Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ja, dat begreep ik wel hoor, maar ik had dus ook de topping voor 5 pizza's klaargemaakt. En die 3 bollen kan ik ik bijvoorbeeld ook gebruiken voor broodjes of die "focaccia" dingen, ik hoef er niet per se pizza van te maken.418O2 schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 12:09:
@bvk ik bedoelde meer dat als je toch alle toppings ook al klaar hebt, dat je ze alsnog kan maken. Heb je extra lekkere diepvriespizza
Ik ga het wel even aankijken de volgende keer. Ik brand altijd wel de steen schoon en de voorkant van de oven ziet er hetzelfde uit als wat je hier op het filmpje ziet. Binnenkant qua plafond even kijken hoe dat is. Maar schoonbranden moet 't denk ik wel oplossen.
Zal het grut er eens uitzuigen, dat doe ik nooit. Zo'n staalborstel is wellicht ook iets om te kopen. Tenzij je daar de bovenkant / plafond niet mee doen mag. Zal het materiaal eens bekijken zo.
Zal het grut er eens uitzuigen, dat doe ik nooit. Zo'n staalborstel is wellicht ook iets om te kopen. Tenzij je daar de bovenkant / plafond niet mee doen mag. Zal het materiaal eens bekijken zo.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Dat is geen staalborstel, eerder messing oid, iig iets zodat het staal niet (teveel) inkrast.
Ik zou er dus niet met een staalborstel in gaan
Ik zou er dus niet met een staalborstel in gaan
vandaag wegens tijdgebrek en pizza beloftes weer eens new york pizza gehaald.
Wat voorheen de heilig graal was voor pizza was nu matig.
Veel zout, erg vet, bodem was net een stuk witbrood.
Plakjes pepperoni waren zo dun dat je ze bijna doorschijnend waren.
Niet voor herhaling vatbaar.
En de hele avond dorst3dmazter schreef op zondag 28 december 2025 @ 19:27:
vandaag wegens tijdgebrek en pizza beloftes weer eens new york pizza gehaald.
Misschien ben ik in de war, maar wanneer is NYP ooit de heilige graal geweest?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat was voordat ik een pizza oven gekocht had.Gonadan schreef op zondag 28 december 2025 @ 20:18:
Misschien ben ik in de war, maar wanneer is NYP ooit de heilige graal geweest?
diepvries pizza was lekker en NYP was geweldig (vond ook mijn wederhelft)
Maar nu proef ik em nog en inderdaad enorme dorst de hele tijd.
Snap ik maar dan nog. Ook binnen het spectrum van de bezorgpizza's zitten ze aan de onderkant van de markt, zo mogelijk zelfs nog onder Domino's. Het ontloopt diepvries eigenlijk amper. Maar ook dat is maar een mening.3dmazter schreef op zondag 28 december 2025 @ 21:30:
[...]
Dat was voordat ik een pizza oven gekocht had.
diepvries pizza was lekker en NYP was geweldig (vond ook mijn wederhelft)
Maar nu proef ik em nog en inderdaad enorme dorst de hele tijd.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tja, toen ik van de brommer af kwam 1000 jaar geleden, was de Opel B Kadett - 130 topsnelheid de Cauberg af met wind achter - de hemel op aarde. Maar enige auto's verder moet je daar nu ook niet meer aan denken. Gewenning doet een hoop. De verse pizza die zoonlief deze week meenam van de Appie kreeg ook de kwalificatie "karton" terwijl die vroeger een betere score haalde ...
Let op:
Probeer bij het posten van plaatjes rekening te houden met het feit dat er ook veelal vanaf mobiel gekeken wordt, en resize de plaatjes dus voordat je ze hier post. Een link naar een > 5MP-plaatje kun je altijd toevoegen natuurlijk, maar hanteer iets meer mobiel-vriendelijkere versies van de plaatjes die in het topic zichtbaar zijn.
Probeer bij het posten van plaatjes rekening te houden met het feit dat er ook veelal vanaf mobiel gekeken wordt, en resize de plaatjes dus voordat je ze hier post. Een link naar een > 5MP-plaatje kun je altijd toevoegen natuurlijk, maar hanteer iets meer mobiel-vriendelijkere versies van de plaatjes die in het topic zichtbaar zijn.