Zo, het was alweer vorig weekend dat het plaatsvond, maar inmiddels weer bijgekomen.
We hadden onze semi jaarlijkse bordspellenweekend weer. Top weekend gehad.
Vrijdagochtend gestart met een pot TI4. Ik speelde met de The Empyrean. Ik vond het geen geweldig leuk ras, maar uiteindelijk net niet de winst kunnen pakken. Ik eindigde als tweede met 9 punten. Titans of Ul wonnen dit keer. Andere rassen waren Arborec, Mahact, Nekro en Yssaril. Voor de rest was het een redelijk tam potje.
S'avonds Endless Winter, Heat: Pedal to the Metal, Perudo en Ready Set Bet gespeeld.
Heat en Ready Set Bet waren nieuw voor mij. Heat is een tof race spel van de makers van Flamme rouge. Erg leuk!
Ready Set bet is een hilarisch en druk gok spel met paarden waarop iedereen tegelijk kan gokken. Met 8 man en de app op de tv zeker vermakelijk!
Zaterdag weer verder en afgetrapt met Western Legends. Een sandbox game ala Xia waar je een cowboy speelt. Erg veel plezier mee gehad, had hem nog niet eerder gespeeld.
Daarna Tyrants, Calavera, Kingdomino, Ready Set Bet, Great Western Trail, Codenames, Terra Mystica, Tapestry en BANG! The Dice game gespeeld. Allen bekenden die ik eerder had gespeeld, behalve de laatste uitbreiding van Terra Mystica met de schepen. Ook die beviel erg goed, blij dat ik die op tafel heb gehad.
Zondag afgesloten met Galileo Project, Ready Set Bet, War of the Ring: The Card Game en Tiletum.
Al met al een top weekend gehad, wel redelijk brak na de late uurtjes.