Afgelopen zaterdag een toffe pot Mansions of Madness gespeeld. We speelden de Ill-fated Exhibit. Erg toffe mysterie die we zowaar gehaald hebben in de laatste ronde nadat de eerste dode gevallen was. De overgebleven drie waren allen insane en o.a. ik zou het niet meer redden. Weliswaar hadden enkel de dode speler en de één van de levende spelers gewonnen door de hidden agenda. Toch voelde het ook voor mij als overwinning (ik had het toch niet meer kunnen winnen).
Daarnaast nog een potje Lanterns gespeeld. Wel vaak zien liggen maar dit was de eerste keer dat ik hem speelde. Erg leuk kort spelletje wat me aan Kingdomino deed denken. Mijn vriendin was gelijk verkocht in ieder geval
Onlangs ook weer wat inlays gemaakt, ik zal ze deze week nog een keer op de foto zetten en hier delen.
Daarnaast nog een potje Lanterns gespeeld. Wel vaak zien liggen maar dit was de eerste keer dat ik hem speelde. Erg leuk kort spelletje wat me aan Kingdomino deed denken. Mijn vriendin was gelijk verkocht in ieder geval
Onlangs ook weer wat inlays gemaakt, ik zal ze deze week nog een keer op de foto zetten en hier delen.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream