Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 101 Laatste
Acties:
  • 197.287 views

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Jolke schreef op maandag 30 november 2015 @ 01:23:
[...]

De reactie is grotendeels 0, maar hier en daar zitten wel wat -1 opmerkingen. In totaal vind ik het dan nog eerder een 0 dan -1.
Bedankt. Ik laat mijn moderatie dan ook gewoon voor wat hij nu is, 0. Ik zie ook dat de meeste hem een 0 geven.

200 fish found!

Verwijderd

In nieuws: ING brengt Android-app voor contactloos betalen via nfc uit staan er een heleboel (16) op +2 waarvan de meeste het echt niet waard zijn, meeste 1 of 2 zinnetjes, het welbekende mee eens voten.

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Dat zijn er nu nog maar drie, die in mijn ogen boven het maaiveld uitsteken :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

HMC in 'nieuws: NSA is gestopt met massasurveillance Amerikaanse burgers'
Waarom is dit off? Toch terechte vraag? Als ze ermee stoppen, maar nog wel alle hardware hebben, wat gebeurt daar dan mee?

offtopic:
Ik beloof dat dit de laatste keer is dat ik over mods op mijn eigen reacties klaag, behalve als totaal fout.

Eat the bugs, live in a pod

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:23

Tribits

Onkruid vergaat niet

Twijfelgevalletje, die hardware kunnen ze natuurlijk makkelijk inzetten voor andere doeleinden of verpatsen. Aan de andere kant hebben ze dacht ik ook complete datacenters neergezet voor dit soort doeleinden en dan is het natuurlijk wel interessant te weten wat ze daar nu mee gaan doen.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

• HMC

HMC

Pluviophile

Tribits schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:33:
Twijfelgevalletje, die hardware kunnen ze natuurlijk makkelijk inzetten voor andere doeleinden of verpatsen.
Inderdaad, dus reactie op mij kan ook wel op +1
Aan de andere kant hebben ze dacht ik ook complete datacenters neergezet voor dit soort doeleinden en dan is het natuurlijk wel interessant te weten wat ze daar nu mee gaan doen.
Dat is dus precies wat ik bedoel. Ik had het wat stelliger kunnen bewoorden, maar ik dacht dat mijn retorische vraag wel begrepen werd. Uiteraard blijft dat spul gewoon aanstaan.

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

200 fish found!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
^ mee eens, behalve die van kozue.
Die heb ik een +2 gegeven. Het is ontopic, en geeft een weergave van de mogelijke privacy gevaren die er bij kunnen komen kijken.
Het is natuurlijk deels een persoonlijk gevoel, maar hij beargumenteert het best netjes en uitgebreid.
IMHO is die +2 terecht.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

WhatsappHack schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:38:
^ mee eens, behalve die van kozue.
Die heb ik een +2 gegeven. Het is ontopic, en geeft een weergave van de mogelijke privacy gevaren die er bij kunnen komen kijken.
Het is natuurlijk deels een persoonlijk gevoel, maar hij beargumenteert het best netjes en uitgebreid.
IMHO is die +2 terecht.
De reactie van kozue is in mijn ogen geen +2 omdat hij naar mijn idee vrij weinig te maken heeft met de reactie waar hij op reageert. \Verder is het verhaal wat hij verteld als ik mij niet vergis als best vaak inmiddels voorbij gekomen op tweakers.

edit
Ubartu in 'nieuws: Vervoersbedrijven beginnen proef met smartphone als ...

off-topic

[ Voor 21% gewijzigd door Zeehond op 30-11-2015 23:29 ]

200 fish found!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:12

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Deze staat op +2 maar bespreekt een logic app, feitelijk iets anders dan een power app waar het nieuwsartikel over gaat (dit wordt ook in de eerste reactie op deze post aangegeven).

Volk in 'nieuws: Microsoft introduceert dienst voor bedrijven om hun eige...

+2 lijkt mij te hoog in dit geval,

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-11 15:01

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
ToFast in 'nieuws: WhatsApp blokkeert links met 'telegram' erin'

Dit is gewoon puur reclame maken voor Telegram, mag van mij wel naar de 0.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mart-10 in 'reviews: Rainbow Six Siege - Waar het kleinste gaatje telt'

Lijkt me geen post wat +3 waard is, een mening van iemand kan dat imo nooit zijn.
Zijn dus vooral mee- en mening mods geweest. Ik heb zelf de post +1 gemod.

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 01-12-2015 13:41 ]

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:23
CptChaos schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:15:

Lijkt me geen post wat +3 waard, een mening van iemand, kan dat imo nooit zijn. Zijn dus vooral mee- en mening mods geweest. Ik heb zelf de post +1 gemod.
Als je telt hoe vaak hij 'mij persoonlijk' gebruikt, dan ben ik het inderdaad roerend met je eens. +1

• Bor

Bor

Topicstarter
Verwijderd in 'nieuws: CBP: aanbieder wifi-tracking bij winkels overtrad wet' krijgt veelvuldig +3 maar gaat over compleet verschillende techniek. +1 of max +2 lijkt me meer in relatie tot het artikel.

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Melantrix in 'reviews: Rainbow Six Siege - Waar het kleinste gaatje telt'

Mag wel naar beneden, zou in GR moeten. Samen met trouwens nog een paar tientallen berichten onder dat artikel die alleen maar GR zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Ircghost op 01-12-2015 13:30 ]

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:16
CptChaos schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:15:

Lijkt me geen post wat +3 waard, een mening van iemand, kan dat imo nooit zijn. Zijn dus vooral mee- en mening mods geweest. Ik heb zelf de post +1 gemod.
Juist persoonlijke ervaringen zijn een van de dingen die een post +3 waardig maken. Roepen "mij persoonlijk" en "ik persoonlijk" is dat natuurlijk niet direct.

Op zich geeft hij een paar interessante punten, dat zou er nog een +2 van kunnen maken, maar door het vele geklaag over het eindcijfer en overbodig taalgebruik, ben ik het met je eens dat +1 ruim voldoende is.

Moet nog wel een duwtje of 10 in die richting hebben.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ircghost schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:29:
Melantrix in 'reviews: Rainbow Six Siege - Waar het kleinste gaatje telt'

Mag wel naar beneden, zou in GR moeten. Samen met trouwens nog een paar tientallen berichten onder dat artikel die alleen maar GR zijn.
Mee eens, die 16x +3 lijkt me dan ook meningmodding waar wel ff naar gekeken mag worden.

Gewoon een 0 in dit geval imho, niet de +2 waar hij nu staat.

Virussen? Scan ze hier!

• Chrotenise
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
http://tweakers.net/reacties/bekijk/8045229/

10 off topics, is gewoon een +1.

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Een 0 is voor die reactie prima. Het is feitelijk niet waar* wat er gesteld wordt (zie de reacties op deze reactie). Sowieso vind ik reacties in de trant van "dit is toch niet bijzonder" zonder verdere onderbouwing niets toevoegen aan de discussie.

* Althans, niet zo kort door de bocht. Volgens mij kán het wel met een zestal GoPro's, maar niet voor deze prijs en in dit format.

[ Voor 29% gewijzigd door Migrator op 01-12-2015 17:12 ]

• SampleUser
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19:02
MedionAkoya in 'nieuws: Microsoft zegt vraag naar Xbox One Elite-controller o...
(had t al op IRC gepost maar iedereen behalve ik was idle)
Op moment van schrijven 4x +3. verdiend eerlijk gezegd een -1 vanwege het "zoek vrienden"-neerbuigend-achtig gepraat

Verwijderd

Het is geen hoogdravend bericht, maar nu lees je er naar mijn idee toch meer in dan er letterlijk staat. Een ronde nul volstaat (daar staat het bericht nu op), -1 is een bestraffing. De +3's zijn klassieke mismoderaties.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2015 18:33 ]

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:44

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

200 fish found!

• Jolke
nieuws: Filmbedrijven willen met illegale downloaders schikken voor 150 euro ...

:o
Meer dan 1000 reacties. Ik kijk er later vanavond door, daar zullen wel eea aan mismoderaties inzitten.

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10 00:03

Toff

FP ProMod
Eensch!
Sorry, na een wat late refresh slaat deze reactie nergens meer op...

[ Voor 84% gewijzigd door Toff op 02-12-2015 00:15 ]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

himlims_ in 'nieuws: Just Cause 3 kampt met prestatieproblemen en ondersteunt...

Lijkt me gezien het artikel / het onderwerp niet geheel on-topic. Toch krijgt hij diverse mods, zelfs +2 en +3.
Lijkt me niet de bedoeling? Ik snap dat mensen het met hem eens zijn, maar gezien de context, lijkt het me - zeker als fipo, waar ik hem momenteel zie - niet helemaal ontopic.

• geekeep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:00
Er wordt flink ge-mening-mod in nieuws: Mark Zuckerberg gaat 99 procent van zijn Facebook-aandelen doneren aa...

Als ik de scores op mijn eigen (enigszins informatieve) reactie bekijk:
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2mxo6xk.png

Een ongewenste spotlight reactie? 8)7

Daarnaast vele andere reacties die slechts een mening geven maar als informatief gezien worden, waar andere (tegenovergestelde) meningen ongewenst/irrelevant worden bestempeld.

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:10

3raser

⚜️ Premium member

3raser in 'nieuws: Just Cause 3 kampt met prestatieproblemen en ondersteunt g...

Waarom wordt ik offtopic gemod? Het gaat over Just Cause 3 en prestatieproblemen. Hoeveel ontopic moet je zijn?

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

geekeep schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:35:
Daarnaast vele andere reacties die slechts een mening geven maar als informatief gezien worden, waar andere (tegenovergestelde) meningen ongewenst/irrelevant worden bestempeld.
Deze reactie neem ik aan? geekeep in 'nieuws: Mark Zuckerberg gaat 99 procent van zijn Facebook-aandele...

Ik denk dat de suggestie dat het Zuckerberg vooral voor het belastingvoordeel te doen is bij een aantal mensen in het verkeerde keelgat geschoten is. En eerlijk gezegd kan ik me er wel iets bij indenken. +3 voor die reactie lijkt me overigens sowieso te veel.
3raser schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:37:
3raser in 'nieuws: Just Cause 3 kampt met prestatieproblemen en ondersteunt g...

Waarom wordt ik offtopic gemod? Het gaat over Just Cause 3 en prestatieproblemen. Hoeveel ontopic moet je zijn?
Dat was op basis van 1 moderatie, zal wel zijn geweest omdat je aangeeft niet naar de minimale systeem eisen te hebben gekeken en je vervolgens verhaal doet van prestatieproblemen. Maar goed, lijkt me een beetje streng geoordeeld.

[ Voor 30% gewijzigd door Tribits op 02-12-2015 13:44 ]

• geekeep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:00
Tribits schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:41:
[...]

Deze reactie neem ik aan? geekeep in 'nieuws: Mark Zuckerberg gaat 99 procent van zijn Facebook-aandele...

Ik denk dat de suggestie dat het Zuckerberg vooral voor het belastingvoordeel te doen is bij een aantal mensen in het verkeerde keelgat geschoten is. En eerlijk gezegd kan ik me er wel iets bij indenken. +3 voor die reactie lijkt me overigens sowieso te veel.
In het verkeerde keelgat schieten is in mijn ogen dus modden met je eigen mening. Ik kan me daarnaast ook niet voorstellen dat iemand echt gekwetst wordt door een dergelijke reactie.

+3 is het zeer zeker niet waard, dat is slechts toebedeeld aan zeer informatieve of verrassende reacties die vaak ook nog eens doorlinken naar verdere informatie.
Mijn initiële reactie was slechts om mensen een andere kijk op Zuckerberg's nieuwsbericht te geven en in te laten zien dat doneren/goede doelen ook op andere manieren mis/gebruikt kunnen worden, in plaats van slechts te denken hoe nobel het doneren aan een goed doel is.

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:07
Hmm.. waarom wordt mijn reactie in de Just Cause 3 review, alsmede zo'n beetje elke reactie op de post van Kees keihard naar 0 gemod?

Aangeven dat een spel dat schijnbaar niet helemaal stabiel is, totaal geen SLI of Crossfire ondersteuning biedt en fatsoenlijk op 4K spelen onmogelijk is, of dat iedereen met welke SLI of Crossfire setup gewoon even bot gezegd de sjaak is en daarom een 8.5 score behoorlijk hoog is... dat lijkt mij toch op zijn minst ontopic.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Moi_in_actie schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:37:
Hmm.. waarom wordt mijn reactie in de Just Cause 3 review, alsmede zo'n beetje elke reactie op de post van Kees keihard naar 0 gemod?

Aangeven dat een spel dat schijnbaar niet helemaal stabiel is, totaal geen SLI of Crossfire ondersteuning biedt en fatsoenlijk op 4K spelen onmogelijk is, of dat iedereen met welke SLI of Crossfire setup gewoon even bot gezegd de sjaak is en daarom een 8.5 score behoorlijk hoog is... dat lijkt mij toch op zijn minst ontopic.
Het bericht is inderdaad een +1, ik had je initieel een 0 gegeven omdat die gehele discussie off-topic is over hoe reviews al dan niet rekening moeten houden met technische problemen. Bij nader inzien verdien jij als één van de weinige in die specifieke thread wel een +1.

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:07
Ircghost schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:48:
[...]

Het bericht is inderdaad een +1, ik had je initieel een 0 gegeven omdat die gehele discussie off-topic is over hoe reviews al dan niet rekening moeten houden met technische problemen. Bij nader inzien verdien jij als één van de weinige in die specifieke thread wel een +1.
Ik heb het inderdaad als reactie op de post van Kees gezet (twijfelde nog of ik het niet als losse reactie zou plaatsen), maar het ging mij inderdaad meer om het feit dat dit de zoveelste AAA game is die een of meer grote issues heeft. Als men bij het maken van de review niet af wist van het feit dat SLI/Crossfire niet ondersteunt wordt (met alle gevolgen van dien), dan kan ik de conclusie en de score wel begrijpen.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

geekeep schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:52:
[...]

In het verkeerde keelgat schieten is in mijn ogen dus modden met je eigen mening. Ik kan me daarnaast ook niet voorstellen dat iemand echt gekwetst wordt door een dergelijke reactie.
In dat geval verschillen we dan van mening, ik kan me prima indenken dat als iemand een groot deel van zijn vermogen schenkt aan goede doelen, dat de suggestie dat het voornamelijk een kwestie van belastingontduiking is als kwetsend wordt ervaren.

Persoonlijk vond ik het vooral onjuist/irrelevant, zoals de reactie eronder aangeven moet je een veelvoud doneren van het bedrag dat je aan belasting bespaart. Meningmodden is een verkeerde score toekennen aan reactie omdat je het niet eens bent met de strekking van het verhaal. Dat is verder redelijkerwijs ook niet te verdedigen. Als je iedereen die een -1 aan deze reactie uit heeft gedeeld aan gaat schrijven dan denk ik dat er heel wat reacties komen met dezelfde strekking als de verklaring hierboven.

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:22

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Jolke schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 23:57:
nieuws: Filmbedrijven willen met illegale downloaders schikken voor 150 euro ...

:o
Meer dan 1000 reacties. Ik kijk er later vanavond door, daar zullen wel eea aan mismoderaties inzitten.
33 reacties op +2 :') nu al een stuk minder.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

_David_ schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:26:
[...]

33 reacties op +2 :') nu al een stuk minder.
Zonder verder de reacties uitgebreid bekeken te hebben: 3% van de reacties op +2 is toch helemaal niet gek?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die derde vind ik iig zeker geen +2, eerder een +1. Bij de 1e 2 kan je erover discussieren imho.

Virussen? Scan ze hier!

• Jolke
wildhagen schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:27:
Die derde vind ik iig zeker geen +2, eerder een +1. Bij de 1e 2 kan je erover discussieren imho.
Die laatste staat inmiddels op +1.

• dusty-2011
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
dusty-2011 in 'reviews: Just Cause 3: mooi, verslavend en explosief'

Lijkt mij dat deze reactie toch absoluut geen -1 is. Op zijn minst een 0 waard, bij voorkeur +1. Val ik iemand persoonlijk aan in de post? Is het een trollpost? Nee, dus ook geen -1.

• Jolke
dusty-2011 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:43:
dusty-2011 in 'reviews: Just Cause 3: mooi, verslavend en explosief'

Lijkt mij dat deze reactie toch absoluut geen -1 is. Op zijn minst een 0 waard, bij voorkeur +1. Val ik iemand persoonlijk aan in de post? Is het een trollpost? Nee, dus ook geen -1.
Meer dan een 0 kan ik er niet voor geven. Op zich wel een lap met tekst die niet al te makkelijk leest.

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

Die eerste is 1 van de vele reacties die beweert dat dit niet toegestaan is op basis van allerlei informatie uit het strafrecht. Dat wordt ook ongeveer even vaak gecorrigeerd en ik ben geen enkele reactie tegengekomen die me van het tegendeel overtuigt. Feitelijk onjuist imho.

Die van mezelf mag ieder voor zich over beslissen, het maakt me nu niet zoveel uit of het deze is of 1 van de vele andere reacties die het verschil tussen civielrecht en strafrecht uitlegt. Kennelijk is het echter informatie die slechts bij een relatief kleine groep gebruikers aanwezig is en daarmee dus wel informatief.

De derde was maar mijn mening wel informatief omdat die nog al nadrukkelijk de noodzaak benadrukt om zo snel mogelijk een proefproces uit te lokken. Dat is van essentieel belang om meer zekerheid te krijgen over de vraag of deze schikkingen een haalbare kaart zijn. Maar goed, de reactie is verder niet zo sterk onderbouwd dus ik kan wel begrijpen dat er ook lezers zijn die het niet informatief vinden.

• dusty-2011
Jolke schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:42:
[...]

Meer dan een 0 kan ik er niet voor geven. Op zich wel een lap met tekst die niet al te makkelijk leest.
Als hij uiteindelijk op 0 komt te staan zou ik al tevreden zijn hoor. Ik vond de -1 gewoon onterecht. Er zijn nog wel een aantal moderaties nodig om hem op 0 te krijgen.

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

Doe in ieder geval jezelf en de rest van de Tweakers een plezier en onthoud je van het gebruik van hoofdletters en bold om je standpunt te benadrukken. Kan je al zomaar een puntje in de moderatie schelen (al dan niet terecht). Verder mis ik een beetje hoe je reactie precies aansluit op de reactie waar je op reageert, maar dat kan aan mij liggen.

• Jolke
dusty-2011 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:50:
[...]

Als hij uiteindelijk op 0 komt te staan zou ik al tevreden zijn hoor. Ik vond de -1 gewoon onterecht. Er zijn nog wel een aantal moderaties nodig om hem op 0 te krijgen.
En dat is dan ook de reden dat je het hier meldt. ;)

• dusty-2011
Tribits schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:55:
Doe in ieder geval jezelf en de rest van de Tweakers een plezier en onthoud je van het gebruik van hoofdletters en bold om je standpunt te benadrukken. Kan je al zomaar een puntje in de moderatie schelen (al dan niet terecht). Verder mis ik een beetje hoe je reactie precies aansluit op de reactie waar je op reageert, maar dat kan aan mij liggen.
Thx voor de feedback. Misschien dat het iets te schreeuwerig overkwam. Ik heb de hoofdletters en het bold verwijderd. Verder heb ik een kort citaat toegevoegd aan het begin van de post om beter duidelijk te maken hoe de post aansluit op de reactie waar ik op reageer.

Edit: hij staat nu op 0. Thx!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Verwijderd in 'nieuws: Facebook toont publieke pagina's in België alleen nog aa...
Geen +2. heeft maar 1 moderatie nodig.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeehond op 02-12-2015 23:12 ]

200 fish found!

• dusty-2011

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

200 fish found!

• dusty-2011
Eens. Een heel kort pleidooi, te kort om voor een +2 in aanmerking te komen. Staat nu goed door mijn +1 mod maar heeft nog wel wat moderaties nodig om stabiel op +1 te komen (zonder dat ie over enkele uren weer op +2 staat).

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

dusty-2011 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 23:21:
[...]

Eens. Een heel kort pleidooi, te kort om voor een +2 in aanmerking te komen. Staat nu goed door mijn +1 mod maar heeft nog wel wat moderaties nodig om stabiel op +1 te komen (zonder dat ie over enkele uren weer op +2 staat).
Bedankt :)
Ik verwacht dat hij nog wel wat zetjes zal krijgen van de ander mods die hier kijken

edit

Verwijderd in 'nieuws: Facebook toont publieke pagina's in België alleen nog ...
icratox in 'nieuws: Facebook toont publieke pagina's in België alleen nog aan...
moozzuzz in 'nieuws: Facebook toont publieke pagina's in België alleen nog aa...
Verwijderd in 'nieuws: Facebook toont publieke pagina's in België alleen nog aan ...
TERW_DAN in 'nieuws: Facebook toont publieke pagina's in België alleen nog aa...
Geen +2

Armin in 'nieuws: Facebook toont publieke pagina's in België alleen nog aan i...
Armin in 'nieuws: Facebook toont publieke pagina's in België alleen nog aan i...
Geen -1

Mag wel eens geken worden wie Armin steeds down mod. Dit zijn niet de enige van hem die -1 hebben gekregen maar dat niet zijn.

[ Voor 83% gewijzigd door Zeehond op 02-12-2015 23:38 ]

200 fish found!

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

dusty-2011 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 23:21:
[...]

In eerdere discussie over wat een +2 waard is werd ook aangegeven dat de lengte van de reactie weinig zegt en een korte reactie die duidelijk een standpunt formuleert juist waardevoller kan zijn dan een lange reactie die er niet goed in slaagt om een punt te maken. Wat mij betreft voldoet deze reactie aan die omschrijving. Vooral de vraag "Waarom zou een FB mogen doen waar we de NSA voor veroordelen?" vond ik wel treffend.

Je hoeft het niet met de waarde van de reactie eens te zijn, maar aan de andere kant zie ik dan ook niet in waarom je tegen andere gebruikers in zou gaan die het kennelijk wel als waardevol beschouwen. Als we alleen nog reacties op +2 houden waar heel Tweakers van overtuigd is dat ze +2 waard zijn blijft er weinig over vrees ik.

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Tribits schreef op woensdag 02 december 2015 @ 23:56:
[...]

In eerdere discussie over wat een +2 waard is werd ook aangegeven dat de lengte van de reactie weinig zegt en een korte reactie die duidelijk een standpunt formuleert juist waardevoller kan zijn dan een lange reactie die er niet goed in slaagt om een punt te maken. Wat mij betreft voldoet deze reactie aan die omschrijving. Vooral de vraag "Waarom zou een FB mogen doen waar we de NSA voor veroordelen?" vond ik wel treffend.

Je hoeft het niet met de waarde van de reactie eens te zijn, maar aan de andere kant zie ik dan ook niet in waarom je tegen andere gebruikers in zou gaan die het kennelijk wel als waardevol beschouwen. Als we alleen nog reacties op +2 houden waar heel Tweakers van overtuigd is dat ze +2 waard zijn blijft er weinig over vrees ik.
Die opmerking is mischien geslaagd, maar vooral richting de post waarop gereageerd wordt.

In de rest van de reactie staat niet echt iets nieuws in.

Punt is inderdaad dat lengte niet altijd een rol speelt. Dit mag dan ook niet de enige reden zijn waarom dusty-2011 het met mij eens is dat de reactie van Blokker_1999 geen +2 is.

[ Voor 8% gewijzigd door Zeehond op 03-12-2015 00:37 ]

200 fish found!

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Hi,

Ik wil graag even reageren op de reactie: pasarica in 'nieuws: Britse geheime dienst geeft toe computers en smartphones...

De betreffende gebruiker reageert op een reactie die beledigend beschouwd kan worden. Deze reactie is met een -1 weggestemd. De reactie waarvan boven de link staat is meerdere keren bestempeld als informatief en zelfs als een essentiele toevoeging aan het artikel. Als je het mij vraagt is de manier waarom de conversatie tussen beide partijen plaatsvind in zijn geheel irrelevant voor het artikel en daardoor heeft het dus ook geen enkele toegevoegde waarde.

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:36

watercoolertje

Untertitel

Hoe kan een samenvatting nou informatiever (+3 tegenover +1 ook nog eens) zijn dan de post die het samenvat?
watercoolertje in 'reviews: Huawei Nexus 6P: groot, stoer en high-end'

Andrasman in 'reviews: Huawei Nexus 6P: groot, stoer en high-end'

[ Voor 3% gewijzigd door watercoolertje op 03-12-2015 11:53 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Verwijderd

De tweede bijdrage is gewoon on topic. Hier zal de 'auteursbonus' wel meespelen. +1 van mij en daarmee (voorlopig) rechtgetrokken.

• Jolke
14ml337 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:08:
Hi,

Ik wil graag even reageren op de reactie: pasarica in 'nieuws: Britse geheime dienst geeft toe computers en smartphones...

De betreffende gebruiker reageert op een reactie die beledigend beschouwd kan worden. Deze reactie is met een -1 weggestemd. De reactie waarvan boven de link staat is meerdere keren bestempeld als informatief en zelfs als een essentiele toevoeging aan het artikel. Als je het mij vraagt is de manier waarom de conversatie tussen beide partijen plaatsvind in zijn geheel irrelevant voor het artikel en daardoor heeft het dus ook geen enkele toegevoegde waarde.
Idd, deze kan wel naar 0 ipv +2:
pasarica in 'nieuws: Britse geheime dienst geeft toe computers en smartphones...

Zelfde draadje, dit is ook geen +2: CAPSLOCK2000 in 'nieuws: Britse geheime dienst geeft toe computers en smartph...

Verder nog een paar die geen +2 zijn imo:
bruneelm in 'reviews: Huawei Nexus 6P: groot, stoer en high-end'
Verwijderd in 'reviews: Huawei Nexus 6P: groot, stoer en high-end'
Kaastosti in 'nieuws: Open Whisper brengt desktopclient voor beveiligde chata...
Nas T in 'downloads: OpenTTD 1.5.3'

Bij deze twijfel ik:
WhatsappHack in 'nieuws: Open Whisper brengt desktopclient voor beveiligde ch...
Post bevat een paar informatieve punten, maar verder veel gezwam eromheen. Moderatie lijkt ook divers van -1 tot +3. Wat denken jullie?

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-10 17:50

Redneckerz

A place to be.

Uit de Mega Drive doos:

Nieuwevolger in 'geek: Sega Mega Drive viert 25e verjaardag' - Lijkt mij geen -1, maar 0?
Redneckerz in 'geek: Sega Mega Drive viert 25e verjaardag' - Ongemod (dus mag het hier niet dumpen) maar ik doe het lekker toch :P
Sonicfreak in 'geek: Sega Mega Drive viert 25e verjaardag' - Geen 0.
Verwijderd in 'geek: Sega Mega Drive viert 25e verjaardag' - Geen +2, krijgt dit vooral wegens ''mee eens'' (En is helaas ook te oud inmiddels om aangepast te worden..)
asteriK in 'geek: Sega Mega Drive viert 25e verjaardag' - Gewoon +1.
walterg in 'geek: Sega Mega Drive viert 25e verjaardag' - +1.
kimborntobewild in 'geek: Sega Mega Drive viert 25e verjaardag' - +1, maar waarom nu die edit over mooie meiden? Haalt zijn post omlaag.
CyberFly in 'geek: Sega Mega Drive viert 25e verjaardag' - Geen +1 lijkt me?
Verwijderd in 'geek: Sega Mega Drive viert 25e verjaardag' - Ook geen +1.
computermuseum in 'geek: Sega Mega Drive viert 25e verjaardag' - Reclame maken is +1 :?

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

• Anthony
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Anthony in 'reviews: Huawei Nexus 6P: groot, stoer en high-end'

Een ontopic vraag die niet ih artikel wordt vermeldt krijgt een 0 voor off-topic?

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Ik heb hier een verkeerd geplaatste reactie, volgens mij geen -1 maar 0 Daantjeeuh in 'nieuws: Ministerie: apparaten zoals Oxboards mogen niet de ope...

En deze reactie van mij is toch geen 0 waard? Daantjeeuh in 'nieuws: Ministerie: apparaten zoals Oxboards mogen niet de ope...

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

himlims_ in 'nieuws: Ministerie: apparaten zoals Oxboards mogen niet de openb...

Is dit onderhand niet gewoon een troll en dus -1, die soort eeuwig herkauwd gerant begint inmiddels een beetje irritant te worden?

Virussen? Scan ze hier!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Anthony schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:29:
Anthony in 'reviews: Huawei Nexus 6P: groot, stoer en high-end'

Een ontopic vraag die niet ih artikel wordt vermeldt krijgt een 0 voor off-topic?
Correcte observatie ;). Maar ook een +1 van mij, en daar staat die op.
Tuurlijk wel een -1. De relevantie is 0 en je wil hem niet door mensen laten lezen. Dat iemand zijn moderatie aangepast heeft van -1 naar 0 snap ik niet.
Mee eens, stond net al goed, maar nu ook stevig.
wildhagen schreef op donderdag 03 december 2015 @ 16:31:
himlims_ in 'nieuws: Ministerie: apparaten zoals Oxboards mogen niet de openb...

Is dit onderhand niet gewoon een troll en dus -1, die soort eeuwig herkauwd gerant begint inmiddels een beetje irritant te worden?
Die lijkt me inderdaad geplaatst om reacties uit te lokken. -1 van mij, hoewel de eindscore van 0 me niet stoort.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

aadje93 in 'reviews: Just Cause 3: mooi, verslavend en explosief'

Is deze nog als ontopic te bestempelen? Poster geeft een andere optie waarvoor GPU power ook benodigd is (als reactie op mij).

Lijkt me dat het vanaf daar offtopic is, maar dat is slechts een voorgevoel van mij.

• dusty-2011
Zeehond schreef op donderdag 03 december 2015 @ 00:32:
[...]

Die opmerking is mischien geslaagd, maar vooral richting de post waarop gereageerd wordt.

In de rest van de reactie staat niet echt iets nieuws in.

Punt is inderdaad dat lengte niet altijd een rol speelt. Dit mag dan ook niet de enige reden zijn waarom dusty-2011 het met mij eens is dat de reactie van Blokker_1999 geen +2 is.
Het was niet alleen de lengte. Een heel kort betoog kan ook overtuigend zijn als er kort en bondig een aantal sterke argumenten in worden verwoord. Het enige argument in de post dat ik zie staan is dat het puur datavergaring is. Dat is dus welgeteld één argument in de post. Een hele korte post met één argument erin vind ik niet genoeg voor +2. Tenzij dat ene argument nou echt ontzettend sterk is, maar dat vond ik hier niet het geval.

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

dusty-2011 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 17:20:
[...]

Het was niet alleen de lengte. Een heel kort betoog kan ook overtuigend zijn als er kort en bondig een aantal sterke argumenten in worden verwoord. Het enige argument in de post dat ik zie staan is dat het puur datavergaring is. Dat is dus welgeteld één argument in de post. Een hele korte post met één argument erin vind ik niet genoeg voor +2. Tenzij dat ene argument nou echt ontzettend sterk is, maar dat vond ik hier niet het geval.
Goed te horen dat je ook een eigen oordeel hebt over deze post :) . Zonder zelf een post goed te bekijken mee gaan met ander hun moderatie is naemelijk niet goed. Verder heb ik nog weinig toe te voegen wat betreft de moderatie van de reactie waar deze discusie om gaat.

200 fish found!

• Jolke

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

Kern van het probleem is dat er weer eens een massa gebruikers het nodig vond om JeroenSchoen in 'nieuws: Gebruikers kunnen niet inloggen bij Office 365 door ... met een +2 of +3 te waarderen. Zelfs als het advies wel zou kloppen dan is het nog twijfelachtig of het die score waard is, maar er is al keer op keer op de gevaren gewezen die in de reactie van [Yellow] nog eens worden benoemd. Daarmee wil ik niet zeggen dat die reactie een +3 waard is, maar ik kan wel begrijpen dat een aantal gebruikers hem nog eens in de spotlight willen zetten.

[ Voor 23% gewijzigd door Tribits op 03-12-2015 18:24 . Reden: edit: quote, wordchange (wut?) ]

• Jolke
Tribits schreef op donderdag 03 december 2015 @ 18:11:
[...]

Kern van het probleem is dat er weer eens een massa gebruikers het nodig vond om JeroenSchoen in 'nieuws: Gebruikers kunnen niet inloggen bij Office 365 door ... met een +2 of +3 te waarderen. Zelfs als het advies wel zou kloppen dan is het nog twijfelachtig of het die score waard is, maar er is al keer op keer op de gevaren gewezen die in de reactie van [Yellow] nog eens worden benoemd. Daarmee wil ik niet zeggen dat die reactie een +3 waard is, maar ik kan wel begrijpen dat een aantal gebruikers hem nog eens in de spotlight willen zetten.
Yep, dat begrijp ik ook. Ik vind het eerder informatief, in de zin van het kan essentieel zijn, maar wees je er wel bewust van wat je aan het doen bent.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

EnigmaNL in 'nieuws: Nintendo: nieuwe NX-console wordt uniek en anders dan Wi...

Verder dan +1 kom ik voor deze post niet, dit is geen +2 waard. In mijn snelle Google zoekactie, zie ik 0 resultaten die zeggen dat het zou kunnen, om te beginnen.

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Migrator schreef op donderdag 03 december 2015 @ 16:33:
Tuurlijk wel een -1. De relevantie is 0 en je wil hem niet door mensen laten lezen. Dat iemand zijn moderatie aangepast heeft van -1 naar 0 snap ik niet.
-1 is toch voor trollen/flamebaiten/beledigen/etc? Ik heb simpelweg op een verkeerde reactie gereageerd.

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Daantjeeuh schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:20:
[...]

-1 is toch voor trollen/flamebaiten/beledigen/etc? Ik heb simpelweg op een verkeerde reactie gereageerd.
De -1 is onder andere voor de zaken die je noemt. In de modFAQ staat het volgende:
-1 Ongewenst

Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat ze niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.

Reacties zonder enige toegevoegde waarde, bijvoorbeeld een kreet van een paar woorden waar niemand op zit te wachten, kunnen tevens een -1 waard zijn afhankelijk van de context waarin zij geplaatst zijn.
De schuingedrukte stukken zijn voor mij relevant hier, in combinatie met het feit dat het de bedoeling van het modsysteem is om reacties op kwaliteit te beoordelen. Een lege reactie heeft nou eenmaal de laagste kwaliteit imo.
Je moet altijd bij het plaatsen van een reactie controleren of je op de juiste plek reageert. En wat mij betreft mag explicieter in de FAQ komen staan dat leeggehaalde reacties ongewenst zijn.

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Leeggehaalde reacties zijn alleen maar FP vervuiling en dus automatisch -1.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Verwijderd

http://tweakers.net/reacties/bekijk/8053781/

beetje onnodig om massaal ongewenst te stemmen
off-topic was het in de meest letterlijke zin
reageerde terwijl ik met mijn gedachten bij een ander artikel zat

en dan lees ik
k1n8fisher schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:57:
Leeggehaalde reacties zijn alleen maar FP vervuiling en dus automatisch -1.
oneens overigens
had er ook een half boekwerk kunnen laten staan over downloads maar dan is weghalen economischer en veroorzaakt minder ergernis

belachelijke gedachtengang want ik kan hem ook aanpassen en er iets over de smurfen vertellen als dat beter binnen jullie richtlijnen past

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2015 16:40 ]

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:12:
http://tweakers.net/reacties/bekijk/8053781/

beetje onnodig om massaal ongewenst te stemmen
off-topic was het in de meest letterlijke zin
reageerde terwijl ik met mijn gedachten bij een ander artikel zat
Bekijk de discussie boven je eigen post eens. Leeggehaalde reacties zijn ongewenst en dus kloppen die moderaties gewoon.

• Juice.
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-11 09:40
Ik vind dat de -1 niet terecht is, het is geen flamebait o.i.d. Juice. in 'nieuws: Rocket League komt in februari 2016 naar Xbox One'. Het heeft gewoon met het onderwerp te maken, hoewel sommige (waarschijnlijk dus consolegamers) het niet kunnen waarderen.

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Juice. schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:40:
(waarschijnlijk dus consolegamers)
En dit is dus precies waarom het omlaag gemod wordt, vind het zelf een 0. Maar vind dit soort "console vs pc" opmerkingen kansloos.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Juice.
corset schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:49:
[...]

En dit is dus precies waarom het omlaag gemod wordt, vind het zelf een 0. Maar vind dit soort "console vs pc" opmerkingen kansloos.
Hoezo "kansloos". Het is gewoon een oprechte opmerking die ik maak, wij betalen 4 euro PER dlc die uitkomt en deze mensen krijgen er dus gewoon 12 euro aan dlc's GRATIS bij. Lijkt mij totaal niet oprecht tegenover PC gamers.

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Juice. schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:51:
[...]

Hoezo "kansloos". Het is gewoon een oprechte opmerking die ik maak, wij betalen 4 euro PER dlc die uitkomt en deze mensen krijgen er dus gewoon 12 euro aan dlc's GRATIS bij. Lijkt mij totaal niet oprecht tegenover PC gamers.
Daar gaat het niet om. Xbox One spelers hebben moeten wachten, krijgen er een goedmaker voor. The end.

Dus als PC spelers een GOTY versie krijgen van een console game (Dark Souls), mag die rustig 60% duurder worden? Dat is precies wat je aangeeft :)

Echter gaat dit gigantisch off topic. Het is een 0, the end :) (eigen mening als ik de modfaq gebruik)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Juice.
corset schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:56:
[...]

Daar gaat het niet om. Xbox One spelers hebben moeten wachten, krijgen er een goedmaker voor. The end.

Dus als PC spelers een GOTY versie krijgen van een console game (Dark Souls), mag die rustig 60% duurder worden? Dat is precies wat je aangeeft :)

Echter gaat dit gigantisch off topic. Het is een 0, the end :) (eigen mening als ik de modfaq gebruik)
Merkte er niks van bij GTA V ;) Dus niet kwatsen. Tuurlijk mag een game duurder worden namaten er meer in zit dan normaal. Of je het nou all-in-1 koopt of alles los. Prijs moet het zelfde blijven.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

StackMySwitchUp in 'nieuws: Brein schikt met uploader van Nederlandse releasegroep DMT'

Moderatiegezeur, en dan ook nog eens over andermans reactie, mag imho wel naar -1.

Virussen? Scan ze hier!

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

• Bor

Bor

Topicstarter
Dit is een normale vraag die volgens mij wel op de +1 kan;

SA007 in 'reviews: Tweakers' serverpark anno 2015'

+3 voor dit rekenvoorbeeld lijkt mij ook te hoog;
Kees in 'reviews: Tweakers' serverpark anno 2015'

Er staat nog wel meer scheef daar. Elke reactie van Kees lijkt standaard +2 of +3 te scoren.

Update;

Deze post is geen +2 imho: Armin in 'nieuws: Europol en Microsoft verstoren Dorkbot-botnet'

Mijn reactie daarop is ook geen -1; Bor in 'nieuws: Europol en Microsoft verstoren Dorkbot-botnet'

[ Voor 70% gewijzigd door Bor op 04-12-2015 21:19 ]

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

Hmm, een uitgekauwde mening is informatief, en informatie uit een betrouwbare bron is irrelevant?

Verwijderd in 'nieuws: Brein schikt met uploader van Nederlandse releasegroep DMT'
Tribits in 'nieuws: Brein schikt met uploader van Nederlandse releasegroep DMT'

Als er iets niet klopt in mijn reactie dan hoor ik het graag, maar 'deze informatie bevalt me niet' maakt het niet minder relevant.

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

• HMC

HMC

Pluviophile

Dit hele draadje, inclusief reactie van auteur:
readefries in 'nieuws: Epic Games geeft pc-versie Shadow Complex Remastered g...

Hoort dat niet in GR? Ik heb ze alle drie 0 gegeven.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:30
Ik zie de laatste tijd weer veel compenstatie mods

voorbeeld:

Mijn post:
Kevinp in 'reviews: Tweakers speelt voor Sinterklaas: win een van de meer dan...

natuurlijk geen +2, maar -1 slaat natuurlijk nergens op. Gewoon 0 of +1, maar volgens mij is het niet de bedoeling om extra laag te modereren om iets op een betere score te krijgen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Bor

Bor

Topicstarter
Dat is inderdaad geen +3. Een +2 of +1 lijkt mij prima.

• Bor

Bor

Topicstarter

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

MrJoery in 'nieuws: Sony brengt eerste PS2-games uit voor de PlayStation 4'

Ook geen +2 waard. Xbox Playstation fanboy oorlogje daar.

[ Voor 7% gewijzigd door Tribits op 05-12-2015 17:39 ]

Verwijderd

Soldaatje in 'nieuws: Microsoft gaat broncode Javascript-engine Edge-browser ...
Copy-Paste bronartikel, geen +2

CH4OS in 'nieuws: Microsoft gaat broncode Javascript-engine Edge-browser v...
De Ballmer Nadella discussie heeft niks met het open source maken van Chackra te maken

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Waarom is deze post +1?

CH4OS in 'downloads: Linux Mint 17.3'

Ik probeer mede gebruikers te helpen, door aan te geven hoe men via apt kan upgraden naar de nieuwste versie van Linux Mint, lijkt me dus op zijn minst een informatieve post dus.
CH4OS in 'nieuws: Microsoft gaat broncode Javascript-engine Edge-browser v...
De Ballmer Nadella discussie heeft niks met het open source maken van Chackra te maken
For the record; een discussie die ik niet start. ;)

[ Voor 40% gewijzigd door CH4OS op 06-12-2015 16:58 ]

Verwijderd

latka in 'nieuws: Microsoft gaat broncode Javascript-engine Edge-browser vrij...
elmuerte in 'nieuws: Microsoft gaat broncode Javascript-engine Edge-browser v...
Discussie over open source bij grote bedrijven, heeft niks met javascript of Chakra te maken

Cilph in 'nieuws: Microsoft gaat broncode Javascript-engine Edge-browser vrij...
Een paar smilies, imo -1

Onfeitelijke info en kort door de bocht: CH4OS in 'nieuws: Microsoft gaat broncode Javascript-engine Edge-browser v...
Imo 0

Verwijderd in 'nieuws: Microsoft gaat broncode Javascript-engine Edge-browser vr...
Kijkende naar andere reactie moderaties geen 0

Soldaatje in 'nieuws: Microsoft gaat broncode Javascript-engine Edge-browser ...
Copy-past van bronartikel, geen +2

sfranken in 'downloads: Linux Mint 17.3'
Geen +3

kiang in 'nieuws: Mozilla stopt met tonen van advertenties op Tiles-pagina'
Een statement zonder enige bron, geen +2

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2015 19:18 . Reden: mismoderaties toegevoegd ]

• Pim0377
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-11 22:17

Pim0377

R7 7700X 32GB Radeon 6950\XT

Ik zag dat ik op bijgevoegde reactive gedownmod ben.

2 x on topic, 2 x offtopic / irrelevant en 5 keer ongewenst, terwijl mijn reactive was:

het is dat ik het inderdaad in de tekst las, maar eerste wat ik me afvroeg bij het lezen van de titel was....waarom nog een codec pack?? VLC spelt toch echt zo'n beetje alles wel af volgens mij, maar...ieder zijn voorkeur inderdaad

Pim0377 in 'downloads: K-Lite Codec Pack 11.7.5'

+1 en 0 kan ik nog begrijpen, maar een -1 score?? 5 keer? ik zie niet hoe dit ongewenst is, iemand een idee?
Pagina: 1 ... 42 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Op deze manier, maak je een handig linkje naar een reactie op de frontpage.

IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/moderatiesysteem