoon heel slecht. Micro is leuk, en de remake van stand off is ook goed (1 van mijn favo maps van BO2).

Voor de rest ben ik klaar met BO3 op de PC. Ik kan geen potje meer spelen of er zitten wel hackers in.
/uninstall.

De volgende koop ik op de xbone.

• donvalentino

donvalentino

stinky1701 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:42:

Die laatste DLC vind ik niet zo heel tof, remake Standoff vind ik ook niet lekker spelen nu met die jumps.
Bij Bo2 was die perfect met boots on the ground, nu kom je overal zo via alle kanten.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

stinky1701 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:42:
aha, jij bent dus diegene die altijd klakkeloos die nieuwe CoD's koopt!!
potverdorie man, laat dat toch eens zijn!

;)

ik blijf zelf gewoon BO3 spelen, tot er een nieuwe Treyarch game komt....en dan bedenk ik me nog eens of ik hem koop of niet.

Een fan koopt ook in slechte tijden... ;)

Micro vond ik eerst echt niks. Maar hoe meer ik 'm speel hoe lekkerder.
Citadel vind ik erg gaaf. Toffe sfeer! Hadden ze een gave easter egg in kunnen doen.
Outlaw/standoff is wel ok. Teveel snipercampers... :/
Rupture met die robots vind ik niks.

Toch de minste DLC imho.

• stinky1701
de sfeer van Citadel is idd rete cool: heb hem nog niet genoeg kunnen spelen helaas.
die map met die mechs vind ik de minste vd vier.

ze zouden eigenlijk eens moeten afstappen van die late DLC releases: krijg je de laatste maps eindelijk, is de playerbase nog maar een schim van wat het eerst was...

• Gundogan
stinky1701 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:17:
de sfeer van Citadel is idd rete cool: heb hem nog niet genoeg kunnen spelen helaas.
die map met die mechs vind ik de minste vd vier.

ze zouden eigenlijk eens moeten afstappen van die late DLC releases: krijg je de laatste maps eindelijk, is de playerbase nog maar een schim van wat het eerst was...
Sowieso geen betaalde DLC maps meer, zeker nu ze ook vol inzetten op het supply drop systeem. Dan voelt het wel heel gierig aan, ook omdat veel andere shooters nu wel de maps gratis gaan aanbieden. :-(

• stinky1701
zou de betaalde DLC dan eindelijk op zn retour zijn?
maar wat krijgen we er voor terug: Free To Play, Pay To Win?
de geldwolven moeten hun poen toch ergens vandaan halen....ze kunnen immers niet alleen leven van SqueakyClean's inkomen, he?

• Gundogan
stinky1701 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:34:
de geldwolven moeten hun poen toch ergens vandaan halen....ze kunnen immers niet alleen leven van SqueakyClean's inkomen, he?
Wat je dus ziet met Overwatch, Fifa, Gears, Halo, Titanfall waarschijnlijk: microtransacties op een (bijna) full price game, maar die je niet het gevoel geven dat je een onvolledige game koopt. Maak er een loterij spelletje van en het geld stroomt denk ik wel binnen. Call of Duty en Battlefield spelen hier een beetje vals met dubble dipping (EN betaalde maps EN loterij microtransacties), maar je zou zeggen dat zulke praktijken ook een keer ophouden?

• stinky1701
die microtransacties in game vallen nu nog wel mee, vind ik: ik heb mn hele virtuele kleerkast volhangen met body themes, camo's en wapens (yep, ook de Peacemaker) zonder dat ik ook maar een cent extra heb uitgegeven.

tis vooral de willekeur die mensen steekt met de supply drops zoals ze nu werken...

maar ik ben dan ook geen doorsnee speler vermoed ik: ben 44 met een drukke baan, speel meestal slechts uurtje per dag en ik ben zuunig met mn hard verdiende centen.
ik zou de cijfers wel eens willen zien van wat ze nou verdienen aan die CoD points en ingame aankopen...

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-03 15:32

[video]
Ben nu lvl 108 ofzo. De fun/rek is er bij mij wel uit. IW sla ik over. Ghosts was al ruk en zat na een paar maanden vol met hackers waar niets mee of tegen gedaan werd. Ook gelezen dat het grotendeel oude code was die opnieuw was gebruikt. Pas geleden blijkt dat ze het gewoon weer hebben gedaan. Oude code oppoetsen en als nieuw uitbrengen.

Hoewel het ontzettend kriebelt om een nieuwe versie aan te schaffen en te spelen ga ik dan toch eerder voor Titanfall 2.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

stinky1701 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:34:
Hey hey hey! Ik heb naast de game geen cent uitgegeven aan het spel. € 100 voor de Digital Deluxe en that's it... :Y

Maar kijk naar games als Overwatch: alle maps gratis, en geld verdienen met kistjes. Dat is m.i. de toekomst...
Frostbite schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:05:
[...]

Hoewel het ontzettend kriebelt om een nieuwe versie aan te schaffen en te spelen ga ik dan toch eerder voor Titanfall 2.
Ik heb de beta van Titanfall 2 gespeeld en voor mij is het niks. Kon lekker meekomen, hoor, maar mechs vind ik minder leuk dan boots (bijna ;)) on the ground...

[Voor 25% gewijzigd door SqueakyClean op 12-10-2016 16:16]

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-03 15:32
SqueakyClean schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:14:
[...]

Hey hey hey! Ik heb naast de game geen cent uitgegeven aan het spel. € 100 voor de Digital Deluxe en that's it... :Y

Maar kijk naar games als Overwatch: alle maps gratis, en geld verdienen met kistjes. Dat is m.i. de toekomst...

[...]

Ik heb de beta van Titanfall 2 gespeeld en voor mij is het niks. Kon lekker meekomen, hoor, maar mechs vind ik minder leuk dan boots (bijna ;)) on the ground...
Die Digital Deluxe heb ik ook. 90 euro voor game met seasonpack geloof ik.
Daarnaast nog redelijk wat COD points gekocht afgelopen jaar.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• donvalentino

donvalentino

Frostbite schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:38:
[...]

Die Digital Deluxe heb ik ook. 90 euro voor game met seasonpack geloof ik.
Daarnaast nog redelijk wat COD points gekocht afgelopen jaar.
heb ook 2 keer mezelf niet kunnen weerhouden van die cod points.
Blijft toch leuk altijd die kistjes openen, eigenlijk is het net een gokkast fruit automaat :P

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-03 11:55
Valt me wel op dat op TDM na praktisch alles al niet meer gespeeld wordt
Dat is in mw3 toch nog wel anders ..

• Tufan28
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-11-2022
GerardReintke schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 03:15:
Valt me wel op dat op TDM na praktisch alles al niet meer gespeeld wordt
Dat is in mw3 toch nog wel anders ..
Ik heb buiten een 2xp event om niet eens fatsoenlijk demolition kunnen spelen terwijl je die modi toch in een nuketown map mag verwachten.

op de pc is het idd alleen maar tdm, dom en s&d, op de hardcore modus ook hetzelfde eigenlijk..

Anoniem: 816539

Kun je zombies ook in singleplayer afknallen?

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kom al 2 dagen niet meer online in BO3 :? Ook een effectieve manier van nieuwe verdie verkopen

• stinky1701
pc?
xbox a-ok.
en best druk btw.

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:03

Wish

ingwell

No drama

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:40
Misschien een idee om een nieuw topic te maken na zoveel posts, info in de OP updaten en de playerlists voor PS3 en PS4 erbij te zetten? Wil graag meehelpen bij een nieuwe OP :)

[Voor 13% gewijzigd door OB1 op 28-11-2016 00:29]

AMD 2700x @ 4.2 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) @ 1665 MHz / Memory @ 1190 MHz | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

• Amsterdamn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-03 01:14
OB1 schreef op maandag 28 november 2016 @ 00:29:
Misschien een idee om een nieuw topic te maken na zoveel posts, info in de OP updaten en de playerlists voor PS3 en PS4 erbij te zetten? Wil graag meehelpen bij een nieuwe OP :)
Ik zie dat niet snel gebeuren aangezien de thread stervend is...

Ontopic: Na twee maanden een potje Domination gespeeld en het enige wat me opvalt is dat er zoveel nieuwe dingen bij zijn gekomen. En de teams zijn altijd heel erg unbalanced. Nope. Ik gooi m'n BO3 wel op V&A.

Ik zou wel de IW SP willen proberen maar ik vind het de 50 euro niet waard. Misschien kan ik het binnenkort wel van iemand voor een paar daagjes lenen.

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

• stinky1701
BO3 leeft nog gewoon door op de Xbox iig.
ben praktisch iedere dag wel ff een uurtje aan't schieten en nog altijd zat servers en spelers te vinden.

zelfs de dlc maps komen nog regelmatig voorbij... ;)

maar omdat ik laatst met die herfst sale Wolfenstein The Old Blood en zn prequel gekocht heb, zit ik ff in de nazi mode en schiet BO3 er ff bij in.

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Onze clan speelt ook weer BO3. Prima potten te vinden op de PS4. Blijft een leuke game.

• OB1
Azqi schreef op maandag 5 december 2016 @ 19:55:
Onze clan speelt ook weer BO3. Prima potten te vinden op de PS4. Blijft een leuke game.
Kan je wat vertellen over je clan? Ik speel vrijwel iedere dag Black Ops 3 als ik geen examens heb, en heb behalve 2 vrienden van me bijna niemand om pubs te doen. ik ben nu level 20 met 1.2/1.3 kd maar moet wel nog enorm wennen, al denk ik niet dat het veel zou stijgen. Het lijkt mij wel leuk om erbij te komen:)

AMD 2700x @ 4.2 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) @ 1665 MHz / Memory @ 1190 MHz | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

• Tufan28
Coming soon for BlackOps3 PC: Unranked Dedicated Server files! A lot more Mod Tools assets! And some other stuff.

https://twitter.com/pcdev

vanavond is er een livestream van treyarch, geen idee waar het over zou kunnen gaan. Aangezien dit het jaar is van infinity ward is het ongewoon dat ze met een livestream komen ook gezien het feit dat pcdev dedicated servers heeft aangekondigd denk ik dat we wel wat nieuws kunnen verwachten..

Ik hoop persoonlijk op een hoop ranked old school zombies maps. kino, five, ascension, mob of the dead en origins maar ja hoop is ver te zoeken tegenwoordig bij activision :')

• donvalentino

donvalentino

DLC 5 zou stiekem best gruwelijk zijn :P

Ik ben weer terug in BOIII maar dan op de PS4 Pro nu.
Na Infinite Warfare en Modern Warfare Remastered
gespeeld te hebben geniet ik toch meer van Black Ops III.

Ondersteuning voor BOIII in 2017 is bij mij dan ook meer dan welkom.

• Tufan28
haha die newtons cookbook is best wel handig nu. Ik heb zoveel kauwgomballen die ik niet gebruik die ik kan inwisselen voor een perkaholic of een andere rare kauwgombal :)..

De kans word nu wel groter dat we een dlc 5 gaan zien met remasterd zombie maps.

Anoniem: 856967

Hallo allemaal. Is er iemand die domination wil spelen op de ps4? Ben geen hele goede speler. Speel eigenlijk altijd tdm. Net 2 potjes domination gespeeld ( 7 en 5 captures) Misschien dat iemand goede tips heeft hoe het spel te spelen. Class.. Scorestreaks..
Psn: richardd2

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 856967 op 17-12-2016 18:30]

OB1 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 17:18:
[...]

Kan je wat vertellen over je clan? Ik speel vrijwel iedere dag Black Ops 3 als ik geen examens heb, en heb behalve 2 vrienden van me bijna niemand om pubs te doen. ik ben nu level 20 met 1.2/1.3 kd maar moet wel nog enorm wennen, al denk ik niet dat het veel zou stijgen. Het lijkt mij wel leuk om erbij te komen:)
Hoii ik speel ook elke dag. Misschien eens samen spelen?

• OB1
Anoniem: 856967 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 19:33:
[...]

Hoii ik speel ook elke dag. Misschien eens samen spelen?
Is goed, wat is je PSN? dan voeg ik je toe :)

OB1 schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:35:
[...]

Is goed, wat is je PSN? dan voeg ik je toe :)
Oke leuk :-).
Psn: Richardd2

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:26
Ik heb nog altijd BO2 op de X360 gespeeld maar laatste tijd was het te treurig. Vanmorgen maar eens BO3 gedownload maar daar is weinig te beleven, enige wat nog een beetje speelt is TD maar ook daar zijn maar een paar matches. Wellicht toch maar eens keer een X1 kopen.

• stinky1701
de 360 versie is volgens mij ook nauwelijks verkocht omdat de meeste CoD spelende 360 gamers die zich er een klein beetje in verdiept hadden ( ;) ) al de conclusie getrokken hadden dat dit hét moment was om de 360 vaarwel te zeggen en een next gen console te kopen.

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:26
Ik had echt geen zin om te te verdiepen en had eigenlijk het vermoeden (geen idee waarom) dat de game nog gespeeld zou worden. Volgens mij is het niet mogelijk restitutie aan te vragen voor online aankopen toch? Staat niet / cryptisch omschreven op de website.

Ik speel nu afwisselend verschillende CoD's op de PS4 Pro.

BOIII ben ik de beste in van de verschillende CoD's.
De mappen ken ik door en door en het gaat me goed af.

Modern Warfare Remastered en Infinite Warfare gaan me ook steeds beter af.

Op naar 2017 met BOIII, MWR en IW.

_/-\o_

• Just_jan
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 17:27
Iemand zin in een paar potjes on-line vanmiddag?
Just_jan schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:41:
Vandaag weinig tijd. Jammer.

• OB1
Just_jan schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:41:
Kan je dit weekend misschien? ik kom vrijdagmiddag terug van vakantie.

• Amsterdamn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-03 01:14
Iemand zin om een potje SoE highround proberen? Ik speel het op de ps4

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

• Tufan28
Opvallend dat er veel lobby's zijn in black ops 3 nu. Terwijl naar mijn idee infinite warfare echt aan leeglopen is.

ik heb de m16 kunnen bemachtigen met dank aan de hoeveelheid crypto keys die ik had opgebouwd :). wat een fijne wapen zeg, helaas kan ik dat niet echt over de ppsh zeggen.

Dit is voor mij een mooi moment om te stoppen met spelen van BOIII.
Het was erg genieten van het spel, vooral in Hardcore Search & Destroy.

Hopelijk komt er in november 2017 weer zo'n leuke CoD.
Infinite Warfare is em toch niet helemaal geworden voor mij.
Modern Warfare Remastered was leuk als nostalgie,
maar daar is het voor mij ook bij gebleven.

• donvalentino

donvalentino

Dennis585 schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 06:15:
[afbeelding]

Dit is voor mij een mooi moment om te stoppen met spelen van BOIII.
Het was erg genieten van het spel, vooral in Hardcore Search & Destroy.

Hopelijk komt er in november 2017 weer zo'n leuke CoD.
Infinite Warfare is em toch niet helemaal geworden voor mij.
Modern Warfare Remastered was leuk als nostalgie,
maar daar is het voor mij ook bij gebleven.
Nice, ik ga hem binnenkort weer aanslingeren denk.
Ben bang dat ik toch wacht op weer een nieuwe game van Treyarch, heb niet veel vertrouwen in de aankomende COD (de makers daarvan).
@donvalentino De 2017 CoD is volgens mij van de makers van Advanced Warfare
en daar heb ik ook weinig vertrouwen in. Maar met een beetje geluk gaat het toch
een leuke CoD worden.
CoD: Black Ops 3 lijkt nieuwe downloadbare content te krijgen genaamd ‘Zombies Chronicles’

Voor de zombie liefhebbers goed nieuws en de eerste keer dat een CoD zo laat nog DLC krijgt.
@djmelvee

1 post boven je.

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:48
Geen linkje te vinden, geen plaatje te zien? Vandaar. ;)

• Anoniem: 861337
  • Registratie: December 2016
  • Niet online
djmelvee schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:35:
[...]

Geen linkje te vinden, geen plaatje te zien? Vandaar. ;)
Hoop dat dit echt is vind de zombies van IW 3x niks. En ben echt een liefhebber geweest van de zombies in alle black ops.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 916713

Hallo,

Iemand die dit spel nog speelt en van de week eens met mij wilt spelen?
Ik ben level 619, K/D is 1.74 en speel eigenlijk alle gamemodes wel.

Stuur me maar een bericht :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OB1
Anoniem: 916713 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 09:19:
Hallo,

Iemand die dit spel nog speelt en van de week eens met mij wilt spelen?
Ik ben level 619, K/D is 1.74 en speel eigenlijk alle gamemodes wel.

Stuur me maar een bericht :)
Je hebt een PM

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 861337
  • Registratie: December 2016
  • Niet online
Voor de zombie liefhebbers (waaronder ik) Morgen krijgen we meer te weten over bo3 waarschijnlijk 8 remastered zombie maps waar onder nacht der untoten, verruckt, shi no numa, kino der toten, ascension, shangri la, moon en origins. Hoop dat dit niet klopt en dat mob of the dead er bij zit.

• stinky1701
ik hoop dat ze bij Treyarch, nu ze schijnbaar eindelijk zijn gaan inzien dat hun games langer leven dan twee jaar en met nieuwe dlc komen, ook aan de trouwe spelers denken die géén zombies spelen en met wat nieuwe maps komen.
gratis remasters bv.

dat hebben we eigenlijk wel verdiend als de trouwe, loyale idioten die we zijn, toch? :D

• Tufan28
stinky1701 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:14:
ik hoop dat ze bij Treyarch, nu ze schijnbaar eindelijk zijn gaan inzien dat hun games langer leven dan twee jaar en met nieuwe dlc komen, ook aan de trouwe spelers denken die géén zombies spelen en met wat nieuwe maps komen.
gratis remasters bv.

dat hebben we eigenlijk wel verdiend als de trouwe, loyale idioten die we zijn, toch? :D
Gratis ? Dan moeten de heren van Activision echt wel met de verkeerde been uit bed zijn gestapt.

Hoe dan ook vind ik 15 euro wel reëel voor een zo'n map pack, puur om het nostalgie en het feit dat ik black ops 3 zombies nog dagelijks speel ( voornamelijk solo ).

Maar ik hoop dat jij gelijk zult krijgen en dat de "loyale community" eens wat terug krijgt van activision ( aan treyarch twijfel ik niet, die staan echt wel te popelen om ons met nieuwe content te voorzien ).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OB1
Zombie Chronicles wordt 30 euro... :( en zit niet bij Season Pass..
https://store.playstation...02624_00-CODBO3ZOMBIESPRE
Ze hebben niet eens alle maps erbij gezet, geen Call of the Dead maar wel Origins en Shangri-la die al in Revelations zitten, zet dan gewoon alles erbij...

Nu is het dus:
- Nacht der Untoten
- Verruckt
- Shi no numa

- Kino der toten
- Ascension
- Shangri-la
- Moon

- Origins

Waarom geen Call of the Dead?!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Acid_Burn
mja... ik heb al voor de game + season pass betaald. Ik ga dus echt niet nog eens geld uitgeven voor een DLC.. tis goed met ze..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nis156
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-03 00:48
Weet iemand toevallig of je de vorige DLC's nodig hebt om Zombie Chronicles te spelen? Ik neem aan van niet maar kan het antwoord niet zo snel vinden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• OB1
nis156 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:06:
Weet iemand toevallig of je de vorige DLC's nodig hebt om Zombie Chronicles te spelen? Ik neem aan van niet maar kan het antwoord niet zo snel vinden.
Nee, het is een DLC net als alle andere, het zit alleen niet in de Season pass..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nis156
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-03 00:48
OB1 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:24:
[...]

Nee, het is een DLC net als alle andere, het zit alleen niet in de Season pass..
Bedankt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tufan28
OB1 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 20:18:
Zombie Chronicles wordt 30 euro... :( en zit niet bij Season Pass..
https://store.playstation...02624_00-CODBO3ZOMBIESPRE
Ze hebben niet eens alle maps erbij gezet, geen Call of the Dead maar wel Origins en Shangri-la die al in Revelations zitten, zet dan gewoon alles erbij...

Nu is het dus:
- Nacht der Untoten
- Verruckt
- Shi no numa

- Kino der toten
- Ascension
- Shangri-la
- Moon

- Origins

Waarom geen Call of the Dead?!
Heeft er mee te maken dat deze mappen essentieel zijn voor de zombie verhaallijn waarbij het verhaal van de ultimatis karakters ( richtofen, dempsey, takeo en nikolai ) wordt verteld ( de overige mappen zijn daar niet direct mee verbonden ).

Ik vind persoonlijk jammer dat mob of the dead er niet tussen zit, maar ik kan me zeker zoet houden met kino, shangri-la en nacht. De overige boeien me niet zo.

Laat die hoge rondes van kino maar komen !

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OB1
Tufan28 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:19:
[...]

Heeft er mee te maken dat deze mappen essentieel zijn voor de zombie verhaallijn waarbij het verhaal van de ultimatis karakters ( richtofen, dempsey, takeo en nikolai ) wordt verteld ( de overige mappen zijn daar niet direct mee verbonden ).

Ik vind persoonlijk jammer dat mob of the dead er niet tussen zit, maar ik kan me zeker zoet houden met kino, shangri-la en nacht. De overige boeien me niet zo.

Laat die hoge rondes van kino maar komen !
Ach ja, die verhaallijn boeit mij niks, ik speel wel lekker het origineel 8) Scheelt weer 30euro :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stinky1701
wéér 30 euro?!?

ik ga sowieso geen cent meer uitgeven aan ouwe CoD's....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nilsson1234
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-03 03:25
Iemand die nog BO3 zombies speelt op de PC? Zo ja stuur maar een PM zoek nog mensen die een beetje goed erin zijn met een fatsoenlijke connectie, public lobbys zijn 3x niks omdat de meeste een ruk connectie hebben en als ze een goede hebben zijn ze zelf behoorlijk bagger :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 922569

Knip. Enquete-spam...

[Voor 97% gewijzigd door F_J_K op 16-05-2017 11:42]

• Tufan28
nilsson1234 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 16:42:
Iemand die nog BO3 zombies speelt op de PC? Zo ja stuur maar een PM zoek nog mensen die een beetje goed erin zijn met een fatsoenlijke connectie, public lobbys zijn 3x niks omdat de meeste een ruk connectie hebben en als ze een goede hebben zijn ze zelf behoorlijk bagger :P
Ik moet nog de easter egg van shadows of evil nog doen, maar hebben we wel 4 spelers voor nodig.

• nilsson1234
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-03 03:25
Tufan28 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 16:06:
[...]

Ik moet nog de easter egg van shadows of evil nog doen, maar hebben we wel 4 spelers voor nodig.
Die moet ik ook nog doen, feel free to add me :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tufan28
nilsson1234 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:20:
[...]

Die moet ik ook nog doen, feel free to add me :)
prima ! mijn steam is cotanak__

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-03 00:29
Ik heb BLOPS3 gedownload op de PSN (gratis) en probeerde nu dus online te gaan.

Maar ik kom in geen enkele lobby binnen. Zijn er geen spelers meer of komt het door mijn internet?

Er staat onderin NAT TYPE: OPEN.

---

moet toch echt zeggen dat ik het dagelijk speel de MP.

De SP kan me gestolen worden bij BLOP3 heb daar niet meer zo mee.

Maar de MP is prima te doen, als het mee zit vaak geode K/D ... vooral op Hardcore.

[Voor 33% gewijzigd door theduke1989 op 30-10-2018 16:59]

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-03 00:29
moet toch echt zeggen dat ik het dagelijk speel de MP.

De SP kan me gestolen worden bij BLOP3 heb daar niet meer zo mee.

Maar de MP is prima te doen, als het mee zit vaak geode K/D ... vooral op Hardcore.

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:55
-oops verkeerd

[Voor 78% gewijzigd door Alexknl op 30-10-2018 19:09]

Pagina: 1 ... 66 67 68 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee