Oh, dat valt reuze mee dan! Ik kreeg een beetje de indruk dat het meer iets van 20 minuten zou zijn, maar dat zal ik dan verkeerd geïnterpreteerd hebben....FinalBob schreef op donderdag 27 november 2025 @ 09:18:
[...]
Duurt echt niet lang. Na max 3 minuutjes, meestal al 2 (hangt ook vd baktijd van je vorige pizza af) is hij weer heet. Werkt als een trein. Je belegt precies een nieuwe in die tijd, soms ben ik nog niet eens klaar met de nieuwe. Dus gaat goed. Je kan inderdaad niet 4 pizza's tegelijkertijd op de borden hebben liggen. Maar dat is ook een beetje de charme. Eerst de pizza voor de kids erin en daarna voor de volwassenen en lekker slices delen van de verschillende pizza's die er één voor één top uitkomen.
Vandaag dit gebakken en het was lekker:
/f/image/iqpibMTMTVQZrLE8IDiTFOZB.png?f=fotoalbum_large)
Nee, het is geen pizza en zelfs ook geen focaccia of pinsa maar toch wel passend in dit topic hoop ik. Deeg van Caputo Manitoba met een hydratatie van 75% en een 60 uur koelkast bulkrijs.
Belegd met courgette, rode paprika, groene olijven, rode ui, zongedroogde tomaat en geitenkaas voor bakken. Afgetopt met Italiaanse vleeswaren en rucola.