Weer wat nieuwe dingen gespeeld en in de planning staan.
Gespeeld:
Mind MGMT - dit gaat een hit worden. Enorm anders dan wat we tot nu toe hadden en ik vind de opzet met meegeleverde uitbreidingen die erin komen afhankelijk van welke kant het voorgaande potje gewonnen heeft echt heel tof werken.
Kwakzalvers - grappige game, niet bijster interessant. Nu alleen met twee gespeeld, maar kan me voorstellen dat het met meer leuker is.
Robin Hood - alleen het openingsscenario gespeeld. Vind de opzet wel leuk gedaan, met dat boek etc. In tegenstelling tot andere campaigns ook zeer eenvoudige ruleset. Voordeel is dat het laagdrempelig is om in te stappen, nadeel dat ik verwacht dat het snel saai wordt.
Die laatste twee heb ik gespeeld bij een vriend van mij, en denk dat ze sowieso meer in zijn straatje passen dan in dat van mij.
Binnenkort uitproberen:
War of The Ring: the card game - vond het bordspel heeel tof, maar kreeg het niet op tafel. Ben benieuwd of dit dezelfde thematische feel geeft.
Kemet: Blood and Sand (2nd) - ik ben een groot fan van Inis, misschien wel mijn favoriete game, maar was opzoek naar iets meer/interessantere battles. Benieuwd hoe deze valt in de groep.
[Voor 17% gewijzigd door TTHEEBO1 op 28-01-2023 06:37]