Toon posts:

Board-, Card- & Tabletop games - Deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 135 136 137 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-01 01:05
GeorgeMichael schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:11:
[Afbeelding]

Eerste potje Destinies zit er op en dat is goed bevallen. Leuk verhaal, lekker exploreren en looten.

Erg app-driven maar daar hebben we geen last van gehad. Ook wel lekker dat de administratie ons uit handen wordt genomen. Soms wel net wat te veel voorleeswerk en de miniaturen zijn erg klein en lijken allemaal op elkaar.

Helaas nog geen tijd gehad op Heat even te spelen.
Heat lijkt me wel erg leuk om te spelen, maar helaas is dat spel momenteel op veel plekken uitverkocht :(

PSN id: NL_SToRM

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
SToRM666 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 20:43:
[...]

Heat lijkt me wel erg leuk om te spelen, maar helaas is dat spel momenteel op veel plekken uitverkocht :(
Ja klopt, ik hield Marktplaats veel in de gaten en daar kwam ‘ie nieuw in seal voorbij.

Vanavond Heat even gespeeld met mijn vriendin. Hoewel het eerste rondje racen voor nieuwe spelers, of mensen die weinig spellen spelen, denk ik wat onduidelijk kan zijn (het concept is net wat complexer dan bijv. Ticket to Ride) is het wel duidelijk dat dit een toppertje is. Nog een stuk leuker met meer personen denk ik.

Toen we de regeltjes beide goed in de gaten haden ging het een stuk sneller/soepeler. De AI-racers zijn ook super makkelijk te besturen dus die zijn perfecte opvulling voor de ontbrekende spelers en je hebt er vrijwel geen werk van.

[Voor 17% gewijzigd door GeorgeMichael op 12-01-2023 22:25]

• Arloid
  • Registratie: December 2014
  • Niet online
Gisteren even twee muismatten van 90x40cm besteld bij oom Alie voor minder dan €5. We spelen vaak bij mijn vriend en op zijn tafel ligt zo'n zacht plastic plaat wat naast geen poreum er ook voor zorgt dat je kaarten blijven plakken. Voor dat bedrag valt er geen buil aan te vallen en ook een flinke upgrade over de theedoek. :+

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:29
Dit weekend hebben we Trekking Through History gespeeld. Een spel in de lichtgewicht-categorie, maar zeker eentje dat ideaal is voor het hele gezin.

Elke ronde kies je een kaart uit met daarop een jaartal en de bijhorende historische gebeurtenis. Je probeert om een zo lang mogelijke chronologische reeks te maken. Samen met je kaart krijg je ook één of meerdere tokens - er zijn vijf verschillende soorten. Deze leg je op een tableau, door de verschillende tokens juist te combineren krijg je allerlei bonussen.

Het is dat laatste stukje dat het spel interessant maakt: soms kan het de moeite zijn om een kaart te nemen die qua jaartal verder in de toekomst ligt. Dat maakt het moeilijk om je kaartenreeks verder te zetten, maar als die ene kaart je net de juiste tokens oplevert voor een bonus wordt ze toch weer interessant. Alle tableaus zijn ook verschillend en je krijgt elke ronde een nieuwe, dus je moet telkens weer opbouwen om te kunnen scoren.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

• Arebij
  • Registratie: Juni 2019
  • Nu online
Na tips in het forum de inserts van ark Nova aangeschaft via raptor. Wat een verademing…

1,5 week tussen bestellen en ontvangen, uurtje in elkaar zetten wat vrij makkelijk is, en het past allemaal perfect. Zou het eenieder zeer aanbevelen !!

• HellPunk
Arebij schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 13:42:
Na tips in het forum de inserts van ark Nova aangeschaft via raptor. Wat een verademing…

1,5 week tussen bestellen en ontvangen, uurtje in elkaar zetten wat vrij makkelijk is, en het past allemaal perfect. Zou het eenieder zeer aanbevelen !!
Dat ziet er strak uit! Ik heb ook een paar inserts van Raptor, ik vind ze in ieder geval beter dan die van MeepleRealty. De meeste heb ik wel van FoldedSpace, dan ben je wel elke keer een paar uur aan het verlijmen, maar het scheelt wel in het gewicht :)

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

• Cybermage
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-02 18:16
knip

[Voor 99% gewijzigd door Cybermage op 24-01-2023 22:02]

• Luuk84
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:04
Iemand hier al ervaring met Carnegie? Lijkt me een interessant spel. Scoort erg goed (zeker voor een recente titel, op BGG. Artwork van Ian O'Toole, spreekt me altijd aan dus dat is ook en pré.
Is er iemand die iets kan vertellen over het aanleveren en de moeilijkheidsgraad van het spel? Ik heb nog geen ervaring de 'zwaarde' spellen. Zwaarste tot nu toe is denk ik Rovers + uitbreidinge / castles of Burgundy en deze titels vond ik goed te behapstukken.

• Jajofisher
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10:44
Carnegie is qua regels zwaarder dan wat je gewend bent, maar het is wel een spel met een logische 'flow'. Oftewel alles valt op z'n plek na een paar rondes en daarna is het goed te doen (in tegenstelling tot spellen waar je continu de regels er bij moet pakken).

Het prettige aan Carnegie is dat 1 iemand een actie kiest, maar dat iedereen deze actie uitvoert. Hierdoor ben je aan tafel constant bezig met wat de andere spelers gedaan hebben of waar ze voor aan het voorbereiden zijn. Je kan daarin wel kijken of jij een actie kan kiezen die voor jou goed uitkomt, maar voor de andere spelers juist net onhandig is. Maar bij het leren van het spel zal je iets minder competitief zijn; en kun je juist goed van elkaar leren door de beurten met elkaar door te spreken (ik ben straks X van plan daarom doe ik nu Y).

Het spel staat in mijn top 10 van favorieten.

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:40

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Jajofisher schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:09:

Het prettige aan Carnegie is dat 1 iemand een actie kiest, maar dat iedereen deze actie uitvoert. Hierdoor ben je aan tafel constant bezig met wat de andere spelers gedaan hebben of waar ze voor aan het voorbereiden zijn. Je kan daarin wel kijken of jij een actie kan kiezen die voor jou goed uitkomt, maar voor de andere spelers juist net onhandig is. Maar bij het leren van het spel zal je iets minder competitief zijn; en kun je juist goed van elkaar leren door de beurten met elkaar door te spreken (ik ben straks X van plan daarom doe ik nu Y).

Het spel staat in mijn top 10 van favorieten.
Dat actiegebeuren is dat vergelijkbaar met Puerto Rico?
Dat iemand een Rol (en dus actie) kiest, de actieve speler krijgt een bonus op die actie (bijv. 1 muntje meer ontvangen, 1 muntje goedkoper kunnen aanschaffen of een punt meer etc), maar de andere spelers mogen dus ook die actie uitvoeren (maar dan zonder die bonus).

• Jajofisher
Nee, er zit geen inherente bonus aan het kiezen van een bepaalde actie zoals bij Puerto Rico wél het geval is.

Maar de 4 acties die te kiezen zijn komen overeen met 4 types afdelingen die je kan bouwen in jouw bedrijf. Dus iedereen activeert alle afdelingen van het type wat deze ronde geactiveerd is. En iedereen start met dezelfde afdelingen (preprinted) in zijn bedrijf, maar er zijn ook acties waarmee jij afdelingen kan bijkopen/-bouwen. Dus hoe verder je komt in het spel hoe meer dit uiteen zal lopen, maar dat zal dus altijd zijn op basis van de keuze van de speler(s) zelf.
Daarnaast kan je een afdeling alleen activeren op het moment dat er medewerkers aan het werk zijn in die afdeling, dus dat is ook een aspect om op te plannen.

Maar ondanks dat er dus veel zaken zijn om rekening mee te houden (welke afdelingen zijn er, staan de medewerkers op de goede plek, en natuurlijk de zaken op het speelbord waar je ook rekening mee moet houden) zijn er uiteindelijk echt maar 4 acties waar de actieve speler uit kan kiezen. Het zijn dus niet zóveel opties dat je het overzicht kwijt raakt, in daarmee is het dus niet een spel dat overweldigt in alle mogelijkheden/opties/permutaties.

• HellPunk
Zo, ik heb weer wat te doen de komende dagen: Tiwanaku is aangekomen, de Wingspan Nesting Box zou er straks zijn, Power Plants is onderweg plus de spellen die ik uit de math trade gehaald heb: Mandala Stones en Murano: Light Masters. Al goed dat ik zelf vijf spellen ben kwijt geraakt in die math trade :P .

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:51

Vagax

Hehe

Via Peppers voor een aardige prijs Ashes Reborn gekocht voor 30 euro ipv 50 euro.

Ben benieuwd, vanavond eens proberen

Hoe heet de man die naast Superman woont? ... Buurman

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:02
Vagax schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 11:41:
Via Peppers voor een aardige prijs Ashes Reborn gekocht voor 30 euro ipv 50 euro.

Ben benieuwd, vanavond eens proberen
Ook gezien. En besteld. Maar terug gestuurd. Werd niet warm van de filmpjes

• Wijnand1980
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
Ik heb skytear horde inmiddels binnen via Kickstarter. Towerdefense spel wat een beetje a la magic zou moeten spelen. Maar dat was 1,5 jaar geleden, blijkt nu 3 op de schaal van complexity op bgg te zijn. Dus toch effe induiken voordat ik er aan begin.
Daarnaast deze week Marvel United gebacked. Spelletje binnen is spelletje bestellen :) .

De laatste 2 spellen van Kickstarter overigens alweer verkocht. Was beiden gevalletje too much (o.a. burncycle van chip theory). Spirit island is wat mij betreft een beetje de max qua complexity en spel-mechanismes, bij meer haak ik, mijn wederhelft en zoon af.

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-01 13:09
Weer wat nieuwe dingen gespeeld en in de planning staan.

Gespeeld:

Mind MGMT - dit gaat een hit worden. Enorm anders dan wat we tot nu toe hadden en ik vind de opzet met meegeleverde uitbreidingen die erin komen afhankelijk van welke kant het voorgaande potje gewonnen heeft echt heel tof werken.

Kwakzalvers - grappige game, niet bijster interessant. Nu alleen met twee gespeeld, maar kan me voorstellen dat het met meer leuker is.

Robin Hood - alleen het openingsscenario gespeeld. Vind de opzet wel leuk gedaan, met dat boek etc. In tegenstelling tot andere campaigns ook zeer eenvoudige ruleset. Voordeel is dat het laagdrempelig is om in te stappen, nadeel dat ik verwacht dat het snel saai wordt.

Die laatste twee heb ik gespeeld bij een vriend van mij, en denk dat ze sowieso meer in zijn straatje passen dan in dat van mij.

Binnenkort uitproberen:

War of The Ring: the card game - vond het bordspel heeel tof, maar kreeg het niet op tafel. Ben benieuwd of dit dezelfde thematische feel geeft.

Kemet: Blood and Sand (2nd) - ik ben een groot fan van Inis, misschien wel mijn favoriete game, maar was opzoek naar iets meer/interessantere battles. Benieuwd hoe deze valt in de groep.

[Voor 17% gewijzigd door TTHEEBO1 op 28-01-2023 06:37]

psn: jagermeistertim

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Voor de mensen die op zoek zijn naar Frosthaven: €249 bij Crowdfinder. In eerste instantie was de prijs €299 maar dat vonden potentiële klanten blijkbaar iets teveel van het goede. Met 20 stuks op voorraad en 0 verkopen in 3 dagen is de prijs vervolgens aangepast.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:52
Ik ben van plan mijn Mansions of Madness 2ed figurtjes op andere bases te zetten. Die grote zwarte vierkanten zijn nogal lelijk. Het internet lijkt vooral fan van deze: https://litko.net/collect...ular-25mm-1-5mm-clear-100 maar daar is de shipping bijna net zo duur als het product zelf.

Weten mensen een goed NL/EU alternatief? Veel van wat ik in NL kan vinden zijn bases met al een specifieke ondergrond (zand, steen, etc).

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:32
Basekid schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:09:
Ik ben van plan mijn Mansions of Madness 2ed figurtjes op andere bases te zetten. Die grote zwarte vierkanten zijn nogal lelijk. Het internet lijkt vooral fan van deze: https://litko.net/collect...ular-25mm-1-5mm-clear-100 maar daar is de shipping bijna net zo duur als het product zelf.

Weten mensen een goed NL/EU alternatief? Veel van wat ik in NL kan vinden zijn bases met al een specifieke ondergrond (zand, steen, etc).
ik heb op Ali voor een paar cent ronde acryl schijfjes besteld in verschillende diameters (die dus lijken op diegene van je link). Klein gaatje erin boren en dan je figuurtje erin vastzetten met een druppel lijm. Perfect

dit dus:

[Voor 20% gewijzigd door Hopjesvla79 op 29-01-2023 22:45]

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:55
Ik zie net tweedehands "Flick em up: Dead of Winter" editie voor 10€, nog helemaal nieuw. Iemand die het al gespeeld heeft?

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:44
Arebij schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 13:42:

Ziet er goed uit! Zat altijd al te klooien met alle items van Ark Nova in de plastic bakjes. Past nooit goed.

LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Xbox Series X |

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:51

Vagax

Hehe

Ben ook wel benieuwd naar andere hun ervaringen met Flick em up, heb hem altijd interessant gevonden maar net geen goede aanbieding er voor gevonden om hem toch te kopen, reviews waren ook vaak middelmatig.

Hoe heet de man die naast Superman woont? ... Buurman

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:32
Vagax schreef op maandag 30 januari 2023 @ 13:44:
Ben ook wel benieuwd naar andere hun ervaringen met Flick em up, heb hem altijd interessant gevonden maar net geen goede aanbieding er voor gevonden om hem toch te kopen, reviews waren ook vaak middelmatig.
wel eens gespeeld, wel geinige filler. Maar of die komend spellenweekend weer op tafel komt....

• Geerius
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:17
TTHEEBO1 schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 06:31:
Kemet: Blood and Sand (2nd) - ik ben een groot fan van Inis, misschien wel mijn favoriete game, maar was opzoek naar iets meer/interessantere battles. Benieuwd hoe deze valt in de groep.
Als Inis goed bevalt en Kemet ook dan vallen Blood Rage en Chaos in the Old World waarschijnlijk ook goed in de smaak.

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-02 20:23
Wat is een aanrader als ik een bordspel zoek voor 4 spelers (of eventueel meer) in de trant van Kolonisten of El Dorado?

[Voor 6% gewijzigd door SL65 op 30-01-2023 15:17]

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:20
SL65 schreef op maandag 30 januari 2023 @ 15:16:
Wat is een aanrader als ik een bordspel zoek voor 4 spelers (of eventueel meer) in de trant van Kolonisten of El Dorado?
Ticket to Ride franchise werkt vrijwel altijd in deze categorie.
Hiervoor zal ik wel voor de Europe versie gaan ipv het orginele USA.

Pandemic is ook vrij toegankelijk, maar dit is dan wel een cooperatief spel dus zeker iets anders dan eerder genoemde. Maar wel prima om zo op te pakken.

• Jajofisher
Naast bovengenoemde opties kun je ook kijken naar Carcasonne of Kingdomino. Als je bereid ben een klein beetje 'complexer' te gaan (lees: iets meer regels en iets meer strategie) kun je kijken naar Concordia of Hansa Teutonica.

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-02 19:13
Ik zou zeggen dat alhambra ook leuk kan zijn. Zelf een stadje bij elkaar kopen.

• HellPunk
rikislief schreef op maandag 30 januari 2023 @ 22:49:
Ik zou zeggen dat alhambra ook leuk kan zijn. Zelf een stadje bij elkaar kopen.
Absoluut, deze wordt vaak over het hoofd gezien.

Kwakzalvers zou ook kunnen, maar dat is toch vaak een kwestie van 'love it or hate it'. Dan zou ik eerder voor bvb. Cascadia gaan of Fantastic Factories. Trekking Through History zou het ook wel eens goed kunnen doen.

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:19

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

The Island of Eldorado heb ik veel plezier aan beleefd en toont veel gelijkenissen:)

https://boardgamegeek.com/boardgame/230191/island-el-dorado

• redlightning
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:54
De laatste rechte lijn is ingezet voor het uitleveren van League of Dungeoneers.
Ik vroeg me af of deze oldskool dungeon crawler hier ook al wat bekendheid heeft verworven?
De laatste dagen komen er wel wat youtube unboxings online en er staan er nog heel wat gepland in de komende weken, oa bij The Dungeon Dive.

Dus voor de liefhebbers van een gedetailleerde dungeon crawl op de oude manier: zeker even checken! Er zou ondertussen al behoorlijk wat animo zijn voor een 2nd print. Hoe groter de community rond deze game wordt, hoe meer content we kunnen verwachten (zowel van de publisher als van de community)

Het is niet enkel een standalone boardgame met verschillende Quests, Campaigns out of the box, maar wordt ook omschreven als een toolbox voor RPG en dungeon crawling. Veel mogelijkheden hier en door de flexibiliteit naar mijn mening de prijs wel waard!

[Voor 0% gewijzigd door redlightning op 31-01-2023 14:49. Reden: Typo’s]

• HellPunk
Net een impulsaankoop gedaan: World's Fair 1893. Misschien past dat ook nog wel in jouw plaatje :).

• artjan
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 16:25
Spellen die het eerder heel goed deden bij anderen die niet veel spelen:
-Las Vegas (suf thema, maar heel vernuftig dobbelspel met leuke interactie)
-Incan Gold (heel simpel push your luck maar leuk met grote groep

En ik ben bevooroordeeld maar aardige Catan vibe en toch anders: GRUNN

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:07
GeorgeMichael schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 12:07:
Ik krijg morgen Destinies en Heat: Pedal to the Metal binnen. Ben vooral wel benieuwd hoe Destinies hier wordt ontvangen, ik ga het samen met mijn vriendin spelen (is het plan). Vooral omdat het spel (behoorlijk) app-driven is, verhalend/veel voorlezen én Engelstalig. Ondanks dat, en de andere minpunten die ik tegenkom, heb ik er weer erg zin in.

Ook leuk dat ik Heat heb kunnen kopen, lijkt me een top spel voor verschillende spelersgroepen.
Destinies nu een keer of 5 gespeeld met 3 spelers, bottom line: geweldig! Misschien wel de beste app driven game die er nu is. De game doet me denken aan oude RPG's op de PC vroeger en het is ook lekker competitief als je voor (deels) dezelfde doelen blijkt te gaan om je "end game" fase te activeren. Echt een race dus.

Die QR codes op fysieke kaarten zijn een geniaal stukje design. Al is het tonen van (start)objecten aan NPC's vaak een zinloze vorm van tijdverspilling (vooral als je een medespeler hebt die dat veel doet ;)
heuveltje schreef op maandag 9 januari 2023 @ 16:10:
[...]

Vrienden hebben er eentje.

Het ziet er net uit, en de hangertjes voor je drinken etc zijn handig, maar om daar nu een paar k voor neer te tellen....
Eens, zelf ook een paar keer getwijfeld over een game tafel, maar mijn huis is beneden ruim genoeg om desnoods 2 tafels neer te zetten (hallo War Room, waarvoor je eigenlijk 2 tafels nodig hebt waarvan 1 van 1.20m breed ! 8)7 )

Rationeel gezien is het geldverspilling, tenzij je inderdaad weinig ruimte hebt en spellen dagenlang wilt kunnen laten liggen op je eet tafel. Ik heb voor 4 tientjes een prachtige game mat gekocht die ik op 1 van die 2 eetkamer tafels leg dus.

[Voor 24% gewijzigd door _Anvil_ op 03-02-2023 14:25]

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
_Anvil_ schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 14:21:
[...]

Destinies nu een keer of 5 gespeeld met 3 spelers, bottom line: geweldig! Misschien wel de beste app driven game die er nu is. De game doet me denken aan oude RPG's op de PC vroeger en het is ook lekker competitief als je voor (deels) dezelfde doelen blijkt te gaan om je "end game" fase te activeren. Echt een race dus.

Die QR codes op fysieke kaarten zijn een geniaal stukje design. Al is het tonen van (start)objecten aan NPC's vaak een zinloze vorm van tijdverspilling (vooral als je een medespeler hebt die dat veel doet ;)
Wij vinden 'm ook erg leuk! Wel wat irritatiepuntjes: vooral de mini's die moeilijk te onderscheiden zijn en het feit dat we vaak door geluk simpelweg met de juiste NPC of locatie interacten en daardoor eerder aan de Finale kunnen beginnen.

Het is bij ons dus niet echt in balans maar dat vinden we helemaal niet erg. We zien het meer als een interactief verhaal dat na een tijdje eindigt in het voordeel van 1 van de 2 characters.

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:09
_Anvil_ schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 14:21:
[...]

Rationeel gezien is het geldverspilling, tenzij je inderdaad weinig ruimte hebt en spellen dagenlang wilt kunnen laten liggen op je eet tafel. Ik heb voor 4 tientjes een prachtige game mat gekocht die ik op 1 van die 2 eetkamer tafels leg dus.
Bij ons ligt Gloomhaven al bijna twee weken uitgestald op de eettafel, scheelt een hoop opruim en opbouw gedoe. Eten doen we nu aan de kleine keukentafel.

De Belangrijkste Toespraak Die Je Ooit Zal Horen

Pagina: 1 ... 135 136 137 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee