Ik probeer me al in te houden om Nemesis niet te kopen, ga jij ongetwijfeld binnenkort met nog meer posts mij lekker maken om dat toch vooral wel te doen
Ik heb Nemesis Retaliation twee weken geleden binnengekregen en al 1 pot mee gespeeld met een vriend. Genadeloos ingemaakt (de hele installatie stond in de fik) maar wel lol gehad.
Hebben jullie nog tips voor educatieve games voor MBO leerlingen? Misschien dat het te laat is, maar i.v.m. lerarendag was er geloof ik wat budget beschikbaar om wat spellen te kopen voor school. Ben zelf alleen niet thuis in de boardgames etc (afgezien van Magic).
Make lovecraft not warcraft.
Zijn er specifieke leerdoelen die je probeert te bereiken? Bepaalde thema's of bepaalde vormen van interacties die je nastreeft?Sméagol schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:59:
Hebben jullie nog tips voor educatieve games voor MBO leerlingen? Misschien dat het te laat is, maar i.v.m. lerarendag was er geloof ik wat budget beschikbaar om wat spellen te kopen voor school. Ben zelf alleen niet thuis in de boardgames etc (afgezien van Magic).