xelfer schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 11:15:
[...]
Ik haat het feit dat je niet de volledige content van een game ooit kan krijgen en daardoor speel ik de game eigenlijk niet meer. Ik heb nu genoeg van de standaard wapens en zou graag wat nieuwe wapens gebruiken, maarja die heb ik niet en ik heb ook geen kans om die te krijgen. Dus dan speel ik de game gewoon niet meer.
Wat krijgen we nou dan, stop je met COD spelen?
Mooie post op Reddit trouwens, zo gaat het nou eenmaal in deze kapitalistische wereld (waar ik overigens geen problemen mee heb). Ik geniet nog steeds van deze game, ook al speel ik om te winnen en ben ik vrij fanatiek.
Activision is nog steeds een bedrijf en de meeste COD-gamers staan niet eens stil bij deze zaken. Door deze zaken maakt het bedrijf Activision meer winst, ten nadele van een kleine groep die hier bij stilstaat en hun gameplezier door laat vergallen.
Prijs jezelf met de gedachte dat je dit soort zaken snapt en dit inzicht hebt, maar geniet a.u.b. van BO3 zelf, het is namelijk gewoon een goeie game.
En ja, als je niet dezelfde wapens kan hebben is het soms lullig, maar als iemand mij probeert te ownen met een one-shottende kruisboog, maak ik er een uitdaging van om dit persoon nog harder terug te pakken
In the end kun je bij bijna alles in het leven op deze manier nadenken. De truc is om het toe te passen, zodat het in jouw voordeel werkt en je niet genept wordt. Maar probeer de balans wel te houden, zodat je ook gewoon je genot houdt.
[
Voor 8% gewijzigd door
DeMoN op 23-03-2016 12:41
]