Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 101 Laatste
Acties:
  • 196.893 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
HMC schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:09:
Soms moet je er vroeg bij zijn, zegt men hier soms.
HMC in 'nieuws: Belgische politie mag flashgeheugen inbeslag genomen telefoons doorzoeken'
Waarom hier binnen de twee minuten 10x-1?
Een goed idee voor een app waarmee je met een swype een wipe kan doen. Ik zit er zomaar aan te denken om het te maken.
Het betreft daar slechts 2 moderaties op een post die nog maar weinig gemod is. Je bent echt te vroeg met het aanmelden van deze.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Heb die van mij gewijzigd. Kwam nogal over als "dan delete je toch de data!" na nadenken, toch een 0 gegeven.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Bor schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:13:
[...]

Het betreft daar slechts 2 moderaties op een post die nog maar weinig gemod is. Je bent echt te vroeg met het aanmelden van deze.
Sorry, maar soms zeggen jullie dat je er snel bij moet zijn om copy-mods tegen te gaan en soms zeggen jullie dat je het wat tijd moet geven. In dit geval heb ik ervoor gekozen om de copy-mods geen kans te geven.

Ik heb 'em inmiddels iets meer uitgebreid, want misschien zag men het als een troll.

Feit staat, ik kan niet zien dat 10x-1 van slechts 2 personen komt, dus ik trek even eerder aan de bel, zoals soms hier aangedragen wordt als argument, om copy-mods tegen te gaan.

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:35

_David_

FP ProMod

llama llama duck

HMC schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:19:
[...]

Sorry, maar soms zeggen jullie dat je er snel bij moet zijn om copy-mods tegen te gaan en soms zeggen jullie dat je het wat tijd moet geven. In dit geval heb ik ervoor gekozen om de copy-mods geen kans te geven.
Ho, ik heb gezegd dat je bij onterecht +2 en +3 niet al te lang moet wachten omdat je anders veel papegaaimods krijgt (omdat ze bovenaan staan) , dat geldt niet voor -1 omdat die toch onderaan de pagina komen en dus niet veel papegaaimods krijgen.

En dan nog is 7 minuten gewoon te snel, ook al was het een onterecht +2 of +3.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

_David_ schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:21:
[...]

Ho, ik heb gezegd dat je bij onterecht +2 en +3 niet al te lang moet wachten omdat je anders veel papegaaimods krijgt (omdat ze bovenaan staan) , dat geldt niet voor -1 omdat die toch onderaan de pagina komen en dus niet veel papegaaimods krijgen.

En dan nog is 7 minuten gewoon te snel, ook al was het een onterecht +2 of +3.
Afgezien van mijn reactie is dat dus niet helemaal eerlijk, zoals ik ook al op Femme's topic toendertijd heb aangegeven.
Als men iets NU op -1 zet zakt deze naar beneden en mods zullen volgen, en de reacties die (terecht of onterecht) een + krijgt blijft boven, en krijgen er meer.

Papegaaimods werken aan beide kanten van het spectrum, om het maar zo te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

HMC schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:27:
[...]

Papegaaimods werken aan beide kanten van het spectrum, om het maar zo te zeggen.
Papegaaimodden gebeurt juist alleen maar bij de eerste ~10 reacties, zie maar eens het verschil tussen het aantal moderaties bovenaan en onderaan de pagina.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowel de eerste post over app met delete in a whipe, als de late toelichting daarop lijken mij ontopic.

Zoiets lijkt me ook een prima gedachtegang mocht de data op je telefoon bedreigd worden voor directe toegang door de overheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Ik hou dat niet zo goed bij als jij, dus dat moet ik dan maar als waar aannemen.

Ik zag slechts een reactie, in dit geval de mijne, binnen luttele minuten op 10x-1 staan.
Ik vond het geen -1. Nu op off. Niet mee eens, maar ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Paul Hulsebosch in 'nieuws: Unity krijgt ondersteuning voor Nintendo 3DS'

0, bevat injuiste informatie. Zie mijn reactie erop en het GR topic

off-topic: waarom doet de redactie altijd zo moeilijk over het verwerken van feedback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
_David_ schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:21:
[...]
Niet iedereen kiest voor deze weergave. Zelf kijk ik liever chronologisch. Ben ik een uitzondering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
ik heb ook chronologisch :)

@ircghost die kunnen wij niet meer naar +1 krijgen dus het is aan de powermodjes om die aan te pakken

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik vind deze post geen -1 waard, riekt naar een "ik ben het niet met je eens" downmod.
WhatsappHack in 'nieuws: WhatsApp-concurrent Telegram voegt tweestapsauthenticatie toe'
Het is geen flame. Het is geen troll. In mijn visie is het zelfs geen 0, maar gewoon een +1 omdat het ontopic is. De reactie waar ik op reageer is ook een +1, en die gaat over hetzelfde onderwerp. Raar dat die een +1 heeft, maar mijn reactie vervolgens een -1. ;)

Ik vind deze eerlijk gezegd ook geen -1 waard:
WhatsappHack in 'nieuws: WhatsApp-concurrent Telegram voegt tweestapsauthenticatie toe'
Maar misschien dat mijn gebruik van het woord "achterlijke", om aan te geven hoe belachelijk ik het vind dat ik voor de zoveelste keer onterecht wordt aangevallen met die belachelijke "je werkt daar/je zal wel aandelen hebben" insinuaties, het ergens nog rechtvaardigt dat die op -1 hangt. Ik weet best dat ik fel mijn mening kan verdedigen.
Maar dat laten we maar aan de mods over, I guess. :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
WhatsappHack schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 02:22:
Ik vind deze post geen -1 waard, riekt naar een "ik ben het niet met je eens" downmod.
Het is geen flame. Het is geen troll. In mijn visie is het zelfs geen 0, maar gewoon een +1 omdat het ontopic is. De reactie waar ik op reageer is ook een +1, en die gaat over hetzelfde onderwerp. Raar dat die een +1 heeft, maar mijn reactie vervolgens een -1. ;)

Maar misschien dat mijn gebruik van het woord "achterlijke", om aan te geven hoe belachelijk ik het vind dat ik voor de zoveelste keer onterecht wordt aangevallen met die belachelijke "je werkt daar/je zal wel aandelen hebben" insinuaties, het ergens nog rechtvaardigt dat die op -1 hangt. Ik weet best dat ik fel mijn mening kan verdedigen.
De eerste staat inmiddels op +1. De tweede begint al met een flame waardoor ik de downmods daar wel kan begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 07:14
WhatsappHack schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 02:22:
[...]

1) *gaaaaaap*
2) Het standaard achterlijke [...]
3) It's getting old.
4) Verzin eens iets beters als je niets in te brengen hebt...

Lijkt me duidelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 23:42

Vickiieee

Kritische lezer.

Bor schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:13:
[...]

Uhhh, 10 moderaties kan niet van slechts 2 gebruikers af komen? Het is of 1x een stem of 6x (met boost), twee moderators kunnen dus maximaal 2 stemmen, 7 of 12 uitbrengen. 10 is onmogelijk voor 2 gebruikers.

Anyway: wat Jolke hierboven netjes aan haalt, die tweede is gewoon een -1. Je begint al met een paar dingen in de eerste alinea.. Ik heb niet eens verder gelezen maar hem meteen op -1 gezet.. :')

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Vickiieee schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:50:
[...]

Uhhh, 10 moderaties kan niet van slechts 2 gebruikers af komen? Het is of 1x een stem of 6x (met boost), twee moderators kunnen dus maximaal 2 stemmen, 7 of 12 uitbrengen. 10 is onmogelijk voor 2 gebruikers.

Anyway: wat Jolke hierboven netjes aan haalt, die tweede is gewoon een -1. Je begint al met een paar dingen in de eerste alinea.. Ik heb niet eens verder gelezen maar hem meteen op -1 gezet.. :')
Op het moment dat ik keek stonden er slechts 2 moderaties op -1 (en was het totaal dan ook geen 10x).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Bor schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:55:
[...]

Op het moment dat ik keek stonden er slechts 2 moderaties op -1 (en was het totaal dan ook geen 10x).
Dan neem ik aan dat een aantal moderators hun mod aangepast hebben, aangezien HMC het heeft over '10x -1' (ik geloof hem maar op zijn woord) en nu staat er maar 2x -1 bij. Dus wat het nou was.. Idk. Vaag vond ik het wel even :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Dat moderators hun moderatie aanpassen komt echt veelvuldig voor dus dat is goed mogelijk. Dit kan bijvoorbeeld omdat mensen soms mis klikken of, bijvoorbeeld door dit topic, tot andere inzichten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Hoe kan deze op 1 staan, als de poster zelf al offtopic aangeeft:
SilentLucidity in 'nieuws: Android 5.0-update komt uit voor OnePlus One'

Banath in 'nieuws: Mozilla-ontwikkelaar wil ondersteuning voor http-verkeer uitfaseren'
Not sure if troll or not... iig niet informatief.

Edit:
nieuws: WhatsApp-concurrent Telegram voegt tweestapsauthenticatie toe
Hier kan ook nog eea gemod worden. Vooral de discussies van WhatsappHack en diverse andere users gaan nogal lang door. Sommigen op een beter niveau, anderen onder de maat.

MarcoC in 'nieuws: Internetbankieren ING kampt met storing'
Een -1 is hier nog teveel voor eigenlijk.

[ Voor 35% gewijzigd door Jolke op 14-04-2015 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
...oops edit knop vergeten....

[ Voor 94% gewijzigd door Jolke op 14-04-2015 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

MarcoC in 'nieuws: Internetbankieren ING kampt met storing'

Die mag ook wel op -1 imho.

mutsje in 'nieuws: Internetbankieren ING kampt met storing'

Een 0 lijkt me wel voldoende. Krijgt wel massaal +3...

[ Voor 36% gewijzigd door wildhagen op 14-04-2015 12:00 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
eens en de laatste mag ook gewoon op -1. Meer is het absoluut niet waard

dennissimeau in 'nieuws: Internetbankieren ING kampt met storing'
Ook -1

gimbal in 'nieuws: Internetbankieren ING kampt met storing'
Max een 0, maar -1 kan ik ook goed begrijpen...

[ Voor 25% gewijzigd door SRich op 14-04-2015 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Titan_Fox in 'nieuws: YouTube-ster PewDiePie speelt hoofdrol in eigen game'

Redelijk kansloze aanval naar de fans van een online persoon.. kan denk ik wel op -1

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Verwijderd in 'nieuws: Testversie iOS 8.4 bevat nieuwe muziekspeler'

En de comment daar onder zijn allebei 0 ipv +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Niet dat ik die beurs/dat festival ken, of er ook maar iets vanaf weet, maar dit lijkt me toch wel volledig ontopic.
Blazing-Studios in 'nieuws: Gamebeurs Firstlook wordt driedaags festival'

Degene die dit als ongewenst heeft gemod die heeft iets om over na te denken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
lanerios schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:02:
Titan_Fox in 'nieuws: YouTube-ster PewDiePie speelt hoofdrol in eigen game'

Redelijk kansloze aanval naar de fans van een online persoon.. kan denk ik wel op -1
Dé Titan_Fox die massaal +3 kreeg bij een van de laatste .plan's? Foei. >:)
Maar -1 is idd op zijn plaats hier imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
Zou een powermod de +2 gever van deze reactie is aan een klein onderzoekje kunnen werken. +2 op een troll/FiPo is niet echt goed

himlims_ in 'nieuws: Vodafone wil domoticaproducten gaan verkopen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Als jij dan ook even de topic alert leest ;)
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
Dat snap ik, maar hij is doelbewust gezet. Ik was de eerste -1 gever voor die reactie en toen stond ie er nog niet, ook niet na half uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
SRich schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:26:
Zou een powermod de +2 gever van deze reactie is aan een klein onderzoekje kunnen werken. +2 op een troll/FiPo is niet echt goed

Nou, het is misschien niet de meest waardevolle reactie van de week, maar om dit nu een troll te noemen? Enige inhoudelijke waarde kan ik er wel in zien, zeker gezien de reacties die er weer op volgen. En niet iedere eerste reactie is persé een fipo. Ik zou best kunnen leven met een +1 hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
SRich schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:26:

Het is niet de meest inhoudelijke en briljante post maar om gelijk van een troll te spreken vind ik een brug te ver in dit geval. Een enkele mismoderatie is in dit geval geen reden voor een onderzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:04

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Toegegeven, het is niet de meest grote reactie ooit.. maar het is een ontopic reactie op een poll (categorie: anders, namelijk:) . Zou het niet +1 moeten zijn?

Ircghost in 'poll: Domeinnamen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
aangezien hij alleen maar +1 heeft, zie ik het probleem niet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:04

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
lanerios schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:35:
ja duhh, net nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
lanerios schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:35:
Heb net 6x +1 gegeven stond al 6x 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:08
mveijden in 'nieuws: Nokia is in gesprek met Alcatel-Lucent over overname'

Lijkt me gewoon een +1 op de parent.

(Benieuwd of deze nu ook automagisch van 0 naar +1 wijzigt)

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
mveijden schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:12:
mveijden in 'nieuws: Nokia is in gesprek met Alcatel-Lucent over overname'

Lijkt me gewoon een +1 op de parent.

(Benieuwd of deze nu ook automagisch van 0 naar +1 wijzigt)
Ik vind het gewoon een offtopicreactie. De 0 is wmb een prima score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
RoD schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:13:
[...]

Ik vind het gewoon een offtopicreactie. De 0 is wmb een prima score.
Prut, parent is gewijzigd. Hij nam het statement net andersom....

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Wat doet men met zoiets als dit?
Verwijderd in 'nieuws: Meer overheidsinstellingen gaan gebruikmaken van Eduroam-variant voor wifi'

Ik weet serieus niet hoe dit te modden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik weet niet wat voor punt hij precies wil maken doordat het slecht is opgeschreven. Daardoor is de reactie imo een 0 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Idd, ik begrijp het niet, 0 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is deze post gewoon netjes ontopic
Verwijderd in 'nieuws: 'HTC werkt met Microsoft aan Windows 10-smartphone''

Dat niet alleen htc, maar ook steeds meer consumenten met Windows Phone in zee gaan lijkt mij ook op geen manier ongewenst of offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Misschien geven mensen die reactie een 0 omdat je de afgelopen weken die link steeds loopt te posten? Je valt weer in herhaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Waarom is deze reactie van mij off-topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Nouja, ik zie eigenlijk niet in waarom het ontopic is. Of Tweakers dit wel of niet kan reviewen lijkt me niet iets met de content te maken te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Ik zie ook geen reden voor een +1. Wel een incidentele reactie trouwens.
8x +1, 8x 0 niet echt sprake van een mismoderatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
RoD schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:15:
Nouja, ik zie eigenlijk niet in waarom het ontopic is.
In een normaal artikel ben ik het volkomen met je eens, maar bij gebruikersreviews wordt altijd erg soepel gemodereerd. Als mijn reactie off-topic is dan geldt dat ook voor nog veel meer reacties daar en ook bij andere reviews. Als elk complimentje al een +1 krijgt, waarom een serieuzere reactie zoals deze dan niet?
Jolke schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:18:
8x +1, 8x 0 niet echt sprake van een mismoderatie.
Was 2x +1 en 8x 0 toen ik hier bericht plaatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Kid Jansen schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:21:
[...]

In een normaal artikel ben ik het volkomen met je eens, maar bij gebruikersreviews wordt altijd erg soepel gemodereerd. Als mijn reactie off-topic is dan geldt dat ook voor nog veel meer reacties daar en ook bij andere reviews. Als elk complimentje al een +1 krijgt, waarom een serieuzere reactie zoals deze dan niet?

[...]

Was 2x +1 en 8x 0 toen ik hier bericht plaatste.
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom je zo over de reactie valt. Ok, dan is hij wellicht ontopic. Het is niet een +3 die op -1 gezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Kid Jansen schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:21:
[...]

Heb je eigenlijk wel gelijk in. Ik geef een +1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

_David_ schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:56:
Misschien geven mensen die reactie een 0 omdat je de afgelopen weken die link steeds loopt te posten? Je valt weer in herhaling.
Afgezien daarvan post hij een link waarin gesproken wordt dat iPhone martkaandeel afsnoept van Android, in een Windows Phone artikel. Irrelevant dus.. 8)7

RoD schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:15:
[...]

Nouja, ik zie eigenlijk niet in waarom het ontopic is. Of Tweakers dit wel of niet kan reviewen lijkt me niet iets met de content te maken te hebben.
Ik was al aan het kijken naar de parent van de bedoelde reactie, die is gewoon off-topic inderdaad. Vind die van Kid Jansen on-topic. Wellicht niet in de zin van dat hij iets toevoegt aan het artikel (in dit geval de review), maar het is wel relevant voor de discussie ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Deze krijgt +2 echter kan de poster eigenlijk nog geen goede ervaring met de stable hebben opgedaan daar deze net is vrijgegeven voor zover ik weet. Dat maakt imho de post offtopic ipv +2.

himlims_ in 'nieuws: Microsoft begint met uitrol Skype for Business'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-08 14:18
Was dit nu echt zo'n fout bericht van me, dat ik 11x ongewenst scoor? Raindeer in 'nieuws: Belgisch bedrijf komt met internet-of-thingsplatform BlueCherry'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
nul07 op 0 gezet.. ben ik de enige die dat privacy geklaag een beetje zat wordt? "Ik gebruik alleen nog X en Y want nieeemand mag weten wat ik doe".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Staat op 0 ondertussen :Y

Inderdaad, reactie voegt niets toe, een terechte -1.

lanerios schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:51:
nul07 op 0 gezet.. ben ik de enige die dat privacy geklaag een beetje zat wordt? "Ik gebruik alleen nog X en Y want nieeemand mag weten wat ik doe".
Klopt. Ik ben er ook wel klaar mee. En oh meneer heeft zijn zaakjes zo goed voor elkaar met zijn 'Dit heb ik niet en dat niet, want privacy. En dat staat uit want privacy.' Dat hij nog niet in het bos woont joh :?

Anyway, onderstaande reactie lijkt ook maar weer puur gepost te zijn om een reactie te plaatsen.. Aangezien er maar vrij weinig nodig is om een +1 post te krijgen in sommige gevallen (waarbij de meeste posts gewoon op +1 gemod worden en de +1 modders de reacties gewoon af lijken te gaan) vind ik dit wel een 0. Drie zinnen die niks met elkaar van doen hebben en niet echt inhoudelijk zijn. Staat op een 0 en daar mag ie blijven ook :).
Verwijderd in 'nieuws: OnePlus komt eind dit jaar met goedkopere smartphone'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Vickiieee schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:54:
[...]

Staat op 0 ondertussen :Y

[...]

Inderdaad, reactie voegt niets toe, een terechte -1.

Klopt. Ik ben er ook wel klaar mee. En oh meneer heeft zijn zaakjes zo goed voor elkaar met zijn 'Dit heb ik niet en dat niet, want privacy. En dat staat uit want privacy.' Dat hij nog niet in het bos woont joh :?

Anyway, onderstaande reactie lijkt ook maar weer puur gepost te zijn om een reactie te plaatsen.. Aangezien er maar vrij weinig nodig is om een +1 post te krijgen in sommige gevallen (waarbij de meeste posts gewoon op +1 gemod worden en de +1 modders de reacties gewoon af lijken te gaan) vind ik dit wel een 0. Drie zinnen die niks met elkaar van doen hebben en niet echt inhoudelijk zijn. Staat op een 0 en daar mag ie blijven ook :).
Verwijderd in 'nieuws: OnePlus komt eind dit jaar met goedkopere smartphone'
Ironische is dan wel dat ze altijd op een publiek forum, waar ze zich voor moeten registeren, uitgebreid posten wat ze wel/niet doen. :+

Die laatste ook op 0 gezet, hoewel een -1 ook goed te verantwoorden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Hij noemt het zelf een rant. Als je vindt dat het niets toevoegt is het een 0 toch?
Ik vind er zelf wel wat inzitten trouwens. 1x+1 van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Kaastosti in 'nieuws: 'Google wil bedrijven gericht laten adverteren met behulp van e-mailadressen'' is toch wel informatief toch? Voor mij iig wel. Ik had daar geen weet van.

Je eerste link had ik idd al tijden geleden op +1 gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Hier een tweetal reviews waar imo wat enthousiast met +2/+3 gestrooid is:

productreview: Scythe Mugen 4 PCGH Edition review door Verwijderd
productreview: Samsung Galaxy S5 Plus Zwart review door edwardo

Volgens mij een 0 of +1 max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
i-chat in 'nieuws: Virtuele provider Choozze: ondanks meldingen klanten is limiet nog 10GB'

Hoe is dit +1?

Opnemen van gesprekken (illegaal voor zover ik weet behalve als je toestemming hebt van de andere partij. Ervaring: Zelf voor KPN hebben gewerkt).

opmerkingen als schandvlek etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 14:57
Eum, opnemen van gesprekken is volstrekt legaal, zolang je maar zelf deelnemer bent.

Voor bedrijven is het iets strenger, die moeten toestemming vragen.

(Verder zie ik geen rede om hem meer dan -1 te geven)

Overigens, ik zie niet in waarom dit +1 is, ik twijfel tussen 0 en -1, neig toch wel naar -1. endemion in 'nieuws: Overheid mag biometrische gegevens paspoort gebruiken voor opsporing'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Raar, in mijn ervaring als medewerker van KPN was het altijd zo:

Als de klant aangaf het gesprek op te nemen, zonder toestemming van mij, deze totaal geen rechtsgeldigheid had/compleet kansloos was.

Andersom, uiteraard toestemming vragen. (Overigens was het bij ons gewoonte om gewoon gesprek te be-eindigen als het gesprek bleek opgenomen te worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 14:57
Tja, bedrijven verkondigen wel vaker onzin die henzelf goed uitkomt :+

Ik had die info van iusmentis. Overigens heb ik dat goed onthouden, want die blogpost is al weer van 2011.

Zo was er laatst bij kassa een verzekeraar die doodleuk beweerde dat ze wettelijk verplicht waren veel te lage compensaties te geven omdat ze anders fraudeerde, ondanks dat er verschillende rechtszaken zijn geweest waar het omgekeerde werd aangetoond, juist te lage compensatie bieden komt neer op fraude.

Overigens, ook illegale opnames gelden in het privaatrecht ook gewoon als geldig, dat is anders bij de politie en justitie in het strafrecht, die zijn weer aan extra regels gebonden en mogen alleen dingen doen die expliciet zijn toegestaan.

Echter, het is niet zo dat een juridische fout van de [...] automatisch al zijn vervolgacties diskwalificeert. Dat gebeurt alleen in slechte Amerikaanse rechtbankseries. (Iets ander onderwerp, maar ik wou die quote gewoon kwijt).

Maar goed, we raken een beetje offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
aah, dat wist ik niet. Ik kan zelf heel slecht tegen consumenten die denken alles maar op te kunnen nemen. En dan wel even later klagen over privacy als je ze terugbelt (ja, ervaring mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ongeacht of het legaal is of niet, "schandplek van een provider" is -1 imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Posts met dit soort inhoud horen niet op +3 ...
maar deze archaïsche luie criminele rotorganisatie
kiang in 'nieuws: Belgische auteursrechtenorganisatie eist vergoeding doorplaatsen YouTube-video's'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

inderdaad. niks +2 of +3 aan.

hassanjassan in 'nieuws: Cyanogen gaat Microsoft-apps meeleveren met Cyanogen OS'
2x M$, eerder een -1 dan een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Is deze reactie van mij nu echt een -1? Eerder een +1 lijkt me. Ik haal dan wellicht bronnen aan die een maand oud zijn en de 10e april jl. nog gewijzigd zijn (wat ik niet gezien had), een -1 lijkt me wel erg sterk beoordeeld..

Vickiieee in 'nieuws: Virtuele provider Choozze: ondanks meldingen klanten is limiet nog 10GB'

En in de lopende discussie lijkt me dit toch een +2, net zoals de reactie op mijn reactie er onder van rickmanders. Maar is mijn reactie op zijn reactie dan echt weer een 0? Ook gewoon een +1 toch?
Vickiieee in 'nieuws: Cyanogen gaat Microsoft-apps meeleveren met Cyanogen OS'

On a sidenote: deze kan op -1.
Verwijderd in 'nieuws: Cyanogen gaat Microsoft-apps meeleveren met Cyanogen OS'

Mr. Blackberry heeft zich weer gemeld. :+

[ Voor 14% gewijzigd door Vickiieee op 16-04-2015 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
mOTiVe in 'nieuws: Criminelen stelen wachtwoorden 157.000 klanten webwinkelketen Mapp'

Met 35x +3 onmogelijk te wijzigen, maar imo is het geen +3. Wel een dikke +1 naar +2 neigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Jolke schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:15:
mOTiVe in 'nieuws: Criminelen stelen wachtwoorden 157.000 klanten webwinkelketen Mapp'

Met 35x +3 onmogelijk te wijzigen, maar imo is het geen +3. Wel een dikke +1 naar +2 neigend.
HAH! Zojuist met een boost toch echt gewijzigd naar een +2! :) :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Vickiieee schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:22:
[...]

HAH! Zojuist met een boost toch echt gewijzigd naar een +2! :) :Y
Er waren nog een aantal zwaargewichten die een bijdrage hebben geleverd. Lijkt nu vrij stabiel op +2 te staan, lijkt mij een prima score :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongeacht van de persoonlijke voorkeur,

Als je groots nu microsoft nieuwe Apps op CM in een discussielijntje associeert met 'bloatware', Omdat het mogelijk overbodige standaard meegeleverde Apps op een telefoon, dan denk ik dat je een groot aantal apps in de Google eigenlijk ook net zo voorgeïnstalleerd mee zijn.

Het is gek als je om de associatie met bloatware wel toe te passen op microsoft, maar als die direct gesteld wordt met google's apps dat die dan ongewenst is.

Ook zit in de comment informatie over waarom Oppo de roottoegang, waarmee je dus in de gewenste paar klikken die ongewenste apps kan verwijderen, heeft stopgezet.

Als je dan op zoek bent naar een platform met zo weinig mogelijke ongewenste software out of the box, dan is het toch ook niet gek dat Mr. Blackberry, Blackberry voordraagt? Het is een os leverancier die op bbm en wat encryptiesoftware na, ook een os-aanbieder die geen belang heeft bij allerlei 'diensten' die ze aan iedereen willen vergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

MrPompidom in 'nieuws: Facebook kampt wereldwijd met storing'
20x +3 voor deze reactie slaat nergens op, eerder een 0

(er staan trouwens nog wel meer troep reacties onder dat artikel die wat zetjes nodig hebben)

Edit:
Relief2009 in 'nieuws: Cyanogen gaat Microsoft-apps meeleveren met Cyanogen OS'
deze heeft nog een zetje nodig voor de -1

[ Voor 44% gewijzigd door _David_ op 16-04-2015 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 17:13:
[...]

Als je groots nu microsoft nieuwe Apps op CM in een discussielijntje associeert met 'bloatware', Omdat het mogelijk overbodige standaard meegeleverde Apps op een telefoon, dan denk ik dat je een groot aantal apps in de Google eigenlijk ook net zo voorgeïnstalleerd mee zijn.

Het is gek als je om de associatie met bloatware wel toe te passen op microsoft, maar als die direct gesteld wordt met google's apps dat die dan ongewenst is.

Ook zit in de comment informatie over waarom Oppo de roottoegang, waarmee je dus in de gewenste paar klikken die ongewenste apps kan verwijderen, heeft stopgezet.

Als je dan op zoek bent naar een platform met zo weinig mogelijke ongewenste software out of the box, dan is het toch ook niet gek dat Mr. Blackberry, Blackberry voordraagt? Het is een os leverancier die op bbm en wat encryptiesoftware na, ook een os-aanbieder die geen belang heeft bij allerlei 'diensten' die ze aan iedereen willen vergeven.
Lees je eigen reactie hier morgen nog eens, als je weer helder bent.
Ik kan er echt weinig van maken. Ik heb echt mijn best gedaan, zeker drie keer overgelezen.

Maar als dit je argumentatie is om die reactie wel op +1 te zetten...tsja. :)

Uiteraard heb ik je reactie op het topic zelf niet gelezen en/of gemod,. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
HMC schreef op donderdag 16 april 2015 @ 17:31:
[...]

Ik kan er echt weinig van maken. Ik heb echt mijn best gedaan, zeker drie keer overgelezen.

Maar als dit je argumentatie is om die reactie wel op +1 te zetten...tsja. :)

Uiteraard heb ik je reactie op het topic zelf niet gelezen en/of gemod,. :)
gheghe ... Mr. Blackberry ....
http://i.imgur.com/sikd8Zj.jpg

* FreshMaker kon het even niet laten ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenGenaaid
  • Laatst online: 21-01-2023
Wel geinig (maar ook verontrustend) als je goed bedoelde adviezen geeft over hoe je veiliger op internet kan werken, er blijkbaar mensen zijn die niet willen dat andere dat lezen, na 2 minuten al 2x min1 gemod....tsss hoezo bizar

BenGenaaid in 'nieuws: Rutte: internet moet open, veilig en vrij blijven'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

BenGenaaid schreef op donderdag 16 april 2015 @ 20:03:
Wel geinig (maar ook verontrustend) als je goed bedoelde adviezen geeft over hoe je veiliger op internet kan werken, er blijkbaar mensen zijn die niet willen dat andere dat lezen, na 2 minuten al 2x min1 gemod....tsss hoezo bizar

BenGenaaid in 'nieuws: Rutte: internet moet open, veilig en vrij blijven'
Mooie rode vak hieronder:
"Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie."
Helemaal niks om je druk om te maken.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenGenaaid
  • Laatst online: 21-01-2023
Migrator schreef op donderdag 16 april 2015 @ 20:18:
[...]

Mooie rode vak hieronder:
"Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie."
Helemaal niks om je druk om te maken.
Heb ook een half uur gewacht, ;)

En ik moest het ff kwijt met name vanwege het topic, als ik een alu hoedje had, dan zou ik bijna denken....ok ik zeg al niks meer :X

[ Voor 17% gewijzigd door BenGenaaid op 16-04-2015 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:18

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
2 x -1 is nog altijd de eerste moderatie, je had dus nog wat langer mogen wachten dan een half uur. :)

Verder, Kid_Stevie in 'nieuws: EA stopt met Battlefield Heroes' is geen +2 waard.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
MrPompidom in 'nieuws: Facebook kampt wereldwijd met storing - update'

Ondanks de brede scala aan moderaties van 34x +3 tot 22x+1, 38x 0 en 6x -1 is dit alles behalve een +3 natuurlijk. Zelf vind ik het een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
Jolke schreef op donderdag 16 april 2015 @ 20:35:
MrPompidom in 'nieuws: Facebook kampt wereldwijd met storing - update'

Ondanks de brede scala aan moderaties van 34x +3 tot 22x+1, 38x 0 en 6x -1 is dit alles behalve een +3 natuurlijk. Zelf vind ik het een -1.
Mja, ik heb hem zelf een +1 gemod al is een 0 ook goed te rechtvaardigen.
-1vind ik wat streng al vind ik dat het gehele facebookverhaal veel op 0 en -1 wordt gemod wat imho best op +1 kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
Ik wil die ook even melden, buiten het zware trollen is zijn reactie ook nog flamerig.

matthewk in 'nieuws: Cyanogen gaat Microsoft-apps meeleveren met Cyanogen OS'
Kan deze ook nog wat -1 krijgen want de 0 waar die nu op staat is nog steeds veel te hoog

[ Voor 24% gewijzigd door SRich op 16-04-2015 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
mveijden schreef op donderdag 16 april 2015 @ 22:20:
[...]

Mja, ik heb hem zelf een +1 gemod al is een 0 ook goed te rechtvaardigen.
-1vind ik wat streng al vind ik dat het gehele facebookverhaal veel op 0 en -1 wordt gemod wat imho best op +1 kan.
Hopen dat een storing bij een bedrijf voor een hele bevolking voort mag duren? Da's voor mij een duidelijke flame en -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

RoD schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:28:
[...]

Er waren nog een aantal zwaargewichten die een bijdrage hebben geleverd. Lijkt nu vrij stabiel op +2 te staan, lijkt mij een prima score :)
Yessss, puik werk! :) d:)b

HMC schreef op donderdag 16 april 2015 @ 17:31:
[...]
Moet hem hieronder maar weer even op een aantal dingen wijzen. Ik kan er ook weinig van maken helaas..

FreshMaker schreef op donderdag 16 april 2015 @ 18:21:
[...]
* FreshMaker kon het even niet laten ....
Haha, lol! :D

hassanjassan in 'nieuws: Cyanogen gaat Microsoft-apps meeleveren met Cyanogen OS'
Heeft nog een paar zetjes nodig voor de -1! Heb een boost geprobeerd, maar net niet genoeg helaas..

Hmmmm. Vind het zelf eigenlijk meer een 0. Zodoende ook daar op gemoddert. (:+)

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 17:13:
[...]

M.b.t. het dikgedrukte stuk: we hebben het hier over CyanogenOS i.c.m. met Microsoft (apps). In deze context spreek ik over meegeleverde apps die dan wellicht niet gewenst zijn. Ik heb nérgens geschreven dat ik die meegeleverde apps van Google niet net zo vervelend vind.
Op mijn OnePlus One staan standaard (en kan ik zo niet verwijderen, daar komt meer bij kijken):
- Gmail;'
- Google (zoekfunctie);
- Google Drive;
- Google Instellingen;
- Google+;
- Hangouts;
- Play Boeken;
- Play Films;
- Play Games;
- Play Kiosk;
- Play Music.
Dat zijn, bij elkaar, gewoon 11 (!) apps. Geloof me, daar ben ik ook echt niet blij mee. Want 8/11 gebruik ik ook écht NIET. Als het kon, dan had ik deze ook verwijderd. (Ja, een dezer dagen ga ik mijn OPO rooten e.d.)
Overigens zou ik als ik jou was de discussie nog eens doorlezen, ook de parents, want Lekker Ventje in 'nieuws: Cyanogen gaat Microsoft-apps meeleveren met Cyanogen OS' noemt de standaard meegeleverde Google apps al, en daar gaat de discussie op voort. Your argument is invalid.

M.b.t. het schuingedrukte stuk: ik volg je niet helemaal, maar zie het punt hierboven.

M.b.t. het onderstreepte stuk: Uuhhmmm.. Oppo ≠ OnePlus. 8)7 Onthoud dat. :? Dus dat je met Oppo op de proppen komt is leuk en alles, maar volledig irrelevant, want Oppo ≠ OnePlus. Daarnaast zou ik ook niet weten waarom het artikel relevant is in dit opzicht in de context van de discussie.

M.b.t. het laatste gedeelte: hier sla je de plank dus even volledig mis hé. Blackberry heeft namelijk Blackberry OS. Het besturingssysteem zoals Blackberry dat ontwikkeld heeft. Als je dus een Blackberry koopt, zitten daar ook standaard meegeleverde apps bij ;).
Ze richten zich op Blackberry OS en de Blackberry's, met BBM hebben ze nooit voet aan de grond kunnen krijgen omdat het niet populair werd. Maar ze hebben het wel geïntroduceerd voor Android e.d. om te kunnen communiceren via BBM met een BB gebruiker. En daarnaast is Android nog altijd van Google, dus dat een aantal apps standaard meegeleverd worden is niet meer dan logisch. Het is hun eigen OS en het zijn hun eigen apps.
Als Blackberry net zo groot zou zijn als Google zouden ze hetzelfde doen.

Overigens kan deze nog steeds een zetje naar de -1 gebruiken:
Verwijderd in 'nieuws: Cyanogen gaat Microsoft-apps meeleveren met Cyanogen OS'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: Afbeelding van BlackBerry Passport-variant komt online'
Welke pipo heeft dit nou weer naar +3 geboost :? Eerder een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:41
in het uber nieuws lijkt het of er wat 0 mods zijn op mensen die het opnemen voor uber, terwijl dat juist onderdeel is van de discussie (zie ook de poll enzo):
bv:
Verwijderd in 'nieuws: Opsporingsonderzoek naar Uber leidt mogelijk tot afsluiten Pop-internetdienst'
Verwijderd in 'nieuws: Opsporingsonderzoek naar Uber leidt mogelijk tot afsluiten Pop-internetdienst'

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Je linkt 2x naar dezelfde reactie. En die reactie is slechts 1 zin zonder enige onderbouwing, ik zie daar niet meer dan een 0 in eerlijk gezegd.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een spotlight lijkt mij iets teveel van het goede. Is dit niet gewoon +1?

bhillen in 'nieuws: AMD introduceert nieuwe gpu's in tweede helft 2015 en stopt met SeaMicro'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Lip in 'nieuws: Opsporingsonderzoek naar Uber leidt mogelijk tot afsluiten Pop-internetdienst'

Geen +1 imho, het is niet meer dan een grote rant en scheldpartijen ("GVD"). Maximaal een 0, maar ik vind het meer een -1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
wildhagen schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:04:
Lip in 'nieuws: Opsporingsonderzoek naar Uber leidt mogelijk tot afsluiten Pop-internetdienst'

Geen +1 imho, het is niet meer dan een grote rant en scheldpartijen ("GVD"). Maximaal een 0, maar ik vind het meer een -1.
Staat ie nu effectief op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
wildhagen schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:04:

Staat ie nu effectief op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Geen idee of ik hier in het goede topic zit, maar ik heb per ongeluk een reactie op iemand zijn profiel gezet ipv deze persoon een dm te sturen over een advertentie (zoals de bedoeling was).
Zat even te slapen denk ik :)
Kan een mod deze reactie alsjeblieft verwijderen, want zelf kan ik dat blijkbaar niet?

Dit is het profiel: [Verwijderde gebruiker]
Pagina: 1 ... 3 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Op deze manier, maak je een handig linkje naar een reactie op de frontpage.

IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/moderatiesysteem