Ik ben me ervan bewust dat ik het vroeg meld, maar ik stoor me hier mateloos aan; "mensen die moderaties geven met hun voorliefde voor merk X", en anders vergeet ik het toch weer te melden
Reactie van '[i]alwaysleft[/i]' op het artikel '[i]Kwaadwillenden plaatsten malware in App Store voor iOS[/i]'
De beste man/vrouw geeft gewoon een valide punt, en word finaal neergehaald door mensen die het niet met zn standpunt eens zijn, kijkend naar de scores staat het nu al op
| +1 | On-topic | 6 |
| 0 | Off-topic / Irrelevant | 18 |
| -1 | Ongewenst | 18 |
En dat klopt hoe je het ook wilt bekijken van geen kanten.
Ik wil hiermee eigenlijk vooral maar weer eens onderstrepen wat vele langdurige Tweakers gebruikers zeggen; kijk aub eens naar het moderatie systeem, dit moet toch tegen gegaan kunnen worden met een andere insteek, het loopt steeds vaker in de soep. Ik neem het jullie / het word jullie ook zeker niet kwalijk genomen, dat is nou eenmaal wat je krijgt met een systeem waar gebruikers kunnen stemmen op reacties, maar het begint wel lichtelijk te irriteren dat het al zo lang 'maar geaccepteerd word' en er niet word gezocht naar een andere oplossing (zoals de veel genoemde en vroeger zelfs gebruikte woorden/zinnetjes ipv nummers)
Sorry, moest het even kwijt

maar echt, aub, doe er eens wat aan, en dat hoeft natuurlijk niet meteen een hele verbouwing van het systeem te zijn, ga gewoon eens het dialoog aan (via een artikel/op de voorpagina!) over dit probleem, vraag alle gebruikers wat ze vinden/willen, dat is natuurlijk veel meer waard dan de losse/verspreide berichten die jullie hier nu af en toe over krijgen.