Ik zat hier rond te neuzen omdat ik me zat te ergeren over de mijn inziens kort-door-de-bocht reacties en drogredenen van nzweers, laat staan het spammen van zijn mening over Apple, zijnde (natuurlijk Android gebruiker).
Ik citeer:
Ik vroeg me al af waarom er altijd zo blij over apple wordt gedaan in de comments. Dat komt dus omdat de helft van de bezoekers zo'n ding heeft aangeschaft.
Nou, dat men zijn eigen aankoop verdedigt.
Och, ik noem maar wat: omdat het zo'n hip merk is, omdat apple nooit bugs heeft, omdat de prijs precies goed is, tal van redenen

Och, het maakt niet uit wat apple doet, het is allemaal amazing.
Er zijn maar een kleine aantal IOS devices. Het is heel makkelijk voor apple om op elk apparaat te testen. Dat ze dat niet doen is een beetje jammer.
Ik bedoel verschillende ios devices, grappenmaker.
Apple heeft het 100x makkelijker dan android, misschien wel 1000x makkelijk gezien alle verschilende android toestellen. En toch weten ze het te verknallen. Heel knap van ze.
Er staan meer dan 1000 android telefoons op pricewatch, dat is exclusief Chinese android telefoons. Apple heeft wat, 10 verschillende iphones om te onderteunen? iOS 9 draait iphone 4s, 5, 5s, 5c, 6 en 6 plus. Dat zijn er 6.
1000 / 6 = 166x makkelijker dan android.
Apple zou geen problemen moeten hebben, ze hebben maar een handjevol apparaten die ze hoeven te testen. Het is geen android of windows met oneindig veel configuraties.
En toch werken andere apparaten prima met ziggo, alleen ios apparaten werken slecht. En dat is een fout van ziggo volgens jou? Je weet het mooi om te keren.
Mijn android heeft anders nergens last van. Toch echt een iOS probleem.
Wat bugfest is het bij apple deze week, blij dat ik gezeur niet heb op android.
Juist, dus je betaalt 750 euro voor een telefoon die hardwarematig 250 euro waard is. Je zou dan mogen verwachten dat die overige 500 euro in de software wordt gestoken!
Ik vindt dit echt vervuiling van het nieuws item. Dat het niet op android voorkomt is nogal wiedes, dat het wel zo zou zijn zou een mooie aanvulling zijn op het item. Vervolgens zijn de rest van de reacties gewoon offtopic: apple is te duur, apple bugfest, apple heeft het makkelijk, etc.
Met als uitzondering de opmerking van Vickiieee over een andere post van nzweers, die wel voor een 0 in aanmerking komt.