Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 17:08
l3art schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:52:
Ik sta op het punt om deze te gaan flashen: http://forum.xda-develope...nt/rom-weta-v1-0-t3177550

Audio kwaliteit staat bij mij in een hoog vaandel, dus ik ben benieuwd. Maar eerst even alles weer fatsoenlijk backuppen en dan maar weer eens even proberen :)
Ik heb die xtralite 2.6 rom voor voor mijn huidige rom gepbrobeerd, daar zat die viper4androidFX en Dolby Atmos ook op, ik vond het eigenlijk een beetje dubbelop, waarom 2 enhancers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb geen whatsapp problemen met Arrow rom ook heb ik gewoon de quick toggle niet storen, zowel met unikernel als hackers kernel.

Al met merk ik uiteindelijk weinig verschil tussen de verschillende rom's

Xtrestolite met unikernel is gewoon stabiel en goed maar wordt niet meer geüpdate.

[ Voor 17% gewijzigd door Garret1410 op 03-12-2015 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:12
koeisjovis schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:10:
[...]

Ah dat doet mijn enthousiasme al gelijk de das weer om ;). Was wel benieuwd naar de Arrow rom. Wat voor problemen zijn er dan met Arrow icm whatsapp?
Ik draai met de laatste Arrow rom en heb totaal geen problemen met whatsapp. Ik gebruik de laatste Vindicator Kernel

[ Voor 6% gewijzigd door Erik1805 op 03-12-2015 13:56 ]

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook geen whatsapp problemen. Helaas ook geen niet storen toggle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:25

13art

Moderator Mobile
koeisjovis schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:10:
[...]

Ah dat doet mijn enthousiasme al gelijk de das weer om ;). Was wel benieuwd naar de Arrow rom. Wat voor problemen zijn er dan met Arrow icm whatsapp?
Bij lijkt het er op dat bij arrow (en in ieder geval met de arter kernel) whatsapp te diep in slaap wordt gebracht waardoor berichten pas weer binnen komen op het moment dat ik whatsapp zelf open. Maar goed bij de meeste mensen werkt dit wel gewoon.
Fjeze schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:17:
[...]

En je gebruikt ook Arrow 8?
Welke versie van Arter97 gebruik je? Ik heb nu versie 10 beta 2 geflashed met Arrow 8, en helaas nog steeds geen quick toggle voor niet storen....

Ik snap hier echt niks van, waarom ontbreekt die Toggle bij mij in Arrow 8, of waarom ontbreekt die sowieso in Arrow 8?
Ja met arter (zowel 9.4 als 10 beta 2) was die toggle er bij mij wel. Echter na een schone installatie met de unikernel was de toggle er niet. Toen ik daarna de Arter97 kernel er overheen zette was hij er opeens wel.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Laatst online: 21:25

Fjeze

AllesPerfect!

Garret1410 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:26:
Ik heb geen whatsapp problemen met Arrow rom ook heb ik gewoon de quick toggle niet storen, zowel met unikernel als hackers kernel.

Al met merk ik uiteindelijk weinig verschil tussen de verschillende rom's

Xtrestolite met unikernel is gewoon stabiel en goed maar wordt niet meer geüpdate.
Welke Kernel gebruik jij?

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:39
De apps backuppen met Titaniumbackup werkt echt heel goed bij het wisselen van rom. Maar ik vroeg mij wel af, hoe backuppen jullie de instellingen? Ook handmatig met Titaniumbackup? Het zijn kleine dingen, maar bluetooth koppelingen en alle opgeslagen wifi wachtwoorden en dergelijke zijn toch wel handig.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeisjovis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-03 23:04
Boobybandit schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:46:
De apps backuppen met Titaniumbackup werkt echt heel goed bij het wisselen van rom. Maar ik vroeg mij wel af, hoe backuppen jullie de instellingen? Ook handmatig met Titaniumbackup? Het zijn kleine dingen, maar bluetooth koppelingen en alle opgeslagen wifi wachtwoorden en dergelijke zijn toch wel handig.
Dit kan inderdaad ook gewoon mbv TitaniumBackup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
koeisjovis schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:02:
[...]

Dit kan inderdaad ook gewoon mbv TitaniumBackup.
Misschien ook handig om er dan bij te zeggen welke bestanden je dan moet backuppen uit het systeem om dat soort zaken op te slaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeisjovis
l3art schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:12:
[...]

Misschien ook handig om er dan bij te zeggen welke bestanden je dan moet backuppen uit het systeem om dat soort zaken op te slaan ;)
Wifi-Access Points en Bluetooth Pairings. Ik maak zelf echter altijd een backup van alle system data (to be safe) en zet daar dan handmatig dingen van terug (aangezien system data terugzetten bij switchen van ROM gevoelig is voor fouten) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
koeisjovis schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:28:
[...]

Wifi-Access Points en Bluetooth Pairings. Ik maak zelf echter altijd een backup van alle system data (to be safe) en zet daar dan handmatig dingen van terug (aangezien system data terugzetten bij switchen van ROM gevoelig is voor fouten) :).
Thx. Ik wist dat het kon, ik wist alleen niet meer welke bestanden het waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
koeisjovis schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:28:
[...]

Nou precies dat laatste dus. Ik ben altijd bang om zomaar gegevens terug te zetten. Ik heb nu maar een handmatige filter aangemaakt in TB en backup zelf de volgende instellingen:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/f5a7GGCmdCntpsruUcYG3bZH/medium.png

Heb dan geen idee waarom sommige instellingen groen zijn en andere geel. Ook viel het mij op dat bijna alle instellingen in de volledige lijst groen zijn gemarkeerd, maar ook allemaal een T (logo TB) ervoor hebben staan.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeisjovis
Boobybandit schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:35:
[...]

Heb dan geen idee waarom sommige instellingen groen zijn en andere geel. Ook viel het mij op dat bijna alle instellingen in de volledige lijst groen zijn gemarkeerd, maar ook allemaal een T (logo TB) ervoor hebben staan.
Dit heeft te maken met hoe nuttig en veilig het is om de betreffende items te backuppen.

Yellow = "Useful & portable system data (XML)"
Green = The most useful “system items”

(Zie oa http://www.titaniumtrack....backup-technical-faq.html en http://checkrom.com/threads/titanium-backup-explained.433/)

[ Voor 12% gewijzigd door koeisjovis op 03-12-2015 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ondertussen de WETA V10.0.1 [AudioPhile] rom geinstalleerd. De eerste indruk is postief. Dit begint al met het installeren zelf natuurlijk. Genoeg opties om uit te kiezen, zeker met nog het extra bestand er bij zodat je nog wat extra opties kan toevoegen. Ook opties die ik nog niet eerder heb gezien bij een rom (zoals 5 of 6 verschillende soorten smileys, maar ook de nodige audio opties).

De rom zelf is op het eerste gezicht lekker soepel. Nu eens kijken wat het door de tijd doet wat betreft accu etc.

edit:
Nadeel is wel dat de gebruikte kernel er voor kan zorgen dat je niet te horen bent als je gebeld wordt. Nu dus maar even adam kernel als vervanger geïnstalleerd totdat de problemen met de hacker kernel opgelost zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door 13art op 03-12-2015 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op dit moment de unikernel weer. Maar dat wisselt nog weleens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Volgens mij weet gsam niet goed wat hij hier meer moet. Hij geeft aan dat dit de meeste energie verbruikt. Blijkbaar is er iets wat 'geluid aan' zet, maar de cpu Is nog geen 2 minuten gebruikt... Ik vraag me dan ook af of dit echt zoveel energie verbruikt....

Afbeeldingslocatie: http://s17.postimg.org/p1renap0f/Screenshot_2015_12_03_19_33_44.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thenlownager
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 21:31
l3art schreef op donderdag 03 december 2015 @ 20:05:
Volgens mij weet gsam niet goed wat hij hier meer moet. Hij geeft aan dat dit de meeste energie verbruikt. Blijkbaar is er iets wat 'geluid aan' zet, maar de cpu Is nog geen 2 minuten gebruikt... Ik vraag me dan ook af of dit echt zoveel energie verbruikt....

[afbeelding]
Hier heb ik ook last van.
Ik draai de purestock extralite rom icm unikernel v8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Dit is de eerste keer dat ik dit zie bij een rom. Heb nu een reboot gedaan en het lijkt weg te zijn. Ik laad de telefoon weer even helemaal op en laat hem dan vannacht liggen om te zien wat er de volgende ochtend voor verbruik staat. Kijken of die wakelock er dan ook nog Is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l3art schreef op donderdag 03 december 2015 @ 20:05:

[afbeelding]
Hier heb ik ook last van. Het draind niet echt mn batterij leeg maar staat wel bovenaan.

Heb van alles geprobeerd en vanmiddag heb twee dingen gedaan waardoor het nu al een halve dag goed gaat. Welke van de twee de oplossing is moet ik nog uitzoeken.

Eerste wat ik gedaan heb is de cache van mediaopslag geleegd en de service gestopt. Heb daarna ook nog telefoon opnieuw opgestart.

Tweede wat ik gedaan heb is in ontwikkelaar opties onder media, de awesomeplayer geselecteerd.

Misschien dat dit bij jouw ook helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Thnx, zal eens kijken morgen.
De developer zelf heeft het ook en denkt dat het met notificatie geluiden te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l3art schreef op donderdag 03 december 2015 @ 21:06:
Thnx, zal eens kijken morgen.
De developer zelf heeft het ook en denkt dat het met notificatie geluiden te maken heeft.
Ik heb het sinds de Arrow rom bij verschillende kernels.

Had al alle media verwijdert en bepaalde apps maar niks hielp. Heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Net een testversie van arrow 9 ontvangen. Vandaag even installeren :)

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-09 17:17
Heb de theme ook meteen geinstalleerd. Ben niet helemaal fan van het rood in het thema, maar het vele zwart is altijd handig mbt de accuduur natuurlijk.
Dat had ik dus ook maar heb er net 1 gevonden die eigenlijk helemaal zwart is.

Zoek even op [MINU]Black Edition in de theme store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:08
Zojuist heeft Arter bekend gemaakt dat de fingerprint scanner niet zal werken op CM, dat vind ik dus wel erg jammer! Maja zeg nooit, nooit.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Nieuwe versie van Arrow rom draait soepel. Eerste indrukken zijn goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacques112
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-08 19:45
Erik1805 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:25:
Nieuwe versie van Arrow rom draait soepel. Eerste indrukken zijn goed :)
OK.

Ben benieuwd, ik heb hem niet ontvangen, maar is blijkbaar niet nodig.
Wacht wel af wanneer hij officieel wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Met de huidige rom waren vannacht de whatsapp berichten ook niet binnen gekomen. Nu whatsapp verwijderd en via de playstore weer geïnstalleerd. Tot nu toe gaat dat goed. Best kans dat het dus aan whatsapp lag icm restoren met TB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacques112
l3art schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:39:
Met de huidige rom waren vannacht de whatsapp berichten ook niet binnen gekomen. Nu whatsapp verwijderd en via de playstore weer geïnstalleerd. Tot nu toe gaat dat goed. Best kans dat het dus aan whatsapp lag icm restoren met TB.
Dat heb ik ook, draai alleen andere rom. Momenteel probeer ik Venom Rom
http://forum.xda-develope...t/aroma-makov3-1-t3206691

Ik heb alleen niet de indruk dat dit ligt aan de rom, omdat dit al vaker is gebeurd met andere(n).
Als ik scherm ontgrendel komen ze overigens wel meteen..
Ik had GEEN backup gebruikt van whatspp, maar restore van berichten gedaan, met verse whatsapp installatie. Gebruik wel een Whatsapp GB mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacques112
Pukson schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:42:
Zojuist heeft Arter bekend gemaakt dat de fingerprint scanner niet zal werken op CM, dat vind ik dus wel erg jammer! Maja zeg nooit, nooit.
Dat is altijd zo CM icm vingerscanner.
Is/Was ook bij de S5 al zo..jammer genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:08
Ah daar was ik niet van op de hoogte erg jammer, ik gebruik de scanner vaak met plezier! Ook de ING app etc. Naja. Toch maar blijven hopen.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal me benieuwen want tussen V7 en V8 merk ik eerlijk gezegd weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qua changelog lijkt het niet echt boeiend. Al weet ik niet wat voor veranderingen er in de officiële firmware geüpdatet zijn. Misschien eens dirtyflashen dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:34
Ik draai momenteel XtreStoLite 2.4 + Unikernel 8.2. Na al diverse ROM's en Kernels te hebben geprobeerd kom ik toch steeds weer terug naar deze combi. Ik zie het nut er ook niet zo van in om elke dag weer wat anders te flashen. Mijn ervaring is dat je na een dag of 2, 3 pas wat zinnigs kan zeggen over de performance en batterijgebruik van een ROM en/of Kernel (maargoed dat zal wel aan mij liggen).

Aangezien veel mensen lovend zijn over Arrow, is het wellicht toch de moeite waard om over te stappen. 1 van de redenen waarom ik deze er destijds weer af heb gegooid (v7.0) was dat Whatsapp te diep in slaap leek te worden gebracht waardoor berichten pas binnenkwamen nadat ik de applicatie opende. Dit is wat mij betreft absoluut onacceptabel. Ik ben heel benieuwd wat de ervaringen zijn met v9.0. Ook ben ik benieuwd in combinatie met welke kernel jullie deze dan draaien.

Ik hoor het graag!

[ Voor 0% gewijzigd door bob-nwk op 04-12-2015 19:22 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
Garret1410 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:26:
Heb ik iets gemist? Wordt deze definitief niet meer geupdate of is dit een aanname die wordt geroepen omdat men het liefst 15x per dag een update flashed en Edgarf enkel updates uitbrengt indien er een nieuwe firmware wordt released?

[ Voor 9% gewijzigd door bob-nwk op 04-12-2015 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ik draai de laatste arrow rom nu 2 dagen. Deze icm de unikernel. Whatsapp werkt prima en de rom draait soepel.

Batterij tijd moet ik nog even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyk2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:58
Sinds een maandje of 4 een s6.
Draai al een tijdje op Xtrestolite 2.4 en arter 7.2.
Na veel te hebben geprobeerd (kernels en roms) haal ik hiermee 24uur en 4-6 uur sot.
Ik zit vandaag bv heel de dag op WiFi, goed bereik en heb nu nog 14% over en 5uur35 sot.
Ik hou het dus voorlopig bij deze combo tot android 6.0 komt.
Ik ben in ieder geval super tevreden met de s6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bob-nwk schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:27:
[...]

Heb ik iets gemist? Wordt deze definitief niet meer geupdate of is dit een aanname die wordt geroepen omdat men het liefst 15x per dag een update flashed en Edgarf enkel updates uitbrengt indien er een nieuwe firmware wordt released?
Of het definitief is weet ik niet maar Edgarf heeft al lange tijd niets meer van zich laten horen. Dat is vreemd.

Versie 2.4 is gewoon goed maar tweakers houden nou eenmaal updaten en klooien.

Of Arrow beter is dan Xtrestolite kan ik niet zeggen want dan zou ik weer even terug moeten. Beiden gewoon goed.

[ Voor 9% gewijzigd door Garret1410 op 04-12-2015 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
Erik1805 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 20:00:
Ik draai de laatste arrow rom nu 2 dagen. Deze icm de unikernel. Whatsapp werkt prima en de rom draait soepel.

Batterij tijd moet ik nog even testen.
Thanks voor je reply. Ik lees de ervaringen mbt batterijverbruik graag terug in dit draadje over een paar dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bob-nwk
Garret1410 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 20:07:
[...]

Of het definitief is weet ik niet maar Edgarf heeft al lange tijd niets meer van zich laten horen. Dat is vreemd.
Dan ga ik er voorlopig maar even van uit dat hij belangrijkere zaken aan zijn hoofd heeft dan ROM's bakken en blijf ik hoop houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bob-nwk schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:27:
[...]

Dat klopt niet helemaal meer want de Odex versie van zijn rom is van juni en is niet meer geüpdatet ondanks dat er wel degelijk nieuwe firmware is uitgebracht. Trouwens deodexed loopt ondertussen ook achter.

Ik flash ook maar sporadisch een updaten of rom maar ben vorige week toch overgestapt naar Arrow omdat er geen leven meer te bekennen leek.

Overigens is het niet zo dat ik nu veel verschil merkend met deze rom die meer up to date is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Voor het missen van de 'niet storen' toggle geeft Arrow zelf als oplossing om de rom nog een keer te flashen. Ondertussen 4x gedaan maar nog altijd geen 'niet storen' toggle.

Heb verschillende kernels geprobeerd maar geen succes helaas. Dus dat wordt via instellingen niet storen aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:10
Mbt tot de Whatsapp die te diep in slaap gaat is volgens mij op te lossen door whatsapp opnieuw te installeren als deze terug gezet is via titanium backup.

Ik had bijv met de my vodafone app dat deze aangaf dat gebruikersnaam icm ww verkeerd was, vervolgens opnieuw de app geinstalleerd en werkte perfect. Lijken wat vreemde dingen met het restoren van titanium backup.

Ik draai Arrow 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Garret1410 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:40:
[...]

Zal me benieuwen want tussen V7 en V8 merk ik eerlijk gezegd weinig.
Denk dat ik hem skip en wacht tot de versie met Marshmallow er is. Inderdaad vermeld de changelog weinig spannends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:54
Arno90 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 20:19:
Mbt tot de Whatsapp die te diep in slaap gaat is volgens mij op te lossen door whatsapp opnieuw te installeren als deze terug gezet is via titanium backup.

Ik had bijv met de my vodafone app dat deze aangaf dat gebruikersnaam icm ww verkeerd was, vervolgens opnieuw de app geinstalleerd en werkte perfect. Lijken wat vreemde dingen met het restoren van titanium backup.

Ik draai Arrow 7
Het kan ook aan de app optimalisatie van de smart manager van Samsung liggen. Als je Whatsapp als 'altijd optimaliseren' zet, dan gaat Whatsapp in een soort van diepe slaap waardoor je geen berichten/notificaties binnen krijgt. Pas wanneer je Whatsapp opent, zie je de berichten verschijnen.

Misschien de moeite waar om daar naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
crobo schreef op zondag 06 december 2015 @ 00:46:
[...]

Het kan ook aan de app optimalisatie van de smart manager van Samsung liggen. Als je Whatsapp als 'altijd optimaliseren' zet, dan gaat Whatsapp in een soort van diepe slaap waardoor je geen berichten/notificaties binnen krijgt. Pas wanneer je Whatsapp opent, zie je de berichten verschijnen.

Misschien de moeite waar om daar naar te kijken.
Arno90 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 20:19:

Ik draai Arrow 7
Dat opnieuw installeren helpt had ik ook al ondervonden ja. (dacht dat ook al gemeld te hebben maar dat weet ik niet zeker).

Dat het aan smart manager ligt zou kunnen, maar dat doet het dan in eerste instantie statie helemaal uit zichzelf want ik gebruik smart manager zelf eigenlijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je er altijd last van of alleen thuis via WiFi? 3n in dat geval heb je dan toevallig Ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Aghanim schreef op zondag 06 december 2015 @ 10:01:
Heb je er altijd last van of alleen thuis via WiFi? 3n in dat geval heb je dan toevallig Ziggo?
WiFi of Mobiele data maakte niet uit.
Maar nu heb ik er geen last meer van. Installeer whatsapp nu gewoon vanuit de playstore ipv restoren met TB. Dat lost het probleem sowieso op.

Nu de issue met de 'niet storen' toggle nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja daar heb ik ook geen oplossing voor helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Aghanim schreef op zondag 06 december 2015 @ 10:27:
Ja daar heb ik ook geen oplossing voor helaas.
Het lijkt er op dat niemand die heeft op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
l3art schreef op zondag 06 december 2015 @ 10:16:
[...]

Nu de issue met de 'niet storen' toggle nog.
Tip: koop een smartwatch dan heb je de toggle om je pols :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ben toch van arrow ROM afgestapt. Teveel drain. Ik draai nu de back-to-n0t3 v13 met de laatste arter kernel. Dat is soepel en blijf toch terug komen naar de hogere DPI.

PS deze heeft wel een niet storen toggle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Erik1805 schreef op zondag 06 december 2015 @ 15:23:
Ben toch van arrow ROM afgestapt. Teveel drain. Ik draai nu de back-to-n0t3 v13 met de laatste arter kernel. Dat is soepel en blijf toch terug komen naar de hogere DPI.

PS deze heeft wel een niet storen toggle.
Die hogere dpi kan ik me helemaal in vinden.
Maar ik dacht dat die note port nogal crash gevoelig was...?
En ik neem aan dat deze dan volgens jou minder drain heeft? Waar zat die drain hem in dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
l3art schreef op zondag 06 december 2015 @ 17:40:
[...]
Die hogere dpi kan ik me helemaal in vinden.
Maar ik dacht dat die note port nogal crash gevoelig was...?
En ik neem aan dat deze dan volgens jou minder drain heeft? Waar zat die drain hem in dan?
Nee nog geen crash gehad met de laatste versie. Waar het met arrow aan lag weet ik niet precies. Ik was meer dan 12% kwijt per nacht. Moet wel zeggen dat ik alles altijd wel aan heb. Zeker ook BT ivm smartwatch. Maar bij arrow 7 had ik maar de helft

[ Voor 3% gewijzigd door Erik1805 op 06-12-2015 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Erik1805 schreef op zondag 06 december 2015 @ 17:50:
[...]

Nee nog geen crash gehad met de laatste versie. Waar het met arrow aan lag weet ik niet precies. Ik was meer dan 12% kwijt per nacht. Moet wel zeggen dat ik alles altijd wel aan heb. Zeker ook BT ivm smartwatch. Maar bij arrow 7 had ik maar de helft
Dan ben ik benieuwd waar je nu op uit gaat komen. Want zeker met BT aan klinkt die 12% me nog niet eens heel onredelijk. Bij mij wisselde het 's nachts tussen de 2% en 8% per nacht. En dat Is zonder Bluetooth maar wel alle sync aan icm wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier eigenlijk behoorlijk tevreden met de batterij met Arrow en Unikernel. Geen enkele drain en schermtijd zonder problemen ruim 4 uur. Wellicht dat je smartwatch behoorlijk wat batterij verbruikt?

Had overigens ook het idee dat er iets met de note rom aan de hand was want die wilde ik flashen 2 weken geleden totdat ik iets hier/XDA las en het toen maar niet gedaan heb.

[ Voor 31% gewijzigd door Aghanim op 06-12-2015 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacques112
Hebben jullie ook problemen met XDA S6 vandaag momenteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Jacques112 schreef op zondag 06 december 2015 @ 18:30:
Hebben jullie ook problemen met XDA S6 vandaag momenteel?
Ja is een storing op xda. Stond op Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacques112
Erik1805 schreef op zondag 06 december 2015 @ 18:33:
[...]

Ja is een storing op xda. Stond op Twitter
dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Aghanim schreef op zondag 06 december 2015 @ 18:01:
Hier eigenlijk behoorlijk tevreden met de batterij met Arrow en Unikernel. Geen enkele drain en schermtijd zonder problemen ruim 4 uur. Wellicht dat je smartwatch behoorlijk wat batterij verbruikt?

Had overigens ook het idee dat er iets met de note rom aan de hand was want die wilde ik flashen 2 weken geleden totdat ik iets hier/XDA las en het toen maar niet gedaan heb.
Er zijn wat issues met de advanced nfc instellingen die steeds crashen en nog iets met de camera. Wellicht had je dat gelezen?

Arrow lijkt bij mij ook wel ok icm googmax (of zoiets) kernel. Alleen die ellendige niet storen knop die er niet is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ja advanced instellingen van nfc geeft een foutmelding maar doen het wel.

Camera ben ik nog geen problemen tegen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee dat was het niet. Volgens mij is die rom bepaald niet debloated en was het daarom dat ik er van afgezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 22:43
Heeft iemand een oplossing als je telefoon niet wordt herkend door odin?

Ik heb een Samsung galaxy s6 edge + maar zodra ik de telefoon in download mode zet en de kabel aansluit zie ik niks gebeuren.

Ik heb twee kabels getest op twee verschillende usb poorten. In Windows wordt het wel allemaal goed weergegeven.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Aghanim schreef op zondag 06 december 2015 @ 19:39:
Nee dat was het niet. Volgens mij is die rom bepaald niet debloated en was het daarom dat ik er van afgezien heb.
Debloated kun je regelen door een script te flashen
Werkt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Possible schreef op zondag 06 december 2015 @ 19:42:

Ik heb een Samsung galaxy s6 edge + maar zodra ik de telefoon in download mode zet en de kabel aansluit zie ik niks gebeuren.

Ik heb twee kabels getest op twee verschillende usb poorten. In Windows wordt het wel allemaal goed weergegeven.
Is ook vaak een driver probleem. Dus je kan proberen die (nog) eens te installeren. Bij drivers installeren kan het ook verstandig zijn om de driver verificatie uit te zetten in Windows (even googlen hoe dat moet) omdat anders sommige drivers niet goed geïnstalleerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l3art schreef op zondag 06 december 2015 @ 19:04:
[...

Alleen die ellendige niet storen knop die er niet is.....
In Xtrestolite had ik de niet storen toggle. Daarna Arrow v7 geflashed en nog steeds de niet storen toggle.
Daarna Arrow v8 en nog steeds de niet storen toggle. Maar ik vond v8 niet lekker draaien en had ook al veel gekloot met kernels en allerlei apps.
Ik dacht laat ik een factory reset doen. Zo gezegd zo gedaan en weg was de niet storen toggle. Dat is op zich vreemd.
Heb toen wat zitten proberen om apps via de Xtrestolite Aroma package add-on te installeren maar dat ging niet goed en kwam in een bootloop terecht.

Was ermee klaar en heb via twrp een restore gedaan van Arrow v7 en alles draait weer als een trein met de niet storen toggle.

Mijn theorie is dat de niet storen toggle waarschijnlijk nog aanwezig is van de Xtrestolite rom. Ik weet niet meer of ik Arrow v7 ge-dirty flashed heb over de Xtrestolite rom of dat ik een clean install heb gedaan.

Dit zou misschien een verklaring kunnen zijn waarom de een wel deze toggle heeft en de ander niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je bedoeld met niets gebeuren in Odin toch? (3.10.7)

- Probeer eens usb debugging in te schakelen.
- Odin als administrator op starten.
- een derde usb kabel proberen.

Ik heb zelf ook zoiets gehad maar dan andersom. Wel detectie in download mode en Odin maar niet in windows.

Oorzaak USB kabel. Uiteindelijk was er een vierde kabel voor nodig. Kennelijk komt het heel nauw wat betreft de kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:54

Zoals hierbove wordt gezegd. Probeer een andere usb kabel en/of poort. Dit kan echt helpen.

Probeer ook 3.10.6 versie. De 3.10.7 versie herkende mijn toestel niet.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Back to Note ROM geeft mij een betere standby tijd. Zat altijd rond de 12% met alles aan.

Vannacht was het 8%. Dus een verbetering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Erik1805 schreef op zondag 06 december 2015 @ 19:54:
[...]

Debloated kun je regelen door een script te flashen
Werkt goed
Heb je dit script gebruikt? http://forum.xda-develope...cript-mentalmuso-t3155802

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ja dat is hem.

Ik heb nu de onderstaande Note rom geinstalleerd. Geeft geen foutmelding bij NFC en hoor goeie verhalen over accu tijd:

[ROM][5.1.1][EDGE+ G928F AOJ5][SM-G920/5 F/I/L/S/T/K/W8][Odexed/Deodexed]NobleRom

Blijf toch bij de Note 5 roms aangezien ik de DPI strak vind :)

[ Voor 35% gewijzigd door Erik1805 op 08-12-2015 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ik lees net op Twitter (arter97) dat de build voor CM bijna klaar is :)

https://twitter.com/arter97_dev/status/674187876775555072

Volgende keer even de wijzigen knop gebruiken ipv een dubbele post ;)

[ Voor 54% gewijzigd door 13art op 08-12-2015 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Erik1805 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 07:34:
[...]

Ja dat is hem.

Ik heb nu de onderstaande Note rom geinstalleerd. Geeft geen foutmelding bij NFC en hoor goeie verhalen over accu tijd:

[ROM][5.1.1][EDGE+ G928F AOJ5][SM-G920/5 F/I/L/S/T/K/W8][Odexed/Deodexed]NobleRom

Blijf toch bij de Note 5 roms aangezien ik de DPI strak vind :)
Draai je dan nu die back to noot of juist die noble rom?
Heb net heel even back to noot er op gehad, maar er snel weer af gehaald omdat met op de home knop drukken ik niet terug naar het homescreen ging. Er gebeurde gewoon niks. Vingerafdruk ed werkte wel gewoon, maar ik kon niet naar het homescreen met die knop. Ook zag ik nergens een optie om dit zo in te stellen dat het wel werkt. Plus zoeken op 'Home' in het topic leverde ook niks op.

Zie ik iets hier over het hoofd?

De korte tijd dat het er op stond, voelde het wel erg soepel aan. En idd, die hogere DPI is erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ik heb de Back to Note 2 dagen erop gehad maar beviel niet helemaal. Zoals het feit dat de home knop het af en toe niet doet. Kwam hier na 1 dag achter. NFC liep vast bij geavanceerde instellingen. Ik heb toen wat leeswerk gedaan en kwam uit op de Noble rom. Deze heb ik nu draaien en voelt toch sneller dan de Back to noet rom. Ik gebruik de Noble icm met Unikernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ok, ga ik die maar eens downloaden en installeren.

Edit:
Helaas, ook bij de Noble rom werkt bij mij de homeknop niet naar behoren.

[ Voor 46% gewijzigd door 13art op 08-12-2015 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
l3art schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:59:

Edit:
Wat vaag. Ik heb net nog even getest maar heb er geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Zal wel hetzelfde zijn al bij de noot rom.
Of het moet kernel related zijn. Dat zou op zich nog kunnen. Al draaide ik bij noot gewoon de geadviseerde kernel (arter). Alleen bij noble had ik de GoogyMax kernel. Later anders nog maar eens proberen met de unikenel.

Zou het anders met het debloat script te maken kunnen hebben?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

l3art schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:59:

Edit:
Zojuist ook de noble rom geïnstalleerd, home knop doet het prima.

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
l3art schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:27:
Zal wel hetzelfde zijn al bij de noot rom.
Of het moet kernel related zijn. Dat zou op zich nog kunnen. Al draaide ik bij noot gewoon de geadviseerde kernel (arter). Alleen bij noble had ik de GoogyMax kernel. Later anders nog maar eens proberen met de unikenel.

Zou het anders met het debloat script te maken kunnen hebben?...
Ik draai deze (Noble) met Unikernel. De Back to Note draaide ik met Arter X kernel. Met beide geen problemen gehad. Wel de debloat script op de back to note rom gedraaid. Niet op de Noble.

[ Voor 6% gewijzigd door Erik1805 op 08-12-2015 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Murzeltje schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:28:
[...]

Zojuist ook de noble rom geïnstalleerd, home knop doet het prima.
Bij de meeste mensen neem ik aan, anders zal het topic er wel mee vol staan. Geen idee waarom bij mij dan niet....

Nu bezig met installeren maar dan maar met de unikernel en ook even geen debloat script draaien. Eens kijken wat dat doet.

Edit:
Hmmm bij het installeren ging het scherm op een gegeven moment op zwart en nu gebeurt er helemaal niks meer. Toestel reageert niet op de aan/uit knop. Als ik hem aan de lader aansluit gaat er geen lampje branden... Hij lijkt een beetje dood te zijn nu... 7(8)7

[ Voor 23% gewijzigd door 13art op 08-12-2015 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
l3art schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:29:
[...]

Bij de meeste mensen neem ik aan, anders zal het topic er wel mee vol staan. Geen idee waarom bij mij dan niet....

Nu bezig met installeren maar dan maar met de unikernel en ook even geen debloat script draaien. Eens kijken wat dat doet.

Edit:
Hmmm bij het installeren ging het scherm op een gegeven moment op zwart en nu gebeurt er helemaal niks meer. Toestel reageert niet op de aan/uit knop. Als ik hem aan de lader aansluit gaat er geen lampje branden... Hij lijkt een beetje dood te zijn nu... 7(8)7
Ik neem aan dat je na het flashen van de rom gelijk een kernel flashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Erik1805 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:35:
[...]

Ik neem aan dat je na het flashen van de rom gelijk een kernel flashed?
Uiteraard.
Toestel leeft trouwens wel weer. Opstarten in download modus werkte wel en van daaruit kon ik weer rebooted in recovery. Vreemd maar goed het werkt.

Homebutton werkt nu wel. Moest nu ook eerst de installatie procedure doorlopen. Dus wifi selecteren, account toevoegen, etc. Dat had ik de vorige keren niet... Ik gok dat het toch iets met het debloat script te maken heeft..

[ Voor 24% gewijzigd door 13art op 08-12-2015 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
l3art schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:38:
[...]

Uiteraard.
Toestel leeft trouwens wel weer. Opstarten in download modus werkte wel en van daaruit kon ik weer rebooted in recovery. Vreemd maar goed het werkt.

Homebutton werkt nu wel. Moest nu ook eerst de installatie procedure doorlopen. Dus wifi selecteren, account toevoegen, etc. Dat had ik de vorige keren niet... Ik gok dat het toch iets met het debloat script te maken heeft..
Mooi zo. Ik heb bij Nobel het debloat script niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Heb bij Nobel dat andere debloat script gedraaid maar dat leverde ook weer problemen op in de zin van constant een melding dat een bepaald proces gestopt was. Ook zag ik dat de camera niet full screen was. Was er nu even klaar mee dus mn backup weer terug gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
l3art schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:29:
Heb bij Nobel dat andere debloat script gedraaid maar dat leverde ook weer problemen op in de zin van constant een melding dat een bepaald proces gestopt was. Ook zag ik dat de camera niet full screen was. Was er nu even klaar mee dus mn backup weer terug gezet
Ik gebruik Greenify, werkt ook prima. Merk weinig van of ik debloat of greenify gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ook de Noble rom geïnstalleerd en de dpi en het uiterlijk bevalt me wel maar heb een paar probleempjes.

S planner is in het engels en er staan ook allerlei chinese tekens in.
Scrollen loopt helaas niet zo soepel. Heb in de build.prop al een regel voor scrolling cache aangepast maar zonder succes.

Verder aardig wat samsung bloatware maar dat verwijder ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Garret1410 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:19:
Heb ook de Noble rom geïnstalleerd en de dpi en het uiterlijk bevalt me wel maar heb een paar probleempjes.

S planner is in het engels en er staan ook allerlei chinese tekens in.
Scrollen loopt helaas niet zo soepel. Heb in de build.prop al een regel voor scrolling cache aangepast maar zonder succes.

Verder aardig wat samsung bloatware maar dat verwijder ik wel.
S planner is idd in het Engels. Chinezen tekens komt omdat er een chineze agenda instaat. Deze in agenda beheer uitzetten.

Scrollen loopt bij mij soepel. Gebruik de unikernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wacht wel dat v5 van Noble uit komt.

Ik dacht laat ik eens Xtrestolite weer proberen en die draait bij mij erg soepel.
Mooi dat ik nu zelf kan kiezen welke apps/tweaks ik wel of niet wil. Accuduur maar eens afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Garret1410 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:15:
Wacht wel dat v5 van Noble uit komt.

Ik dacht laat ik eens Xtrestolite weer proberen en die draait bij mij erg soepel.
Mooi dat ik nu zelf kan kiezen welke apps/tweaks ik wel of niet wil. Accuduur maar eens afwachten.
Hoe gaat het qua accutijd nu met de xtrestolite ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help, ik heb sinds dit weekend een Samsung Galaxy S6 met G920FXXU3COI9 firmware (de laatste voor zover ik weet.

Nou wil ik hem gaan rooten maar ik zie door de bomen het bos niet meer, het zou wel kunnen en zou niet kunnen. Ik ben er wel achter dat ik niet meer terug kan naar een oudere versie ivm met de nieuwe bootloader maar kan ik hem nog wel rooten?

Bij voorbaat dank,

William

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 19:51:
Help, ik heb sinds dit weekend een Samsung Galaxy S6 met G920FXXU3COI9 firmware (de laatste voor zover ik weet.

Nou wil ik hem gaan rooten maar ik zie door de bomen het bos niet meer, het zou wel kunnen en zou niet kunnen. Ik ben er wel achter dat ik niet meer terug kan naar een oudere versie ivm met de nieuwe bootloader maar kan ik hem nog wel rooten?

Bij voorbaat dank,

William
Ja je kunt hem prima rooten. Even een paar pagina's terug lezen in dit topic en de startpost bekijken en je hebt een geroot toestel :)

Ik zit nog steeds op Arrow v8, bevalt prima en is qua batterij een stuk beter dan Xestrolite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erik1805 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 19:17:
[...]

Hoe gaat het qua accutijd nu met de xtrestolite ?
Nog even afwachten want ik heb er teveel mee gespeeld vandaag. Het lijkt goed maar morgen na een normale werkdag weet ik meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op woensdag 09 december 2015 @ 20:31:
[...]

Ja je kunt hem prima rooten. Even een paar pagina's terug lezen in dit topic en de startpost bekijken en je hebt een geroot toestel :)

Ik zit nog steeds op Arrow v8, bevalt prima en is qua batterij een stuk beter dan Xestrolite.
Bedankt hiervoor. Nou ben bezig geweest, heb er TRWP opstaan en na lang wachten kom ik in TRWP recovery uit maar mijn touchscreen doet het nu niet ????????

En verder kom ik niet, enig idee iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacques112
Erik nog steeds op de Noble?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 21:50:
[...]

Bedankt hiervoor. Nou ben bezig geweest, heb er TRWP opstaan en na lang wachten kom ik in TRWP recovery uit maar mijn touchscreen doet het nu niet ????????

En verder kom ik niet, enig idee iemand?
Laat maar, zelf opgelost: de stock er weer op en opnieuw geprobeerd. Had nog wel problemen met TWRP maar na rooten heb ik via de play store TWRP 7.8.7.2 geinstalleerd ipv 7.8.7.0 die ik via de linkjes hier (en via ODIN) heb geflashed en met deze versie werkt het prima

• Erik1805
Ja nog steeds icm arter x kernel. Draait prima en goede standby tijd. En vind de hoge DPI toch wel erg fijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Erik1805 op 10-12-2015 07:39 ]

• 13art

13art

Moderator Mobile
Erik1805 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 07:24:
[...]

Ja nog steeds icm arter x kernel. Draait prima en goede standby tijd. En vind de hoge DPI toch wel erg fijn.
Als je de camera opstart Is die bij jou dan wel fullscreen?

• Erik1805
l3art schreef op donderdag 10 december 2015 @ 07:48:
[...]

Als je de camera opstart Is die bij jou dan wel fullscreen?
Jazeker. Volledig fullscreen

En goede standby tijd. Wifi aan, sync aan, BT aan, 4G aan en verlies 7% in een nacht :)

[ Voor 17% gewijzigd door Erik1805 op 10-12-2015 09:36 ]

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hmm waarom was bij mij de camera dan niet fullscreen???? Misschien ook wel vanwege de debloat....
Nou ja, heb nu weta 11 er op met de googymax kernele en gisteren 20% accu bij 1 uur schermtijd.
Standby tijd voor de nacht moet ik nog even bekijken. Op zich prima. Maar een hogere dpi is inderdaad wel prettiger.

Pagina: 1 ... 30 ... 40 Laatste