ze moeten die attachments er uit halen want daar heeft werkelijk niemand niks aan...
Hoe groter de pool waar de (nuttige) wapens in kunnen zitten, hoe meer je mensen kan overhalen om toch maar wat echt geld tegen de loterij aan te gooien.stinky1701 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:33:
ze moeten die attachments er uit halen want daar heeft werkelijk niemand niks aan...
Hopelijk gaan ze bij Activision ook inzien dat dit soort gameplay content verspreiding en ook betaalde map DLC niet echt meer van deze tijd begint te worden. Ik kan begrijpen dat ze elke release willen maximaliseren qua inkomsten (en met hun jaarlijkse release zijn ze in hun genre nu wel redelijk uniek), maar games als Overwatch (ook een loterij met de loot boxes, maar dan wel echt alleen cosmetisch) en hopelijk straks ook Titanfall 2 laten zien dat je ook met een wat eerlijker model ook bakken met geld kan verdienen.
[Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 20-06-2016 14:15]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Het trieste vind ik nog van alles dat je als Season pass houder of DLC niet eens zeker bent van de nieuwe content waar je voorheen altijd een "extra wapen kreeg oid"Gundogan schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:14:
[...]
Hoe groter de pool waar de (nuttige) wapens in kunnen zitten, hoe meer je mensen kan overhalen om toch maar wat echt geld tegen de loterij aan te gooien.
Hopelijk gaan ze bij Activision ook inzien dat dit soort gameplay content verspreiding en ook betaalde map DLC niet echt meer van deze tijd begint te worden. Ik kan begrijpen dat ze elke release willen maximaliseren qua inkomsten (en met hun jaarlijkse release zijn ze in hun genre nu wel redelijk uniek), maar games als Overwatch (ook een loterij met de loot boxes, maar dan wel echt alleen cosmetisch) en hopelijk straks ook Titanfall 2 laten zien dat je ook met een wat eerlijker model ook bakken met geld kan verdienen.
we kregen nu een bribe.donvalentino schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:35:
[...]
Het trieste vind ik nog van alles dat je als Season pass houder of DLC niet eens zeker bent van de nieuwe content waar je voorheen altijd een "extra wapen kreeg oid"
Dus je kreeg gegarandeerd 1 wapen
Mar daar was alles ook mee gezegd

Pfff wat een lijdensweg naar Master Prestige de laatste paar dagen. Hebben ze dat bewust gedaan ofzo? 
Ik ben nu Prestige 10, lvl 45. Maar de laatste dagen schiet het echt niet op. Ik kom in klote teams terecht, en daarnaast speel ik zelf ook nog eens behoorlijk slecht ineens (zwak uitgedrukt).
Hebben anderen dat ook wel eens? Een week terug haalde ik steeds prima scores, constant top 3, K/D ratio dik in de plus, positieve W/L. De laatste dagen echter, lukt werkelijk waar helemaal NIKS meer. Regelmatig spray ik een gun leeg (maakt niet uit welke) en vrijwel alle kogels worden gemist. Zelfs al een aantal keer gehad dat iemand mij voorbij liep, mij niet zag, ik er achteraan, 2/3 kogels raak en vervolgens alles missen. Persoon draait zich om en headshot mij. De rage-quits zijn momenteel dan ook niet van de lucht
Ik vind het nog steeds wel een tof spel, en ik ben nog bezig challenges te halen. Verder ben ik bij een game uit de CoD reeks nog nooit zo dicht bij MP geweest, dus nu moet ik het volhouden ook. Maar ik denk dat ik daarna een kleine pauze in las en ff verder ga met het iets minder rage-quit gevoelige FIFA

Ik ben nu Prestige 10, lvl 45. Maar de laatste dagen schiet het echt niet op. Ik kom in klote teams terecht, en daarnaast speel ik zelf ook nog eens behoorlijk slecht ineens (zwak uitgedrukt).
Hebben anderen dat ook wel eens? Een week terug haalde ik steeds prima scores, constant top 3, K/D ratio dik in de plus, positieve W/L. De laatste dagen echter, lukt werkelijk waar helemaal NIKS meer. Regelmatig spray ik een gun leeg (maakt niet uit welke) en vrijwel alle kogels worden gemist. Zelfs al een aantal keer gehad dat iemand mij voorbij liep, mij niet zag, ik er achteraan, 2/3 kogels raak en vervolgens alles missen. Persoon draait zich om en headshot mij. De rage-quits zijn momenteel dan ook niet van de lucht

Ik vind het nog steeds wel een tof spel, en ik ben nog bezig challenges te halen. Verder ben ik bij een game uit de CoD reeks nog nooit zo dicht bij MP geweest, dus nu moet ik het volhouden ook. Maar ik denk dat ik daarna een kleine pauze in las en ff verder ga met het iets minder rage-quit gevoelige FIFA

Call of Duty
Empire, Cryogen, Rumble, Berserk + the newest #BO3Zombies chapter: Gorod Krovi. #BO3Descent arrives July 12 on PS4.
Is het al bekend welke map remake hier inzit?
Empire, Cryogen, Rumble, Berserk + the newest #BO3Zombies chapter: Gorod Krovi. #BO3Descent arrives July 12 on PS4.
Empire is een remake van Raid uit BO2.Dennis585 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 06:05:
Call of Duty
[afbeelding]
die zombie map spreekt me ook weer aan, die zetsunoshima ofzoiets vond ik persoonlijk niets..
Die map was inderdaad echt verschrikkelijk, het wordt veel te ingewikkeld. Ze moeten zombies iets versimpelen! Een beetje zoals Giant maar iets ingewikkelder maar niet te veel.donvalentino schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 15:54:
die zombie map spreekt me ook weer aan, die zetsunoshima ofzoiets vond ik persoonlijk niets..
Zucht. Begonnen aan de black hat challenge. Suuuuper frustererend . Iemand handige tips?
Ik heb Giant helaas nog niet gespeeld, der Eisendrache vond ik wel zo'n makkelijk spelende zombie map, lekker met bows knallen hahahotymoty schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 19:23:
[...]
Die map was inderdaad echt verschrikkelijk, het wordt veel te ingewikkeld. Ze moeten zombies iets versimpelen! Een beetje zoals Giant maar iets ingewikkelder maar niet te veel.
Sowieso Engineer gebruiken. En verder goed mikken in het rondje, dan gaat het sneller. Ergens liggen en hacken is beter dan in open vlakte blijven staan.DaanBB schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 20:02:
Zucht. Begonnen aan de black hat challenge. Suuuuper frustererend . Iemand handige tips?
Stand Alone Agent (GITS SAC)
Gisteren nog een potje op mijn nieuwe systeem gespeeld. Had wel commentaar verwacht van hacker cheater ed.
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=714530969
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=714530881
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=714530969
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=714530881
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Thanks dat maar is proberen. Met dit double xp weekend heb ik bijna de 50 gungame wins in THE pocket. Fijn al die noobies die voor double xp gaan. Maakt het een stuk makkelijkerTLM schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 09:52:
[...]
Sowieso Engineer gebruiken. En verder goed mikken in het rondje, dan gaat het sneller. Ergens liggen en hacken is beter dan in open vlakte blijven staan.
15.000 kills met voor 95% alleen maar Hardcore Search & Destroy.
Het was voor mij weer als vanouds genieten met Black Ops III op de PS4.
Nu alleen nog voor mijn plezier BO III spelen en vooral rond DLC III en IV.
Daarna ben ik er ook klaar mee en maak ik me op voor Infinite Warfare.
Die staat al in de preorder voor de PS4 inclusief Modern Warfare Remaster.
Een ode en een smiley voor de CoD spellen van nu en de toekomst:

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=716443164
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=716443047
Tijdens game natuurlijk 'hax' 'hax noob' blabla ...
Ging gewoon bijzonder goed. Ik had het idee dat elke kogel een kill was
En het scheelde dat ze soms als een groepje bewogen dus dan ineens een Triple of Double kill.
Daarbij afwisselend Hipfire / ads ..
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=716443047
Tijdens game natuurlijk 'hax' 'hax noob' blabla ...
Ging gewoon bijzonder goed. Ik had het idee dat elke kogel een kill was

Daarbij afwisselend Hipfire / ads ..
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
en, hoe bevalt de nieuwe DLC??
Ze zitten weinig in de roulatie bij mij.donvalentino schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:10:
en, hoe bevalt de nieuwe DLC??
Nog maar 1 nieuwe map gespeeld en die was net zoals alle CoD maps.

Oke, je hebt toch ook weer een aparte playlist of bij deze niet?Dennis585 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:31:
[...]
Ze zitten weinig in de roulatie bij mij.
Nog maar 1 nieuwe map gespeeld en die was net zoals alle CoD maps.
Ja, er is een aparte playlist.donvalentino schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:35:
Oke, je hebt toch ook weer een aparte playlist of bij deze niet?
de nieuwe gamemode is een leuke toevoeging!
Ik speel Black Ops 3 op de Xbox One. Laatst probeerde ik met wat vrienden de 4 player coop zombie modus en het viel ons op dat het hele split screen verhaal van het spel niet goed werkt. De framerate kakt echt helemaal in en de HUD en andere UI elementen schalen voor geen meter. De framerate wordt echt zo laag dat het bijna onspeelbaar wordt.
Nu is mijn vraag eigenlijk of het normaal is dat de framerate zo inkakt, of dat het aan mijn Xbox ligt. Iemand anders met dezelfde ervaringen?
Nu is mijn vraag eigenlijk of het normaal is dat de framerate zo inkakt, of dat het aan mijn Xbox ligt. Iemand anders met dezelfde ervaringen?
Op de PS4 is split screen ook een drama. Soms is het gewoon niet te doen...
:)
Ik heb nu in de afgelopen dagen gemiddels 3 uur per dag gespeeld, en maar 2x een DLC map gespeeld. Spire in dit geval.
Die roulatie is echt erbarmelijk.. Waarom betaal ik voor maps als die toch maar heeeeeel sporadisch voorbij komen.
Heb mede hierom de laatste DLC ook gewoon niet gekocht. vind het zonde
Zit normaal gesproken op HC Kill Confirmed, maar daar komt echt niks voorbij.
Toen naar Core en Domination, en toen kreeg ik dus 2x Spire.
Die roulatie is echt erbarmelijk.. Waarom betaal ik voor maps als die toch maar heeeeeel sporadisch voorbij komen.
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
ik vind dit persoonlijk wel fijn, niet continu nieuwe maps spelen.RoRoo schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:41:
Ik heb nu in de afgelopen dagen gemiddels 3 uur per dag gespeeld, en maar 2x een DLC map gespeeld. Spire in dit geval.
De afwisseling vind ik prima.
Je kan anders ook de "bonus" playlist spelen waarbij je alleen de nieuwe mappen kan spelen volgens mij
Jammer om te horen maar ik verbaas me er zelf net over dat de dlc maps op de X1 in hc tdm verrassend vaak gespeeld worden!RoRoo schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:41:
Welke gamemode en welke platform gebruik je? sorry, ff overheen gelezen...
Wat ik wel geleerd heb ondertussen is ook écht de season pass te kopen en niet een enkele dlc los: door het matchmaking systeem word je anders alleen in games gegooid waar de spelers ook alleen maar die bepaalde dlc hebben gekocht...en die spoeling is vrij dun, ergo weinig games, ergo minder kans om die dlc maps te spelen.
Face it: vind je CoD leuk en wil je hem helemaal kunnen spelen, dan kost je dat ongeveer 100 euro.
Van de pot afgerukt, compleet zelfs, en je voelt je mss zelfs een beetje vies na het uitgeven van die poen maar ik kies ondertussen eieren voor mn geld aangezien er maar één game is die ik ook écht vaak speel en leuk vind: Call Of Doody.
DLC kopen om dan de eerste week volop gebruik te kunnen maken, en daarna kom je op de standaard maps uit vind ik persoonlijk niet prima.. Daarvoor vind ik 15 euro voor 4 maps wat duur.donvalentino schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:10:
ik vind dit persoonlijk wel fijn, niet continu nieuwe maps spelen.
De afwisseling vind ik prima.
Je kan anders ook de "bonus" playlist spelen waarbij je alleen de nieuwe mappen kan spelen volgens mij
Zit op de PS4.stinky1701 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 14:07:
[...]
Jammer om te horen maar ik verbaas me er zelf net over dat de dlc maps op de X1 in hc tdm verrassend vaak gespeeld worden!
Welke gamemode en welke platform gebruik je? sorry, ff overheen gelezen...
Wat ik wel geleerd heb ondertussen is ook écht de season pass te kopen en niet een enkele dlc los: door het matchmaking systeem word je anders alleen in games gegooid waar de spelers ook alleen maar die bepaalde dlc hebben gekocht...en die spoeling is vrij dun, ergo weinig games, ergo minder kans om die dlc maps te spelen.
Face it: vind je CoD leuk en wil je hem helemaal kunnen spelen, dan kost je dat ongeveer 100 euro.
Van de pot afgerukt, compleet zelfs, en je voelt je mss zelfs een beetje vies na het uitgeven van die poen maar ik kies ondertussen eieren voor mn geld aangezien er maar één game is die ik ook écht vaak speel en leuk vind: Call Of Doody.
Ik denk dat ik daardoor nu genekt wordt.. Ik heb de laatste DLC niet, daardoor kom ik misschien niet in games die de overige DLC's wel hebben..
Vind ik persoonlijk onzin.. Zet me gewoon in die games en gooi me eruit als je een x map niet hebt. Was vroeger ook zo.. Ja ik ben oud

OAP FTW! 
tis niet meer zoals vroeger RoRoo....levendige communities, goeie servers, goeie admins, gratis maps, gratis mods, belachelijk lage pings...
zucht...en ik maar denken dat we er alleen maar op vóóruit zouden kunnen gaan in de toekomst...

tis niet meer zoals vroeger RoRoo....levendige communities, goeie servers, goeie admins, gratis maps, gratis mods, belachelijk lage pings...
zucht...en ik maar denken dat we er alleen maar op vóóruit zouden kunnen gaan in de toekomst...

stinky1701 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 14:57:
OAP FTW!

er zitten ook wel pluspunten aan

heeft iemand die nieuwe zombie map al gespeeld? en zo ja, hoe bevalt ie?
Hetzelfde bedacht ik mij laatst ook.stinky1701 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 14:57:
OAP FTW!
Gevoelsmatig was mijn ervaring qua servers etc beter in de jaren 1999-2002 toen ik actief CS 1.5 en 1.6 en zo speelde dan nu. Zeker qua lag. Hoe kan ik nu met mijn stabiele 300 mb internet verbinding een hogere ping in games hebben dan 16 jaar geleden, toen ik nog niet eens 1/1000ste van de internet snelheid had van nu

(ik kwam overigens bij deze thread uit toen ik me af vroeg "spelen mensen eigenlijk nog actief BO3?"

[Voor 6% gewijzigd door xelfer op 03-08-2016 16:00]
Omdat CoD misschien net zoals CS een paar Mbit/s down en nog minder up gebruikt of zo. Daar zit niet zoveel verschil in. Net zoals in de ping waarschijnlijk. Die roze nostalgie bril en 15+ jaar leeftijdsverschil daarentegen.xelfer schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:00:
[...]
Hetzelfde bedacht ik mij laatst ook.
Gevoelsmatig was mijn ervaring qua servers etc beter in de jaren 1999-2002 toen ik actief CS 1.5 en 1.6 en zo speelde dan nu. Zeker qua lag. Hoe kan ik nu met mijn stabiele 300 mb internet verbinding een hogere ping in games hebben dan 16 jaar geleden, toen ik nog niet eens 1/1000ste van de internet snelheid had van nu.
(ik kwam overigens bij deze thread uit toen ik me af vroeg "spelen mensen eigenlijk nog actief BO3?")

Hmm, wellicht speelt de roze bril een rol, maar ik weet ook nog wel dat alle games vroeger op dedicated servers draaiden. Daarbij zat ik altijd te zoeken naar servers met een ping <20. Tegenwoordig zijn veel games zoals COD toch matchmaking based, waarbij ik regelmatig met/tegen mensen uit Noord-Amerika en Azië speel. Dan is het ook logisch dat er een behoorlijke delay op de lijn zit.Gundogan schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:30:
[...]
Omdat CoD misschien net zoals CS een paar Mbit/s down en nog minder up gebruikt of zo. Daar zit niet zoveel verschil in. Net zoals in de ping waarschijnlijk. Die roze nostalgie bril en 15+ jaar leeftijdsverschil daarentegen.
In Rocket League heb ik een hoge rating, waardoor ik in die game ook regelmatig tegen mensen uit verre regio's (veel Midden-Oosten) gepaired wordt.
moet zeggen, die black market update is echt wel kicke!
Goeie nieuwe wapens en Epic Taunts etc.
Ja inderdaad dat maakt natuurlijk ook wat uit. Ik denk dat ik nog steeds laag ping naar west Europese servers, maar als je op een later tijdstip speelt, je eigenlijk meer en meer Amerikanen tegenkomt bijvoorbeeld en je vaak veroordeeld bent tot hun servers.xelfer schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:44:
[...]
Hmm, wellicht speelt de roze bril een rol, maar ik weet ook nog wel dat alle games vroeger op dedicated servers draaiden. Daarbij zat ik altijd te zoeken naar servers met een ping <20. Tegenwoordig zijn veel games zoals COD toch matchmaking based, waarbij ik regelmatig met/tegen mensen uit Noord-Amerika en Azië speel. Dan is het ook logisch dat er een behoorlijke delay op de lijn zit.
In Rocket League heb ik een hoge rating, waardoor ik in die game ook regelmatig tegen mensen uit verre regio's (veel Midden-Oosten) gepaired wordt.
Ja, maar dan moet je ze wel krijgen! Straks is het november en dan heb je meer dan de helft nog nooit gezien of mee gespeeld.donvalentino schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 17:23:
moet zeggen, die black market update is echt wel kicke!
Stand Alone Agent (GITS SAC)
Call of Duty
It’s live! #BO3DoubleXP is officially underway until Monday at 10 AM PT.
Had toch liever double crypto keys gehad!!!Dennis585 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 00:34:
Call of Duty
[afbeelding]

Hmm.Dennis585 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 00:34:
Call of Duty
[afbeelding]
Maybe maar weer eens tijd om een weekendje te spelen

Opeens heel veel lage levels multiplayer start package spelers die wel wonderbaarlijke headshots eruit persen.Just_jan schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 11:47:
[...]
Hmm.
Maybe maar weer eens tijd om een weekendje te spelen
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Mensen resetten vanwege de Dark Ops challenge of starten op een verse account zonder dlc maps.
Van het weekend black ops 3 op de pc weer eens aangeslingerd. Maar paar weken geleden is er een nieuwe gamemode bijgekomen. Fracture best geinig en werd goed gespeeld in het 2xp weekend maar dat is voorbij en staat gewoon weer op 0 % spelers. Enige wat een beetje op de pc word gespeeld is TDM en DOM. Is dat alleen op de pc zo of is het op de consoles ook zo?
Vind een potje S&D af en toe ook wel leuk maar niemand lijkt het te spelen. Net als safeguard. Ik speel gewoon op core en geen hardcore btw.
Vind een potje S&D af en toe ook wel leuk maar niemand lijkt het te spelen. Net als safeguard. Ik speel gewoon op core en geen hardcore btw.
Groot probleem idd. Ik zit op 98% completion rate. Moet alleen nog carriere wins voor oa Safeguard, CTF, Uplink & hardpoint. Onmogelijk tenzij men een doublexp weekend voor een gamemode doen of een daily contract.mike30 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 23:15:
Van het weekend black ops 3 op de pc weer eens aangeslingerd. Maar paar weken geleden is er een nieuwe gamemode bijgekomen. Fracture best geinig en werd goed gespeeld in het 2xp weekend maar dat is voorbij en staat gewoon weer op 0 % spelers. Enige wat een beetje op de pc word gespeeld is TDM en DOM. Is dat alleen op de pc zo of is het op de consoles ook zo?
Anoniem: 337891
Op consoles kun je alle types games vinden. Al zie je wel dat de exotische playlist sneller minder spelers hebben. PC heeft veel minder spelers dan console.mike30 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 23:15:
Niet dat ik meer dan 2 potjes per week speel. Gokken voor wapens heeft me een zure nasmaak gegeven. En ik moet de eerste dlc map die ik tof vind in bo3 nog vinden.
Vind het jammer dat een spel wat oorspronkelijk op de pc uit kwam. Dus de eerste call of duty's dat die op de pc ook het snelst uitsterven. Aparte gamemodi worden idd alleen gespeeld als er een 2xp weekend is.
Bij het starten van de game krijg ik de melding dat mijn systeem te weinig geheugen heeft. Ik heb echter 8 gb ram (6gb is minimum) en mijn videokaart heeft 3gb geheugen, ook voldoende.
Iemand ideeën hoe dit op te lossen?
Iemand ideeën hoe dit op te lossen?
Ik vond alleen dlc3 goed. Voor volgend jaar koop ik geen season pass meer denk ik.
Ik heb BO3 ook eens even geprobeerd en na een uur gelijk weer een refund aangevraagd. Wat een enorme bullshit is dit spel zeg. Het draait werkelijk alleen maar om constant springen en 9 van de 10 keer werd ik in de rug geschoten. En dan heb ik het nog eens niet over alle compleet achterlijke killstreaks. Dat ze dit uberhaupt nog call of duty durven te noemen. Treyarch moet zich na het briljante BO2 zeer diep schamen dat ze deze troep hebben gemaakt.
Als je zo diep in het COD jaar de 1e keer bo3 speelt, behoor je misschien ook wel niet meer tot de doelgroep?
Welke shooter speel je nu eigenlijk?
Welke shooter speel je nu eigenlijk?
Modern Warfare, BO2, Unreal Tournament, Warface, S.K.I.L.L. - Special Force 2 (is eigenlijk gewoon een remake van Arctic Combat).
Ik hoop echt dat Infinite Warfare een complete flop wordt zodat ze eens gaan nadenken of ze wel met deze futuristische troep door moeten gaan. Ik zou zo graag weer eens een CoD in het verleden gesitueerd zien.
Ik hoop echt dat Infinite Warfare een complete flop wordt zodat ze eens gaan nadenken of ze wel met deze futuristische troep door moeten gaan. Ik zou zo graag weer eens een CoD in het verleden gesitueerd zien.
Anoniem: 337891
Kennelijk draait het naast om springen ook om weten waar je tegenstander is.DervishD schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 17:15:
Ik heb BO3 ook eens even geprobeerd en na een uur gelijk weer een refund aangevraagd. Wat een enorme bullshit is dit spel zeg. Het draait werkelijk alleen maar om constant springen en 9 van de 10 keer werd ik in de rug geschoten. En dan heb ik het nog eens niet over alle compleet achterlijke killstreaks. Dat ze dit uberhaupt nog call of duty durven te noemen. Treyarch moet zich na het briljante BO2 zeer diep schamen dat ze deze troep hebben gemaakt.
De killstreaks zijn een stuk minder alles verwoestend dan in eerdere delen.
Maar goed, als je instapt als de rest al een maandje of acht speelt is de nieuwe maps verkennen niet zo simpel.

COD Intel
CONFIRMED: #BlackOps3 DLC Pack 4 - Salvation will be available September 6th on PS4! And XB1 & PC at a later date.
(Ik ga nog van DLC 4 genieten met remakes van een BOII en WaW maps.)
CONFIRMED: #BlackOps3 DLC Pack 4 - Salvation will be available September 6th on PS4! And XB1 & PC at a later date.
(Ik ga nog van DLC 4 genieten met remakes van een BOII en WaW maps.)
Later date Bij die eerdere 3 DLC's staat er gewoon dat de Playstation de packs 30 dagen eerder krijgt.Dennis585 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:46:
PC en XB1 krijgen hem dus rond 6 oktober...
Beetje jammer zo want een maand later dan komt COD:IW al uit. Maar daar word ik nog steeds niet warm van zeker sinds het prutswerk Ghosts. Het schijnt trouwens dat ze weer een zooi textures hebben recycled....
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Van Ghosts heb ik wel genoten op de PS4.Frostbite schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:03:
Sinds het prutswerk Ghosts.
De Modern Warfare Remaster en Infinite Warfare lijken mij ook prima.
De toekomst setting is mij na het uitstekende BOIII meer dan welkom.
Nee Ghost zat vol met hackers en campers. Daar traden ze niet tegenop. Ik heb genoeg filmpjes van je gezien van je in Ghosts waarin je je verstopt, een hondje klaarzet, C4 plant en net zo lang wacht tot er iemand langsloopt om dat de bestempelen als "Best kill ever.." Leuk voor je dat je daarvan geniet...Dennis585 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:10:
[...]
Van Ghosts heb ik wel genoten op de PS4.
De Modern Warfare Remaster en Infinite Warfare lijken mij ook prima.
De toekomst setting is mij na het uitstekende BOIII meer dan welkom.
De Remaster is gewoon hetzelfde wat ze altijd doen bij IW namelijk alle plaatjes wat oppoetsen en er dik geld voor vragen. Remaster het en verkoop het los maar dan nog.. Je koopt gewoon een opgepoets spel.
Dan IW daar is al genoeg over gezegd. De jongere vinden het prachtig maar het overgrote deel van de COD Community roept toch om een normale shooter die wat dichter bij de realiteit ligt...
De toekomst setting meer je meer dan welkom vindt. Een uitgemolken koe dat is het. Nou ja nummer 4 in de rij. Black Ops 2, Advanced Warfare, Black Ops 3 en nu Infinite Warfare. Ik hoop dat ik straks ingelijk heb maar ik schat in dat IW uitdraait op een flop.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Remake of Standoff !!! woooohoho
Ik kan (op PC) het hele weekend al geen enkele lobby vinden. Lees er hier en daar wel wat over maar niemand lijkt te weten waar het aan ligt. Overal krijgt men de standaard reply, game cache integrity checken, steam restarten, etc, werkt allemaal niet. Dit gebeurde vrijdag avond letterlijk van de een op de andere game, ik ging de lobby uit en sinds toen heb ik geen enkele speler meer gezien. Duidelijk een bug / fout in de servers maar na een heel weekend nog steeds niet opgelost en zelfs 'pcdev' op twitter weet niks zinnigs te zeggen? Lekker dan.
van het weekend eindelijk m'n dark matter gehaald 
Ondanks dat het best leuk is alle wapens vrij te spelen toch jammer dat je niet iets extra's krijgt behalve die cammo.

Ondanks dat het best leuk is alle wapens vrij te spelen toch jammer dat je niet iets extra's krijgt behalve die cammo.
Ik stoei nog steeds met de Gordon. Daar ben ik zo lang mee bezig dat ik eigenlijk afgehaakt ben.donvalentino schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:00:
van het weekend eindelijk m'n dark matter gehaald
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Veel Domination spelen en van een afstandje "soort van campen" naar de vlaggen toe.Frostbite schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:03:
[...]
Ik stoei nog steeds met de Gordon. Daar ben ik zo lang mee bezig dat ik eigenlijk afgehaakt ben.
Ik had veel aan de Elo sight met stock rapid fire en grip. Suspressor is ook fijn, kom je iig niet op de mini map

Man, die bokshandschoenen zijn zo vreselijk irritant. Mijn teammates spelen alleen maar met die ondingen. Potjes kill confirmed en team deathmatch zijn dan snel voorbij zo...
Er zal vast wel een statestiek van te vinden zijn maar het komt denk ik dat een deel al zit te wachten op COD:IW. Nu spelen de meeste voor de lol en zijn niet meer gericht met het halen van challenges.
Je zult echt met een clan moeten spelen die tactisch spelen. Als je als eenling een team met losse ploeggenoten joint dan is het maar net afwachten of ze ook echt als team spelen of dat ze ongein gaan uithalen.
Ik weet wel dat ik op HC nooit personen zag die rondrenden met melee wapens. Bij SC was dat alleen maar.
Je zult echt met een clan moeten spelen die tactisch spelen. Als je als eenling een team met losse ploeggenoten joint dan is het maar net afwachten of ze ook echt als team spelen of dat ze ongein gaan uithalen.
Ik weet wel dat ik op HC nooit personen zag die rondrenden met melee wapens. Bij SC was dat alleen maar.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
right, wanneer je van lekker wachten in een hoekje houdt en iemand met 1 kogel in zijn been dood

Waar blijft DLC 4 in de PS Store?
[Voor 90% gewijzigd door Dennis585 op 06-09-2016 16:25]
De nieuwe zombie map is erg tof! Leuk gemaakt 
Druk op zoek naar alle easter eggs om het verhaal af te maken

Druk op zoek naar alle easter eggs om het verhaal af te maken

Waar ik zo gek van wordt is die Black Market.. Leuk elke keer die meldingen van nieuwe wapens, maar je hebt er geen zak aan. Ben nu prestige 9 en het enige wat ik elke keer krijgt zijn van die stomme gestures of cammo's oid. Enige extra wapen dat ik heb is die launcher Siege, verder niets.
Die cammo's daar kijkt geen zak naar, waarom niet wat meer wapens vrij zetten voor een ieder??
Die cammo's daar kijkt geen zak naar, waarom niet wat meer wapens vrij zetten voor een ieder??
Revelations (zombies) is een geweldige map! Kippenvel als je er doorheen loopt... 
Zelf ben ik ook hard naar easter eggs op zoek, maar het valt niet mee! Vind ik geen negatief punt. Is zelfs leuker! In alle voorgaande zombie maps in Black Ops 3 was de main easter egg al binnen 48 uur gevonden. In Revelations zijn we al 3 dagen verder, en we hebben het begin nog geeneens!

Zelf ben ik ook hard naar easter eggs op zoek, maar het valt niet mee! Vind ik geen negatief punt. Is zelfs leuker! In alle voorgaande zombie maps in Black Ops 3 was de main easter egg al binnen 48 uur gevonden. In Revelations zijn we al 3 dagen verder, en we hebben het begin nog geeneens!

Wist helemaal niet dat er een 4e DLC map aankwam..UrbanWoodz schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 20:42:
Revelations (zombies) is een geweldige map! Kippenvel als je er doorheen loopt...
Speel MP eigenlijk helemaal niet meer maar ben vorige week begonnen met Zombies weer. Hier gelijk even DLC pack 3 gekocht om de nieuwste map te kunnen spelen.
zag ik eergisteren opeens op YT dat iemand live de nieuwe map speelde van zombies

Ziet er erg leuk uit maar aangezien dat ik op de X1 speel sla ik hem maar over denk ik. Als enkele weken erop al IW uitkomt..
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
je hoeft niet over naar IW hoor.... 
we zijn toch geen schapen?
als we het naar ons zin hebben, waarom moeten we dan weer van game wisselen?
omdat Activision dat wil?
ik ga gvd weer elke cent uit dit spel halen, net als ik met BO1 en 2 gedaan heb, en ik sla de MW/Infinity Ward-crap weer lekker over.
Ghosts, AW....wat heb ik nu gemist?

ik ga gvd weer elke cent uit dit spel halen, net als ik met BO1 en 2 gedaan heb, en ik sla de MW/Infinity Ward-crap weer lekker over.

Hier nog 1stinky1701 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:19:
je hoeft niet over naar IW hoor....

Die beelden die ik van IW heb gezien vind ik echt belabberd maar is meer een persoonlijk dingetje.
De kleuren/ diepgang die BO3 heeft bevalt me zoveel beter dan dat saaie grijze space war effect.
Die Modernwarfare zou daar en tegen wel willen hebben mja, die zal waarschijnlijk niet snel los komen vermoed ik.
toch vind ik die MW:RM release ook uiterst dubieus: willen ze dadelijk echt dat ik twee keer! voor hetzelfde spel ga betalen?!?
hoe leuk een spel ook is, als je ergens met je volle verstand en veel enthousiasme twee keer voor gaat betalen, dan tik je niet meer zuiver...althans IMHO.
als ik MW wil spelen, zwengel ik de 360 wel weer eens aan.
hebben jullie trouwens ook kennis genomen vh blurring effect dat ze bij IW willen/wilden invoeren?
https://www.youtube.com/watch?v=p6qC7G2i_fU
hoezo een slecht idee?
hoe leuk een spel ook is, als je ergens met je volle verstand en veel enthousiasme twee keer voor gaat betalen, dan tik je niet meer zuiver...althans IMHO.
als ik MW wil spelen, zwengel ik de 360 wel weer eens aan.

hebben jullie trouwens ook kennis genomen vh blurring effect dat ze bij IW willen/wilden invoeren?
https://www.youtube.com/watch?v=p6qC7G2i_fU
hoezo een slecht idee?

pff ik krijg maar geen nieuw (goed) wapen uit de blackmarket :(
Hoop toch echt nog een keer die peacekeeper te krijgen

Hoop toch echt nog een keer die peacekeeper te krijgen
Black Ops 3 PC Modding & Mapping Tools – Open Beta
Dit is wel nice!
Dit is wel nice!
https://community.treyarc...s-Open-Beta/ba-p/10026381The update includes:
- Black Ops 3 Steam Workshop***
- Unranked Server Browser***
- Radiant Level Editor
- APE, Asset Property Editor
- Mod Tools Launcher
- Optional additional assets installation under Call of Duty: Black Ops 3 -- Mod Tools' DLC section. Includes more level building assets from a variety of official Black Ops 3 maps.
- Full example maps of the Mulitplayer map Combine and the Zombies map The Giant
- New Server Settings Menu in Multiplayer Custom Games and Zombies Private Game where you can set how your server will display in the Unranked Server Browser***
- New Mods Menu where you can load and unload your subscribed mods***
Hier is de community nog wel jaren zoet mee gok ikfalcon123 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:54:
Black Ops 3 PC Modding & Mapping Tools – Open Beta
Dit is wel nice!
[...]
https://community.treyarc...s-Open-Beta/ba-p/10026381

Hoe vonden jullie de SP? Heel even gespeeld, maar eigenlijk direct in MP gesprongen. SP is altijd wel vermakelijk, toch?
De singleplayer was een zesje in mijn ervaring.SqueakyClean schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:36:
Hoe vonden jullie de SP? Heel even gespeeld, maar eigenlijk direct in MP gesprongen. SP is altijd wel vermakelijk, toch?
Ik vond de SP best wel leuk. Voornamelijk omdat ik Co-op speelde en mijn karakter geglitched was waardoor ik geen outfit aan had en mijn karakter zijn wapen vast hield met afgerukte armen 
Edit: hier is een screenshot van wat ik bedoel
Ik had het al is gegoogled maar ik kon niemand anders vinden bij wie dit gebeurt was.

Edit: hier is een screenshot van wat ik bedoel

[Voor 33% gewijzigd door jesse111 op 30-09-2016 09:22]
Een 4 in mijn beleving, hoooguit.
Slechtste CoD sp ooit, met afgerukte armen had ik er de lol misschien ook wel van ingezien
Overigens verwacht ik dat de nieuwe CoD wederom de slechtste sp ooit word afgaande op de trailers tot nog toe
Slechtste CoD sp ooit, met afgerukte armen had ik er de lol misschien ook wel van ingezien

Overigens verwacht ik dat de nieuwe CoD wederom de slechtste sp ooit word afgaande op de trailers tot nog toe

[Voor 30% gewijzigd door Scavy op 30-09-2016 10:16]
Tja, volgens mij is CoD ook meer iets voor MultiplayerScavy schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:15:
Een 4 in mijn beleving, hoooguit.

Heb iig nog nooit de single player aangeraakt

Ik speel echt altijd de SP als eerste. Zo krijg je een beetje een gevoel van hoe de wapens werken en welk lekker is om te gebruiken.
Ook de story is altijd wel leuk om te volgen, hoe slecht die ook mag zijn (kan ik wel van genieten).
Ook de story is altijd wel leuk om te volgen, hoe slecht die ook mag zijn (kan ik wel van genieten).
ik speel de sp's ook nooit...maar heb daar later altijd wel ff spijt van als ik niet precies weet wat X scorestreak precies kan en hoe je hem moet bedienen. 

Ja volgens jou misschien wel maar de mp is al crap sinds MW3donvalentino schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:57:
[...]
Tja, volgens mij is CoD ook meer iets voor Multiplayer![]()
Heb iig nog nooit de single player aangeraakt

Ik heb alle sp's en mp's nog wel gespeeld maar de serie rent heel hard achteruit op beide gebieden
Hoogstwaarschijnlijk word de remake van MW1 het grootste CoD succes van de laatste jaren en dat is niet voor niets.
[Voor 12% gewijzigd door Scavy op 30-09-2016 17:24]
Ik vind de mp in BO3 leuk en beter dan in Ghosts en AW. Over IW twijfel ik. Gisteravond leuke game avond met de clan gehad. Maar goed, wij zijn bejaarde gamers en stellen wellicht andere eisen.
moah Call of duty is niet hoogstaand maar het is gewoon lekker casual je hebt geen vrienden nodig om even half uurtje te knallen. Als mijn matties er niet zijn doe ik multiplayer anders gewoon lekker een potje zombiesScavy schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:22:
[...]
Ja volgens jou misschien wel maar de mp is al crap sinds MW3![]()
Ik heb alle sp's en mp's nog wel gespeeld maar de serie rent heel hard achteruit op beide gebieden
Hoogstwaarschijnlijk word de remake van MW1 het grootste CoD succes van de laatste jaren en dat is niet voor niets.

Single player is een uitgebreide tutorial

Ik moet zeggen dat de mods op PC, mij wel bevallen. Haal weer redelijk wat plezier uit het spel.
Ik heb nu de infected game mode, sniper only, boots on the ground en diverse andere dingen gedaan. Daarnaast heb ik nu met veel DLC wapens gespeeld waarmee ik voorheen nog nooit gespeeld had.
Ik heb nu de infected game mode, sniper only, boots on the ground en diverse andere dingen gedaan. Daarnaast heb ik nu met veel DLC wapens gespeeld waarmee ik voorheen nog nooit gespeeld had.
[Voor 11% gewijzigd door falcon123 op 01-10-2016 12:48]
ik zag gisteravond laat de update voorbij komen en keek dus meteen vol verwachting of Salvation DLC al live was: bij de custom maps en de store was er nu wel een vermelding om Salvation te downen maar het bleek een dooie link...
hopelijk is die vandaag dan echt online en beschikbaar....we wachten al vééls te lang.
voelt zelfs een klein beetje als mosterd na de maaltijd, ook al blijf ik dit spel voorlopig wel even spelen, want de playerbase zal wel steeds kleiner worden en dus de kans kom de maps te spelen ook...
hopelijk is die vandaag dan echt online en beschikbaar....we wachten al vééls te lang.
voelt zelfs een klein beetje als mosterd na de maaltijd, ook al blijf ik dit spel voorlopig wel even spelen, want de playerbase zal wel steeds kleiner worden en dus de kans kom de maps te spelen ook...
zijn er hier mensen die gebruik maken van zon dark controller of control freaks?
Hoor graag de ervaringen hiervan, zit zelf aan zo'n dark te denken.
Control freaks zijn heel handig althans vind ik maar heb nu een verlengde stick in mijn controller gezet in plaats van de iets wat dikkere freaks dit speelt wel een stuk fijner. Maar voor mee te beginnen zeker een aanrader!donvalentino schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:50:
zijn er hier mensen die gebruik maken van zon dark controller of control freaks?
Stance Fanatic
Ik heb de laatste tijd echt enorme lag spikes in cod en puur in deze game alle andere games zijn makkelijk speelbaar, gehoopt dat gistere avond na dat de nieuwe dlc dropte dit gefixed zou zijn.. Te vergeef zelfs in zombies is spelen onmogelijk continue met 3-4 connection interrupted krijgen dan instant down zijn nadat je hier uit komt.
Dit geld ook voor multiplayer ook dramatisch wat betreft de lag, onmogelijk om 1 sniper schot uit te brengen door de delay..
Andere mensen ook dit probleem of een oplossing voor?
Dit geld ook voor multiplayer ook dramatisch wat betreft de lag, onmogelijk om 1 sniper schot uit te brengen door de delay..
Stance Fanatic
Anoniem: 641336
Ik snap wat je bedoeld.. ik ben nu zojuist net prestige master heb tot en met 8ste prestige 0 special weapons gehad.. ik denk ik koop voor 40€ aan codpoints en ja hoor meteen 6 specials.. Ze kleden je gewoon uit :x
Dakdoef schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:01:
Waar ik zo gek van wordt is die Black Market..
LOL ik merk de laatste dagen echt exact hetzelfde.Nicknamee schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:47:
Ik heb de laatste tijd echt enorme lag spikes in cod en puur in deze game alle andere games zijn makkelijk speelbaar, gehoopt dat gistere avond na dat de nieuwe dlc dropte dit gefixed zou zijn.. Te vergeef zelfs in zombies is spelen onmogelijk continue met 3-4 connection interrupted krijgen dan instant down zijn nadat je hier uit komt.
Ik was zelfs al heel me netwerk aan het troubleshooten omdat mijn ping niet meer constant was etc.
Maar nu vermoed ik inderdaad dat er iets met de COD servers (hoop ik) aan de hand is.
(PS4 btw)
Xbox verbindingen zijn eigenlijk onveranderd: potjes met goeie pings en weinig lag en potjes waar jij en de meeste van je medespelers het hele veld over laggen en kansloos zijn tegen bepaalde of de meeste spelers.
heb wel het idee dat een paar weken voor de release vd nieuwe game, de verbindingen achteruit gaan en blijven.
dat was bij BO1 en bij BO2 krek hetzelfde.
ik vermoed al jaren dat dit bewust wordt gedaan...blijkbaar hebben ze nog een succesvolle manier gevonden om je te manipuleren en de playerbase om zeep te helpen.
heb wel het idee dat een paar weken voor de release vd nieuwe game, de verbindingen achteruit gaan en blijven.
dat was bij BO1 en bij BO2 krek hetzelfde.
ik vermoed al jaren dat dit bewust wordt gedaan...blijkbaar hebben ze nog een succesvolle manier gevonden om je te manipuleren en de playerbase om zeep te helpen.
Ik zat ff te kijken in m'n stats en heb er zo'n 12 dagen in-game opzitten!
Nu lvl 163.
Van t weekend m'n laatste potjes gespeeld, zodat ik rustig kan omschakelen naar IW.
Hoeveel dagen hebben jullie erop zitten? En gaan jullie over naar IW?
Edit: IW Beta trailer:

Van t weekend m'n laatste potjes gespeeld, zodat ik rustig kan omschakelen naar IW.
[Voor 13% gewijzigd door SqueakyClean op 11-10-2016 13:34]
Als Titanfall 2 wat is, dag Call of Duty. Anders blijf ik lekker Black Ops 3 spelen. Infinite Warfare ziet er toch een beetje uit als het zwakke broertje van Black Ops 3.SqueakyClean schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:32:
Ik zat ff te kijken in m'n stats en heb er zo'n 12 dagen in-game opzitten!Nu lvl 163.
Hier de IW Beta trailer:
[video]
Geen interesse in de beta?Gundogan schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:35:
[...]
Als Titanfall 2 wat is, dag Call of Duty. Anders blijf ik lekker Black Ops 3 spelen. Infinite Warfare ziet er toch een beetje uit als het zwakke broertje van Black Ops 3.
Welke beta? Oh die beta die niet naar de pc komt.

Heb er nu 20 dagen opzitten, level 541, had de 1000 willen halen...SqueakyClean schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:32:
Ik zat ff te kijken in m'n stats en heb er zo'n 12 dagen in-game opzitten!Nu lvl 163.
[video]
Ik ga die ook halen denk ik aangezien ik de nieuwe niet ga halen. Of de beta moet zooo goed bevallen.
Iig blijf ik ook voorlopig lekker Bo3 spelen. Zeker nu de Nukes beginnen te komen