klinkt top! ik ga hem morgen bestellenMakaja schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 10:02:
[...]
Ik heb deze sinds een aantal maanden ook in huis. Bevalt prima en het is best bijzonder dat ze deze voor het geld kunnen leveren. In de aanbieding was deze 79,- en dat is echt geen geld.
Opwarmen duurt een minuut of 20, tot 400 graden. Heb de infrarood-thermometer erbij gepakt, en de steen is dan zo'n 375 graden, dus dat klopt redelijk. Bakken gaat goed: in een minuut of 3-4 is de pizza klaar, althans voor de napolitaanse versie. De oven heeft ook standen voor NY-style, diepvries en wat andere zaken. Bouwkwaliteit lijkt prima. Hij is verder zonder ventilatoren, dus ook gewoon stil.
T.o.v. een gewone oven (zelfs met pizza-steel) is het gewoon een echte upgrade. Bakt mooi luchtig, is heet, goed te tillen (want staat bij mij in de bijkeuken, en als ik ga bakken til ik hem makkelijk naar de keuken), en zit er goed uit.
Mocht je geen Effeuno-budget hebben, kan ik deze gewoon aanbevelen!
heb 3 verschillende op gas staan, maar zo in de winter is dat toch minder. helemaal als je bezoek hebt. gezellig buitenzitten en daar pizza eten zit er met dit weer ook niet in.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org