Als iemand bewust onjuiste feiten als de waarheid presenteert, halve waarheden verteld of de waarheid verdraaid is dat natuurlijk wel ongewenst gedrag. Nu is dat wel lastig te bewijzen en moet je er in principe vanuit gaan dat iemand ter goeder trouw is, maar als je er van overtuigd bent dat de ander beter weet is een onjuiste reactie wel een -1 waard.PcDealer schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 10:47:
[...]
Dan is het minimaal een 0 als ik jouw lezing volg.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Verwijderd
qbig1970 in 'nieuws: Lego Star Wars: The Force Awakens-game is in ontwikkeling'
Die krijgt een +1.OK Prima. Ik reageer daar op met:
Notna in 'nieuws: Lego Star Wars: The Force Awakens-game is in ontwikkeling'
Welke overspoeld wordt met -1. Why? Het is toch precies dezelfde content, maar dan dat ik wijs op een goedkoper alternatief? Lijkt mij meten met 2 maten tbh. Dat er dan iemand op reageert met 'ja maar in een andere store kopen mag niet' lijkt mij waanzin. Nergens is aangegeven dat het niet mag (heck; MS staat het gewoon primadeluxe toe)
Inmiddels zijn er 4 x -1, 2 x 0 en 2 x +1 gegeven. Kijk, zet je het op een 0 kan ik nog wel inkomen, maar -1? Erg apart.
Edit 2: Inmiddels is het aan het rechtrekken. Wellicht iets te vroeg aan de bel getrokken
[ Voor 9% gewijzigd door Notna op 02-02-2016 14:14 ]
Misschien handig om als Coördinator Frontpagemoderatie dan ook meteen de post die ter discussie staat te duiden. Nu impliceer je eigenlijk dat je het eens bent met de -1 moderatie. Lijkt me verstandig om dat duidelijker te maken.Dirk schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:28:
[...]
Als iemand bewust onjuiste feiten als de waarheid presenteert, halve waarheden verteld of de waarheid verdraaid is dat natuurlijk wel ongewenst gedrag. Nu is dat wel lastig te bewijzen en moet je er in principe vanuit gaan dat iemand ter goeder trouw is, maar als je er van overtuigd bent dat de ander beter weet is een onjuiste reactie wel een -1 waard.
Deze persoon (waar PcDealer op reageert) kaart nu juist het volgende aan:
Die redenatie strookt gewoon niet met -1. Eerder met +1 (mening onderbouwd met een nieuwsartikel).Ik heb het persoonlijk -1 gegeven omdat ik het artikel waar hij naar linkt. nieuws: AMD aangeklaagd wegens misleiding met aantal cores in Bulldozer-serie
Even een tip: "Edit: waarom is dit -1? wtf?" is dan weer reden om -1 of +0 te krijgen aangezien het "ongewenst" is om moderatie binnen je eigen post te bespreken.Notna schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:08:
Goed, even hier vragen dan maar. Laat ik voorop stellen dat het een serieuze vraag/verwondering is en dat ik mij graag laat opvoeden over hoe de verwachtingen dan wel zijn;
Welke overspoeld wordt met -1. Why?.....
Edit 2: Inmiddels is het aan het rechtrekken. Wellicht iets te vroeg aan de bel getrokken![]()
[ Voor 34% gewijzigd door sdk1985 op 02-02-2016 14:35 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Aan de reactie van ChicaneBT is totaal niet af te leiden dat hij aan trollen is, die dikke -1 die er nu staat is gewoon puur meningmodden.Dirk schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:28:
[...]
Als iemand bewust onjuiste feiten als de waarheid presenteert, halve waarheden verteld of de waarheid verdraaid is dat natuurlijk wel ongewenst gedrag. Nu is dat wel lastig te bewijzen en moet je er in principe vanuit gaan dat iemand ter goeder trouw is, maar als je er van overtuigd bent dat de ander beter weet is een onjuiste reactie wel een -1 waard.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Euh, ja, ik had inderdaad wat verder terug moeten kijken en niet alleen op die halve quote en dat wat ik me herinnerde moeten reageren... Verwijderd in 'nieuws: 'AMD Zen krijgt waarschijnlijk tot 32 cores'' is inderdaad niet ongewenst en bevat overigens ook geen foutieve informatie.sdk1985 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:31:
[...]
Misschien handig om als Coördinator Frontpagemoderatie dan ook meteen de post die ter discussie staat te duiden. Nu impliceer je eigenlijk dat je het eens bent met de -1 moderatie. Lijkt me verstandig om dat duidelijker te maken.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Virussen? Scan ze hier!
Laat de opmerkingen over moderaties uit je reactes. Ook editen om tekst er bij te zetten kan je beter niet doen. dat zijn toch dingen waar mensen of lager voor modden of wantrouwig worden omtrent wat er eerst heeft gestaan.Notna schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:08:
Goed, even hier vragen dan maar. Laat ik voorop stellen dat het een serieuze vraag/verwondering is en dat ik mij graag laat opvoeden over hoe de verwachtingen dan wel zijn;
Welke overspoeld wordt met -1. Why? Het is toch precies dezelfde content, maar dan dat ik wijs op een goedkoper alternatief? Lijkt mij meten met 2 maten tbh. Dat er dan iemand op reageert met 'ja maar in een andere store kopen mag niet' lijkt mij waanzin. Nergens is aangegeven dat het niet mag (heck; MS staat het gewoon primadeluxe toe)
Inmiddels zijn er 4 x -1, 2 x 0 en 2 x +1 gegeven. Kijk, zet je het op een 0 kan ik nog wel inkomen, maar -1? Erg apart.
Edit 2: Inmiddels is het aan het rechtrekken. Wellicht iets te vroeg aan de bel getrokken![]()
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
k1n8fisher schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:23:
[...]
Laat de opmerkingen over moderaties uit je reactes. Ook editen om tekst er bij te zetten kan je beter niet doen. dat zijn toch dingen waar mensen of lager voor modden of wantrouwig worden omtrent wat er eerst heeft gestaan.
Notedsdk1985 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:31:
[...]
Misschien handig om als Coördinator Frontpagemoderatie dan ook meteen de post die ter discussie staat te duiden. Nu impliceer je eigenlijk dat je het eens bent met de -1 moderatie. Lijkt me verstandig om dat duidelijker te maken.
Deze persoon (waar PcDealer op reageert) kaart nu juist het volgende aan:
[...]
Die redenatie strookt gewoon niet met -1. Eerder met +1 (mening onderbouwd met een nieuwsartikel).
[...]
Even een tip: "Edit: waarom is dit -1? wtf?" is dan weer reden om -1 of +0 te krijgen aangezien het "ongewenst" is om moderatie binnen je eigen post te bespreken.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Vergelijk met Apple niet toegestaan?
Copyright and left by SED...
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Stond op -1, staat nu op 0, maar is eigenlijk gewoon een +1 waard.
200 fish found!
Staat letterlijk in het artikel, max 0 en geen +3.
Dit lijkt me een flink stuk te hoog.
What you see is always what you get.
Tja, oorspronkelijk ging het artikel over het gerucht dus was het relevant. De link naar Swiftkey bovendien staat niet in het artikel. Een +1 is het nog zeker wel.Dorus schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:53:
MoonRaven in 'nieuws: Microsoft neemt Swiftkey over - update'
Staat letterlijk in het artikel, max 0 en geen +3.
Maar het had eigenlijk in GR gemoeten, waar iemand anders het ook plaatste. Niet dat +1 verkeerd is hoor.Migrator schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:05:
[...]
Tja, oorspronkelijk ging het artikel over het gerucht dus was het relevant. De link naar Swiftkey bovendien staat niet in het artikel. Een +1 is het nog zeker wel.
Dat was ik naar aanleiding van die reactieDorus schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:15:
[...]
Maar het had eigenlijk in GR gemoeten, waar iemand anders het ook plaatste. Niet dat +1 verkeerd is hoor.
Aan de ene kant ben ik het met je eens, maar ik vind niet dat we mensen de "schuld" kunnen geven (met een 0) van het posten van zo'n reactie. Het helpt immers tussen plaatsen reactie en aanpassen artikel best wat mensen en in die zin is het informatief. Dit zijn de gevallen waar de GR-regel niet mijn steun heeft.
https://flippylosaurus.eu/noindex/3.png
Verdient volgens mij een 0....
Ik vind een 0 ook het meest gepast al kan ik me bij een +1 neerleggen.
Jace / TBL in 'nieuws: EC wil handel virtuele valuta onder toezicht stellen v...
Is in mijn ogen een nogal loze kreet en zeker geen +2/+3 waard.
Ik ben ook geen fan van de GR regel in zover dat 'iets voor GR = 0', ik kijk altijd of er nog andere dingen in een bericht staan met toegevoegde waarde, en dan baseer ik mijn score puur daar op.Migrator schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:19:
[...]
Dat was ik naar aanleiding van die reactie
Aan de ene kant ben ik het met je eens, maar ik vind niet dat we mensen de "schuld" kunnen geven (met een 0) van het posten van zo'n reactie. Het helpt immers tussen plaatsen reactie en aanpassen artikel best wat mensen en in die zin is het informatief. Dit zijn de gevallen waar de GR-regel niet mijn steun heeft.
Eerste zin:Dirk schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:38:
[...]
Euh, ja, ik had inderdaad wat verder terug moeten kijken en niet alleen op die halve quote en dat wat ik me herinnerde moeten reageren... Verwijderd in 'nieuws: 'AMD Zen krijgt waarschijnlijk tot 32 cores'' is inderdaad niet ongewenst en bevat overigens ook geen foutieve informatie.
Totale onzin, AMD doet helemaal niet aan zulk soort praktijken, natuurlijk zijn ze positief over hun eigen producten, maar onzin verkopen doen ze niet. Daar is nVidia bijvoorbeeld goed in, zo liet nVidia een paar weken geleden zogenaamd Pascal zien, maar dit was gewoon een leugen en ze lieten een oude Maxwell GPU zien. Niet de eerste maal dat ze iedereen inclusief de aandeelhouders oplichten, jaarlijks terug kerend probleem. Maar dat is een andere discussie, gaat erom dat het feitelijk onjuist is en alleen als flame kan worden opgevat.AMD daalt hard in mijn achting door op allerlei wijzes de consument te misleiden.
Tja wat is veel, hun enige concurrent, nVidia heeft het meer gedaan. Is het dan dus wel veel?Ik heb het dan nog niet eens over de vele rebrand acties op het vlak van GPU's
Weer onwaar, Bulldozer heeft gewoon 8 core's, dat twee core's bestaan uit één module waarbij enkele dingen worden gedeeld maakt daarin geen verschil. Je kan het ook terug zien in de prestaties, bij het belasten van 4 core's uit 4 modules of 4 core's uit 2 modules is het prestatieverschil ook klein. Daarnaast is het al van het begin af aan duidelijk hoe de Bulldozer architectuur in elkaar steekt, niks schimmig aan. Dat de prestaties niet geweldig zijn is een heel andere discussie en heeft helemaal niks met het aantal core's te maken, dat ligt volledig aan de IPC.Zitten hier echt 32 cores in of is het weer eens een marketingtrucje zoals ze eerder hebben gedaan: nieuws: AMD aangeklaagd wegens misleiding met aantal cores in Bulldozer-serie
En weer een vergelijking van niks. Ten eerste wordt er naar een passmark test gekeken, neem aan dat iedereen wel weet dat je daar echt he-le-maal niks aan hebt. En mocht passmark eens een goede uitslag geven, een random nummer generator doet dat soms immers ookVerder zat ik vandaag naar wat laptops te kijken en dan blijkt dat het performance verschil tussen de A4 en A8 in laptops slechts enkele procenten is. ChicaneBT in 'reviews: Laptop Best Buy Guide - Februari 2016' Dit terwijl de naamgeving anders doet vermoeden. Alsof je een i3 en i5 hebt die maar een paar procent verschillen.
Lijkt mij dus dat de post als flame bedoelt is en ook alleen maar feitelijke onjuistheden bevat, dus zoals je zelf in de vorige post al aangaf een -1. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat al die beweringen onbewust zijn gedaan, als dat zo zou zijn mag de volgende keer eerst wel eens goed onderzoek gedaan worden door degene.
Dirk schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:28:
[...]
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Jace / TBL in 'nieuws: EC wil handel virtuele valuta onder toezicht stellen v... is een niet bijzonder informatieve, bijna loze kreet. Een +1 of een 0 lijken me beter dan de huidige +2.
Grouver in 'nieuws: EC wil handel virtuele valuta onder toezicht stellen voor...
Linkje naar een relevant plaatje met tekst 'dit' is geen +3 en ook geen +2. +1 of 0 lijken me een heel stuk beter.
Verwijderd in 'nieuws: EC wil handel virtuele valuta onder toezicht stellen voor...
Geen +3.
En zo zijn er wel meer reacties die een aantal keer onterecht +2 of +3 hebben gekregen, maar die wel op de juiste score staan.
aadje93 in 'nieuws: EC wil handel virtuele valuta onder toezicht stellen voor...
Voegt zo weinig toe dat een -1 me de juiste score lijkt.
Als je vindt dat het niet klopt wat hij daar wegzet moet je dat in een reactie onder zijn post wegzetten en niet hier. dan is meteen duidelijk waarom het niet klopt.-The_Mask- schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:34:
[...]
Eerste zin:
[...]
Totale onzin, AMD doet helemaal niet aan zulk soort praktijken, natuurlijk zijn ze positief over hun eigen producten, maar onzin verkopen doen ze niet. Daar is nVidia bijvoorbeeld goed in, zo liet nVidia een paar weken geleden zogenaamd Pascal zien, maar dit was gewoon een leugen en ze lieten een oude Maxwell GPU zien. Niet de eerste maal dat ze iedereen inclusief de aandeelhouders oplichten, jaarlijks terug kerend probleem. Maar dat is een andere discussie, gaat erom dat het feitelijk onjuist is en alleen als flame kan worden opgevat.
[...]
Tja wat is veel, hun enige concurrent, nVidia heeft het meer gedaan. Is het dan dus wel veel?
[...]
Weer onwaar, Bulldozer heeft gewoon 8 core's, dat twee core's bestaan uit één module waarbij enkele dingen worden gedeeld maakt daarin geen verschil. Je kan het ook terug zien in de prestaties, bij het belasten van 4 core's uit 4 modules of 4 core's uit 2 modules is het prestatieverschil ook klein. Daarnaast is het al van het begin af aan duidelijk hoe de Bulldozer architectuur in elkaar steekt, niks schimmig aan. Dat de prestaties niet geweldig zijn is een heel andere discussie en heeft helemaal niks met het aantal core's te maken, dat ligt volledig aan de IPC.
[...]
En weer een vergelijking van niks. Ten eerste wordt er naar een passmark test gekeken, neem aan dat iedereen wel weet dat je daar echt he-le-maal niks aan hebt. En mocht passmark eens een goede uitslag geven, een random nummer generator doet dat soms immers ook, dan nog is het toch niet meer dan logisch? Ze zijn op de zelfde architectuur gebaseerd, hebben hetzelfde aantal core's en de kloksnelheid ligt dicht bij elkaar, logisch dat de dicht bij elkaar zitten qua prestaties. Maar ik zie het probleem niet, de gene met het hoogste nummer is ook het snelst. Bij Intel zie je soms dat een i5 langzamer is als een i3, is dat dan niet een probleem soms?
Lijkt mij dus dat de post als flame bedoelt is en ook alleen maar feitelijke onjuistheden bevat, dus zoals je zelf in de vorige post al aangaf een -1. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat al die beweringen onbewust zijn gedaan, als dat zo zou zijn mag de volgende keer eerst wel eens goed onderzoek gedaan worden door degene.
[...]
Zelf doe je nu ook een algemene aanname omtrent de passmark test.
Je laat nu echter de link die hij in zijn betoog aanhaalde, en die werd weggezet als een flame, achterwege.
Hier niet je battles gaan uitvechten. Flamewars hebben we al genoeg gehad. Hij heeft duidelijk zijn mening en onderbouwt deze netjes, jij bent het er niet mee eens en probeert dat door negatieve moderatie onderuit te halen, lijkt het nu.
Dan mag jij gaan raden wat er meer wordt gewaardeerd!
Dit is ook meteen het einde van deze discussie want anders blijven we bezig!
En nu heb je de onderbouwing erbij en dan moet het in één keer gepost worden onder het artikel.
Probleem is gewoon dat sommigen standaard een +1 geven zonder de reactie echt te lezen, maar alleen omdat één persoon aangeeft dat het geen -1 is zonder onderbouwing.
Het is een -1 simpel zat, als je dat niet vind kom je maar met een onderbouwing, stond gewoon goed op -1, je moet het niet omdraaien.
AMD Nieuwsdiscussie
Ik draai het niet om. Ik zeg duidelijk dat hij een nette reactie heeft gegeven met onderbouwing. Als die onderbouwing niet klopt hoort dat op de FP onder zijn reactie te worden weerlegd. Niet hier als onderbouwing voor een -1.-The_Mask- schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 15:20:
WTF dit is de omgekeerde wereld. De reactie stond goed op -1 en toen iemand hem hier vermelde dat het minimaal een +1 is, zonder enige onderbouwing stemt iedereen in één keer op +1 zonder zelf uberhaubt te kijken of de reactie klopt of niet.
En nu heb je de onderbouwing erbij en dan moet het in één keer gepost worden onder het artikel.![]()
Probleem is gewoon dat sommigen standaard een +1 geven zonder de reactie echt te lezen, maar alleen omdat één persoon aangeeft dat het geen -1 is zonder onderbouwing.
Het is een -1 simpel zat, als je dat niet vind kom je maar met een onderbouwing, stond gewoon goed op -1, je moet het niet omdraaien.
Sterker nog: als zijn onderbouwing niet klopt wordt het een 0 en geen -1 want het is nog steeds niet bewezen dat het een bewuste flame is.
Sterker nog: een artikel van tweakers aanhalen als onderbouwing en dan een ander daarover zeggen dat dat artikel een flame is geeft wel aan hoe de bal rolt.
AMD Nieuwsdiscussie
Rafe in 'nieuws: Webversie Popcorn Time keert terug in vorm die moeilijk offl...
Xtuv in 'nieuws: Webversie Popcorn Time keert terug in vorm die moeilijk offl...
Deze reacties zijn absoluut geen +2, het is hartstikke off-topic. De laatste is nog wel dusdanig informatief dat ik het een +1 vind. De andere twee zijn gewoon een 0 in mijn ogen.
Eens. Die laatste is overigens ook behoorlijk offtopic, maar een +1 kan ik me ook wel voorstellen.Migrator schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:52:
Ossi in 'nieuws: Webversie Popcorn Time keert terug in vorm die moeilijk offl...
Rafe in 'nieuws: Webversie Popcorn Time keert terug in vorm die moeilijk offl...
Xtuv in 'nieuws: Webversie Popcorn Time keert terug in vorm die moeilijk offl...
Deze reacties zijn absoluut geen +2, het is hartstikke off-topic. De laatste is nog wel dusdanig informatief dat ik het een +1 vind. De andere twee zijn gewoon een 0 in mijn ogen.
Jep, die zie ik ook nog wel goed komen (als er tenminste niet te veel +2's bij komen...). De eerste door mij gemelde reactie daarentegen staat wel heel erg scheef.RoD schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:04:
[...]
Eens. Die laatste is overigens ook behoorlijk offtopic, maar een +1 kan ik me ook wel voorstellen.
Grouver in 'nieuws: EC wil handel virtuele valuta onder toezicht stellen voor... staat nog steeds onterecht op +2. Laatste keer dat ik hem meld
88x +3 voor dit
Hier moeten nog flink wat moderaties bij om ze op de goeie score te krijgen..Migrator schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:52:
Ossi in 'nieuws: Webversie Popcorn Time keert terug in vorm die moeilijk offl...
ArmEagle in 'nieuws: Europa en VS sluiten 'EU US Privacy Shield'-overeenkomst...
Dit is geen +3, is niet eens echt relevant en dat plaatje op het eind helpt ook niet echt.
NO_Excuses in 'reviews: Sebastien Loeb Rally Evo: niet authentiek, wel vermak...
NO_Excuses in 'reviews: Sebastien Loeb Rally Evo: niet authentiek, wel vermak...
Geen +2, niet informatief.
Treveo in 'nieuws: Ziggo verhoogt snelheid 120/12-abonnementen naar 150/15Mbi...
Zonder bron imo geen +2.
Nou ja, dan geef je aan dat de discussie verboden is, wat mij nog extremer lijkt. Je verband dan iedereen naar GR terwijl het gewoon een discussie punt is. Die discussie mag van mij best gevoerd worden, ook op de FP, maar dan is hij wél offtopic, dus scoort hij 0 (of +1). Zeker geen +2 of hoger.David Mulder schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 18:02:
eenIk moet eerlijk zeggen dat ik begrijp dat veel van die reacties heel officieel in 'geachte reactie' thuishoren, maar de realiteit is dat die Rafe's en Xtuv's punt zeker informatief zijn en betrekking hebben op iets waar veel lezers aan denken als ze het artikel lezen. Nu zou je de hele discussie naar 0 kunnen modden, maar ik denk dat het veel waardevoller is om dit proactief aan te pakken door in de eerste comment door een mod een vriendelijke melding te plaatsen dat dit officieel in geachte reactie thuishoort en dat daar dan een topic is geopend met een linkje naar het topic. Dat is een stuk waardevoller in dit geval dan iedereen die mismodereerd een waarschuwing te sturen (alhoewel die +3's op Ossi wel heel extreem zijnmaar zelfs die +2'tjes kan ik al prima begrijpen)
sdk1985 in 'nieuws: AMD toont nieuwe processors voor 2016'
Dit soort reacties zonder onderbouwing slaan dus nergens op.
Maximaal 0 imho
200 fish found!
Ligt het aan mij of is dit toch meer een -1 of ten hoogste een 0, in plaats van de +2s en +3s die hij krijgt? Het is een hoop tekst, maar mijns inziens alleen maar een hoop wollig geblaat over hoe slecht t.net tegenwoordig wel niet is... Het lijkt me in ieder geval niet echt op zijn plaats daar.
Gamertag: FinrazielNL
Gezien er onderandere iemand word beledigd in zijn reactie mag die wel op -1finraziel schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 22:37:
Aionicus in 'nieuws: Google haalt adblocker voor Samsungs Android-browser uit...
Ligt het aan mij of is dit toch meer een -1 of ten hoogste een 0, in plaats van de +2s en +3s die hij krijgt? Het is een hoop tekst, maar mijns inziens alleen maar een hoop wollig geblaat over hoe slecht t.net tegenwoordig wel niet is... Het lijkt me in ieder geval niet echt op zijn plaats daar.
200 fish found!
Gewoon de spijker op z'n kop. Deze post is eigenlijk ook alleen maar op mening te beoordelen. En van mij heeft ie dan ook een +2.finraziel schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 22:37:
Aionicus in 'nieuws: Google haalt adblocker voor Samsungs Android-browser uit...
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Verwijderd
Ik twijfel, aan de ene kant: rant op tweakers dus -1. Aan de andere kant: past goed in de discussie die er onder dat artikel wordt gevoerd en is in die discussie in mijn ogen ook echt een toevoeging dus +2. Ik heb hem persoonlijk op +2 gezet.finraziel schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 22:37:
Alles hoger dan een 0 is idd niet echt jofel nee, dit is maximaal een 0, en een -1 is idd ook prima verdedigbaar.finraziel schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 22:37:
Virussen? Scan ze hier!
Correctie: een spijker op z'n kop vanuit een bepaald perspectief. Ik zie het meer als een spijker op de kop, dus met de kop in de plank.
Nee hoor, argumentatiekwaliteit, relevantie en mate van on-topic zijn altijd te beoordelen.Deze post is eigenlijk ook alleen maar op mening te beoordelen. En van mij heeft ie dan ook een +2.
De argumenten die ik in de betreffende post zie zijn veelal drogredenen of feitelijk onjuist ('vroeger was alles beter!' 'Tweakers verdient heus wel genoeg met de Pricewatch'); relevant en ontopic is het in de discussie over Google die Samsungs adblocker uit de store haalt ook niet echt (of zelfs echt niet) meer. Een 0 of een -1 kom ik dan op, afhankelijk van hoe zwaar je de drogredenen etc. weegt. Aangezien de poster zegt
is een -1 imho de enige juiste score.Daarbij krijgen ze ook (al zouden ze dat natuurlijk stellig ontkennen) vast en zeker wel eens wat extra's in bepaalde omkoperij vormen van bepaalde belangrijke partijen(apple , microsoft , samsung etc).
Past goed in de discussie? Meh, de discussie gaat over adblockers in het algemeen, niet specifiek Tweakers' verdienmodel. Laat staan dat het een toevoeging is met al die drogredenen (zie boven)... zoals je al zegt - rant dus -1. Hoef je andere opties niet meer te overwegen.Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 00:33:
[...]
Ik twijfel, aan de ene kant: rant op tweakers dus -1. Aan de andere kant: past goed in de discussie die er onder dat artikel wordt gevoerd en is in die discussie in mijn ogen ook echt een toevoeging dus +2. Ik heb hem persoonlijk op +2 gezet.
Op mening beoordelen is meningmodden en DAT willen we juist niet!kendo schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 00:32:
[...]
Gewoon de spijker op z'n kop. Deze post is eigenlijk ook alleen maar op mening te beoordelen. En van mij heeft ie dan ook een +2.
In hoeverre is het volgende een toevoeging:Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 00:33:
[...]
Ik twijfel, aan de ene kant: rant op tweakers dus -1. Aan de andere kant: past goed in de discussie die er onder dat artikel wordt gevoerd en is in die discussie in mijn ogen ook echt een toevoeging dus +2. Ik heb hem persoonlijk op +2 gezet.
Hij begint met een behoorlijke sneer naar Apple in de 2e alinea, speelt op de man later in zijn reactie en doet een hoop aannames die niet onderbouwd zijn. Niets anders dus dan ongewenst.
Mensen die meer geven dan een 0 zijn op hun gevoel aan het modden en dat moet juist niet gedaan worden bij het modden. Kijk er maar de ModFAQ op na.
Een aaneenschakeling van een gekleurde, negatieve en persoonlijke kijk op websites in het algemeen en tweakers in het bijzonder die in feite niet anders te omschrijven valt als ranten. Tevens een troll ivm met 'apple crap', 'rommel van microsoft' en het betichten van omkoperij.
Als er ooit een post -1 verdiend heeft dan is het deze wel.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Waarom is dit meteen op +3 gelock't? Informatief zeker, maar meteen op +3 locken lijkt me een beetje vreemd.
Eat the bugs, live in a pod
De pro mods modden vrolijk doorHMC schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:35:
Kees in 'plan: Livestream Tweakers Awards 15/16'
Waarom is dit meteen op +3 gelock't? Informatief zeker, maar meteen op +3 locken lijkt me een beetje vreemd.
Ik denk omdat ze willen dat ie bovenaan blijft staan, wat ik terecht vind.
Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/
Wij kunnen gefixte reacties niet modereren. Persoonlijke mening: Raar dat die gefixeerd is. Zonder fix zou hij vanzelf op +2 of +3 zijn beland (eerste is imho beter) en dus bovenaan. Geen fix voor nodig.Johan9711 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:39:
[...]
De pro mods modden vrolijk door
Ik denk omdat ze willen dat ie bovenaan blijft staan, wat ik terecht vind.
Dat kan best zijn. Maar die reactie had natuurlijk ook op natuurlijke wijze op +3 of +2 kunnen eindigen.
Voor het mismod topic vind ik dit wel een interessante.
Iets met "abuse of power" en zo.
Die is al onder de aandacht van de crewHMC schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:35:
Kees in 'plan: Livestream Tweakers Awards 15/16'
Maar hier heeft inderdaad iemand op grove wijze misbruik gemaakt van het systeem door deze al te locken. Een lock hier is op geen enkele manier te verdedigen.
En dat is helaas niet de eerste keer....
Virussen? Scan ze hier!
-2 en BAN!wildhagen schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:45:
[...]
Die is al onder de aandacht van de crew
Maar hier heeft inderdaad iemand op grove wijze misbruik gemaakt van het systeem door deze al te locken. Een lock hier is op geen enkele manier te verdedigen.
Jortio in 'nieuws: Sony introduceert A6300-systeemcamera met 425 autofocuspun...
Zeker ook omdat het bericht eronder wel als ontopic wordt gezien.
Fixatie is inmiddels opgehevenwildhagen schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:45:
[...]
Die is al onder de aandacht van de crew
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Virussen? Scan ze hier!
edit: Kees is niet de auteur van het artikel,my bad. Het is dus een gevalletje zeef-Kees
[ Voor 13% gewijzigd door pcgek op 04-02-2016 20:43 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Als de lock er af is staat de reactie ook bovenaan omdat hij dan (terecht) op +2 staat... dit is imo nergens voor nodig. Modsysteem doet in dit geval echt z'n werk wel. Waarom staan die links overigens niet in het artikel?zeef schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 18:05:
Graag afblijven van de gelockte reactie van Kees bij de Tweakers Awards Livestream. Daar staan de Back-up streams in. Na Tweakers Awards show mag de lock er weer af.
[ Voor 14% gewijzigd door Migrator op 04-02-2016 18:19 ]
Ah dus we misbruiken de fixeer functie ipv dat je die linkjes verwerkt in het artikel.zeef schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 18:05:
Graag afblijven van de gelockte reactie van Kees bij de Tweakers Awards Livestream. Daar staan de Back-up streams in. Na Tweakers Awards show mag de lock er weer af.
De reactie stond trouwens gewoon bovenaan hoor, ook zonder die fixatie.
[ Voor 9% gewijzigd door _David_ op 04-02-2016 18:21 ]
Geen +2
Foritain in 'plan: Livestream Tweakers Awards 15/16'
0 ipv +3.
Mijn excuses voor de korte reactie. Op locatie en iPhone heb je te doen met beperkingen.Migrator schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 18:19:
[...]
Als de lock er af is staat de reactie ook bovenaan omdat hij dan (terecht) op +2 staat... dit is imo nergens voor nodig. Modsysteem doet in dit geval echt z'n werk wel. Waarom staan die links overigens niet in het artikel?
Het probleem zat er in dat een aantal IPv6 verbindingen problemen had met de stream. Daarom hebben we die in onze eigen videoserver gehackt die dat probleem niet heeft. Maarrrr de streaming werd voor een groot deel gesponsord door NEP en we vonden het niet zo tof om in hun bericht een link van de concurrerende videodienst te zetten. Daarom de reply van Kees met de alternatieven.
Die wil je makkelijk vindbaar hebben voor mensen met problemen met de stream, vandaar de lock. Nee, absoluut geen schoonheidsprijs maar soms moet je roeien met de riemen die je hebt. Daarom ook het bericht hier geplaatst en meteen erbij gezet dat het maar tijdelijk was. Soms dan moet je kiezen tussen twee kwaden en dit was de minst kwade oplossing. Nogmaals excuses voor gekwetste gevoelens en het grove misbruik.
[ Voor 6% gewijzigd door zeef op 05-02-2016 01:05 ]
De strafmaat is bepaald. Uitspraak rechtbank.zeef schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 01:00:
Nogmaals excuses voor gekwetste gevoelens en het grove misbruik.![]()
Is dit een -1? Volgens mij toch minstens een 0 en anders +1, of het nou waar is of niet. Al zit er denk ik wel een kern van waarheid in trouwens, kijkende naar Cisceau.
Laurens-R in 'nieuws: Cisco en Apple achten wifi op 2,4GHz niet langer geschi...
Verkeerd gekeken, had maar 1 zetje nodig om van -1 naar +1 te gaan.
[ Voor 5% gewijzigd door WhatsappHack op 05-02-2016 02:38 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Migrator schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:52:
RoD schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:04:
[...]
Eens. Die laatste is overigens ook behoorlijk offtopic, maar een +1 kan ik me ook wel voorstellen.
Ik kreeg een PB binnen van iemand, die mij meldde dat mijn reactie op het topic niet meer gemodereerd kan worden. Wat ik persoonlijk erg raar vind, dus ik ben eens gaan kijken in dit topic en tot mijn verbazing zie ik nogal wat reacties over mijn post.wildhagen schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:49:
Mee eens. Die 1e (van Ossi) krijgt zelfs 81x +3, terwijl ik er toch echt niet meer dan 0 in zie... dat mag wel eens grondig nagekeken worden wie daar aan het mismodden is.
Volgens mij haal ik een valide punt aan en hoewel ik begrijp dat een +2 of +3 overdreven is, vind ik een 0 naar de andere kant neigen en is een 1 op z'n plek. Nu blijft modereren natuurlijk altijd wel een beetje subjectief.
Desalniettemin zie je dat mijn post behoorlijk wat heeft losgemaakt, ik weet alleen niet wat de juiste plek is om hierover te discussiëren, dus ik probeer het hier nog eens aan te halen
Even afgezien van mijn persoonlijke mening over illegaal downloaden vs streamen, vind ik het raar dat noemen van VPN om regioblokkade te omzeilen verboden is (zonder dat je uitlegt hoe het werkt) en dat een nieuwsbericht over een nieuwe applicatie om illegaal te downloaden zonder problemen wordt gepost inclusief alle linkjes om lekker aan de slag te kunnen. Als het puur is voor de nieuwswaarde, dan kan dat prima zonder linkjes. Noem een naam en klaar. Nu lijkt het meer een artikel om veel views binnen te krijgen van mensen die zoeken hoe dit werkt en dan via Tweakers doorgestuurd worden naar de downloadpagina, gewoon om die mensen via Tweakers te laten komen.
Ok, voor deze keer dan.zeef schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 01:00:
[...]
En ook hier is deze discussie offtopic.Ossi schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:26:
Ik kreeg een PB binnen van iemand, die mij meldde dat mijn reactie op het topic niet meer gemodereerd kan worden. Wat ik persoonlijk erg raar vind, dus ik ben eens gaan kijken in dit topic en tot mijn verbazing zie ik nogal wat reacties over mijn post.
Volgens mij haal ik een valide punt aan en hoewel ik begrijp dat een +2 of +3 overdreven is, vind ik een 0 naar de andere kant neigen en is een 1 op z'n plek. Nu blijft modereren natuurlijk altijd wel een beetje subjectief.
Desalniettemin zie je dat mijn post behoorlijk wat heeft losgemaakt, ik weet alleen niet wat de juiste plek is om hierover te discussiëren, dus ik probeer het hier nog eens aan te halen
Even afgezien van mijn persoonlijke mening over illegaal downloaden vs streamen, vind ik het raar dat noemen van VPN om regioblokkade te omzeilen verboden is (zonder dat je uitlegt hoe het werkt) en dat een nieuwsbericht over een nieuwe applicatie om illegaal te downloaden zonder problemen wordt gepost inclusief alle linkjes om lekker aan de slag te kunnen. Als het puur is voor de nieuwswaarde, dan kan dat prima zonder linkjes. Noem een naam en klaar. Nu lijkt het meer een artikel om veel views binnen te krijgen van mensen die zoeken hoe dit werkt en dan via Tweakers doorgestuurd worden naar de downloadpagina, gewoon om die mensen via Tweakers te laten komen.
Dank voor je uitgebreide reactie. Mijn mening blijft nog steeds dat de reactie ook wel bovenaan had gestaan zonder fix maar ik snap je redenatie en het is duidelijk waarom dit niet in het artikel kon.zeef schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 01:00:
[...]
Gebeurt vaker hoor, dat we hier lang over één post praten, en bij die van jou valt het nog meeOssi schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:26:
[...]
Ik kreeg een PB binnen van iemand, die mij meldde dat mijn reactie op het topic niet meer gemodereerd kan worden. Wat ik persoonlijk erg raar vind, dus ik ben eens gaan kijken in dit topic en tot mijn verbazing zie ik nogal wat reacties over mijn post.
Je haalt absoluut een valide punt aan, maar niet op de goede plek. Natuurlijk mag je je er over verwonderen dat de redactie wél en de GoTer niet zulke dingen mag. De reacties onder het artikel zijn bedoeld voor discussie over het artikel. De discussie die je start gaat over een veel breder (en ander) iets en is dus off-topic in de reacties. Die kun je beter voeren, en is al vaker gevoerd, in Geachte Redactie.Volgens mij haal ik een valide punt aan en hoewel ik begrijp dat een +2 of +3 overdreven is, vind ik een 0 naar de andere kant neigen en is een 1 op z'n plek. Nu blijft modereren natuurlijk altijd wel een beetje subjectief.
Deze discussie is hier niet op z'n plaats, maar in GR. Maar er is over nagedacht waarom de redactie in artikelen meer mag dan wij gewone gebruikersDesalniettemin zie je dat mijn post behoorlijk wat heeft losgemaakt, ik weet alleen niet wat de juiste plek is om hierover te discussiëren, dus ik probeer het hier nog eens aan te halen
<knip>
Crosspost gemaakt, krijg wel een beetje van-het-kastje-naar-de-muur idee nuRoD schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:10:
[...]
En ook hier is deze discussie offtopic.Als je er over wil discussiëren, dan kun je in het redactieforum terecht.
Desalniettemin staat er ook een stuk over de moderatie in, dat lijkt mij wel op z'n plek hier
Snap ik, het is niet altijd even overzichtelijk waar je moet zijnOssi schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:16:
[...]
Crosspost gemaakt, krijg wel een beetje van-het-kastje-naar-de-muur idee nu
Desalniettemin staat er ook een stuk over de moderatie in, dat lijkt mij wel op z'n plek hier
Kan iemand inderdaad nog even helpen met deze reacties: Odie in 'nieuws: GoPro gaat minder cameramodellen verkopen vanwege slechte...sven wiltink schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:37:
Geheel offtopic (gaat over het rijgedrag van de tweaker) , maar staat op +2: Odie in 'nieuws: GoPro gaat minder cameramodellen verkopen vanwege slechte...
Die zijn volledig off topic (-1)
Fixed that for you...Ircghost schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:19:
[...]
Kan iemand inderdaad nog even helpen met deze reacties: Odie in 'nieuws: GoPro gaat minder cameramodellen verkopen vanwege slechte...
Die zijn volledig off topic (0)
Behalve dan dat volledig en zwaar off topic alsnog een -1 waard is.
ik zie namelijk niet in hoe een discussie over rijstijl en wegen in Zwolle ook maar in de verste verte iets te maken heeft met het artikel.
Hij heeft als laatste wat moderatiepraat wat de -1 wel duidelijk maakt...Ircghost schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:02:
[...]
Behalve dan dat volledig en zwaar off topic alsnog een -1 waard is.
ik zie namelijk niet in hoe een discussie over rijstijl en wegen in Zwolle ook maar in de verste verte iets te maken heeft met het artikel.
+3 voor deze reactie is wel erg hoog.
TimVdE in 'nieuws: Mozilla gaat Firefox niet meer om de zes weken updaten'
Ik zie hier geen +2 in.
[ Voor 32% gewijzigd door Zeehond op 05-02-2016 13:46 ]
200 fish found!
Geen +1, eerder -1 wegens flamen. Hooguit een krap nulletje.
sjaool in 'nieuws: Nederlandse filmindustrie wil 1,2 miljard euro van staat o...
Seal64 in 'nieuws: Nederlandse filmindustrie wil 1,2 miljard euro van staat o...
Verwijderd in 'nieuws: Nederlandse filmindustrie wil 1,2 miljard euro van ...
Geen van allen +2
smallblock in 'nieuws: Nederlandse filmindustrie wil 1,2 miljard euro van sta...
Geen +1
majic in 'nieuws: Chinese onderzoekers ontwikkelen robotkameleon'
Geen +2.
[ Voor 5% gewijzigd door wildhagen op 05-02-2016 16:28 ]
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 95% gewijzigd door D4NG3R op 05-02-2016 15:53 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Blizz in 'nieuws: Nederlandse filmindustrie wil 1,2 miljard euro van staat om...
Framoes in 'nieuws: Nederlandse filmindustrie wil 1,2 miljard euro van staat ...
Geen +2
Verwijderd in 'nieuws: Nederlandse filmindustrie wil 1,2 miljard euro van staat om...
Geen +3, +2 lijkt mij beter gepast.
Linkje dump is geen +2
Dacuuu in 'nieuws: Nederlandse filmindustrie wil 1,2 miljard euro van staat o...
Wat hier +2 aan is ontgaat mij.
LankHoar in 'nieuws: Nederlandse filmindustrie wil 1,2 miljard euro van staat...
Puur quoten van een eerdere reactie is geen +3, +2 kan nog.
Verwijderd in 'nieuws: Nederlandse politie stopt met opvragen hotelovernach...
Geen +3
[ Voor 6% gewijzigd door _David_ op 05-02-2016 20:40 ]
Wat is hier precies +2 of +3 aan? Lijkt me gewoon een +1.
Bronnen van 6 en 7 jaar oud aandragen en daarmee 15x +2 en zelfs 2x +3 ?
Stukje over de PS3 en X360 is ook incorrect wanneer gekeken wordt naar productie vanaf 2008 (wanneer de X360 significant verbetert werd), en de Wii niet meegenomen in het vergelijk.
Dit maakt de PS3 dus slechts een middenmoter op betrouwbaarheidsgebied en zeker niet de topper.
Al met al zeer onterechte moderatie mijns inziens.
Geen +2, al helemaal niet met dat gezeur over de moderatie.
En dit kan naar de -1
[ Voor 32% gewijzigd door _David_ op 06-02-2016 00:49 ]
Dit soort gerant hoort op -1 thuis, niet op 0 (dankzij een 6x +1 meningmod).
Verwijderd in 'nieuws: Nederlandse politie stopt met opvragen hotelovernachting...
Geen +2, max een 0.
[ Voor 30% gewijzigd door wildhagen op 06-02-2016 14:08 ]
Virussen? Scan ze hier!
Geen +2.
seapip in 'nieuws: Google integreert mogelijk draadloze laadtechniek in zijn ...
Geen -1.
oef! in 'nieuws: Google integreert mogelijk draadloze laadtechniek in zijn ze...
Kan wel naar 0, of -1 vanwege de sneer waar de reactie mee begint.
Tweade in 'nieuws: Google integreert mogelijk draadloze laadtechniek in zijn ...
Kan denk ik wel naar -1.
Neocortex-re in 'nieuws: Google integreert mogelijk draadloze laadtechniek in...
Voegt volgensmij weinig toe (of ik heb iets gemist), en kan dus wel naar 0 i.p.v. +1.
Neocortex-re in 'nieuws: Google integreert mogelijk draadloze laadtechniek in...
Deze reactie voegt ook niets toe en kan wel naar -1. of bij nader inzien een 0, maar +1 lijkt mij fout.
Somoghi in 'nieuws: Google integreert mogelijk draadloze laadtechniek in zijn...
Kan wel naar 0 i.p.v. +1.
[ Voor 98% gewijzigd door Zeehond op 06-02-2016 22:33 . Reden: toevoegingen ]
200 fish found!
Mijn eerste reactie, waarin ik stel dat een High-end camera met APS-C niet samengaan, wordt met -1 gewaardeerd. Alle uitleg die ik daaraan geef worden consequent weggezet als off-topic, terwijl een vragen als +1 en niets zeggende reacties over dat een fotograaf de foto's maakt ipv de camera (met een link naar een fotograaf) als +2 weggezet worden.
Alle mods zijn uitgedeeld op basis van of de mods het er wel of niet mee eens zijn, daarvoor zijn de mods imo niet bedoeld.
Peatsmoke in 'nieuws: Nikon stelt introductie D500-dslr uit tot eind april'
Is zeker geen -1. Als de info in die reactie fout is, dan is het een 0, gezien de reactie daaronder erg duidelijk jouw reactie weerlegd is dat denk ik ook de juiste scoren.
Tourmaline in 'nieuws: Nikon stelt introductie D500-dslr uit tot eind april'
Zijn volgensmij gewoon een +1.
Naar jouw andere reacties heb ik niet gekeken.
Maar om overigens nu te stellen dat vrijwel alle reacties fout zijn gemodereerd bij het desbetreffende nieuwsbericht, omdat je het niet eens bent met de scoren van die van jouw, is wel een beetje van een mug een olifant maken he
[ Voor 14% gewijzigd door Zeehond op 07-02-2016 08:44 ]
200 fish found!
Gomez12 in 'nieuws: Konami brengt free-to-play-versie Pro Evolution Soccer 20...
Geen +2
kidde in 'nieuws: Google integreert mogelijk draadloze laadtechniek in zijn z...
Geen +3, ik heb zelf +2 gegeven. Informatief, maar niet essentieel.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Zijn denk ik ook wel een +1
[ Voor 10% gewijzigd door Zeehond op 07-02-2016 13:47 ]
200 fish found!
Het ging mij ziet zozeer vanwege mijn foutieve reacties, maar modereren op +2 of -1 omdat je het toevallig wel of niet eens bent met een reactie, haalt het systeem om zeep. Dat er altijd nuanceverschillen zullen blijven is ook goed.Zeehond schreef op zondag 07 februari 2016 @ 08:15:
▲ Helaas ben je laat met melden en zij jouw reacties al ouder dan 48 uur. Je zult dus moeten wachten op pro en power mods die jouw reacties nog wel kunnen modereren. Ik heb zo even gekeken,
Is zeker geen -1. Als de info in die reactie fout is, dan is het een 0, gezien de reactie daaronder erg duidelijk jouw reactie weerlegd is dat denk ik ook de juiste scoren.
Zijn volgensmij gewoon een +1.
Naar jouw andere reacties heb ik niet gekeken.
Maar om overigens nu te stellen dat vrijwel alle reacties fout zijn gemodereerd bij het desbetreffende nieuwsbericht, omdat je het niet eens bent met de scoren van die van jouw, is wel een beetje van een mug een olifant maken he
Heb er idd te lang over nagedacht en wil eigenlijk niet janken, maar dit ging mij te ver, omdat ik mijn stelling op heel veel manieren heb getracht te onderbouwen.
Zaak afgedaan.
Dit is al een beetje een vage onsamenhangende post, maar met die zieke verwensing eronder is dit denk ik zowaar -2 materiaal... minstens -1, though.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Die post is aangepakt inmiddels. Bedankt voor de melding.WhatsappHack schreef op zondag 07 februari 2016 @ 16:03:
Cybertek in 'reviews: Tweakers Awards 15/16: de uitslag'
Dit is al een beetje een vage onsamenhangende post, maar met die zieke verwensing eronder is dit denk ik zowaar -2 materiaal... minstens -1, though.
Foritain in 'reviews: Tweakers Awards 15/16: de uitslag' is echt geen +3 wat mij betreft. Daar is nog wel wat hulp nodig.
[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 07-02-2016 17:09 ]
Gaat mij iig niet meer lukken maar een +1 is inderdaad meer dan zatBor schreef op zondag 07 februari 2016 @ 17:07:
[...]
Die post is aangepakt inmiddels. Bedankt voor de melding.
Foritain in 'reviews: Tweakers Awards 15/16: de uitslag' is echt geen +3 wat mij betreft. Daar is nog wel wat hulp nodig.
Virussen? Scan ze hier!
Goed puntwildhagen schreef op zondag 07 februari 2016 @ 17:44:
Aangezien die al 3 dagen oud is, en er niet zo veel ProMods zijn, kan je ervan uitgaan dat die niet meer van de +3 gaat afkomen
En ook al was hij die niet 3 dagen oud, met 242x +3 is het niet meer heelbaar om de score goed te krijgen.wildhagen schreef op zondag 07 februari 2016 @ 17:44:
Aangezien die al 3 dagen oud is, en er niet zo veel ProMods zijn, kan je ervan uitgaan dat die niet meer van de +3 gaat afkomen
Dit topic is gesloten.
![]()
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Op deze manier, maak je een handig linkje naar een reactie op de frontpage.
IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/moderatiesysteem