Het gaat ook niet werken al je de telefoon root. Na mijn weten is dit niet op te lossen dit heeft met de beveiliging te maken.Robbie T schreef op zondag 08 november 2015 @ 13:45:
[...]
Vandaar dat ik het ook in dit topic vraag ;-). Hij draait nu probleemloos op mij niet geroote S6. Maar wil hem graag wel rooten. Tijdje terug ook de vraag gesteld en toen werkte het nog niet. Maar het kan zijn dat er inmiddels een update is geweest van Xposed
Thanks, dat heeft het probleem opgelostAghanim schreef op zondag 08 november 2015 @ 10:59:
En als dat niet meer lukt via Smart Switch een totale recovery kunnen doen, dan ben je wel weer helemaal stock.
AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T
Voor de flashers onder ons 
Dit is een zeer fijne lichtgewicht en supersoepele & snelle rom (ik heb in Aroma gekozen voor Ultra debloat). Ps na het flashen van de rom dien je ook nog apart een kernel te flashen (ook al heb je gekozen voor een kernel in Aroma).
http://forum.xda-develope...hp?p=63024191&postcount=1
Dit is een zeer fijne lichtgewicht en supersoepele & snelle rom (ik heb in Aroma gekozen voor Ultra debloat). Ps na het flashen van de rom dien je ook nog apart een kernel te flashen (ook al heb je gekozen voor een kernel in Aroma).
Ja hoor geen probleem.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:58:
Kun je ook alleen rooten zonder de rest te doen?
Bedankt voor de tip. Welke kernel gebruik je?dafmay schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:31:
Voor de flashers onder ons
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Unikernel v8-0002. Zoals gezegd apart flashen na flashen van de rom.papegaai01 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:03:
[...]
Bedankt voor de tip. Welke kernel gebruik je?
Ter info :
Ik heb zojuist een paar RAM management (DHA settings) aangepast in de build.prop en nu is het RAM beheer ook uitstekend...minimaal 12-14 apps openen voordat iets automatisch wordt afgesloten (ja zelfs Chrome
ro.config.dha_cached_max=15
ro.config.dha_empty_max=42
ro.config.dha_empty_init=42
ro.config.dha_th_rate=2.3
ro.config.dha_lmk_scale=0.545
ro.config.sdha_apps_bg_max=70
ro.config.sdha_apps_bg_min=2
Verder in de build.prop de regel 'persist sys scrollingcache' op de waarde 4 gezet (was standaard 3). Dit zorgt voor supersmooth scrolling, zelfs in de Playstore.
Dank je wel. Hoe staat het met de batterij tijd?
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Lijkt erg goed, 1% per 4 uur in standby, en normaal verbruik bij gebruik telefoon.
Uiteraard nog een slag om de arm. Ik draai deze rom pas sinds gisteren.
Dat klinkt goed. Had je hiervoor de XtreStoLite rom? Vind je de Arrow rom qua eerste indrukken beter?dafmay schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:17:
Lijkt erg goed, 1% per 4 uur in standby, en normaal verbruik bij gebruik telefoon.
Ja deze loopt nog beter dan XtreStoLite 2.4 deodexed. Het verbaast mij omdat ik al zo lang gebruik maak van Edgarf's uitstekende custom rom, en altijd wel een kleine uitstap heb gemaakt naar andere custom roms om uit te proberen, maar altijd weer terugkwam bij XtreStoLite.
So far so good. Oh en ook met het oog op het feit dat niemand ook maar iets heeft vernomen van Edgarf sinds maanden, en we dus ook niet weten of de huidige rom nog updates gaat krijgen, is het fijn om een alternatief te hebben (welke momenteel wel wordt doorontwikkeld).
So far so good. Oh en ook met het oog op het feit dat niemand ook maar iets heeft vernomen van Edgarf sinds maanden, en we dus ook niet weten of de huidige rom nog updates gaat krijgen, is het fijn om een alternatief te hebben (welke momenteel wel wordt doorontwikkeld).
Top. Zal hem vanavond ook even proberen.dafmay schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:32:
Ja deze loopt nog beter dan XtreStoLite 2.4 deodexed. Het verbaast mij omdat ik al zo lang gebruik maak van Edgarf's uitstekende custom rom, en altijd wel een kleine uitstap heb gemaakt naar andere custom roms om uit te proberen, maar altijd weer terugkwam bij XtreStoLite.
Ok ben benieuwd naar jouw bevindingen. Ps ik heb dus voor 'ultra debloat' gekozen in Aroma (zie xda startpost voor tekst&uitleg over wat er precies niet wordt geinstalleerd...dat is een hele waslijstpapegaai01 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:33:
[...]
Top. Zal hem vanavond ook even proberen.
Ik ga hem er nu ook opgooien. Bedankt @dafmay
Ik heb het misschien gemist maar volgens mij heeft Samsung sinds 2.4 ook geen update meer uitgebracht? Mijn beeld is dat Edgarf alleen updates op de rom doet wanneer Samsung een nieuwe patch uit brengt, al kan ik er natuurlijk naast zittendafmay schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:32:
XtreStoLite is obv OI9
Arrow is obv OJF
Uiteraard geen razendgroot verschil, maar toch
Arrow is obv OJF
Uiteraard geen razendgroot verschil, maar toch
Hoe pakken jullie het terugzetten van een backup aan als je een andere ROM flasht? Ik vind het nog steeds best wat werk. Mijn apps en gegevens van Samsung account worden teruggezet maar ik moet dan nog wel alle apps instellen en alle accounts koppelen etc. Kost me toch vaak een uur of 2 voordat alles weer naar behoren werkt.
Hoi wat dacht je van Titanium backup?Aghanim schreef op donderdag 12 november 2015 @ 19:38:
Hoe pakken jullie het terugzetten van een backup aan als je een andere ROM flasht? Ik vind het nog steeds best wat werk. Mijn apps en gegevens van Samsung account worden teruggezet maar ik moet dan nog wel alle apps instellen en alle accounts koppelen etc. Kost me toch vaak een uur of 2 voordat alles weer naar behoren werkt.
Heb ik in het verleden wel eens gebruikt maar werkte toen niet helemaal naar mijn verwachting. Is wel jaren geleden. Kun je er nu volledige backups mee maken en terugzetten na een full wipe?pappaleone schreef op donderdag 12 november 2015 @ 19:43:
[...]
Hoi wat dacht je van Titanium backup?
Titanium backup. Wat mij betreft is er geen alternatief. In mijn geval dus na het flashen van de nieuwe rom en de instellingen regelen kan ik daarna met 1 druk op de knop alle gewenste apps incl data (specifieke app settings) terugzetten. Ik heb er verder geen omkijken meer naar, echt ideaal. Alles bij elkaar ben ik niet meer dan 30-40 minuten kwijt voor het installeren van een nieuwe rom.
+1dafmay schreef op donderdag 12 november 2015 @ 19:45:
Titanium backup. Wat mij betreft is er geen alternatief. In mijn geval dus na het flashen van de nieuwe rom en de instellingen regelen kan ik daarna met 1 druk op de knop alle gewenste apps incl data (specifieke app settings) terugzetten. Ik heb er verder geen omkijken meer naar, echt ideaal. Alles bij elkaar ben ik niet meer dan 30-40 minuten kwijt voor het installeren van een nieuwe rom.
Hmm dat klinkt goed. Zal het eens downloaden en proberen. Heb je de pro versie nodig of kan dit ook met de gewone versie ervan? Op deze manier wordt het in elk geval een stuk prettiger om een andere rom te flashen 
Waar halen jullie trouwens je bootloader en modem vandaan? Ik haal deze altijd uit de topics van de rom die ik wil flashen (Edgarf maar ook bij Arrow zie ik ze staan) maar ik zoek eigenlijk een bron waarvan ik zeker weet dat ik de allernieuwste heb geflasht.
Waar halen jullie trouwens je bootloader en modem vandaan? Ik haal deze altijd uit de topics van de rom die ik wil flashen (Edgarf maar ook bij Arrow zie ik ze staan) maar ik zoek eigenlijk een bron waarvan ik zeker weet dat ik de allernieuwste heb geflasht.
Ik flash de rom en hij wilt dan niet verder dan de s6 logo. Kan er iemand de stappen zeggen vanaf xtrolite?
Vwb TB...ik geloof dat je met de niet-betaalde versie ook alles kunt backuppen en restoren, maar bepaalde andere functionaliteiten ontbreken (sync naar dropbox, google drive, enz..). Maar zeker weten doe ik niet dus check de Playstore. Het is de app waar ik zonder twijfelen graag voor wil betalen omdat deze voor mij onmisbaar is...zoals je zelf al aangeeft, het scheelt mega veel werk en tijd (als je de flash-bug te pakken hebtAghanim schreef op donderdag 12 november 2015 @ 19:51:
Hmm dat klinkt goed. Zal het eens downloaden en proberen. Heb je de pro versie nodig of kan dit ook met de gewone versie ervan? Op deze manier wordt het in elk geval een stuk prettiger om een andere rom te flashen
Edit : even nagekeken en 1 betaalde feature die ik absoluut niet zou willen missen is de 0-click batch restore, waarmee je alle apps in 1x kunt restoren. Kwestie van alles selecteren (of eventueel de gewenste apps selecteren) en dan kiezen voor restore en TB zet dan alle apps achter elkaar automatisch terug. In de niet-betaalde versie gok ik dat je per app moet restoren...dat is verre van handig.
Laatste bootloader/modem inderdaad altijd uit het draadje behorende bij de rom. Een beetje dev houd deze zaken ook goed bij (zoals Edgarf altijd heeft gedaan). En de laatste bootloader/modem voor de Arrow rom is ook vanuit de startpost te downloaden. Ik heb de laatste versie reeds geflashed op mijn S6, dus het is safe
[ Voor 12% gewijzigd door dafmay op 12-11-2015 20:02 ]
Mijn eerste TB backup loopt nu. Heb gekozen voor alle user en systeem data via Batch. Handmatig alles terugzetten heb ik idd geen zin in dus zal zo de pro kopen.
Doen jullie dan na een rom flash de installatie van TB en dan direct de backups terugzetten?
Doen jullie dan na een rom flash de installatie van TB en dan direct de backups terugzetten?
Mooi werkAghanim schreef op donderdag 12 november 2015 @ 20:20:
Mijn eerste TB backup loopt nu. Heb gekozen voor alle user en systeem data via Batch. Handmatig alles terugzetten heb ik idd geen zin in dus zal zo de pro kopen.
Mijn ervaring is dat na 1e keer boot van een nieuwe rom, vaak TB restore niet doorloopt (vraag mij niet waarom), dus ik doe dan eerst alle reguliere rom settings doorlopen en instellen, daarna een reboot, en dan pas de TB restore.
Btw 'backup all user apps' is de optie die ik altijd gebruik (de 1e Backup optie in het Batch action scherm). Ik zou niet system data backuppen en restoren, dat kan issues opleveren. Probeer dus eerst zoals ik eerst aangaf, daarvan weet ik dat het perfect werkt.
Vwb Restore : de 1e optie ' restore missing apps with data'.
[ Voor 20% gewijzigd door dafmay op 12-11-2015 20:30 ]
Ik luisterde eigenlijk nooit youtube (web) via de telefoon, maar er viel mij net iets op wat ik opzich wel fijn vind.
Als ik een nummer luister op youtube met firefox dan kan ik de browser gewoon mimimaliseren! Ik kan ook andere apps openen en de muziek blijft gewoon door spelen.
Ik draai deo xtresolite 2.4 met de umikernel.
Is dit een feature van de rom? Van firefox? Kan iemand dit repliceren?
Als ik een nummer luister op youtube met firefox dan kan ik de browser gewoon mimimaliseren! Ik kan ook andere apps openen en de muziek blijft gewoon door spelen.
Ik draai deo xtresolite 2.4 met de umikernel.
Is dit een feature van de rom? Van firefox? Kan iemand dit repliceren?
Ik heb gisteravond de Arrow rom erop gezet. Met de Ultra debloat optie.
Ik kwam van Xtresolite 2.4. Moet zeggen dat de arrow rom wel erg soepel draait en tot op heden een goeie accu tijd. Even verder testen
Ik kwam van Xtresolite 2.4. Moet zeggen dat de arrow rom wel erg soepel draait en tot op heden een goeie accu tijd. Even verder testen
[ Voor 7% gewijzigd door Erik1805 op 13-11-2015 09:10 ]
Je moet eerst de Arrow rom flashen en direct daarna een kernel flashen. Daarna boot de telefoon wel.JaronStrypsteen schreef op donderdag 12 november 2015 @ 19:53:
Ik flash de rom en hij wilt dan niet verder dan de s6 logo. Kan er iemand de stappen zeggen vanaf xtrolite?
Klinkt goed en ik heb dezelfde ervaring. Deze rom draait gewoonweg waanzinnig goed.papegaai01 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:37:
Ik heb gisteravond de Arrow rom erop gezet. Met de Ultra debloat optie.
Ik ben vanochtend mijn nieuwe lease auto gaan bezichtigen in Amsterdam en heb dus flink TomTom navigatie gebruikt. Verder veel foto's en video geschoten, een paar telefoontjes gedaan, en best veel email + browsen op 4G (tmobile). Alles uitstekend verlopen.
Ik blijf nog op xtrolite 2.3.. draait super. Ik stap denk ik pas over als android 6.0 uitkomt.
Heb je bij deze rom ook de keuze de sneltoetsen S Finder en Quick Connect te verwijderen uit het Notification panel?dafmay schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:16:
[...]
Klinkt goed en ik heb dezelfde ervaring. Deze rom draait gewoonweg waanzinnig goed.
Ik ben vanochtend mijn nieuwe lease auto gaan bezichtigen in Amsterdam en heb dus flink TomTom navigatie gebruikt. Verder veel foto's en video geschoten, een paar telefoontjes gedaan, en best veel email + browsen op 4G (tmobile). Alles uitstekend verlopen.
En ik gebruik bij Xtrolite de emoticons van iOS (vind die van samsung/android niet echt mooi), is dit ook mogelijk?
Ik ben zelf erg nieuwsgierig naar deze ROM, zeker aangezien je zelf aangeeft van Xtrolite 2.4 af te komen (deze draai ik nu) en dat deze rom nog soepeler loopt, en nog beter voor je accu is.
Fly or Die
Vwb de S-finder en Q-connect...die zijn inderdaad gewoon te deactiveren. Doe ikzelf ook als een van de eerste dingenFjeze schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:14:
[...]
Heb je bij deze rom ook de keuze de sneltoetsen S Finder en Quick Connect te verwijderen uit het Notification panel?
En ik gebruik bij Xtrolite de emoticons van iOS (vind die van samsung/android niet echt mooi), is dit ook mogelijk?
Ik ben zelf erg nieuwsgierig naar deze ROM, zeker aangezien je zelf aangeeft van Xtrolite 2.4 af te komen (deze draai ik nu) en dat deze rom nog soepeler loopt, en nog beter voor je accu is.
Van de emoticons dat weet ik niet.
Ja is zeer de moeite waard deze rom. Wat ik ook erg fijn vind is dat de dev dagelijks in het draadje op xda is te vinden voor vragen e.d. En uiteraard dat er doorontwikkeling is van de rom.
Ik draai ook deo xtresolite 2.4 met umikernel.. ben wel nieuwsgierig naar die Arrow rom maar kan hem niet vinden op xda?
Maar als je een full wipe doet...ben je toch ook de Titanium backup kwijt ? Of moet deze "extern" bv. USBstick opgeslagen worden?pappaleone schreef op donderdag 12 november 2015 @ 19:43:
[...]
Hoi wat dacht je van Titanium backup?
De back-up bestanden komen op je opslag te staan, dus nadat je de rom hebt opgestart installeer je meteen titanium backup en laat je alles terug zetten.
De pro versie is wel aan te raden, want volgens mij moet je anders bij iedere app toestemmingen verlenen. Dus steeds op volgende klikken en bij de pro gaat alles automatisch.
Je sms, gesprekgeschiedenis etc kun je ook backuppen naar xml met allerlei apps.
Nieuwe rom vlaaien duurt hier een half uur ongeveer en alles terug in de staat zoals het was.
Zelf heb ik ook Arrow rom en ben erg tevreden. Unikernel met battery saving instellingen. Accuverbruik kan ik nog niet veel over zeggen. Telefoon hangt meestal aan de lader in de auto.
Vanmiddag op het werk de telefoon bijna niet gebruikt. Alleen de sync naar Whatsapp web. In 5 uur tijd, maar 4% eraf.
Nu in 1,5 uur tijd 8% eraf.. Rom blijft er voorlopig iig wel op doen.
Thanks voor de tip daf
De pro versie is wel aan te raden, want volgens mij moet je anders bij iedere app toestemmingen verlenen. Dus steeds op volgende klikken en bij de pro gaat alles automatisch.
Je sms, gesprekgeschiedenis etc kun je ook backuppen naar xml met allerlei apps.
Nieuwe rom vlaaien duurt hier een half uur ongeveer en alles terug in de staat zoals het was.
Zelf heb ik ook Arrow rom en ben erg tevreden. Unikernel met battery saving instellingen. Accuverbruik kan ik nog niet veel over zeggen. Telefoon hangt meestal aan de lader in de auto.
Vanmiddag op het werk de telefoon bijna niet gebruikt. Alleen de sync naar Whatsapp web. In 5 uur tijd, maar 4% eraf.
Nu in 1,5 uur tijd 8% eraf.. Rom blijft er voorlopig iig wel op doen.
Thanks voor de tip daf
Alleen als je een full wipe doet inclusief het geheugen. Waar de backups, foto's, etc staan wordt zeg maar min of meer gezien als een SD kaart en dus niet zomaar gewist bij een full wipetjbork schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 19:36:
[...]
Maar als je een full wipe doet...ben je toch ook de Titanium backup kwijt ? Of moet deze "extern" bv. USBstick opgeslagen worden?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Exact, een full wipe zal nooit het telefoon opslag wissen. Je kunt ook handmatig een wipe doen van cache, dalvik, data en system.
Voor alle zekerheid doe ik mijn TWRP backups en belangrijke files zoals titanium backup altijd opslaan op OTG usb, die heb ik altijd bij me (in de portemonnee).
Ja de Arrow rom bevalt mij ook heel erg goed tot nu toe. Zoals eerder gezegd heb ik gisteren flink gebruik gemaakt van de telefoon en alles functioneerde perfect en supersnel/soepel.
Sinds gisteravond de telefoon niet meer gebruikt en vanochtend na bijna 11 uur standby is er slechts 2% batterij verbruikt...dat is toch wel extreem goed! Unikernel met settings op performance (governor = performance, turbo boost aan).
@Floris-K...your very welcome
Voor alle zekerheid doe ik mijn TWRP backups en belangrijke files zoals titanium backup altijd opslaan op OTG usb, die heb ik altijd bij me (in de portemonnee).
Ja de Arrow rom bevalt mij ook heel erg goed tot nu toe. Zoals eerder gezegd heb ik gisteren flink gebruik gemaakt van de telefoon en alles functioneerde perfect en supersnel/soepel.
Sinds gisteravond de telefoon niet meer gebruikt en vanochtend na bijna 11 uur standby is er slechts 2% batterij verbruikt...dat is toch wel extreem goed! Unikernel met settings op performance (governor = performance, turbo boost aan).
@Floris-K...your very welcome

[ Voor 9% gewijzigd door dafmay op 14-11-2015 09:49 ]
@Dafmay, ik draai nu nog steeds de 2.0 odexed van Edgarf. Als ik overstap naar de Arrow rom moet ik dan ook de modem en bootloader flashen of zal alleen de rom voldoende zijn?
En zoals het nu lijkt heb ik dit weekend eindelijk de tijd om een nieuwe rom erop te zetten na 3 maand..
En zoals het nu lijkt heb ik dit weekend eindelijk de tijd om een nieuwe rom erop te zetten na 3 maand..
Ik denk niet dat het nodig is, dat is het eigenlijk bijna nooit. Je kunt gewoon de rom flashen en daarna apart een kernel flashen (belangrijk want anders boot je telefoon sowieso niet).
Je kunt daarna altijd nog bootloader/modem flashen...zo heb ik het ook gedaan.
Ps mijn gedachten gaan uit naar de situatie in Parijs (ik hoor het nieuws nu net pas). Verschrikkelijk allemaal.
Ps mijn gedachten gaan uit naar de situatie in Parijs (ik hoor het nieuws nu net pas). Verschrikkelijk allemaal.
Dus als ik het goed begrijp moet ik de kernel sowieso nog apart flashen? Die zit er niet automatisch bij? (zoals de xtrestolite rom)dafmay schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 10:38:
Ik denk niet dat het nodig is, dat is het eigenlijk bijna nooit. Je kunt gewoon de rom flashen en daarna apart een kernel flashen (belangrijk want anders boot je telefoon sowieso niet).
Inderdaad vreselijk wat er in Parijs is gebeurd..
Je moet sowieso de kernel apart flashen nadat je de rom hebt geflashed anders krijg je een bootloop.
Als je zoals ik een 920F hebt, is de bootloader/modem niet nodig vermoed ik?dafmay schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 10:38:
Welke is tegenwoordig de beste kernel?papegaai01 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 15:59:
Je moet sowieso de kernel apart flashen nadat je de rom hebt geflashed anders krijg je een bootloop.
Moet ik me daar nog even op in lezen. Heb met de xtrestolite nooit de kernel geflashed (waarschijnlijk geluk gehad dan)papegaai01 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 15:59:
Dat ligt er aan of je op 5.0.2 of 5.1.1 zit.DorkoTheBeast schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 17:36:
[...]
Als je zoals ik een 920F hebt, is de bootloader/modem niet nodig vermoed ik?
Heb hem pas een week of 3... dus 5.1.1Aghanim schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 18:03:
[...]
Dat ligt er aan of je op 5.0.2 of 5.1.1 zit.
Alleen bij de Arrow Rom moet je zelf een kernel flashen. Als je de rom van Edgarf flasht is dit niet nodig, al kun je in de Aroma installer wel kiezen tussen stock, unikernel en vindicator.Arno90 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 17:46:
[...]
Moet ik me daar nog even op in lezen. Heb met de xtrestolite nooit de kernel geflashed (waarschijnlijk geluk gehad dan)
Aha, het is dan gewoon een kwestie van de rom flashen via twrp en vervolgens de unikernel. Ik zal straks eens kijken.Aghanim schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 18:08:
[...]
Alleen bij de Arrow Rom moet je zelf een kernel flashen. Als je de rom van Edgarf flasht is dit niet nodig, al kun je in de Aroma installer wel kiezen tussen stock, unikernel en vindicator.
Beste is moeilijk te bepalen. Gebruik zelf de unikernel v8. Werkt voor mij het beste icm arrow rom.DorkoTheBeast schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 17:37:
[...]
Welke is tegenwoordig de beste kernel?
Ik heb nu via TWRP de Arrow + Unikernel V8 geflashed. Staat nu op het Samsung logo, maar uit ervaring kan dit wel even duren. Hopen dat het goed komtpapegaai01 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 20:26:
[...]
Beste is moeilijk te bepalen. Gebruik zelf de unikernel v8. Werkt voor mij het beste icm arrow rom.
*edit: De rom draait met de Unikernel V8. Voor het eerst een Kernel geflashed, blijft toch altijd even spannend! Nu de apps weer terugzetten
*edit2: Alles draait weer inclusief de Nova launcher eens kijken wat voor mogelijkheden daar in zitten.
Wel één puntje wat me opgevallen is tot nu toe aan de rom: Bij 4g geeft het toestel LTE aan, is het mogelijk om dit te wijzigen naar 4g? En ik neem aan dat 4g+ nog wel gewoon werkt? Het is een klein detail, maar zou fijn zijn als dat gewoon weer draait.
[ Voor 41% gewijzigd door Arno90 op 14-11-2015 21:18 ]
Meestal is dit een keuze bij de installatie van de rom, LTE is hetzelfd als 4G. Na mijn weten gebruiken ze de term LTE in Duitsland.Arno90 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 20:31:
[...]
Ik heb nu via TWRP de Arrow + Unikernel V8 geflashed. Staat nu op het Samsung logo, maar uit ervaring kan dit wel even duren. Hopen dat het goed komt
*edit: De rom draait met de Unikernel V8. Voor het eerst een Kernel geflashed, blijft toch altijd even spannend! Nu de apps weer terugzetten
*edit2: Alles draait weer inclusief de Nova launcher eens kijken wat voor mogelijkheden daar in zitten.
Wel één puntje wat me opgevallen is tot nu toe aan de rom: Bij 4g geeft het toestel LTE aan, is het mogelijk om dit te wijzigen naar 4g? En ik neem aan dat 4g+ nog wel gewoon werkt? Het is een klein detail, maar zou fijn zijn als dat gewoon weer draait.
Ook in de US en Canada als ik me goed herinner.
Voor de mensen die nog eens wat meer willen hobbyen (maar een keer niet flashen) is KLWP een aanrader. Daar krijg je fantastische homescreens mee.
Aghanim in "[Samsung Galaxy S6-serie] Ervaringen en Discussie"
Voor de mensen die nog eens wat meer willen hobbyen (maar een keer niet flashen) is KLWP een aanrader. Daar krijg je fantastische homescreens mee.
Aghanim in "[Samsung Galaxy S6-serie] Ervaringen en Discussie"
@Xenergy...thx voor deze tip...ziet er leuk uit ik ga 'm eens proberen.
Btw de deep-sleep van de Arrow rom is echt niet normaal meer, ik haal 1% in 11 uur! (ik was vannacht zelf ook ff flink in deep-sleep vandaar
)
Btw de deep-sleep van de Arrow rom is echt niet normaal meer, ik haal 1% in 11 uur! (ik was vannacht zelf ook ff flink in deep-sleep vandaar
Maar dan heb je alles wel uitstaan. Zoals data, WiFi en Bluetooth. Ik heb alles aanstaan, ook ivm smartwatch en haal 6% overnacht wat ik ook al erg goed vind.dafmay schreef op zondag 15 november 2015 @ 10:39:
Btw de deep-sleep van de Arrow rom is echt niet normaal meer, ik haal 1% in 11 uur! (ik was vannacht zelf ook ff flink in deep-sleep vandaar)
Waar haal jij deze wijsheid vandaan?papegaai01 schreef op zondag 15 november 2015 @ 11:11:
[...]
Maar dan heb je alles wel uitstaan. Zoals data, WiFi en Bluetooth. Ik heb alles aanstaan, ook ivm smartwatch en haal 6% overnacht wat ik ook al erg goed vind.
(ps dit is geen wedstrijd hoor)
[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 15-11-2015 11:12 ]
Oké dan is dat erg goed. Ik haal dat helaas niet. Nee is zeker geen wedstrijd maar wil wel graag weten hoe anderen dat voor elkaar krijgen.
Welke kernel type gebruik je, batterij of performance?
En gebuik je nog andere zaken zoals greenify, power napz, amplify?
Welke kernel type gebruik je, batterij of performance?
En gebuik je nog andere zaken zoals greenify, power napz, amplify?
[ Voor 14% gewijzigd door Erik1805 op 15-11-2015 11:21 ]
Ik heb zelf de ervaring met een goede/normale deep-sleep rond 1% per 3-4 uur, dat geldt voor de meeste roms die ik heb gebruikt/geprobeerd. Daarbij staat 's nachts op mijn phone alles aan zoals in dagelijks gebruik, dus wifi, sync, en locatie bepaling (wifi).
Ik gebruik Unikernel v8-0002 en de settings : performance governor, turbo boost, en DHA. Kortom alles op max performance. Overigens een test met governor op standaard geeft geen merkbaar verschil voor standby verbruik. Performance governor zal wel (iets) meer verbruiken als je de telefoon daadwerlijk gebruikt. Ik kom zeer makkelijk de dag door met deze settings, vaak zelfs rond 2 dagen.
That's it...verder geen tools zoals greenify e.d.
Ik gebruik Unikernel v8-0002 en de settings : performance governor, turbo boost, en DHA. Kortom alles op max performance. Overigens een test met governor op standaard geeft geen merkbaar verschil voor standby verbruik. Performance governor zal wel (iets) meer verbruiken als je de telefoon daadwerlijk gebruikt. Ik kom zeer makkelijk de dag door met deze settings, vaak zelfs rond 2 dagen.
Dank voor de tips. Zal de andere tools verwijderen en dan testendafmay schreef op zondag 15 november 2015 @ 11:32:
Ik heb zelf de ervaring met een goede/normale deep-sleep rond 1% per 3-4 uur, dat geldt voor de meeste roms die ik heb gebruikt/geprobeerd. Daarbij staat 's nachts op mijn phone alles aan zoals in dagelijks gebruik, dus wifi, sync, en locatie bepaling (wifi).
Ok succes, laat nog even weten. Ps maak een twrp backup, dan kun je meteen terug indien het niet bevalt.papegaai01 schreef op zondag 15 november 2015 @ 11:33:
[...]
Dank voor de tips. Zal de andere tools verwijderen en dan testen

Als ik nu kies voor ''Verwijder alle back-ups'' worden dan alle teruggezette gegevens ook weer verwijderd? Of alleen de back-up gegevens die gemaakt zijn? Het klinkt misschien dom, maar het zou zonde zijn als ik alles weer kwijt ben.
Overigens heb ik nog maar 16,72gb vrij. (heb de 32gb s6)
Smart manager:
Systeemgeheugen: 6.72gb
Gebruikte ruimte 5,18gb (apps e.d.)
Diverse bestanden 3,28gb > hier staat een titanium back-up in van 1,42gb en wat kleine bestanden van hooguit 200mb. Wat is dan de rest?
Ik heb heb alle roms + back-up van twrp al naar de pc gezet. via ES file explorer kom ik ook niks tegen wat veel ruimte inneemt, maar het lijkt me dat ik zo weinig geheugen over heb..
*ik draai nu de Arrow rom
Bij mij is het dramatisch. Ongeveer 2% per uur in standby.dafmay schreef op zondag 15 november 2015 @ 10:39:
Btw de deep-sleep van de Arrow rom is echt niet normaal meer, ik haal 1% in 11 uur! (ik was vannacht zelf ook ff flink in deep-sleep vandaar)
Ga even verder onderzoeken wat er aan de hand is.
Rom draait voor de rest goed maar merk geen verschil met Xtrestolite. Zit jammer genoeg ook geen add on pakket bij.
Ik heb ook arrow er kort op gehad maar er snel weer af gehaald. Lte ipv 4g icoontje. Maar nog belangrijker, vaker lag. Zeker met het toetsenbord.
Met Wanam exposed had je late terug kunnen veranderen naar 4gl3art schreef op zondag 15 november 2015 @ 21:08:
Ik heb ook arrow er kort op gehad maar er snel weer af gehaald. Lte ipv 4g icoontje. Maar nog belangrijker, vaker lag. Zeker met het toetsenbord.
Ik heb juist LTE gekozen ipv 4G als icoon. Blijf denk ik nog even op 2.4 zitten. Bevalt me eigenlijk prima en de batterij laad ik toch altijd op als ik ga slapen. Meer dan 3 uur schermtijd heb ik met geen enkele combo gehaald tot heden. Ondanks brightness op auto of zeer laag.
Misschien nog wel een andere kernel proberen maar vind er qua schermtijd weinig verschil in zitten.
Misschien nog wel een andere kernel proberen maar vind er qua schermtijd weinig verschil in zitten.
[ Voor 28% gewijzigd door Aghanim op 15-11-2015 21:35 ]
Maar dan blijft de lag nog over. Daar kan wanam weinig aan veranderen denk ik ;-)
Hmm, ik draai de Arrow nu sinds gisteren. In de lag kan ik mij wel een beetje vinden. Heb het idee dat het iets meer stottert en hapert dan de xtrestolite rom. Dit kan ook te maken hebben met dat ik niet de ultra debloated versie heb geïnstalleerd.l3art schreef op zondag 15 november 2015 @ 21:33:
Maar dan blijft de lag nog over. Daar kan wanam weinig aan veranderen denk ik ;-)
Accu tijd tot nu toe tevreden. Heb nu 3.5u onscreen time en nog 26% accu over.
Voor het probleem dat er geen mobiele data verbinding is. Moet je via de instellingen > mobiele netwerken > toegangspunten > hier je eigen provider selecteren.
Toch bijzonder, dat sommigen aangeven dat de rom nog vloeiender is dan 2.4 en anderen geven aan dat er lag is. Dat moet dan haast wel aan de kernel liggen?
Om die hogere schermtijden te halen wat doen jullie met de brightness en wifi? Ik neem aan zo veel mogelijk op wifi en brightness op auto? Ik gebruik vooral Whatsapp en Chrome, video kijken doe ik nooit en gamen ook niet. Snap daarom ook niet dat ik altijd rond de 3 uur eindig met een lege batterij.
Om die hogere schermtijden te halen wat doen jullie met de brightness en wifi? Ik neem aan zo veel mogelijk op wifi en brightness op auto? Ik gebruik vooral Whatsapp en Chrome, video kijken doe ik nooit en gamen ook niet. Snap daarom ook niet dat ik altijd rond de 3 uur eindig met een lege batterij.
[ Voor 49% gewijzigd door Aghanim op 16-11-2015 07:14 ]
Uit de thread van de rom die je geflasht hebt. Dus even op zoek naar de link in het topic op XDA. Daarna flashen via Odin.chrizs schreef op maandag 16 november 2015 @ 07:24:
Ben er achter dat ik geen/verkeerde modem heb, weet iemand waar ik die vandaan kan halen?
Iets anders, ik wil Arter 9.3 flashen. Daarom ben ik naar zijn website gegaan. Als ik nu met TWRP wil flashen moet ik dan de bovenste file nemen? De andere 2 hebben beide philz touch in de bestandsnaam.
Voor de 920F wil ik dus deze file flashen met TWRP:
arter97-kernel-g920fi-9.3.zip
Ben ook terug naar xtrestolite rom gegaan na flashen Arrow.
Xtrestolite geeft toch veel meer opties die je kan na-installeren (zoals bep. Samsung apps die ik wel tof vind zoals email,browser en s-finder app b.v.) => Vloek ik hier nu? :-)
Xtrestolite geeft toch veel meer opties die je kan na-installeren (zoals bep. Samsung apps die ik wel tof vind zoals email,browser en s-finder app b.v.) => Vloek ik hier nu? :-)
Ja dat is de goede. (arter97-kernel-g920fi-9.3.zip)Aghanim schreef op maandag 16 november 2015 @ 07:56:
[...]
Uit de thread van de rom die je geflasht hebt. Dus even op zoek naar de link in het topic op XDA. Daarna flashen via Odin.
Iets anders, ik wil Arter 9.3 flashen. Daarom ben ik naar zijn website gegaan. Als ik nu met TWRP wil flashen moet ik dan de bovenste file nemen? De andere 2 hebben beide philz touch in de bestandsnaam.
Voor de 920F wil ik dus deze file flashen met TWRP:
arter97-kernel-g920fi-9.3.zip
Kun je flashen met TWRP
Ik heb de Arrow rom nu 2 dagen draaien en ondervind totaal geen lag. Ik gebruik de Unikernel met preformance mode. Draait erg goed en de accutijd is ook prima. Samsung apps geef ik niks om dus deze rom is prima voor mij.
Draai jij dan de ultra debloated versie? Want ik gebruik ook de unikernel. Misschien dat daar dan het verschil in zit.papegaai01 schreef op maandag 16 november 2015 @ 08:37:
Ik heb de Arrow rom nu 2 dagen draaien en ondervind totaal geen lag. Ik gebruik de Unikernel met preformance mode. Draait erg goed en de accutijd is ook prima. Samsung apps geef ik niks om dus deze rom is prima voor mij.
@XeNeRgY,
Ik heb brightness op auto staan en dan op het laagste. Ik gebruik WiFi of 4g ligt eraan waar ik ben.
Ik heb nu de Arrow rom draaien, echter heb ik nu de do not disturb functie niet meer aan kan zetten via het notification panel en daar dan de toggles.
Hebben meer hier last van bij de Arrow rom?
Verder vraag ik me af wat meer invloed heeft op de accuduur, de rom of de kernel? Volgens mij is namelijk bij Xtrolite ook bijna alles uit de ROM gehaald net als bij de Arrow ROM.
Hebben meer hier last van bij de Arrow rom?
Verder vraag ik me af wat meer invloed heeft op de accuduur, de rom of de kernel? Volgens mij is namelijk bij Xtrolite ook bijna alles uit de ROM gehaald net als bij de Arrow ROM.
[ Voor 31% gewijzigd door Fjeze op 16-11-2015 09:26 ]
Fly or Die
Ja ik heb de Ultra Debloat versie geflashed en daarna Unikernel v8Arno90 schreef op maandag 16 november 2015 @ 09:19:
[...]
Draai jij dan de ultra debloated versie? Want ik gebruik ook de unikernel. Misschien dat daar dan het verschil in zit.
@XeNeRgY,
Ik heb brightness op auto staan en dan op het laagste. Ik gebruik WiFi of 4g ligt eraan waar ik ben.
Hoop dat de rom ontwikkelaars hiermee aan de slag gaan:)
http://www.androidplanet....witter&utm_source=twitter
http://www.androidplanet....witter&utm_source=twitter
Ik ook 
Ps heb dus exact dezelfde ervaringen met de Arrow rom als papegaai01. Alles loopt uitstekend, geen enkele lag te bekennen, en supersmooth allemaal...en met een geweldig laag accuverbruik.
De werking van diverse roms kunnen overigens best behoorlijk verschillen per toestel is mijn ervaring uit het verleden.
Kortom...ben je tevreden met een andere rom, dan houdt niets je tegen bij die rom te blijven.
Ps heb dus exact dezelfde ervaringen met de Arrow rom als papegaai01. Alles loopt uitstekend, geen enkele lag te bekennen, en supersmooth allemaal...en met een geweldig laag accuverbruik.
De werking van diverse roms kunnen overigens best behoorlijk verschillen per toestel is mijn ervaring uit het verleden.
Kortom...ben je tevreden met een andere rom, dan houdt niets je tegen bij die rom te blijven.
Thanks had het nog gelezen, maar ergens ook weer vergeten lolAghanim schreef op maandag 16 november 2015 @ 07:56:
[...]
Uit de thread van de rom die je geflasht hebt. Dus even op zoek naar de link in het topic op XDA. Daarna flashen via Odin.
Geweldig laag spreekt mij wel aandafmay schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:54:
Ik ook
Op mijn toestel is het verschil groot. Waar ik met XtreStoLite gemiddeld zo'n 1% per 2-3 uur haalde (in standby) is dit met Arrow 1% per (minimaal) 5 uur.skunkopaat schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:51:
[...]
Geweldig laag spreekt mij wel aanhoeveel verschil zit er in het verbruik?
Ik heb gisteren m'n toestel nauwelijks gebruikt, en vandaag beperkt, en de batterij staat momenteel op 74% en de laatste full charge was 1 dag en 18 uur geleden.
Ga de Arter nu flashen, heb 9.3 stable genomen. Wil toch eens kijken of ik meer dan 3.5 uur schermtijd kan halenpapegaai01 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:56:
[...]
Als je van Arter terug wilt kunt je 2 dingen doen:
Dirtyflash van je rom
Of
Drivers terug flashen met deze zip:
https://drive.google.com/...Sm8/view?usp=docslist_api
Arrow rom draait bij mij gewoon soepel. Wel ultra debloated want de normale zat nog teveel troep in vind ik.
Enige probleem is dat google services bovenaan accu verbruik staat. Heb dat al eerder gehad en heb toen een andere kernel geflashed en het probleem was weg dus of het kernel gerelateerd is weet ik niet.
Gelukkig had ik ook met titanium een backup van S planner en S memo gemaakt dus dat kon ik weer terug zetten.
Mijn ervaring met flashen is dat het nog wel eens kan schelen om een extra facory reset te doen of de rom of kernel nog een keer flashen. Kan vreemde problem oplossen.
Enige probleem is dat google services bovenaan accu verbruik staat. Heb dat al eerder gehad en heb toen een andere kernel geflashed en het probleem was weg dus of het kernel gerelateerd is weet ik niet.
Gelukkig had ik ook met titanium een backup van S planner en S memo gemaakt dus dat kon ik weer terug zetten.
Mijn ervaring met flashen is dat het nog wel eens kan schelen om een extra facory reset te doen of de rom of kernel nog een keer flashen. Kan vreemde problem oplossen.
Ik heb met de aroma add on pakket van Xtrestolite apps geinstalleerd op de arrow rom. Dus was verbaasd dat het kon. Weet niet of het met alles werkt dus trial and errorDorkoTheBeast schreef op maandag 16 november 2015 @ 08:22:
Ben ook terug naar xtrestolite rom gegaan na flashen Arrow.
In twijfel nog om terug te van naar XtreStolite, arrow is snel en volgens mij ook prima met de accu. Echter was XtreStolite dat ook.
En heb het idee dat er uit XtreStolite meer is weg gehaald dan uit Arrow ultra debloat (o.a. de Samsung browser die ik niet gebruik omdat il chrome gebruik)
Ben benieuwd naar de accu duur met XtreStolite en deze kernel
En heb het idee dat er uit XtreStolite meer is weg gehaald dan uit Arrow ultra debloat (o.a. de Samsung browser die ik niet gebruik omdat il chrome gebruik)
Ben benieuwd naar de accu duur met XtreStolite en deze kernel
Fly or Die
Klinkt goed dafmay. Maar staat bij jou ook google services bovenaan zoals bij garret?
Misschien toch nog maar eens proberen dan maar dan de ultra debloat. Nog wel een vraag daarover, werken zaken als een screenshot nemen door met de zijkant van je hand van rechts naar links over het scherm te bewegen zodat je dan een screenshot maakt, werkt dat? En zaken als een (live) wallpaper instellen gaat dat zonder extra dingen te moeren installeren? Want dat zijn zaken die je bij Xtrestolite wel zelf moet installeren als je wil dat dat werkt.Garret1410 schreef op maandag 16 november 2015 @ 18:48:
Arrow rom draait bij mij gewoon soepel. Wel ultra debloated want de normale zat nog teveel troep in vind ik.
Is dat met die deepsleep optie aan of uit die je bij de installatie als keuze krijgt? (volgens mij bij de installatie van de kernel als je die zelf nog eens opnieuw installeert).dafmay schreef op zondag 15 november 2015 @ 10:39:
[ Voor 18% gewijzigd door 13art op 16-11-2015 19:42 ]
Klopt die staat bij mij ook bovenaan.skunkopaat schreef op maandag 16 november 2015 @ 18:57:
Klinkt goed dafmay. Maar staat bij jou ook google services bovenaan zoals bij garret?
Dat is geen optie of keuze tijdens installatie. Wel heb ik de App optimalisatie geactiveerd. Momenteel zijn zo'n 24 apps geoptimaliseerd.l3art schreef op maandag 16 november 2015 @ 19:26:
Is dat met die deepsleep optie aan of uit die je bij de installatie als keuze krijgt? (volgens mij bij de installatie van de kernel als je die zelf nog eens opnieuw installeert).
Optie voor schermafbeelding is in te schakelen maar werkt bij niet.l3art schreef op maandag 16 november 2015 @ 19:26:
[...]
Misschien toch nog maar eens proberen dan maar dan de ultra debloat. Nog wel een vraag daarover, werken zaken als een screenshot nemen door met de zijkant van je hand van rechts naar links over het scherm te bewegen zodat je dan een screenshot maakt, werkt dat? En zaken als een (live) wallpaper instellen gaat dat zonder extra dingen te moeren installeren? Want dat zijn zaken die je bij Xtrestolite wel zelf moet installeren.
Live wallpaper krijg ik ook niet werkend
Geoptimaliseerd voor deep sleep toch? Met een waarschuwing dat er ook meldingen zijn dat soms het tegenovergestelde werd waargenomen. Die optie toch?dafmay schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:19:
[...]
Dat is geen optie of keuze tijdens installatie. Wel heb ik de App optimalisatie geactiveerd. Momenteel zijn zo'n 24 apps geoptimaliseerd.
Ja precies, dat zijn dus opties die je bij xtresolite dus ook naderhand nog moet installeren om het werkend te krijgen. Morgen maar eens wat prutsen denk ik.Garret1410 schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:20:
[...]
Optie voor schermafbeelding is in te schakelen maar werkt bij niet.
Live wallpaper krijg ik ook niet werkend
Dat werkt bij mij wel gewoon. Je bedoelt toch wipe met de hand voor een schermafdruk?Garret1410 schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:20:
[...]
Optie voor schermafbeelding is in te schakelen maar werkt bij niet.
Ik weet niet precies wat je daarmee bedoeld? Tijdens installatie van de rom of kernel heb ik daar uit m'n hoofd geen settings voor gezien.l3art schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:24:
[...]
Geoptimaliseerd voor deep sleep toch? Met een waarschuwing dat er ook meldingen zijn dat soms het tegenovergestelde werd waargenomen. Die optie toch?
Wel bij de Batterij settings van de telefoon, daar kun je de app optimalisatie activeren, en ook per app nog activeren of uitzetten.
Ja met een wipe van je hand idd. Maar had jij ook de ultra debloat?dafmay schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:29:
[...]
Dat werkt bij mij wel gewoon. Je bedoelt toch wipe met de hand voor een schermafdruk?
[...]
Ik weet niet precies wat je daarmee bedoeld? Tijdens installatie van de rom of kernel heb ik daar uit m'n hoofd geen settings voor gezien.
Wel bij de Batterij settings van de telefoon, daar kun je de app optimalisatie activeren, en ook per app nog activeren of uitzetten.
Zeker weten dat ik die optie met het installeren (ik dacht van de kernel) tegen ben gekomen.
Meteen opgezocht en het heet: Google Apps wakelock fix. Krijg je overigens alleen als je voor een custom profile kiest. Als je voor performance kiest krijg je die optie niet te zien (dan kan je echter ook niet kiezen voor de dha tweaks, etc).
Bij de Arter kernel krijg je geen opties qua performance/battery toch?
Ach ja natuurlijk de wakelock fix, je hebt gelijk. Dat is een optie binnen Unikernel v8-0002 installatie. Deze kies ik inderdaad altijd. Ook omdat ik zelf altijd de custom setup doe om zelf de opties te kunnen kiezen.l3art schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:37:
[...]
Ja met een wipe van je hand idd. Maar had jij ook de ultra debloat?
Zeker weten dat ik die optie met het installeren (ik dacht van de kernel) tegen ben gekomen.
Meteen opgezocht en het heet: Google Apps wakelock fix. Krijg je overigens alleen als je voor een custom profile kiest. Als je voor performance kiest krijg je die optie niet te zien (dan kan je echter ook niet kiezen voor de dha tweaks, etc).
Ik heb ook voor de ultra debloat optie gekozen.
Die ja maar het lukt me niet. Gebruik het trouwens ook nooit.dafmay schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:29:
[...]
Dat werkt bij mij wel gewoon. Je bedoelt toch wipe met de hand voor een schermafdruk?
Heb je die fix van wakelock ook als je voor de preformance kiest? Zo niet welke setup kies je dan?dafmay schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:49:
[...]
Ach ja natuurlijk de wakelock fix, je hebt gelijk. Dat is een optie binnen Unikernel v8-0002 installatie. Deze kies ik inderdaad altijd. Ook omdat ik zelf altijd de custom setup doe om zelf de opties te kunnen kiezen.
Ik heb ook voor de ultra debloat optie gekozen.
[ Voor 3% gewijzigd door Erik1805 op 16-11-2015 21:42 ]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Want nu heb ik overal preformance aangezet maar met het restoren van de apps via tb vliegen de procenten er echt af wat ook wel logisch is aangezien de processor dan maximaal aan het werk is. Wat ik nu heb ik cfq, preformance, nog een keer preformance, geen audio mod, wakelockfixpapegaai01 schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:28:
[...]
Heb je die fix van wakelock ook als je voor de preformance kiest? Zo niet welke setup kies je dan?