Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Man, PS4s zijn een prikkie!Gundogan schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:10:
[...]
Welke beta? Oh die beta die niet naar de pc komt.

Ik merk dat lobbies minder vaak volzitten en minder lang gevuld blijven. Als IW uitkomt ben ik bang dat dat alleen maar vaker gaat voorkomen... ook al is IW niet populair en zal deze daardoor minder verkopen. Maar ik verwacht, zeker in het begin, dat IW meer spelers zal hebben.donvalentino schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:50:
[...]
Heb er nu 20 dagen opzitten, level 541, had de 1000 willen halen...
Ik ga die ook halen denk ik aangezien ik de nieuwe niet ga halen. Of de beta moet zooo goed bevallen.
Iig blijf ik ook voorlopig lekker Bo3 spelen. Zeker nu de Nukes beginnen te komen
Verder heb ik me altijd wel vermaakt met CoD. Zelfs met Ghosts en AW. Dus als de beta een beetje bevalt, haal ik 'm zeker.
Toch wel erg jammer dat er nu een nog duidelijkere stigma op CoD lijkt te zitten. Terecht of onterecht, ik vind het onverdiend. Het zijn toch altijd vermakelijke games, zeker als je van competitie houdt.
Maar goed, ik lijk ook wel de enige die BF1 niet gaat halen...

potverdorie man, laat dat toch eens zijn!

ik blijf zelf gewoon BO3 spelen, tot er een nieuwe Treyarch game komt....en dan bedenk ik me nog eens of ik hem koop of niet.
wat vinden jullie van de nieuwe DLC maps trouwens?
vind de Stand Off remake en Micro erg lekker spelen.
Voor de rest ben ik klaar met BO3 op de PC. Ik kan geen potje meer spelen of er zitten wel hackers in.
/uninstall.
De volgende koop ik op de xbone.
Die laatste DLC vind ik niet zo heel tof, remake Standoff vind ik ook niet lekker spelen nu met die jumps.stinky1701 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:42:
Bij Bo2 was die perfect met boots on the ground, nu kom je overal zo via alle kanten.
Een fan koopt ook in slechte tijden...stinky1701 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:42:
aha, jij bent dus diegene die altijd klakkeloos die nieuwe CoD's koopt!!
potverdorie man, laat dat toch eens zijn!
ik blijf zelf gewoon BO3 spelen, tot er een nieuwe Treyarch game komt....en dan bedenk ik me nog eens of ik hem koop of niet.

Micro vond ik eerst echt niks. Maar hoe meer ik 'm speel hoe lekkerder.
Citadel vind ik erg gaaf. Toffe sfeer! Hadden ze een gave easter egg in kunnen doen.
Outlaw/standoff is wel ok. Teveel snipercampers...

Rupture met die robots vind ik niks.
Toch de minste DLC imho.
die map met die mechs vind ik de minste vd vier.
ze zouden eigenlijk eens moeten afstappen van die late DLC releases: krijg je de laatste maps eindelijk, is de playerbase nog maar een schim van wat het eerst was...
Sowieso geen betaalde DLC maps meer, zeker nu ze ook vol inzetten op het supply drop systeem. Dan voelt het wel heel gierig aan, ook omdat veel andere shooters nu wel de maps gratis gaan aanbieden.stinky1701 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:17:
de sfeer van Citadel is idd rete cool: heb hem nog niet genoeg kunnen spelen helaas.
die map met die mechs vind ik de minste vd vier.
ze zouden eigenlijk eens moeten afstappen van die late DLC releases: krijg je de laatste maps eindelijk, is de playerbase nog maar een schim van wat het eerst was...

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
maar wat krijgen we er voor terug: Free To Play, Pay To Win?
de geldwolven moeten hun poen toch ergens vandaan halen....ze kunnen immers niet alleen leven van SqueakyClean's inkomen, he?
Wat je dus ziet met Overwatch, Fifa, Gears, Halo, Titanfall waarschijnlijk: microtransacties op een (bijna) full price game, maar die je niet het gevoel geven dat je een onvolledige game koopt. Maak er een loterij spelletje van en het geld stroomt denk ik wel binnen. Call of Duty en Battlefield spelen hier een beetje vals met dubble dipping (EN betaalde maps EN loterij microtransacties), maar je zou zeggen dat zulke praktijken ook een keer ophouden?stinky1701 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:34:
zou de betaalde DLC dan eindelijk op zn retour zijn?
de geldwolven moeten hun poen toch ergens vandaan halen....ze kunnen immers niet alleen leven van SqueakyClean's inkomen, he?
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
tis vooral de willekeur die mensen steekt met de supply drops zoals ze nu werken...
maar ik ben dan ook geen doorsnee speler vermoed ik: ben 44 met een drukke baan, speel meestal slechts uurtje per dag en ik ben zuunig met mn hard verdiende centen.
ik zou de cijfers wel eens willen zien van wat ze nou verdienen aan die CoD points en ingame aankopen...
Ben nu lvl 108 ofzo. De fun/rek is er bij mij wel uit. IW sla ik over. Ghosts was al ruk en zat na een paar maanden vol met hackers waar niets mee of tegen gedaan werd. Ook gelezen dat het grotendeel oude code was die opnieuw was gebruikt. Pas geleden blijkt dat ze het gewoon weer hebben gedaan. Oude code oppoetsen en als nieuw uitbrengen.SqueakyClean schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:32:
Ik zat ff te kijken in m'n stats en heb er zo'n 12 dagen in-game opzitten!Nu lvl 163.
Van t weekend m'n laatste potjes gespeeld, zodat ik rustig kan omschakelen naar IW.
Hoeveel dagen hebben jullie erop zitten? En gaan jullie over naar IW?
Edit: IW Beta trailer:
[video]
Hoewel het ontzettend kriebelt om een nieuwe versie aan te schaffen en te spelen ga ik dan toch eerder voor Titanfall 2.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Hey hey hey! Ik heb naast de game geen cent uitgegeven aan het spel. € 100 voor de Digital Deluxe en that's it...stinky1701 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:34:
zou de betaalde DLC dan eindelijk op zn retour zijn?

Maar kijk naar games als Overwatch: alle maps gratis, en geld verdienen met kistjes. Dat is m.i. de toekomst...
Ik heb de beta van Titanfall 2 gespeeld en voor mij is het niks. Kon lekker meekomen, hoor, maar mechs vind ik minder leuk dan boots (bijnaFrostbite schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:05:
[...]
Hoewel het ontzettend kriebelt om een nieuwe versie aan te schaffen en te spelen ga ik dan toch eerder voor Titanfall 2.

[Voor 25% gewijzigd door SqueakyClean op 12-10-2016 16:16]
Die Digital Deluxe heb ik ook. 90 euro voor game met seasonpack geloof ik.SqueakyClean schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:14:
[...]
Hey hey hey! Ik heb naast de game geen cent uitgegeven aan het spel. € 100 voor de Digital Deluxe en that's it...![]()
Maar kijk naar games als Overwatch: alle maps gratis, en geld verdienen met kistjes. Dat is m.i. de toekomst...
[...]
Ik heb de beta van Titanfall 2 gespeeld en voor mij is het niks. Kon lekker meekomen, hoor, maar mechs vind ik minder leuk dan boots (bijna) on the ground...
Daarnaast nog redelijk wat COD points gekocht afgelopen jaar.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
heb ook 2 keer mezelf niet kunnen weerhouden van die cod points.Frostbite schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:38:
[...]
Die Digital Deluxe heb ik ook. 90 euro voor game met seasonpack geloof ik.
Daarnaast nog redelijk wat COD points gekocht afgelopen jaar.
Blijft toch leuk altijd die kistjes openen, eigenlijk is het net een gokkast fruit automaat

Dat is in mw3 toch nog wel anders ..
Ik heb buiten een 2xp event om niet eens fatsoenlijk demolition kunnen spelen terwijl je die modi toch in een nuketown map mag verwachten.GerardReintke schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 03:15:
Valt me wel op dat op TDM na praktisch alles al niet meer gespeeld wordt
Dat is in mw3 toch nog wel anders ..
op de pc is het idd alleen maar tdm, dom en s&d, op de hardcore modus ook hetzelfde eigenlijk..
No drama

[Voor 13% gewijzigd door OB1 op 28-11-2016 00:29]
AMD 2700x @ 4.2 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) @ 1665 MHz / Memory @ 1190 MHz | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Ik zie dat niet snel gebeuren aangezien de thread stervend is...OB1 schreef op maandag 28 november 2016 @ 00:29:
Misschien een idee om een nieuw topic te maken na zoveel posts, info in de OP updaten en de playerlists voor PS3 en PS4 erbij te zetten? Wil graag meehelpen bij een nieuwe OP
Ontopic: Na twee maanden een potje Domination gespeeld en het enige wat me opvalt is dat er zoveel nieuwe dingen bij zijn gekomen. En de teams zijn altijd heel erg unbalanced. Nope. Ik gooi m'n BO3 wel op V&A.
Ik zou wel de IW SP willen proberen maar ik vind het de 50 euro niet waard. Misschien kan ik het binnenkort wel van iemand voor een paar daagjes lenen.
"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.
ben praktisch iedere dag wel ff een uurtje aan't schieten en nog altijd zat servers en spelers te vinden.
zelfs de dlc maps komen nog regelmatig voorbij...

maar omdat ik laatst met die herfst sale Wolfenstein The Old Blood en zn prequel gekocht heb, zit ik ff in de nazi mode en schiet BO3 er ff bij in.
Kan je wat vertellen over je clan? Ik speel vrijwel iedere dag Black Ops 3 als ik geen examens heb, en heb behalve 2 vrienden van me bijna niemand om pubs te doen. ik ben nu level 20 met 1.2/1.3 kd maar moet wel nog enorm wennen, al denk ik niet dat het veel zou stijgen. Het lijkt mij wel leuk om erbij te komen:)Azqi schreef op maandag 5 december 2016 @ 19:55:
Onze clan speelt ook weer BO3. Prima potten te vinden op de PS4. Blijft een leuke game.
AMD 2700x @ 4.2 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) @ 1665 MHz / Memory @ 1190 MHz | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
https://twitter.com/pcdev
vanavond is er een livestream van treyarch, geen idee waar het over zou kunnen gaan. Aangezien dit het jaar is van infinity ward is het ongewoon dat ze met een livestream komen ook gezien het feit dat pcdev dedicated servers heeft aangekondigd denk ik dat we wel wat nieuws kunnen verwachten..
Ik hoop persoonlijk op een hoop ranked old school zombies maps. kino, five, ascension, mob of the dead en origins maar ja hoop is ver te zoeken tegenwoordig bij activision

Ik ben weer terug in BOIII maar dan op de PS4 Pro nu.
Na Infinite Warfare en Modern Warfare Remastered
gespeeld te hebben geniet ik toch meer van Black Ops III.
Ondersteuning voor BOIII in 2017 is bij mij dan ook meer dan welkom.

De kans word nu wel groter dat we een dlc 5 gaan zien met remasterd zombie maps.
Anoniem: 856967
Psn: richardd2
[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 856967 op 17-12-2016 18:30]
Anoniem: 856967
Hoii ik speel ook elke dag. Misschien eens samen spelen?OB1 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 17:18:
[...]
Kan je wat vertellen over je clan? Ik speel vrijwel iedere dag Black Ops 3 als ik geen examens heb, en heb behalve 2 vrienden van me bijna niemand om pubs te doen. ik ben nu level 20 met 1.2/1.3 kd maar moet wel nog enorm wennen, al denk ik niet dat het veel zou stijgen. Het lijkt mij wel leuk om erbij te komen:)
Is goed, wat is je PSN? dan voeg ik je toeAnoniem: 856967 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 19:33:
[...]
Hoii ik speel ook elke dag. Misschien eens samen spelen?

Ik speel nu afwisselend verschillende CoD's op de PS4 Pro.
BOIII ben ik de beste in van de verschillende CoD's.
De mappen ken ik door en door en het gaat me goed af.
Modern Warfare Remastered en Infinite Warfare gaan me ook steeds beter af.
Op naar 2017 met BOIII, MWR en IW.

Vandaag weinig tijd. Jammer.Just_jan schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:41:
Iemand zin in een paar potjes on-line vanmiddag?
Kan je dit weekend misschien? ik kom vrijdagmiddag terug van vakantie.Just_jan schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:41:
Iemand zin in een paar potjes on-line vanmiddag?
"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.
ik heb de m16 kunnen bemachtigen met dank aan de hoeveelheid crypto keys die ik had opgebouwd

Dit is voor mij een mooi moment om te stoppen met spelen van BOIII.
Het was erg genieten van het spel, vooral in Hardcore Search & Destroy.
Hopelijk komt er in november 2017 weer zo'n leuke CoD.
Infinite Warfare is em toch niet helemaal geworden voor mij.
Modern Warfare Remastered was leuk als nostalgie,
maar daar is het voor mij ook bij gebleven.
Nice, ik ga hem binnenkort weer aanslingeren denk.Dennis585 schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 06:15:
[afbeelding]
Dit is voor mij een mooi moment om te stoppen met spelen van BOIII.
Het was erg genieten van het spel, vooral in Hardcore Search & Destroy.
Hopelijk komt er in november 2017 weer zo'n leuke CoD.
Infinite Warfare is em toch niet helemaal geworden voor mij.
Modern Warfare Remastered was leuk als nostalgie,
maar daar is het voor mij ook bij gebleven.
Ben bang dat ik toch wacht op weer een nieuwe game van Treyarch, heb niet veel vertrouwen in de aankomende COD (de makers daarvan).
en daar heb ik ook weinig vertrouwen in. Maar met een beetje geluk gaat het toch
een leuke CoD worden.
Voor de zombie liefhebbers goed nieuws en de eerste keer dat een CoD zo laat nog DLC krijgt.
Geen linkje te vinden, geen plaatje te zien? Vandaar.

Hoop dat dit echt is vind de zombies van IW 3x niks. En ben echt een liefhebber geweest van de zombies in alle black ops.djmelvee schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:35:
[...]
Geen linkje te vinden, geen plaatje te zien? Vandaar.
Anoniem: 916713
Iemand die dit spel nog speelt en van de week eens met mij wilt spelen?
Ik ben level 619, K/D is 1.74 en speel eigenlijk alle gamemodes wel.
Stuur me maar een bericht

Je hebt een PMAnoniem: 916713 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 09:19:
Hallo,
Iemand die dit spel nog speelt en van de week eens met mij wilt spelen?
Ik ben level 619, K/D is 1.74 en speel eigenlijk alle gamemodes wel.
Stuur me maar een bericht
gratis remasters bv.
dat hebben we eigenlijk wel verdiend als de trouwe, loyale idioten die we zijn, toch?

Gratis ? Dan moeten de heren van Activision echt wel met de verkeerde been uit bed zijn gestapt.stinky1701 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:14:
ik hoop dat ze bij Treyarch, nu ze schijnbaar eindelijk zijn gaan inzien dat hun games langer leven dan twee jaar en met nieuwe dlc komen, ook aan de trouwe spelers denken die géén zombies spelen en met wat nieuwe maps komen.
gratis remasters bv.
dat hebben we eigenlijk wel verdiend als de trouwe, loyale idioten die we zijn, toch?
Hoe dan ook vind ik 15 euro wel reëel voor een zo'n map pack, puur om het nostalgie en het feit dat ik black ops 3 zombies nog dagelijks speel ( voornamelijk solo ).
Maar ik hoop dat jij gelijk zult krijgen en dat de "loyale community" eens wat terug krijgt van activision ( aan treyarch twijfel ik niet, die staan echt wel te popelen om ons met nieuwe content te voorzien ).

https://store.playstation...02624_00-CODBO3ZOMBIESPRE
Ze hebben niet eens alle maps erbij gezet, geen Call of the Dead maar wel Origins en Shangri-la die al in Revelations zitten, zet dan gewoon alles erbij...
Nu is het dus:
- Nacht der Untoten
- Verruckt
- Shi no numa
- Kino der toten
- Ascension
- Shangri-la
- Moon
- Origins
Waarom geen Call of the Dead?!
Nee, het is een DLC net als alle andere, het zit alleen niet in de Season pass..nis156 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:06:
Weet iemand toevallig of je de vorige DLC's nodig hebt om Zombie Chronicles te spelen? Ik neem aan van niet maar kan het antwoord niet zo snel vinden.
Bedankt!OB1 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:24:
[...]
Nee, het is een DLC net als alle andere, het zit alleen niet in de Season pass..
Heeft er mee te maken dat deze mappen essentieel zijn voor de zombie verhaallijn waarbij het verhaal van de ultimatis karakters ( richtofen, dempsey, takeo en nikolai ) wordt verteld ( de overige mappen zijn daar niet direct mee verbonden ).OB1 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 20:18:
Zombie Chronicles wordt 30 euro...en zit niet bij Season Pass..
https://store.playstation...02624_00-CODBO3ZOMBIESPRE
Ze hebben niet eens alle maps erbij gezet, geen Call of the Dead maar wel Origins en Shangri-la die al in Revelations zitten, zet dan gewoon alles erbij...
Nu is het dus:
- Nacht der Untoten
- Verruckt
- Shi no numa
- Kino der toten
- Ascension
- Shangri-la
- Moon
- Origins
Waarom geen Call of the Dead?!
Ik vind persoonlijk jammer dat mob of the dead er niet tussen zit, maar ik kan me zeker zoet houden met kino, shangri-la en nacht. De overige boeien me niet zo.
Laat die hoge rondes van kino maar komen !
Ach ja, die verhaallijn boeit mij niks, ik speel wel lekker het origineelTufan28 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:19:
[...]
Heeft er mee te maken dat deze mappen essentieel zijn voor de zombie verhaallijn waarbij het verhaal van de ultimatis karakters ( richtofen, dempsey, takeo en nikolai ) wordt verteld ( de overige mappen zijn daar niet direct mee verbonden ).
Ik vind persoonlijk jammer dat mob of the dead er niet tussen zit, maar ik kan me zeker zoet houden met kino, shangri-la en nacht. De overige boeien me niet zo.
Laat die hoge rondes van kino maar komen !

ik ga sowieso geen cent meer uitgeven aan ouwe CoD's....

Ik moet nog de easter egg van shadows of evil nog doen, maar hebben we wel 4 spelers voor nodig.nilsson1234 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 16:42:
Iemand die nog BO3 zombies speelt op de PC? Zo ja stuur maar een PM zoek nog mensen die een beetje goed erin zijn met een fatsoenlijke connectie, public lobbys zijn 3x niks omdat de meeste een ruk connectie hebben en als ze een goede hebben zijn ze zelf behoorlijk bagger
Die moet ik ook nog doen, feel free to add meTufan28 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 16:06:
[...]
Ik moet nog de easter egg van shadows of evil nog doen, maar hebben we wel 4 spelers voor nodig.

prima ! mijn steam is cotanak__nilsson1234 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:20:
[...]
Die moet ik ook nog doen, feel free to add me
Maar ik kom in geen enkele lobby binnen. Zijn er geen spelers meer of komt het door mijn internet?
Er staat onderin NAT TYPE: OPEN.
---
moet toch echt zeggen dat ik het dagelijk speel de MP.
De SP kan me gestolen worden bij BLOP3 heb daar niet meer zo mee.
Maar de MP is prima te doen, als het mee zit vaak geode K/D ... vooral op Hardcore.
[Voor 33% gewijzigd door theduke1989 op 30-10-2018 16:59]
De SP kan me gestolen worden bij BLOP3 heb daar niet meer zo mee.
Maar de MP is prima te doen, als het mee zit vaak geode K/D ... vooral op Hardcore.
[Voor 78% gewijzigd door Alexknl op 30-10-2018 19:09]