skoozie schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 20:29:
Het enige wat ik me kan voorstellen is dat de coating beter is als je het mes flipt. Maar je snijdt nog steeds met de zelfde rand. Vandaag trouwens mee genomen bij de Action voor nog geen 6 euro:
[afbeelding]
sorry voor crapy foto.
Scheerzeep
Aftershave balsem
Scheerkwast
Wax
Houten kam
voor zes euro ga ik langs, als is het maar voor die houten kam. Thanks voor de tip!
Edit: Ben gegaan, heb er 2 meegenomen. De pomade is daadwerkelijk olie, ik had verwacht dat het van die brakke waterbasis zooi was. De kam voelt enigszins flimsy, maar zolang hij niet breekt binnen 3 keer kammen moet het goed zijn. Ik ga zo de kwast, zeep en asb proberen
Edit 2: zojuist geschoren met de spullen uit het setje, dus de kwast, zeep en asb. Gooi de zeep maar weg haha. Ik kon absoluut geen fatsoenlijke zeep kloppen met dit spul. Weet niet of het aan de zeep of de kwast lag, dus heb daarna de kwast gebruikt om met mijn TOBS zeep verder te gaan. Dat kan hij wel.
De kwast is hard, wat me niet verbaasd, dus het dwingt me om af te leren (hard) te drukken met de kwast. Hij werkt verder prima, naar behoren, niets spannend. Ik gooi hem in mijn verchroomde koker van mijn reisset en heb er geen omkijken meer aan verder. Denk dat de Kruidvat kwast die ik laatst gekocht heb beter is.
Ik ga binnenkort nog even die zeep proberen met een betere, duurdere kwast om te kijken of er nog wat van te maken valt.
De asb ruikt prima, niet spannend, niet al te vet en weet het branderige 'aardig' te onderdrukken.
De pomade is vettig en geeft veel shine. Ik had nog flink wat build-up van donderdag en vrijdag, dus dat was een fijne toevoeging. Stand-alone zal het niet veel soeps zijn maar dat moet ik nog testen.
Met de kam kwam ik niet door mijn haren heen toen ik onder de douche vandaan kwam, maar ik heb vrij dik haar. ICM pomade schiet dat niet op met dunne tandjes haha.
VERDICT (voor nu): Kom je langs een action? haal even zo'n ding. Voor 6€ zul je genoeg dingen vinden waar je plezier van hebt.
[
Voor 63% gewijzigd door
pannekoek op 03-06-2017 20:17
]