Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 101 Laatste
Acties:
  • 198.162 views

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:35

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
pcgek schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 20:22:
[...]

Nou ja, het is niet alleen geklaag over iets dat niet werkt, de poster voegt op dat moment daadwerkelijk iets toe aan het artikel. Ja,de reactie daalt in waarde na aanpassing van het artikel,maar je zou de poster toch minimaal kunnen belonen met een +1 voor zijn bijdrage? Van mij een +1 dus. :)
Op het moment dat het artikel is aangepast heeft de post geen (toegevoegde) waarde meer. Dat was slechts 3 minuten na het posten al. Bovendien is Geachte Redactie de juiste plek om dergelijke zaken te melden. Onder de nieuwsitems ziet de redactie de opmerkingen vaak niet. In dit geval beoordeel ik de post op het moment dat ik hem heb gelezen (en dat is na de aanpassing) met een 0.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Bor schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 21:38:
[...]

Op het moment dat het artikel is aangepast heeft de post geen (toegevoegde) waarde meer. Dat was slechts 3 minuten na het posten al. Bovendien is Geachte Redactie de juiste plek om dergelijke zaken te melden. Onder de nieuwsitems ziet de redactie de opmerkingen vaak niet. In dit geval beoordeel ik de post op het moment dat ik hem heb gelezen (en dat is na de aanpassing) met een 0.
Mij lijkt het ook handig om vanuit de lezer te kijken voor hen is het van toegevoegde waarde dat daar een correct linkje staat. Ik blijf bij mijn +1 maar ik snap nu ook wel de 0. Denk dat beide score niet echt fout zijn.

Safihre in 'downloads: Sabnzbd 1.0.0 RC5'
+2 lijkt mij wat veel voor deze reactie.

[ Voor 11% gewijzigd door Zeehond op 12-03-2016 22:52 ]

200 fish found!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Bor schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 21:38:
[...]

Ik begrijp de nul ook wel,maar ik was op zoek naar begrip voor de +1 ;) Doelstelling van het moderatiesysteem is ten eerste het onderscheid maken tussen reacties en daarna(ast) het belonen van de poster.
In dit geval heb ik het belonen van de poster voor laten gaan,mede omdat de score goed verklaarbaar is naar de lezer toe( auteur van het artikel reageerde zelfs op die post).

Denk dat er ook nog wel onderscheid te maken is tussen wat wel of niet in GR hoort. Als je echt dingen gescheiden wilt houden dan zouden auteurs zich ook niet meer moeten laten verleiden tot het off-topic reageren onder nieuwsartikelen. Dan moet er ook echt een streep getrokken worden waar de betrokken partijen zich in kunnen vinden. Maar het blijft een lastig verhaal.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

• Bor

Bor

Topicstarter
Zeehond schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 22:07:
[...]

Mij lijkt het ook handig om vanuit de lezer te kijken voor hen is het van toegevoegde waarde dat daar een correct linkje staat. Ik blijf bij mijn +1 maar ik snap nu ook wel de 0. Denk dat beide score niet echt fout zijn.
Een correcte link is absoluut toegevoegde waarde maar de juiste weg om de link aangepast te krijgen is via Geachte Redactie. In dit specifieke geval was de reactie maar 3 minuten nuttig en hierna overbodig omdat het artikel al was aangepast (het moment van modereren is dus wellicht belangrijk) Vanaf dat moment is de 0 een goede score en een +1 eigenlijk te hoog (want overbodig).

Verwijzen naar Geachte Redactie doen we niet voor niets. Via die weg komen opmerkingen onder de ogen van de redactie (de kans dat iemand van de redactie alle reacties onder een item doorneemt is klein). Voor dit doel is er ook een " feedback" link te vinden bij een artikel of download item. Juist door in Geachte Redactie te reageren help je de artikelen te verbeteren.

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Buiten Westen in 'nieuws: 'Windows-installaties upgraden zonder toestemming n...

-1 is imho zelfs nog te hoog voor deze reactie (zijn andere reacties zijn niet veel beter overigens).

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

SChief schreef op zondag 13 maart 2016 @ 12:21:
Buiten Westen in 'nieuws: 'Windows-installaties upgraden zonder toestemming n...

-1 is imho zelfs nog te hoog voor deze reactie (zijn andere reacties zijn niet veel beter overigens).
Ik zou zeggen dat die op -1 prima staat; het moet echter niet veel slechter worden.

Jeroenneman in 'nieuws: 'Windows-installaties upgraden zonder toestemming naa... is geen +2 vanwege het aanvallende taalgebruik. Verder staat er weinig informatie in, dus het is eerder een 0.
Ook in Jeroenneman in 'nieuws: 'Windows-installaties upgraden zonder toestemming naa... zit in mijn ogen weinig informatiefs, een +1 is dus wel voldoende.
edit:
SunnieNL in 'nieuws: 'Windows-installaties upgraden zonder toestemming naar W... is geenszins een -1; wellicht een 0 vanwege herhaling van argumenten die niet heel sterk zijn (tweede alinea) maar dit 0/+2/-1/+2 is niks anders dan meningmodden :/

[ Voor 14% gewijzigd door Migrator op 13-03-2016 12:33 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Bor schreef op zondag 13 maart 2016 @ 11:37:
[...]

Een correcte link is absoluut toegevoegde waarde maar de juiste weg om de link aangepast te krijgen is via Geachte Redactie. In dit specifieke geval was de reactie maar 3 minuten nuttig en hierna overbodig omdat het artikel al was aangepast (het moment van modereren is dus wellicht belangrijk) Vanaf dat moment is de 0 een goede score en een +1 eigenlijk te hoog (want overbodig).

Verwijzen naar Geachte Redactie doen we niet voor niets. Via die weg komen opmerkingen onder de ogen van de redactie (de kans dat iemand van de redactie alle reacties onder een item doorneemt is klein). Voor dit doel is er ook een " feedback" link te vinden bij een artikel of download item. Juist door in Geachte Redactie te reageren help je de artikelen te verbeteren.
Ik met mijn moderatie bij deze aangepast. Geachte Redactie is er niet voor niets, maar ik keek bij het tot stand komen van mijn moderatie vanuit de lezer voor wie zo'n linkje wel handig is zolang het artikel niet is aangepast en kwam ik op een +1. (nu zeg ik het eigenlijk zelf, zolang het artikel niet is aangepast). In het vervolg kijk ik bij het tot stand komen van mijn moderatie bij vergelijkbare gevallen wel of het artikel al is aangepast of nog niet.

200 fish found!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:14
acst in 'nieuws: Ook Warcraft 3 krijgt na jaren nieuwe update'
En dat is het tweede gratis positieve nieuwsbericht voor Blizzard deze week... en iedereen trapt er nog in ook en zegt hoe aardig en uniek en goed dit wel niet is. Met dank aan de marketingafdeling Classic Games-afdeling van Blizzard.
Dit is wat mij betreft een +1. In ieder geval geen -1.

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Meer dan een 0 is het niet. De nieuwswaardigheid/dat dit reclame zou zijn is totaal niet relevant voor die update.

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-01 20:12

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• mpkossen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-11-2022
Lijkt me geen +3 alleen al vanwege de magere inhoud, maar ook vanwege de weinige onderbouwing: TimMer in 'nieuws: President Obama benadrukt noodzaak van een encryptie-backd...

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

WhatsappHack schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:13:
[...]

Die krijgen wij met enkel moderaties nooit van +3 af.
Helaas niet nee, controversiël onderwerp dus de moderaties zijn weer om te huilen. :/

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd in 'nieuws: Ook Warcraft 3 krijgt na jaren nieuwe update'
Leuke beweringen, maar zonder bronnen, lijkt me dit ver van ontopic.

Donvermicelli in 'nieuws: President Obama benadrukt noodzaak van een encrypti...
Lijkt me ook geen +3 waard gezien het (toch al gevoelig liggende) onderwerp. Ik begrijp de link (is immers door de redactie ook gelegd) maar dat betekend niet dat een reactie als deze past bij het artikel.

Verwijderd in 'nieuws: President Obama benadrukt noodzaak van een encryptie-... is ook geen +3, +1 of +2, hooguit.

Verwijderd in 'nieuws: President Obama benadrukt noodzaak van een encryptie-backdoor'
Ook geen +3

[ Voor 77% gewijzigd door CH4OS op 14-03-2016 02:53 ]

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-01 14:54
Wat is dat toch met mensen die reply's op -1 gaan zetten alleen maar omdat er een tegenargument wordt gegeven op hun eigen reply. Ik zie dit helaas steeds meer en meer. Oneens met een reactie? Hup op -1.

Lennyz in 'nieuws: Microsoft accepteert geen bitcoins meer in de Windows Store'

Dit is toch echt geen flamebait, troll of belediging van die user.

[ Voor 8% gewijzigd door Lennyz op 14-03-2016 09:47 ]

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02-2025

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Lennyz schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:46:
Wat is dat toch met mensen die reply's op -1 gaan zetten alleen maar omdat er een tegenargument wordt gegeven op hun eigen reply. Ik zie dit helaas steeds meer en meer. Oneens met een reactie? Hup op -1.

Lennyz in 'nieuws: Microsoft accepteert geen bitcoins meer in de Windows Store'

Dit is toch echt geen flamebait, troll of belediging van die user.
Kijk ook even naar de wwarschuwing voordat je hier post. Jouw post is net iets meer dan een kwartier geleden weggezet dan heeft het systeem nog niet echt de tijd gehad om hier de juiste score aan te hangen. Wacht eerst een uurtje voordat je hier komt melden.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-01 14:54
TheCapK schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:53:
[...]

Kijk ook even naar de wwarschuwing voordat je hier post. Jouw post is net iets meer dan een kwartier geleden weggezet dan heeft het systeem nog niet echt de tijd gehad om hier de juiste score aan te hangen. Wacht eerst een uurtje voordat je hier komt melden.
Excuses. Het is nog vroeg.

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

CyBeR in 'nieuws: VVD wil eind 2017 stemprinter en -scanner in gebruik nemen'

Geen +2, niks informatief aan.
Lennyz schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:54:
[...]

Excuses. Het is nog vroeg.
Toevoegend aan hierboven: Degene op wie je reageert kan je reactie niet modereren, dus die kan hem niet op -1 hebben gezet vanwege het ermee oneens zijn.

[ Voor 38% gewijzigd door Migrator op 14-03-2016 10:07 ]

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-12-2025
ik weet niet zeker of dit het goede topic is hiervoor, wellicht zit ik verkeerd.

ik vind dat de persoon die +3 gemodereerd heeft op productreview: Asus ROG GL552VW-CN108T review door WouterB misbruik heeft gemaakt van het moderatiesysteem door met een +3 de gemiddelde score op te halen van +1 naar +2.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd in 'nieuws: Ook Warcraft 3 krijgt na jaren nieuwe update'

Lijkt me geen +2, als het onderbouwd was met bronnen, dan wel. Nu is het imo niets meer dan een flame (als je de toon ziet van het bericht). En zo zijn er meer berichten van hem bij dit artikel.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat is er ongewenst aan mijn reactie eigenlijk?

Vorkie in 'nieuws: Brein begint torrent-uploaders op te sporen met nieu...

Gewoon als vraag, ik hecht er verder geen waarde aan, maar waarom 6 ongewenste?

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 17:32
Vorkie schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:31:

Volgens mij niets, behalve het verkeerd gebruik van bezittelijke voornaamwoorden :+
Heb je maar een +1 gegeven :)

Soms is het ook even wachten tot er wel mensen langskomen die goed modereren, want volgens mij was het gewoon ontopic.

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:58

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Vorkie schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:31:

Staat nu alweer goed. En zoals Ossi hierboven al zegt, in het vervolg graag iets langer wachten met het melden van een mismoderatie. Vaak komen de meeste reacties met de tijd wel goed te staan!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Lees alsjeblieft de Topic Warning nog even door.
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Het is een prima on-topic reactie en met zo weinig moderaties en zo kort geleden is het niet nodig om het hier te melden.

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 14-03-2016 19:30 . Reden: Zo kan-ie wel weer. ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

terror538 in 'nieuws: Brein begint torrent-uploaders op te sporen met nieuw s...

Krijgt +2, geen idee waarom. De eerste alinea is sowieso onzin en de rest is niet geheel ontopic, lijkt mij?

stin00 in 'nieuws: Brein begint torrent-uploaders op te sporen met nieuw syst...
Hoewel verduidelijkende info, lijkt me dit niet +3, hoogstens +2. Het is naar mijn idee geen info welke in het artikel had moeten staan, aangezien ik er wel vanuit ga, dat er meer mensen zijn die de werkwijze (ongeveer) weten.

[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 14-03-2016 17:01 ]

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:20

Tribits

Onkruid vergaat niet

computerjunky in 'nieuws: Brein begint torrent-uploaders op te sporen met nie...

Geen +2, feitelijk onjuist/irrrelevant, zie verder: Tribits in 'nieuws: Brein begint torrent-uploaders op te sporen met nieuw sys...

edit: laat maar, al weer weg.

[ Voor 6% gewijzigd door Tribits op 14-03-2016 16:52 ]

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:07
kimborntobewild in 'nieuws: VVD wil eind 2017 stemprinter en -scanner in gebr...
Met kwalificaties als "een vuile leugen" kan dit n.m.m. nooit +2 zijn. Persoonlijk vind ik het hierdoor een -1, al valt 0 ook nog wel te verdedigen. De +2 is puur meningmod denk ik.

Tjolk is lekker. overal en altijd.

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Jukebox in 'nieuws: Twee nieuwe 'all you can read'-diensten voor e-books kome...
Geen +3 staat ook gewoon in het artikel inclusief linkje naar de FAQ.

Kan er dus niet meer dan een 0 ban maken of ik ziet iets over het hoofd.

[ Voor 8% gewijzigd door Zeehond op 14-03-2016 20:30 ]

200 fish found!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Dat stond orgineel niet in het artikel, zie reactie van de auteur: duqu in 'nieuws: Twee nieuwe 'all you can read'-diensten voor e-books komen n...

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Ow thanks door dat het zo ver beneden stond was het mij ontgaan.

Wel een beetje krom iemand die een foutlinkje melt en het juiste geeft (waar ook tijd in is gestopt) en dit wordt 3 minuten later aangepast krijgt een 0, en de reactie die ik hierboven aankaarte krijgt een +3. Nu wil ik niet zeggen dat die ander een +3 had moeten krijgen of dat die van nu een 0 is, maar vind het wel een beetje krom.

[ Voor 22% gewijzigd door Zeehond op 14-03-2016 20:36 ]

200 fish found!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-01 12:35

Saffie_time

Why use this? 42!

CptChaos schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:46:

stin00 in 'nieuws: Brein begint torrent-uploaders op te sporen met nieuw syst...
Hoewel verduidelijkende info, lijkt me dit niet +3, hoogstens +2. Het is naar mijn idee geen info welke in het artikel had moeten staan, aangezien ik er wel vanuit ga, dat er meer mensen zijn die de werkwijze (ongeveer) weten.
Die gaan wij gewone stervelingen nooit meer van die +3 af krijgen.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Saffie_time schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 08:46:
[...]

Die gaan wij gewone stervelingen nooit meer van die +3 af krijgen.
Ik vind een +3 daarvoor niet eens heel erg, er staat goede informatie die een meerwaarde is voor het artkel. Ik zou eerder deze +3 Skalet in 'nieuws: Brein begint torrent-uploaders op te sporen met nieuw syst... iets naar beneden krijgen gezien die ook nog eens onvolledig is gezien ook 100% seeders gepakt worden.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:37

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Die 1e +3 vind ik eerlijk gezegd prima, hij zet de situatie duidelijk uiteen, die 2e mag van mij inderdaad naar +2.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Katsunami in 'nieuws: AlphaGo wint vijfde wedstrijd en krijgt professionele '... Mag imo naar de +2; details missen in de reactie, zoals de poster zelf al aangeeft en er worden geen bronnen aangehaald.

Imaroe1905 in 'nieuws: Justitie VS overweegt mogelijkheid tot opvragen bronco... is een +1, niet informatief en steekt ook niet boven het maaiveld uit.

warhamstr in 'nieuws: Android N bevat code om draaien apps in losse vensters ... loze kreet dus een 0. En ik vind de twee reacties erop ook een 0, omdat het weinig relevante reacties zijn waarvan de informatie al in het artikel staat.

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-01 09:39
Casejunky in 'nieuws: Teenage Mutant Ninja Turtles-game van Platinum komt uit...

Bevat na de edit enkel nog de tekst *knip*, dit lijkt mij ongewenst.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Topicstarter
Jup, staat nu mooi op -1.

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:48
naam in 'nieuws: Patroon ontdekt in priemgetallen'

Foute informatie, juiste antwoord staat letterlijk in het artikel, en 5x in de berichten eromheen. Deze mag wel naar - 1.

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Switchie in 'nieuws: Patroon ontdekt in priemgetallen'

Ik weet dat ik deze wat vroeg meld. Maar er zijn daar vele theoriën gepost, die niet allemaal compleet kloppen. Om er dan één op -1 te zetten lijkt mij niet eerlijk.

Al de "n00b"-speculaties en de goede inbreng van wat meer ingelezen mensen zijn in principe gewoon allemaal ontopic. Behalve de echt rare redeneringen. Die mogen op 0.

Maar ik heb niets ongewenst gezien.

Eat the bugs, live in a pod

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-01 08:49
freaq in 'nieuws: Razer geeft Blade-gamelaptop GTX 970M met 6GB vram en upgra...

Iemand heeft hier z'n boost verkeerd gebruikt. Dit is absoluut geen +3 waard. +1 is zat. Kan het helaas niet corrigeren omdat het een reactie op mijn reactie is.

edit: Overigens ben ik daaronder (waarschijnlijk zelfde persoon) op 0 gezet terwijl ik inhoudelijk toch echt veel meer heb uitgezocht dan bovenstaande reactie: supersnathan94 in 'nieuws: Razer geeft Blade-gamelaptop GTX 970M met 6GB vram...

[ Voor 33% gewijzigd door supersnathan94 op 15-03-2016 22:23 ]

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Staat nog steeds op +2 en moet nog een paar zetjes hebben.

Yzord in 'nieuws: China wil met FBI samenwerken aan internetbeveiliging en te... is geen +2.

Ook staan er nog enkele onterechte +2's die David hierboven al noemt, namelijk jaquesparblue in 'reviews: Hitman - Goed, maar kort' en Case_C in 'reviews: Hitman - Goed, maar kort'.

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

pennywiser in 'nieuws: Malvertising treft bezoekers grote nieuwssites'
Deze oneliner is geen +2, en ook de reacties erop zijn niet bijster informatief imho.

Verwijderd in 'nieuws: Malvertising treft bezoekers grote nieuwssites'
Deze reactie lijkt me niet erg relevant voor de discussie en zeker geen +2.

Een onderwerp om in de gaten te houden qua moderaties...
offtopic:
D-d-d-dubbelpost

• supersnathan94
koli-man in 'nieuws: Extensies van Microsofts Edge-browser werken ook in Chrome'

+3? Really? Heb em maar op -1 gezet net als de reactie waar op gereageerd wordt.

Verwijderd

PlotterGhost in 'nieuws: Extensies van Microsofts Edge-browser werken ook in ... is gewoon een normale reactie .Alle ms hater hebben een -1 gegeven.Ik ken de persoon niet maar vind het niet ok.
Net als deze koli-man in 'nieuws: Extensies van Microsofts Edge-browser werken ook in Chrome' met wel irrelevante opmerking/one liner zoveel 3+ kreeg .

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Verwijderd in 'nieuws: Malvertising treft bezoekers grote nieuwssites'

Die mag inderdaad nog wel een paar drukjes krijgen, is een GR bericht.

[ Voor 53% gewijzigd door Ircghost op 16-03-2016 10:25 ]

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:58:
PlotterGhost in 'nieuws: Extensies van Microsofts Edge-browser werken ook in ... is gewoon een normale reactie .Alle ms hater hebben een -1 gegeven.Ik ken de persoon niet meer vind het niet ok.
"M$" is een standaard troll en dus is de -1 juist, dat heeft niks met MS-haters/fanboys/watdanook te maken.
Net als deze koli-man in 'nieuws: Extensies van Microsofts Edge-browser werken ook in Chrome' wel irrelevante opmerking/one liner zoveel 3+ kreeg .
Dat is inderdaad hartstikke fout.
Ircghost schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:59:
[...]

Die mag inderdaad nog wel een paar drukjes krijgen, is een GR bericht.
GR-bericht :?
Schoolmeester eerder, maar de +3's mogen iig nagekeken worden.

[ Voor 12% gewijzigd door Migrator op 16-03-2016 10:00 ]

• supersnathan94
@Evest. Opzich vind ik die eerste nog wel enigszins on topic. De M$ maakt het echter weer een troll dus gemiddeld kom ik op 0 uit. ;)

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

0 kan ik ook nog inkomen. Vind zelf echter dat M$-gedoe zo kinderachtig dat ik het zwaarder weeg dan dat de reactie redelijk ontopic is.

Verwijderd

Ik denk dat hij zich er geeneens van bewust is da MS een troll is ,serieus,maar gewoon als afkorting ziet.Ik heb hem dan ook aangeraden ms te veranderen in microsoft.Als je al zijn posts ziet dan is hety allemaal normaal en 1+ ,dit is gewoon een eerlijke fout.Maar hij heeft al zoveel -1 .51 stuks .Klopt toch niet,maar ja.

Deze warhamstr in 'nieuws: Extensies van Microsofts Edge-browser werken ook in Chr... gebruikt het ook gewoon als afkorting en ik wist het ook niet dat MS een troll is. Maar goed ,ik heb mijn zegje gedaan

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2016 11:45 ]

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Migrator schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:59:
[...]

GR-bericht :?
Schoolmeester eerder, maar de +3's mogen iig nagekeken worden.
Woops quote het verkeerde bericht van jou. Ik bedoelde deze: Verwijderd in 'nieuws: Malvertising treft bezoekers grote nieuwssites'

• Bor

Bor

Topicstarter
Migrator schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:32:
pennywiser in 'nieuws: Malvertising treft bezoekers grote nieuwssites'
Deze oneliner is geen +2, en ook de reacties erop zijn niet bijster informatief imho.
Hier is nog wel wat hulp nodig. Deze reactie hoort een normale +1 te zijn maar krijgt, gezien het een populaire mening is, veelvuldig +2 en +3 waardoor de reactie netto op +2 staat op dit moment.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
CptChaos schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:46:
Ik vind het zelf moeilijk in te schatten, waar ligt de grens tussen +2 en +3? Ik denk dat veel mensen het artikel lezen en dezelfde vraag hebben als waarop ik reageerde: 'Wat gaat er in de praktijk nou precies gebeuren mbt BREIN en torrent uploaders'? Er zijn een hoop mensen die lukraak downloaden/uploaden zonder dat ze écht weten wat er nou precies gebeurt. Voor de een is mijn uiteenzetting parate ('bekende') kennis (+1), voor de ander biedt het goede, verduidelijkende informatie (+2) en voor weer een andere lezer biedt het echt vernieuwende inzichten uitgelegd in begrijpelijk Nederlands(+3?).

Je geeft, enigszins terecht, aan dat er meer mensen zijn die de werkwijze (ongeveer) weten, maar kennelijk zijn er ook een heleboel mensen die niet exact begrijpen wat de gevolgen zijn van de in het artikel vermeldde informatie. De meerderheid van de stemmers hoort zo te zien bij de laatst genoemde groep ;)

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026🪦🪦🪦

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Bor schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:27:
[...]

Hier is nog wel wat hulp nodig. Deze reactie hoort een normale +1 te zijn maar krijgt, gezien het een populaire mening is, veelvuldig +2 en +3 waardoor de reactie netto op +2 staat op dit moment.
Jep. Ik begin steeds meer voor een extra 'mee-eens' knop te worden die mensen kunnen gebruiken met één klik waardoor meningmoderaties hopelijk afnemen. Deze onterechte +3 is ook weer een mooi staaltje meningmodden: bbob in 'nieuws: Malvertising treft bezoekers grote nieuwssites'. (Ja, vroeg met melden :p)

• Bor

Bor

Topicstarter
Migrator schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:38:
[...]

Jep. Ik begin steeds meer voor een extra 'mee-eens' knop te worden die mensen kunnen gebruiken met één klik waardoor meningmoderaties hopelijk afnemen. Deze onterechte +3 is ook weer een mooi staaltje meningmodden: bbob in 'nieuws: Malvertising treft bezoekers grote nieuwssites'. (Ja, vroeg met melden :p)
Die reactie is inderdaad ook geen +3. Ook hier lijkt het een populaire mening te zijn. Mensen realiseren zich niet dat ze het op deze manier niet alleen voor zichzelf maar ook voor anderen verpesten. De kwaliteitsreacties sneeuwen onder wanneer er een populaire oneliner omhoog wordt gemod. Dat komt de algehele kwaliteit van de reacties niet ten goede.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:39
PlotterGhost in 'nieuws: Extensies van Microsofts Edge-browser werken ook in ...

Hij krijgt een -1, maar afgezien van de term "M$" vind ik het geen -1 waard.

--edit--

zie dat deze hierboven al een keer besproken is.
Desalniettemin is het geen -1 waard vind ik.

[ Voor 12% gewijzigd door PdeBie op 16-03-2016 11:11 ]

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

dimitrimissinne in 'nieuws: Malvertising treft bezoekers grote nieuwssites'
Kan prima op +1.

PlotterGhost in 'nieuws: Extensies van Microsofts Edge-browser werken ook in ...
Deze gebruiker heeft M$ verwijderd, dus dan mag de moderatie wel opnieuw worden bekeken. Zoals het nu is vind ik het wel een +1

[ Voor 50% gewijzigd door Zeehond op 16-03-2016 12:17 ]

200 fish found!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Bor schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:45:
[...]

Die reactie is inderdaad ook geen +3. Ook hier lijkt het een populaire mening te zijn. Mensen realiseren zich niet dat ze het op deze manier niet alleen voor zichzelf maar ook voor anderen verpesten. De kwaliteitsreacties sneeuwen onder wanneer er een populaire oneliner omhoog wordt gemod. Dat komt de algehele kwaliteit van de reacties niet ten goede.
Volledig met je eens. De betreffende oneliners staan helaas nog steeds op +2 en wéér reacties van bbob1970 staan op mening hoog: bbob in 'nieuws: Malvertising treft bezoekers grote nieuwssites' en bbob in 'nieuws: Malvertising treft bezoekers grote nieuwssites'. Ik ben echt benieuwd of een 'mee eens' knop meningmoderaties zou beperken en ik verwacht (wishful thinking) van wel.

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Jewcookie in 'nieuws: PlayStation Camera is vereist om games te spelen met PS... Geen +2.
walkstyle in 'nieuws: Vodafone presenteert nieuwe abonnementen met grotere da... Geen +2.

Migrator in 'nieuws: Malvertising treft bezoekers grote nieuwssites'
Deze twee reacties van me lijken me geen 0, want niet feitelijk onjuist en net zo relevant en ontopic als de reacties waar ik op reageer (die nog steeds imo onterecht op +2 staan en +1 horen te zijn, die had ik direct hierboven al eerder gemeld)

JAVE in 'nieuws: Malvertising treft bezoekers grote nieuwssites'
Imho geen +2.

offtopic:
En dat is dubbelpost nummer twee vandaag 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Migrator op 16-03-2016 16:41 ]

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-12-2025

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Je loopt de hele tijd te verkondigen dat de surfer 'geen recht heeft' om content te bekijken en tegelijk advertenties te blokkeren, zonder bewijs aan te dragen. Zolang er geen bewijs is, onfeitelijk en onjuist!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Migrator schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:32:

Deze twee reacties van me lijken me geen 0, want niet feitelijk onjuist en net zo relevant en ontopic als de reacties waar ik op reageer (die nog steeds imo onterecht op +2 staan en +1 horen te zijn, die had ik direct hierboven al eerder gemeld)
Ik vind het gewoon ontopic en dus +1 idd, lijkt me een gevalletje meningmodders daar.

Virussen? Scan ze hier!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

IveGotARuddyGun schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:45:
[...]

Je loopt de hele tijd te verkondigen dat de surfer 'geen recht heeft' om content te bekijken en tegelijk advertenties te blokkeren, zonder bewijs aan te dragen. Zolang er geen bewijs is, onfeitelijk en onjuist!
Geen bewijs =! onjuist. Maar je hebt gelijk dat het niet goed onderbouwd is en daar heb ik zojuist wat aan veranderd. Maar dan nog is dat deel niet alles van mijn reactie en noem ik nog een aantal andere dingen die ook ontopic zijn. Een punt aftrek vanwege 'geen bewijs' op één punt lijkt me niet fair :)

[ Voor 9% gewijzigd door Migrator op 16-03-2016 17:23 . Reden: Kromme zinnen rechtgezet ]

• jaquesparblue
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-12-2025
Het internet ontploft haast met negatieve userreviews met de punten die ik aanhaal en niet genoemd worden in de review van Paul, en dat is niet informatief?

Paul zit in die reacties constant Always Online en cloudsaving door elkaar te halen, onder hetzelfde kopje te scharen of goed te praten alsof het van elkaar afhankelijk is. Dat is gewoon (al dan niet bewust) misinformatie verspreiden en dus gewoon irrelevant of zelfs ongewenst. Ook reacties van crewleden zijn niet per definitie on-topic en juist.

Verwijderd

Ik ben me ervan bewust dat ik het vroeg meld, maar ik stoor me hier mateloos aan; "mensen die moderaties geven met hun voorliefde voor merk X", en anders vergeet ik het toch weer te melden

Reactie van '[i]alwaysleft[/i]' op het artikel '[i]Kwaadwillenden plaatsten malware in App Store voor iOS[/i]'

De beste man/vrouw geeft gewoon een valide punt, en word finaal neergehaald door mensen die het niet met zn standpunt eens zijn, kijkend naar de scores staat het nu al op

+1On-topic6
0Off-topic / Irrelevant18
-1Ongewenst18

En dat klopt hoe je het ook wilt bekijken van geen kanten.

Ik wil hiermee eigenlijk vooral maar weer eens onderstrepen wat vele langdurige Tweakers gebruikers zeggen; kijk aub eens naar het moderatie systeem, dit moet toch tegen gegaan kunnen worden met een andere insteek, het loopt steeds vaker in de soep. Ik neem het jullie / het word jullie ook zeker niet kwalijk genomen, dat is nou eenmaal wat je krijgt met een systeem waar gebruikers kunnen stemmen op reacties, maar het begint wel lichtelijk te irriteren dat het al zo lang 'maar geaccepteerd word' en er niet word gezocht naar een andere oplossing (zoals de veel genoemde en vroeger zelfs gebruikte woorden/zinnetjes ipv nummers)

Sorry, moest het even kwijt ;) maar echt, aub, doe er eens wat aan, en dat hoeft natuurlijk niet meteen een hele verbouwing van het systeem te zijn, ga gewoon eens het dialoog aan (via een artikel/op de voorpagina!) over dit probleem, vraag alle gebruikers wat ze vinden/willen, dat is natuurlijk veel meer waard dan de losse/verspreide berichten die jullie hier nu af en toe over krijgen.

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Een -1 lijkt me wat te gortig voor die reactie, maar het is een loze kreet, aangezien dit lang niet de eerste keer is dat er malware in de app store terecht komt en dus is een 0 geen foute score wat mij betreft.

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

200 fish found!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:02
dakathefox in 'nieuws: 'Microsoft brengt Windows 10 mobile donderdag uit''
Dit is niet echt een +2 reactie. Het begint aardig, maar in totaal vind ik het een nette +1. Moderaties varieren van -1 tot +3. 8)7

• Bor

Bor

Topicstarter
loreedijk in 'nieuws: Experts: TeslaCrypt-ransomware nu onmogelijk te kraken' is wat mij betreft een +1 en niet meer. Toch zie ik veelvuldig +2's en zelfs +3's voorbijkomen waardoor de post netto te hoog staat.

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

True in 'nieuws: Hackers demonstreren kwetsbaarheden in Chrome en Safari op e...

Hoewel het mijn eigen reactie is en ik natuurlijk een behoorlijke bias heb. Vind ik -1 niet passend bij mijn reactie. Het hele (bron)artikel draait immers om webbrowsers op Windows, althans een exploit in Windows. Adviseren om overstappen op Linux bij iemand die wanhopig is over de huidige stand van zaken lijkt mij niet zo ongewenst.
Hoewel ik wel van mening ben dat mijn oneliner wellicht onderbouwd had moeten worden.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

Als je de (eerste) reactie van die achtergrond informatie had voorzien dan was het misschien nog een 0 geworden, als je daarbij ook nog een keer op overtuigende wijze had kunnen beschrijven waarom iets dergelijks onder een Linux variant niet voor kan komen was het misschien wel een +1 geweest. Maar op deze manier is het gewoon niet meer dan een -1, het komt nu gewoon over als een troll. Moderators kunnen nu eenmaal geen rekening houden met het feit dat je het goed bedoelt maar het er gewoon ronduit beroerd uitkomt.

• pcgek
  • Niet online

pcgek

De +3s op deze reactie zijn volgens mij best interessant ;)
koli-man in 'nieuws: Extensies van Microsofts Edge-browser werken ook in Chrome'

Verwijderd

Inderdaad ik zie er echter geen een ...

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
SRich in 'nieuws: Extensies van Microsofts Edge-browser werken ook in Chrome'

Ik ben er niet zo van maar kan ik ook nog een score krijgen ;)

Het grote adblocking topic

Verwijderd

SunnieNL in 'nieuws: Microsoft brengt Windows 10 Mobile uit voor Windows 8.1-...
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft brengt Windows 10 Mobile uit voor Windows 8.1-t...
Twee maal zelfde geciteerd met zelfde doel, aangeven dat niet elke telefoon updates gaat krijgen, ander niet. Moderatie echter flink verschillend, de eerste +2, de tweede (ik) 0

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 23:15:
SunnieNL in 'nieuws: Microsoft brengt Windows 10 Mobile uit voor Windows 8.1-...
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft brengt Windows 10 Mobile uit voor Windows 8.1-t...
Twee maal zelfde geciteerd met zelfde doel, aangeven dat niet elke telefoon updates gaat krijgen, ander niet. Moderatie echter flink verschillend, de eerste +2, de tweede (ik) 0
Die eerste is zeker geen +2 of +3.
Maar wat stond er voor je edit ?

Het grote adblocking topic

Verwijderd

SRich schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 00:29:
[...]

Die eerste is zeker geen +2 of +3.
Maar wat stond er voor je edit ?
Ik heb alleen een stuk geciteerd. Ben pas daarna gemodereerd.

Edit:
Verwijderd in 'nieuws: 'Nederlandse gebruikers iPhones en Galaxy-smartphones ong...
Ik verhelder hier een stukje van een voorgaande reactie van mij . Zware 0, maar vgm geen -1, het is mijn mening, bij een artikel waar het om de mening van mensen gaat

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2016 07:26 ]

• HMC

HMC

Pluviophile

GeoBeo in 'geek: Domino's licht RDW in om pizza's met autonoom voertuigje te ...

Ik heb deze een 0 gegeven. +1 mag ook wel, maar te slecht geschreven, en in mijn opinie zeker wel off topic.
Meer robots in auto industrie, dus meer mensen in de auto industrie aan het werk, want meer robots, dus goedkoper? Zoiets? :?

+3 is het zeker niet.

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
HMC schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 14:27:
GeoBeo in 'geek: Domino's licht RDW in om pizza's met autonoom voertuigje te ...

Ik heb deze een 0 gegeven. +1 mag ook wel, maar te slecht geschreven, en in mijn opinie zeker wel off topic.
Meer robots in auto industrie, dus meer mensen in de auto industrie aan het werk, want meer robots, dus goedkoper? Zoiets? :?

+3 is het zeker niet.
Zijn verhaal is zeker wel on-topic, indien een robot het werk zal gaan doen zal dat een effect hebben op het aantal banen in die sector.

Daarnaast is het niet slecht geschreven, ik snap niet waarom je dat zegt.

Ten slotte is het wel logisch dat een toegenomen productie kan zorgen voor meer arbeid. Je hebt inderdaad minder man op de vloer nodig, maar daar staan wel extra IT'ers, projecten, sales department, meer verkoop locaties.. et cetera.

Voegt wat mij betreft iets toe aan de discussie, +1 en +2 zijn alle twee verdedigbaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Ircghost op 18-03-2016 14:57 ]

• HMC

HMC

Pluviophile

Ircghost schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 14:57:
[...]

Zijn verhaal is zeker wel on-topic, indien een robot het werk zal gaan doen zal dat een effect hebben op het aantal banen in die sector.

Daarnaast is het niet slecht geschreven, ik snap niet waarom je dat zegt.

Ten slotte is het wel logisch dat een toegenomen productie kan zorgen voor meer arbeid. Je hebt inderdaad minder man op de vloer nodig, maar daar staan wel extra IT'ers, projecten, sales department, meer verkoop locaties.. et cetera.

Voegt wat mij betreft iets toe aan de discussie, +1 en +2 zijn alle twee verdedigbaar.
d/t fouten, verleden tijd fouten, spatiefouten, om er maar een paar te noemen. Verder spreekt hij zich in mijn ogen tegen. Maar nu jij dat zo uitlegt, kan ik me dat wel inbeelden. Ok, naar +1 aangepast. Kan nog wel inderdaad.

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
HMC schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:07:
[...]

d/t fouten, verleden tijd fouten, spatiefouten, om er maar een paar te noemen. Verder spreekt hij zich in mijn ogen tegen. Maar nu jij dat zo uitlegt, kan ik me dat wel inbeelden. Ok, naar +1 aangepast. Kan nog wel inderdaad.
Als je voor een paar kleine grammatica en spelfouten al zo'n sterke aftrek toepast dan blijft er weinig over van elk bericht op de FP ;).

• HMC

HMC

Pluviophile

Ircghost schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:16:
[...]

Als je voor een paar kleine grammatica en spelfouten al zo'n sterke aftrek toepast dan blijft er weinig over van elk bericht op de FP ;).
Klopt. Maar voor mij ging er dus 1 puntje vanaf, dus 0, en ik vond 'em zelfs al off dus. Toch maar +1. Je hebt me overtuigd.

offtopic:
grammatica- en spelfouten trouwens :P

[ Voor 6% gewijzigd door HMC op 18-03-2016 15:19 ]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 15:03
Holy, dat is nieuw. Krijg nu zeik dm's omdat ik mensen moderate op de fp. Gaat over de lumia berichtgeving. Kan helaas niet linken nu :(

Verwijderd in 'nieuws: 'Bijna 35 procent Windows-smartphones krijgt geen updat...

Vind de gehele toon nogal aanvallend en een -1 waard. Echter krijg ik nu weer een dm van deze gebruiker om erover te klagen..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Vergeet ook niet dat dit een .geek is en we iets soepeler mogen modereren. Ik vind dit een +2 :)
corset schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:29:
Holy, dat is nieuw. Krijg nu zeik dm's omdat ik mensen moderate op de fp. Gaat over de lumia berichtgeving. Kan helaas niet linken nu :(

Verwijderd in 'nieuws: 'Bijna 35 procent Windows-smartphones krijgt geen updat...

Vind de gehele toon nogal aanvallend en een -1 waard. Echter krijg ik nu weer een dm van deze gebruiker om erover te klagen..
Je had je ook kunnen weerhouden van een reactie op hem, en hem hier kunnen melden als zijn reacties je niet bevallen...

[ Voor 112% gewijzigd door Migrator op 18-03-2016 15:37 ]

• HMC

HMC

Pluviophile

Migrator schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:29:
[...]

Vergeet ook niet dat dit een .geek is en we iets soepeler mogen modereren. Ik vind dit een +2 :)
Daar zeg je wat, inderdaad. .geeks en Pollreacties mogen inderdaad wat losser gemod worden. Dus weinig -1's en 0's, maar ook weinig tot geen +2's lijkt mij dan.

offtopic:
Sorry, wil niet slechts per se laatste woord hebben, maar kreeg ineens een idee, nav Evest.

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

HMC schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:36:
[...]

Daar zeg je wat, inderdaad. .geeks en Pollreacties mogen inderdaad wat losser gemod worden. Dus weinig -1's en 0's, maar ook weinig tot geen +2's lijkt mij dan.
Soepel als in losser met de eisen omspringen. Dus zijdelings gerelateerde reacties die normaal een 0/+1 zijn gewoon een +1 geven. Reacties die leuk zijn en boven het maaiveld uitspringen eerder de +2/+3 toekennnen.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-01 22:53

Redneckerz

A place to be.

jaquesparblue schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 18:23:
[...]

Het internet ontploft haast met negatieve userreviews met de punten die ik aanhaal en niet genoemd worden in de review van Paul, en dat is niet informatief?

Paul zit in die reacties constant Always Online en cloudsaving door elkaar te halen, onder hetzelfde kopje te scharen of goed te praten alsof het van elkaar afhankelijk is. Dat is gewoon (al dan niet bewust) misinformatie verspreiden en dus gewoon irrelevant of zelfs ongewenst. Ook reacties van crewleden zijn niet per definitie on-topic en juist.
For what its worth, het is klaarblijkelijk niet de eerste keer dat Paul de wens van een gedetailleerde uiteenzetting maar moeilijk lijkt te begrijpen. (Wil wel gaan linken naar posts maar dan wordt het zwaar offtopic, opmerking vooral bedoeld ter ondersteuning. Maar mocht je het wel willen weten, dan kan een PM altijd.)

Admin @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

corset schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:29:

Berichtje terugsturen dat je best de discussie aan wilt gaan, maar dan op de FP of GoT en niet via DM. En als het niveau van de DM berichten verder daalt en ze beledigingen of bedreigingen bevatten een Tweakers admin inlichten.

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Ma_rK in 'nieuws: 'Bijna 35 procent Windows-smartphones krijgt geen update na... oneliner die niet strikt genomen waar is is geen +2, eerder een 0.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

WhiteDog in 'nieuws: Symantec waarschuwt voor kwetsbaarheden in Endpoint Prot...

Geen +2, en al helemaal geen +3, gezien die laatste alinea.

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1 ... 56 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Op deze manier, maak je een handig linkje naar een reactie op de frontpage.

IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/moderatiesysteem