CH40S schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:40:
[...]
Dus omdat de menigte die er (out-of-the-box) niet bij kan (omdat die of geen kaas ervan gegeten heeft om het te omzeilen (en daarbij dus in feite illegaal bezig te zijn!) of de moeite er niet in wil steken om bij de content te kunnen) of wil is het van meerwaarde voor juist
die personen?

Nou de mensen die er geen moeite in willen steken; daarvan interesseert het me echt niet of het voor hen wel of geen meerwaarde is. Luiheid wordt niet beloond.
Maar voor hen die het echt niet kunnen: ja! Natuurlijk is dat informatief.
Als je info krijgt over iets dat je zelf niet direct kan zien of aan had gedacht, dan is het toch heel mooi als je mede-Tweakers die wél die info hebben het met ons delen? Oo
Ik snap niet hoe je kan vinden dat dat dus niet informatief is... Als er iets informatief is, dan is dat het wel. Maar als ik jou zo hoor heb je liever dat common sense en dingen die iedereen kan weten +2/+3 moet krijgen, maar al het andere niet. Dat is niet de bedoeling.
Ik snap niet hoe je dat niet kan inzien... Wil je ook stellen dat diepgaande onderzoeken en rapporten naar het higgs-boson deeltje bij CERN totaal niet informatief is omdat 99.999% van de wereldbevolking het onderzoek zelf niet kan doen en/of er niets van snappen?

Kom op zeg, je snapt toch wel dat het juist goed is als mensen informatie geven die anderen helemaal niet of met moeite kunnen krijgen of niet zomaar zullen snappen als ze t zelf moeten doen?

Ik zeg ook nergens dat de info afbreuk doet, ik zie gewoon de meerwaarde voor de informatie niet, want het merendeel zal nooit gebruik kunnen of willen maken van de (in dit geval buitenlandse) dienst.
Ook daar gaat het toch helemaal niet om?

Heb je het artikel en de post überhaupt gelezen?

Het was een vergelijking tussen het systeem van de BBC en de NPO, met daarbij de vraag waarom de BBC het wel al jaren goed kan doen; maar de NPO niet...
Dat mensen hier de iPlayer niet gebruiken is dus ook volstrekt irrelevant.
Maar goed, ik heb genoeg van deze discussie.
Ik blijf erbij dat een +2 prima te rechtvaardigen is, en dat ik je argumenten om die post onderuit te halen qua score echt werkelijk helemaal nergens op vind slaan.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)