Acties:
  • 0Henk 'm!
Krijg je alleen de dubbel XP als je in een party zit?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-05 11:05

RoRoo

Certified Prutser

Dennis585 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 13:33:
Yup 2 of meer spelers in de party.

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-05 11:20

donvalentino

psn: Walllie-G

Dennis585 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 13:33:
Ja helaas wel... :P

Zowat al me maten spelen niet meer echt veel...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

donvalentino schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 13:51:
Ja helaas wel... :P

Zowat al me maten spelen niet meer echt veel...
Als je bij het verliezende team wilt horen, kan je me altijd toevoegen :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

RoRoo schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 14:48:
[...]

Als je bij het verliezende team wilt horen, kan je me altijd toevoegen :P
Prima, ik voeg je wel toe. Gaan we het is omzetten naar het winnende team :P

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:07
Bah bah
Lekker potje hoor:

YouTube: 100 KD WTF KOM KIJKEN

• donvalentino

donvalentino

Lekker potje man!
Helaas heb ik altijd quiters als ik eenmaal hoge streaks haal als raps en mothership.

Heb jij nog specifiek iets ingesteld qua perk waardoor je de enemys altijd met een rood randje omheen ziet?

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:36
donvalentino schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:35:
[...]

Lekker potje man!
Helaas heb ik altijd quiters als ik eenmaal hoge streaks haal als raps en mothership.

Heb jij nog specifiek iets ingesteld qua perk waardoor je de enemys altijd met een rood randje omheen ziet?
Das de HATR scorestreak.

fool me once, strike one. but fool me twice…strike three. -2020

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-07-2022
donvalentino schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:35:
[...]

Lekker potje man!

Als ik in zo'n potje terecht kom en ik ga een aantal keer achter elkaar dood door een mothership en ik krijg amper tijd om te spawnen ben ik ook weg hoor :P

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-05 17:07
Wie o wie vanavond actief op de PC?

• Scavy
Donderdagavond ik waarschijnlijk wel, heb je natuurlijk helemaal niets aan maar ik wou het ff kwijt :+

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-05 00:19
Scavy schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 01:08:
Donderdagavond ik waarschijnlijk wel, heb je natuurlijk helemaal niets aan maar ik wou het ff kwijt :+
Oh jij bent Scavy :D Ik kon die naam niet echt thuisbrengen in mijn steamlijst.
Maar ik ben er vanavond ook wel. Vrouw zal wel ESF16 gaan kijken.

Zou wel graag van die DXP willen profiteren.

Voor alle andere Tweakers die willen joinen voeg me toe op Steam: *Klik*

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Scavy
Frostbite schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 08:19:
[...]

Oh jij bent Scavy :D Ik kon die naam niet echt thuisbrengen in mijn steamlijst.
Maar ik ben er vanavond ook wel. Vrouw zal wel ESF16 gaan kijken.

Zou wel graag van die DXP willen profiteren.

Voor alle andere Tweakers die willen joinen voeg me toe op Steam: *Klik*
Dat ben ik idd, dan zullen we vanavond maar een party starten dan en ff wat xp binnen harken? :)

• Solotov
Zal jullie vanavond allebei toevoegen.
XP harken is t zeker met een party. Zat gisteren met 2 spelers van ongeveer hetzelfde niveau als dat ik ben (1 iets beter, 1 iets minder). Gemiddeld per potje 25k XP. En minstens 40 kills per game.

• Scavy
JoeyHamers schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:50:
Zal jullie vanavond allebei toevoegen.
XP harken is t zeker met een party. Zat gisteren met 2 spelers van ongeveer hetzelfde niveau als dat ik ben (1 iets beter, 1 iets minder). Gemiddeld per potje 25k XP. En minstens 40 kills per game.
Cool >:) (steam: Scavy®)

Ik zal mijn best doen om niet achter te blijven :P

• Frostbite
Prima. Ik speel voornamelijk HC Dom. Maar ook wel HC KC.

Denk ik dat rond 20:30-21:00 online ben.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Scavy
Frostbite schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:43:
Prima. Ik speel voornamelijk HC Dom. Maar ook wel HC KC.

Denk ik dat rond 20:30-21:00 online ben.
Oh HC zelfs, pfff ff kijken of mij dat wel lukt.
Ben nogal gehecht aan de minimap :+

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Scavy schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:10:
[...]

Oh HC zelfs, pfff ff kijken of mij dat wel lukt.
Ben nogal gehecht aan de minimap :+
Snel een UAV de lucht in knallen dan en hopen dat niemand 'm uit de lucht schiet :+

• Scavy
RoRoo schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:13:
[...]

Snel een UAV de lucht in knallen dan en hopen dat niemand 'm uit de lucht schiet :+
Haha, ik weet niet hoe dat werkt in HC maar ben bang dat je niet met je ogen moet knipperen want dan heb je hem gemist denk ik ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Solotov
Scavy schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:19:
[...]

Haha, ik weet niet hoe dat werkt in HC maar ben bang dat je niet met je ogen moet knipperen want dan heb je hem gemist denk ik ;)
Tis helaas niet gelukt gisterenavond.. Maar gezien Dennis zn bericht ben ik er vanavond/dit weekend sowieso. Wie doet er mee? 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Scavy
JoeyHamers schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:38:
[...]

Tis helaas niet gelukt gisterenavond.. Maar gezien Dennis zn bericht ben ik er vanavond/dit weekend sowieso. Wie doet er mee? 8)
Ik ga iig ook nog wel wat uren spelen maar dit weekend zal dat iedere dag pas rond middernacht zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-05 17:14
Proberen de devs van cod nou het spel om zeep te helpen of niet? 3 potjes gedaan net waarvan er in 2 daarvan 3 figuren met een bijl van 2 meter lang door het veld sprintten. Niet te killen. In het ander potje liep er een met een soort rocketlauncher als primary. Ook weer uit de black market.
Alsof die op shotguns nog niet genoeg waren. Wat krijgen we hierna? Bommengordels en strap on nukebommen?
Wat een ruk spel begint het te worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frostbite
mike30 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 00:33:
Proberen de devs van cod nou het spel om zeep te helpen of niet? 3 potjes gedaan net waarvan er in 2 daarvan 3 figuren met een bijl van 2 meter lang door het veld sprintten. Niet te killen. In het ander potje liep er een met een soort rocketlauncher als primary. Ook weer uit de black market.
Alsof die op shotguns nog niet genoeg waren. Wat krijgen we hierna? Bommengordels en strap on nukebommen?
Wat een ruk spel begint het te worden.
Ik had vanmiddag ook een hacker in game. Schoot iedereen neer met aimbot. Report helpt natuurlijk niet zeker bij een gratis weekend. Bannen en meneer maakt een nieuwe steamid en gaat weer verder...

De combi DXP en het gratis MP weekend (met dus hackers ed) is wmb de meest slechte combi die je kunt bedenken. Treyarch zal gedacht hebben van dan trekken we nieuwe spelers maar in de praktijk komt het erop neer dat hackers vrij spel hebben...

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mike30
Frostbite schreef op zondag 15 mei 2016 @ 01:53:
[...]

Ik had vanmiddag ook een hacker in game. Schoot iedereen neer met aimbot. Report helpt natuurlijk niet zeker bij een gratis weekend. Bannen en meneer maakt een nieuwe steamid en gaat weer verder...

De combi DXP en het gratis MP weekend (met dus hackers ed) is wmb de meest slechte combi die je kunt bedenken. Treyarch zal gedacht hebben van dan trekken we nieuwe spelers maar in de praktijk komt het erop neer dat hackers vrij spel hebben...
Dit waren geen hackers want de scores waren kut. Maar schijnt dat je nu in de black market een wapen kan krijgen wat dus alleen raketten schiet. Gaat nergens meer over. Spel word verpest door de achterlijke wapens die de developers erin stoppen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stinky1701
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11-2022
ik vermaak me anders nog steeds prima op X1: heb me er nu ook bij neergelegd dat ik weer 40 piek teveel ga uitgeven aan de season pass want die nieuwe maps spelen smaakt naar meer...
heb zelfs betere verbindingen dan de afgelopen week of twee! lol.

ach, ik blijf het spel wss toch weer langer dan twee jaar spelen, net als BO2 en BO1 hiervoor, en dan zijn nieuwe maps wel een must om de boel nog een beetje interessant te houden.
alleen altijd jammer van die crappy playerbase als je zo'n pass gekocht hebt...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mike30
Het spel op zich vind ik ook wel prima maar de wapens die er via de black market in komen zijn echt pure onzin. Met die kruisboog kon ik nog wel leven. Paar gasten met shotguns in een potje pakte ik er zelf ook een. Maar wat ga ik doen als er een met mach 3 over die map komt crossen met een ninja zwaard? Die achterlijke is bij je voordat je het weet. Snap de developers ook wel. Mensen blijven maar geld uitgeven aan die cod points en season passes. Want dan krijg je een aantal weapon bribes. Alleen spel word wel beetje verpest zo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

mike30 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:31:
[...]

Dit waren geen hackers want de scores waren kut. Maar schijnt dat je nu in de black market een wapen kan krijgen wat dus alleen raketten schiet. Gaat nergens meer over. Spel word verpest door de achterlijke wapens die de developers erin stoppen.
De L4 Siege schiet 4 raketten full auto en dan is het klaar. Raketten doen niet eens zoveel damage?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mike30
Ja maar je kan hem constant gebruiken toch? Zie er verschillende het hele potje mee lopen? En als je 4 van die dingen te pakken hebt is het wel klaar heb ik gemerkt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-05 15:43
Alleen als je scavenger gebruikt. Anders heb je maar 4 rockets die 1/2 van de damage doen die een normale rocketlauncher doet. Je hebt dus 2 rockets nodig om een UAV uit de lucht te schieten.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 734975

Iemand al een tweakers group aangemaakt op de ps4? Zodat we mekaar snel kunnen joinen voor de volgende party 2xp oOo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chimera2
Volgens mij heeft Dennis dit al gedaan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frostbite
mike30 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:31:
[...]

Was een speler met de naam .. Verder zag je zelfs nog op de killcam dan zijn aim versprong dmv een aimbot/wallhack. Je spawnde en werd vanaf de andere kant van de map neergeknald.

Nee dit was overduidelijk een hacker.

Maar dat terzijde. Ik heb me vermaakt met het double XP weekend. Vroeg gestart en op veel momenten van het weekend toch nog (zo veel mogelijk) potjes spelen. Zaterdag tot 3:30 in de ochtend :O doorgeknald. De volgende ochtend commentaar van vrouwlief :D

Maar goed inmiddels van P9 Lvl 40 nu in P10 Lvl 21. Op naar Prestige Master. :)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stinky1701
zit nu op p6 level 55, heb de extra class slots en heb al maanden geen enkele reden meer om verder te prestigen.

behalve lekker knallen zijn er zat dingen die je nog kunt doen qua uitdagingen zonder dat constante neurotische moeten prestigen: ben bv de laatste wapens af aan't maken en wat van die bewegende master playercards aan't proberen te halen.

prestigen is aanvankelijk een noodzakelijk kwaad maar zodra die noodzaak weg is, is het imho verder ook compleet zinloos om daarmee door te gaan...tenzij je het hondje van Pavlov bent natuurlijk. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 337891

stinky1701 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:56:
.tenzij je het hondje van Pavlov bent natuurlijk. :)
Dat hondje van Pavlov lust ook wel challenges hoor. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-05 11:57
Die Varix en ACOG Scope zijn echt ziek hard gebuffed. Heb nu man o war met Varix en quickdraw.. 1vs1 win je alles.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Solotov
Hoe teleurstelling kan omslaan in euforie... heel de middag gespeeld, met in gedachte nog maar 3 wins voor het contract. Geen enkele winst na 15 potjes ! Afgezet, teleurgesteld. Vanavond toch maar aangeslingerd, 1e 3 potjes meteen 3x winst, 5 challenges gehaald en alledrie bovenaan geeindigd. Na het openen van de 10 care packages uit de bundle, 1 butterfly knife die ik al had. Toen gespannen de weapon bribe geopend... Iron Jim...You kiddin me? Met alle duplicates geburned en de bonus keys uit de bundle nog supply drops geopend.. 3e supply drop, tjakka, de FFAR! God wat past dat ding goed bij mijn speelstijl :). Over drops trouwens niks te klagen, heb nooit een euro (buiten de season pass dan) uitgegeven aan BO3, en heb tot dusver de MX garand, butterfly knife, FFAR, Iron Jim, Slash n Burn, Carver, Brass Knuckles. Inmiddels ook Prestige 10 bereikt, dus Master Prestige is in zicht. Ondanks het vele geklaag over de huidige richting van de COD reeks, is dit het COD spel wat ik tot nu het langste vol houd, en het meeste plezier aan beleef.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

JoeyHamers schreef op maandag 23 mei 2016 @ 01:35:
Hoe teleurstelling kan omslaan in euforie... heel de middag gespeeld, met in gedachte nog maar 3 wins voor het contract. Geen enkele winst na 15 potjes ! Afgezet, teleurgesteld. Vanavond toch maar aangeslingerd, 1e 3 potjes meteen 3x winst, 5 challenges gehaald en alledrie bovenaan geeindigd. Na het openen van de 10 care packages uit de bundle, 1 butterfly knife die ik al had. Toen gespannen de weapon bribe geopend... Iron Jim...You kiddin me? Met alle duplicates geburned en de bonus keys uit de bundle nog supply drops geopend.. 3e supply drop, tjakka, de FFAR! God wat past dat ding goed bij mijn speelstijl :). Over drops trouwens niks te klagen, heb nooit een euro (buiten de season pass dan) uitgegeven aan BO3, en heb tot dusver de MX garand, butterfly knife, FFAR, Iron Jim, Slash n Burn, Carver, Brass Knuckles. Inmiddels ook Prestige 10 bereikt, dus Master Prestige is in zicht. Ondanks het vele geklaag over de huidige richting van de COD reeks, is dit het COD spel wat ik tot nu het langste vol houd, en het meeste plezier aan beleef.
Man, jij hebt meer geluk dan ik heb met de supply drops 8)7
De enige gun die ik graag zou willen is de FFAR, dat lijkt me echt een lekker wapen.

Moet zeggen dat de game nog steeds zeer verslavend is, sinds BO2 niet meer zo veel lol gehad, elke dag opnieuw, met me "normale" wapens.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Solotov
donvalentino schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:57:
[...]

Man, jij hebt meer geluk dan ik heb met de supply drops 8)7
De enige gun die ik graag zou willen is de FFAR, dat lijkt me echt een lekker wapen.

Moet zeggen dat de game nog steeds zeer verslavend is, sinds BO2 niet meer zo veel lol gehad, elke dag opnieuw, met me "normale" wapens.
Als je wil weten hoe de FFAR speelt.. Het is gewoon een HVK30 met standaard rapid fire aan. Voor de long shot medals wordt het een absolute ramp.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

JoeyHamers schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:15:
[...]

Als je wil weten hoe de FFAR speelt.. Het is gewoon een HVK30 met standaard rapid fire aan. Voor de long shot medals wordt het een absolute ramp.
Ja zoiets begreep ik al van diverse filmpjes, gaat niets boven de Hvk en man o war _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:13
YouTube: MW3 Commentary: Lag Compensation

filmpje van een andere cod maar @30 sec kan je precies zien waarom ik flatout pissed ben over dit spel... dit is exact mijn ervaring in 99% van de gevechten en haal met moeite een KD van 1 op 2...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-05 22:42
JoeyHamers schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:15:
[...]

Varix of recon sight erop en weg is je recoil. :9

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Solotov
Gundogan schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:56:
[...]

Varix of recon sight erop en weg is je recoil. :9
Haha nou dat wordt op youtube overdreven. De long distance recoil wordt radicaal minder, maar voor close range encounters werkt t niet bevordelijk. Voor de kleine maps (combine, nuketown) gebruik ik geen sight, voor de grotere gebruik ik de varix. Fast mags en grip is nog steeds een must!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-05 22:42
JoeyHamers schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:19:
[...]

Haha nou dat wordt op youtube overdreven. De long distance recoil wordt radicaal minder, maar voor close range encounters werkt t niet bevordelijk. Voor de kleine maps (combine, nuketown) gebruik ik geen sight, voor de grotere gebruik ik de varix. Fast mags en grip is nog steeds een must!
Varix is een 1x scope als je switcht, dus waarom zou je het niet gebruiken. Anders kan je nog voor boa + grip gaan, want dat stackt wel. Natuurlijk speelt recoil op een wat kleinere map een wat minder grote rol, maar alsnog is de recoil reductie van recon/varix vele male groter dan wat dan ook en is een must op wapens als de man-o-war.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

computerjunky schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:13:
YouTube: MW3 Commentary: Lag Compensation

filmpje van een andere cod maar @30 sec kan je precies zien waarom ik flatout pissed ben over dit spel... dit is exact mijn ervaring in 99% van de gevechten en haal met moeite een KD van 1 op 2...
Dit is al jaren zo. Gaat nog verder dan lag comp of lag of iets netwerk gerelateerd. In alle CoDs sinds BO1 is er een verschil tussen wat je ziet en wat je tegenstander ziet. Zelfs op splitscreen. Hier wat splitscreen testjes van een paar jaar terug.

Feel the rage. En weet dat hoe goed of slecht jij jezelf vindt in COD, het niet waar is. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-05 22:29

mvds

Totally awesome!

Ik heb nog steeds disconnects en de waarschuwing dat iets VAC blokkeerd. Hebben meer mensen dit? Gisteravond ook weer een keer of 7 een disconnect. Ik heb opgezocht op internet wat ik zou kunnen doen maar helaas, niks helpt. (Steam repareren, instellingen zoals DEP terugzetten naar default, app cache leeggooien enz)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01:07
Heb je misschien AVG? Zet dan BO3 bij je uitzonderingen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mvds
  • Laatst online: 27-05 22:29

mvds

Totally awesome!

Nope, ik gebruik de standaard anti virus van Windows 10.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• computerjunky
OK Na nog een dag of 3 gewoon compleet niet te kunnen spelen door eht welbekende COD sydroom waarbij je al dood ben voordat je de tegenstander ziet lijkt het me handig om uit te zoeken wie hier wel of geen problemen mee ondervind.

Misschien is het daarom een idee om een pol of iets dergelijks te maken waarin mensen aangeven of ze er vaal soms of geen last va hebben en welke hardware ze gebruiken zodat we alles uit kunnen sluiten.

Hierbij lijkt het me handig om echt tot in details te treden om te kijken of er een patroon te vinden is in hardware van gebruikers die dit probleem hebben.
Ik heb 80 euro aan deze meuk uit gegeven maar het is gewoon onmogelijk om het te spelen.
Ik haal al dagen een DK van 0.3 omdat ik gewoon niet in staat ben mensen te doden...
Zelfs bullet impacts die ik hoor lijken simpelweg niet aan te komen !

Zijn er mensen geïnteresseerd in het opsporen van dit probleem en het mogelijk vinden van een oplossing?

Ik heb echt alles wat ik kan al geprobeerd inclusief mijn router tot 140 Kbps limiteren wat alleen lag van mijn kant veroorzaakte waarna ik nog steeds dood lag voordat de tegenstander de hoek om kwam...

Het probleem lijkt dan ook vooral te komen doordat de locatie van de andere speler TE laat op mijn pc terecht komt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

computerjunky schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:12:
OK Na nog een dag of 3 gewoon compleet niet te kunnen spelen door eht welbekende COD sydroom waarbij je al dood ben voordat je de tegenstander ziet lijkt het me handig om uit te zoeken wie hier wel of geen problemen mee ondervind.

Misschien is het daarom een idee om een pol of iets dergelijks te maken waarin mensen aangeven of ze er vaal soms of geen last va hebben en welke hardware ze gebruiken zodat we alles uit kunnen sluiten.

Hierbij lijkt het me handig om echt tot in details te treden om te kijken of er een patroon te vinden is in hardware van gebruikers die dit probleem hebben.
Ik heb 80 euro aan deze meuk uit gegeven maar het is gewoon onmogelijk om het te spelen.
Ik haal al dagen een DK van 0.3 omdat ik gewoon niet in staat ben mensen te doden...

Zijn er mensen geïnteresseerd in het opsporen van dit probleem en het mogelijk vinden van een oplossing?

Ik heb echt alles wat ik kan al geprobeerd inclusief mijn router tot 140 Kbps limiteren wat alleen lag van mijn kant veroorzaakte waarna ik nog steeds dood lag voordat de tegenstander de hoek om kwam...

Het probleem lijkt dan ook vooral te komen doordat de locatie van de andere speler TE laat op mijn pc terecht komt.
Heb het op de PS4 idd wel een paar x gehad, dat ik op de killcam zag dat ik ruimschoots in beeld ben, maar ik de tegenstander niet zag..
maar heb het niet zo vaak dat ik het altijd afdoe aan mijn eigen kippigheid. Gaat een stuk beter nu ik wat dichterbij de TV ben gaan zitten

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online

Deurstopper

Steam/Epic: Deurstopper

Klinkt allemaal zéér herkenbaar. Ik speel op de PC en dan voornamelijk HC KC.
Er zijn potjes dan speel ik de sterren v/d hemel en bij andere leg ik het compleet af t.o.v. de rest..
(Zelfs een compleet magazijn op iemand leegschieten is niet genoeg..)

Heb ook geëxperimenteerd met het limiteren van up-/download van m'n router, maar dit heeft niets geholpen. Je ping kan je hiermee niet veranderen en dat is waar het volgensmij om gaat.

Mijn ping ligt meestal tussen de 20-25ms, bij tegenstanders ligt dat vaak hoger. (45-120ms)
Ondanks het feit dat BO3 op dedicated servers draait, vermoed ik toch dat een soort 'lag compensation' de boosdoener is.

Als ik om een hoek kom, dan lig ik al voordat ik zie wat daar allemaal is. Als ik het spel dan terugkijk via Theater-mode, vanuit het oogpunt van m'n tegenstander, dan zie je ook dat ik om de hoek aan kom lopen en hij alle tijd heeft om aan te leggen om mij vervolgens neer te kunnen schieten.
Heb dit bij meerdere situaties gecontroleerd en deze tegenstanders zaten op een ping van zo'n 40-60ms..

Toch zijn er potjes bij die ik met een lage ping alsnog ruim kan winnen. Dit was ook zo in BO2 en dacht toen al dat er voor aanvang match, onderliggend een soort 'connectie-voordeel' wordt gegeven @random aan iemand in een lobby, welke per spel weer opnieuw wordt bepaald door de engine.

En zo speculeren we lekker verder... :P

Stadia: NoNumbersNeeded

Acties:
  • 0Henk 'm!

Is gewoon lag compensation en niet op te lossen. Een van de redenen waarom ik geen CoD meer speel. Je kan je torrentjes aanzetten, maar dat is ook weer zo een gedoe. Helaas worden mensen met een kutverbinding beloond in dit spel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• computerjunky
bram1984 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 22:38:
[...]

Is gewoon lag compensation en niet op te lossen. Een van de redenen waarom ik geen CoD meer speel. Je kan je torrentjes aanzetten, maar dat is ook weer zo een gedoe. Helaas worden mensen met een kutverbinding beloond in dit spel.
Mijn idee dat hardware misschien verschil kan make komt doordat er ook spelers zijn die hier nooit last van lijken te hebben.

Er zijn 3 groepen.
Mensen die er altijd last van hebben. Helaas ben ik er daar 1 van en dat maakt yhet onspeelbaar.
Mensen die r soms wel en soms geen last van hebben.
En mensen ie er nooit last van hebben.

Iets is hiervan de oorzaak en er moet dan ook een oplossing voor zijn.
Zij het routing van hun internet hardware van hun pc iets moet de reden zijn.

Daar zou ik dan ook graag achter komen zodat ik weer normaal kan gamen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Als het daar aan zou liggen, dan wisten we dit jaren geleden al. Het lijkt volledig random te zijn en komt voornamelijk bij mensen met een goede verbinding voor. Het ligt aan de netcode en niet aan de hardware. Maar succes met je zoektocht.

• computerjunky
bram1984 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 18:42:
Als het daar aan zou liggen, dan wisten we dit jaren geleden al. Het lijkt volledig random te zijn en komt voornamelijk bij mensen met een goede verbinding voor. Het ligt aan de netcode en niet aan de hardware. Maar succes met je zoektocht.
Als niemand ooit de moeite neemt om dingen uit te sluiten dan ga je er natuurlijk nooit achter komen.
Misschien is iets simpels als een vpn gebruiken voor andere routing de oplossing.
Ik weet dat er bijvoorbeeld in het netwerk van telia grote problemen kunnen ontstaan van tijd tot tijd.

Ik heb mijn ping kunstmatig verhoogd en dat was overduidelijk niet de oplossing dus denk niet dat het alleen voorkomt bij mensen met goede verbinding.
Wie zegt dat niemand ooit de moeite heeft genomen? Je bent er volgens mij echt overtuigd van dat je de eerste bent die hier "onderzoek" naar doet.

• stinky1701
idd, kan ook hier een glimlach niet onderdrukken... :)

die lagcomp probs zijn er al sinds Black Ops.
maar voel je vrij om het op te lossen natuurlijk! d:)b

het blijft wel vreemd vind ik: in '99/'00 speelden we TacOps (gratis UT mod) online met 24 spelers en pings van 20ms en de lag was compleet verwaarloosbaar.

nu betalen we met zn allen grif honderden euro's voor consoles en games die bij de release niet eens compleet zijn en daarna kunnen we nauwelijks online spelen zonder constante lag en problemen...

ze hebben ons bij de ballen blijkbaar en dat zullen we weten ook... })

stinky1701 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:23:
idd, kan ook hier een glimlach niet onderdrukken... :)

die lagcomp probs zijn er al sinds Black Ops.
maar voel je vrij om het op te lossen natuurlijk! d:)b

het blijft wel vreemd vind ik: in '99/'00 speelden we TacOps (gratis UT mod) online met 24 spelers en pings van 20ms en de lag was compleet verwaarloosbaar.

nu betalen we met zn allen grif honderden euro's voor consoles en games die bij de release niet eens compleet zijn en daarna kunnen we nauwelijks online spelen zonder constante lag en problemen...

ze hebben ons bij de ballen blijkbaar en dat zullen we weten ook... })
Toen speelden we op echte dedicated servers. Niet van die nep servers die je huurt van een of andere serverboer. We hadden slechtere verbindingen en amateur servers bij mensen thuis. En het werkte beter. :)

Als je lag had, lag het aan jouw verbinding met de server en werden laggende Polen geband. Goede tijd was dat.

Wel fijn dat iemand het ff op gaat lossen. :)

Edit: BO3 is bij mij aardig speelbaar. BO1 via BC op de One echt totaal niet. Bij hogere spelersaantallenwerkt dat lag om gedoe wel OK. Bij minder spelers en dus mindere verbindingen echt totaal niet. En dan ben ik vanwege netduma instellingen altijd host ook.

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 01-06-2016 19:04]

Weer een heerlijk rondje HC SnD.

Ik heb nergens last van en het is heerlijk en vloeiend spelen.

Ik had altijd een moderate NAT, nu heb ik een open NAT.

_/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-04 08:39

DeMoN

Pastafari

Dennis585 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 06:59:
[video]

Weer een heerlijk rondje HC SnD.

Ik heb nergens last van en het is heerlijk en vloeiend spelen.

Ik had altijd een moderate NAT, nu heb ik een open NAT.

_/-\o_
NAT maakt niet uit voor je ping.
Had bij MW2 een open NAT, maar MW3 een strict NAT. Regelde dat zelf zo in mijn router. Waarom? Omdat je voordeel had in MW2 als je host werd (en daar is het wel nuttig voor) en MW3 hadden ze stevige 'lag compensation' ingebouwd, zodat je host-voordeel weg was. Maar zo zwaar dat het nadelig was, dus wilde ik in MW3 strict NAT hebben.
BLOPS3 etc boeien die setting niet heel veel meer... open NAT is wel handig als je geen gezeik wil hebben met hosten van parties etc.

Had zelfs een keer met MW3 mijn PS3 gekoppeld via WiFi van mijn telefoon (tethering dus, 3G!!) - maar de gameplay voelde nog steeds ongeveer hetzelfde. De netcode is zo getweakt dat mensen met een slechte verbinding toch dezelfde ervaring hebben als mensen met een goede verbinding.

[Voor 14% gewijzigd door DeMoN op 02-06-2016 13:50]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Vraag me af waarom die contracts nog steeds niet live zijn..userbase is al niet best meer, en dan zijn ze hier ook nog weer zo traag mee..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Only schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:50:
Vraag me af waarom die contracts nog steeds niet live zijn..userbase is al niet best meer, en dan zijn ze hier ook nog weer zo traag mee..
Ik ben nog steeds bezig met de contract voor 75 potjes winnen.

Maar erg langzaam met nieuwe contracts inderdaad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

ja die nieuwe contracts duren maar lang, die 75 had ik in een paar dagen al gefixt,.
Opzich waren de 10 keer supply's wel cool

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stinky1701
ik lees sowieso vééls te vaak "coming soon" in dit spel....

en hun def van "soon" is een hele andere dan die van mij blijkbaar... ;)

gister BO1 maar weer eens geprobeerd op de One: goh, wat wen je snel aan de laatste versie, he?
voelde echt heel traag en ietwat beperkt nu terwijl ik écht geen fan van ben van die extra movement en BO1 destijds helemaal grijs heb gespeeld.

wel ontzettend cool om de ouwe maps te spelen dus mss vanavond weer eens proberen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frostbite
stinky1701 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:33:

gister BO1 maar weer eens geprobeerd op de One: goh, wat wen je snel aan de laatste versie, he?
voelde echt heel traag en ietwat beperkt nu terwijl ik écht geen fan van ben van die extra movement en BO1 destijds helemaal grijs heb gespeeld.

wel ontzettend cool om de ouwe maps te spelen dus mss vanavond weer eens proberen.
Ik speel ook vaak op dezelfde server die beheerd wordt door een Steam Friend. Best geinig en op de hoogste grafische settings best mooi ook.

Het is wel even wennen dat je inderdaad niet meer zo snel gaat, de dubbeljump werkt niet meer en wallrunnen ook niet meer mogelijk is :)
Verder is het gewoon nog prima te pruimen.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Laatst online: 07-05 00:17

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

stinky1701 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:33:

[...]
"Coming soon" staat al sinds release bij "Action Shot" oid, onder combat record... niet dat ik erop zit te wachten, maar toch. Hopelijk contracts sneller, daar heb je tenminste nog iets aan.

Ik heb eindelijk de snipers op diamant...! *O* Man, wat was de SVG leuk om te doen, zeg! :D }:|

Nu nog de L-CAR, het mesje en de Dingo..., stuk leuker dan die !$#-SVG. De P-06 is wel erg leuk. Misschien de enige waar ik nog s naar toe terug ga.

En bijna Master Prestige! :*) What a time to be alive!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Frostbite schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:59:
[...]

Ik speel ook vaak op dezelfde server die beheerd wordt door een Steam Friend. Best geinig en op de hoogste grafische settings best mooi ook.

Het is wel even wennen dat je inderdaad niet meer zo snel gaat, de dubbeljump werkt niet meer en wallrunnen ook niet meer mogelijk is :)
Verder is het gewoon nog prima te pruimen.
Maar de Dolphin Dive zou alles goed moeten maken toch? _/-\o_

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frostbite
DeMoN schreef op maandag 06 juni 2016 @ 10:19:
[...]

Maar de Dolphin Dive zou alles goed moeten maken toch? _/-\o_
Ja toen ik het weer speelde na lange tijd had ik zoiets van "wat doet die nou"...
Paar minuten later .. "oh ja.. "

Maar goed ontopic verder. De Dredge is nu Gold. (3/4 LMGs nu Gold) Gordon nu nog proberen maar dat is zo'n traag en lomp wapen... Iemand nog tips voor een goede class hiermee????

Voor DM moet ik nog de Pistols, knive en shotguns... Ach het ik leuk om nog een doel te hebben. Al pak ik ook nog wel vaak maar mijn HVK-30 dat is echt mijn gun.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Frostbite schreef op maandag 06 juni 2016 @ 10:24:
[...]

Ja toen ik het weer speelde na lange tijd had ik zoiets van "wat doet die nou"...
Paar minuten later .. "oh ja.. "

Maar goed ontopic verder. De Dredge is nu Gold. (3/4 LMGs nu Gold) Gordon nu nog proberen maar dat is zo'n traag en lomp wapen... Iemand nog tips voor een goede class hiermee????

Voor DM moet ik nog de Pistols, knive en shotguns... Ach het ik leuk om nog een doel te hebben. Al pak ik ook nog wel vaak maar mijn HVK-30 dat is echt mijn gun.
De Gorgon is afstand erg belanrijk. Van medium/ver win je het makkelijk. Verder is rappid fire handig, samen met stock. Maar redelijk eenvoudig vergeleken met de snipers en pistooltjes. Shotty's zijn ook redelijk makkelijk, al is voor de KRM en de Argus wat meer skill nodig. De Brecci en Haymaker zijn makkelijk.

Mes is een heel andere uitdaging. Ik ben ook nog bezig en op sommige maps gaat het heel goed en andere een stuk minder. Je moet ipv. 100 kills ook 200 kills halen voordat je met de andere challenges verder kunt. Hiervoor heb je wel een stealth class nodig, met blast suppressor. Beetje spelen met tacs en zonder. BT met knifes wordt geweldig! Maar als snipers heb gehad, weet je misschien al hoe frustrerend het kan zijn (kut SVG!). :)

Succes!
Is er al nieuws over wanneer DLC 3 komt voor de PS4?

Zelf dacht ik rond het einde van deze maand juni.

SqueakyClean schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:43:
[...]

De Gorgon is afstand erg belanrijk. Van medium/ver win je het makkelijk. Verder is rappid fire handig, samen met stock. Maar redelijk eenvoudig vergeleken met de snipers en pistooltjes. Shotty's zijn ook redelijk makkelijk, al is voor de KRM en de Argus wat meer skill nodig. De Brecci en Haymaker zijn makkelijk.

Mes is een heel andere uitdaging. Ik ben ook nog bezig en op sommige maps gaat het heel goed en andere een stuk minder. Je moet ipv. 100 kills ook 200 kills halen voordat je met de andere challenges verder kunt. Hiervoor heb je wel een stealth class nodig, met blast suppressor. Beetje spelen met tacs en zonder. BT met knifes wordt geweldig! Maar als snipers heb gehad, weet je misschien al hoe frustrerend het kan zijn (kut SVG!). :)

Succes!
Ik heb het mesje in FFA gedaan. Beetje verstoppen met awareness, and scavenger en shock charges. Heb aardig wat potjes zo gewonnen. Duurde op die manier helemaal niet zo lang. In andere modussen ging ik zwaar negatief en zorgde ik voor verliespartijen.

Snipers heb ik op HC domination (dat spam ding) 3 en Groundwar Safeguard (alle fatsoenlijke) gedaan. Ging ook aardig snel omdat iedereen zich op de objective stort als een kip zonder kop. Silencer helpt enorm en verandert ditmaal niks aan je damage of range.

Pistooltjes op een HC modus is easy mode. Doordat ze sneller inzoomen dan andere wapens ben je erg in het voordeel.

Bedacht me gisteren dat ik sinds de 1e DLC niet of nauwelijks meer gespeeld heb. Ben de smaak verloren terwijl ik me ernstig vermaakt heb met bo3.

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 08-06-2016 18:30]

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Anoniem: 337891 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 18:29:
[...]

Ik heb het mesje in FFA gedaan. Beetje verstoppen met awareness, and scavenger en shock charges. Heb aardig wat potjes zo gewonnen. Duurde op die manier helemaal niet zo lang. In andere modussen ging ik zwaar negatief en zorgde ik voor verliespartijen.

Snipers heb ik op HC domination (dat spam ding) 3 en Groundwar Safeguard (alle fatsoenlijke) gedaan. Ging ook aardig snel omdat iedereen zich op de objective stort als een kip zonder kop. Silencer helpt enorm en verandert ditmaal niks aan je damage of range.

Pistooltjes op een HC modus is easy mode. Doordat ze sneller inzoomen dan andere wapens ben je erg in het voordeel.

Bedacht me gisteren dat ik sinds de 1e DLC niet of nauwelijks meer gespeeld heb. Ben de smaak verloren terwijl ik me ernstig vermaakt heb met bo3.
Groundwar Safeguard is idd een goede tip voor de snipers. Pistooltjes op HC werkt ook prima. FFA met mesje ga ik s proberen. Ik probeerde t vooral op DOM, maar dat werkte niet altijd.

Jammer dat je niet meer speelt. Ik blijf het toch leuk vinden. Tis ook de enige game competitieve game die ik momenteel speel, dus dat helpt wel. Maar ook de DM-grind houdt me bezig. Als ik DM heb, weet ik ook niet of het lang leuk blijft.
Daarnaast Zombies ook nog...

Toch wel erg gaaf!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:59

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

XBL: theArthurrrr

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

• chimera2
Dit hadden ze al veel eerder moeten doen.
Vanaf het begin

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Gister het contract voltooid voor het winnen van 75 TDM matches. Kreeg een weapon bribe en 10 rare care packages. Die 10 rare packages brachten ook weer bonus crypto keys met zich mee tijdens het openen, dus uiteindelijk 15 rare's kunnen openen en 1 weapon bribe. De bribe gaf me die melee staf (niet zo boeiend), maar die care packages gaven me de Marshall en de FFAR :) (nooit eerder een wapen gehad in een care package, nu bijna prestige 7)

De FFAR vind ik nog niet echt lekker spelen en de Marshall is niet echt mijn ding. Maar het is wel grappig :P

[Voor 11% gewijzigd door DeMoN op 14-06-2016 11:08]

• donvalentino

donvalentino

Vandaag komen de contracts online toch?

Overigens, sinds kort gaan spelen met mijn beats oordopjes van HTC.
Man wat een geluid is dit zeg, ik hoor letterlijk elke voetstap in een straal van 10 meter!!
Contracts komen vandaag @donvalentino

• Ari Gold
Jezus he, wat blijft dit toch een baggerzooi zeg. 7 potjes kunnen spelen en geen 1 kunnen winnen omdat ik alleen maar in teams kom die met blaaspijpjes spelen ofzo. Elke keer gasten die 2-16 3-10 gaan.

Echt fckn waardeloze matchmaking.

Eindelijk een final kill met een speciaal wapen: de koevoet.

Vandaag even de contracts checken.

• chimera2
daily was gister 10.000
weekly 20 potjes winnen
weekly was 50.000 punten halen

• donvalentino

donvalentino

Ari Gold schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 00:05:
Jezus he, wat blijft dit toch een baggerzooi zeg. 7 potjes kunnen spelen en geen 1 kunnen winnen omdat ik alleen maar in teams kom die met blaaspijpjes spelen ofzo. Elke keer gasten die 2-16 3-10 gaan.

Echt fckn waardeloze matchmaking.
Gisteren avond ook nogal last van gehad, op de één of andere manier is na een "update" die matchmaking weer naar de neuk lijkt het wel.

• Ari Gold
donvalentino schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 08:04:
[...]

Gisteren avond ook nogal last van gehad, op de één of andere manier is na een "update" die matchmaking weer naar de neuk lijkt het wel.
Echt brakke shit. Ook als je lobby leaderboards doet, zie je je vrienden ipv lobby staan. Hopelijk komt er snel weer een update, dan kan ik die contracten afmaken.

• Ari Gold
Echt wat een prutsers zijn die Treyarch knuppels. Zelfs het geluid lagged nu. :')

• Solotov
Heb vandaag tot een uur of 5 prima kunnen spelen, en daarna begon de ellende. Shots die niet registreren, constant hitmarkers door de lag, en iemand doodschieten die jou dan meeneemt (terwijl je een one shot kill maakt). Het is echt te gek aan t worden zo, lol is er snel af...

• Ari Gold
Ik weet echt niet wat dit is maar WTF!!

Is er iemand die op PS4 speelt en normaal kan spelen nog actief hier?

8 potjes gespeeld en maar 1 gewonnen. Kan niet eens de daily van 3 TDM wins halen. :')

• Dakdoef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-07-2022
Hoe zit het bij anderen met die Black Market. Los van de weapon bribe die je kreeg bij die 75 wins heb ik echt nog "nul" wapens gehad. Zelf prestige 5, dus ik zal sowieso nog niet alles kunnen hebben, maar het frustreert me enorm als ik iemand zie die nog niet geprestiged is en ik al met één van die nieuwe wapens zie rondsjouwen....
Ik krijg alleen maar van die stomme cammo's en die rare koppen van die gasten. Erg irritant.

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-05 15:43
Hetzelfde hier.. alleen met die bribe een wapen gekregen.. de L4 siege :/

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:29
Misschien hebben ze een soort mechanisme / algoritme ingebouwd waardoor je alleen met gekochte COD Points wapens kan krijgen oid? Het zou me niks verbazen.

Ik ben zelf Prestige 9, en heb ook nog nooit een wapen gezien met alle cryptokeys die ik geburned heb.
Toegegeven, ik heb ze de laatste potjes opgespaard waardoor ik er nu een stuk of 1250 heb, maar ik verwacht er niet al teveel van.

Join het GoT Pulse-Team!

• donvalentino

donvalentino

Denman schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:56:

Toegegeven, ik heb ze de laatste potjes opgespaard waardoor ik er nu een stuk of 1250 heb, maar ik verwacht er niet al teveel van.
Laatste potjes? Je bedoel de laatste 100 potjes ofzo ofwa hahaha

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:29
donvalentino schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:15:
[...]

Laatste potjes? Je bedoel de laatste 100 potjes ofzo ofwa hahaha
Ik heb ze niet geteld, maar dat zal inderdaad eerder in de buurt komen :+

Mocht ik toch een wapen looten dan laat ik het hier even weten :P

Join het GoT Pulse-Team!

• donvalentino

donvalentino

haha ja ik ben nu master prestige level 220 ongeveer en heb alleen nog maar de L4 siege ofzoiets gekregen tijdens die 75 win challenge.

Voor de rest een fury song en nog een paar hakbijlen, heb je echt iets aan... NOT!!! (al is het soms wel leuk om lekker te nooben hiermee).

Opzich een goede dit: Misschien hebben ze een soort mechanisme / algoritme ingebouwd waardoor je alleen met gekochte COD Points wapens kan krijgen oid?

Het lijkt me stug dat het echt willekeurig is want dan had ik na al die keren toch minimaal 1 x een "nieuwe" wapen moeten krijgen???

Of sommige hebben echt gewoon "PECH" 8)7

[Voor 3% gewijzigd door donvalentino op 17-06-2016 14:44]

• Solotov
donvalentino schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:35:
haha ja ik ben nu master prestige level 220 ongeveer en heb alleen nog maar de L4 siege ofzoiets gekregen tijdens die 75 win challenge.

Voor de rest een fury song en nog een paar hakbijlen, heb je echt iets aan... NOT!!! (al is het soms wel leuk om lekker te nooben hiermee).

Opzich een goede dit: Misschien hebben ze een soort mechanisme / algoritme ingebouwd waardoor je alleen met gekochte COD Points wapens kan krijgen oid?

Het lijkt me stug dat het echt willekeurig is want dan had ik na al die keren toch minimaal 1 x een "nieuwe" wapen moeten krijgen???

Of sommige hebben echt gewoon "PECH" 8)7
Zoals al eerder in dit topic gezegd; Ik heb nooit COD points gekocht en ik heb de FFAR, MX Garand, Brass Knuckles, Carver, Iron Jim, Butterfly Knife en Slash 'n Burn... Het is een kwestie van geluk..

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-10-2022

predacore

@TychoV

Ik was van plan om dark matter te halen, maar als ik hier nu even teruglees moet je hier ook al je secondaries voor halen!
Klopt dat? of staat dark matter voor primaries (smg, assault, shotgun, lmg, sniper) los van de skin voor secondaries (pistols, launchers en melee).

Of heb je alles op gold nodig om uberhaupt dark matter te unlocken?

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-05 16:00
predacore schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 16:37:
Ik was van plan om dark matter te halen, maar als ik hier nu even teruglees moet je hier ook al je secondaries voor halen!
Klopt dat? of staat dark matter voor primaries (smg, assault, shotgun, lmg, sniper) los van de skin voor secondaries (pistols, launchers en melee).

Of heb je alles op gold nodig om uberhaupt dark matter te unlocken?
Alle wapens moet je gold halen met uitzondering van de black market items

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• computerjunky
Blij om te zien dat veel mensen problemen hebben net de nep lag en alle bijkomende problemen.
Lullig natuurlijk maar hoe meer mensen er last van hebben hoe groter de kans dat ze het veranderen en ik mijn 85 euro die ik hierin gestopt heb weer kan gebruiken.

Het is nu gewoon onspeelbaar en ik zou mijn geld terugvragen als het kon ! ! !

Voor de eerste update was het redelijk speelbaar en heb ik ook mijn prestige 2 gehaald en een aantal wapens in het goud maar na die update was het waardeloos en de laatste update is compleet ruk en ik kan gewoon helemaal niets meer...

Het is gewoon van de zotten dat er miljoenen mensen zijn die gewoon niet kunnen spelen maar wel fors geld betaald hebben en ze er helemaal niets aan doen.
Had ik nog maar een Pentium 4 met 150 ms lag...

• Ari Gold
Toch nog gelukt om Hero Challenges te unlocken. Firebreak is eerste die goud is.

Eindelijk 75 matches gewonnen en wat krijg ik uit de bribe.. Brass knuckles. |:( |:( |:(

Ook geen moer uit 200 cryptokeys.

Ik laat de game nu maar weer liggen. Tijd voor Uncharted.

[Voor 54% gewijzigd door Ari Gold op 19-06-2016 04:05]

• donvalentino

donvalentino

van het weekend gespeeld met de nieuwe specialist, wat is die super!
Jammer dat je er maar een uur mee kon spelen..

• chimera2
Ik kreeg uit de bribe: Butterfly knife
uit de 10 pakketjes: geen ene k*t (cammo's attachments pakkies)
toen uit bijna 400 cryptokeys :geen ene k*t (cammo's attachments pakkies)
Pagina: 1 ... 66 67 68 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee