@Ch40S:
Ja het is goed met je... Je gaat mij niet wijsmaken dat je daadwerkelijk niet begrijpt dat het vergelijken van twee diensten van door overheid gesubsidieerde diensten uit verschillende landen best eens nuttige info kan opleveren en vragen kan doen oproepen; ongeacht of die dienst hier wel of niet beschikbaar is.
Tenzij het je enkel boeit wat er in Nederland gebeurt en mogelijk is, maar dat is dan je persoonlijke keuze.
@Redneckerz:
Weetje... Ik was toch weer begonnen een reactie te schrijven om even wat dingen recht te zetten (niet om op de inhoud te discussiëren, want ik had al gezegd dat ik daar klaar mee ben.), omdat jij opeens allerlei valse beschuldigingen uit en dingen verzint die ik
NERGENS gezegd heb...
... Maar ik realiseerde me opeens dat dit niet de eerste keer is dat je dat bij me flikt en je je posts zo neerzet dat een reactie haast noodzakelijk is om de valse beschuldigingen van jou hand te adresseren en te corrigeren. En ik ben ook niet de enige bij wie je dat doet.
Ik heb nu oprecht het gevoel dat je gewoon bewust zit te trollen/flamebaiten, het kan gewoon niet zo zijn dat iemand werkelijk "per ongeluk" steeds opnieuw uitspraken erbij verzint die mensen hier helemaal niet gezegd hebben, of zaken 100% omdraait/uit de context rukt/selectief quote - zodat het opeens een andere betekenis krijgt. Dat kan haast niet anders dan dat je het 100% bewust doet, in de hoop op geïrriteerde reacties... (En dan kan klagen dat mensen geërgerd overkomen als ze weer zo'n post te zien krijgen - gek he!?)
... Dat, of je wilt perse zo supergraag heel snel reageren, dat je daardoor de tijd en moeite niet meer neemt om eerst goed te lezen voordat je reageert - en daardoor verkeerde conclusies trekt en van die selectieve quotes maakt die op iets totaal anders slaan dan jij denkt. Ik ga er dus maar niet meer op in...
Als je een discussie wilt voeren, dan ga je eerst de posts maar eens lezen om te kijken wat er écht gezegd is, in plaats van wat er in jou fantasie gezegd is.
Mocht je het zo niet bedoeld hebben? Prima, m'n DM box is die kant uit ^^^^^.

Dan kunnen we het daar bespreken/uitpraten, dit topic hoeft niet verder bevuild te worden met deze onzin lijkt me.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)