Het Grote Zelf Pizza Bakken topic - Deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 115 116 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Mijn biscotto steen voor de unold is vandaag gekomen. Duurde 2 weekjes maar is nog heel :)
In de instructies staat dat je hem goed moet afspoelen en dan een half uurop 50 graden in de oven moet doen om.hem klaar voor gebruik te maken.
Op andere plekken staat weer dat je hem een tijd op half en na afkoelen op vol vermogen moet inbranden.

Wat is nou wijsheid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:17
koelkast schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:46:
Mijn biscotto steen voor de unold is vandaag gekomen. Duurde 2 weekjes maar is nog heel :)
In de instructies staat dat je hem goed moet afspoelen en dan een half uurop 50 graden in de oven moet doen om.hem klaar voor gebruik te maken.
Op andere plekken staat weer dat je hem een tijd op half en na afkoelen op vol vermogen moet inbranden.

Wat is nou wijsheid?
In mijn instructie stond steeds 10 a 15 mins op 100 dan 200 etc tot je de 450 bereikt hebt. Heb dat gedaan en lijkt goed te zijn. Gaat er volgens mij vooral om dat het vocht rustig kan verdampen en dat de steen aan het einde helemaal droog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:56
Voor degene met een Ooni Koda 16, zeggen jullie de temperatuur van de oven ook lager bij het erin doen van de pizza? Hoe werken jullie met die knop om vlammen te regelen .
Pagina: 1 ... 115 116 Laatste

Let op:
Probeer bij het posten van plaatjes rekening te houden met het feit dat er ook veelal vanaf mobiel gekeken wordt, en resize de plaatjes dus voordat je ze hier post. Een link naar een > 5MP-plaatje kun je altijd toevoegen natuurlijk, maar hanteer iets meer mobiel-vriendelijkere versies van de plaatjes die in het topic zichtbaar zijn.