Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 101 Laatste
Acties:
  • 197.278 views

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:36

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:16
Die van de DeNachtwacht heb ik wel op +2 staan omdat hij goed onderbouwd is en dus iets toevoegt wat ik nog niet wist. Die van SinergyX had ik al op 0 staan, zal er eens boost bovenop doen want meer dan 0 is het niet :/

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Gezien hoe het op dit topic gaat, hoort dit gewoon op -1 te staan.
Verwijderd in 'nieuws: MH17-onderzoeksraad bevestigt hack-poging - update'

Stond het ook, maar nu niet meer. Ik ben het met vele moderaties daar niet eens trouwens. Volop meningmods.
Succes. :)

Eat the bugs, live in a pod

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:57
Wat een toon wordt er aangeslagen in dat MH17-onderzoeksbericht. :o

Brent in 'nieuws: MH17-onderzoeksraad bevestigt hack-poging - update'
Deze mag ook wel van +2 door de denigrerende toon in de post.

En wat vind men van deze, met 30x +3, 29x +2, 30x +1, 6x 0 en 10x -1. Ik neig naar +1.
Apache4u in 'nieuws: MH17-onderzoeksraad bevestigt hack-poging - update'

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:28
Ger schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:21:
Tjolk in 'nieuws: Apple brengt iOS 9.1 uit'

Waarom is dit off topic? Ik reageer op iemand die een probleem aankaart, (+1 gemodereerd) met de melding dat ik een identiek probleem in een soortgelijk programma heb. Ik had misschien iets uitgebreider kunnen reageren, maar dat zou herhalen van anderen zijn.
Blijkbaar vinden mensen dit toch off topic, maar willen ze niet uitleggen waarom? Sinds dat ik het hier gepost heb, zijn er meer moderaties op geweest dan ervoor. Als het off topic is prima, maar dan wil ik wel graag weten waarom.

Tjolk is lekker. overal en altijd.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd in 'nieuws: Bekendste Popcorn Time-fork gaat permanent offline'

Op deze reactie zijn volgens mij ook wel de nodige mening mods bezig geweest gok ik zo. Ik begrijp best zijn punt, maar of dat informatief is in relatie tot waar de post over gaat? Ik heb het een 0 gegeven, iemand die misschien een +1 nog kan verdedigen?

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

CptChaos schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 23:46:
Verwijderd in 'nieuws: Bekendste Popcorn Time-fork gaat permanent offline'

Op deze reactie zijn volgens mij ook wel de nodige mening mods bezig geweest gok ik zo. Ik begrijp best zijn punt, maar of dat informatief is in relatie tot waar de post over gaat? Ik heb het een 0 gegeven, iemand die misschien een +1 nog kan verdedigen?
Mee eens. Heb hem ook een 0 gegeven, +1 is echt het maximale. De rest zijn meningmods.

• HMC

HMC

Pluviophile

HMC in 'nieuws: AMD onthult embedded socs met ddr4-ondersteuning'

Binnen de minuut ongeveer/precies hetzelfde zeggen is niet ongewenst. Toen ik begon aan mijn reactie stonden die andere 2 boven mij er nog niet.
Ik krijg daar 3x-1. :?

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Ger schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 20:42:
[...]
Blijkbaar vinden mensen dit toch off topic, maar willen ze niet uitleggen waarom? Sinds dat ik het hier gepost heb, zijn er meer moderaties op geweest dan ervoor. Als het off topic is prima, maar dan wil ik wel graag weten waarom.
Eigenlijk geef je het zelf al aan in een vorige reactie :
Ik had misschien iets uitgebreider kunnen reageren, maar dat zou herhalen van anderen zijn.
Je post is echt heel minimalistisch dus 0 lijkt mij daarom een goede score.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

HgnX in 'nieuws: Bekendste Popcorn Time-fork gaat permanent offline'
Dit is gewoon een +1, die 114x -1 is puur menigmoddden.

Er staan bij dat artikel ook nog aardig wat reacties onterecht op +2

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat vind ik inderdaad gewoon een +1, niks mis met die reactie. Die (inmiddels) 116x -1 lijken me idd pure meningmoddende modmisbruikers.

Virussen? Scan ze hier!

• HMC

HMC

Pluviophile

Toen deze nieuws: Google opent mobiele website om vluchtelingen van informatie te voorzien vroeg in de ochtend (voor jullie, ik zit in andere tijdszone) geplaatst werd, dacht ik al weer "oh jee, hier gan we weer."

Er zijn veel reacties daar die puur op mening worden gemod, en dan zijn vooral de "fantastisch voor de vluchtelingen!"-reacties diep groen en de "wat doet Google nou weer voor raars?"-reacties rood.
Dat is niet objectief inhoudelijk modden.
offtopic:
(voor de duidelijkheid, voor ik het zelf ook weer naar mijn hoofd geslingerd krijg: Ik ben SP en pro-"alles wat we kunnen doen")

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, is een hot newspost idd qua onderwerp. Op dit moment staat alles vrij redelijk, maar er wordt wel behoorlijk wat offtopic geluld daar.

Het gehalte aan NVU-achtige posts valt (gelukkig!) tot nu toe erg mee, net als de reacties de andere kant op.

[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 24-10-2015 11:28 ]

Virussen? Scan ze hier!

• HMC

HMC

Pluviophile

bilgy_no1 in 'nieuws: Google opent mobiele website om vluchtelingen van infor... Edit: +1 max.

paulklooster in 'nieuws: Google opent mobiele website om vluchtelingen van in...
Dit heeft 0,0 niets met Google te maken. Staat wel op +2. Off topic dus.
Maar, ja, veel staan er wel goed, qua eindstand, maar de standaard deviatie is vrij hoog zeg maar per reactie. :)

Edit: Sorry, eerste wel, die heb ik op +1 gemod. Niet 0. Ook geen +2

[ Voor 4% gewijzigd door HMC op 24-10-2015 11:36 ]

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

LopendeVogel in 'nieuws: Google opent mobiele website om vluchtelingen van informa...

+3 is nogal overdreven, zeker met licht op de man spelende teksten als "mensen als jou". Gewoon +1.

Darkstriker in 'nieuws: Google opent mobiele website om vluchtelingen van inf...

Geen +2.

[ Voor 28% gewijzigd door wildhagen op 24-10-2015 15:36 ]

Virussen? Scan ze hier!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:16

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

m_snel in 'nieuws: Makers Popcorn Time kondigen legaal alternatief Butter aan'

Als je met 'sukkels' als term gaat gooien kan ik er geen +1 meer in zien, maar eerder een flamebait.

Virussen? Scan ze hier!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'video: Eindhoven werkt aan experimentele lichtprojecten in openbare... lijkt me eerder een 0 dan een +3 ja...

Verder staat nu alles weer ok, maar er is idd iemand met +3's bezig geweest....

Virussen? Scan ze hier!

• Jolke
Daar zie ik weinig -1 in, 0 past wel.

• HMC

HMC

Pluviophile

wildhagen schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 08:48:
Verwijderd in 'video: Eindhoven werkt aan experimentele lichtprojecten in openbare... lijkt me eerder een 0 dan een +3 ja...

Verder staat nu alles weer ok, maar er is idd iemand met +3's bezig geweest....
Ik vind deze reactie zelf +2, want informatief, want je weet al voor je de video gaat laden/kijken dat het een pure "politieke" promo video is die je gaat zien.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jolke schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 08:50:
Daar zie ik weinig -1 in, 0 past wel.
Klopt, haalde ff twee reacties door elkaar. Deze reactie is idd max een 0 waard.

Virussen? Scan ze hier!

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
Dorus schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 23:06:
[...]
Staat nu op +1. Of bedoel je dat hij naar 0 moet vanwege moderatie gezeur?
Niet iedere opmerking over moderatie is gezeur of geklaag hoor ;) In dit geval word er een opmerking gemaakt over de huidige moderatie toentertijd en dat gebruikt als reden voor het toevoegen van een bron.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Een GR reactie waar inmiddels alles is doorgehaald is geen +3 waard:

zout84 in 'nieuws: Groningen wordt voorzien van dekking voor internet-of-...

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Die wou ik ook net melden ja, en zelfs als het niet was doorgehaald dan was het nog geen +3

• Tjolk

• David Mulder
David Mulder in 'nieuws: Makers Popcorn Time kondigen legaal alternatief Butt... Hoe in de wereld is dit -1? Een 0 zou ik nog vreemd vinden zelfs...

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik zie daar ook geen -1 op dit moment. De post staat inmiddels op +1 zie ik.

• David Mulder
Bor schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:47:
[...]

Ik zie daar ook geen -1 op dit moment. De post staat inmiddels op +1 zie ik.
Oh wow, dat wel heel snel xD Het viel me op dat hij bijna 2 dagen oud was, dus wou het toch maar even noemen :+

• pietje63
  • Laatst online: 23:52

pietje63

RTFM

Vickiieee in 'nieuws: Britse smartphonemaker WileyFox brengt Cyanogen-smartph...
Het verbaast met dat deze is gefixeerd op -1. OK, het is feitelijk misschien onjuist en de toon van het bericht is wat schreeuwerig, maar dat zijn toch prima "fouten" die er met het normale moderatiesysteem en comment systeem uitgehaald worden?
Ik vind het minimaal een 0 eigenlijk zelfs een +1 voor de moeite (en mogelijk terecht opmerking iz oplader).

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik kan ook geen echte valide reden voor een modfix bedenken, het ding is nauwelijks gemodereerd, dit had het modsysteem zelf wel op kunnen lossen lijkt me...

Virussen? Scan ze hier!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-09 17:59

Vickiieee

Kritische lezer.

pietje63 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:19:
Vickiieee in 'nieuws: Britse smartphonemaker WileyFox brengt Cyanogen-smartph...
Het verbaast met dat deze is gefixeerd op -1. OK, het is feitelijk misschien onjuist en de toon van het bericht is wat schreeuwerig, maar dat zijn toch prima "fouten" die er met het normale moderatiesysteem en comment systeem uitgehaald worden?
Ik vind het minimaal een 0 eigenlijk zelfs een +1 voor de moeite (en mogelijk terecht opmerking iz oplader).
Wauw. :/
Ik had gezien dat ik een -1 boost gekregen had (6x -1), maar nog niet dat hij gefixeerd is. Nu is hij zelfs gefixeerd? Binnen het half uur ook nog voordat het modsysteem maar enigszins is gaan kunnen werken? :? :X
Mijn bericht is niet anders dan het bericht van Strikey (die geheel onterecht een +2 krijgt, het is een copypasta! Dat wilde ik dus juist niet doen!) qua aanvullende informatie, en zelfs uitgebreider. Ik verwerk er nog wat andere informatie in, in plaats van slechts CTRL+C en CTRL+V te gebruiken :/

Overigens is deze reactie van mij ook absoluut geen -1: Vickiieee in 'nieuws: Britse smartphonemaker WileyFox brengt Cyanogen-smartph... (Wederom een -1 boost, 6x -1, van dezelfde gebruiker?).
En is dit naar mijn mening geen +1, maar een 0: FreshMaker in 'nieuws: Britse smartphonemaker WileyFox brengt Cyanogen-smartp...

Staat nu op de +1 waar hij op hoort te staan.
Zie ook: zeef in "Britse smartphonemaker WileyFox brengt Cyanogen-smartphones"

Waardoor ik eigenlijk met stomheid ben geslagen.. :/
Ik doe een aanvulling op het artikel, daarvoor zijn o.a. de reacties bedoeld, ook qua prijs. Niet iedereen, de lezers van de artikelen, leest de GR of weet überhaupt van het bestaan daarvan af. Als er een aanvulling gedaan wordt omdat een auteur iets over het hoofd ziet of verkeerd interpreteert, lijkt het me handig om dat in een reactie onder een artikel te zetten. Dat wordt ook zo gewaardeerd aan de community: het aanvullen van artikelen en de extra informatie. Ook op niet alle topics in het GR-gedeelte wordt door de auteur gereageerd of wordt iets met de aangedragen toevoegingen wat gedaan. Anyway: to be continued.

[ Voor 17% gewijzigd door Vickiieee op 26-10-2015 12:46 ]

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01:11
Jezus wat een fanboyism qua moderatie hier zeg:
Alles Anti gameworks staat standaard minimaal op +1 en alles wat het relativeert meestal op 0 en lager. Er wordt hier erg met twee maten gemeten zonder naar de inhoud te kijken.

lordawesome in 'nieuws: Fallout 4 krijgt ondersteuning voor Nvidia GameWorks-effe...
Maximaal een 0

Yamotek in 'nieuws: Fallout 4 krijgt ondersteuning voor Nvidia GameWorks-...
Ook maximaal een 0, zonder enige onderbouwing vage/incorrecte assumpties maken

m0h4life in 'nieuws: Fallout 4 krijgt ondersteuning voor Nvidia GameWorks-eff...
Gewoon +1 imho, iig absoluut geen flame of troll(-1)

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Dit is toch geen -1? In eerste instantie had ik overal 'mA' staan i.p.v. 'A'.. Vandaar de edit.

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
stin00 in 'nieuws: Fallout 4 krijgt ondersteuning voor Nvidia GameWorks-effec...
Absoluut geen +3. Veel mee eens +3tjes. Vind dit echter een +1

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

CrazyJoe in 'nieuws: Payday 2-studio: 'steun voor game niet mogelijk zonder m...

Over spelfoutjes vallen, wordt dat niet gezien als flaming en dus -1? Of is 0 voldoende? :?
Poster viel over (in totaal) twee missende karakters... 8)7

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

ONiel in 'nieuws: Belgische premier presenteert Centrum voor Cybersecurity'

Ik zie hier geen +3 in.

[ Voor 22% gewijzigd door Zeehond op 26-10-2015 20:38 ]

200 fish found!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

ri0ta in 'reviews: LG Nexus 5X Review - Goede allrounder en waardige opvolger'
Sankara in 'reviews: LG Nexus 5X Review - Goede allrounder en waardige opvolger'
Auredium in 'nieuws: 'Duitsland onderzoekt betrokkenheid NSA en GCHQ bij besm...
Yamotek in 'nieuws: 'Duitsland onderzoekt betrokkenheid NSA en GCHQ bij b...
gamezfreak in 'nieuws: 'Duitsland onderzoekt betrokkenheid NSA en GCHQ bij be...
andreetje in 'nieuws: 'Duitsland onderzoekt betrokkenheid NSA en GCHQ bij bes...
Countess in 'nieuws: Fallout 4 krijgt ondersteuning voor Nvidia GameWorks-eff...
Zeara in 'nieuws: Fallout 4 krijgt ondersteuning voor Nvidia GameWorks-effecten'
Bliksem B in 'nieuws: Fallout 4 krijgt ondersteuning voor Nvidia GameWorks-ef...
Nha in 'nieuws: Fallout 4 krijgt ondersteuning voor Nvidia GameWorks-effecten'
Ardjee in 'nieuws: Fallout 4 krijgt ondersteuning voor Nvidia GameWorks-effec...
Countess in 'nieuws: Fallout 4 krijgt ondersteuning voor Nvidia GameWorks-eff...
computerjunky in 'nieuws: Fallout 4 krijgt ondersteuning voor Nvidia GameWork...
Artje in 'nieuws: Eneco neemt ontwikkelaar 'slimme' thermostaat Toon over'
computerjunky in 'nieuws: Eneco neemt ontwikkelaar 'slimme' thermostaat Toon ...
sohus in 'nieuws: Eneco neemt ontwikkelaar 'slimme' thermostaat Toon over'
tweaker2010 in 'nieuws: Eneco neemt ontwikkelaar 'slimme' thermostaat Toon over'
InsanelyHack in 'nieuws: Eneco neemt ontwikkelaar 'slimme' thermostaat Toon over'
migjes in 'nieuws: Eneco neemt ontwikkelaar 'slimme' thermostaat Toon over'
bbob in 'nieuws: Eneco neemt ontwikkelaar 'slimme' thermostaat Toon over'
RadiumNL in 'nieuws: Payday 2-studio: 'steun voor game niet mogelijk zonder m...
Hakker in 'nieuws: Payday 2-studio: 'steun voor game niet mogelijk zonder mic...
Barns in 'nieuws: Ziggo kondigt sim-only-abonnementen met 4g aan'
Barns in 'nieuws: Ziggo kondigt sim-only-abonnementen met 4g aan'
Chotto Toire in 'nieuws: Ziggo kondigt sim-only-abonnementen met 4g aan'
Chris200 in 'nieuws: Ziggo kondigt sim-only-abonnementen met 4g aan'
Soeski in 'nieuws: Thermaltake voorziet vierkante mini-itx-behuizing van 200m...
Clubbtraxx in 'nieuws: Thermaltake voorziet vierkante mini-itx-behuizing van ...
Odie in 'nieuws: KPN wil eind 2016 landelijk dekkend LoRa-netwerk hebben'
Geen +2, kan prima op +1

Verwijderd in 'nieuws: 'Duitsland onderzoekt betrokkenheid NSA en GCHQ bij...
Verwijderd in 'nieuws: VS: Russische onderzeeërs opereren steeds vaker bij...
Verwijderd in 'nieuws: VS: Russische onderzeeërs opereren steeds vaker bij...
Dit is offtopic, deze gebruiker valt trouwens wel op met het elke keer benoemen van ttip, tisa, ttp, etc. terwijl het niet relevant is

Videopac in 'nieuws: 'Duitsland onderzoekt betrokkenheid NSA en GCHQ bij besm...
Dit kan ook prima op 0

AYCE in 'nieuws: VS: Russische onderzeeërs opereren steeds vaker bij internat...
Deze reactie is voor een overgroot deel offtopic, imo geen +3.

Verwijderd in 'nieuws: VS: Russische onderzeeërs opereren steeds vaker bij intern...
Ook weer compleet offtopic, is te verwachten van deze gebruiker.

Pruttelpot in 'nieuws: VS: Russische onderzeeërs opereren steeds vaker bij in...
SBTweaker in 'nieuws: VS: Russische onderzeeërs opereren steeds vaker bij int...
eheijnen in 'nieuws: VS: Russische onderzeeërs opereren steeds vaker bij inte...
Offtopic, 0 ipv +1

stin00 in 'nieuws: Fallout 4 krijgt ondersteuning voor Nvidia GameWorks-effec...
Garwinski in 'nieuws: Fallout 4 krijgt ondersteuning voor Nvidia GameWorks-ef...
lordawesome in 'nieuws: Fallout 4 krijgt ondersteuning voor Nvidia GameWorks-effe...
Geen +3

VNA9216 in 'nieuws: Fallout 4 krijgt ondersteuning voor Nvidia GameWorks-effe...
Verwijderd in 'nieuws: Fallout 4 krijgt ondersteuning voor Nvidia GameWorks-ef...
Bullettooth in 'nieuws: Fallout 4 krijgt ondersteuning voor Nvidia GameWorks-...
Tom 1234 in 'nieuws: Fallout 4 krijgt ondersteuning voor Nvidia GameWorks-eff...
0 ipv -1

Skyaero in 'nieuws: Eneco neemt ontwikkelaar 'slimme' thermostaat Toon over'
ThinkPad in 'nieuws: Eneco neemt ontwikkelaar 'slimme' thermostaat Toon over'
Linken naar topics is geen +3 waard, imo max +2

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wel vreemd dat Symphony-X in 'downloads: Samsung Magician 4.8' een +2 krijgt en CH4OS in 'downloads: Samsung Magician 4.8' een +1. Ik heb dan weliswaar later alsnog een link toegevoegd, ik had echter die eerste posting niet in beeld, ten tijde dat ik mijn bericht aanpaste. Moet die eerste dan ook niet +1 zijn, ondanks dat ik de link later toevoeg (ook al is het dezelfde site)?

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 26-10-2015 23:23 ]

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 19:06

Laguna

Connaisseur

Ik vind dat er erg slecht gemodereerd is in reviews: LG Nexus 5X Review - Goede allrounder en waardige opvolger er staat heel veel op 0 wat gewoon +1 moet zijn.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Skyaero in 'nieuws: Eneco neemt ontwikkelaar 'slimme' thermostaat Toon over'
Prima post, maar 3 linkjes naar het forum lijkt mij onvoldoende voor een +3. Max +2

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Laguna schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 23:31:
Ik vind dat er erg slecht gemodereerd is in reviews: LG Nexus 5X Review - Goede allrounder en waardige opvolger er staat heel veel op 0 wat gewoon +1 moet zijn.
Misschien ook een idee om 1x een reactie te plaatsen en om die aan te passen, ipv 3 keer apart reageren. ;)
CptChaos schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 23:22:
Wel vreemd dat Symphony-X in 'downloads: Samsung Magician 4.8' een +2 krijgt en CH4OS in 'downloads: Samsung Magician 4.8' een +1. Ik heb dan weliswaar later alsnog een link toegevoegd, ik had echter die eerste posting niet in beeld, ten tijde dat ik mijn bericht aanpaste. Moet die eerste dan ook niet +1 zijn, ondanks dat ik de link later toevoeg (ook al is het dezelfde site)?
Heb mijn moderatie aangepast, had niet gezien dat jouw reactie een stuk eerder was dan die ander :)

[ Voor 45% gewijzigd door _David_ op 27-10-2015 00:09 ]

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 19:06

Laguna

Connaisseur

_David_ schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 00:08:
[...]

Misschien ook een idee om 1x een reactie te plaatsen en om die aan te passen, ipv 3 keer apart reageren. ;)
I know maar anders werd het mogelijk 1 onoverzichtelijk lange post. Doorgaans doe ik dit dan ook niet..

Al doet dit niks af aan het feit dat men niet kan modereren. Posts horen al +1 te krijgen zolang de post on-topic is, maar men modereert alsof een post voor +1 direct een meerwaarde moet hebben. Jammer!

[ Voor 23% gewijzigd door Laguna op 27-10-2015 00:26 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Dat klopt niet helemaal.
On-topic

Het niveau +1 is bedoeld voor alle overgebleven reacties die een relevante bijdrage leveren aan de discussie en niet voldoen aan de strengere criteria voor een +2 of +3. +1-reacties bevatten kennis die bij het grote publiek aanwezig is. Ook interessante vragen en geslaagde grappen kunnen op dit niveau ingedeeld worden. Bij een +1-reactie verwachten we enige onderbouwing van een mening. Ook vragen moeten goed geformuleerd zijn en de schrijver moet bijvoorbeeld zelf al mogelijke oplossingen of oorzaken aanreiken om een +1-waardering te ontvangen.

Off-topic / irrelevant Off-topic / irrelevant

Het 0-niveau is de score waar reacties op binnenkomen nadat zij zijn geplaatst. De score 0 is bedoeld voor opmerkingen die geen relevante bijdrage leveren aan de discussie, maar ook geen kwaad in de zin hebben. Reacties met eenvoudige vragen, vriendelijke doch onvoldoende onderbouwde opmerkingen, open deuren, opmerkingen die reeds vele malen in een thread zijn gemaakt, onschuldige off-topic posts en reacties die feitelijke onjuistheden bevatten, blijven steken op het 0-niveau.

• Tjolk

• Bor

Bor

Topicstarter
Deze mag naar de 0 wat mij betreft;
Carlos0_0 in 'downloads: CCleaner 5.11.5408'
Waar zie jij de relatie met het artikel?

[ Voor 51% gewijzigd door Bor op 27-10-2015 08:59 ]

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Staat goed nu.
[...]

Waar zie jij de relatie met het artikel?
Die is er imo ook niet, maar Ger gaat wel inhoudelijk in op de reactie waar hij op reageert. Dit valt wat mij betreft onder "Nuttige toevoeging aan de discussie" en dus +1.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• Tjolk
Migrator schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:06:
[...]
Die is er imo ook niet, maar Ger gaat wel inhoudelijk in op de reactie waar hij op reageert. Dit valt wat mij betreft onder "Nuttige toevoeging aan de discussie" en dus +1.
Dat dus. Als mijn reactie off topic is, dan is die hele thread off topic.

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

maniak in 'nieuws: Ongeveer helft dataverkeer KPN-netwerk bestaat uit streami... is geen +1 maar een 0 vanwege het modgezeur. Dat er iemand 6x +3 heeft gegeven is belachelijk.

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Ik vind het anders gewoon een +2 hoor, ik vind het een nuttige aanvulling :). Dat de kwaliteit van de foto's goed was, dat was al te zien, maar nu weten we dus ook direct waarom ;).

arnoudwokke in 'nieuws: Google verhoogt maximale prijzen voor apps in Play St...
Jammer, maar hij plaatst hem vijf minuten na de reactie waar de link al in staat (die van SeenD). Wat er automatisch voor zorgt dat dit maximaal een 0 is, want als er vijf minuten tussen zit wordt van men verwacht de voorgaande reacties gelezen te hebben.

Zie ook:
k1n8fisher schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:14:
[...]

Na 5 minuten is het een dubbelpost. Na 7 minuten dus zeker..... -1 is dus hoog zat...

[ Voor 8% gewijzigd door Vickiieee op 27-10-2015 13:35 ]

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

laptopleon in 'nieuws: Nederlandse netneutraliteit verdwijnt na beslissing Euro...

Iemand een idee waarom dit een +2 of zelfs een +3 zou moeten zijn?

Virussen? Scan ze hier!

• MarvinJames
  • Registratie: November 2001

MarvinJames

Theatermaker

Bij voorbaat mijn excuses als dit het verkeerde topic is hiervoor, maar ik kon geen ander topic vinden om dit in te plaatsen.

Hoe wordt de effectieve modscore bepaald? Ik zie namelijk regelmatig moderaties voorbij komen die geen sense maken voor mijn gevoel.

Hieronder heb ik twee voorbeelden daarvan.
Random voorbeeld 1:
Afbeeldingslocatie: http://marvinjames.nl/wp-content/uploads/2015/10/Moderatie.png

Random voorbeeld 2:
Afbeeldingslocatie: http://marvinjames.nl/wp-content/uploads/2015/10/Moderatie-Tweakers.Net_.png

Wat ik niet snap is hoe voorbeeld nummer 2 een effectieve modscore heeft van 0, terwijl 78% van de stemmen het een +1 of hoger geeft. Sterker nog, 66% geeft het een +3! De gemiddelde scoren is bij voorbeeld nummer 2 ook 2,08 en bij voorbeeld nummer 1 'slechts' 1,76. Kortom: op alle fronten wordt voorbeeld nummer 2 beter beoordeeld dan voorbeeld 1.
Toch krijgt voorbeeld 1 een +2 als effectieve modscore en voorbeeld 2 een bijzonder karige 0 als effectieve modscore.

Nu kan het niet anders dan dat hier een gewoon een berekening achter zit, maar ik zie hem zo even snel niet. Ik ben zeer benieuwd hoe dit dan wel bepaald wordt!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Tsux schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:06:
Bij voorbaat mijn excuses als dit het verkeerde topic is hiervoor, maar ik kon geen ander topic vinden om dit in te plaatsen.

Hoe wordt de effectieve modscore bepaald? Ik zie namelijk regelmatig moderaties voorbij komen die geen sense maken voor mijn gevoel.

Hieronder heb ik twee voorbeelden daarvan.
Random voorbeeld 1:
[afbeelding]

Random voorbeeld 2:
[afbeelding]

Wat ik niet snap is hoe voorbeeld nummer 2 een effectieve modscore heeft van 0, terwijl 78% van de stemmen het een +1 of hoger geeft. Sterker nog, 66% geeft het een +3! De gemiddelde scoren is bij voorbeeld nummer 2 ook 2,08 en bij voorbeeld nummer 1 'slechts' 1,76. Kortom: op alle fronten wordt voorbeeld nummer 2 beter beoordeeld dan voorbeeld 1.
Toch krijgt voorbeeld 1 een +2 als effectieve modscore en voorbeeld 2 een bijzonder karige 0 als effectieve modscore.

Nu kan het niet anders dan dat hier een gewoon een berekening achter zit, maar ik zie hem zo even snel niet. Ik ben zeer benieuwd hoe dit dan wel bepaald wordt!
In normale gevallen wordt de modscore bepaald door de mediaan van alle moderaties. De middelste waarde dus. (Jouw eerste geval). PowerMods (crew) hebben echter de mogelijkheid een reactie te fixeren (Zie de text in je tweede plaatje "deze reactie is door een moderator gefixeerd.") als de moderaties uit de hand lopen (in dit geval waren er veel te veel, volgens de ModFAQ onterechte, +3 moderaties dus heeft iemand besloten in te grijpen). Deze fixatie overrulet de mediaan. Hoewel de mediaan in je tweede geval +3 is is de score waarop de PowerMod hem gefixeerd heeft een 0 en daarom is dat de uiteindelijke score van de reactie.

• MarvinJames

MarvinJames

Theatermaker

Migrator schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:13:
[...]PowerMods (crew) hebben echter de mogelijkheid een reactie te fixeren (Zie de text in je tweede plaatje "deze reactie is door een moderator gefixeerd.")[...]
Sjees... |:( Ben ik daar even een partij blind...
Dat had ik helemaal niet gezien. Het was me niet eens opgevallen.

Goed, ik hou mijn mond weer... Merci voor de oplettendheid evest!

• HMC

HMC

Pluviophile

HMC in 'nieuws: Nederlandse netneutraliteit verdwijnt na beslissing Europees ...
-1 really? :?
Ik weet dat het nog net geen uur is, maar deze reactie staat in nieuiwe thread, op pagina 2, dus die heeft hoogstwaarschijnlijk een -1 van een hater gekregen, en zal daar dan ook blijven staan.
Niet eerlijk, niet correct.

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Staat nu weer goed, dat artikel is kwa moderatie weer een drama, 30x +2 weer teruggebracht naar 6x

• HMC

HMC

Pluviophile

Thanks. Ja, ik ben ook mijn best aan het doen.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-11 11:32
Heb je absoluut gelijk in. Ik was volgens mij gewoon een van de eerste die op dit bericht reageerde met een mening die vrij veel tweakers onderschrijven blijkbaar.

meer dan 100x +3. Een persoonlijk record denk ik zelf.

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Nogmaals:

arnoudwokke in 'nieuws: Google verhoogt maximale prijzen voor apps in Play St...
Absoluut geen +2 (welke hij 8x heeft) en ook geen +1 imo, omdat hij hem dus vijf minuten na SeenD) plaatst, waar exact dezelfde link in staat! :X

Zie ook:
k1n8fisher schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:14:
[...]

Na 5 minuten is het een dubbelpost. Na 7 minuten dus zeker..... -1 is dus hoog zat...

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

ApexAlpha schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:29:
Heb je absoluut gelijk in. Ik was volgens mij gewoon een van de eerste die op dit bericht reageerde met een mening die vrij veel tweakers onderschrijven blijkbaar.

meer dan 100x +3. Een persoonlijk record denk ik zelf.
Hehe :)

Voor alle duidelijkheid: ik verwijt jou niks, alleen die 150+ meningmodders. Jouw reactie an sich is verder totaal niks mis mee :)

Virussen? Scan ze hier!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Vickiieee schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:29:
Nogmaals:

Absoluut geen +2 (welke hij 8x heeft) en ook geen +1 imo, omdat hij hem dus vijf minuten na SeenD) plaatst, waar exact dezelfde link in staat! :X

Zie ook:
[...]
Je kunt je ook te druk maken om een mismod zeg. Als deze nou op +2 had gestaan had ik je punt gesnapt, maar dit is imo onnodig :)
wildhagen schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:31:
[...]

Hehe :)

Voor alle duidelijkheid: ik verwijt jou niks, alleen die 150+ meningmodders. Jouw reactie an sich is verder totaal niks mis mee :)
De reactie is inmiddels gefixeerd zie ik!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Migrator schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:36:
[...]

Je kunt je ook te druk maken om een mismod zeg. Als deze nou op +2 had gestaan had ik je punt gesnapt, maar dit is imo onnodig :)
Ik snap zijn punt wel. Constante hoogmodden van medewerkers is gewoon irritant. Blijkbaar vinden de lezers dat deze mensen boven de regels staan.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

corset schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:37:
[...]

Ik snap zijn punt wel. Constante hoogmodden van medewerkers is gewoon irritant. Blijkbaar vinden de lezers dat deze mensen boven de regels staan.
Maar deze post staat niet extreem hoog en er zijn geen aanwijzingen dat deze op +1 staat i.p.v. 0 vanwege de auteur van de reactie? Ik vind Vickiieee's reactie overtrokken, zeker aangezien het om precies 5 minuten gaat. Was het veel langer geweest dan was een +1 gewoon te veel en een melding geen probleem, maar dit is overdreven.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik vind het idd overtrokken, die reactie kan prima op +1. Als hij nou op +2 of +3 stond, ok, dan had je een punt. Maar dit is imho prima op +1.

Virussen? Scan ze hier!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Knul in 'reviews: Een einde aan strikte netneutraliteit: trager YouTube e...
Ik twijfel over de beoordeling van deze reactie - ik vind het in principe een +1 maar ik vraag me wel af of dat linkje op het einde gewenst is. Goedbedoeld is het zo te zien wel, en ook is het geen referral o.i.d, maar hoor graag jullie mening.

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:37

Cyphax

Moderator LNX
SomerenV in 'nieuws: Nederlandse netneutraliteit verdwijnt na beslissing Euro...
Ik vind dat deze niet op +2 zou moeten staan. Het is niet dat ik het een slechte reactie vind, maar het is een beetje een reactie in de trant van "Europa beslist *iets* --> rant over hoe ondemocratisch Europa is". Niet on-topic genoeg omdat de post verder helemaal niet in gaat op het onderwerp; deze beslissing. Ik heb 'm +1 gegeven maar tijdens het typen van deze post ben ik meer en meer geneigd er een 0 aan te geven. Het is wel heel makkelijk scoren op deze manier, op de FP, maar om nou te zeggen dat een lezer er iets aan heeft...

Saved by the buoyancy of citrus

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
Blijkbaar een Apple fan boy tegen zijn zere been geschopt?

Vali in Apple maakt betalen in iTunes via telefoonrekening mogelijk in Duitsland en ook posted eronder.

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Staat nu weer goed :)

• Coolstart
  • Laatst online: 12-10 18:54
Coolstart in 'nieuws: Nederlandse netneutraliteit verdwijnt na beslissing Eur...

Ik had al een vermoeden, maar op het moment dat ik over burgerrechten en turkije schrijf (die daar zwaar geschonden Worden btw)
Krijg ik en Anders tweakers veel -1's terwijl het perfect on topic is en het nieuwsfeit rond netneutrality in de eu in een ander daglicht plaatst.

Dus mijn vermoeden is dat deze -1's puur politiek gemotiveerd zijn en dat ze die personen zelfs berichten kunnen censureren door simpelweg te down modden zodat andere lezers het niet Meer zien staan in de reacties.

• Bor

Bor

Topicstarter
Coolstart schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:20:
Coolstart in 'nieuws: Nederlandse netneutraliteit verdwijnt na beslissing Eur...

Ik had al een vermoeden, maar op het moment dat ik over burgerrechten en turkije schrijf (die daar zwaar geschonden Worden btw)
Krijg ik en Anders tweakers veel -1's terwijl het perfect on topic is en het nieuwsfeit rond netneutrality in de eu in een ander daglicht plaatst.

Dus mijn vermoeden is dat deze -1's puur politiek gemotiveerd zijn en dat ze die personen zelfs berichten kunnen censureren door simpelweg te down modden zodat andere lezers het niet Meer zien staan in de reacties.
De edit met moderatieklachten zorgt sowieso al voor aftrek. Niet alleen omdat dat ongewenst is in reacties op de frontpage maar ook omdat erg veel mensen zich daar aan zullen storen. Ik snap dat een negatieve score vervelend is maar blijkbaar weet je de juiste weg naar het mismoderatietopic goed te vinden. Waarom dan nog zo'n negatieve edit?

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:01

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Coolstart schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:20:

Je krijgt sowieso nu een punt aftrek voor het moderatiecommentaar in je post. Anders was het een +1 geweest. Nu een 0 in mijn ogen.

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Niks, maar die staat nu goed.
Ook mee eens, die van D-Day staat nu al goed, de laatste heeft nog wat zetjes nodig.
Linkjesdump (iig naar YouTube) is van mij standaard een 0 omdat niet duidelijk is wat de video met het artikel te maken heeft tenzij er in ieder geval een beetje tekst bij staat. Deze twee vind ik dan ook een 0.

• Jolke
Migrator schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:46:
[...]

Niks, maar die staat nu goed.

[...]
Ik vind het niet eens een +1. Het gaat enkel over een ander product dat 10x zou moeten zijn.

Verwijderd

Dit lijkt me geen +3 maar een 0
mbb in 'nieuws: Deal VS en Europa moet doorspelen data burgers aan derden bem...
Het webwereld arikel is volgens deze reageerder onzin en de overheid faciliteert alleen maar meer privacyschending en oh ja hij noemt ook nog even TTIP ook al heeft dat niks met privacy wetgeving te maken.

• Cloud
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Staat deze inmiddels ook op :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd

Het is wel een nieuwe trend geloof ik om te pas en te onpas maar even TTIP te noemen in bepaalde soorten topics.

Dit is ook weer echt een off topic reactie:
smolders2007 in 'nieuws: Amerikaanse Senaat stemt in met door techbedrijven b...

• Bor

Bor

Topicstarter
Migrator schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:46:
[...]

Linkjesdump (iig naar YouTube) is van mij standaard een 0 omdat niet duidelijk is wat de video met het artikel te maken heeft tenzij er in ieder geval een beetje tekst bij staat. Deze twee vind ik dan ook een 0.
Ik kan een -1 ook prima verantwoorden voor het dumpen van een linkje waar je niet direct aan kunt zien wat het betreft (zonder begeleidende tekst).

• Coolstart
Bor schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:29:
[...]

De edit met moderatieklachten zorgt sowieso al voor aftrek. Niet alleen omdat dat ongewenst is in reacties op de frontpage maar ook omdat erg veel mensen zich daar aan zullen storen. Ik snap dat een negatieve score vervelend is maar blijkbaar weet je de juiste weg naar het mismoderatietopic goed te vinden. Waarom dan nog zo'n negatieve edit?
Omdat ik niet wist dat niet ongewenst of negatief is. Maar dat is naast de kwestie, de kwestie is dat er op tweakers Meer en Meer -1 Worden gegeven vanwege politieke motieven. Daar ga ik tegen in, op dit forum en I mijn post besteed ik er ook aandacht aan.

Mijn vrije mening worst de kop ingedrukt door misbruik van het mod-systeem. Daarom klaag ik hier.

Dus er wordt niets aan gedaan? Of is misbruik onvoldoende bewezen?

Ik lees erg graag goede comments op tweakers, maar als politiek zich gaat mengen denk ik dat we een fout aan het maken zijn.

Ik ben al helemaal blij met een 0, zolang het maar leesbaar is ;) das draait men betoog om.

Thx

Robi

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-11 09:50
S1GNZ in 'video: Han Solo en Darth Sidious laten zich zien in Battlefront...: altijd fijn als een modmisbruiker zichzelf meldt

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Bor schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:42:
[...]

Ik kan een -1 ook prima verantwoorden voor het dumpen van een linkje waar je niet direct aan kunt zien wat het betreft (zonder begeleidende tekst).
Ben ik het met je eens, alleen als je aan de link kunt aflezen waar hij heen gaat (dus niet bij zo'n YT link) ga ik voor de 0 voortaan.
Coolstart schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:43:
[...]

Omdat ik niet wist dat niet ongewenst of negatief is. Maar dat is naast de kwestie, de kwestie is dat er op tweakers Meer en Meer -1 Worden gegeven vanwege politieke motieven. Daar ga ik tegen in, op dit forum en I mijn post besteed ik er ook aandacht aan.
Dan weet je het vanaf nu. Modgezeur doet afbreuk aan je reactie, want het interesseert de gewone lezer niet. Waar haal je trouwens vandaan dat er meer en meer -1's worden gegeven vanwege politieke motieven? Volgens mij is dat (helaas) iets van alle tijden.
Mijn vrije mening worst de kop ingedrukt door misbruik van het mod-systeem. Daarom klaag ik hier.

Je had slechts 2x -1 op je reactie gekregen, dus waarschijnlijk een moderatie van één persoon. Ik ga niet over het aanpakken van modmisbruikers verder, maar als een persoon erg afwijkende scores heeft (om wat voor een reden dan ook) valt diegene op en wordt die aangesproken.
Ik lees erg graag goede comments op tweakers, maar als politiek zich gaat mengen denk ik dat we een fout aan het maken zijn.

Ik ben al helemaal blij met een 0, zolang het maar leesbaar is ;) das draait men betoog om.

(...)
Als politiek / mening ermee gemoeid wordt gaat het inderdaad fout, scores dienen objectief vastgesteld te worden. Ook met een -1 is je post overigens leesbaar, maar de lezer moet iets meer moeite doen door hem open te klikken (of het reactiefilter anders in te stellen).

Voortaan als je een verkeerde score hebt dus gewoon hier melden en dan komt het meestal wel goed :)

• Cloud
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Coolstart schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:43:
[...]
[...]
Dat zegt hij niet toch? Misbruik wordt altijd aangepakt waar het gevonden wordt. Daar doen we verder geen uitspraken over, dat is aan crew :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Coolstart
Waar haal je trouwens vandaan dat er meer en meer -1's worden gegeven vanwege politieke motieven? Volgens mij is dat (helaas) iets van alle tijden.
Volgende keer dat er nog een nieuwsbericht over het afsluiten van twitter in Turkije wordt gepost of vrijemeningsuiting of wat dan ook moet je de -1 maar eens nagaan op het moment dat iemand kritiek geeft op Erdogan.(of het feit dat het niet kan dat het internet wordt afgelsoten, dus neutrale berichtgeving) Ik heb een vermoeden dat in dat geval onze Turkse vrienden zich aan -1's vergrijpen.

[ Voor 8% gewijzigd door Coolstart op 28-10-2015 12:12 ]

• Bor

Bor

Topicstarter
Deze post bestaande uit eigenlijk niet veel meer dan voorbeelden van andere, soms totaal ongerelateerde zaken waar ook gespioneerd zou worden is geen +3 als ik de modfaq er naast leg.

Enai in 'nieuws: Panasonic leidt dataverkeer van smart-tv-apps om via eigen s...

Pagina: 1 ... 35 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Op deze manier, maak je een handig linkje naar een reactie op de frontpage.

IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/moderatiesysteem