Acties:
  • 0 Henk 'm!
papegaai01 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 15:56:
Denk niet dat er op dit moment veel te updaten is aan de Rom. Vandaar de stilte denk ik.
Nope...mijn bericht aan Edgarf was niet in dat kader, maar puur even een 'hallo'. Ik heb veel contact gehad met Edgar tijdens de test-periodes van de diverse XtreStoLite rom versies en updates...vandaar. Het is zeer vreemd stil al een aantal maanden (!). Maar goed...er zal zeker een verklaring voor zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KirovAir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-09 16:00
Iemand de sboot root al geprobeerd om knox te behouden?
http://androiding.how/roo...ut-tripping-knox-counter/
http://forum.xda-develope...ering-bootloader-t3209916

[ Voor 25% gewijzigd door KirovAir op 27-10-2015 17:26 ]

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vermoed van niet. De meesten hier hadden dat geduld niet om te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn ervaring met vindicator kernel zijn redelijk positief.

Heb een paar issues waar Xileforce al mee bezig is.

Kernel is mijn ervaring meer op batterij dan prestatie gericht. Bij mij is de standby tijd bijzonder goed.
Op dit moment heb ik 4.30uur sot met nog 39% over en 34uur totaal.
Moet ik wel bij zeggen dat ik de S6 puur als test gebruik en voornamelijk savonds gebruik(dus lage helderheid) met alleen wifi. Verder veel apps gesluimerd met Greenify.

Multi tasken is minder goed valt me op. Ik moet de DHA regels nog even controleren.
Met de Unikernel kon ik grofweg 10 apps geopend houden en meerdere tabbladen.

De kernel loopt soepel maar merk wel af en toe een hapering tijdens begin van scrollen. Lijkt erop dat de cores snel bij moeten schakelen .
De unikernel draait soepeler wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:16
Er is weer een update uit van de vindicator kernel. T79. Moet zeggen dat deze erg goed draait.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youri_ajax
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-08 17:07
Kan iemand mij wat wijzer maken omtrent KNOX (sorry als dit al de 12131241 keer gevraagd is..).

Wat gebeurd er precies met "KNOX" als ik mijn toestel wil flashen?

Als je de bootloader bij een Sony toestel unlockte dan miste je een aantal functies. Is dat bij de S6 ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
youri_ajax schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:05:
Kan iemand mij wat wijzer maken omtrent KNOX (sorry als dit al de 12131241 keer gevraagd is..).

Wat gebeurd er precies met "KNOX" als ik mijn toestel wil flashen?

Als je de bootloader bij een Sony toestel unlockte dan miste je een aantal functies. Is dat bij de S6 ook zo?
Als je je toestel root dat wordt de KNOX getripd. Dit betekend dat je garantie vervalt. Er zijn wel methodes om te rooten zonder dat je KNOX om zeep geholpen wordt, alleen dan werkt je vingerprint scanner niet meer.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skunkopaat
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 09:56
papegaai01 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:10:
[...]

Als je je toestel root dat wordt de KNOX getripd. Dit betekend dat je garantie vervalt. Er zijn wel methodes om te rooten zonder dat je KNOX om zeep geholpen wordt, alleen dan werkt je vingerprint scanner niet meer.
Enkel je garantie op de software vervalt toch, en niet op de hardware? Ik meen dit ergens op tweakers te hebben gelezen maar ik kan mij zo niet meer herinneren of dit op de FP was of op het forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Garantie op hardware vervalt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb al zo vaak gehoord dat dit niet waar is. Volgens mij zijn er hier op tweakers enkele die het bij de hand hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
You should have a good idea of the relationship between these two when you see the sign, KNOX WARRANTY VOID: 0×0. That means, yes, your warranty will be voided immediately when the Knox Counter is flagged/tripped.

Usually, there are two factors to take into consideration when it comes to warranty claims. One is ROOT status. The other is this KNOX Counter/Binary Counter.

As to the ROOT status, as long as you remove your root in a traceless manner, it wouldn't be a problem.

As to KNOX counter, once it is flagged/tripped (as in "KNOX WARRANTY VOID: 0×1"), you lose your warranty immediately. And more, any benefit this KNOX Tech provides you is compromised and no longer available.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier heb ik een reactie van Samsung Nederland.
Als u wenst kunt u het toestel rooten, maar dan kunt u geen gebruik maken van de Samsung diensten. De Knox is een Samsung dienst, dus het is dan niet meer mogelijk om deze te activeren. De garantie procedure bij een geroot toestel loopt als volgt: wanneer het toestel gerepareerd moet worden kan deze eenmalig opgestuurd worden voor reparatie onder de garantievoorwaarden. Het toestel wordt dan gerepareerd onder de garantie, tenzij er wordt geconstateerd dat de illegale software hardwarematige schade heeft verricht op het toestel.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Heeft u nog vragen dan kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Center. Dit kan telefonisch, via e-mail of via de live chat op onze website.
Wij zijn benieuwd naar uw mening over de kwaliteit van dit antwoord. Daarom vragen wij u om via onderstaande link een korte beoordeling achter te laten.

Met vriendelijke groet,

*knip*
Contact Center Medewerkster
Samsung Electronics Benelux B.V.
T: 0900 – SAMSUNG (7267864)
W: www.samsung.com/nl/info/contactus.html
Bekijk ook eens onze handige How-to-video’s op het Youtube kanaal van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Bijzonder. Je leest op XDA en andere fora dat je garantie weg is. Nou ja gelukkig maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Praktijk en wat er gezegd word zijn wel twee andere dingen.
Het kan zijn dat tig mensen van Samsung zeggen, wordt wel onder garantie gemaakt, maar als puntje bij paaltje komt en het gebeurt niet onder garantie dan hang je dus... Gewoon mazzel hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Net even contact gehad met Samsung, via de chat. Die vertelde mij dat ik contact moest opnemen met Dynafix en hun vragen of ik nog garantie had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begrijp nooit zo goed wat het nut is van contact opnemen met Samsung. Dit bedrijf is notoir vwb slechte/onjuiste informatie verschaffen aan hun klanten, als ook vwb uitermate slechte telefonische technische ondersteuning.

Prima toestellen verder (met een paar beperkingen), maar garantie claimen of anderszins ondersteuning hoop ik nooit nodig te zullen hebben.

(knock on wood...x7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garret1410 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:32:
[...]

Ik heb al zo vaak gehoord dat dit niet waar is. Volgens mij zijn er hier op tweakers enkele die het bij de hand hebben gehad.
Ik heb het het uit ervaring met een galaxy s4 en een note 3 gehad. Ook met custom rom, en geen enkel probleem. Maar dit probleem is nu al zo vaak voorbijgekomen. Door een toestel root te geven, gaat het niet kapot. Je moet wel heel erg rotzooien om je toestel te verkloten. Als Samsung aan kan tonen dat het toestel kapot is gegaan door jou toedoen dan vervalt de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet zeggen dat ik wel wat verschillende reacties lees betreffende garantie.

Ligt er zeker aan wie je spreekt.

Ik vind het ook een vreemde regel. Als root niets met het defect te maken heeft dan moet dat toch gewoon gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garret1410 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:34:
Ik moet zeggen dat ik wel wat verschillende reacties lees betreffende garantie.

Ligt er zeker aan wie je spreekt.

Ik vind het ook een vreemde regel. Als root niets met het defect te maken heeft dan moet dat toch gewoon gemaakt worden.
Juist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youri_ajax
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-08 17:07
De Knox is een Samsung dienst, dus het is dan niet meer mogelijk om deze te activeren.

And more, any benefit this KNOX Tech provides you is compromised and no longer available.

Wat word met het bovenstaande bedoeld. Om welke functies gaat dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
youri_ajax schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:40:
De Knox is een Samsung dienst, dus het is dan niet meer mogelijk om deze te activeren.

And more, any benefit this KNOX Tech provides you is compromised and no longer available.

Wat word met het bovenstaande bedoeld. Om welke functies gaat dat dan?
Knox heeft te maken met beveiliging, er zijn bedrijven die dit gebruiken voor hun mensen. Maar voor de gewone gebruiker is het nutteloos (mijn mening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ik heb net Xposed geinstalleerd. Welke modules gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik heb onlangs de Edgarf rom op mijn S6 gezet. Maar om te connecten met mijn telefoon naar het werk gebruik ik de Open vpn app.

Alleen zegt deze nu dat de app niet werkt met de versie van Android. Zijn er mensen hier die dit ervaren hebben en misschien een oplossing hebben?

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ben toch overgestapt naar een rom die wat actiever is. De onderstaande werkt erg goed moet ik zeggen

http://forum.xda-develope...-rom-v1-0-0-fast-t3212318

Acties:
  • 0 Henk 'm!
papegaai01 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:36:
Ben toch overgestapt naar een rom die wat actiever is. De onderstaande werkt erg goed moet ik zeggen

Dank voor de link ziet er prima uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skunkopaat
Scrisissszzz schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 08:36:
Ik heb onlangs de Edgarf rom op mijn S6 gezet. Maar om te connecten met mijn telefoon naar het werk gebruik ik de Open vpn app.

Alleen zegt deze nu dat de app niet werkt met de versie van Android. Zijn er mensen hier die dit ervaren hebben en misschien een oplossing hebben?
Al geprobeerd root tijdelijk uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
papegaai01 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:36:

Nog verschillen ontdekt tussen de beide roms.

Ik vind de rom van Edgarf gewoon goed en degelijk. Maar ja als tweaker hou je van vernieuwing en updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:07
ik draai nu XtreStoLite 2.4 rom.
Kan iemand bevestigen dat Find My Mobile dan niet meer werkt? En hou je wel find my mobile functionaliteit als je de stock rom houdt en alleen root?

[ Voor 29% gewijzigd door rachez op 29-10-2015 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo lang Samsung geen nieuwe updates uitbrengt is het updaten van de rom 9ok minder relevant tenzij er mods en andere features door de Dev zijn toegevoegd. Vind het zelf dan ook geen probleem dat de updates even op zich laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:47
Hoi,

Ik heb nu sinds 3 dagen een s6 (kom van ios af)
alleen de batterij is echt snel leeg (wil graag van die samsung bloat ware af)

Welke rom is het beste om erop te zetten en moet je nog meer dingen doen dan alleen een rom erop te zetten?

Ik hoor graag van jullie

gr :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nick25 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 22:02:
Hoi,

Welke rom is het beste om erop te zetten en moet je nog meer dingen doen dan alleen een rom erop te zetten?

Ik hoor graag van jullie

Begin eerst hier eens te lezen.
[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nick25 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 22:02:
Hoi,

Ik hoor graag van jullie

Grote verschil wat ik merk met een iphone die goed ingesteld is, dat de standby tijd van een iphone erg goed is. Dus niet gebruiken is geen accuverbruik.
Tijdens normaal gebruik is het ongeveer gelijk.

De app Greenify is aan te raden. Ook even kijken wat de grootste verbruiker is. Google play services wil nog wel eens dwarsliggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garret1410 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 06:15:
[...]

Grote verschil wat ik merk met een iphone die goed ingesteld is, dat de standby tijd van een iphone erg goed is. Dus niet gebruiken is geen accuverbruik.
Tijdens normaal gebruik is het ongeveer gelijk.

De app Greenify is aan te raden. Ook even kijken wat de grootste verbruiker is. Google play services wil nog wel eens dwarsliggen.
Wat doe je precies met Greenify op een custom rom? Ervan uitgaande dat je alle bloatware niet geïnstalleerd hebt bij het flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aghanim schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:13:
[...]

Wat doe je precies met Greenify op een custom rom? Ervan uitgaande dat je alle bloatware niet geïnstalleerd hebt bij het flashen.
Er zijn apps die ik geïnstalleerd heb waarvan ik niet wil dat ze op de achtergrond draaien zoals bijv. Facebook.
Het heeft natuurlijk ook wel nadelen maar ik heb liever een langere accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skunkopaat
Garret1410 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:40:
[...]

Er zijn apps die ik geïnstalleerd heb waarvan ik niet wil dat ze op de achtergrond draaien zoals bijv. Facebook.
Het heeft natuurlijk ook wel nadelen maar ik heb liever een langere accuduur.
Waarom laat je dat gedrocht van een facebook app niet zitten? De mobiele pagina werkt net zo goed toch? Neem je voor snel contact de chat app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:47
Het is allemaal gelukt bedankt!! :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 10:48
Zit sinds deze ochtend ook op 2.4 woohoo... bedankt iedereen voor de bijdrage in dit topic!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
skunkopaat schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:36:
[...]

Waarom laat je dat gedrocht van een facebook app niet zitten? De mobiele pagina werkt net zo goed toch? Neem je voor snel contact de chat app
Vind het via de browser toch allemaal wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
Ik heb nu ook Nova launcher geinstalleerd...
Weet iemand of je op één of andere manier de weather widget van TW kan gebruiken? vond die geweldig maar kan die enkel in TW selecteren?

[ Voor 0% gewijzigd door DorkoTheBeast op 01-11-2015 08:04 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 14:03

dbzfan

Nee.

DorkoTheBeast schreef op zondag 01 november 2015 @ 08:03:
Weet iemand of je op één of andere manier de weather widget van TW kan gebruiken? vond die geweldig maar kan die enkel in TW selecteren?
yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DorkoTheBeast schreef op zondag 01 november 2015 @ 08:03:
De weather widget werkt niet samen met Nova.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb sinds twee dagen de kernel van arter97 (versie 9 beta 4) draaien en ik vind het persoonlijk tot nu toe de beste kernel wat performance en accuduur.

Nog geen problemen ondervonden

Let op: Als je deze kernel installeert dan kun je niet even snel een andere kernel installeren. Heeft met de drivers te maken.

Je kunt wel terug maar dan moet er eerst een ander bestand geflashed worden

[ Voor 35% gewijzigd door Garret1410 op 01-11-2015 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
pappaleone schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:04:
[...]

De weather widget werkt niet samen met Nova.
Ik heb ondertussen een manier gevonden.
De gratis app Xwidget installeren en daarin de Samsung S6 Original widget downloaden en zo kan je alsnog deze gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:46

Phntm

Tlingelingeling

Garret1410 schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:07:
Ik heb sinds twee dagen de kernel van arter97 (versie 9 beta 4) draaien en ik vind het persoonlijk tot nu toe de beste kernel wat performance en accuduur.

Nog geen problemen ondervonden

Let op: Als je deze kernel installeert dan kun je niet even snel een andere kernel installeren. Heeft met de drivers te maken.

Je kunt wel terug maar dan moet er eerst een ander bestand geflashed worden
Ik was sinds de eerste keer dat ik het toestel heb geroot verliefd geweest met Arter97, ik heb de moeite niet genomen om iets anders te proberen. Ben zeer te spreken over de performance die het leverde op mijn s6 edge+ die ik nu niet meer bezit. Terug gegaan naar mijn S6 for the time being. Ook arter97 erop gegooid en gelijk weer staan spelen met DT2W, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ik gebruik tegenwoordig de GoogyMax-S6 1.5 kernel. Is niet de snelste maar super in standby tijd en SOT tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DorkoTheBeast schreef op maandag 02 november 2015 @ 07:09:
[...]

Ik heb ondertussen een manier gevonden.
De gratis app Xwidget installeren en daarin de Samsung S6 Original widget downloaden en zo kan je alsnog deze gebruiken...
Okay netjes weer wat bijgeleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier nog een tip voor een nieuwe (obv OJ5 FW) en zeer fijne custom rom. Is nagenoeg stock, dus geen aanpassingen. Zowel odex als deodexed versies beschikbaar. Wel een boel 'rotzooi' (apps) verwijderd zodat het een lekkere lean&mean rom is geworden :)

De standaard kernel (AEL) zorgt voor een vlotte en soepele ervaring (Antutu +70k) en met een uitstekend laag accuverbruik (ja zelfs beter dan Edgar rom icm Unikernel / Arter kernel).

http://forum.xda-develope...k-extralite-v1-0-t3232498

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op maandag 02 november 2015 @ 17:57:
Hier nog een tip voor een nieuwe (obv OJ5 FW) en zeer fijne custom rom. Is nagenoeg stock, dus geen aanpassingen. Zowel odex als deodexed versies beschikbaar. Wel een boel 'rotzooi' (apps) verwijderd zodat het een lekkere lean&mean rom is geworden :)

De standaard kernel (AEL) zorgt voor een vlotte en soepele ervaring (Antutu +70k) en met een uitstekend laag accuverbruik (ja zelfs beter dan Edgar rom icm Unikernel / Arter kernel).

http://forum.xda-develope...k-extralite-v1-0-t3232498
Interessant. Ik haal nu ook echt belachelijk lange accuduur en toch loopt het soepel. Vaak gaat lange accuduur ten koste van prestatie maar daar merk ik met de arter kernel weinig van. Ik hou van soepel scrollen enzo.

Zal deze rom eens bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skunkopaat
Garret1410 schreef op maandag 02 november 2015 @ 19:13:
[...]

Interessant. Ik haal nu ook echt belachelijk lange accuduur en toch loopt het soepel. Vaak gaat lange accuduur ten koste van prestatie maar daar merk ik met de arter kernel weinig van. Ik hou van soepel scrollen enzo.

Zal deze rom eens bekijken
Wat versta je onder belachelijk lang? 3/4 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
skunkopaat schreef op maandag 02 november 2015 @ 19:18:
[...]

Bij mij minimaal 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skunkopaat
Ik haal ook 2 dagen bij gemiddelde gebruik, zelfs 3 volle dagen kan ik net aantikken.

Bij meer dan 72 uur gebruik stap ik zeker over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
skunkopaat schreef op maandag 02 november 2015 @ 19:18:
[...]

Misschien een overdreven uitdrukking maar ik vind twee dagen met 5uur sot gewoon erg goed.

Alles is afhankelijk van gebruik natuurlijk. Maar normaal haal ik maar een dag en ik heb nog weinig smartphones gehad die het langer uithielden.

Dus vind de Xtrestolite rom icm de arter kernel erg goed. Vooral omdat het nog steeds erg soepel loopt en in stand-by is het accuverbruik heel weinig. Ongeveer 1% in een nacht.

3/4 dagen kan ik best halen maar dat zal de schermtijd veel korter zijn.

Edit: ik krijg trouwens niet veel appjes en mail op een dag dus dat scheelt ook weer. Ook heb ik altijd goed signaal.

[ Voor 8% gewijzigd door Garret1410 op 02-11-2015 20:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De nieuwe 9.0 beta 5 kernel van Arter is overigens enorm soepel en snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-09 10:59
Ben wel enthousiast geraakt door alle berichtjes hier. Ben een iPhone user, maar wil nu gaan stoeien met de S6. Ik ga eerst rooten, twrp, arter kernel flashen(Kan deze überhaupt met de TWRP geflashed worden?, Xtrestolite installeren, en daarna Aroma package voor de add-ons. Klopt deze volgorde?

Done, draait prima. Alleen de 5 way reboot menu is bij mij niet aanwezig. Weten jullie welke app ik het beste kan gebruiken om rechten te verlenen als wel/niet gebruik maken van locatie,camera,microfoon etc?

[ Voor 46% gewijzigd door Untouchablezz20 op 03-11-2015 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
Untouchablezz20 schreef op maandag 02 november 2015 @ 21:20:
Done, draait prima. Alleen de 5 way reboot menu is bij mij niet aanwezig. Weten jullie welke app ik het beste kan gebruiken om rechten te verlenen als wel/niet gebruik maken van locatie,camera,microfoon etc?
Ben je zeker dat je deze optie niet hebt? (menu zie je pas als je reboot gekozen hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:24

13art

Moderator Mobile
Ben wel enthousiast geraakt door alle berichtjes hier. Ben een iPhone user, maar wil nu gaan stoeien met de S6. Ik ga eerst rooten, twrp, arter kernel flashen(Kan deze überhaupt met de TWRP geflashed worden?, Xtrestolite installeren, en daarna Aroma package voor de add-ons. Klopt deze volgorde?

Je hebt ook 4 opties, geen 5 als het goed is. Het zou kunnen dat de optie in de add on package zit maar dat weet ik niet uit mijn hoofd. Zou je anders zelf nog eens na moeten kijken.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Garret1410 schreef op maandag 02 november 2015 @ 20:52:
[...]

Misschien een overdreven uitdrukking maar ik vind twee dagen met 5uur sot gewoon erg goed.

Alles is afhankelijk van gebruik natuurlijk. Maar normaal haal ik maar een dag en ik heb nog weinig smartphones gehad die het langer uithielden.

Dus vind de Xtrestolite rom icm de arter kernel erg goed. Vooral omdat het nog steeds erg soepel loopt en in stand-by is het accuverbruik heel weinig. Ongeveer 1% in een nacht.

3/4 dagen kan ik best halen maar dat zal de schermtijd veel korter zijn.

Edit: ik krijg trouwens niet veel appjes en mail op een dag dus dat scheelt ook weer. Ook heb ik altijd goed signaal.
Even nieuwsgierig hoor, heb je ook veel apps geinstalleerd?
Ik haal echt nog geen twee dagen met een SOT van 3 uur.
Heb al veel roms etc geprobeerd maar het blijft rommelen in de marge. Grote verschillen zie ik eigenlijk niet. Misschien toch een app die veel vreet maar bij wakelocks kom ik niet verder dan standaard android spul.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rajackar schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:31:
[...]

Even nieuwsgierig hoor, heb je ook veel apps geinstalleerd?
Ik haal echt nog geen twee dagen met een SOT van 3 uur.
Heb al veel roms etc geprobeerd maar het blijft rommelen in de marge. Grote verschillen zie ik eigenlijk niet. Misschien toch een app die veel vreet maar bij wakelocks kom ik niet verder dan standaard android spul.
Nee heb niet heel veel apps draaien, een stuk of 30 waarvan ik er veel niet gebruik. Ik kom denk ik aan de lange SOT omdat ik niet game of zo maar wel veel Youtube kijk en dat is waar de S6 zuinig in is.

Ik heb de rom van Edgarf28 draaien en de Arter97 kernel. Daarvoor had ik de Unikernel en Vindicator kernel draaien maar daarbij was de standby tijd wat minder omdat op de een of andere manier "Google services" altijd bovenaan stonden en dat is nu niet meer het geval. ??

Maar verkijk je niet teveel op mijn waarden want er zijn zoveel factoren die bijdragen aan accuduur. Een SOT van 5 uur is voor mij ook niet altijd standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Done, draait prima. Alleen de 5 way reboot menu is bij mij niet aanwezig.
DorkoTheBeast schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 06:44:
[...]

Ben je zeker dat je deze optie niet hebt? (menu zie je pas als je reboot gekozen hebt)
klopt.
l3art schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:20:
[...]

Je hebt ook 4 opties, geen 5 als het goed is. Het zou kunnen dat de optie in de add on package zit maar dat weet ik niet uit mijn hoofd. Zou je anders zelf nog eens na moeten kijken.
5 opties bij opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Garret1410 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:49:
[...]

[...]

klopt.

[...]

5 opties bij opnieuw opstarten.
My mistake, onder reboot staan inderdaad 5 opties. Dacht even dat het menu daarvoor bedoeld werd, dus die je krijgt als je de aan/uit knop ingedrukt houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-09 10:59
Hebben jullie ook dat als je naar batterij gaat dat die aangeeft dat die bezig is met het leren van gebruikerspatroon? Dit heb ik nu al een paar uur, terwijl ik gewoon bezig ben met het toestel.

Daarbij heb ik voordat ik aan de slag ging een foto gemaakt van de instellingen van mijn samsung. Als ik terug wil naar stock, kan ik dan gewoon de PHN versie uit dit topic pakken?

http://i.imgur.com/s3Q5YBs.png?1
http://i.imgur.com/nguDLkI.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
De Arter97 kernel klinkt interessant. Ik draai nu de edgarf rom 2.3

Als ik naar de arter97 kernel met de edgarf 2.4 wil gaan, hoe kan ik dat het beste doen?

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Scrisissszzz schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:37:
De Arter97 kernel klinkt interessant. Ik draai nu de edgarf rom 2.3

Als ik naar de arter97 kernel met de edgarf 2.4 wil gaan, hoe kan ik dat het beste doen?
Heb ik ook gedaan. Dirty flash naar 2.4. Volledig laten booten en daar Arter flashen. Werkt super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 19:16

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Met welke recovery hebben jullie Arter geflashed?
Hij geeft zelf aan TWRP op eigen risico is en dat is de recovery die ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Floris-K schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:07:
Met welke recovery hebben jullie Arter geflashed?
Hij geeft zelf aan TWRP op eigen risico is en dat is de recovery die ik heb.
Ik heb ook slechts TWRP en kan alle custom kernels er mee flashen, dus ook Arter. Werkt prima. Wel even een wipe cache doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
papegaai01 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:05:
[...]

Heb ik ook gedaan. Dirty flash naar 2.4. Volledig laten booten en daar Arter flashen. Werkt super
Dus gewoon in recovery gaan, 2.4 flashen. Als het toestel weer terug is weer naar recovery voor de kernel t flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:24:
[...]

Dus gewoon in recovery gaan, 2.4 flashen. Als het toestel weer terug is weer naar recovery voor de kernel t flashen?
Voor de zekerheid altijd wipe cache doen.

Kernel versie 9 beta 5 is de nieuwste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Garret1410 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:57:
[...]

Voor de zekerheid altijd wipe cache doen.

Kernel versie 9 beta 5 is de nieuwste
arter97-kernel-g920fi-9.0-beta5

deze heb ik gedownload. wipe cache doe ik altijd :)

Eerste wat me aan 2.4 opvalt is dat bij het openen van thema's Instellingen crasht..

[ Voor 12% gewijzigd door Scrisissszzz op 03-11-2015 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 15:53
Heb je wel de juiste modules uit de aroma package geïnstalleerd?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Deze moet je uit de Aroma package 2.4a installeren:

★ Samsung Wallpaper Picker
(This fixes the FC's in Settings -> Wallpaper etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Whoops... moet ik nog doen inderdaad :S Thnx!

[ Voor 7% gewijzigd door Scrisissszzz op 03-11-2015 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wilde net de Arter kernel eens gaan proberen maar lees in het topic toch wat problemen met lag en ui freezes op de 920F. De 8.1 stable schijnt ook goed te draaien, iemand daar ervaring mee vergeleken met Unikernel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:46

Phntm

Tlingelingeling

Aghanim schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:23:
Wilde net de Arter kernel eens gaan proberen maar lees in het topic toch wat problemen met lag en ui freezes op de 920F. De 8.1 stable schijnt ook goed te draaien, iemand daar ervaring mee vergeleken met Unikernel?
Ik heb nu de 8.1 draaien op een S6 g920f. Het werkt wel goed, alleen zou ik even wachten de volgende versie. Misschien ligt het aan mij maar ik heb wat issues ermee. Het was een stuk beter met 7! Die kun je altijd nog downloaden natuurlijj.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Totaal geen problemen met de laatste beta van arter kernel. Draait soepel en snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aghanim schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:23:
Ik heb geen problemen maar je kunt anders ook de 9b4 proberen. Draaide bij mij ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kijk het nog even aan denk ik. Lees in het topic ook vandaag weer een aantal problemen met b5 en mensen die zelfs aanraden om 7.1 te flashen als je een stabiele rom wilt (8.x wordt niet genoemd). Heb me nog niet verdiept in de extra werkzaamheden die je moet uitvoeren als je van Arter terug wilt naar Unikernel, mocht dat meevallen dan is het de gok natuurlijk wel waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKCU
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-04 22:36
Ik heb mijn S6 even uit de dagelijkse roulatie gehaald en onderworpen aan alleen een standby-tijd. Na enkele ijkpunten waarbij SOT tot een minimum werd gehouden kom ik voorlopig uit op een gemiddeld verval van 0,3% per uur.
In het begin was het verval minder, zo´n 0,25% per uur, vanaf 2 dagen ging het richting 0,35%

Inmiddels 2 dagen 17 uur en 8 minuten en een batterij niveau van 78%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 14:03

dbzfan

Nee.

HKCU schreef op donderdag 05 november 2015 @ 00:13:
Ik heb mijn S6 even uit de dagelijkse roulatie gehaald en onderworpen aan alleen een standby-tijd. Na enkele ijkpunten waarbij SOT tot een minimum werd gehouden kom ik voorlopig uit op een gemiddeld verval van 0,3% per uur.
In het begin was het verval minder, zo´n 0,25% per uur, vanaf 2 dagen ging het richting 0,35%

Inmiddels 2 dagen 17 uur en 8 minuten en een batterij niveau van 78%.
Nice! Ik denk dat die van mij ongeveer hetzelfde doet met unikernel. Snachts verlies ik 3 procent ongeveer. 4g staat uiteraard gewoon aan met Gmail en WhatsApp. SOT is gemiddeld ongeveer 4.5 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Aghanim schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:00:
Ik kijk het nog even aan denk ik. Lees in het topic ook vandaag weer een aantal problemen met b5 en mensen die zelfs aanraden om 7.1 te flashen als je een stabiele rom wilt (8.x wordt niet genoemd). Heb me nog niet verdiept in de extra werkzaamheden die je moet uitvoeren als je van Arter terug wilt naar Unikernel, mocht dat meevallen dan is het de gok natuurlijk wel waard :)
Als je van Arter terug wilt kunt je 2 dingen doen:

Dirtyflash van je rom

Of

Drivers terug flashen met deze zip:

https://drive.google.com/...Sm8/view?usp=docslist_api

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeltaBlast
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-09 12:12
Ik heb net een nieuwe SGS6 en ik wilde em gaan rooten, maar als ik het hier zo lees, dan
Kan ik niet meer updaten als ik geroot ben (behalve door de update erop te flashen),
Verlies ik m'n garantie doordat Knox de root detecteert,
en werkt privacy niet meer.

Klopt dat? Is er zicht op een simpelere oplossing zonder deze issues? Ik wil em alleen maar rooten zodat ik greenify geroot kan draaien... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeltaBlast schreef op donderdag 05 november 2015 @ 12:26:
Ik heb net een nieuwe SGS6 en ik wilde em gaan rooten, maar als ik het hier zo lees, dan
Kan ik niet meer updaten als ik geroot ben (behalve door de update erop te flashen),
Verlies ik m'n garantie doordat Knox de root detecteert,
en werkt privacy niet meer.

Klopt dat? Is er zicht op een simpelere oplossing zonder deze issues? Ik wil em alleen maar rooten zodat ik greenify geroot kan draaien... :P
Lees het forum eerst eens door hier is zoveel over te vinden, een beetje eigen inzet kan geen kwaad.
Garantie blijft een welles nietes verhaal, ook hier is genoeg over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heb mijn rom weer geflasht en met Unikernel.
Heb een S925K (S6 Edge)

Mijn persoonlijke ervaringen sinds de kernel update(beta 5) zijn niet zo heel goed:

- Batterij loopt snel leeg
50% over na 7 u op batterij

Bij stroomverbruik staat:
Android systeem 6% (33m cpu)
Scherm 3% (28m SOT)
Google service 2% (6m cpu, wakker 8m, gps 3m)
Chrome 2% (cpu 1m8)
Android OS2% (2m cpu)
Email synchroniseren (54 sec cpu, 1m6 wakker blijven)

En meer staat niet in de lijst.. (?!)

- Wanneer ik in een gprs gebied zit en terug naar 4g/4g+/lte gebied ga, dan moet ik de telefoon herstarten. Blijft namelijk op "G" hangen.
- Lag binnen applicaties (regelmatig alle applicaties sluiten om weer snelheid terug te krijgen)
- Lag bij unlocken van de telefoon (Scherm gaat aan, maar verder reageert niets een seconde of 20)
- Lag bij capacatieve knoppen (duurt vaak gewoon even (3-5 sec) voor de terugknop wordt uitgevoerd bijv)

Geen idee of dit door de kernel komt of iets anders, maar voor mijn gevoel zit dit er pas enkele dagen erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeltaBlast
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-09 12:12
pappaleone schreef op donderdag 05 november 2015 @ 12:33:
[...]

Lees het forum eerst eens door hier is zoveel over te vinden, een beetje eigen inzet kan geen kwaad.
Garantie blijft een welles nietes verhaal, ook hier is genoeg over te vinden.
Er is zoveel over te vinden dat ik door t bos de bomen niet meer kan zien ;)

Een simpel antwoord op m'n vraag kan geen kwaad toch? De garantie en knox vind ik zo erg nog niet, maar het niet meer automatisch updaten vind ik erger, dus ik wil weten of dat klopt. En of er zicht is op een betere oplossing want dit gedoe had je niet met de vorige galaxies afaik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeltaBlast schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:23:
[...]

Er is zoveel over te vinden dat ik door t bos de bomen niet meer kan zien ;)

Een simpel antwoord op m'n vraag kan geen kwaad toch? De garantie en knox vind ik zo erg nog niet, maar het niet meer automatisch updaten vind ik erger, dus ik wil weten of dat klopt. En of er zicht is op een betere oplossing want dit gedoe had je niet met de vorige galaxies afaik..
Als je gaat rooten en een custom rom op je toestel zet krijg je geen automatische updates, maar deze kun je gewoon downloaden via sam mobile of smart switch van samsung. En het knox gebeuren wordt getriped wanneer je gaat rooten. Veel mensen zeggen dat je toestel geen garantie meer heeft. Ik ben een andere mening toebedeeld.. Heb zelf bij 2 toestellen hiervoor problemen gehad, ondanks root gewoon netjes gemaakt met garantie.. Hier is iets over het rooten en garantie nieuws: Garantie telefoons mag niet vervallen bij root of jailbreak Maar als je rooten en garantie intikt komt er genoeg tevoorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Er is net een stable versie (9.1) van de arter kernel uitgekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Floris-K schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:26:
Heb mijn rom weer geflasht en met Unikernel.
Heb een S925K (S6 Edge)

Mijn persoonlijke ervaringen sinds de kernel update(beta 5) zijn niet zo heel goed:

- Batterij loopt snel leeg
50% over na 7 u op batterij

Bij stroomverbruik staat:
Android systeem 6% (33m cpu)
Scherm 3% (28m SOT)
Google service 2% (6m cpu, wakker 8m, gps 3m)
Chrome 2% (cpu 1m8)
Android OS2% (2m cpu)
Email synchroniseren (54 sec cpu, 1m6 wakker blijven)

En meer staat niet in de lijst.. (?!)

- Wanneer ik in een gprs gebied zit en terug naar 4g/4g+/lte gebied ga, dan moet ik de telefoon herstarten. Blijft namelijk op "G" hangen.
- Lag binnen applicaties (regelmatig alle applicaties sluiten om weer snelheid terug te krijgen)
- Lag bij unlocken van de telefoon (Scherm gaat aan, maar verder reageert niets een seconde of 20)
- Lag bij capacatieve knoppen (duurt vaak gewoon even (3-5 sec) voor de terugknop wordt uitgevoerd bijv)

Geen idee of dit door de kernel komt of iets anders, maar voor mijn gevoel zit dit er pas enkele dagen erin.
Er is een nieuwe kernel versie 9.1 uitgekomen die beter zou moeten zijn. Even wipe cache doen voor de zekerheid.

Edit: je hebt het over de Unikernel? Ik heb het over de Arter kernel.

[ Voor 3% gewijzigd door Garret1410 op 06-11-2015 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Garret1410 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 17:13:
[...]

Er is een nieuwe kernel versie 9.1 uitgekomen die beter zou moeten zijn. Even wipe cache doen voor de zekerheid.

Edit: je hebt het over de Unikernel? Ik heb het over de Arter kernel.
De vorige post steeds overnieuw zitten schrijven en weg gehaald welke kernel.

Het was de Arter beta 5 kernel. Op Unikernel loopt alles weer als een zonnetje. Nu nog 50% over. 7 uur van de lader en bijna 2 uur sot.

Wacht nog wel even op jullie ervaringen met Arter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02:27
Floris-K schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:23:
[...]

Het was de Arter beta 5 kernel. Op Unikernel loopt alles weer als een zonnetje.
Wacht nog wel even op jullie ervaringen met Arter.
+1
Op Arter beta5 had ik een fantastisch batterijverbruik maar een gigantische lag na ongeveer 1 dag gebruik. Gisteren weer de Unikernel geflashed en draait weer helemaal top. Ook ik wacht de ervaringen maar even af met de Arter 9.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb met 9 beta 4 de beste accuduur lijkt het.
Op dit moment draai ik versie 10 alpha 2.

Het gaat wel snel met de kernels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garret1410 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 15:00:
Ik heb met 9 beta 4 de beste accuduur lijkt het.
Op dit moment draai ik versie 10 alpha 2.

Het gaat wel snel met de kernels.
Dat enorme tempo geeft mij het gevoel dat er wellicht gehobbyed wordt. Meerdere updates in een week is wel erg veel. Ik kan me niet voorstellen dat er zo veel te tweaken is aan een kernel dat er meerdere updates per week uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasteis
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 20:40
pappaleone schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:37:
[...]

Als je gaat rooten en een custom rom op je toestel zet krijg je geen automatische updates, maar deze kun je gewoon downloaden via sam mobile of smart switch van samsung. En het knox gebeuren wordt getriped wanneer je gaat rooten. Veel mensen zeggen dat je toestel geen garantie meer heeft. Ik ben een andere mening toebedeeld.. Heb zelf bij 2 toestellen hiervoor problemen gehad, ondanks root gewoon netjes gemaakt met garantie.. Hier is iets over het rooten en garantie nieuws: Garantie telefoons mag niet vervallen bij root of jailbreak Maar als je rooten en garantie intikt komt er genoeg tevoorschijn.
Bij een eerste reparatie met een getriggerde knox zullen ze geen problemen doen, bij een tweede reparatie kunnen ze moeilijk gaan doen, en het laten afhangen van wat er stuk is! Heb zelf wel goede ervaringen mee... zo kunnen ze bij een moederbord crash (oftewel brick) vaak lastig achterhalen of het toestel door het rooten kapot is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pasteis schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 20:02:
[...]

Bij een eerste reparatie met een getriggerde knox zullen ze geen problemen doen, bij een tweede reparatie kunnen ze moeilijk gaan doen, en het laten afhangen van wat er stuk is! Heb zelf wel goede ervaringen mee... zo kunnen ze bij een moederbord crash (oftewel brick) vaak lastig achterhalen of het toestel door het rooten kapot is gegaan.
Ja ik denk dat je gelijk hebt, bij mij is het netjes gerepareerd. Maar het is ook maar net wie je tegen over je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasteis
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 20:40
pappaleone schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 20:08:
[...]

Ja ik denk dat je gelijk hebt, bij mij is het netjes gerepareerd. Maar het is ook maar net wie je tegen over je hebt.
Mee eens, ik zelf heb er een hele discussie mee over gehad met een Samsung Retail vertegenwoordiger (zakelijk), en die zei ook dat ik ze absoluut niet mierenneukerij gaan doen als het een keertje gebeurt, maar natuurlijk wel een grens is, waar ik het volkomen mee eens ben.

Kan iemand trouwens een goede ROM aanraden? Gebruik nu de XtreSoLite Odex Pure 2.0 XXU2B0FJ, echter vind ik dat hij in menu's redelijk hapert, en hij geeft vaak de melding dat apps als Soundcloud, Facebook en WhatsApp abnormaal verbruiken :| Daarnaast zitten er edge functies in, die niet eens goed functioneren :( Die feed had ik wel graag gewild namelijk, als dit mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pasteis schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 20:14:
[...
Kan iemand trouwens een goede ROM aanraden? Gebruik nu de XtreSoLite Odex Pure 2.0 XXU2B0FJ, echter vind ik dat hij in menu's redelijk hapert, en hij geeft vaak de melding dat apps als Soundcloud, Facebook en WhatsApp abnormaal verbruiken :| Daarnaast zitten er edge functies in, die niet eens goed functioneren :( Die feed had ik wel graag gewild namelijk, als dit mogelijk is.
De nieuwe Xtrestolite 2.4 werkt bij mij lekker. De edge feed functie helaas niet.

Beste kernel is de unikernel v8_002 en persoonlijk vind ik de Arter kernel ook erg goed. Deze is nog volop in ontwikkeling.

De back-to-n0t3 rom schijnt ook goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs007
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 20:08
Ik heb helaas een verkeerde xposed geflashed en kwam in een bootloop terecht.
Factory reset wou niet helpen dus heb nu via odin de standaard ROM opnieuw geflasht, maar ik zit nog steeds in een bootloop. :(

Wat kan ik hier aan doen?

AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Eerst xposed weer helemaal verwijderen. Ook die foute versie en dan opnieuw installeren. Wanam heeft in ieder geval een verwijder tool, geen idee of die er ook is in de door jouw verkeerd geflashde xposed.

Anders zou je ook nog je rom kunnen dirty flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En als dat niet meer lukt via Smart Switch een totale recovery kunnen doen, dan ben je wel weer helemaal stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 14:03
Iemand enig idee of Rabo Wallet inmiddels al werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robbie T schreef op zondag 08 november 2015 @ 13:16:
Iemand enig idee of Rabo Wallet inmiddels al werkt?
Volgens de site van de Rabobank zou het moeten werken op de S6 + S6 edge.
Let wel alleen als je toestel in originele staat ( niet geroot is )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 14:03
pappaleone schreef op zondag 08 november 2015 @ 13:24:
[...]

Volgens de site van de Rabobank zou het moeten werken op de S6 + S6 edge.
Let wel alleen als je toestel in originele staat ( niet geroot is )
Vandaar dat ik het ook in dit topic vraag ;-). Hij draait nu probleemloos op mij niet geroote S6. Maar wil hem graag wel rooten. Tijdje terug ook de vraag gesteld en toen werkte het nog niet. Maar het kan zijn dat er inmiddels een update is geweest van Xposed
Pagina: 1 ... 24 ... 40 Laatste