Het Grote Zelf Pizza Bakken topic - Deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 117 118 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:36

basvn

Breezand - NHN

Makaja schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 10:02:
[...]

Ik heb deze sinds een aantal maanden ook in huis. Bevalt prima en het is best bijzonder dat ze deze voor het geld kunnen leveren. In de aanbieding was deze 79,- en dat is echt geen geld.

Opwarmen duurt een minuut of 20, tot 400 graden. Heb de infrarood-thermometer erbij gepakt, en de steen is dan zo'n 375 graden, dus dat klopt redelijk. Bakken gaat goed: in een minuut of 3-4 is de pizza klaar, althans voor de napolitaanse versie. De oven heeft ook standen voor NY-style, diepvries en wat andere zaken. Bouwkwaliteit lijkt prima. Hij is verder zonder ventilatoren, dus ook gewoon stil.

T.o.v. een gewone oven (zelfs met pizza-steel) is het gewoon een echte upgrade. Bakt mooi luchtig, is heet, goed te tillen (want staat bij mij in de bijkeuken, en als ik ga bakken til ik hem makkelijk naar de keuken), en zit er goed uit.

Mocht je geen Effeuno-budget hebben, kan ik deze gewoon aanbevelen!
klinkt top! ik ga hem morgen bestellen :)

heb 3 verschillende op gas staan, maar zo in de winter is dat toch minder. helemaal als je bezoek hebt. gezellig buitenzitten en daar pizza eten zit er met dit weer ook niet in.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:35
basvn schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 08:33:
https://shop.action.com/n...114/elektrische-pizzaoven

deze is vanaf morgen weer te bestellen! hier in dit topic een paar positieve reacties er over. zoals bij @Recrush en @BigSurf
ik ga hem in ieder geval bestellen! mooi voor in de winter
Als het weer voor 79 euro is haal ik dit oventje ook. Vorige keer lopen twijfelen, nu wel handig om in huis te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Makaja
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:23
basvn schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 10:53:
klinkt top! ik ga hem morgen bestellen :)

heb 3 verschillende op gas staan, maar zo in de winter is dat toch minder. helemaal als je bezoek hebt. gezellig buitenzitten en daar pizza eten zit er met dit weer ook niet in.
Voor 79,- is het echt een koopje. Het is even wennen hoe je hem moet gebruiken, maar na een keer of 2-3 had ik door hoe hij met de temperatuur om gaat, en bakt hij prima. Als je er rekening mee houdt, dat hij niet continu die 400 graden heeft, maar dat je even moet spelen met de instellingen, met opwarmen en zo, dan gaat het echt goed.

Ik was echt positief verrast! Zeker in combinatie met de overstap naar Caputo bloem, was dit voor mij een echte upgrade tov supermarkt-bloem en de pizza-steel in de gewone oven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
@Makaja wat bedoel je met wennen? Heeft hij een specifieke gebruiksaanwijzing of is het een beetje behelpen omdat hij zo goedkoop is?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sander121
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19:38
MetM schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 12:21:
[...]

Is de EffeUno N3 eigenlijk een beetje te verplaatsen (ivm het opbergen)? Met 25kg lijkt het een wat lomp apparaat
Die van mij staat op zolder opgeborgen. Je kweekt vanzelf de spieren waardoor het een eitje wordt. Ik til hem inclusief biscotto steen. Ik had weinig keus, of opbergen op zolder of geen elektrische oven. Ik heb nog geen spijt van mijn keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander121
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19:38
Ik had gister voor het eerst salami achterin de elektrische oven voorbij de pizza. Dit gebeurde tijdens het schieten van de pizza op de steen. Ik kwam er ook niet bij omdat het te diep lag.
Nadat ik de pizza er uithaalde ontstond er door het vet van de salami redelijke vlammen in de oven. Hier heb ik me bij de houtgestookte Ooni toch nooit zorgen om gemaakt. Bij de elektrische oven is dat toch anders… nadat de vlammen weg waren eerst het huis maar even geventileerd.
Pagina: 1 ... 117 118 Laatste

Let op:
Probeer bij het posten van plaatjes rekening te houden met het feit dat er ook veelal vanaf mobiel gekeken wordt, en resize de plaatjes dus voordat je ze hier post. Een link naar een > 5MP-plaatje kun je altijd toevoegen natuurlijk, maar hanteer iets meer mobiel-vriendelijkere versies van de plaatjes die in het topic zichtbaar zijn.