Tja hier is niet zo heel veel geks te zien...Boobybandit schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 23:51:
[...]
Hmm vandaag toch maar liefst een 45 minuten gebeld, dus relatief veel radio activiteit, maar voor het overige best karig gezien de rom en kernel die ik draai...vind het wel vreemd dat Google play services zo veel batterij vreet. Dat lijkt GPS te zijn, maar dat zou toch niet zo veel mogen zijn? Gebruik hem namelijk niet actief. Niet genavigeerd vandaag. Paar keer treinplanner en 9292 gedraaid. Meende nota bene dat de S6 een dedicated chip voor GPS heeft om zuiniger te zijn.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het wel frappant dat jij zo veel wifi verbruik hebt? Ik zit op werk en thuis namelijk ook de hele dag op wifi...
Heb je automatisch updaten van apps uit of aan staan?
In de grafiek lijkt het dat je accu steeds om ongeveer dezelfde tijd een duik naar beneden maakt. Kan je zelf duiden waardoor dit komt? Zit je dan zelf een tijd met je telefoon te spelen? Of is er een toch een app die dan op de achtergrond gaat draaien? In Gsam zit ook een grafiek waar je verschillende dingen naast elkaar kan zetten (zoals hoe vaak het scherm aan is, bereik, etc).
Je kan ook nog wakelock detector installeren. Maar misschien nog beter is de Better Battery stats app van XDA downloaden, dat een tijdje draaien en dan op XDA posten. Daar zitten de nodige mensen met kennis van zaken die aan de hand van die stats kunnen zeggen of er iets afwijkend is.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis