Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 101 Laatste
Acties:
  • 196.926 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:27

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Croga in 'nieuws: Onderzoekers demonstreren autohack via dongle van verzekeraars'
Geen +2, niks informatief aan.

Edit: en al helemaal geen +3, gaat weer lekker :X

_Alkaline in 'nieuws: Onderzoekers demonstreren autohack via dongle van verzekeraars'
En dit is gewoon een +1 ipv van een 0.

afterburn in 'nieuws: Onderzoekers demonstreren autohack via dongle van verzekeraars'
Ook geen +2.

[ Voor 55% gewijzigd door _David_ op 12-08-2015 11:44 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Moderatie gezeur is standaard een een punt aftrek, behalve als grootste deel van de reactie over de moderatie gaat, maar dat is hier niet het geval.

0 is dus ook prima.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Niet geheel informatief want de conclusie is onjuist (zoals ik ook in de reactie erna aangeef). Toch twijfel ik tussen de +2 en +3. Wat vinden jullie?

vstrien in 'nieuws: LastPass: gebruik wachtwoordmanager is nu gratis op mobiel'

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

+1, als de conclusie niet klopt dan is het ook niet informatief, en zelfs al zou die wel kloppen dan vind ik het alsnog een vrij magere +2

[ Voor 37% gewijzigd door _David_ op 12-08-2015 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:15

Tribits

Onkruid vergaat niet

Mrjraider in 'nieuws: Lenovo haalt rootkit weg uit bios meerdere laptopmodellen'
JohnnyricoMC in 'nieuws: Lenovo haalt rootkit weg uit bios meerdere laptopmodellen'

Eigenaardig, om niet te zeggen hallucinant ;). Twee reacties met dezelfde strekking (Lenovo had beter moeten weten en Microsoft had dit niet goed moeten keuren) maar de eerste krijgt +1 en de tweede -1 als beoordeling. Dat hallucinant (verbijsterend, schokkend) schijnt overigens een vrij normaal woord te zijn bij onze zuiderburen voor zover ik begrijp.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Die -1 is waarschijnlijk vanwege de woordkeuze, al is dat wel vrij streng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De keuze voor 0 of -1 ligt naar mijn idee niet in het gebruik van het woord 'hallucinant', maar in het stuk waarin de schrijver meent dat MS e.e.a. goedkeurde. MS faciliteert, maar ik lees nergens een expliciet bericht dat MS de praktijken van Lenovo acceptabel acht. mjraider scoort bij mij om die reden ook niet hoger dan 0. De FiPo krijgt een -1 vanwege verspreiden FUD.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2015 13:50 . Reden: Preciseren waardering. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Microsoft lijkt dit specifieke gebruik inderdaad helemaal niet goed te keuren. Maar... een feitelijke onjuistheid hoor je in mijn ogen (ook) in een reactie duidelijk te maken. Dat hoeft, wanneer de post verder netjes en duidelijk is, geen reden voor een -1 te zijn. In dit geval is het waarschijnlijk gewoon een kwestie van het nieuwsitem of de bron verkeerd geïnterpreteerd te hebben. Het moedwillig verspreiden van FuD is daarom niet aan de orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoBeo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 11:25
-1 ? Weggemod voor kritiek op Nederlandse censuur? Hoe ironisch kan het?

GeoBeo in 'nieuws: Powned moet filmpjes Onno Hoes uit zoekresultaten Google proberen te halen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 14:10:
Microsoft lijkt dit specifieke gebruik inderdaad helemaal niet goed te keuren. Maar... een feitelijke onjuistheid hoor je in mijn ogen (ook) in een reactie duidelijk te maken. Dat hoeft, wanneer de post verder netjes en duidelijk is, geen reden voor een -1 te zijn. In dit geval is het waarschijnlijk gewoon een kwestie van het nieuwsitem of de bron verkeerd geïnterpreteerd te hebben. Het moedwillig verspreiden van FuD is daarom niet aan de orde.
Akkoord. Had deze al vroeg gemodereerd en vond het een bericht waarmee bepaalde reacties worden uitgelokt en kreeg daardoor de indruk dat in de race naar een FiPo het bericht artikel slechts gescand was i.p.v. begrijpend gelezen. FUD lijkt me bij nader inzien wat zwaar aangezet, daarvoor heeft de post te weinig om 't lijf. Moderatie gecorrigeerd naar 0.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2015 16:07 . Reden: 2e gebruik van 'bericht' vervangen door 'artikel' om onderscheid te maken. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik vind het niet meer dan een rant van het onderbuikniveau. Sorry. Misschien dat een 0 nog nét aan kan, maar dat is toch echt het maximum.

Daarnaast staat de reactie er net 10 minuten, iets meer geduld mag ook wel weer...

[ Voor 6% gewijzigd door wildhagen op 12-08-2015 16:01 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: Powned moet filmpjes Onno Hoes uit zoekresultaten Google proberen te halen'

Gezien de termen als "smeerpijperij" en "huilen" zie ik hier geen +1 in, maar eerder een -1 wegens trollen en flamen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 23:42

Vickiieee

Kritische lezer.

wildhagen schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:11:
Verwijderd in 'nieuws: Powned moet filmpjes Onno Hoes uit zoekresultaten Google proberen te halen'

Gezien de termen als "smeerpijperij" en "huilen" zie ik hier geen +1 in, maar eerder een -1 wegens trollen en flamen.
Staat inmiddels, na een boost, op -1 ;).

Vickiieee in 'nieuws: Powned moet filmpjes Onno Hoes uit zoekresultaten Google proberen te halen'
Staat op -1. Is toch wel een +1 geloof ik?
Toegegeven, in het begin ging ik me te buiten, maar binnen drie minuten heb ik dat gedeelte verplaatst naar de GR :+ Ik heb mijn leven gebeterd :D

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Vickiieee schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:13:
[...]

Vickiieee in 'nieuws: Powned moet filmpjes Onno Hoes uit zoekresultaten Google proberen te halen'
Staat op -1. Is toch wel een +1 geloof ik?
Toegegeven, in het begin ging ik me te buiten, maar binnen drie minuten heb ik dat gedeelte verplaatst naar de GR :+ Ik heb mijn leven gebeterd :D
Je reactie die er eerst stond was een dikke -1, dat je hem daarna compleet veranderd zorgt er niet voor dat die eerdere -1's fout waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

_David_ schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:15:
[...]

Je reactie die er eerst stond was een dikke -1, dat je hem daarna compleet veranderd zorgt er niet voor dat die eerdere -1's fout waren.
En dat was hij ook. Dat ga ik ook niet ontkennen. Dat geef ik ook toe. Vandaar mijn post in de GR ;).

En ik zeg nergens dat die eerste moderaties fout waren. Want zoals hierboven te lezen geef ik toe dat mijn reactie in eerste instantie gewoon een -1 was. Echter heb ik dit snel ingezien en mijn reactie aangepast naar iets dat on-topic is. Een eindscore van -1 lijkt mij daardoor niet geheel juist (ook al was het dat in eerste instantie wel), wat jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:11:

Omdat de mening je niet aanstaat moet de comment op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
@Vickiieee
Een geplaatste reactie grondig van inhoud veranderen, zodanig dat er ineens een heel andere score bij past tja. Het staat je natuurlijk vrij maar besef wel dat het dan een stuk moeilijker wordt om de juiste score te behalen :) De -1's die je gescoord hebt zijn inderdaad terecht.

Men deed vroeger (voor de sortering op kwaliteit) ook wel reacties plaatsen met 'first post' om deze vervolgens te editten naar iets heel moois, puur om bovenaan de staan. Dat is nog een stuk erger dan deze situatie maar dit maakt het hele modereren wel een stuk lastiger.

Van mij krijg je gewoon je +1 maar probeer in het vervolg gewoon nog even een stukje langer over je reactie na te denken, alvorens deze te plaatsen. Dan voorkom je dit soort dingen geheel :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Vickiieee schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:20:
[...]

En dat was hij ook. Dat ga ik ook niet ontkennen. Dat geef ik ook toe. Vandaar mijn post in de GR ;).

En ik zeg nergens dat die eerste moderaties fout waren. Want zoals hierboven te lezen geef ik toe dat mijn reactie in eerste instantie gewoon een -1 was. Echter heb ik dit snel ingezien en mijn reactie aangepast naar iets dat on-topic is. Een eindscore van -1 lijkt mij daardoor niet geheel juist (ook al was het dat in eerste instantie wel), wat jij?
Ook al edit je hem, het gedrag wat je daar liet zien is extreem ongewenst.
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:22:
[...]
Omdat de mening je niet aanstaat moet de comment op -1.
Nope. Eerder omdat het een erg grove flamebait is. Dat is ongewenst ja.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu is het opeens een 'erg grove' flamebait? Je dikt het graag aan he :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Je zit gewoon te flamen, en dat is een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:04
_David_ schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:26:
Je zit gewoon te flamen, en dat is een -1.
+1 :+

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik flame nergens. Na een reactie van mij is het opeens een 'erg grove' flamebait. Volstrekt ongeloofwaardig en gebaseerd op niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Lee je eigen reactie nog eens terug. Hoe kan je dat niet als een flame zien?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:28:
Ik flame nergens. Na een reactie van mij is het opeens een 'erg grove' flamebait. Volstrekt ongeloofwaardig en gebaseerd op niets.
"smeerpijperij" en "huilen bij de rechter" zijn flames en dat weet je zelf ook wel.
Die mag idd op -1, en daar staat ie nu ook op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:04
FreshMaker in 'nieuws: Powned moet filmpjes Onno Hoes uit zoekresultaten Google proberen te halen'
Is dan weer gewoon on topic maar door mensen die het niet met hem eens zijn naar beneden gehaald.

Brace yourselves, ik denk dat het gros van alle moderaties daar meningmods zijn.

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Cloud schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:22:
@Vickiieee
Een geplaatste reactie grondig van inhoud veranderen, zodanig dat er ineens een heel andere score bij past tja. Het staat je natuurlijk vrij maar besef wel dat het dan een stuk moeilijker wordt om de juiste score te behalen :) De -1's die je gescoord hebt zijn inderdaad terecht.

Men deed vroeger (voor de sortering op kwaliteit) ook wel reacties plaatsen met 'first post' om deze vervolgens te editten naar iets heel moois, puur om bovenaan de staan. Dat is nog een stuk erger dan deze situatie maar dit maakt het hele modereren wel een stuk lastiger.

Van mij krijg je gewoon je +1 maar probeer in het vervolg gewoon nog even een stukje langer over je reactie na te denken, alvorens deze te plaatsen. Dan voorkom je dit soort dingen geheel :)
Klopt. Maar ik besefte mij dan ook wel degelijk dat een dergelijke reactie ongewenst is. Vandaar dat ik hem in zijn geheel aangepast heb en verplaatst heb naar de GR. Zodoende staat er nu iets dat bij het artikel past en het geen commentaar meer is op de redactie.

Wat betreft de FiPo, hier was ik niet op uit. Ik zag toevallig het artikel vrij snel en reageerde er vrij snel op (zonder het gehele artikel te lezen, vlak daarvoor nog op een andere nieuwssite gelezen), dit was dan ook niet slim van mij.

In het algemeen denk ik ook wel twee keer na voordat ik iets zeg of post, dat is alleen 'in het algemeen'. Af en toe sluipen er van die momentjes tussendoor dat het niet gebeurt :+ :D

Geloof het wel, gezien mijn foutje ook ineens 'extreem ongewenst' is.

Anyway.
Ik meen wel eerst nog een iets andere toonzetting gelezen te hebben dan wat er nu staat. Een flamebait vind ik het dan ook niet, maar het is wel behoorlijk kritisch, op het beledigende af.

Ger schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:31:
FreshMaker in 'nieuws: Powned moet filmpjes Onno Hoes uit zoekresultaten Google proberen te halen'
Is dan weer gewoon on topic maar door mensen die het niet met hem eens zijn naar beneden gehaald.

Brace yourselves, ik denk dat het gros van alle moderaties daar meningmods zijn.
Geloof het ook. Moet wel weer e.e.a. geboost gaan worden denk ik :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_David_ schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:29:
[...]

"smeerpijperij" en "huilen bij de rechter" zijn flames en dat weet je zelf ook wel.
Ik provoceer niemand, lok geen reactie erop uit en val niemand aan. Geen problemen dus. Blijkbaar vallen mensen tegenwoordig al over bepaalde volstrekt normale Nederlandse woorden omdat zij het een te vlammend karakter vinden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:34:
[...]

Ik provoceer niemand, lok geen reactie erop uit en val niemand aan. Geen problemen dus. Blijkbaar vallen mensen tegenwoordig al over bepaalde volstrekt normale Nederlandse woorden omdat zij het een te vlammend karakter vinden hebben.
Iets doet mij denken aan het woord 'kankeren' waar een tijdje terug ook een discussie over ontstond.

In sommige gevallen is het beter om bepaalde woorden te vermijden geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Die heb ik ook 0 gegeven, leuk om te weten hoe die man is maar voor de rest vrij offtopic.

Snap ook überhaupt niet dat mensen ingaan op die reactie van hooibergje, lekker onderaan laten staan.

Edit: en de gene die net een +2 gaf als compensatie, dat is niet de bedoeling :/

[ Voor 6% gewijzigd door _David_ op 12-08-2015 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:34:
[...]

Je provoceer wel met dat soort homohatende termen, en je lokt er wel degelijk reacties mee uit. En dat was neem ik aan ook het doel wel.

Alles bij elkaar is dat toch echt wel een dikke -1 waard.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreshMaker is Hoes aan het verdedigen. Naar aanleiding daarvan wilde ik nog vragen hoe persoonlijk zijn band is met Hoes. Ik heb echter al te veel onterechte -1's in dat nieuwsbericht. Dus ik ga me weer met techzaken bezighouden.
wildhagen schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:36:
Je provoceer wel met dat soort homohatende termen, en je lokt er wel degelijk reacties mee uit. En dat was neem ik aan ook het doel wel.

Alles bij elkaar is dat toch echt wel een dikke -1 waard.
Smeerpijperij en huilen bij de rechter hebben beide niets met homo's te maken.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2015 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

mashell in 'nieuws: Powned moet filmpjes Onno Hoes uit zoekresultaten Google proberen te halen'
Wat hier informatief aan is ontgaat mij, mee eens moderaties gok ik.
Kan prima naar de +1.

Croga in 'nieuws: Onderzoekers demonstreren autohack via dongle van verzekeraars'
Deze staat trouwens nog steeds niet op +1 :-(

[ Voor 31% gewijzigd door _David_ op 12-08-2015 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Vinden jullie dit echt informatief? Ik vind dit gewoon het herkauwen van het artikel zelf met nietszeggend commentaar als "wauw (, Qualcomms marketing zorgt er weer voor dat ik gehyped word voor hun volgende producten, wat een verrassing)!".

Vickiieee in 'nieuws: Qualcomm: smartphones met Snapdragon 820 komen volgend jaar uit'

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

CMD-Snake in 'downloads: Adobe Flash Player 18.0.0.232 & AIR 18.0.0.199'
Geen +2.

Link naar site van Adobe zelf.
Bovendien is er helemaal geen "andere meuk". Alleen Chrome, en die staat duidelijk in een apart vak om uit te vinken, als je dat nodig vindt.

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apollo89 in 'nieuws: Microsoft brengt opvouwbaar toetsenbord voor smartphones uit in Benelux' brengt een heel terecht punt (Belgisch AZERTY) in bij een artikel over toetsenborden in de Benelux en wordt als irrelevant (0) gemodereerd. Juist ook vanwege het ontbreken van verdere informatie bij MS reageer ik en zet ik een bericht in GR (ook die reactie staat op nul, waarbij me opviel dat ik plotseling van ongemodereerd naar 6* 0 (boost?) ging; heb ik me bij iemand onpopulair gemaakt?) en ook de (in elk geval voor mij verhelderende, want de nuances tussen FR & BE Azerty werden me - eindelijk - diets) post daaronder staat nu op 0 (maar die is nog erg jong, dus dien ik eigenlijk mijn klep daarover te houden O-) ).

Als jij dat snapt, kun je het me dan uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat nu op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

nst6ldr in 'reviews: Planet Coaster: eindelijk weer pretparken bouwen'

Geen idee wat deze op +1 doet, op 0 lijkt mij beter; de post heeft nota bene hetzelfde filmpje en wat de poster duidelijk wil maken naar mij (het is een reactie op CH4OS in 'reviews: Planet Coaster: eindelijk weer pretparken bouwen') is mij compleet een raadsel, ook als hij sarcastisch bedoeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

HMC schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 17:59:
CMD-Snake in 'downloads: Adobe Flash Player 18.0.0.232 & AIR 18.0.0.199'
Geen +2.

Link naar site van Adobe zelf.
Bovendien is er helemaal geen "andere meuk". Alleen Chrome, en die staat duidelijk in een apart vak om uit te vinken, als je dat nodig vindt.
Deze heb ik net op 1 gemod, maar blijft staan op +2, helpt er iemand mee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riep u? ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2015 23:51 ]

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Vickiieee in 'nieuws: Nederlandse indiegame The Flock komt op 21 augustus uit'
Het bovenste deel van deze reactie staat ook gewoon in het artikel, +2 kan nog maar +3 is toch echt te veel van het goede imo.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

osseh in 'nieuws: Rusland blokkeert Reddit vanwege post over paddo's'

Geen +1 imho, gewoon een 0 wegens offtopic.

Virussen? Scan ze hier!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

_David_ schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 12:06:
Vickiieee in 'nieuws: Nederlandse indiegame The Flock komt op 21 augustus uit'
Het bovenste deel van deze reactie staat ook gewoon in het artikel, +2 kan nog maar +3 is toch echt te veel van het goede imo.
Vind je? Wat in het artikel genoemd is, is in mijn beleving behoorlijk summier. Er wordt in twee (!) zinnen gesproken over de game zelf en wat het in houdt. That's it. In mijn reactie vertel ik nog hoe het spel in elkaar zit en hoe je het speelt, met hoeveel spelers het gespeeld wordt, hoeveel mappen er zijn etc. etc. Informatie die bij een game met een dergelijke concept toch wel aardig belangrijk is.
"Ontknoopt het spel zich met iedereen die de game gekocht heeft."
Hier blijkt dus nog wel wat meer achter te zitten en dat haal ik aan.

Daarnaast wordt in het artikel genoemd dat niet bekend is hoe snel The Flock bij een populatie van 0 zal eindigen, en dat 'beantwoord' ik door simpelweg de FAQ the quoten.

Niet dat ik per se een +3 wil hebben voor de reactie. Maar ik vind het wel degelijke "Een essentiële toevoeging aan het artikel" gezien de 'informatie' over het spel die er nu in staat. Er wordt gesproken over de studio en de makers en hoe het tot stand kwam, niet hoe je het speelt.

Edit:
Dit niveau is bedoeld voor reacties met een waardevolle aanvulling op de inhoud van het bij de reactie behorende artikel. De reacties bevatten de kern van de discussie in een thread of bieden belangrijke aanvullingen op de informatie in het artikel, bijvoorbeeld objectief beschreven ervaringen uit eigen hand.

+3-reacties verkondigen kennis en inzichten waar het publiek wat van kan opsteken.

[ Voor 13% gewijzigd door Vickiieee op 13-08-2015 13:37 ]

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 14:57
Ik vond de eerste helft (vier regels + quote) van de reactie van Vickiieee ook geen +3, krap +2 mogelijk. Echter als je de hele reactie bekijkt voegt hij wel dermate veel toe dat +3 voor mij te rechtvaardigen valt.

• Bor

Bor

Topicstarter
Vickiieee schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 13:24:
[...]

Daarnaast wordt in het artikel genoemd dat niet bekend is hoe snel The Flock bij een populatie van 0 zal eindigen, en dat 'beantwoord' ik door simpelweg de FAQ the quoten.
Die vraag zie ik ook in jouw post niet beantwoord (omdat de producent hem ook niet beantwoord). Ik heb een +2 gegeven wat in mijn ogen een prima score is voor deze post die voor een deel bestaat uit informatie uit het nieuwsitem en voor de rest uit direct vindbare informatie op de site van de producent zelf.

[ Voor 21% gewijzigd door Bor op 13-08-2015 13:54 ]

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Bor schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 13:52:
[...]

Die vraag zie ik ook in jouw post niet beantwoord (omdat de producent hem ook niet beantwoord). Ik heb een +2 gegeven wat in mijn ogen een prima score is voor deze post die voor een deel bestaat uit informatie uit het nieuwsitem en voor de rest uit direct vindbare informatie op de site van de producent zelf.
Geen zin om hier eindeloos over te discussiëren, maar:
De vraag over hoe lang het spel duurt 'beantwoord' ik meer dan dat het artikel doet.
Daarnaast staat in het nieuwsitem lang niet zo veel als in mijn reactie, aangezien het artikel zoals ik al aangeef wat betreft de game zélf echt summier is. Er wordt amper over de gameplay van The Flock gesproken.
Komt tot slot bij dat de grap is dat ik de informatie van de site van Humble Bundle heb, zal ongetwijfeld ook op de site staan, maar daar heb ik het niet vandaan. Daarnaast lijkt het me toch logisch dat in een nieuwsitem dat over een game gaat, ook de informatie over de gameplay (voor zover die bekend is, met mijn post laat ik zien dat die bekend is) zelf te vinden is? Deze staat wederom niet in het nieuwsitem, maar wel in mijn reactie. Lijkt me toch wel een Belangrijke Aanvulling.

• Bor

Bor

Topicstarter
De vraag over hoe lang het spel duurt 'beantwoord' ik meer dan dat het artikel doet.
Die vraag beantwoorden zowel jij, het artikel, als de producent niet. Je geeft wat meer achtergrond informatie wat informatief is.

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan nooit een +3: i-chat in 'nieuws: Live-editing in Word 2016 preview nu voor iedereen beschikbaar'
Gebruiker is te lui om hoofdletters en interpunctie te gebruiken. De inhoud zelf vind ik ook niet bijzonder. Maximaal een +1 terwijl eigenlijk een -1 het enige juiste signaal zou afgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:24:
Kan nooit een +3: i-chat in 'nieuws: Live-editing in Word 2016 preview nu voor iedereen beschikbaar'
Gebruiker is te lui om hoofdletters en interpunctie te gebruiken. De inhoud zelf vind ik ook niet bijzonder. Maximaal een +1 terwijl eigenlijk een -1 het enige juiste signaal zou afgeven.
Gewoon een -1 imo. Volledige aanval op degene waarop hij reageert. Daarnaast gebruikt hij geen interpunctie of hoofdletters, dus hoe hij in godsnaam ooit karmakeizer van 'Zakelijke software' geworden is.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Interpunctie of hoofdletters is geen reden om een -1 te geven, het moderatie systeem is niet bedoeld om taal politie te spelen.

Ik heb een 0 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die first post van donderdraakje is natuurlijk een dikke -1 voor het uitlokken van flames en het niet lezen van het artikel. Sommige van zijn vervolgposts zijn normaal en hoeven zeker niet allemaal op -1. Tenminste loopt hij donderdraak nou te trollen? Zo niet dan lijkt deze post me een +1: donderdraak in 'nieuws: Live-editing in Word 2016 preview nu voor iedereen beschikbaar'

Persoonlijke aanval mag op -1: Montaner in 'nieuws: Live-editing in Word 2016 preview nu voor iedereen beschikbaar'

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2015 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

_David_ schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:02:
donderdraak in 'nieuws: Live-editing in Word 2016 preview nu voor iedereen beschikbaar'
Dit is geen -1, ja hij/zij heeft het artikel verkeerd gelezen,d at betekent nog niet dat het meteen een -1 is, 0 is prima hier.
Dat is idd geen -1 nee. Inhoudelijk onjuist, ja, maar dat hoort op een 0.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

_David_ schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:32:
Interpunctie of hoofdletters is geen reden om een -1 te geven, het moderatie systeem is niet bedoeld om taal politie te spelen.

Ik heb een 0 gegeven.
Heb jij zijn überhaupt reactie wel gelezen of ga je af op de reacties die hier staan?
De eerste alinea van zijn 'reactie':
het is wel duidelijk hoe weinig feitelijke kennis je hebt, om dan toch zulke stellingen te nemen is ronduit bedroevend je zult vast goed zijn in de dingen die je doet maar it-beslissingen zou ik aan iemand anders overlaten dat lijkt me wel zo verstandig voor je bedrijfsvoering.
Dat zijn dan al minstens 3 spelingen op de man af.

Tweede alinea:
ik ben hoe dan ook benieuwd naar de vraag hoe jij kunt denken dat niemand dit gebruikt, misschien komt het door je gebrek aan team-gebonden werkzaamheden maar ik komt het geregeld tegen (en lang niet alleen via google docs.. het is jammer te noemen dat dit nu blijkbaar via google drive moet, want het is lang niet altijd wenselijk alles maar in de cloud te steken,
Dat zijn er al weer twee.

Durf jij nu nog maar eens met droge ogen te zeggen dat het alleen om de interpunctie gaat :')
Als jij deze reactie daadwerkelijk op 0 hebt gemodereerd ben jij het levende bewijs van datgene dat mis is met het moderatiesysteem.
-1 Ongewenst
"Deze reactie is een flamebait, troll of belediging van een andere gebruiker."
Dat laatste lijkt mij hier toch echt overduidelijk van toepassing?

Ik snap dat er genoeg mis is met het moderatiesysteem en dat het verre van perfect is. Maar als gebruikers een bord voor de kop hebben en niet duidelijk onderscheid kunnen maken tussen een 0 en een -1, dan kan je het net zo goed afschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Vickiieee schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:10:
[...]

Heb jij zijn überhaupt reactie wel gelezen of ga je af op de reacties die hier staan?
De eerste alinea van zijn 'reactie':

[...]

Dat zijn dan al minstens 3 spelingen op de man af.

Tweede alinea:

[...]

Dat zijn er al weer twee.

Durf jij nu nog maar eens met droge ogen te zeggen dat het alleen om de interpunctie gaat :')
Als jij deze reactie daadwerkelijk op 0 hebt gemodereerd ben jij het levende bewijs van datgene dat mis is met het moderatiesysteem.

[...]

Dat laatste lijkt mij hier toch echt overduidelijk van toepassing?

Ik snap dat er genoeg mis is met het moderatiesysteem en dat het verre van perfect is. Maar als gebruikers een bord voor de kop hebben en niet duidelijk onderscheid kunnen maken tussen een 0 en een -1, dan kan je het net zo goed afschaffen.
Welke reactie staat dit in? Ik kan het niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Ircghost schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:16:
[...]

Welke reactie staat dit in? Ik kan het niet vinden..
Zie: Vickiieee in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII"
En de rest eronder :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Ja ook een -1 in mijn ogen, het zijn niet de ergste beledigingen die ik ooit gezien heb. Maar ze zijn wel onnodig voor de discussie en daarmee dus op de man spelend.

Ik twijfel overigens of die donderdraak gewoon niet aan het trollen is. Volgens mij kan het allemaal wel naar de -1.. kan mij bijna niet voorstellen dat hij het echt niet begrijpt.

[ Voor 15% gewijzigd door Ircghost op 14-08-2015 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Ircghost schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:18:
[...]

Ja duidelijk ook -1 in mijn ogen. Ik twijfel wel of die donderdraak gewoon niet aan het trollen is. Volgens mij kan het allemaal wel naar de -1.. kan mij bijna niet voorstellen dat hij het echt niet begrijpt.
Die donderdraak snapt het idee/het systeem geloof ik niet. Dus die eerste post is gewoon een 0: off-topic. Niet een belediging van een gebruiker of wat dan ook.

Wat betreft de rest van zijn reacties: niet de moeite genomen/gedaan ze door te lezen. Ik vind het wel best, vrijdagmiddag hé :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

14K karma en het in nagenoeg alle posts na vele uitleg van andere gebruikers niet snappen? Lijkt me erg onwaarschijnlijk. Trollen kan dus zeker wel en anders is het sowieso een flamebait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Post staat en hoort op -1, maar heeft 6x+3 mismoderatie!: Tennisbal in 'nieuws: Live-editing in Word 2016 preview nu voor iedereen beschikbaar'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6x+3 is niet verdwaald. Iemand heeft dit bewust foutief geboost of er hebben meerdere mensen een compleet verkeerde score gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:39:
6x+3 is niet verdwaald. Iemand heeft dit bewust foutief geboost of er hebben meerdere mensen een compleet verkeerde score gegeven.
Zoals de topicwaarschuwing al zegt, dit topic is voor reacties die op de foute score zijn beland :)

Nu weer ontopic aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Kees in 'nieuws: 'Windows 10 op 8 procent Nederlandse pc's''

Leuk feitje maar is geen +3 waardig.
+1 en bij hoge uitzondering kan je er een +2 in zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ik vind dat anders een prima +3, het voegt iets unieks toe :)

Edit: al hoewel, die grafiek staat ook in het artikel?

[ Voor 32% gewijzigd door _David_ op 14-08-2015 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 18:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Het is een wat uitgebreidere grafiek, maar verder staat wat hij zegt al in de laatste alinea van het artikel. Een +1 of +2 dus.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een +2 vind ik het wel waard :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pas nadat Kees zijn post heeft gemaakt is het artikel aangepast. Voor die tijd hebben mensen al een +3 gegeven. De post van Kees is volgens mij een +2/+3 want de redactie heeft haar bericht aangepast naar aanleiding van inbreng van een 'gebruiker'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Er staat nergens dat er een update van het artikel geweest is.

Een +3 vind ik wat aan de hoge kant, een +2 lijkt me wel voldoende.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 14:57
Ik vind deze +2 erger dan die +3 van kees: Verwijderd in 'nieuws: 'Windows 10 op 8 procent Nederlandse pc's'' (max +1)

Hoewel die van kees ook goed zou staan op +2, zelfs dat is nog ruim voor iets dat al min of meer in het artikel staat, maar ik begrijp dat die grafiek onder het artikel pas later toegevoegd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die een discussie proberen te beïnvloeden met hun mismoderaties :'). Typisch Tweakers FP.

Edit: Dat is snel iemand heeft snel zijn 6x-1 weggehaald bij mijn posts :').

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2015 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
donderdraak in 'nieuws: Live-editing in Word 2016 preview nu voor iedereen beschikbaar'

Omdat hij/zij het niet begrijp dan maar een -1. Volgens mij behoort ie op een 0.

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd in 'video: Tweakers Express 2015: Sfeerverslag van een bomvolle gametrein' hij is aanvallend, maar niet zonder onwaarheden en zeker geen -1 waard. Tenzij er veel mensen met lange tenen zijn.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

PcDealer schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 01:12:
Verwijderd in 'video: Tweakers Express 2015: Sfeerverslag van een bomvolle gametrein' hij is aanvallend, maar niet zonder onwaarheden en zeker geen -1 waard. Tenzij er veel mensen met lange tenen zijn.
Helemaal mee eens. Heb hem een +1 boost gegeven en mag wat mij betreft prima naar de +1.
Kritisch, maar goed onderbouwd. Revolised laat uit zijn reacties daar zien weinig benul te hebben van regelgeving e.d. Nu snap ik dat deze post niet per se eerder een +1 is hierdoor, maar hij laat mooi zien wat er zoal komt kijken Bij het drone vliegen. +1 dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Daar regelgeving over drones niks meer met sfeerbeelden van de Tweakers Express te maken hebben (de thread is imo te veel afgedwaald) lijkt me de 0 een prima score vanwege offtopic :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jep, zijn maximaal een 0 waard, het is nogal offtopic, om het zacht uit te drukken.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Als ik mee zou gaan in de mening dat de thread offtopic is, zou volgens jullie alle post in die thread automatisch offtopic zijn, en dat is gewoonweg onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die hele thread is ook offtopic. De video gaat over de Tweakers Express, niet over allerlei geleuter over regeltjes enzo.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

wildhagen schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 11:06:
Die hele thread is ook offtopic. De video gaat over de Tweakers Express, niet over allerlei geleuter over regeltjes enzo.
Dat is geen onderbouwde reactie op mijn stelling. Maar dat doet er verder niet toe. Er is een discussie ontstaan over de regels m.b.t. drones. Aangezien de film gemaakt met een drone lokt dat reacties uit. Kennelijk terecht omdat de maker daar geen kaas van heeft gegeten.
Bovendien is de 0 niet eens terecht want
De score 0 is bedoeld voor opmerkingen die geen relevante bijdrage leveren aan de discussie,
.
En een aantal reactie leveren wel degelijk een relevante bijdrage aan de discussie (over de regelgeving).
Daarnaast
Het is aan te bevelen om feitelijke onjuistheden te corrigeren in een reactie op de post, indien dit nog niet door anderen is gedaan.
en tot slot
Het is onder geen beding de bedoeling dat reacties waarin een mening wordt verkondigd die conflicteert met jouw persoonlijke mening, worden bestraft met een lage waardering, enkel vanwege het meningsverschil.
http://tweakers.net/info/faq/moderatiesysteem
En jij bent ProMod :?

[ Voor 21% gewijzigd door PcDealer op 15-08-2015 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

We zeggen ook niet dat het geen interessante discussie is, maar hij wordt op de verkeerde plek gevoerd. In dit geval allemaal een 0, die nota bene de naam 'offtopic' heeft, vanwege
quote: ModFAQ
onschuldige off-topic posts
.
[...]

Met dit soort opmerkingen kom je verder! d:)b

[ Voor 21% gewijzigd door Migrator op 15-08-2015 11:16 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

agreed. 0, allen in die thread vanaf regeltjes gezeur.

Edit: Herstel, er zijn ook een paar -1's bij...

[ Voor 32% gewijzigd door HMC op 15-08-2015 11:18 ]

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Die video gaat over de Tweakers express, en er zitten toevallig een klein stukje in die met een drone gefilmd is, dat betekent niet meteen dat een hele discussie over de regels rondom drones ontopic is.
Deze hebben nog wel een zetje nodig om ook op 0 te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
_David_ schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 11:21:
Die video gaat over de Tweakers express, en er zitten toevallig een klein stukje in die met een drone gefilmd is, dat betekent niet meteen dat een hele discussie over de regels rondom drones ontopic is.

[...]

Deze hebben nog wel een zetje nodig om ook op 0 te komen.
Beide staan inmiddels op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

PcDealer schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 11:13:

[...]

en tot slot
[...]

O, ik dacht even dat je serieus was, maar als je zo op de man wil spelen weet ik dat dat niet geval was, en dan haak ik wel af. Heb geen zin in dat soort onzin.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Dat een discussie offtopic wordt beschouwd door enkelen, wil nog niet zeggen dat individuele reacties binnenin de thread automatisch offtopic zijn. Mijn stelling is onderbouwd a.d.h.v. de faq. Ik heb nog geen steekhoudende argumenten gehoord die mijn stelling onderuit halen.

Ook niet door Bor. Ik verneem graag zijn reactie. Je als crew zo afzijdig houden bij een belangrijk punt als dit vind ik nogal magertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 18:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Bij de bepaling of iets offtopic is, kijken we naar het artikel als geheel. En dan zijn de regels met betrekking tot drone-gebruik inderdaad niet relevant.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Het artikel gaat over #TE15, met een expliciete verwijzing naar een film gemaakt met een drone door een expliciet genoemde user. User reageert. Andere user vraagt zich af of de regels wel zijn gevolgd. Daaruit vloet voort dat het nogal discutabel is en filmmaker er geen kaas van heeft gegeten.

Hoezo offtopic? En dan nog, moeten posts op zichzelf worden gemodereerd?

[ Voor 10% gewijzigd door PcDealer op 15-08-2015 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
PcDealer schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 12:11:
Ook niet door Bor. Ik verneem graag zijn reactie. Je als crew zo afzijdig houden bij een belangrijk punt als dit vind ik nogal magertjes.
Dat komt wellicht omdat niet iedereen altijd tijd heeft om het hele topic door te nemen op elk moment. Soms lees ik bv even snel de laatste reacties om daar op te reageren om later terug te komen om de rest door te nemen. Iemand op naam bij een discussie willen betrekken omdat hij / zij daar (nog) geen deel van is vind ik dan weer aardig magertjes. Anyway, Dirk heeft net wat uitleg gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze mag diep in het rood worden gezet wegens niet onderbouwde aannames, een rant en persoonlijke aanval: Verwijderd in 'video: Tweakers Express 2015: Sfeerverslag van een bomvolle gametrein'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Die reactie is hierboven al gemeld, en een -1 vind ik het zeker niet, zie er überhaupt geen rant in.

Dannydekr in 'nieuws: OnePlus brengt Stagefright-patch uit voor Oxygen OS'
Niks +3 aan.

Nilco in 'nieuws: Renders van Nexus-smartphone Huawei verschijnen online'
Dit is een 0 en geen 25x +2, zucht

[ Voor 28% gewijzigd door _David_ op 15-08-2015 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_David_ schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 18:20:
Die reactie is hierboven al gemeld, en een -1 vind ik het zeker niet, zie er überhaupt geen rant in.
Hierboven zegt iemand dat het een +1. Het is duidelijk een -1.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2015 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 17:48:
Deze mag diep in het rood worden gezet wegens niet onderbouwde aannames, een rant en persoonlijke aanval: Verwijderd in 'video: Tweakers Express 2015: Sfeerverslag van een bomvolle gametrein'
Het is iig een duidelijke feestsfeer verpester dus in dat opzicht -1 waardig. Na uitschakeling van emoties kom ik op een 0 uit ;)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Pagina: 1 ... 22 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Op deze manier, maak je een handig linkje naar een reactie op de frontpage.

IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/moderatiesysteem